"Възраждане" иска да регистрира търговска марка "Костя Копейкин"

Костадин Костадинов, "Възраждане"

© Цветелина Белутова, Капитал

Костадин Костадинов, "Възраждане"



Костя Копейкин" - прякорът на лидера на проруската партия "Възраждане" Костадин Костадинов, може да стане търговска марка, съобщи "Медиапул". Заявката е подадена в Патентното ведомство през юли от секретаря на "Възраждане София" Деян Николов, пише в профила си във "Фейсбук" адвокат Диана Попова от Софийската адвокатска колегия, като предоставя и скрийншотове от Държавния регистър на търговските марки.


Марката е заявена за регистрация за стоки и услуги от класове 16, 25, 26, 35, 38, 41, 45, които на практика обхващат всякакъв вид търговска и рекламна дейност.


Попова предполага, че с регистрацията лидерът на "Възраждане" вероятно мисли, че може да забрани на трети лица да използват "Костя Копейкин" и да ги съди. "Добре е да изясним, че това съвсем не е така. Търговската марка не дава абсолютни права върху елемента", подчертава адв. Попова.




"Възраждане" иска да регистрира търговска марка "Костя Копейкин"


"Търговската марка осигурява закрила на търговеца, гарантираща, че трето лице няма право да използва този елемент в търговската си дейност, предлагайки стоки и услуги, сходни на заявените от маркопритежателя", обяснява в своята публикация тя.


"На пръв поглед човек би решил, че марката не може да се използва в печатни издания или в медиите. Това обаче далеч не е така. Ако не притежавате онлайн медия, която се казва "Костя Копейкин", или ако не сте кръстили така рекламната си агенция, или не продавате телекомуникационни услуги под тази марка, не нарушавате правата на заявителя Деян Николов", отбелязва адв. Диана Попова.


С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK