Кокаин и алкохол са открити в пробата на шофьора, убил човек на Околовръстното в София

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (91)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3024 Неутрално

    Много сериозно ше треба да се бръкне. Първо за да го обвинят в умисъл и т.н.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  2. 2 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1494 Неутрално

    Някой трябва да използва случая (за съжаление), за да разкаже на цяла Франция и цяла Европа, що за измет си отглежда и пази властта в България вече цели 21 години !

  3. 3 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    "Извършителят е с множество нарушения на пътя в миналото."

    Поредното убийство на пътя със съучастник МВР

    Не ме търсете преди обяд
  4. 4 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2258 Неутрално

    Гоним Западна Европа, наркотиците вече се продават свободно.
    Скоро ще легализираме проституцията.

    Любовта ще спаси света!!!
  5. 5 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3024 Неутрално

    Гоним Западна Европа, наркотиците вече се продават свободно.Скоро ще легализираме проституцията.
    —цитат от коментар 4 на hope


    Ма Вие и от Западна ЕВропа ли разбирате?

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  6. 6 Профил на стига толкова
    стига толкова
    Рейтинг: 652 Гневно

    Това животно не могат да го превъзпитат, трябва да го затвотрят до живот. Съгласна съм да го хрантутят от моите данъци, само да не излиза, че ще утрепе още някого.

    Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"
  7. 7 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1859 Неутрално

    Скоро ще легализираме проституцията.
    —цитат от коментар 4 на hope


    Идеален пример за бръщолевене по тема, от която бърборещият идея си няма:
    Проституирането никога не е било криминализирано, че да се "легализира" (декриминализира). Криминалното деяние е сводничеството, което никой няма намерение да "легализира".

  8. 8 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Това животно не могат да го превъзпитат, трябва да го затвотрят до живот. Съгласна съм да го хрантутят от моите данъци, само да не излиза, че ще утрепе още някого.
    —цитат от коментар 6 на стига толкова


    Реципрочността решава всички проблеми.

    Просто си заминава - няма да плащаш издръжката му, а и за следващите ще има донякъде превъзпитаващ ефект. Но само донякъде.

  9. 9 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Резултатът от мутроизацията на населението

  10. 10 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 842 Неутрално

    До коментар [#3] от "tulup":

    Не е само МВР. Виждаме пълното беьсилие на държавата да приложи съответните наказания. Каква възпираща сила могат да имат тогава?!

  11. 11 Профил на spalding
    spalding
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Тик-ток смешник.

  12. 12 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 670 Неутрално

    Всеки прави каквото си иска. Днес дневник пуснаха откъс от книгата на Костов. Може би е прав.

  13. 13 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3744 Неутрално

    Попитаха ли го откъде си е купил кокаина? Дали има касова бележка? От немските бакалии или от някоя бакалничка на столично РПУ? Или родната полиция и НАП от това не се вълнуват?

  14. 14 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2320 Неутрално

    До коментар [#3] от "tulup":Не е само МВР. Виждаме пълното беьсилие на държавата да приложи съответните наказания. Каква възпираща сила могат да имат тогава?!
    —цитат от коментар 10 на Калник


    Аз не виждам и партиите да са особено загрижени.
    Никоя не обеща борба с разпространението на наркотици, здрав контрол по улиците и крути наказания.
    Само бля, бля, бля.

  15. 15 Профил на Случаен минувач
    Случаен минувач
    Рейтинг: 32 Разстроено

    Жалко за невинните хора. Атомобилна София се е превърнала в абсолютно джигитска история. Няма знаци, няма правила, контрол нулев. Табелите се възприемат вече като минимално допустима скорост. Сега ще писнат всякакви полит-утайки за по-строги закони, но контролът ще си остане все така нулев. Имам чувството, че нарочно са оставили такава безконтролна кочина, за да може обикновения човек и той да си мисли че е тарикат, като го цакат отгоре поне и той да мине метър, да си кара и паркира както си иска.
    Това се оправя само и единствено с дигитализиран контрол. Камери за скорост с електронни фишове навсякъде, с мобилни патрули за нарушения при паркиране, пак с електронни фишове, с бързо и справедливо производство. Крайно време е обществото да изисква ред и справедливост.

