След изборите: Иванов очаква коалиция на "Демократична България" с ГЕРБ и ДПС да изкара хората на улицата

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (327)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 404 Неутрално

    На печелившите - честито!

  2. 2 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    ГЕРБ печели с близо 5 процентни пункта,
    ****
    Браво.

  3. 3 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    За мен лично влизането на проруска партия за сметка на ИТН не е добре.
    Славчовците не бяха против помощта за Украйна и бладарение на тях се гласува с машини и на тези избори.
    Две проруски партии при това във възход са сериозен проблем.

  4. 4 Профил на oka00919299
    oka00919299
    Рейтинг: 160 Весело

    Костя , немедлено верни денги от билборд на тавариш пасоля !!

  5. 5 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1934 Неутрално

    Нови избори. След вчерашната реакция на гласувалите за ДБ под поста на Христо Иванов във фейсбук, дори за това ръкомодство на ДБ трябва да са наясно, че коалиция с ГЕРБ-ДПС е моментално самоубийство. А след изпадането на патерицата на Бойко - Слави, правителство няма как да стане.

  6. 6 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    ГЕРБ смаза ПП с над 5% разлика.
    Умирам от нетърпение да видя Петков в парламента.

  7. 7 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Дневник, ГЕРБ печели с повече от 5% разлика, върнете се във втори клас.

  8. 8 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    Глас народен. Глас Божи. Аз лично не мога да разбера феновете на ГЕРБ, но това е полужението. Като слушам кой за какво гласува не мисля, че ще има развитие в тази държава обаче явно някои неща трябва да ги научим по по-трудния начин.

  9. 9 Профил на pppdaemon
    pppdaemon
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Няма как да има правителство в тази конфигурация. Пак ще ходим на избори в края на зимата...

  10. 10 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 508 Неутрално

    За, да олицетворим какво означава глупак вземаме привържениците на ДБ и ППП, които излязоха под вдигнатия ляв юмрук на Мунчо (когато Гешев се опита да разбие руската шайка в президентството), после гласуваха за Зеления чорап и сега реват и го псуват. Така ще е и с Киро лъжата. Глупакът затова е глупак, защото никога не се учи от грешките си.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  11. 11 Профил на drtruth
    drtruth
    Рейтинг: 893 Неутрално

    В Росенец приветстват това😊👍Мафията ще трябва да обяви и публично вече своя брак - честито на "българите", гласували за коалиция "Ердоган" 👍

  12. 12 Профил на pppdaemon
    pppdaemon
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Благодарение на ГЕРБ-ДПС и Учиндолския

  13. 13 Профил на Николай С
    Николай С
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Дай Боже стабилно правителство, за извеждане на България през тази война.
    176 депутати, стигат. Превъоръжаване, подготвяне и военизиране.

    А после да се арестуват, променят, реформират и изчегъртват.

    Успех за България.

  14. 14 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 843 Весело

    Я се обърнете към д-р Гълъбова да обясни какъв беше онзи психиатричен феномен, който накара 750 000 българи да им гласуват преди година.

  15. 15 Профил на Лизет от Съпротивата
    Лизет от Съпротивата
    Рейтинг: 21 Неутрално

    За мен лично влизането на проруска партия за сметка на ИТН не е добре.Славчовците не бяха против помощта за Украйна и бладарение на тях се гласува с машини и на тези избори.Две проруски партии при това във възход са сериозен проблем.
    —цитат от коментар 3 на Paolo Di Canio


    Гарантирано от "великите народни въстаници" на Бабикян!

  16. 16 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    С колко "печелят" ОПГ-то ГЕРБ-СДС не е важно сега!
    По-важно е дали и с кого ще направят коалиция за да управляват?!
    Същото важи и за ПП!

  17. 17 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    Като абсолютен брой гласове, ГЕРБ добавят към резултата от 14.11.2021, ПП губят брутален брой.

  18. 18 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 3342 Неутрално

    До коментар [#7] от "klecho":

    не се тригерирай де, и 4,8 и 5,2 са еднакво близо до 5 :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  19. 19 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3182 Неутрално

    До коментар [#3] от "Paolo Di Canio":

    Три са с БСП.

  20. 20 Профил на Лизет от Съпротивата
    Лизет от Съпротивата
    Рейтинг: 21 Весело

    Дневник, ГЕРБ печели с повече от 5% разлика, върнете се във втори клас.
    —цитат от коментар 7 на klecho


    Не ги разбирате нещата! А умнокрасивата математика - още по-малко! Ако ДБ имат 5,2 процента, то те ще имат "почти шест". Ако ГЕРБ има 25,4 - те ще имат "близо 25". Въпрос на редакционна политика.

  21. 21 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 3342 Неутрално

    До коментар [#19] от "pamela":

    и с герб 4

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  22. 22 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Нови избори. След вчерашната реакция на гласувалите за ДБ под поста на Христо Иванов във фейсбук, дори за това ръкомодство на ДБ трябва да са наясно, че коалиция с ГЕРБ-ДПС е моментално самоубийство. А след изпадането на патерицата на Бойко - Слави, правителство няма как да стане.
    —цитат от коментар 5 на spiegel


    На нови избори ПП и/или ДБ ще имат по-висок резултат?

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  23. 23 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    До коментар [#5] от "spiegel":

    Бизнесът е твърдо против. Също и западните ни партньори.

    Все си мисля, че тяхното мнение тежи повече от това на шепа жълтопаветници (от предпочитани столични квартали, без улици и канализация) драскали по стената на Ицето Бойкиев - Московски.

  24. 24 Профил на The investor
    The investor
    Рейтинг: 125 Неутрално

    ГЕРБ-СДС размаза потомствените комунисти от ДБ и ПП!

  25. 25 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    ГЕРБ ще опитат да направят правителство. Ако ДБ откажат да участват, ще си навлекат сериозни неприятности на следващите избори.

    Все пак, ПП изиграха една роля - направиха ДПС допустим партньор в управлението.
    Никой друг не е успявал в последните 15 години.

  26. 26 Профил на Ерик
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3972 Неутрално

    .... А след изпадането на патерицата на Бойко - Слави, правителство няма как да стане.
    —цитат от коментар 5 на spiegel


    Още преди изборите се подхвърли идеята за "правителство на експерти", с някаква програма, подкрепено от "национално отговорни политически сили" (досети се сам), за което никой няма да носи отговорност, дори и Радев.

  28. 28 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    ГЕРБ печели в София срещу ПП.
    Ицо Хазарта безславно загуби срещу Борисов.
    В Перник е още по-зле. 19% за Рашков срещу 35% за ГЕРБ.

  29. 29 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    ГЕРБ печели с близо 5 процентни пункта, ****Браво.
    —цитат от коментар 2 на The Crusader


    Единственото, което спечели баце, е възможността за пореден път да падне на колене пред сараите и да целува ръка (или други телесни части) на Доган. Карадайъта ясно го каза.

  30. 30 Профил на Incognito Burrito
    Incognito Burrito
    Рейтинг: 66 Неутрално

    "ГЕРБ размаза ПП и ДБ". Ми браво, сега остава да направят правителство. Очевидните кандидати са ДПС и Възраждане, с които свалиха правителството, но ги досрамя да съставят ново в рамките на предишния парламент. Сега вече спокойно могат да се взимат, "в името на народа".

  31. 31 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 772 Неутрално

    80% дебили
    Добрата новина е само една и тя е че Тошко ще го гледам по-рядко вече по тв.

  32. 32 Профил на pinoki0
    pinoki0
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#6] от "The Crusader":

    Поне няма да го хване страх като Баце

  33. 33 Профил на Николай С
    Николай С
    Рейтинг: 464 Неутрално

    ГЕРБ ще опитат да направят правителство. Ако ДБ откажат да участват, ще си навлекат сериозни неприятности на следващите избори. Все пак, ПП изиграха една роля - направиха ДПС допустим партньор в управлението. Никой друг не е успявал в последните 15 години.
    —цитат от коментар 25 на The Crusader


    Правителство равноотдалечеността от всички, с по един зам прецедател от всяка от партите, без портфейл.

    Приемат законите за еврофондовете, дефицит от 3% и не пипат разходите.
    Останалото — само около войната. Свършва войната и кой от къде е.

  34. 34 Профил на Ерик
    Ерик
    Рейтинг: 378 Неутрално

    Няма как да има правителство в тази конфигурация. Пак ще ходим на избори в края на зимата...
    —цитат от коментар 9 на pppdaemon


    и като ходите пак, какво ще се случи?
    аз ще ти кажа - "харвардските" гастрольори ша последват чалгаджията, това ще се случи.

  35. 35 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    До коментар [#18] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":

    Да, но това "почти", дето са го изтипосани в заглавието означава "под", под 5 процента разлика. Небрежност или провокация?

    Иначе питай Славчо дали 0,4% са нищо.

  36. 36 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    До коментар [#25] от "The Crusader":

    Само кажете на баце кат застава в стойка партер да внимава да не скъса пак некоя жила

  37. 37 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    До коментар [#29] от "courage.tcd":

    Напротив. ДПС нетърпеливо и смирено чакат на килимчето в Банкя.
    ДБ още се ослушват, но скоро ще им набият канчето от няколко посолства и с рязък скок и спринт, ще се насочат в същата посока.

  38. 38 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Прецидента ще кара зимата на нашето доволство

    Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
  39. 39 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    За пореден път се вижда че който ходи да гласува е пълен глупак! Ясно е че изборите пак са нагласени и нямат нищо общо с реалността. Ясно е че всичко пак е цирк и театър за да се проточи периода на никакво управление, за да може да се изчака да мине международната криза! Който вярва на тези резултати да си вдигне ръката - няма такъв!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  40. 40 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    До коментар [#6] от "The Crusader":Поне няма да го хване страх като Баце
    —цитат от коментар 32 на pinoki0


    Баце ще е премиер.
    Няма алтернатива.

  41. 41 Профил на Incognito Burrito
    Incognito Burrito
    Рейтинг: 66 Неутрално

    ГЕРБ ще опитат да направят правителство. Ако ДБ откажат да участват, ще си навлекат сериозни неприятности на следващите избори.
    —цитат от коментар 25 на The Crusader


    ГЕРБ е токсична партия, всеки докоснал се до тях е изгорял (освен ДПС, с които са дупе и гащи). Защо не питаме предишните им партньори от Реформаторски блок, ВЯРА, ВМРО, Атака и тн какво става като се прегърнеш с тях? Защото ги няма...

  42. 42 Профил на Born
    Born
    Рейтинг: 612 Неутрално

    До коментар [#6] от "The Crusader":

    Смаза ??! Със 130 хил.гласа разлика с ПП викаш, че това е смазване ?
    Мой човек, сравни резултатите на ЦИК с предходните избори и ще видиш,че това е най-ниският резултат за ГЕРБ в общ брой получени гласове и че тази тенденция се затвърждава.

  43. 43 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 4004 Неутрално

    Чалгарят Славчо е аут,а турско-руската мафия от ГЕРБ-ДПС никой не ги иска и са в ъгъла..Боко тиквун нали се оплакваше,че машините били манипулирани,а сега мълчи като ряпа,когато спечели и то с 5% пред ПП??!!

    shlshlshlshl
  44. 44 Профил на Ерик
    Ерик
    Рейтинг: 378 Неутрално


    С колко "печелят" ОПГ-то ГЕРБ-СДС не е важно сега!По-важно е дали и с кого ще направят коалиция за да управляват?!Същото важи и за ПП!
    —цитат от коментар 16 на batzdravo тъпия


    това ли е по-важното?
    ама довчера беше по-важно КОЙ ще спечели изборите, нали?
    ма ного бързо се сменя това кое било важно

  45. 45 Профил на Тирбушон
    Тирбушон
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Сега Ицо Хазарта ще се извинява ли на социолозите?

    Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е края
  46. 46 Профил на рИформата идва
    рИформата идва
    Рейтинг: 775 Неутрално

    “ След изборите: ГЕРБ печели с близо 5 процентни пункта, "Има такъв народ" остава извън парламента”

    Трагедия за “налятите” пари от амирикански “фондации”. Тяхните храненици пак се провалиха.

    И в морето ми е до колене .....................
  47. 47 Профил на gaq09398612
    gaq09398612
    Рейтинг: 31 Неутрално

    Дааа,след две -три седмици и пак Радев&сие на власт,а сега ремонтира партийните инкубатори

  48. 48 Профил на inlineonline
    inlineonline
    Рейтинг: 437 Неутрално

    Нови избори. След вчерашната реакция на гласувалите за ДБ под поста на Христо Иванов във фейсбук, дори за това ръкомодство на ДБ трябва да са наясно, че коалиция с ГЕРБ-ДПС е моментално самоубийство. А след изпадането на патерицата на Бойко - Слави, правителство няма как да стане.
    —цитат от коментар 5 на spiegel


    Ще е добре коалиция дпс-герб със "златен пръст" иЗраждане, защото назначавайки кадри на дпс ще изгонят кадрите на гроб от властта, а гербаджии ще видят другата страна на медала. Дано се вземат.

  49. 49 Профил на ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
    ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    хората които не гласуват нямат абсолютно никакво оправдание - НИКАКВО

    така тежест придобиват купените вотове като на янев и итн в последните часове на деня - пренасочени вотове от герб и дпс

    с такъв матрЯл - толкоз

    ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!? Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка----------- Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ---------------- и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?
  50. 50 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    До коментар [#37] от "The Crusader":

    Объркал си се. Естественият ви съюзник е БСП.
    Защо ДБ трябва да се самоубива с ГЕРБ+ДПС?
    По добре да завлечете БСП, те и без това са пътници. Нинова ще хвърля по един бой на Борисов от време на време и ще я добутате донякъде ...

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  51. 51 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 963 Неутрално

    ГЕРБ+ДПС+Възход = 117 депутата...

    Ако Бойко Борисов иска, правителство под някаква форма ще има.

  52. 52 Профил на Incognito Burrito
    Incognito Burrito
    Рейтинг: 66 Неутрално

    Баце ще е премиер.
    —цитат от коментар 40 на The Crusader


    И аз чакам с умиление да се прегърнат с Карадайъ и Копейката и да опитат да изкарат зимата.

  53. 53 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    Изненадата е гласовете за ДБ.
    След като гласоподавателите на ДБ са им простили прегръдката с БСП/БКП, явно всякакви властови комбинации са възможни и никакви принципи не са постоянни.
    Очаквам нов исторически компромис и смирено чакане на килимчето в Банкя.

  54. 54 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 790 Неутрално

    Така е! Според заглавието ПП "за малко" загубиха изборите, но всъщност "почти са спечелили "! 😊 Иначе най-важното сега е да няма правителство ако питаш "десните' на Ристю и кирчовите! Така ГЕРБ направо да им дадат властта и да се спира рая мъка! 😄😄😄😄

    agent
  55. 55 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    До коментар [#39] от "ivo":

    Нали ако бяха нагласени , няма да споменавам имена на партии само ще ти кажа какво правят - по селата раздават дърва , помощи , организират разни пенсионерски събирания и ги хрантутят с кебапчета , набутват се за билбордове , плащат за реклами , купуват гласове .....и др. от сорта !!
    За какво да правят всички тези набутвации ако всичко е нагласено както казваш ?

  56. 56 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 4004 Неутрално

    Сега Ицо Хазарта ще се извинява ли на социолозите?
    —цитат от коментар 45 на Тирбушон


    Ще има нови избори и Ицо хазарта ще има поправителен..

    shlshlshlshl
  57. 57 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1560 Неутрално

    До коментар [#45] от "Тирбушон":

    за какво?

    Чакаме новото правителство на ГЕРБ

    За едни благата, за други ла*ната
  58. 58 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 4004 Неутрално

    До коментар [#40] от "The Crusader":

    Баце ще е премиер...---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ..на кукуво лято,няма алтернатива!!

    shlshlshlshl
  59. 59 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Лично за мен най-любопитни са гласувалите за Янев. За Възраждане ги разбирам - не ги харесвам, но мога да разбера, там е все едно да псуваш "мамка му и живот".

    Но за Янев? Малко ли чугуни предлага БСП, че да опрат до Янев? Със сиви костюми, с портрети на Живков, какво не ви стига?
    Или Шкембе войвода, Буци да не са по-малко мъжествени, по 150 кила жива мъжественост?
    Защо точно Янев, това някой може ли да ми обясни, на простия стар човек?

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  60. 60 Профил на Martin Barkashki
    Martin Barkashki
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Алооо,елитчета,разврякали сте се и ръсите само дежурните глупости,за над 5%"победа"на РазБойковците,бравосвате,а мълчите до един за най-същественото - малцинство от няма 40% композират тия "победни" резултати,а мнозинството от над 60% явно бойкотират т.нар.избори .Как беше,защитничета на ДЕМО-краДцията българска,мнозинството в демокрацията решава и определя,е,какви са фактите в случая?! Мълчите като наср....ни.... А поредната позорна власт е вече композирана без грам проблем,настървена как всегда,нали и затова патерицата им чалгарска саботира и свали предишните- честито ви за поредния бандитизъм в чудния сурат на ГРОБ, Шалварите и зРаждане !!!

  61. 61 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    ГЕП +ДПС+БСП и с малко помощ от Разграждане и ще го ядем още 4 години. Често българи, Владимир Путин ви поздравя

  62. 62 Профил на Емил Добрев
    Емил Добрев
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Бойко се върна на бял кон. Това е.
    Даже Кирчу го призна.

  63. 63 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3182 Неутрално

    До коментар [#21] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":

    Омръзна ми да поствам един и същи линк към статия на "Дневник", в която са подредени партиите според одобрението им сред птивържениците на към проруска политика и на първо място е БСП, сладвана от "Взъраждане" и БВ.
    ДБ, ПП, ИТН и ГЕРБ са проевропейски.
    Намери си го сам с търсачката.

  64. 64 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1560 Неутрално

    До коментар [#53] от "The Crusader":

    Като гласувал за ДБ...
    С БСП им простих, с ГЕРБ няма!

    За едни благата, за други ла*ната
  65. 65 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    До коментар [#31] от "acarid":

    Истинските дебили са към 25%.
    Те спадат към две групи- първата, миналото лято основно гласуваха за Славчо, после изтекоха към Кирчо, сега частично се отнесоха към Костя.
    В обърканите мозъчета на втората се е загнездило убеждението, че всички проблеми в тая държава започват и свършват с Гешев, гласуват (по заповед) за Радев, правят коалиции с БСП, претендират че са десни, но полягат на специалисти по "социални бюджети", с 6-7 процента дефицит".

  66. 66 Профил на yda191111599
    yda191111599
    Рейтинг: 174 Разстроено

    Смятам, че сега ГЕРБ, ДПС и Израждане ще направят правителство и ще го кръстят витиевато "експертен кабинет". Хем ще се опитат да си продължат схемите, хем "експертите" ще носят отговорност. Може и Янев да се включи в кльопачката - той си каза, че е готов да седне на масата (за хранене) с всеки.

  67. 67 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1560 Неутрално

    До коментар [#62] от "Емил Добрев":

    коня нещо рита...

    За едни благата, за други ла*ната
  68. 68 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 947 Неутрално

    До коментар [#52] от "Incognito Burrito":

    След като видяхме бивш цар да се прегръща с комунистите, които го прогониха, турците да се целуват с комунистите, които ги изселваха, градските леви дето се имат за интелигенция да се прегръщат със селската чалга, кое ще му е чудното да се прегърнат и гербаджиите с турците? В българската политика отдавна няма принципи, а само и единствено борба за кокала.

    Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
  69. 69 Профил на Martin Barkashki
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    До коментар [#53] от "The Crusader":Като гласувал за ДБ...С БСП им простих, с ГЕРБ няма!
    —цитат от коментар 64 на Evo K


    Не само си им простил. ДБ обявиха предизборно, че ще се коалират пак с БСП/БКП.
    Практически, вие от ДБ харесвате това.

  71. 71 Профил на Лизет от Съпротивата
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6224 Неутрално

    Основното:
    Съотношението "Евразийство:Евроатлантизъм" е 1:4.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  73. 73 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 948 Весело

    За мен лично влизането на проруска партия за сметка на ИТН не е добре.Славчовците не бяха против помощта за Украйна и бладарение на тях се гласува с машини и на тези избори.Две проруски партии при това във възход са сериозен проблем.
    —цитат от коментар 3 на Paolo Di Canio


    Славчовци си изпълниха предназначението. Осигуриха 3 служебни правителства на радев.
    Да видим колко такива ще му осигурят от ПП и ДеБъ.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  74. 74 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    Най-скандални са безобразно ниската избирателна активност, 20тте % за ПП и 10тте за Възраждане. Това са партии еднодневки, партии-личности. Българите не разбраха, че няма да дойде месията, не беше Симо, не беше Бойко (въпреки че така се изживява) няма да е и Киро. Държава се управлява с екип и то силен екип, положението ще се подобри с дългосрочни правилни политики и приоритети а не с поредния маймун който се тупа в гърдите и раздава пари на баби и бедняци все едно от джоба си ги вади

  75. 75 Профил на iiu09354227
    iiu09354227
    Рейтинг: 549 Неутрално

    "Ами ще я караме така, докато проумеем, че симпатично бъдеще и свестен живот, ще постигнат младите и можещи хора. Техен ред е. Нафталинът на статуквото ще продължава да ни държи на дъното. И да ни ограбва. Такива са нещата. Грозни и реални."
    Единствената добра новина е отпадането на ИТН.

  76. 76 Профил на Dobromir Dobrev
    Dobromir Dobrev
    Рейтинг: 21 Неутрално

    Не разбирам какъв е смисълът да отидеш до урните и да пуснеш "Не подкрепям никого". Няколко хиляди души са направили така, единственото разбираемо е, че поне не са от негласуващите мрънкащи. Но грам смисъл няма да се "наказва" така партийната система.

  77. 77 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 2316 Весело

    З... Ясно е че изборите пак са нагласени и нямат нищо общо с реалността. ....
    —цитат от коментар 39 на ivo


    Тъй, амчи как!

    Щом не ти харесват, значи са нагласени!!!

    : )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  78. 78 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    20% за Киро Лъжеца, това е резил. И да има 5% от машините, другото пак е идиотско.

  79. 79 Профил на inlineonline
    inlineonline
    Рейтинг: 437 Весело

    До коментар [#68] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":

    Целувката на дпс-герб ще им е последна за гербаджии, и то незаради народа, а защото самите гербаджии няма да я понесът, тъй като дпс кадрите ще изместят се гашните калинки на герб в държавната администрация. На бас, че ще се изпокарат.

  80. 80 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Не разбирам какъв е смисълът да отидеш до урните и да пуснеш "Не подкрепям никого". Няколко хиляди души са направили така, единственото разбираемо е, че поне не са от негласуващите мрънкащи. Но грам смисъл няма да се "наказва" така партийната система.
    —цитат от коментар 76 на Dobromir Dobrev


    Може да са били под някакъв натиск да гласуват, а пред машината или в тъмната стаичка да са използвали тайната на вота.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  81. 81 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1433 Весело

    Не ги разбирате нещата! А умнокрасивата математика - още по-малко! Ако ДБ имат 5,2 процента, то те ще имат "почти шест". Ако ГЕРБ има 25,4 - те ще имат "близо 25". Въпрос на редакционна политика.
    —цитат от коментар 20 на Лизет от Съпротивата

    Това е умнокрасива математика за 1-ви клас.
    Висшата умнокрасива математика постановява, че ако ДБ имат 7%, трябва да съставят правителство, което останалите дребни играчи с по 20 и повече процента задължително да подкрепят.

  82. 82 Профил на Лизет от Съпротивата
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 947 Неутрално

    До коментар [#79] от "inlineonline":

    Съгласен, под друга статия вече написах, че Борисов трябва да е много глупав за да влезе официално в коалиция с ДПС, особено след като получава шанс да довърши ПП веднъж завинаги. Обаче на толкова безпринципни и нелогични коалиции сме ставали свидетели, че вече нищо не би ме учудило.

    Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
  84. 84 Профил на liberalche
    liberalche
    Рейтинг: 493 Неутрално

    С изключение на Възраждане, партиите на протеста са в отстъпление. Приятно впечатление прави, че има отлив от ПП към Възраждане. Което означава, че Кирчо и Кокорчо дори не знаят каква им е фенската база. Тия трансформации ще вървят още няколко месеца - може би февруари ще са следващите избори, и ако все още няма стабилно мнозинство, отново септември/ октомври догодина.

    Накрая ще имаме два варианта: Възраждане наистина повеждат или кратуните на ПП омекват и почват да си говорят с ГЕРБ.

  85. 85 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    До коментар [#63] от "pamela":

    Избирателите на ГЕРБ и ИТН нямат мнение, нямат мисли, те слушат какво е казал вожда. Понеже вожда казва че е про-европейски и те са про-европейски. Ако ги питаш за сръбско-турски поток или за интерконекта с Гърция, отговора е "И какво, лошо ли е" Ако ги питаш защо събориха правителство с доказана с действия про-европейска и про-бългсрска политика за да докарат на власт назначени от Радев руски марионетки, ти обясняват че Радев е добър

  86. 86 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    Честито на спечелилите. Тези, които се подведоха по опорките " поредни междинни избори " да пият по една студена вода.

  87. 87 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2124 Весело

    До коментар [#61] от "uq":

    Отново сте в перманентно голямо междучасие....

  88. 88 Профил на Лизет от Съпротивата
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Неутрално

    До коментар [#68] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":Целувката на дпс-герб ще им е последна за гербаджии, и то незаради народа, а защото самите гербаджии няма да я понесът, тъй като дпс кадрите ще изместят се гашните калинки на герб в държавната администрация. На бас, че ще се изпокарат.
    —цитат от коментар 79 на inlineonline


    След безумното управление на ДБ,ПП и БСП/БКП, готови сме да приемем почти всичко (освен Възраждане), за да не видите повече никога власт.
    Съсипахте държавата, сега ще гледате отстрани и ще мълчите.

  90. 90 Профил на Boriana Gecheva
    Boriana Gecheva
    Рейтинг: 95 Неутрално

    До коментар [#41] от "Incognito Burrito":

    Диванна философия. А какво да кажем за БСП? Тя пък не се е докосвала до ГЕРБ, докосна се до други, но пак изгоря. Според мен не е въпрос на докосване, а на акъл в главата. Политиката не е за всеки.

  91. 91 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 3342 Неутрално

    До коментар [#81] от "Yotce":


    Идиотите са 80% навсякъде, но разликата е че в България те определят политиката :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  92. 92 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    До коментар [#91] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":

    Евала! И не само политиката, в България се мислят за умни. Лошото е, че нещата и на запад натам вървят. Не се движим ние към запада като обществено развитие, а те деградират към нас

  93. 93 Профил на ivenco
    ivenco
    Рейтинг: 985 Любопитно

    Пак да питам - откъде пенсионер има пари за партийно строителство? Те военните пенсии добри,ама чак толкова... ;)))) 😉😉🤔

  94. 94 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1560 Неутрално

    До коментар [#70] от "The Crusader":

    Както казах, харесвам не харесвам, с ГЕРБ КОАЛИЦИЯ НЯМА ДА СЕ ПРАВИ, от никоя свястна партия.

    Туй че ви пазили от комунистите е опорка за пещерните антикомунисти, които по операционна система, са си чисти комунисти с обратен знак.

    Да не забравяме, Путин пази Русия от комунистите

    За едни благата, за други ла*ната
  95. 95 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    До коментар [#55] от "crq15625101":

    Първо, няма такива работи! Къде ги раздават тия неща, да ида и аз да си взема? Второ, дори и да ги има, те се правят с целта да се поддържа измамата че изборите са честни и не са нагласени!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  96. 96 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    Накратко,
    Мафията ПП и БСП бяха изритани от власт.

    Между другото, феновете на тези 2 престъпни групи пропускат 2ри рунд на мача - докладът на ДАНС за посредниците и образуваните досъдебни производства и това не е всичко.

  97. 97 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1560 Неутрално

    До коментар [#89] от "The Crusader":

    под държава, явно разбирате схемите за източването ѝ към надпартийни олигарси...

    Във фасадна демокрация НЯМА ДА ЖИВЕЯ!

    За едни благата, за други ла*ната
  98. 98 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    В случая на масата са 22 милиарда евро. Тук е много важно, дали всички (или повечето) искат за захлебят. На база чистото разпределение на депутатите според процентите изглежда, че е невъзможно да се направи правителство. Но всички знаем, че депутати могат да се купуват. ДБ няма как директно да се коалира с ДПС (справка - Росенец). ББ също декларира преди време, че няма да прави коалиция с ДПС. Ако Баце се изметне, това означава да се застреля в коляното - ще изгуби наистина много симпатизанти.
    В другия лагер пак изглежда невъзможно - ПП + БСП + ДБ + БВ имат общо 110 депутата. Трябва да си напазаруват бая депутати от Възраждане - повече от половината.
    Крива работа!

  99. 99 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    До коментар [#89] от "The Crusader":под държава, явно разбирате схемите за източването ѝ към надпартийни олигарси...Във фасадна демокрация НЯМА ДА ЖИВЕЯ!
    —цитат от коментар 97 на Evo K


    7 месеца живяхте и нищо не ви стана, освен че обедняхте значително.

  100. 100 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 664 Весело

    И Луна имала към 250 гласа.
    Ммммда
    Останалите хиляди привърженици били на гъби. Искали да гласуват, но нямали жИлание.
    Мда





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK