Това е съдържание, създадено от маркетинг студио Storio по задание на партньор на "Икономедиа".
Персонализирана информационна система на НЗОК и днес не работи, посочи управителят на здравната каса проф. Петко Салчев пред членовете на парламентарната комисия по електронно управление.
Той бе изслушан заради проблемите в работата на информационната система след срив в системите през април 2022 г..
Системата трябва да работи безотказно, за да може отчетите на всички лекари и болници да минават нормално, да има от нас контрол на изпълнението на договорите с всички лечебни заведения, за да може да извършваме съответните плащания, обясни проф. Салчев. По думите му в договора с "Информационно обслужване" има клауза за неустойки, но към този момент не са приложени.
Обмисляме, след като изтече договорът, дали да продължим да работим с този доставчик, посочи още проф. Салчев.
Договорът с "Информационно обслужване" е подписан през 2019 г. и стойността на услугата за три години е над 8 млн. лв. За предишен договор, който не е бил с "Информационно обслужване", за тригодишен период е плащано малко над 3 млн.лв.