  16. 16 Профил на Гугутка Проста
    Гугутка Проста
    Рейтинг: 313 Гневно

    Този на колене и един в тила.

    Купи си книга на Стоян, https://torlaka.com/ Почивай в мир, Торлак!!!
  17. 17 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1417 Весело

    До коментар [#5] от "Един вампир броди из Европа":

    Разбира се, че разбира. Само дето Нидерландия е с изключително малко жертви на пътя за разлика от други страни, в които проституцията е забранена. Сигурно няма връзка между двете, знам ли и аз, експертът по всички въпроси да каже.

    Не ме търсете преди обяд
  18. 18 Профил на hfp421106057
    hfp421106057
    Рейтинг: 66 Неутрално

    Поредните жертви в България от продукт на корумпирана прокуратура, МВР и съдебна система. За съжаление берем плодовете на ГЕРБ и сие.

  19. 19 Профил на zxp53317185
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на clint_eastwood
    clint_eastwood
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Споко - след 2 месеца ще коментираме следващия, напукан на амфети - и така докато кенефът България съществува.

    НЕ НОСЕТЕ МАСКИ!
  21. 21 Профил на detenacarevicata
    detenacarevicata
    Рейтинг: 95 Неутрално

    Ами с акции за пред камерите по 5-6 дни от 365 това ни чака. Израстна цяло едно поколение с чувството за безнаказаност. Какво друго да стане? Но, най-лошото е усещането, че това бездействие не е само от нехайство, мързел и глупост, а е съвсем умишлено и с конкретна цел.

  22. 22 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    Не му връзвайте кусур на момчето.
    И той е бил отвлечен.

  23. 23 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1859 Неутрално

    Разликата между този случай и на Милен Цветков е никаква. Кадрите на колко метра са разхвърляни парчета от ударения автомобил и къде го е запратил говорят, че без жертва не е могло да се мине. Единствено всеки оцелял може да си каже: "Слава Богу, че не съм бил аз на пътя му".

    Дълъг е спорът защо от теоретична страна (наказателното право си е наука) тези деянияния не са умишлени, а непредпазливи. Теорията казва, че изключително рядко подобно деяние може да е умишлено, почти винаги си остават непредпазливи. Но практически трябва да се направи нещо, всъщност - страшно много неща. На първо място - превенцията. Другото е в НК така да се утежнят наказанията, че практически наказанието да е като за умишлено убийство. Работата е там, че никое наказание няма да върне към живот жертвата. Колкото и да не го позволява теорията - трябва в НК да се заложат конфискации на МПС-та за шоофиране над 1,2 промила алкохол и наркотици. Помалко-поомалко уродите няма да има какво да карат.

  24. 24 Профил на ocean
    ocean
    Рейтинг: 548 Неутрално

    МВР, докога ще си закриля наркозависимите и убийците на пътя...

  25. 25 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1537 Любопитно

    Някои няма ли да каже кой е този Д.Л. ? Имам някакви подозрения затова питам.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  26. 26 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    Безумното в цялата история е че тоя, както Семерджиев, е имал 30 и не знам колко акта и фиша досега. Еми явно с фишове не става. Щото тоя си е казал - е кво, ще карам пак пиян и като луд, най-много да ми пишат още един фиш. Да ми вземат книжката - ще карам без. Кво толкова, ще ми пишат още един фиш, ще ми заведат някакво дело. И?

  27. 27 Профил на Nikola Arnaudov
    Nikola Arnaudov
    Рейтинг: 16 Неутрално

    [quote#19:"zxp53317185"][/quote] 12 години ГЕРБ позволиха свободно купуване на наркотици, безнаказаност и тия уроди да карат Поршета. Ако искаш от служебно правителство и после още 9 месеца редовно да оправи всичко, ясно, че си част от проблема по-скоро.

  28. 28 Профил на Midas
    Midas
    Рейтинг: 37 Неутрално

    С панамери, амг-та и тем подобни, няма предприемачи. Всичките са близки до властта - я фирма за поддръжка на пътища, я септични ями, я ремонти на публични сгради. А що се плашат хората от такива не разбирам. Повече сме. Промяната отдолу идва.

  29. 29 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 520 Неутрално

    На бас, че и този е силно татуиран маймун.

  30. 30 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 912 Неутрално

    Сещате ли се, че такива като тоя и без алкохол или субстанции пак карат като обезумели?

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  31. 31 Профил на Samsun
    Samsun
    Рейтинг: 26 Неутрално

    С панамери, амг-та и тем подобни, няма предприемачи. Всичките са близки до властта - я фирма за поддръжка на пътища, я септични ями, я ремонти на публични сгради. А що се плашат хората от такива не разбирам. Повече сме. Промяната отдолу идва.
    —цитат от коментар 28 на Midas


    Мда, човек сам изкарал парите си в конкурентна среда, много много рядко си купува такива коли, дори да може да си го позволи.

  32. 32 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2320 Неутрално

    До коментар [#27] от "Nikola Arnaudov":

    Искам да оправят проблеми да! Нали затова са там?!
    Само че не само че не оправиха ни един проблем, а хем влошиха старите, хем взеха че създадоха и куп нови проблеми.

  33. 33 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    Някои няма ли да каже кой е този Д.Л. ? Имам някакви подозрения затова питам.
    —цитат от коментар 25 на ck2013


    Казаха го по Нова сутринта и май всички го казват, някъв с автокъща, т.е. пидал. От тия де са недосегаемите и "ти знайш кой съм аз?"

  34. 34 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 912 Неутрално

    До коментар [#32] от "zxp53317185":

    12 години как се оправят за 6 месеца + саботаж по време на тия 6 месеца? що не потърсиш отговорност за старите проблеми на тия които 12 години управляваха стабилно?

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  35. 35 Профил на aiv441115305
    aiv441115305
    Рейтинг: 154 Неутрално

    До коментар [#26] от "kapitan_laino":

    Ще трябва да се съглася с Вас. Проблемът не е в липсата на закони и тежест на наказания, а в прилагането им. Не разбирам как може да имаш фишове, отнета книжка с години и да продължаваш да си на улицата!

  36. 36 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    Тик-ток смешник.
    —цитат от коментар 11 на spalding


    Такъв е бил до снощи.
    Днес вече е УБИЕЦ.

  37. 37 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    Разстрел и след тазстрела червей. Това заслужава псето- убиец

  38. 38 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    До коментар [#35] от "aiv441115305":


    И какво могат да му направят? Той си кара без книжка, защото е на свобода.

  39. 39 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2320 Неутрално

    До коментар [#34] от "zo":

    6те месеца са всъщност година и половина 😉, а дванадесетте години всъщност са 10, с прекъсвания с управление на любим коалиционен партньор 😉

  40. 40 Профил на aiv441115305
    aiv441115305
    Рейтинг: 154 Неутрално

    До коментар [#27] от "Nikola Arnaudov":

    Така е - очакванията някой като с магическа пръчица да "оправи нещата" са нереалистични. А да не говорим, че повечето хора искат "другите" да спазват правилата, а те самите да се уреждат чрез познати.

  41. 41 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    До коментар [#10] от "Калник":


    Законите да тскива, бе, човек. Кслпав закон, който позволява на убийците да се измъкнат. Как да му дадат доживот, като законът казва друго.

  42. 42 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    До коментар [#19] от "zxp53317185":

    Три редовно избрани правителства все пак имат далеч по-голяма възможност за сериозна реформа от някой, който беше уж временно и не мисля, че е очаквал някога да се задържи за повече от 3 месеца. Нито пък е работа на служебното правителство да прави фундаментални промени. Не знам защо ПП пробутват Рашков навсякъде толкова активно, не бих казал, че ми е особено симпатичен. Нито пък вярвам, че би могъл реално да направи смислена реформа. Но е повече от абсурдно да се очаква да преобрази МВР в такава обстановка, а пък за 12 години отбиване на номера и назначаване на шофьорчета на мутри за министри да се правим, че не е можело да се направи нищо.

    Не ме търсете преди обяд
  43. 43 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    До коментар [#38] от "Хюго Босов":

    Конфискуване на автомобила, който се кара от неправоспособен водач.
    Ако собственика се оплаче, че е откраднат присъдата за кражба в особено голям размер 20к+ лв. съшо не е малка

  44. 44 Профил на hfp421106057
    hfp421106057
    Рейтинг: 66 Неутрално

    До коментар [#19] от "zxp53317185":

    Дам, баш ГЕРБ са виновни. Еднокнижника работеше повече от десетилетие активно да приспи службите в България за да “мое” да си врътка схемите неубезпокояван. А това вашият лешперски номер да отбивате темата го знаем вече всички и вече не работи. Дори и на децата им стана ясно що за стока се гробаджийските семкари и тарикати. Едно такова поколение като този мерзав убиец си ги отгледахте вие доста преднамерено.

  45. 45 Профил на aiv441115305
    aiv441115305
    Рейтинг: 154 Неутрално

    До коментар [#38] от "Хюго Босов":

    Е така де, затова става реч. Но нали се сещате че и Вие и аз, ако сме паркирали неправилно трябва да си платим 60те лева - а не да търсим познат в общината?!

  46. 46 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2320 Неутрално

    До коментар [#42] от "tulup":

    Никой не говори за преобразяване, в случая говорим за влошаване от и без това крайно ниското ниво. Съжалявам, но определено съм на мнение че ако имаше точни хора на власт със сигурност щяха да направят разлика дори и за три месеца.
    Но е очевидно че просто системата ги отхвърля.
    ГЕРБ ще ги забравим, ама проблемите ще си останат ... само ще си намерим други виновни.

  47. 47 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2320 Неутрално

    До коментар [#19] от "zxp53317185":Дам, баш ГЕРБ са виновни.
    —цитат от коментар 44 на hfp421106057


    Свободен си да го вярваш, щом те успокоява и те кара да се чувстваш по- уверен в бъдещето 😃
    Но е доста наивно да смяташ че проблемите ще се решат като дойде БСП на власт.

  48. 48 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    Откакто сикаджията завзе властта преди тринадесет години наркотиците заляха България като цунами.

  49. 49 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1546 Разстроено

    До коментар [#46] от "zxp53317185":

    МВР, Прокуратура, съд, ДА са за тотален ресет но не виждам кой, ще го направи тъй като минимум 3/4 от избраните в парламента са крепитили на статуквото.

  50. 50 Профил на hfp421106057
    hfp421106057
    Рейтинг: 66 Неутрално

    До коментар [#47] от "zxp53317185":

    Какво ме интересува БСП? Пак се опитваш да отбиеш номера, и пак няма да ти се получи. И двете са мафия. Само че ГРОБ управляваше България 12 години. Изхабена е тая упорка - “ама БЕСИПЕТУ”. Хванати с наакано дупе , а реват ще БЕСИПЕТУ им срало в гащите. Смешно и жалко бягане от отговорност. Ама давай де, и ти трябва да заработиш някоя стотинка от чекмеджето. ;)

  51. 51 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1537 Неутрално

    Простотия, безнаказаност, умните деца напускат бг масово и резултатът е налице. Минус 1 млн. и абсолютно деградирал народ.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  52. 52 Профил на aiv441115305
    aiv441115305
    Рейтинг: 154 Неутрално

    До коментар [#49] от "Quo Vadis?":

    Сигурен ли сте че искат ресет? Искрено се надявам, но имам съмнения. 12 години удобства трудно се сменят. Само не знам нови кадри от къде биха се намерили?

  53. 53 Профил на paшucm
    paшucm
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Поредният дрогиран убиец над закона, толериран от властите.

  54. 54 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    Дали има статистика някъде колко книжки се отнемат всяка година, колко хора реално са осъдени на нещо заради катастрофи или наркотици?
    Защото тия фишчета за 100-200 лева са нищо.

  55. 55 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2320 Неутрално

    До коментар [#50] от "hfp421106057":

    Тези които доста отдавна сме излезли от пубертета сме видяли и по - лошо от ГЕРБ 😉
    И между другото уж номер, ама последните 15 години се редуват точно ГЕРБ и БСП. Факт. Ваш избор си е да се, или да не се страхувате от БСП, аз лично никога няма да проявя толерантност към БСП под никаква форма на власт.

  56. 56 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2258 Неутрално

    [quote#7:"inn"][/quote]

    “Легализира” означава да плаща данъци.
    Декриминализира е друго.

    Любовта ще спаси света!!!
  57. 57 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    До коментар [#52] от "aiv441115305":

    И аз това казвам. няма достатъчно мнозинство което да иска промяна и не виждам скоро да го има ...

  58. 58 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    За употреба на наркотици и шофиране трябва да се влиза директно в затвора.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  59. 59 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1859 Весело

    До коментар [#56] от "hope":

    “Легализира” означава да плаща данъци.Декриминализира е друго.
    —цитат от коментар 56 на hope


    Пак не уцели - и в момента компаньонките са с данъци (патент по ЗДДФЛ)...
    Пустата ѝ проституция - и "легализирана", и "декриминализирана"...

  60. 60 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2388 Неутрално

    Неприятен инцидент, но Парше панамерата е била с предимство.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  61. 61 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#60] от "Корки":

    Въпросният автомобил е бил в грубо нарушение на скоростния режим, което е причината за ПТП-то. Тая глупост "ма той ме засече" си я наври там, дето слънце не огрява. Просто няма как да го засече, ако малоумника се е движел с нормална скорост.

  62. 62 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3762 Разстроено

    "Кокаин и алкохол са открити в пробата на шофьора, убил човек на Околовръстното в София"

    Като слушам новините през последните един два месеца излиза, че всеки втори хванат нарушител на пътя е бил под въздействието на наркотици. Явно наркоманите в България са една голяма част от населението...

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  63. 63 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 912 Неутрално

    До коментар [#39] от "zxp53317185":

    Служебните правителства работят без парламент, а за ГЕРБолястите да припомним, че България е парламентарна република.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  64. 64 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3762 Разстроено

    Аз не виждам и партиите да са особено загрижени.
    Никоя не обеща борба с разпространението на наркотици, здрав контрол по улиците и крути наказания. Само бля, бля, бля.
    —цитат от коментар 14 на zxp53317185


    За съжаление е точно така. Трябва спешна промяна в законодателството касаещо пътните нарушения и шофьорите убийци. Обаче нашите политици и партии нищо не правят по този наболял проблем.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  65. 65 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    До коментар [#41] от "Хюго Босов":

    И текущите закони не са толкова лоши!
    Проблем са органите, който трябва да следят спазванрто и прилагането им.
    Още по голям проблем са олигофрените на власт, който си умират да демонстрират как закона не важи за тях и тотално демотивират всички останали демонстрирайки, че закона не е за всички !

    Рибата се вмирисва от към главата, а при нас смрадта не се трае!

  66. 66 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    И текущите закони не са толкова лоши!
    —цитат от коментар 65 на Quo Vadis?


    В случая не съм сигурен. Не може законът да ти позволява да продължаваш да шофираш при положение, че имаш над 20 фиша за превишена скорост. И 20 пъти са те хващали, тоест представяш си колко пъти не са. Това означава, че ти постоянно си опасен за околните. Означава, че държавата гледа на законите за движение по пътищата като касичка, не като осигуряване на сигурност за гражданите. Ще кара 40 пъти с превишена и ще плати 40 фиша, ще си приберем парите, това за нас е важно.

  67. 67 Профил на aqua_blue
    aqua_blue
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Докато няма сериозни мерки за пияните и друсаните на пътя, ще си четем черната хроника , тоя например повече не трябва да се качва в автомобил и трябва да полежи в затвор

  68. 68 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 428 Неутрално

    Булгариа е трети свят териториа на Европа? и е много опасната зона за драйвинг на автомобил. Чекната е на черен цвят на Еуропа мап !

    United in diversity
  69. 69 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    До коментар [#66] от "kapitan_laino":

    Никъде, няма статистика колко от тези фишове са платени и аз се обзалагам, че нищо не е платено .... И КАТ спокойно може да дава задълженията на НАП и ЧСИ

  70. 70 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 1861 Неутрално

    Алкохол-ясно. Къде продават кокаин?

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  71. 71 Профил на rooot
    rooot
    Рейтинг: 37 Неутрално

    На хотел - поне 15г!!!

  72. 72 Профил на kha
    kha
    Рейтинг: 148 Неутрално

    Аз искам да видя статистика на брой ПТП причинени от водачи, които са употребили САМО алкохол, САМО кокаин, САМО хапчета, САМО трева и т.н. Само така можем да разберем кое колко влияе на способността да се шофира. Подозирам, че тези САМО на трева ще са нищожен брой, ако изобщо ги има. Често шофьорите, причинили ПТП, са с коктейл в кръвта и тревата обира парсата с другите вещества. Алкохолът е убиец номер едно, то е ясно, и то не само зад волана, ама си е легален, нали? От какъв зор?

  73. 73 Профил на
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    #ТукаеБалгария

  74. 74 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    До коментар [#69] от "Quo Vadis?":

    Около половината от 30те му фиша не били платени, което било около 2000лв. Човек с порше няма да обеднее от 2000лв. Проблемът е защо изобщо се стига до 30 фиша - след третия, или петия този човек трябва да е извън пътищата. Самото достигане на такава бройка фишове трябва да е невъзможно.

  75. 75 Профил на Кypoлациoнeн Литмyc
    Кypoлациoнeн Литмyc
    Рейтинг: 117 Неутрално

    Дълъг е спорът защо от теоретична страна (наказателното право си е наука) тези деянияния не са умишлени, а непредпазливи. Теорията казва, че изключително рядко подобно деяние може да е умишлено, почти винаги си остават непредпазливи. Но практически трябва да се направи нещо, всъщност - страшно много неща. На първо място - превенцията. Другото е в НК така да се утежнят наказанията, че практически наказанието да е като за умишлено убийство.
    —цитат от коментар 23 на inn


    Може би първосигналната ми реакция след такива случки ме вкарва в крайности. В този смисъл- мисля- трябва да се премахнат всички "административни нарушения" при хващане с алкохол и/или наркотици- зад волана.

    В смисъл- хващат те да караш пил и/или дрогиран- отиваш в затвора. Ама има или няма катастрофа- отиваш в затвора- и да няма друга опция!

    Какви са тези глоби, отнемане на книжка за незнам колко месеца, и т.н..

    Това е като аз да взема един калашник, да застана на Витошка, и да почна да пуцам сватбарски.

    После- ми по случайност няма жертви- дайте да го глобим. И утре пак излизам с автомата... И докога ще ме глобяват- докато не утрепя някого?

    Та така я разбирам аз превенцията. Хванат след 2 водки зад волана- айде една годинка в затвора- и това- ако не си бастисал животеца не някой невинен...

    Парапети оправяме всякакви.
  76. 76 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    До коментар [#74] от "kapitan_laino":

    Затова сте абсолютно прав, но мисля че трябва и някакви точки също да се махат при тези нарушения, така че ако това е ставало би трябвало да му е взета книжката докато не се яви пак на изпит

  77. 78 Профил на pilgrim.epsylon
    pilgrim.epsylon
    Рейтинг: 1929 Весело

    Булгариа е трети свят териториа на Европа? и е много опасната зона за драйвинг на автомобил. Чекната е на черен цвят на Еуропа мап !
    —цитат от коментар 68 на EU Fighter


    Ходи се прегледай бе, малоумник :)

    [quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]
  78. 79 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 656 Неутрално

    ...трябва в НК да се заложат конфискации на МПС-та за шоофиране над 1,2 промила алкохол и наркотици...
    —цитат от коментар 23 на inn

    При такива катастрофи Господ прави конфискацията. За съжаление и на невинните.

    @)----,--'--
  79. 80 Профил на Johnnie Glupavia
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 81 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Достатъчно е само да се копира опитът на Франция - едно към едно и нещата ще тръгнат към оправяне.Това означава драстични глоби и затвор за такива нарушения,като сегашното.
    Да,ама на нашите управници не им стиска,защото и те може да се окажат в затвора или да плащат колосални глоби.

  81. 82 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 232 Неутрално

    До коментар [#81] от "kwy38371721":

    Обзалагам се, че този човек е трябвало да бъде в затвора за други престъпления преди умишленото убийство. Някой (като баце и сталийски) го е скатал, ще го скатае пак...

    Слава на Украйна! Слава на героите!
  82. 83 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    Защо подобни изроди почти винаги оцеляват?
    Защо не остават инвалиди?

  83. 84 Профил на vesselin p
    vesselin p
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Що за място сме

  84. 85 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7135 Неутрално

    Този трябва да не излезе от затвора. Но се съмнявам, че 3-4 години ще влачат делото и накрая да получи една смешна присъда.

  85. 86 Профил на makemydayy
    makemydayy
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Кокаин има.Алкохол има.
    Само име няма!!!!
    Мъъъ,много секретен тоя кокаинист-алкохолик.
    Вече трети ден се крие името му.
    Що тъй?
    Ние журналисти в България немаме ли.
    Ако властта го крие,вече по други канали трябваше да е пусната информация...

  86. 87 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2388 Неутрално

    [quote#61:"pavian"]До коментар [#60] от "Корки":Въпросният автомобил е бил в грубо нарушение на скоростния режим, което е причината за ПТП-то./quote]

    Има отнето предимство, има определени недостатъци на човешкото зрение(т.н. тъмно петно). Когато излизам на главен път се оглеждам неколкократно за да препокрия т.н. тъмно петно.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  87. 88 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1510 Неутрално

    Някои шеф беше абсолютно прав.Като видиш кола над 150х лв да кара с 200 го спираш веднага.1 час проверки на всичко включително и на годността на лекарствата в аптечката.Пускаш го и неднага другия старшинка го спира и той.Няма да има време за се вапие или да се надруса.

  88. 89 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    "Кво ви пука за тия французи, вие българи ли се?"
    Познайте за кого ще гласува...

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  89. 90 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#64] от "Иво":

    те и приятелите им са по-вероятните цели на подобни закони, така че има да чакаме

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  90. 91 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 527 Неутрално

    До коментар [#24] от "ocean":

    То не е само МВР, а и съдебната система! Съдиите и прокурорите ни са по-корумпирани дори от полицаите! Докато не се търси сметка на съдиите за умишлено лошо свършена работа ще е така! А МВР няма как да бъде излекувано, след като от 1944 година полицията (милицията) се използва за политически поръчки!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK