Ицо Хазарта изрази мнение, че артистът и изпълнителят трябва да е символ на свободния дух и не е нужно държавата да се грижи за него. __________ Е то това е за халтурчиците с политически песни! Ицо хазарта ще може ли като Лили Иванова да пее до 80+ или в парламента е намерил как да лапа "голям" БИЗНЕС???
Откакто се хвана на хорото на просто Киро, Ицката хазарта все повече копае дъното. Неговите бивши колеги от Ъпсурт правилно го описаха в една нова песничка.
"при все, че старите са наистина златни" - и т.н. Хазарт що ли не си задава въпрос - Защо новите не са? Едно е да си "свободен", по-скоро да се правиш, че си такъв, а съвсем друго духът да е в такова състояние на свобода и вдъхновение, от което да излизат шедьоври. Музата МУ я няма съвсем и не само неговата, защото се занимава с дребнотемие, в полза на административно-бюрократичните правила. Като заплатите на учителите и сроковете на учебната година, а състоянието на самото у-ще, нямащо нищо общо със "старото", наистина златно, да е между другото. Защо ли Хазарта не се върне към времената, в които творчеството не беше изсмукано и правено заради нещо, а беше наистина отговарящо на злободневните теми и отразяваше и желанията, и надеждите, и вярата на всички, които го предлагаха? Може и да има добри идеи за нови неща, за реформи, за съвременни правила и решения, но пък оправданията, че ще се случват в бъдещето са нелепи, а и добре, че тези 67 не са 69. С 67 също може да се прави рап.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Респект за Хазарта. Дори и едно такова кратко интервю е по-смислено от новите им песни. Ако има кой да се замисли…. Поздрав от Банкя за Възраждане с “Големия кораб минава”.
Тоя па много се взе насериозно. Чекай бе бай Х, кой си ти да определяш? Ти стана депутат, рапър-депутат, какво повече да кажем? Какво се обаждаш изобщо?
Това предложение на Копейкин за квоти за българска "музика" е абсолютен болшевизъм. Аз едва понасям тези отвратителни, конвеирни, бездушни и бездарни буамачи, които БГ индустрийката изаква сега. Ако наложат квота, ще получим още от същата отвратителна помия - знайни и незнайни wannabe паляци, под майчината прегръдка на бездарни ментори и пишман текстописци. Да не мислите, че това ще промотира алтернативната сцена?
"Познавам една дама в парламента, която имаше специфична професия и има доста сериозна законодателна дейност, а има трудности с изписване на собственото си име."
Ицо е прав Костя Копейкин говори от името на народа.На него народът му звъни по телефона и му казва какво мисли.Само дето не е народът ами секретар на Голямото Пути да се свети името му.
До коментар [#3] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Абсолютно е прав Хазарта. Това не е селската радиоточка, и да се лее от нея всичката музикална некадърност, ... на заплата, от нашите данъци! А избирателите на въZраждане да си организират (и платят!) собствено радио, и от него 24/7 Лили Иванова, Йосиф Кобзон и Волгин 🤮 И изобщо, не е ли крайно време медиите да спрат да ни занимават с глупостите на тия от въZраждане?!
Мисля, че едни 34% (блокираща квота), но не повече, са напълно нормални. Все пак сме в България и трябва да подкрепяме българските творци и изпълнители. Останалите държави със сигурност и те имат такива квоти. По отношение на останалото, което каза за естрадата, че са заимствали от италиански изпълнители, също мисля, че е прав. Не знам защо, тия естрадни изпълнители се мислят за нещо специално и едва ли не за върха на българската музика.
Напротив. Има една маса народ, които гласуваха (лично аз за малка партия), щото ги мислехме за проект на резидента. Следвашият вот ще има още два гласа от мен и снчето. И много хора видяха. Но нека следващите избори са след войната. Не трябва на мунча да се дава да прави правителство!
да, ама тя селската радиоточка си е факт... като филм на ужасите, от онези в които един и същ ден се повтаря непрекъснато, само че наживо вече колко - 50, 60 , 70 години... какво нормално има в това децата ни от сутрин до вечер да слушат същото, което са слушали нашите родители, а авторите на "златните" през ден да реват за пенсии и квоти хахах понеже освен шепа сдухани дъртаци едва ли някой може да ги трае и две минути
Не Хазарта, а пазарът определя. И точно това казва - тези, които са се наредили за квоти и субсидии очевидно не могат да пробият на пазара. Причината е, че създават калпав продукт. Направо да си го кажем - пълен боклук. Откъде накъде данъкоплатците ще субсидират някакви бездарни певци?
Дайте направо да върнем и заводите за електрокари, компютъри Правец и да построим на ново Кремиковци а? Като ще подкрепяме българското на всяка цена без значение на качеството.
Най-малкото, че въпросните "творци" отдавна са за пенсия (не прави, че не знаеш за кои говори). Също интересно е, че последните десетилетия на соца музиката започна да следва изключително западните тенденции. Докато след соца хората може би направи си слушат оригиналите? И за "златните творци" остава въпросните песни, за които говори Хазарта, които стават най-много за развлечение за бабите.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Изобщо не съм сигурен, че другите страни си имат квоти. Имат си богата музикална сцена и хората си слушат. То и в България на моменти се слушаше доста българкса музика, само че не последните произведения на Силвия Кацарова, Дует Ритон, Веско Маринов....
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Мислех, че московските патрЕоти от МВРО са за Гинес с тъпите си патреотарски предложения , но ВгъзРодените подчовеци направо изкопаха дъното на дъната. Ще внесат ли предложение за квота 99% от стоките в супермаркета да бъдат руски пелмени, сгущенка и сельодка. И всяка сутрин в 7 по радиоточката задължително физзарядка с песен на Люб3 или Кобзоня и петминутка за великите вонни успехи на Путлер в стогодишната му битка срещу завода Азовсталь
Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Ken Kesey
Ако посетим Турция, 90% от радиата пускат само труска музика, половината филми в кината са турски, така се пази национален дух и идентичност. Хазарта просто е твърде глупав за да го знае, сигурен съм че има много хора които биха се самоубили и от неговите песни - точно той като творец би следвало да знае че вкусовете са различни. Според мен трябва да има квота за българска музика, трябва да има и повече народна музика, особено по БНР
Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е края
Откакто се хвана на хорото на просто Киро, Ицката хазарта все повече копае дъното. Неговите бивши колеги от Ъпсурт правилно го описаха в една нова песничка.
Тъпак, не "бивши колеги", а един от тях. Бат Венци си е с Ицо, само отритнатия Буч го хейти. Гнусната пасмина от "Вгъзраждане" едно нещо вярно не можете да кажете.
Иначе, Ицо е симпатяга, смятам, че може да има принос към политиката, колкото и да е изненадващо, но трябва малко да намали хулите си срещу колеги-музиканти, ако питаш мен. В крайна сметка, той е просто един говоряч, не е и музикант даже. Да наричаш наляво-надясно други музикнати "некадърници" е доста арогантно, при положение че самият ти не можеш да свириш на един инструмент и популярността ти се дължи най-вече на това, че масовата публика няма добър вкус, като цяло, хеле пък в България. Та по-полекинка, викам аз.
Батко, дали да ти не серем на устенцата. На жена ти правим синки по коленцата. Тя обаче погледна в твоята чиния, затова остана само в моята чикия. (Искам да ида в парламентаа!) Иди! – никога нема да имаш хемороиди. Господин депутата гледа девствено, естествено не шмърка нищо евтино. Селото се оказа тъкмо в града. Белото им показа, тъмната страна. Дали ви правя нещо като песнички пея и ви ям трохите за да оцелея. Боже, давай нагоре и нека е грях – Искам некой ден да сера на тях!
Намери да ни сравняваш с Турция. Това там с квоти ли е, да е всичко 90% турско? Защо не се сравняваме с една Сърбия/Югославия - хем си слушаха свободно западна музика през соца, хем си имаха и техни групи, хем им копираме турбо-фолка от над 30 години, хем продължават да имат и нормална музика. Всичко това с квоти, предполагам...
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Тези са на сарайските чалгари. Остава и това да ни пробутат - квоти да слушаме и гледаме Славчо от Учиндол🤦♂️
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Имаше едно предаване по БНТ "Музика, Музика". Водеше го Йоана от Дийпзоун и някой си Вензи. Имаше и новини и за световната музикална сцена, но фокусът винаги беше някой български изпълнител, повечето за които не бях чувал до тогава, и нямащи нищо общо с естрадния естаблишмънт от соца. Естествено Кошлукът го махна и направи ново предаване "Музика без край", където идват предимно динозаврите от едно време да се правят, че пеят (плейбекът е повече от очеваден в някои предавания), има платена млада публика, която да се прави че се кефи, а Деси Добрева се пъне като водеща. С изключение на някое друго предаване или някое друго изпълнение от предаване (пеят се и западни песни), кой изобщо намира за интересно това пенсионерско предаване? Ето това ни чака с квоти. Имаме си го и сега, с квоти ще стане само повече и ще трябва да издържаме пенсионерски предавания от пенсионери.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Помня и как Кристина Димитрова се изцепи пак по БНТ в едно интервю преди година-две, че иска да си пее старите песни "в нов, модерен аранжимент". Айде бегай.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
50% българска естрада, а останалите 50% - руски песни! Да се набляга на Кобзон, Могомаев, Ф.Киркоров. Ала Погачова - не - тя избяга от Русия! Наистина "старите" певци останаха със златните си песни, но много е важно да спреш навреме.
Конкретно закон за запазване и чистотата на френския език и закон за запазване на френската култура не е шовинизъм и не е нещо лошо,а напротив, но вие които сте без корени няма как да го разберете.
Много от новите песни на изпълнителите от естрадата, при все, че старите са наистина златни, могат да докарат човек до самоубийство. И в тази връзка, препоръчвам на колегите от "Възраждане" да ги слушат по няколко пъти.
Помня как този младеж гръмко заявяваше преди няколко години как нямал да пее за политически партии и изведнъж, в същия момент, цъфна да пее на митинг на ГЕРБ. Ме се и беше обидил на критикуващите го. Айде, от такЪви акъл не искам.
До коментар [#6] от "ЗаНиЗа":Най-малкото, че въпросните "творци" отдавна са за пенсия (не прави, че не знаеш за кои говори). Също интересно е, че последните десетилетия на соца музиката започна да следва изключително западните тенденции. Докато след соца хората може би направи си слушат оригиналите? И за "златните творци" остава въпросните песни, за които говори Хазарта, които стават най-много за развлечение за бабите.
Не е въпросът КОЙ е по-по-най, защото хубавата музика грабва от раз и се запомня, и е кеф да се слуша по всяко време. Въпросът е, че нещо не се получават т.н. култови парчета, които да звучат цяло лято например, да се слушат навсякъде, не че са БГ или някакви си, а заради самата музика. Едва ли рапът на Хазарта е разпознат на Запад или Изток, Север или Юг, защото е непреводим, не е близък до бита им, до манталитета там, докато без значение на какъв език е, от коя държава е, хубавата музика става класика навсякъде. Нещо си мерят % от отчисленията, та затова е цялата патаклама. Не е случайно обаче, че много българи се връщат към БГ народна музика и танци, за което Хазарта се ослушва.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Според мен и една голяма част от чуждестранните изпълнители, също не стават за нищо, но компенсират с повече пари за маркетинг, клипове и допълнителни ефекти. Нашите изпълнители нямат тези пари и до някаква степен са нечестно изтласкани от тези с парите, това имам предвид. Просто да подкрепим БГ музиката в тази нечестна според мен игра, нищо повече от това.
"Новите естрадни песни могат да докарат до самоубийство" Де да можеха, ама те най-много да увеличат перисталтиката. Ама то чувствителните просто не ги слушат, така че няма опасност от пандемия. Така че за ... по-добре нищо.
Задължителното излъчване на процент българска музика няма как да я направи хубава, по-скоро ще получават повече от авторски права. Това обаче трябва да се случва на пазарен принцип, тоест ако музиката е хубава няма нужда някой са принуждава радиото да я пуска, а то ще си я пуска, защото е хубава. Съгласен съм, че старата естрада е по-хубава от новата, но това не е по вина на радиото. Една песен или е хубава или не, но това ги решава публиката.
50% българска естрада, а останалите 50% - руски песни! Да се набляга на Кобзон, Могомаев, Ф.Киркоров. Ала Погачова - не - тя избяга от Русия! Наистина "старите" певци останаха със златните си песни, но много е важно да спреш навреме.
Нещо пропускаш естеството на темата. Не Хазартът иска квоти, а онези дето си мислят че могат да правят някакви песни както им падне и всички са длъжни да ги слушаме.
Нищо лошо няма в това хората да се обръщат към народните танци, даже е хибаво. Но това е съвсем друга тема.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Може една голяма част от западните изпълнители "да не стават", но една по-голяма част става и развива тенденциите в музиката. Те са иноваторите, те диктуват теченията и развитията в музиката. Изобщо не става въпрос само за пари. Ако при нас има талантливи и иновативни творци, тогава нека ги подпрепим. Но не виждам причина да плащаме на динозаври от соца да правят бози и да ни карат да ги слушаме и гледаме.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Тука белия негър е частично прав . Едно прослушване на БГ Радио в колата за 15 минути и след Телеграфа ,Марчето Илиева и други , не ми иде да се прережа вените по дължина . Иде ми да пратя на братята по разум от Алфа - Кентавър да засилят един по голям астероид към тая плоска Земя и да се свършва. След 2 милиарда години , мое да се пръкне нещо по - свестно.
Това мога да го чета отново и отново! Всичките руски подлоги и тролове да вземат да си организират масови концерти с нова българска естрада, и да си я слушат до откат!
Иноваторите, които диктуват теченията и развиват музиката нямат нужда от подкрепа, но това са едва 10% от всички изпълнители. Останалите 90% са си абсолютно комерсиални , а там основна роля имат точно парите за маркетинг, клипове и ефекти. Аз лично предпочитам, като слушам поредната комерсиална боза, да знам, че парите ще отидат поне при някакъв БГ музикант, а не при чужд. Иначе комерсиалната музика си е безлична, независимо кой я прави, наш или чужд.
Музиката принадлежи на развлекателната индустрия. Като не ми харесва парчето сменям радиото и това е. Държавата ако се меси това трябва да е много деликатно, не да стимулира някакви скип-песни.
Да си български депутат, да си русолюбец и фен на Вагиналния и за капак да се имаш за български патриот...Може ли да има по-голямо човешко падение?! Израждане!
Преди време Ицо Шамарът се беше оплакал от трибуната, че някакви го заплашвали, но нямало да каже кои са те и с какво са го заплашвали. Може би това са били новите некадърни естрадни музиканти и затова сега той се майтапи с тях.
И как реши че са 10% и как реши че всико е "комерсиализирано"? На запад си имат много повече течения, включително по-малко комерсиализирани, като ъндъргроунд, инди сцени, т.н. Никой на запад няма да "комерсиализира" баби и дуети от студената война, вместо да дават пътите на творящите млади. Това не е хранилка. Но казва много за представите на българина и ситуацията в страната, ако вижда нещата така.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Всичко, което казва Хазарта може и да е вярно, но има значение и кой го казва. Ако си изпял шедьоври като "Във главата имаш а-о" и "Бай Х.", звучиш като разкаял се прелюбодеец. P.S. Горните песни съм слушал десетки пъти и ме кефят на макс.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2194 НеутралноБоя се, че вече са ги слушали и непоправимото се е случило. Ице.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)Галя Станчева
Рейтинг: 5303 Неутрално"С 67 депутати не можем да направим това, което искаме"
Това сега ли го разбра :)))))))) Не се дръжте сякаш сте 240!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3056 ЛюбопитноИцо Хазарта изрази мнение, че артистът и изпълнителят трябва да е символ на свободния дух и не е нужно държавата да се грижи за него.
Libertarianism is just anarchy for rich people__________
Е то това е за халтурчиците с политически песни! Ицо хазарта ще може ли като Лили Иванова да пее до 80+ или в парламента е намерил как да лапа "голям" БИЗНЕС???
Billy Pilgrim
Рейтинг: 1157 НеутралноОткакто се хвана на хорото на просто Киро, Ицката хазарта все повече копае дъното. Неговите бивши колеги от Ъпсурт правилно го описаха в една нова песничка.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2744 Любопитно"при все, че старите са наистина златни" - и т.н. Хазарт що ли не си задава въпрос - Защо новите не са? Едно е да си "свободен", по-скоро да се правиш, че си такъв, а съвсем друго духът да е в такова състояние на свобода и вдъхновение, от което да излизат шедьоври. Музата МУ я няма съвсем и не само неговата, защото се занимава с дребнотемие, в полза на административно-бюрократичните правила. Като заплатите на учителите и сроковете на учебната година, а състоянието на самото у-ще, нямащо нищо общо със "старото", наистина златно, да е между другото. Защо ли Хазарта не се върне към времената, в които творчеството не беше изсмукано и правено заради нещо, а беше наистина отговарящо на злободневните теми и отразяваше и желанията, и надеждите, и вярата на всички, които го предлагаха? Може и да има добри идеи за нови неща, за реформи, за съвременни правила и решения, но пък оправданията, че ще се случват в бъдещето са нелепи, а и добре, че тези 67 не са 69. С 67 също може да се прави рап.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.spalding
Рейтинг: 291 НеутралноРеспект за Хазарта. Дори и едно такова кратко интервю е по-смислено от новите им песни. Ако има кой да се замисли….
Поздрав от Банкя за Възраждане с “Големия кораб минава”.
bat_plamen
Рейтинг: 4452 НеутралноИма нещо вярно, защото съвременната музика е тотален буламач!Но най-голямата трагедия е тоталната чалгизация на младите у нас.
uq
Рейтинг: 1331 НеутралноТоя па много се взе насериозно. Чекай бе бай Х, кой си ти да определяш? Ти стана депутат, рапър-депутат, какво повече да кажем? Какво се обаждаш изобщо?
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2894 НеутралноПрав е Петров! Аман от псевдо патриоти, превърнали патриотизма в професия и мръсен бизнес!
Суджук Герберите
Рейтинг: 892 НеутралноТова предложение на Копейкин за квоти за българска "музика" е абсолютен болшевизъм. Аз едва понасям тези отвратителни, конвеирни, бездушни и бездарни буамачи, които БГ индустрийката изаква сега. Ако наложат квота, ще получим още от същата отвратителна помия - знайни и незнайни wannabe паляци, под майчината прегръдка на бездарни ментори и пишман текстописци.
... с двеста...Да не мислите, че това ще промотира алтернативната сцена?
Суджук Герберите
Рейтинг: 892 НеутралноИ не става дума за чалгата даже - честно казано чалгата произвежда по-добър продукт от съвременната масова, насила произведена естрада.
... с двеста...Активист
Рейтинг: 1146 Весело"Познавам една дама в парламента, която имаше специфична професия и има доста сериозна законодателна дейност, а има трудности с изписване на собственото си име."
Славена Точева?
star bastun
Рейтинг: 1798 НеутралноЧаст от неговите.,съшо.
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2894 НеутралноДо коментар [#9] от "uq":
И защо да не обажда? Смислено и интелигентно интервю. Подкрепям го!
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1289 НеутралноИцо е прав Костя Копейкин говори от името на народа.На него народът му звъни по телефона и му казва какво мисли.Само дето не е народът ами секретар на Голямото Пути да се свети името му.
tralfamador
Рейтинг: 206 НеутралноДо коментар [#3] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Frank Zappa - Torture Never StopsАбсолютно е прав Хазарта. Това не е селската радиоточка, и да се лее от нея всичката музикална некадърност, ... на заплата, от нашите данъци! А избирателите на въZраждане да си организират (и платят!) собствено радио, и от него 24/7 Лили Иванова, Йосиф Кобзон и Волгин 🤮 И изобщо, не е ли крайно време медиите да спрат да ни занимават с глупостите на тия от въZраждане?!
kpg4
Рейтинг: 937 НеутралноМисля, че едни 34% (блокираща квота), но не повече, са напълно нормални. Все пак сме в България и трябва да подкрепяме българските творци и изпълнители. Останалите държави със сигурност и те имат такива квоти.
По отношение на останалото, което каза за естрадата, че са заимствали от италиански изпълнители, също мисля, че е прав. Не знам защо, тия естрадни изпълнители се мислят за нещо специално и едва ли не за върха на българската музика.
БМЗ
Рейтинг: 1100 РазстроеноНяма страшно, Ицо, по цял свят е така - съвременната поп-музика може да те докара до умопомрачение.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченrincewind
Рейтинг: 963 НеутралноНапротив. Има една маса народ, които гласуваха (лично аз за малка партия), щото ги мислехме за проект на резидента. Следвашият вот ще има още два гласа от мен и снчето. И много хора видяха. Но нека следващите избори са след войната. Не трябва на мунча да се дава да прави правителство!
extraCACA
Рейтинг: 1706 Неутралнода, ама тя селската радиоточка си е факт... като филм на ужасите, от онези в които един и същ ден се повтаря непрекъснато, само че наживо вече колко - 50, 60 , 70 години... какво нормално има в това децата ни от сутрин до вечер да слушат същото, което са слушали нашите родители, а авторите на "златните" през ден да реват за пенсии и квоти хахах понеже освен шепа сдухани дъртаци едва ли някой може да ги трае и две минути
Black Hawk
Рейтинг: 369 НеутралноДо коментар [#9] от "uq":
Не Хазарта, а пазарът определя. И точно това казва - тези, които са се наредили за квоти и субсидии очевидно не могат да пробият на пазара. Причината е, че създават калпав продукт. Направо да си го кажем - пълен боклук. Откъде накъде данъкоплатците ще субсидират някакви бездарни певци?
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1374 НеутралноКъде е тая естрада и кой я изпълнява ??
Суджук Герберите
Рейтинг: 892 НеутралноДо коментар [#18] от "kpg4":
... с двеста...Дайте направо да върнем и заводите за електрокари, компютъри Правец и да построим на ново Кремиковци а? Като ще подкрепяме българското на всяка цена без значение на качеството.
deutschwagen
Рейтинг: 2093 НеутралноДо коментар [#6] от "ЗаНиЗа":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Най-малкото, че въпросните "творци" отдавна са за пенсия (не прави, че не знаеш за кои говори). Също интересно е, че последните десетилетия на соца музиката започна да следва изключително западните тенденции. Докато след соца хората може би направи си слушат оригиналите? И за "златните творци" остава въпросните песни, за които говори Хазарта, които стават най-много за развлечение за бабите.
deutschwagen
Рейтинг: 2093 НеутралноДо коментар [#18] от "kpg4":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Изобщо не съм сигурен, че другите страни си имат квоти. Имат си богата музикална сцена и хората си слушат. То и в България на моменти се слушаше доста българкса музика, само че не последните произведения на Силвия Кацарова, Дует Ритон, Веско Маринов....
abuser
Рейтинг: 8 НеутралноИцо е прав на 100% за всичко.
Al Tikvone
Рейтинг: 397 ВеселоМислех, че московските патрЕоти от МВРО са за Гинес с тъпите си патреотарски предложения , но ВгъзРодените подчовеци направо изкопаха дъното на дъната.
Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken KeseyЩе внесат ли предложение за квота 99% от стоките в супермаркета да бъдат руски пелмени, сгущенка и сельодка. И всяка сутрин в 7 по радиоточката задължително физзарядка с песен на Люб3 или Кобзоня и петминутка за великите вонни успехи на Путлер в стогодишната му битка срещу завода Азовсталь
Lee Gier
Рейтинг: 1315 ВеселоИце, я кажи, наистина ли в Парламента не смъркат нищо евтино?
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.Тирбушон
Рейтинг: 318 НеутралноАко посетим Турция, 90% от радиата пускат само труска музика, половината филми в кината са турски, така се пази национален дух и идентичност. Хазарта просто е твърде глупав за да го знае, сигурен съм че има много хора които биха се самоубили и от неговите песни - точно той като творец би следвало да знае че вкусовете са различни.
Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е краяСпоред мен трябва да има квота за българска музика, трябва да има и повече народна музика, особено по БНР
odf56673645
Рейтинг: 46 НеутралноТъпак, не "бивши колеги", а един от тях. Бат Венци си е с Ицо, само отритнатия Буч го хейти. Гнусната пасмина от "Вгъзраждане" едно нещо вярно не можете да кажете.
abuser
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "Billy Pilgrim":
Буч, когато се научи на пише свои текстове, тогава да прави опити за дис-ване на Ицо.
odf56673645
Рейтинг: 46 НеутралноИначе, Ицо е симпатяга, смятам, че може да има принос към политиката, колкото и да е изненадващо, но трябва малко да намали хулите си срещу колеги-музиканти, ако питаш мен. В крайна сметка, той е просто един говоряч, не е и музикант даже. Да наричаш наляво-надясно други музикнати "некадърници" е доста арогантно, при положение че самият ти не можеш да свириш на един инструмент и популярността ти се дължи най-вече на това, че масовата публика няма добър вкус, като цяло, хеле пък в България. Та по-полекинка, викам аз.
Бубенце
Рейтинг: 539 ВеселоБатко, дали да ти не серем на устенцата.
На жена ти правим синки по коленцата.
Тя обаче погледна в твоята чиния,
затова остана само в моята чикия.
(Искам да ида в парламентаа!)
Иди! – никога нема да имаш хемороиди.
Господин депутата гледа девствено,
естествено не шмърка нищо евтино.
Селото се оказа тъкмо в града.
Белото им показа, тъмната страна.
Дали ви правя нещо като песнички пея
и ви ям трохите за да оцелея.
Боже, давай нагоре и нека е грях –
Искам некой ден да сера на тях!
Бобо Рашъна
Рейтинг: 95 НеутралноЕй гоем къжкар е тоя, добре ч отиде у парламента да му се чуе думата, бше тръгнал на забвение...
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5596 Весело"Ще ти скъсам г*за", "Ръгай чушки в боба" - шедьоври!!!!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
deutschwagen
Рейтинг: 2093 НеутралноДо коментар [#30] от "Тирбушон":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Намери да ни сравняваш с Турция. Това там с квоти ли е, да е всичко 90% турско?
Защо не се сравняваме с една Сърбия/Югославия - хем си слушаха свободно западна музика през соца, хем си имаха и техни групи, хем им копираме турбо-фолка от над 30 години, хем продължават да имат и нормална музика. Всичко това с квоти, предполагам...
grigoo
Рейтинг: 766 НеутралноЕвала на Ицето!
deutschwagen
Рейтинг: 2093 НеутралноДо коментар [#36] от "Незнайко в Слънчевия град":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Тези са на сарайските чалгари. Остава и това да ни пробутат - квоти да слушаме и гледаме Славчо от Учиндол🤦♂️
deutschwagen
Рейтинг: 2093 НеутралноИмаше едно предаване по БНТ "Музика, Музика". Водеше го Йоана от Дийпзоун и някой си Вензи. Имаше и новини и за световната музикална сцена, но фокусът винаги беше някой български изпълнител, повечето за които не бях чувал до тогава, и нямащи нищо общо с естрадния естаблишмънт от соца.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Естествено Кошлукът го махна и направи ново предаване "Музика без край", където идват предимно динозаврите от едно време да се правят, че пеят (плейбекът е повече от очеваден в някои предавания), има платена млада публика, която да се прави че се кефи, а Деси Добрева се пъне като водеща. С изключение на някое друго предаване или някое друго изпълнение от предаване (пеят се и западни песни), кой изобщо намира за интересно това пенсионерско предаване? Ето това ни чака с квоти. Имаме си го и сега, с квоти ще стане само повече и ще трябва да издържаме пенсионерски предавания от пенсионери.
deutschwagen
Рейтинг: 2093 НеутралноПомня и как Кристина Димитрова се изцепи пак по БНТ в едно интервю преди година-две, че иска да си пее старите песни "в нов, модерен аранжимент". Айде бегай.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨iwo211115201
Рейтинг: 24 ВеселоФранцузите и те са болшевики нали.
И не се прави, че слушаш БНР.
iwo211115201
Рейтинг: 24 ВеселоХаха голям смях беше и тишина настана, когато ВЪЗРАЖДАНЕ официално поискаха депутатите да се тестват за наркотици и алкохол.
iiu09354227
Рейтинг: 1096 Неутрално50% българска естрада, а останалите 50% - руски песни! Да се набляга на Кобзон, Могомаев, Ф.Киркоров. Ала Погачова - не - тя избяга от Русия! Наистина "старите" певци останаха със златните си песни, но много е важно да спреш навреме.
Суджук Герберите
Рейтинг: 892 НеутралноДо коментар [#43] от "iwo211115201":
... с двеста...Те са най-силните шовинисти в Европа, така че айде с евтините опорки бегай от тука, комрад.
iwo211115201
Рейтинг: 24 ВеселоКонкретно закон за запазване и чистотата на френския език и закон за запазване на френската култура не е шовинизъм и не е нещо лошо,а напротив, но вие които сте без корени няма как да го разберете.
vagabond66
Рейтинг: 1865 ВеселоОффф, те пък неговите песни, на Ицо де,
са едни "умни и красиви",
та чак може да те докарат до - нирвана!
guguna2
Рейтинг: 411 ВеселоАбсолютно прав е!!!
Daniboy
Рейтинг: 817 Неутрално“ Той атакува "Възраждане", че не плащат и една стотинка за използваната на техните протести българска музика, въпреки че са длъжни.”
„Егати и държавата, дето Костя Копейкин може да се чувства герой”Мдаааа, предозирането е сигурно.
guguna2
Рейтинг: 411 ВеселоДо коментар [#2] от "Галя Станчева":
Коментарите ти са, както винаги, по същество! Липсват снимки на цветя и малки котенца, които да ги илюстрират.
Хюго Босов
Рейтинг: 1386 НеутралноПомня как този младеж гръмко заявяваше преди няколко години как нямал да пее за политически партии и изведнъж, в същия момент, цъфна да пее на митинг на ГЕРБ. Ме се и беше обидил на критикуващите го. Айде, от такЪви акъл не искам.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2744 НеутралноНе е въпросът КОЙ е по-по-най, защото хубавата музика грабва от раз и се запомня, и е кеф да се слуша по всяко време. Въпросът е, че нещо не се получават т.н. култови парчета, които да звучат цяло лято например, да се слушат навсякъде, не че са БГ или някакви си, а заради самата музика. Едва ли рапът на Хазарта е разпознат на Запад или Изток, Север или Юг, защото е непреводим, не е близък до бита им, до манталитета там, докато без значение на какъв език е, от коя държава е, хубавата музика става класика навсякъде. Нещо си мерят % от отчисленията, та затова е цялата патаклама. Не е случайно обаче, че много българи се връщат към БГ народна музика и танци, за което Хазарта се ослушва. Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
klimentm
Рейтинг: 4465 ВеселоАз отккровенно наричам съвременната музика"Мяу/мяу мюзик"!
klimentmkpg4
Рейтинг: 937 НеутралноДо коментар [#24] от "Суджук Герберите":
Според мен и една голяма част от чуждестранните изпълнители, също не стават за нищо, но компенсират с повече пари за маркетинг, клипове и допълнителни ефекти. Нашите изпълнители нямат тези пари и до някаква степен са нечестно изтласкани от тези с парите, това имам предвид. Просто да подкрепим БГ музиката в тази нечестна според мен игра, нищо повече от това.
chudomor
Рейтинг: 1415 Неутрално"С 67 депутати не можем да направим това, което искаме"
От идиоти отговор не чакамИцко, брой ги 66...
svv03688321
Рейтинг: 867 НеутралноДо самоубиство на авторите им или на самите певци след като ги изслушат какво са изпяли ...?!
Не допускайте това да се случва!
me13
Рейтинг: 241 Разстроено"Новите естрадни песни могат да докарат до самоубийство"
Де да можеха, ама те най-много да увеличат перисталтиката. Ама то чувствителните просто не ги слушат, така че няма опасност от пандемия. Така че за ... по-добре нищо.
Кум Лисан
Рейтинг: 587 НеутралноЗадължителното излъчване на процент българска музика няма как да я направи хубава, по-скоро ще получават повече от авторски права. Това обаче трябва да се случва на пазарен принцип, тоест ако музиката е хубава няма нужда някой са принуждава радиото да я пуска, а то ще си я пуска, защото е хубава. Съгласен съм, че старата естрада е по-хубава от новата, но това не е по вина на радиото. Една песен или е хубава или не, но това ги решава публиката.
Много хитърwre501051215
Рейтинг: 2899 НеутралноДо коментар [#46] от "Суджук Герберите":
Такива квоти има в Испания и Италия.В Гърция.За стбаление,сте твърде дребнави политикани,и всичко обръшате на ниво фенска омраза.
wre501051215
Рейтинг: 2899 НеутралноДо коментар [#46] от "Суджук Герберите":
Инапе това "комрад" те издава,Тончо...На какъв език е?!Така и не отговори преди време?!
eminem9876
Рейтинг: 359 НеутралноХазарта трябваше да не влиза в парламента. Той е живо доказателство за това как властта променя хората.
eminem9876
Рейтинг: 359 НеутралноСпоред мен естрадните певци като Васил Найденов могат да правят дуети със съвременни певци а не да се оплакват че само чалга се слуша.
deutschwagen
Рейтинг: 2093 НеутралноДо коментар [#53] от "ЗаНиЗа":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Нещо пропускаш естеството на темата. Не Хазартът иска квоти, а онези дето си мислят че могат да правят някакви песни както им падне и всички са длъжни да ги слушаме.
Нищо лошо няма в това хората да се обръщат към народните танци, даже е хибаво. Но това е съвсем друга тема.
deutschwagen
Рейтинг: 2093 НеутралноДо коментар [#55] от "kpg4":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Може една голяма част от западните изпълнители "да не стават", но една по-голяма част става и развива тенденциите в музиката. Те са иноваторите, те диктуват теченията и развитията в музиката. Изобщо не става въпрос само за пари.
Ако при нас има талантливи и иновативни творци, тогава нека ги подпрепим. Но не виждам причина да плащаме на динозаври от соца да правят бози и да ни карат да ги слушаме и гледаме.
pavur
Рейтинг: 857 НеутралноТука белия негър е частично прав .
Едно прослушване на БГ Радио в колата за 15 минути и след Телеграфа ,Марчето Илиева и други , не ми иде да се прережа вените по дължина . Иде ми да пратя на братята по разум от Алфа - Кентавър да засилят един по голям астероид към тая плоска Земя и да се свършва. След 2 милиарда години , мое да се пръкне нещо по - свестно.
tahion
Рейтинг: 378 НеутралноТова мога да го чета отново и отново! Всичките руски подлоги и тролове да вземат да си организират масови концерти с нова българска естрада, и да си я слушат до откат!
kpg4
Рейтинг: 937 НеутралноДо коментар [#65] от "deutschwagen":
Иноваторите, които диктуват теченията и развиват музиката нямат нужда от подкрепа, но това са едва 10% от всички изпълнители. Останалите 90% са си абсолютно комерсиални , а там основна роля имат точно парите за маркетинг, клипове и ефекти. Аз лично предпочитам, като слушам поредната комерсиална боза, да знам, че парите ще отидат поне при някакъв БГ музикант, а не при чужд. Иначе комерсиалната музика си е безлична, независимо кой я прави, наш или чужд.
Animals As Leaders
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#2] от "Галя Станчева":
А как да се фържат, като всички са срещу тях?
Animals As Leaders
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#62] от "eminem9876":
И с какво го е променила властта, нещастник?
aho11691063
Рейтинг: 1338 НеутралноТотална забрана на младите некадърни певици и певци.Повръща ми се когато ги чуя случайно.
Енчо Топалов
Рейтинг: 271 Неутрално“Любовта е партизанка” идва до вас благодарение на партия Възраждане. Смееееех, смееееех
Енчо Топалов
Рейтинг: 271 НеутралноДо коментар [#24] от "Суджук Герберите":
Не давайте идеи на Копейкин, само това липсва сега - да се юрне да възстановява Кремиковци
selinda
Рейтинг: 657 НеутралноМузиката принадлежи на развлекателната индустрия. Като не ми харесва парчето сменям радиото и това е. Държавата ако се меси това трябва да е много деликатно, не да стимулира някакви скип-песни.
BiGman
Рейтинг: 7987 ВеселоДо коментар [#36] от "Незнайко в Слънчевия град":
Е кво толкова...все неща от живота...поне не мислиш за самообийство...
ruse_island
Рейтинг: 882 НеутралноДа си български депутат, да си русолюбец и фен на Вагиналния и за капак да се имаш за български патриот...Може ли да има по-голямо човешко падение?! Израждане!
swy46682091
Рейтинг: 761 ВеселоПреди време Ицо Шамарът се беше оплакал от трибуната, че някакви го заплашвали, но нямало да каже кои са те и с какво са го заплашвали. Може би това са били новите некадърни естрадни музиканти и затова сега той се майтапи с тях.
deutschwagen
Рейтинг: 2093 НеутралноДо коментар [#68] от "kpg4":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨И как реши че са 10% и как реши че всико е "комерсиализирано"? На запад си имат много повече течения, включително по-малко комерсиализирани, като ъндъргроунд, инди сцени, т.н. Никой на запад няма да "комерсиализира" баби и дуети от студената война, вместо да дават пътите на творящите млади. Това не е хранилка. Но казва много за представите на българина и ситуацията в страната, ако вижда нещата така.
etty1
Рейтинг: 2165 ВеселоДо коментар [#13] от "Активист":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinПодозирам, че са повече от една.
etty1
Рейтинг: 2165 ВеселоДо коментар [#77] от "swy46682091":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinИцо ХАЗАРТА
danfan
Рейтинг: 26 НеутралноВсичко, което казва Хазарта може и да е вярно, но има значение и кой го казва. Ако си изпял шедьоври като "Във главата имаш а-о" и "Бай Х.", звучиш като разкаял се прелюбодеец.
P.S. Горните песни съм слушал десетки пъти и ме кефят на макс.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1289 НеутралноНаправо в петък да пускат руската телевизия без превод и всички до 7 клас да учат руски.Някои хора няма да поумнеят.
iliander
Рейтинг: 524 НеутралноНовата БЪЛГАРСКА МУЗИКА,която трябва да звучи в ефира на БНР и БНТ трябва да съставлява най-малко 85% от цялата музика!
В България,ако не те смачкат циганите ,психиатрите те правят на парцал!Billy Pilgrim
Рейтинг: 1157 НеутралноДо коментар [#32] от "abuser":
Тоя не знам кой го е писал, но е уцелил в десетката.