"Оскъпяват и утежняват": екостикерите отпадат година след въвеждането им

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Неутрално

    "Екокатегориите се определят на база реалното замърсяване, като за бензиновите модели се взема предвид отделяното количество въглероден окис, а за дизелите - димността." - глупости. Моята си има катализатор, не пуши, не съм чипосвал и ми лепнаха еко 1 защото "била стара колата". В същото време до блока спира тунингована кола от 2007 с черна от сажди задна врата - нейният стикер е еко3.

    You don't know what you don't know.
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3845 Неутрално

    До коментар [#1] от "meteowrite":

    Просто поредната КРАДЛИВА схемана ГЕРБ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на ГЕМ
    ГЕМ
    Рейтинг: 1215 Любопитно

    Тамън взех категория 2 за старата си бензинова кола, щото била... стара. Е, и? Това, че има нови и напълно издухани дизелови таралясници с какво помага за чистотата на въздуха?
    Винаги съм се дразнил на нашите половинчати работи: хубава е идеята, ама побългарена. А истината е проста: минаваш реален технически преглед и в зависимост от резултата получаваш категория (щом не се признава заводаката такава). И сега пак отначало...

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3845 Неутрално

    Така и не обясниха повишената цена на прегледа и на този ИЗМИСЛЕН стикер.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1630 Весело

    До коментар [#1] от "meteowrite":

    Освен това камерите, които уж ще следят за това, просто разпознават номерата на колите и гледат какво пише в базата, въобще не ги интересува тоя стикер.

    "Като допълнителен бонус на екостикерите се посочваше намаляването до минимум на възможността за фалшифициране на прегледа."

    Това също е лъжа, точно толкова могат да отбият номера, колкото и сега. Това е като на НАП глупостите. Сто пъти сменят касовите апарати, макар че почти винаги ДДС се укрива чрез просто неиздаване на бележки. А не чрез фалшиви касови бележки

    Не ме търсете преди обяд
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3845 Неутрално

    До коментар [#1] от "meteowrite":

    Няма как кола с катализатор да е Евро1. Но в мутростан всичко е възможно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 705 Неутрално

    Време беше да се прекрати облепването на стъклата в 21 век! Браво!!!

  8. 8 Профил на sten_p
    sten_p
    Рейтинг: 532 Неутрално

    В статията не пише причините за оскъпяването и утежняването. Май истината е, че има твърде много стари коли, фалшиви технически прегледи, неизрядности в организацията и никакъв контрол.

  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3845 Неутрално

    Освен всичко останало тези стикери и всички "еко" мерки свързани с тях са ПРОТИВОЗАКОННИ, защото са САМО за частни автомобили, което е ДИСКРИМИНАЦИЯ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 372 Неутрално

    "Като допълнителен бонус на екостикерите се посочваше намаляването до минимум на възможността за фалшифициране на прегледа."

    Герберски та*ак, в услуга на един бсп депутат с фирма за такива стикери... безполезно и безумно, но за много пари...

  11. 11 Профил на Ангел Георгиев
    Ангел Георгиев
    Рейтинг: 31 Гневно

    Кретени.

  12. 12 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 573 Неутрално

    "Оскъпяват и утежняват": екостикерите отпадат година след въвеждането им

    Кое, по-точно, беше различното преди година, когато ги въведоха.

    Каква беше обществената полза през тази една година от залепените стикери.
    Докога дребни чиновници и продажни политици безнаказано ще си позволяват да "глобяват" българите по измислени поводи? Лепенето на тези стикери е ощетило български граждани и фирми с десетки милиони лв. Дори винетките изглеждат по-смислени в сравнение с тези стикери.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  13. 13 Профил на Ом
    Ом
    Рейтинг: 84 Неутрално

    Абсолютно недоклатени бяха тези стикери и лепенето им от първия ден. Никой никога не би ги разчел такива дребни стикерчета с камера, по рег. номер е много по-лесно. Да не говорим че по-новите коли имат камери и датчици там по-средата зад огледалото, където искат да ги лепят, трябва да ги залепиш или още по-надолу, или настрани и да си намалиш видимостта допълнително...

  14. 14 Профил на HERMES
    HERMES
    Рейтинг: 651 Неутрално

    До коментар [#1] от "meteowrite":

    А какво да кажа за моята, която на бензин се води Евро 1, но на показания на пропан-бутан е Евро 4, но понеже видиш ли била стара...
    Какво от това? Добре поддържана ли е? Да. Отделя ли емисии за Евро 4? Според измервателният датчик да, но пак ми зашиха категория 0.
    Колата е много добре поддържан Мерцедес-Бенц от 1995.

    Polite_Bear
  15. 15 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4992 Неутрално

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Схемата ваша, тавариш старшина.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  16. 16 Профил на HERMES
    HERMES
    Рейтинг: 651 Гневно

    Според таблицата има и година на производство. Последно какво ще гледаме или цялата система е едно към гьоторе.

    Polite_Bear
  17. 17 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4992 Неутрално

    До коментар [#16] от "HERMES":

    Годината на производство има значение заради различни нововъведения, станали задължителни през съответната година. Например, дизел евро 4 преди 2009 г. Няма филтър за твърди частици, а след 2009, пак е евро 4, но има филтър.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  18. 18 Профил на kxm38695246
    kxm38695246
    Рейтинг: 148 Неутрално

    До коментар [#17] от "Alarmstufe Rot":
    Дръжки!
    Евро 4 2011 е моя и няма дпф. Влиза 2012 с евро 5. Коя марка кога какво прави е различно, но до колкото знам без дпф не се получава чак за евро5. Та кого и защо ще го интересува кола евро 4 с дпф ли е, или не?

  19. 19 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    Толкова с екологичните напъни на ГЕРБДПС.

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3845 Неутрално

    До коментар [#15] от "Alarmstufe Rot":

    Защо се отричаш от рановски и фандъкова?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на Vasil Angelov
    Vasil Angelov
    Рейтинг: 63 Неутрално

    всякакви стикери, лепенки и други 'хартийки' с които заливат българските шофьори са абсолютно безсмислени.
    те са просто...лепенки.

    цялата актуална информация кояти дефкато стои 'зад тях' се съдържа в електронните масиси на държавата, до които КАТ имат достъп от таблетите си.

    Отделно, всичко може да се проверява просто и лесно чрез регистрационния номер.

    Така че е редно да бъдат премахнати. Огромни разходи за тях, които в основата си прибират съответните печатници и някои хора около тях.

  22. 22 Профил на buran007
    buran007
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Еко категориите се определяли на база реално замърсяване - ега ти вица....изобщо няма значение теалното замърсяване а годината на производство...никакъв стимул за добро поддържане, да не говорим, че си има номер всяка кола и това сус дтикерите е едни наши хора да гушнат едни пари

  23. 23 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    Бенбем ти екокатегориите, ама да махнат всички лепенки от стъклото!
    Сега трябва да подновявам ГО. И понеже съм на вилата, или трябва да паля колата и да карам 20-ина км до застраховател, или куриер да ми донесе лепенката. Идва ми да му откъсна главата на тоя, дето е измислил лепенките!

    Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
  24. 24 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Неутрално

    До коментар [#1] от "meteowrite":Няма как кола с катализатор да е Евро1. Но в мутростан всичко е възможно.
    —цитат от коментар 6 на КМЕТ В СЯНКА


    по спецификация мисля, че е евро 2 или евро 3. Но поради някаква причина не е вписана в талона а и няма значение за тоя стикер

    You don't know what you don't know.
  25. 25 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Неутрално

    [quote#24:"meteowrite"][/quote]

    Ще се поправя - Евро 4
    https://www.auto-data.net/bg/skoda-fabia-i-combi-6y-1.9-tdi-101hp-14167

    Но понеже е от 2001 - Еко кат 1.

    Впрочем, обмислям ако тази простотия със забраната за влизане в центъра от 1 Дек се приеме, да оргарнизирам масово изрязване на стари дизели по светофарите на 30 Ноември. Ей така, да за спомен.

    You don't know what you don't know.
  26. 26 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    Браво!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.
  27. 27 Профил на nrgbg
    nrgbg
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#6] от "КМЕТ В СЯНКА":

    В първа категория влизат коли до евро 3 включително, т.е. 1-ва категория не означава евро 1

  28. 28 Профил на nrgbg
    nrgbg
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#17] от "Alarmstufe Rot":


    Евро стандарта те задължава да го имаш, но това не означава че по-стара кола не може да има, просто го няма като изискване. Моята е 2007-ма, но има ДПФ

  29. 29 Профил на Just Бахур
    Just Бахур
    Рейтинг: 506 Разстроено

    Една наглед хубава идея е опорочена по герберастки. Територията е пълна с таралясници, които се водят евро4 и 5 а пушат като Марица-Изток2.
    Твърдо съм ЗА при ГТП данните от сензорите за отработени газове да се предоставят директно на ресорната институция и категоризацията да става автоматично на база тези данни.

    ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!
  30. 30 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2374 Неутрално

    На Ганьо чистият въздух му пречи и го бави при прегледа!

  31. 31 Профил на ГЕМ
    ГЕМ
    Рейтинг: 1215 Любопитно

    Всяка добре поддържана кола има право да е на пътя, без значение коя година е произведена. Има си измервания на изгорели газове, има си норми, влизаш ли в тях - газ и пей сърце, ако и да си произведен 1900 година. Ама пуста лакомия за пари, пари за наши хора, не за екология. Щото аз чист въздух в градовете не съм усещал, ненапразно станцията за измервания от Орлов мост я качиха на Копитото и сега вече въздуха се оказа кристално чист, типично по ГЕРБ-аджийски...

  32. 32 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#1] от "meteowrite":Няма как кола с катализатор да е Евро1. Но в мутростан всичко е възможно.
    —цитат от коментар 6 на КМЕТ В СЯНКА


    Бъркаш евро категорията с еКо категорията. Евро 1 до 6 е стандарт за новопроизведени коли, който се раздава еднократно при производството на колата и повече не се променя. Еко категорията е от 1 до 4 за автомобили изцяло на изкопаеми горива, и категория 5 за електрички и хибриди. Тази категория е специфична за БГ (в други държави има подобни, но с друга дефиниция) и се раздава всяка година при техническия преглед.

  33. 33 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3845 Неутрално

    До коментар [#24] от "meteowrite":

    Причината е мързела и мърлящината в КАТ при герб а така също и мутренските интереси на вносителите на стари автомобили, много от които са от моргите на Европа.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  34. 34 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3845 Любопитно

    До коментар [#32] от "Mike":

    Точно това говоря през цялото време-ИЗМИСЛЕНА категория за тричане на раята, която по НИКАКЪВ начин не подобрява ситуацията с екологията.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  35. 35 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    [quote#24:"meteowrite"]
    —цитат от коментар 25 на meteowrite
    Ще се поправя - Евро 4https://www.auto-data.net/bg/skoda-fabia-i-combi-6y-1.9-tdi-101hp-14167 Но понеже е от 2001 - Еко кат 1.Впрочем, обмислям ако тази простотия със забраната за влизане в центъра от 1 Дек се приеме, да оргарнизирам масово изрязване на стари дизели по светофарите на 30 Ноември. Ей така, да за спомен.[/quote]

    Помпа-дюзата на вагините била Евро-4?
    Ти да видиш!
    Спряха я и минаха спешно на комън рейл точно заради въвеждането на Евро-4 през 2004 г.
    А тоя линк, дето сте го дали, е за сайт, пълен с неверни данни.
    Сигурно ще се изненадате, ама не всичко, което го пише в нета, е вярно....

    Знанието е сила, информацията - власт
  36. 36 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 441 Неутрално

    До коментар [#35] от "pag":

    Да, прав си. Сбъркано е.

    You don't know what you don't know.
  37. 37 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 425 Неутрално

    До коментар [#5] от "tulup":

    Точно - ++++++

  38. 38 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#7] от "antikvarno":

    Остават си стикерите за гражданска, споко

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK