Боряна Димитрова: Политиците, които смятат, че имат гарантирани гласове, се лъжат

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (73)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Кирчо ако не си затвори за малко устата и не дръпне Ленчето от медийни изяви ще го разбере от първа ръка.

  2. 2 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Искаме си пестицидите от Капитан Андреево. И наркотиците. И Таки-Маки (председател на Етична комисия в съвета на ректорите на българските университети).

  3. 3 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#2] от "wkk57607068":

    Бълха го ухапала Таки.
    И той е отвлечен от извънземни кат онзи негов служител в столицата.
    За борба с такива има десетилетия усилия и осъдителни присъди. Не много приказки и една затворена мижава лаборатория.

  4. 4 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4985 Неутрално

    Боряна Димитрова май започва да се усеща, че залагане за ГЕРБ вече стана като залагане на куц кон! И май се обръща към по-неутрална жилка! Ако има казионен социолот, това е Боряна Димитрова! Кънчо е ясен и последователен!

  5. 5 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Рибарите, дето имат такъми за мътна воада - не се лъжат.
    Разпадът на обществената среда е "манна небесна" за измамниците.
    Шарлатани, пак идва вашето време!

  6. 6 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2454 Неутрално

    Боряна не трябваше да ги предупреждава. ДБ и БСП вече дадоха заден за избори, а ИТН - пълен заден. Боко продзължава да си внушава, че той ще е царят. Единствено ПП разбраха, че властването е сериозна и отговорна работа, но и те са склонни да се повозят още на този влак, щото следващ за тях може да няма. Единственият проблем е, че провалът на управлението е неизбежен и някои сериозно ще пострадат и не само морално а и физически.
    Единствената алтернатива са избори. Вярно е, че глобални промени не се чакат, но ще е полезно да дойдат нови и свежи сили в парламента. Само дано не са от Харвард.
    Надежда може да дойде единствено с нови избори. Ако тези останат, ще е трагедия. А надеждата умира последна.

    Judjuk
  7. 7 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    Никой не става.
    Дори не мога да преценя, кое е "по-малкото зло".

  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4985 Неутрално

    До коментар [#7] от "atmanpg":

    Това бе целта на Доган! "Всички са маскари" и никой не отива да гласува! Така ДПС ще има винаги блокираща квота!

  9. 9 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    Това бе целта на Доган! "Всички са маскари" и никой не отива да гласува! Така ДПС ще има винаги блокираща квота!
    —цитат от коментар 8 на vassilun


    Как ли не!
    Всички се доказаха като популисти или корумпирани. Доган няма думата по въпроса.
    Избор - никакакъв!

  10. 10 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4866 Любопитно

    "404 страницата не е намерена"

    ???

  11. 11 Профил на True Detective
    True Detective
    Рейтинг: 934 Неутрално

    тия дето не агат да преценят кое е най-добре за бантуто са най-големия враг на нормалността в бантутото...те не могат да правят причинно следствена връзка на управлението с живота им...на тях им е все едно, е и какво очаквате да стане , когато няма критична маса от желащи да живеят в правова просперираща държва на гражданите , а не на мутрите и крадците...това , което е

  12. 12 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Гласовете на избирателите са ясни, изненадите ще дойдат при коалирането след изборите и за много хора няма да са приятни.

  13. 13 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#11] от "True Detective":

    Начинът, по който мъдрият електорат гласува, вече е доста предсказуем, усилията са в посока как това да се използва с максимална полза за постигане на дадени цели. Според мен формулата е намерена и е в ход от няколко месеца и при тези избори ще бъде приложена.

  14. 14 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    До коментар [#4] от "vassilun":

    //Боряна Димитрова май започва да се усеща, че залагане за ГЕРБ вече стана като залагане на куц кон! //
    ==========================
    Ти пък, Буци е поизпразнил чекмеджето, а при тази инфлация тая иска повече, Буци ще трябва да се разрови за кюлчета в зайчарника, или да разкопае магнолиите!!!

  15. 15 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    Интересно, Боряна Димитрова от кого и в какъв размер получава "хонорар" под масата, за да е така ненаранима и да се държи като учителка в 4 клас?

  16. 16 Профил на NoBrainNoPain
    NoBrainNoPain
    Рейтинг: 163 Весело

    Според Димитрова в момента всички играчи се държат с останалите на принципа "знам какво направи миналото лято".
    ----------------------------------
    Всъщност това филмово заглавие наистина съвсем точно отразява ситуацията.
    И единствената алегория в него е "миналото лято"
    :) :) :) :) :) :)

  17. 17 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3292 Неутрално

    До коментар [#14] от "LudLustrator":

    По скоро, "почтената"мафия, която награби милиарди последните 6 месеца, е развързала кесията и за социолозите. Тя-мафията добре разбира, че няма с какво да спечели гласоподавателите и затова разчита на платени соц.проучвания.

  18. 18 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2874 Неутрално

    "Обществените нагласи са много подвижни. Всеки политик, който смята, че има гарантирани гласове в голяма степен се лъже, защото общественото мнение в такива периоди на наслагващи се кризи много бързо се променя под влиянието на един или други събития", подчерта тя.

    Демек, малко поизлъгахме с проучването..Споко, Борянка, всички си ви знаем...

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  19. 19 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3521 Неутрално

    Добре, че Борянчето не заложи на новия каскет Стефан Радев, или авторитетите на каскетите поспаднаха, дори и на генералите.

  20. 20 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    До коментар [#6] от "Judjuk":


    « Само дано не са от Харвард … «


    Подкрепям те, думата « Харвард « вече стана мръсна дума, след като харвардците започнаха ударно да бият едни мръсни и доста крадливи ръчички . Самото искане за хартийни бюлетини е неистов опит да се анулират харвардците .
    Напомням, че милиционерските випусници от Симеоново са къде-къде по-кадърната част от политическия ни « елит « и тяхната мисия е само доброто на българина и в никакъв случай пълнененто на офшорни банки и чекмеджета .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  21. 21 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3182 Любопитно

    До коментар [#4] от "vassilun":

    Знаеш ли на кого е Алфа Рисърч и от къде идва това "Алфа" в името и

  22. 22 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    [quote#9:"atmanpg"][/quote]


    Доган ли няма думата по въпроса за българската политика ?!?!?!?!?!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  23. 23 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2874 Неутрално

    До коментар [#19] от "pontius_glarus":

    Боряна и Алфа не можаха да познаят дори подреждането на формациите в последните 3/ три/! избора, какво остава за процентите..Няма човек с всичкият си, който би се доверил на такава агенция..

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  24. 24 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    Като гледам и Борянка не е взела под внимание два решаващи, ама много решаващи фактора! Първо, защо никой не си дава сметка, че пак остават мадуровките, с които да се гласува, само че този път ПъПъ и ДеБъ няма да имат никакъв достъп до тях? Така че бай Радев пак ще настъпи яко мотиката, ако остави ПъПъ-то, ДеБъ-то и Бье-Си-Пье-то да влязат в парламента. И е още твърде рано да се пеят заупокойни молитви на ИТН. Второ, до спирала от избори, която окончателно да отврати българите от политиката, няма да се стигне по простата причина, че още в 20-тия век – 1997 г. – без България да бъде в НАТО и без да е член на ЕС, българинът излезе на улиците и смачка управляващата комунистическа клика! Нима наистина разчиташ на това, драга ни Борянке, че сега българинът ще гледа безучастно как някой ще си разиграва коня във властта, без да му скочи? Е, продължавай да си го мислиш! А има и трети фактор, само че той не е за общата сергия, наречена Интернет! Ама ти си пиши, не пречиш! Твоите „проучвания“ вече не са меродавни, ако изобщо някога са били!

  25. 25 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 26 Неутрално

    Според нея желаните от Петков 140 депутати е доста пожелателно събитие...
    —цитат от коментар 0

    Ами с тези статистики от "случайно" избрани 1000 човека му подхранвате напразните надежди. Той си каза. Опа, никой не ми се сърди за Македония, никой не ми се сърди за агресивната русофобия. Сега като направя една кампания обвинявайки ИТН за всичко и приписвайки всички неща, които постигна правителството, все едно ПП са ги направили, ще качим резултата. Да, ама не. Русофобите в България си имат точно определен процент и той е под 20. Ако успееш да привлечеш всички ще убиеш ДБ, което реално няма да промени нищо в полза на бъдеща коалиция. Как точно Петков и Асен ще привлекат избирателите на БСП, ГЕРБ и ИТН? Със събиране пари за оръжия за Украйна? С опит да изкараш Караджов брокер на мафията 10 дена след като си казал за него "Гроздан е добър пример за поставяне на отговорността пред личността, защото е важно да се движим напред.".?

  26. 26 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    Гласовете на избирателите са ясни, изненадите ще дойдат при коалирането след изборите и за много хора няма да са приятни.
    —цитат от коментар 12 на meh



    Ако ПП и ДБ направят ПРЕДИЗБОРНО коалиране, това ще бъде от много голяма полза за тях . Защо ? Защото ясно ще се открои един блок на противниците на мафията и много българи няма да се колебаят, а ще гласуват за просперитета на страната, а не за крадците от статуквото .
    Един ПРЕДИЗБОРЕН БЛОК ще бъде най-силният коз на ПП и ДБ .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  27. 27 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2201 Неутрално

    До коментар [#7] от "atmanpg":Това бе целта на Доган! "Всички са маскари" и никой не отива да гласува! Така ДПС ще има винаги блокираща квота!
    —цитат от коментар 8 на vassilun


    Васкооооооооо, дали това е целта само на Доган?
    Васкооооооооо, от 1990 г. има две партии, които са неизменно в НС!!! Партията ви майка и ДПС!!!

    Имам време да питам всеки идиот.
  28. 28 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Думите на госпожата от снимката ми звучат като покана.
    Не, благодаря.
    А и моята прогноза тепърва предстои.

  29. 29 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    [quote#27:"4ort"][/quote]


    Партията майка е БКП и тя отсъства от НС за сметка на дечицата и ГЕРБ, БСП и ДПС .
    Остава само да започнеш да ни уверяваш, че др. Борисов не е от партията-майка .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  30. 30 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    Гледам ги при Любенов.
    Тия от ПП си знаят тяхната . Били против корупцията .
    Приказват на вересия . Гръцката връзка при Борисов беше готова на 90 процента . Газът от азерите също е на предишните правителства . Тия се фукат с тия победи .
    Фукни .
    Тия заедно с ДБ са аут .

  31. 31 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2201 Неутрално

    [quote#26:"niksan1"][/quote]

    "Един ПРЕДИЗБОРЕН БЛОК ще бъде най-силният коз на ПП и ДБ ."
    ...............
    КОАЛИЦИЯ ЛУКОЙЛ!

    Имам време да питам всеки идиот.
  32. 32 Профил на gld441111158
    gld441111158
    Рейтинг: 19 Весело

    До коментар [#6] от "Judjuk":
    Единствено ПП разбраха, че властването е сериозна и отговорна работа

    Моооля?!?

  33. 33 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 993 Весело

    Пък аз, все по-често си мисля, че социолозите служат само за ориентир, определени посолства в кои "лидери" да инвестират. Изборите нямат никакво значение.

  34. 34 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 26 Неутрално

    Ако ПП и ДБ направят ПРЕДИЗБОРНО коалиране, това ще бъде от много голяма полза за тях . Защо ? Защото ясно ще се открои един блок на противниците на мафията и много българи няма да се колебаят, а ще гласуват за просперитета на страната, а не за крадците от статуквото .
    Един ПРЕДИЗБОРЕН БЛОК ще бъде най-силният коз на ПП и ДБ .
    —цитат от коментар 26 на niksan1

    Това ще е абсолютна изненада за мен ако се случи, защото Петков и Петков не допускат никой друг да им се меси в управлението, а ДБ си е съюз между равноправни партии. Как си представяш Петков да дели по равно правата си със "Зеленото движение"? Петков не дели нищо, с никого. Той дава на подчинените си да правят каквото си искат до момента, в който не противоречат на желанията му. Имат ли друго мнение са аут при групата на мафиотите.

  35. 35 Профил на gld441111158
    gld441111158
    Рейтинг: 19 Весело

    До коментар [#20] от "niksan1":
    Подкрепям те, думата « Харвард « вече стана мръсна дума, след като харвардците започнаха ударно да бият едни мръсни и доста крадливи ръчички .

    Мне, стана мръсна едва когато се оказа, че единият "брат" е излъгал за дипломата си и за гражданството си, а брат му е доказан крадец на интелектуална собственост.

  36. 36 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    [quote#9:"atmanpg"]
    —цитат от коментар 22 на niksan1
    Доган ли няма думата по въпроса за българската политика ?!?!?!?!?![/quote]

    Доган е просто едно от лицата на Мафията.
    Проблемът е, че останалите не са по-различни.

  37. 37 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2422 Неутрално

    Ако ПП и ДБ направят ПРЕДИЗБОРНО коалиране, това ще бъде от много голяма полза за тях
    —цитат от коментар 26 на niksan1


    ДБ вече има своя предизборна коалиция - с БСПлл

    ДБ/БСП показаха, на кметските избори че коалицията може и има потенциал ..

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/07/04/4365517_pri_niska_izbiratelna_aktivnost_za_kmet_na_nova_zagora/

    "Второто място на изборите за кмет на Нова Загора е за Кремена Петрова от ДБ-БСП с 30.1% от гласовете.."

    Младата коалиция, още НА ПЪРВИТЕ СИ ИЗБОРИ успя да стане ВТОРА!


    Ако Атанас Атанасов почне да се мята като цветарка от маса на маса И ИЗЛЕЗЕ ОТ УСПЕШНА КОАЛИЦИЯ за да ходел бил в някаква си нова - електоратът му може и да не го разбере!

    Това са хора които ненавиждат политическото предателство!

  38. 38 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4866 Разстроено

    [quote#26:"niksan1"][/quote]

    Кел файда като следизборно пак с бекапето ще се цунете :(((

  39. 39 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2422 Неутрално

    [quote#26:"niksan1"]
    —цитат от коментар 38 на Галя Станчева
    Кел файда като следизборно пак с бекапето ще се цунете :((([/quote]

    И предизборно - ТЕ В МОМЕНТА СА В КОАЛИЦИЯ С НИНОВА !

  40. 40 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2201 Неутрално

    [quote#27:"4ort"]
    —цитат от коментар 29 на niksan1
    Партията майка е БКП и тя отсъства от НС за сметка на дечицата и ГЕРБ, БСП и ДПС . Остава само да започнеш да ни уверяваш, че др. Борисов не е от партията-майка . [/quote]
    Ако ти ни увериш, че бащицата ви Радев, знамето ви Рашков, вожда ви Тънас и Хр Бойкикев са рожби на международното положение, аз няма да започвам да ви уверявам. Обещевам!!!

    Имам време да питам всеки идиот.
  41. 41 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    "Допълни, че в България има парадоксална ситуация, при която парламентът се владее от опозицията, а улицата - от управляващите, имайки предвид протестите."

    Някой да ѝ обясни на тая жена, че 2000/3000 човека, събрани от студентски град и украинските бежанци, семействата на управляващите......НЕ СА УЛИЦАТА!!! За двамилионна София...... А и видяхме какво стана на протеста организиран от бащата на Петков ония ден,30/40 калпака, близки на таткото.....
    Така че, това не е улицата!!! Предната неделя имаше избори на няколко места из цялата страна,и ГЕРБ печели убедително още на първи тур! Днес кандидата на ГЕРБ е на балотаж в с. Лиляче!!!
    Защо никой не каза на тази жена,че ДОКАЗАНО от тея резултати излиза, че тяхната прогноза пак няма нищо общо с реалността????

  42. 42 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":

    "Това бе целта на Доган! "Всички са маскари" и никой не отива да гласува! Така ДПС ще има винаги блокираща квота!"

    Доган ли направи така, че да няма ограничение на изборните секции в чужбина??? Доган ли направи така, че да се гласува само с машини??? Много хора не вярват на машините, и затова не гласуват!!!
    А и стига с тези опорки, че машинното гласуване спряло купените гласове, и изборите били мноооого честни.... щото ако е така,излиза че най - много гласове са купували ДеБъ,ИТН, БСП.........
    На ГЕРБ и ДПС резултатите не се промениха в посока надолу значително, напротив, сега ДПС е трета политическа сила,по резултата от последните избори, излиза, че Карадайъ е президента на българите в чужбина?????? И значи, айде да видим,кой спечели най - много от този начин на гласуване????? ДПС разбира се!!! Ако вярваме на машините, излиза че хората искат много повече Пеевски отколкото Христо Иванов???? Пеевски направо го размаза! Осъзнайте се малко,и помислете!!!

  43. 43 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    Дано не показват тези резултати на Партиите които им поръчват изследвания, че тогава не знам за какво им плащат. Разбирам някаква статистическа грешка от 2-3%, но такива разминавания каквито имат през последните избори, включително и тези за кмет на Нова Загора са далеч от научно обяснимите. Вървят едни куфарчета с пари, но не виждам някакъв смисъл от фалшиви/измислени данни. Нещо подобно като данните за инфлацията, че била 10-15% за последната година. Да, ако си купуваш пияно, самолетен билет и джакузи, без да ядеш, да плащаш горива и да ползваш някакви услуги..... Тоест едно число без смисъл!?

  44. 44 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    До коментар [#30] от "oua58686497":

    "Гледам ги при Любенов.
    Тия от ПП си знаят тяхната . Били против корупцията .
    Приказват на вересия . Гръцката връзка при Борисов беше готова на 90 процента . Газът от азерите също е на предишните правителства . Тия се фукат с тия победи .
    Фукни .
    Тия заедно с ДБ са аут ."

    Напълно съм съгласна с тебе!!!
    Как Кирил Петков приватизира IGB/Гръцката връзка/?
    1. Георги Първанов договори 1 млрд.м^3 на година през 2011г
    2.Търгът за строителство е подписан от ГЕРБ 2019г.
    3. Мениджмънта на ICGB е назначен от ГЕРБ.
    4. Финансирането по ОП, ЕИБ и БЕХ е осигурено от ГЕРБ.
    КАКВО ТОЧНО НАПРАВИ КИРО та го приватизира?

    Същото се случи и терминала за втечнен газ в Александруполис:

    "България става акционер с 20% в капитала на терминала за втечнен газ край Александруполис, съобщи правителствената пресслужба. Премиерите на България и Гърция Бойко Борисов и Кириакос Мицотакис финализираха сделката. В гръцката столица двамата присъстваха на официалната церемония по подписване на договора между изпълнителния директор на "Булгартрансгаз" ЕАД Владимир Малинов и Асимина-Елени Копелузу, която е основен акционер в "Газтрейд" С.А. - проектното дружество, което ще реализира терминала."

    Та,я да ми обяснят УмноКрасивите, какво точно направи Кирил, че си приписа успеха на предишните,и ходеше пак като ненадарена сватя, и се хилеше като м@лоумен...........????

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  46. 46 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    Борянке, прогнозите ти за последните избори бяха провал. Чудя се как тези социологически агенции продължават да имат нахалството да дават публично акъли след като се оплескаха няколкократно.

  47. 47 Профил на Emiliya Emiliya
    Emiliya Emiliya
    Рейтинг: 101 Неутрално

    До коментар [#7] от "atmanpg":
    Не е мое само цитирам:)
    Тезата "всички са маскари" е любима и на червените, и на лилавите другари. Демек, те не са по-големи маскари от останалите.
    Лилавите другари раздухват, че ГЕРБ са като БСП, даже по-лоши. Това цели да оправдае тяхното собствено съешаване с БСП. Преди десетина години ГЕРБ не бяха толкова лоши. Даже ставаха за коалиция, в която участваше самият Христо Иванов, който се обръщаше към Борисов с "шефе". По това време Норман Гранц / Подполковник Грънчаров пишеше само под международни теми. Вече при третото правителство на Борисов, загубила всякакви шансове да влезе пак в управлението по нормален за една имаща се за дясна партия начин, Де Бъ обяви война на сестринската (в ЕС) партия ГЕРБ и пое курс към съюз с комунистите. Норман Гранц / Подполковник Грънчаров започна да пише под вътрешни теми. На президентските избори 2017 г. внезапно умнокрасивите откриха, че кандидатката за президент на ГЕРБ Цачева била комунистка и била грозна. Сякаш другият възможен кандидат Радев не беше комунист (даже делегат на 14 к-с на Партията) и беше много красив (с поразителната си прилика с младия Тодор Живков, или може би точно поради тази причина). Затова, отидоха за гъби или открито подкрепиха Радев. Този процес се задълбочи на последвалите местни избори 2019 г., когато благодарение на гласовете на лилавите, Мая Манолова за малко да стане кмет на София. В замяна, с червен вот, лилавите получиха 8 районни кмета. За да се намери оправдание за тази срамна колаборация, трябваше спешно ГЕРБ да бъде сатанизиран, а на Борисов да бъдат приписани всички възможни смъртни грехове. Този процес продължава и в момента.
    Толкова е елеменмтарно и просто, че чак е обидно за публиката.
    "Когато почнаха процесите, в България имаше само БКП. После

  48. 48 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    До коментар [#45] от "PaulaFox":
    Славке от Утчиндол, каквито и снимки да си слагаш си оставаш една плешива мумия.

  49. 49 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    До коментар [#41] от "galina georgieva":

    България цяла сега село Лиляче гледа !

  50. 50 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4269 Любопитно

    "политическото поведение на "Продължаваме промяната" и репликата на премиера в оставка Кирил Петков в интервю снощи, че се надява на предстоящите избори формацията му да събере 140 депутати, за да не се налага да прави компромиси."
    =============
    Е, как да го вземам насериозно?

    Еретик
  51. 51 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3073 Неутрално

    Ако искаш да получиш повече гласове не се кннфронтираш, а обединяваш.

  52. 52 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1557 Неутрално

    Не, не се лъжат! Всички гласоподаватели на ГЕРБ са платени! Пресен пример е кметът на Нова Загора.
    Единственият шанс за крехката, осакатена и доста плаха демокрация е висока изборна активност!

  53. 53 Профил на geopanay
    geopanay
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Напълно невъзможно е да очакваме, че някой,който 4/четири/ поредни пъти за един месец е предал една кауза/Да изчегъртаме Модела герб - Бойко Борисов/, сега ще седне да преговаря почтено за ново Правителство с третия мандат в този Парламент:
    1. Свалянето на Председателя на Нар.Събрание Н.Минчев;
    2.Свалянето на Правителството на К.Петков;
    3.Бягството от Парламент. Комисия по Правосъдие за Новата Съдебна Реформа.
    4.Отказът да подкрепи ново Правителство начело с Асен Василев;
    Само тези четири действия доказват,че НЯМА СМИСЪЛ ДА СЕ ТЪРСИ ВАРИАНТ ЗА НОВО ПРАВИТЕЛСТВО В ТОЗИ ПАРЛАМЕНТ.

    Веско
  54. 54 Профил на Krasimir Stoyanov
    Krasimir Stoyanov
    Рейтинг: 22 Весело

    Така, така те и БСП така печелеха в малки градчета и села. Геп са тръгнали по техния път. С времето ще се смалят. Но е забавно как се представя за голяма победа.
    Няма лошо щом прави периферията щастлива. Съвсем обаче по друг начин ще изглеждат нещата в големите градове.
    Но е интересно какви ще ги ръсят след изборите гепаджийските фенове, повечето от които са проруски по същество. Но какво може да се очаква от хора прекланящи се пред една мутра.

  55. 55 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    ГЕРБ не дава парички на Борянка за проучване. ББ си ходи на място и брои хората в залата .
    Един от начините за плащане е да се плаща за наблюдатели на изборите . За първи път ДБ даде некой левец за наблюдатели и избирателите му се повишиха с тези процента . Иначе са около 5 процента .

  56. 56 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    До коментар [#41] от "galina georgieva":България цяла сега село Лиляче гледа !
    —цитат от коментар 49 на antonio_vivaldi


    Лиляче е ромско село .
    На ББ НЕ МУ Е НЕОБХОДИМО ДА ПЛАЩА ЗАЩОТО ТОЙ"ДАВА" НА РОМИТЕ СОЦИАЛНИТЕ .
    пРЕДСТАВЕТЕ СИ КОЙ Е ПЛАТИЛ ЗА ДА Е НА БЕЛОТАЖ С герб?

  57. 57 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2454 Неутрално

    ".....харвардците започнаха ударно да бият едни мръсни и доста крадливи ръчички . "
    До коментар [#20] от "niksan1":

    Кого биха, че не се сещам?

    Judjuk
  58. 58 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 827 Неутрално

    "Всеки политик, който смята, че има гарантирани гласове в голяма степен се лъже, защото общественото мнение в такива периоди на наслагващи се кризи много бързо се променя под влиянието на един или други събития"

    На политиците въобще не им пука за хората. Те са в политиката за лично добруване. Мотото на политците е че бедните винаги са прецаканите. Досега не съм видял изключение от това неписано правило. Една партия може да има избиратели само ако не изневерява на каузите и принципите за които е създадена. И които никога не предава! Такива партии в България няма! Единственият идеал са парите и властта, да не говорим за проруските мърши. Няма как да има лоялност без взаимно доверие. Репутацията е най-ценният капитал.

    "Продължаваме промяната" се чувства твърде ранима от случилото се, за да преглътне егото си и да даде подкрепа за най-малкия от коалиционните партньори."

    Не става въпрос за его, а за принципи и себеуважение. К. Петков отстъпи пред нинова, за да даде шанс за ново правителство, отстъпи от егото си. Аз никога нямаше да отспъпя пред тази проруска курва. Петков отказва да "преговаря" с нищожеството трифонов защото уважава себе си. А. Атанасов и Х. Иванов обаче са готови да преговарят с човека който съсипа три НС и свали правителството. Тези хора и майките си ще продадат за да "спасят" страната от бойко и ОПГ-то му. Беше направен опит с бZп и итн, беше им даден шанс и те го пропиляха в червени линии и руски интереси. Вратата за бZп трябва да се затвори. Ще борим мафията на бойко, но без бZп. Спрете да ми пробутвате войната срещу бойко и да промотирате бZп като демократи. Ако ДБ и ПП не се вслушат в това, да вървят в ляво. бойко е мафия, както и бZп е мафия, защото произходът им е бкп и Русия. Оттам идва злото.
    Лоялност само срещу резултати!

  59. 59 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 26 Неутрално

    Напълно невъзможно е да очакваме, че някой,който 4/четири/ поредни пъти за един месец е предал една кауза/Да изчегъртаме Модела герб - Бойко Борисов/, сега ще седне да преговаря почтено за ново Правителство с третия мандат в този Парламент:1. Свалянето на Председателя на Нар.Събрание Н.Минчев;2.Свалянето на Правителството на К.Петков;3.Бягството от Парламент. Комисия по Правосъдие за Новата Съдебна Реформа.4.Отказът да подкрепи ново Правителство начело с Асен Василев;Само тези четири действия доказват,че НЯМА СМИСЪЛ ДА СЕ ТЪРСИ ВАРИАНТ ЗА НОВО ПРАВИТЕЛСТВО В ТОЗИ ПАРЛАМЕНТ.
    —цитат от коментар 53 на geopanay

    Проверка на истинността на твърдението ти:
    1. Свалянето на Председателя на Нар.Събрание Н.Минчев;
    Вярно
    2.Свалянето на Правителството на К.Петков;
    Вярно
    3.Бягството от Парламент. Комисия по Правосъдие за Новата Съдебна Реформа.
    Не е вярно, че не са ходили на правосъдната комисия. Кой ти го каза това?
    4.Отказът да подкрепи ново Правителство начело с Асен Василев
    Абсурдно! Никой не ги е питал дали ще подкрепят това правителство. Асен Василев демонстративно отказа да преговаря с ИТН. До последния ден Каримански, Митева и Йорданов говореха по медиите, че са готови за преговори ако ги поканят, но не получиха покана. Какво точно да подкрепят ИТН? Празната папка на Василев ли?
    50 % истина в твърденията не е лош резултат за човек, който подкрепя Петков. На самия Петков резултата е много по-нисък. Той сам се оборва през седмица.

  60. 60 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3051 Неутрално

    Селска дрисла. Част от мафията фалшифицираща вота на българите.

    а ве нема ли да се намери една свободна барисавна мисирка да я пита, кака така по времето на Борисов Алфа познаваше, като в зипчетата на ЦИК се виждат едни 400-500 000 изборни фалшификации?

    втори въпрос, кат си чупи така езика и ръце, дали си мисли кат да мяза на по-малка селянка?

    трети, на Боряна затуй ли напоследък не и се получава социологията, щото и пллащат да бъде политически коментатор па и тва е учила?

    яж бахур...
  61. 61 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3051 Неутрално

    офффф, Татяна Димитрова.... знаех си дет не треаше да се абя със "статията". Да ѝ кажете да си смени аватара в Дневник че не мяза на себе си.

    яж бахур...
  62. 62 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3051 Неутрално

    Кирчо ако не си затвори за малко устата и не дръпне Ленчето от медийни изяви ще го разбере от първа ръка.
    —цитат от коментар 1 на Paolo Di Canio


    аре да идва понеделник и selqnin че и тоа бот не е по-малко малоумен

    яж бахур...
  63. 63 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    Това за гарантираните гласове важи ли за ДпС? Или те не са политици, а просто тези, които ни управляват?

  64. 64 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    Гарантирани са само за ДПС , за другите няма да стигнат и поомекналите им твърди електорати .......доста народ споделя , че няма да ходи на избори!

  65. 65 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3051 Неутрално

    "404 страницата не е намерена"???
    —цитат от коментар 10 на Галя Станчева


    кво точно те интересува за HTTP ве Галине?

    яж бахур...
  66. 66 Профил на BGman
    BGman
    Рейтинг: 4258 Неутрално

    Политиците, които смятат, че имат гарантирани гласове, се лъжат
    =================
    Това се отнася най вече за Кирчовците..яхнаха вълната на протеста а баш протестиращите стоят извън парламента и точат ножа за да го забият в гърба им...

  67. 67 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 528 Весело

    Тая жена толкова олекна.
    Народът го е казал стъкмистика

  68. 68 Профил на Boriana Gecheva
    Boriana Gecheva
    Рейтинг: 89 Неутрално

    До коментар [#26] от "niksan1":

    Да ме прощаваш, ама по-скоро ДБ ще се обезличи от такава коалиция. Колкото и да говори Христо Иванов по разни телевизии. Освен това, ДБ сега е коалиция, като се прибавят ПП,.ВОЛТ, СЕК и други подобни ще стане съвсем буламач. Да не говорим че за подреждането на листите.

  69. 69 Профил на ivailo igov
    ivailo igov
    Рейтинг: 646 Любопитно

    САМО ГЕРБ-СДС ИМАТ ПОСТОЯНЕН И ТВЪРД ЕЛЕКТОРАТ ! ВИЖДА СЕ , ЧЕ БЕЗ БОЙКО НЯМА ДА ИМА ЧИТАВ КАБИНЕТ ! ОТНОВО СА ПЪРВИ В % !

  70. 70 Профил на ivailo igov
    ivailo igov
    Рейтинг: 646 Неутрално

    До коментар [#59] от "Бачо Филип":

    МНООГО СИ УМЕН , М..Н,Ч,О !

  71. 71 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1705 Неутрално

    тия дето не агат да преценят кое е най-добре за бантуто са най-големия враг на нормалността в бантутото...те не могат да правят причинно следствена връзка на управлението с живота им...на тях им е все едно, е и какво очаквате да стане , когато няма критична маса от желащи да живеят в правова просперираща държва на гражданите , а не на мутрите и крадците...това , което е
    —цитат от коментар 11 на True Detective


    Прав сте, ама те наистина не го разбират и честно казано не знам дали могат/искат да правят причинно-следствени връзки, ако случайно прочетат някакъв анализ. Интересното е, че точно те, за които всички са "маскари" и "от гласуването нищо не зависи", след изборите пищат и се жалват.
    Не знам дали Боряна е корумпирана, както някои по-горе я определят, но обичайно резултатите на тази агенция доста добре съвпадат с резултатите от преброяването, а нейните анализи са стегнати, обоснавани и (би трябвало да ) са полезни за нас и за партиите.

  72. 72 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 1730 Неутрално

    До коментар [#17] от "uvtest":

    Я пак! Можете ли да докажете глупавото и пропагандното си твърдение? Конкретно - какви и колко милиарди е награбила "почтената мафия" и откъде? И какви пропусна да награби мафията ГЕРБ през този 6- месечен период?

    Истината и само истината - за да си свободен!
  73. 73 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 1730 Неутрално

    До коментар [#26] от "niksan1":

    Да, стига ПП да надвият Егото си. Мотивите, с които го отказаха преди последните избори, вече не са актуални. Не важат.

    Истината и само истината - за да си свободен!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK