Задлъжнялата "Топлофикация София" може да стане държавна

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (122)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2860 Неутрално

    ГЕРБ пак се опитва да прехвърля кражбите на народа.

  2. 2 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5013 Неутрално

    Пак ли? Та тази врътка вече бе направена веднъж!

  3. 3 Профил на hmmmmm
    hmmmmm
    Рейтинг: 253 Весело

    Какво оригинално решение да прехвърлят дълговете на държавата. Никога до сега не са го правили освен 1-2 пъти.

  4. 4 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 315 Гневно

    Беше вече, кой ще плаща откраднатото през нея е въпроса?

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Гневно

    До коментар [#2] от "vassilun":

    ДВА пъти. АМАН ОТ КРАЖБИТЕ НА ГЕРБ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Гневно

    До коментар [#3] от "hmmmmm":

    Печалбите за чекмеджето, дълговете за обществото!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на Bada Bing
    Bada Bing
    Рейтинг: 598 Весело

    Не може.за бъде!

  8. 8 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 882 Неутрално

    Пролетта беше момента да се нарежи за скрап,когато бяха скъпи металите....При 3000 евро за 1000 кубика газ, да работи лятно време топлофикацията, за да топли топлата вода на софиянци, срещу 50 милиона месечна загуба не го разбираммм

    Когда орда наёмников Европы За Бонапартом вторглась зло творя, На бой кровавый весь народ поднялся За отчий дом, за веру, за царя Сначала наше войско отступало, Ведь супостатов вдовое против нас. Но это было только лишь начало И вскоре свет для ворога погас
  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    До коментар [#8] от "Иосиф Давыдович":

    Произвежда ток. НА ПЕЧАЛБА!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3615 Любопитно

    Казано с други думи ще се увеличи държавния дълг и освен това ще има отлична възможно за далавери на гърба на данъкоплатците / потребителите!

  11. 11 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2564 Неутрално

    ГЕРБ да ми поемат пелетите и дървата на държавна издръжка. Щом за едни може и за всички трябва да може.

  12. 12 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 3007 Неутрално

    Никой не иска да държи при себе си една топлофикация от съветски тип.

  13. 13 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 882 Неутрално

    До коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ток на печалба на регулирана и субсидирана цена от 1200 лева за мегават, плащани от цялото общество,и за капак най-нагло продължават да не си плащат за газа вече 30 години...

    Когда орда наёмников Европы За Бонапартом вторглась зло творя, На бой кровавый весь народ поднялся За отчий дом, за веру, за царя Сначала наше войско отступало, Ведь супостатов вдовое против нас. Но это было только лишь начало И вскоре свет для ворога погас
  14. 14 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1548 Неутрално

    Кой крал - крал (Герб). Сега ще плащаме всички.

  15. 15 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2158 Неутрално

    Цяла статия по темата и нито дума за слона в стаята - цената на парното е безумно ниска на фона на безумно високите цени на природния газ.

  16. 16 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2158 Неутрално

    До коментар [#11] от "log_on":

    Герб не упрявялва от повече от година и половина. Търсете си парите от промяната!

  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    До коментар [#11] от "log_on":


    До коментар [#13] от "Иосиф Давыдович":

    Именно, но крадат от софиянци преди всичко ВСЕКИ МЕСЕЦ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    До коментар [#14] от "alg57373608":

    Мислете на изборите !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    До коментар [#16] от "m17":

    ЛЪЖЕШ. КОЙ УПРАВЛЯВА В СОФИЯ!?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    До коментар [#15] от "m17":

    Кажи за цената на тока и за договора на Ковачки за пласмента му. Колко откраднахте?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на negodnik
    negodnik
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Тоест всички задружно ще платим дългът на Топлофикация София към Булгаргаз, щото пролетта по препоръка на ГЕРБ, България се отказа от доставката на 60% от договореното количество с азерите, за сметка на по скъпият райски газ от източната кочина.

  23. 23 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1881 Неутрално

    Поредният Франкенщайн:
    Едно търговско дружество по дефиниция се създава да печели:
    - ако ще печели, това ще значи софианци да плащат печалба на дружеството, която да се разпредели като дивидент към държавата, с което да спечели жителят на Девня, Видин, Елхово. Остава червеят на съмнението защо досега това не се е постигнало и да печели столичната община от столичани и за столичани?
    - ако ще губи, това значи, че Девня, Видин, Елхово, през държавния бюджетт да финансират топлината на софианци...

    Не е ли ясно, че такива мастодонти:
    - се използват за политически цели, и
    - за крадене.

    И в двата случая гражданите нямат нужда от тях.
    Решението се налага от само себе си: Предлагаш го на частник. Ако го вземе, значи вижда вариант за печалба в него. Ако не печели пазарно, ще остане без клиенти. Ако не го вземе, значи е за боклука и не виждам що държавата да го държи живо за сметка на всички нас. А не всички са столичани...

  24. 24 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3095 Весело

    "Топлофикация София" може да стане държавна"

    Нормално е да стане държавна с дълговете.
    След това ще я приватизираме без дълговете.

    подпис
  25. 25 Профил на negodnik
    negodnik
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Явно това е схемата за връщане на субсидията от 800млн лв която служебното правителство отпусна на Булгаргаз. Излиза че ще гълъбчетата се канят да финасират Булгаргаз с 1.1млрд лв. Очевидно преди преговорите с Газпром, Булгаргаз трябва да е финансово обезпечен.

    https://m.dnevnik.bg/bulgaria/2022/08/11/4379086_bulgargaz_poluchi_800_mln_lv_zaem_ot_durjavata_ochakva/

  26. 26 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 831 Весело

    Комунизмът се ... завърна.
    След толкоз теманета на Бог-Пазар се отказахме от Бог ...

    От идиоти отговор не чакам
  27. 27 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1786 Неутрално

    В БЕХ събират една камара енергийни дружества, за да може по-лесно печелившите да издържат губещите. Според мен с по-добър мениджмънт специално Топлофикация София може да печели обаче за това трябва да я продадем на частен инвеститор, който обаче да не е обвързан политически с купуване на газ на определена цена или с продаване на определена цена както и с лесна процедура за свързване на нова сграда към парното и с изключване. Да това може да претовари електропреносната мрежа, но в крайна сметка това е по-добрия вариант отколкото всички данъкоплатци да плащат за губещо предприятие.

  28. 28 Профил на mso351112049
    mso351112049
    Рейтинг: 305 Неутрално

    Отново ще се претакват едни кражби , а то че крадат всички ,от всички партии , а тези дето трябва да ги хванат играят на жоменка , е друг въпрос .

  29. 29 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    До коментар [#24] от "Иван K":

    За един лев най-много.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  30. 30 Профил на ldc51604279
    ldc51604279
    Рейтинг: 64 Неутрално

    От комунисти какво да очакваш освен национализация.

  31. 31 Профил на ldc51604279
    ldc51604279
    Рейтинг: 64 Неутрално

    До коментар [#16] от "m17":ЛЪЖЕШ. КОЙ УПРАВЛЯВА В СОФИЯ!?!?!?
    —цитат от коментар 19 на КМЕТ В СЯНКА


    който сме избрали.

  32. 32 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 1631 Неутрално

    Значи вдигат организирано пушилка- бонба- ББ уж сезира прокуратури, "неизбежно" с гълабите се качваме на Маруся на въртележката за газ, отпускат ликвидност на Булгаргаз и прехвърлят всичките дългове от Топлофикация на "държавата"- т.е. на нас, докато ние блеем и си бъркаме в носа пред телевизора.
    Събудете се хора, децата и внуците ни ще патят заради овчедушието ни сега!

  33. 33 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    Правителство = МАФИЯ !!!

  34. 34 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    До коментар [#27] от "Batezuzi":

    И сега печели НО МНОГО СЕ КРАДЕ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  35. 35 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    До коментар [#31] от "ldc51604279":

    Аз не съм ги избирал точно тези.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  36. 36 Профил на BAte Venci
    BAte Venci
    Рейтинг: 365 Неутрално

    Предлагам направо всяка фактура на този допотопен тец да се плаща от държавния бюджет.

    Пидна ми да чета новини, за този кеневвв, кпйто топли панелните коптори.

    Да си знаем, че България е длъжна да плаща парното на всички ползвуващи услугите на този савецки кеневвв и да си плащаме.

  37. 37 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    Най-богатия град, пък затънал у дългови уайна.

  38. 38 Профил на ThePal
    ThePal
    Рейтинг: 827 Неутрално

    Крайно време е да се одържави ! Преди цяла България да се е набутала в Софийското поле, а територията да се свие като шагренова кожа

  39. 39 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    Защо “може”, тя 100% ще стане държавна. Някой трябва да плати сметката, да не говорим че още по-солена се задава. Няма да стоят на студено горките софиянци, нали затова е държавата. Все пак Андрешко беше положителен герой, кога учех. И държавна да стане както върви света и цената на енергоносителите и давам една-две години живот.

  40. 40 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    До коментар [#31] от "ldc51604279":Аз не съм ги избирал точно тези.
    —цитат от коментар 35 на КМЕТ В СЯНКА


    Кмете, не сме избирали точно тези, не избирахме всички Радев, но мнозинството решава.
    За ГЕРБ се изказваш и имаш право да недоволстваш, ти си знаеш защо. Но не обелваш нищо за Радев?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  41. 41 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2957 Весело

    Значи, година преди местните избори, с любезното съдействие на Радев държавата сваля от плещите на Фандъкова и Герб най-големия им проблем. Това, разбира се, е изцяло в полза на обществото, ние задни мисли нямаме.
    пп. Иначе, разбира се, външен инвеститор винаги е бил единствено правилното решение. Ама стратегически, не някой като Ковачки. Това за Контур Глобул е оптимистично, ама да не е само за залъгване, а след това дойде някоя префасониран руско-швейцарски-лондонски фонд.....

  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4754 Неутрално

    До коментар [#40] от "AModoMio":

    Какво общо има Радев с Топлофикация?
    Иначе не съм му фен но е по-малкото зло.
    Помниш ли вашите кандидати за Президент?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на tsx27670727
    tsx27670727
    Рейтинг: 5 Неутрално

    До коментар [#39] от "stoiank":

    Те тия които си избраха циганската кметица, учителката по руски Фандъчката, не са баш софиянци точно. Ако трябва да сме пунктуални. Така че стига с това деление - в София живеят огромна част от хора, които не са родени и израстнали в София, а са се преместили да живят тук последните 30 години.

    В крайна сметка управлението на София е точно каквото е й управлението на държавата в последните 10-12 години. Некадърност и кражби. Киев за 6 месеца беше разчистен и преасфалтиран и изглежда по време на война, по-добре от мирна София.

  44. 44 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    Богатите софиянци затова са богати, защото не дават пари да си плащат сметките. Софиянеца яде пиле, плаща за зеле; провинциалиста яде зеле, плаща за пиле.

  45. 45 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    Основни правила на капитализма по български:
    Печалбите - за частниците.
    Загубите - за държавата.

  46. 46 Профил на Vøxy
    Vøxy
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Т.е. цяла България да плаща евтиното отопление на софиянци и натрупаните дългове от зле управляваното дружество от тяхната община, която те са избирали.

  47. 47 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    Никога повече гербидж феодализъм в България
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#41] от "boevbisser":

    КонтурГлобА(ъ)л (нямат общо с Глобул :)) няма да дойдат на тая бъркотия в Топлофикация.

    Едно време си спомням, като обяснявах, колко неизгодни за нас са дългосрочните договори с тях и Ай И Ес, някои по-надъхани колеги ми повтаряха, че и те били прикритие за руски капитали. Та съм обяснявал кои са КГ.

    Трябва да се променят един куп регулации, които сега усложняват някои дейности. Без това да стане, не виждам как ще влезне частен инвеститор да поеме риска. Защото тук не можеш просто да спреш дейност, ако не излизат сметките- има много голяма социална функция.

    Проблемът в България е не кой менажира, а как работят регулаторните механизми. КТБ както знаем, не беше държавна банка. И при цялата свръхрегулация поне на теория в банковия сектор пак си фалира мега-успешно.

    Аз съм твърдо "За" държавни енергийни компании както е в цяла Европа и дори в САЩ. Въпросът е, че ако държавата не работи както трябва, нищо няма да работи както трябва.

    Ние не можем да си оправим държавата, оттам идват огромна част от проблемите, които после стават "пожари."

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  48. 48 Профил на zakintos
    zakintos
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Резидента на ФСБ и ГРУ в България и служебните му министри ни връщат в комунистическото минало, от което уж се опитваме да се измъкнем вече над 30 години. Не им ли писна на тия малоумници, да опитват да постигнат различен резултат с едни и същи действия?!?

    https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/
  49. 49 Профил на mmd211137032
    mmd211137032
    Рейтинг: 97 Любопитно

    Печели - приватизация
    Губи - национализация
    Печелят - обичайните заподозрени
    Изненадани - младите

  50. 50 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2032 Гневно

    "Държавата вероятно ще даде дружеството на концесия на инвеститор за 35 години"

    Кой освен "Газпром" ще вземе дружеството на концесия? И то не заради печалбата от продаването на топлото, а за да може да контролира България...

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  51. 51 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2957 Весело

    До коментар [#47] от "Никога повече гербидж феодализъм в България":

    Аз съм против всичко държавно, халът на енергетиката е такъв, щото преобладаващо е държавна. Да, сега ако не беше, сметките за ток щяха да са по 5 отгоре, но държава да управлява нещо ефективно, хеле пък нашата, е нещо като дървено желязо.
    За Контур глобал съм направил правописна грешка, знам кои са.

  52. 52 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Ааа, не, мерси!
    "Столичаните", "най-богатите българи", дето "правели" половината БВП и с двойна (спрямо страната) средна заплата, да бъдат така добри да си плащат парното и топлата вода, колкото струват реално.
    Да избират някакъв обществен надзорен орган, който да следи да се краде умерено, и ДА СИ ПЛАЩАТ.

    Между другото, изобщо не се краде толкова много, просто цялата схема на централно топлоснабдяване е измислена в едни други времена при едни други цени на енергоносителите и без никакви въглеродни квоти, отпечатъци, запечатъци и пр. и е ПРОСТО МНОГО СКЪПА.

    Culus capitem delit
  53. 53 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    До коментар [#46] от "Vøxy":

    Като не ти отърва комунизма - бягай при капиталистите. При централизацията е така - столичани са "по-равни" патриции, прованса са "само равни" плебеи.

  54. 54 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2046 Весело

    Това смърди на комунизъм !!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  55. 55 Профил на Walter Nehring
    Walter Nehring
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Трябва да се сезира прокуратурата и да провери се борда на директорите и надзорния съвет на ТОплофикация поименно за безстопанственост и некадърност заради тези резултати. Защото не може така да потъват пари да се прехвърлят задължения.

  56. 56 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1631 Весело

    Всяко решение на това правителство доближава пълното безумие!

    Назначават путинисти масово в централната власт, готвят ни нова газова зависимост от кремълските окупатори, а сега след дълги нощи на размисъл са решили да национализират Топлофикация София, за да може всички българи независимо с какво се отопляват да платят сметките на софиянци...
    Браво. Достойни последователи на ранните ленин и сталин!

  57. 57 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2957 Весело

    До коментар [#52] от "pag":

    Наполовина съм съгласен с теб - това е остаряла и неефективна комунистическа схема с топлото, но и много се краде в същото време. С контрол не става, опитите продължават 30 години, стига все сме настъпвали мотиката.
    Пп. Впрочем много хора мразят и Веолия/ софийска вода, но единствено в столицата загубите на вода са под 40 % при средно 55- 60 % в България.

  58. 58 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2652 Неутрално

    Не я искаме!

    Judjuk
  59. 59 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Без ясна идея какво ще прави държавата с дружеството не виждам смисъл. В момента купуват от Булгаргаз за 310 лв и продават за 140 лв на мегават, което за всяка частна фирма би било олигофрения.

    Много хитър
  60. 60 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1725 Неутрално

    Ред умни глави опитвали да замажат батака с различни констелации на общинска и държавна собственост.

    Резултатът е видим.

    Затова други умни глави се канят да завъртят колелото за нов оборот.

  61. 61 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#1] от "qqv391093118":

    С герб ставате и лягате ве. Герб не са на власт от почти 2 години... Нали ги "изчегъртахте", ммм?

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  62. 62 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    …. В крайна сметка управлението на София е точно каквото е й управлението на държавата в последните 10-12 години. Некадърност и кражби. Киев за 6 месеца беше разчистен и преасфалтиран и изглежда по време на война, по-добре от мирна София…..

    Прав сте на 100%, но на тези които я избраха други които в повечето случаи са и с по-ниски доходи ще им платят отоплението. И това продължава с години.
    Няма разумна икономическа логика или такава почиваща на физичните закони да работи софийската топлфикация. Особенно на газ и при тези цени. По-добре газифицирай абонатната на големия блок отколкото да топлиш вода и да я разкарваш из цяла София. Мини на хоризонтални инсталации, а не всеки тарикат да краде. Да не говорим, че не може да купуваш енергията на 300-500 лв и нагоре, а да я продаваш на 122!
    Има смисъл само за крадене или някой друг да плаща сметките…


    До коментар [#43] от "tsx27670727":

  63. 63 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    Какво като стане държавна? Събираемостта на задълженията няма да се подобри. А и задълженията на потребителите не покриват дълговете на дружеството. Цената е много по-ниска за да може да се изпълнява социална функция, за да се спаси дружеството поради отказ на голям брой абонати и да не се претовари електропреносната и електроснабдителната мрежа поради прехвърляне на големи мощности за отопление и топла вода.

  64. 64 Профил на Русский военный корабль
    Русский военный корабль
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#8] от "Иосиф Давыдович":Произвежда ток. НА ПЕЧАЛБА!!!
    —цитат от коментар 9 на КМЕТ В СЯНКА


    Ами като е НА ПЕЧАЛБА, да си стои ЧАСТНА! Или си я вземете, направети си я ОБЩИНСКА!

    РВК IНХ
  65. 65 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2957 Неутрално

    До коментар [#62] от "stoiank":

    В социализъма ефективността беше на последно място, той затова се разпадна като обществен строй. Последните месеци наистина парното се продава на огромна загуба, а предишните години, когато газът цеше евтин как натрупаха 1 млрд. Лв. Дълг. Там пък идват кражбите и ефективното управление на Герб.
    Не е добре работата, чужд инвеститор вече е единственото решение, явно сами не можем. Но цените ще са драстично по- високи и явно никой не иска да поеме подобен политически риск.

  66. 66 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7236 Неутрално

    Всеки път, като задлъжнее ТЕЦ София и я прехвърлят на държавата, т.е. на нас. С коя друга се случва същото?

  67. 67 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    Ама разбира се.Всички български граждани ще плащат парното на софийските тарикати.

  68. 68 Профил на nvo121120245
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на Един заблуден
    Един заблуден
    Рейтинг: 37 Неутрално

    Друго си е да се изсипят 1-2 млрд държавни пари в топлофикация. Тогава няма проблем. Когато обаче се отделяха по 5 млн лв на година за Старозагорския футбол, беше страшна драма. Стандарти, какво да се прави.

  70. 70 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#52] от "pag":Наполовина съм съгласен с теб - това е остаряла и неефективна комунистическа схема с топлото, но и много се краде в същото време. С контрол не става, опитите продължават 30 години, стига все сме настъпвали мотиката.Пп. Впрочем много хора мразят и Веолия/ софийска вода, но единствено в столицата загубите на вода са под 40 % при средно 55- 60 % в България.
    —цитат от коментар 57 на boevbisser


    Аха, щом с контрол не става, приватизирайте я тая "Топлофикация".
    Ама има един малък проблем - никой не я ще (освен ако не е за да я реже на скрап), защото няма как да излезе на печалба.

    Колкото до "загубите на вода"...
    Никаква тайна не е, че ВиК дружествата са основните партийни касички. Парите в тях постъпват кеш за сметка на водоснабдяване на обекти, които не се отчитат официално, а минават в графа"загуби". "Веолия" компенсира по-малкия процент с по-големия обем и мижавите разходи за доставка от предимно гравитачни магистрални тръбопроводи (примерно Рилския - строен преди 90 години и без основен ремонт оттогава).
    А на въпроса защо някои управители са преживели благополучно по 5-6-7 правителства, смятам, че ще можеш да си отговориш сам...

    Culus capitem delit
  71. 71 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2957 Любопитно

    До коментар [#70] от "pag":

    Точно така, един инвеститор като не може да управлява един актив го продава, какво лошо има. Ако в България нямаше приватизация сега щяхме да сме като Белорус или Куба. Всички държавни и общински дружества са касички в някаква форма, до едно, категорично.

  72. 72 Профил на nvo121120245
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Тая глупост защо не е съборена още?

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  74. 74 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 798 Весело

    ХАХАХАХАААХХАХАХАА, плащайте, провинциятаааа, хахахахаах

    ВЕЧНИ ниски сметки за София, балъцииии, хахаха

    За Бойко ли ще гласувате още? За Радев ли ще гласувате? 🤣🤣🤣🤣

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  75. 75 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    До коментар [#70] от "pag":Точно така, един инвеститор като не може да управлява един актив го продава, какво лошо има. Ако в България нямаше приватизация сега щяхме да сме като Белорус или Куба. Всички държавни и общински дружества са касички в някаква форма, до едно, категорично.
    —цитат от коментар 71 на boevbisser


    Е да де,ама за софиянци комунизма е още жив.Освен това не са в отделен район за еврофондовете като останалите столици в ЕС,а са пришити към бедния Югозапад и си строят метро за сметка на хората от Югозападна България, при които няма проекти по европейските фондове.

  76. 76 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 798 Весело

    До коментар [#75] от "Мусаши":

    Така е, браво на Бойко. Да го вентилират останалите - щом гласуват за него, значи им харесва и искат още. 🥳

    Следващия път пак всички от село да гласуват пак за него, за да плащат тройни цени за пелети, четворни за дърва, двойни за ток, ама ние в София да сме на топло. 😂

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  77. 77 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Да направят тогава всички топлофикации , ВИК дружества и енерго дружества в България държавни и да се приключва с демокрацията и лошия капитализм. Комунисти сър ,прости комунисти. Само когато трябва да се краде може да бъде капитализъм.

  78. 78 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    Т.е. цяла България да плаща евтиното отопление на софиянци и натрупаните дългове от зле управляваното дружество от тяхната община, която те са избирали.
    —цитат от коментар 46 на Vøxy


    Не всички сме към Топлофикация.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  79. 79 Профил на qmi01642051
    qmi01642051
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Много малко хора знаят, че откакто ГЕРБ дойдоха на власт в София през септември 2005 г, до краят на 2021 г., на Топлофикация София са дадени безвъзмездно повече от 3 млрд. лева!!! Това са над 189 млн. лв. годишно!!!

    Освен това - сега Топлофикация София има задължения около и над 1,6 млрд. лв. А това означава, че някой ги е платил тези суми и има да си ги взима.

    Ако добавим тези 1,6 млрд. към получените от Бойко Борисов над 3 млрд. лв. за тези 16 години, то се оказва, че всяка година в Топлофикация София са загубвани над 287 млн. лева!!!

    Ето това е ГЕРБ! Безкрайни кражби! Гешев пази неиство Бойко, Фандъкова, Теменужка Петкова, Нено Димов,Шефовете на Топлофикация София, особено сегашният, множество зам, кметове в Столична общи и много други!

    Топлофикация София е христоматиен пример за ТЕРОР, ГЕНОЦИД, БЕЗЗАКОНИЕ, БЕЗКРАЙНИ КРАЖБИ и ЗОЛУМИ! И няма нито един осъден!

    А през настоящия регулаторен период, с настоящите цени на природния газ, Топлофикация София ще загуби още над 1 млрд. лева!!!

    Ако подкрепяш ГЕРБ и не си част от мафиоттските им схеми, заначи задължително си невменяем!

  80. 80 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2032 Любопитно

    Крайно време е "Топлофикация" да бъде оставена да фалира. За повече от 30 години стана ясно, че тя е основана на технология целяща да обвърже бившите социалистически страни към СССР и да ги подчини на него. Тя не работи в условията на пазарната икономика, въпреки опитите на много правителства да субсидират "Топлофикация" пряко или косвено. Да не говорим за корупцията, която се вихри в условията на безконтролно субсидиране и неудобството за поттребителите от спряната топла вода по време на годишните профилактики.

    Да добавя, че зависимостта от СССР се прехвърли към путинска Русия, която през декември поиска на практика да анулира българсокто членство в НАТО. Тази година Русия също се самообяви за неприятелска на България държава.

    Вместо да се наливат държавни пари в продънената бъчва наречена "Топлофикация" (и от там- в "Газпром" и издържаните от него корупционни схеми), българската държава трябва да помогне на гражданите, които в момента разчитат на "Топлофикация" за своето отопление и топла вода. Tова може да бъдат както инвестиции за намаляване на течовете на топлина от сградите, така и заплащане на част от разходите за закупуване на енергоефективни бойлери, отоплителни печки и климатици.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  81. 81 Профил на xah40398671
    xah40398671
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Ноември 2021 Борисов ли управляваше?Нищо не ви се получава.

  82. 82 Профил на nhh18551388
    nhh18551388
    Рейтинг: 304 Неутрално

    Ааа, не, мерси!"Столичаните", "най-богатите българи", дето "правели" половината БВП и с двойна (спрямо страната) средна заплата, да бъдат така добри да си плащат парното и топлата вода, колкото струват реално.Да избират някакъв обществен надзорен орган, който да следи да се краде умерено, и ДА СИ ПЛАЩАТ.Между другото, изобщо не се краде толкова много, просто цялата схема на централно топлоснабдяване е измислена в едни други времена при едни други цени на енергоносителите и без никакви въглеродни квоти, отпечатъци, запечатъци и пр. и е ПРОСТО МНОГО СКЪПА.
    —цитат от коментар 52 на pag


    ++++++++++++++
    Топлофокация София е дала над 300 милиона за въглеродни квоти!
    Принудени сме да храним затоплистите вместо да модернизираме енергетиката си!!!

  83. 83 Профил на qmi01642051
    qmi01642051
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Ноември 2021 Борисов ли управляваше?Нищо не ви се получава.
    —цитат от коментар 81 на xah40398671


    Борисов управлява София от 2005 г. Пряко - докато беше избран за премиер. След това - индиректно. Да си спомним последните рокади в СОфия - Бойко Борисов еднолично смени шефа на СОС!!! А какво да кажем за дългогодишната пефка на групата на ГЕРБ в София - Малина Едрева? Кой я смени?

    Бойко винаги е управлявал София - явно и прикрито!

  84. 84 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    надявам се и най-простият селяк на света да прогледне що за ОПГ е ГЕП!

    за съжаление няма как да предам посланието на родния език на редовия герберски бюлетинопускач - не знам сиганЪски.

  85. 85 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    До коментар [#75] от "Мусаши":Така е, браво на Бойко. Да го вентилират останалите - щом гласуват за него, значи им харесва и искат още. 🥳Следващия път пак всички от село да гласуват пак за него, за да плащат тройни цени за пелети, четворни за дърва, двойни за ток, ама ние в София да сме на топло. 😂
    —цитат от коментар 76 на Darulio


    Е на кой град беше кмет Боко?От коя партия е сегашната кметица на същия град няколко мандата?

  86. 86 Профил на Walter Nehring
    Walter Nehring
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#61] от "Синовете на лейтенант Шмид и Решетников":

    герб управлява София повече от 15г

  87. 87 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    Никога повече гербидж феодализъм в България
    Рейтинг: 8 Весело

    Аз съм против всичко държавно, халът на енергетиката е такъв, щото преобладаващо е държавна.
    —цитат от коментар 51 на boevbisser


    Абсолютно, твърдо и категорично НЕ Е ТАКА. Пример, е свободният пазар на електроенергия, който беше създаден преди повече от 10 години. Там дълго време търговците и клиентите бяха оставени да си правят каквото си искат и в резултат при първата криза, изгърмяха и фалираха куп търговци, бизнеса пищеше, че токът е много скъп, а реално и едните и другите прилагаха полузаконнни и чисто незаконни практики, защото така е "по-лесно".

    Накрая естествено пак държавата трябваше да покрие масрафа.

    Както казах, практиката с държавни компании в големите европейски държави и САЩ, където нещата са на щатско ниво, показва, че аз съм прав, а ти не.

    Тва, как пазарът регулира сам всичко, е една глупост дъвкана в учебниците по икономикс преди 30 години. ама днес нещата са други. Пазарът може да се саморегулира ако говорим за домати и краставици, не за енергетика.

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  88. 88 Профил на qmi01642051
    qmi01642051
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#1] от "qqv391093118":С герб ставате и лягате ве. Герб не са на власт от почти 2 години... Нали ги "изчегъртахте", ммм?
    —цитат от коментар 61 на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников


    ГЕРБ управлява цялата държава. За тези няколко месеца на редовното правителство, изчегъртването на калинките на ГЕРБ е невъзможно. Ще са необходими години, за да се изчистим от туморът ГЕРБ и калинките на Бойко навсякъде във властта!

    Само формално, ГЕРБ не управляват! Съдилищата са техни! Прокуратурата - също! Как да ги вкараш в затвора? Как да ги разчистиш? Трябва време. И усилия.

  89. 89 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2957 Весело

    До коментар [#87] от "Никога повече гербидж феодализъм в България":

    Не отпреди 30, а отпреди 200 години пазарът е по-ефективен от държавата. Нямаме съгласие по темата, а и не намесвай поне Америка - кои енергийни цени САЩ субсидират точно?
    Иначе е факт, че в Западна Европа все повече държавата се меси в енергетиката, според мен излишно, но това е положението. Субсидирани цени дългосрочно винаги водят до проблеми и плащат всички, точно като със софийската топлофикация.

  91. 91 Профил на sim4o
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на ppi151135247
    ppi151135247
    Рейтинг: 614 Неутрално

    Да след като натрупа дълг в резултат на некадърниците от Столичната община които я управляват,преди да стане държавна, трябва Прокуратурата да влезе и изземе документите и да възбуди дела за престъпна небрежност и злоупотреба със служебно положение на всички свързани лица с Топлофикация и Столично община.
    Тези хора като започнете от Вальо топлото които ходеше по Виенски балове,и другите мижатурки и срамежливи крадци вече повече от 20 години я точат тая Топлофикация и накрая ще и видят сметката като Кремиковци.
    Гешев да влиза утре там.

  93. 93 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    17 години управление на София от ГЕРБ - разруха, кражби и корупция!

  94. 94 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2860 Неутрално

    До коментар [#1] от "qqv391093118":С герб ставате и лягате ве. Герб не са на власт от почти 2 години... Нали ги "изчегъртахте", ммм?
    —цитат от коментар 61 на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников

    Сега, това не знам как да го интерпретирам. Има диагнози, но ще се задоволя с базовата им характеристика - загуба на връзка с действителността.
    ГЕРБ са на власт в София от 15 години.

  95. 95 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2158 Неутрално

    До коментар [#41] от "boevbisser":

    И защо топлофикацията да е проблем на Фандъкова? Цената на парното я определя държавата, цената на газа също я определя държавата. И съответно загубата ще я поеме държавата т.е всички данъкоплатци. Единствения правилен ход е парното да е на реална цена НО това значи скок на цената с пъти и това е политическо самоубийство за всяко правителство.

  96. 96 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2158 Неутрално

    До коментар [#94] от "qqv391093118":

    И как властта в софия влияе на цената на парното или на цената на газта?

  97. 97 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2158 Неутрално

    До коментар [#92] от "ppi151135247":

    Ами да влезе и ще открие каквото всички знаем - парното е евтино а газа е скъп. И разликата се натрупва и натрупва.

  98. 98 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2957 Весело

    До коментар [#95] от "m17":

    Ами няма да е вече проблем на Фандъкова и Герб, затова я одържавяват, догодина - управлявалите София 17 години целите в бяло, нали така?
    А що стана общинска преди 13 години - да се управлявала ефективно и да имало повече контрол от общината, доколкото си спомням тогавашните идеи на Борисов. И от ефективно управление - над 1 млрд. Дълг ПРЕДИ покачването на газа и никакво технологично обновление за 13 години, т.е. докъм март 2022 година.
    Нещо да не съм разбрал? Ей.

  99. 99 Профил на vtn33558360
    vtn33558360
    Рейтинг: 167 Неутрално

    И цяла България да плаща масрафа на жълтопаветна и умнокрасива София.

  100. 100 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2957 Весело

    До коментар [#99] от "vtn33558360":

    На София, управлявана от Герб, е правилната формулировка. И то управлявана почти еднолично цели 17 години. Разбира се, може и Костов да е виновен....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK