Бе вие не разбрах те ли че политиканите единствено лъжат и крадат. Това им е професията - измамници и крадци. По принцип такива хора, би трябвало да живеят в затворите ама у нас поне от 30 години управляват държавата и съответно резултатите са такива каквито са - масова емиграция.
Преди 4-5 години билетът беше вдигнат от 1.00 на 1.60 от един път. Цели 60 % ръст. Тогава обосновката за поскъпването също я нямашу никаква, а цената на бензина и газа си беше още ниска. После имаше дела срещу СО и авторите на идеята се оправдаха, че тази цена била заради създаването на нощните линии. Да, ама нощните линии бяха въведени 2 години след това. Интересно ми е, колко милиони са спечелили от качването на билета с 60 % и къде отидоха парите? И как точно поскъпването на Гт с 60 % е привлякло повече хора към този транспорт. Какво по-точно се беше подобрило, че цената поскъпна? Автобусите ли станаха по-чисти, графикът ли стана по-сгъстен, нови спирки и времеви табла ли се поставиха, какво?
ГТ в София затъва в дългове, защото половината пътници се возят гратис. Не са само етноса - и българите също. Но СО категорично отказва да вземе мерки срещу тази порочна практика и продължава да товари само редовните платци. А сега и найновата глупост - щели да глобяват пътници в автобуса с редовни абонаментни карти, ако не се чекирали. И как ще глобят някой, ако той си е платил картата, т.е. си е платил пътуването? Тази глоба много бързо ще падне в съда, ако бъде оспорена. Значи Контрольорът няма да глобяна гратисчията, няма да глобява дори лилавия от етноса, а ще глобява мен, който съм си платил 370 лв годишна карта, защото не съм се чекирал... В софийския ГТ всичката Мара втасала, че вече тръгнаха да преследват и редовните пътници.
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Идеята не е лоша но защо не се съгласяват все пак транспорта в София (не съм го ползвал въобще) не е толкова уреден и доста занемърен като го гледам за да не съгласяват на все пак скъпа цена за нещо такова . Когато живях в стокхолм през 60-те години струваше 5 йорета и се пътуваше от тунелбана в автобуса с едно и също билетче докъдето ходеше. Аз бих се радвал и днес да се кача в тях защото бяха чисти и уютни а повечето спирки напоняха арт галерии с великолепна акустика за музиканти и певци . Да тези тогава хора пееха от любов към това което правят докато в Ню Йорк събуея е най ужасното вонящо место където може да се попадне
Билет за 1-кратно пътуване ползват туристи или хора, които изключително рядко ползват транспорт. Това да си софиянец и да нямаш карта заредена поне с 10 пътувания...
До коментар [#14] от "svv03688321": качете се на ГТ па коментирайте какъв е. Иначе говорите наизуст и вероятноста да говорите глупости не е изключена! Ползването на ГТ е въпрос на нагласа, а не на социална категория и възможности. В София в ГТ не се качват и хората с таратайки нов внос трета ръка, купени на лизинг през заложна къща и зареждащи на бензиностанция за 5 лв!
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
standup.straight
Рейтинг: 1645 НеутралноТова руско-фашистко нещо вмро съществува ли още? Време е и герб да ги последват в небитието...
qqv391093118
Рейтинг: 3039 НеутралноТези наистина нямат представа какво правят. Или пък се готвят за избори? Или пък нарочно създават този смут.
unh571130166
Рейтинг: 312 НеутралноКаквото и да ви говорят, истината е, че се чудят какво да откраднат, а когато ви говорят за плановете си, всъщност говорим за пълна бъркотия и ступор!
unh571130166
Рейтинг: 312 НеутралноПЪЛНИ НЕСРЕТНИЦИ!
Daria
Рейтинг: 1066 НеутралноБе вие не разбрах те ли че политиканите единствено лъжат и крадат. Това им е професията - измамници и крадци. По принцип такива хора, би трябвало да живеят в затворите ама у нас поне от 30 години управляват държавата и съответно резултатите са такива каквито са - масова емиграция.
BiGman
Рейтинг: 6999 НеутралноДо коментар [#1] от "standup.straight":
Ще ти се...скоро на бял кон а пък вие под опашката...а хартиения билет си е отживелица...
pet_fire
Рейтинг: 4420 НеутралноЗащо въобще се приемат хартиени билети, независимо от стойността им
Тикавата се дигитализира/смях/, а Софиянци не могат ли
Kotarak
Рейтинг: 737 НеутралноНяма ценова обосновка... Некадърници, които харчат несвои пари. Идиоти
pilgrim.epsylon
Рейтинг: 1653 НеутралноТова са хора, на които парите им изтичат между пръстите. За тях 40 стинки разлика е пълен т@ш@к.
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]Lou
Рейтинг: 1603 НеутралноПреди 4-5 години билетът беше вдигнат от 1.00 на 1.60 от един път. Цели 60 % ръст. Тогава обосновката за поскъпването също я нямашу никаква, а цената на бензина и газа си беше още ниска. После имаше дела срещу СО и авторите на идеята се оправдаха, че тази цена била заради създаването на нощните линии. Да, ама нощните линии бяха въведени 2 години след това. Интересно ми е, колко милиони са спечелили от качването на билета с 60 % и къде отидоха парите? И как точно поскъпването на Гт с 60 % е привлякло повече хора към този транспорт. Какво по-точно се беше подобрило, че цената поскъпна? Автобусите ли станаха по-чисти, графикът ли стана по-сгъстен, нови спирки и времеви табла ли се поставиха, какво?
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!ГТ в София затъва в дългове, защото половината пътници се возят гратис. Не са само етноса - и българите също. Но СО категорично отказва да вземе мерки срещу тази порочна практика и продължава да товари само редовните платци. А сега и найновата глупост - щели да глобяват пътници в автобуса с редовни абонаментни карти, ако не се чекирали. И как ще глобят някой, ако той си е платил картата, т.е. си е платил пътуването? Тази глоба много бързо ще падне в съда, ако бъде оспорена. Значи Контрольорът няма да глобяна гратисчията, няма да глобява дори лилавия от етноса, а ще глобява мен, който съм си платил 370 лв годишна карта, защото не съм се чекирал... В софийския ГТ всичката Мара втасала, че вече тръгнаха да преследват и редовните пътници.
хм
Рейтинг: 1918 НеутралноСофия все повече заприличва на герберска кочина - мръсна, окрадена, презастроена кочина.
dnevnikar
Рейтинг: 3864 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Ленина
Дребнотемие!
"Интернационално" в кавички.
"Промени" в кавички.
"Е-управление"... и то.
"Продължаваме промените" показаха как.
Промениха се и станаха Една.
Партия!
Засрамете се
"ГЕРБ и ВМРО се отказаха от идеята за
хартиен билет от 2 лева в метрото"
dnevnikar
Рейтинг: 3864 НеутралноUNITED EU UNION
Розови очилца...
В Европа нямахме, но имаме: Канадска нация.
Справедливо е.
Европа създаде Америка, такава каквато е.
[#5] от "Daria ":
резултатите са такива каквито са - масова емиграция.
svv03688321
Рейтинг: 1655 НеутралноИдеята не е лоша но защо не се съгласяват все пак транспорта в София (не съм го ползвал въобще) не е толкова уреден и доста занемърен като го гледам за да не съгласяват на все пак скъпа цена за нещо такова . Когато живях в стокхолм през 60-те години струваше 5 йорета и се пътуваше от тунелбана в автобуса с едно и също билетче докъдето ходеше. Аз бих се радвал и днес да се кача в тях защото бяха чисти и уютни а повечето спирки напоняха арт галерии с великолепна акустика за музиканти и певци . Да тези тогава хора пееха от любов към това което правят докато в Ню Йорк събуея е най ужасното вонящо место където може да се попадне
hahohehi
Рейтинг: 283 НеутралноБилет за 1-кратно пътуване ползват туристи или хора, които изключително рядко ползват транспорт.
Това да си софиянец и да нямаш карта заредена поне с 10 пътувания...
vladek
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#14] от "svv03688321": качете се на ГТ па коментирайте какъв е. Иначе говорите наизуст и вероятноста да говорите глупости не е изключена! Ползването на ГТ е въпрос на нагласа, а не на социална категория и възможности. В София в ГТ не се качват и хората с таратайки нов внос трета ръка, купени на лизинг през заложна къща и зареждащи на бензиностанция за 5 лв!
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.Anоnуmous
Рейтинг: 1403 НеутралноДо коментар [#11] от "хм":
Герб имат кметове също в Пловдив и Бургас, ама не са дупки като София.