"Договорът на български език ли ще го подписват или на македонски"
На български, македонски и английски, както са подписани всички българо-македонски договори. Английската верзия се използва в случай на спор пред международни съдилища.
Ма кой ше пътува по тази линия ???!!!! КОлкото се убиха да летят до Скопие. ПО добре дайте парите на нуждаещи се хора, като например хората в Карловско
На комунистическия Гълъб нямам вяра и за една копейка. Този руски комунисти направи невроятни беди из цяла България за отрицателно време. Един пример - здравеопазването. Руският антибългарски фатмк смени всички или почти всички свестни хора по места, директори на болници, които са основали не само отделения, но и цели болници.
Ма кой ше пътува по тази линия ???!!!! КОлкото се убиха да летят до Скопие. ПО добре дайте парите на нуждаещи се хора, като например хората в Карловско
Първите договорености за линията са между България и Османска империя, после сърбите го задраскват, започва се работа когато Македония е окупирана от наши войски, комуносърбите пак го задраскват и 30 години сърбоманите усвояваха пари ужким за строеж.
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
Дебилизъм. Да кажат и с каква средна скорост ще се движат влаковете между София и Скопие по тоя междугалактически коридор, имайки предвид и сложния планински терен. Ако ще се прави нещо само за да се отчита дейност е безсмислено. По-важно е да се изградят високоскоростни ЖП-линии от София до Атина, Букурещ, Белград и Истанбул. А до Скопие, Тирана, Прищина и пр. второстепенни столици спокойно може да се пътува и по автомобилно шосе, което ще е и по-бързия вариант. Като за целта е необходимо просто да свържат магистрала Струма през Благоевград с магистралата Скопие-Щип и скоростния път Щип-Кочани.
пародията на комунистическа медия, която оповестява комунистическо театро, целящо да прикрие геноцида срещу българската култура - това е една грозна, просташка пародия.
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
Дебилизъм. Да кажат и с каква средна скорост ще се движат влаковете между София и Скопие по тоя междугалактически коридор, имайки предвид и сложния планински терен. Ако ще се прави нещо само за да се отчита дейност е безсмислено. По-важно е да се изградят високоскоростни ЖП-линии от София до Атина, Букурещ, Белград и Истанбул. А до Скопие, Тирана, Прищина и пр. второстепенни столици спокойно може да се пътува и по автомобилно шосе, което ще е и по-бързия вариант. Като за целта е необходимо просто да свържат магистрала Струма през Благоевград с магистралата Скопие-Щип и скоростния път Щип-Кочани.
До коментар [#23] от "joseph.mccarthy":Дебил, трафикът към Скопие е мижав, ще остане мижав и с ЖП-линия и магистрала, какъв търговски интерес към Скопие и Косово бе, тъпа главо?
дебил ще викаш на себе си, глупак. Коридор номер 8 стига до Дурас, а оттам - Италия.
Аз казвам друго - това е проформа и не е истинско изграждане на такъв коридор, защото един такъв коридор трбява да е национална ориентация на нагласи, на бизнес, на представи, което искаме от сърбокомунистическата "държава", а не изливане на количество чакъл платен от "европскио унион" заедно с един български комунист сложен за повече цинизъм в тази удбашка псевдо пиеса.
А сметкадижийството как към скопие бил мижав пътникопотока - това е разговор за с по-умни глави от твоята.
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
"От четирите лота от Скопие до българската граница в момента е изграден един, а средствата са от ЕС в размер на няколкостотин милиона евро."
Коридор 8 - дрън, дрън! Единствената полза ще е македонска ж.п.линия най-после да ститне до България. Ма не се знае кога. А до Албания след 100 години. А и ж.п.линията Перник-Кюстендил е от царско време.
Надъхан форумен олигофрен, италианската икономика е на север и до там се стига най-бързо през Белград, не през Скопие. За другото има ферибот в Игуменица. Коридорите ги определя бизнесът, не брюкселските бюрократи, тъпчо. И 100 измислени коридори да начертаеш, като нема интерес от бизнеса ще си останат без трафик.
До коментар [#25] от "joseph.mccarthy":Надъхан форумен олигофрен, италианската икономика е на север и до там се стига най-бързо през Белград, не през Скопие. За другото има ферибот в Игуменица.Коридорите ги определя бизнесът, не брюкселските бюрократи, тъпчо. И 100 измислени коридори да начертаеш, като нема интерес от бизнеса ще си останат без трафик.
и понеже "бизнесът определял" та затова не можем да изнасяме нищо освен картофи. С такива умници, сърбомани като теб - чели-недочели мърлячи - толкова.
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
Още един коридор който свързва Черно Море! Изглежда че Черно Море е ключово! И Турция прави канал там. И Русия и Украйна "воюват" за канала по река Днепр до Черно Море!
Не на глобалистите и глобуса!
Make Earth Flat Again!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Resurrection
Рейтинг: 2373 ВеселоДоговорът на български език ли ще го подписват или на ,,македонски”?
novo-star dnevnik-ar
Рейтинг: 1487 ВеселоПрез последните 30 години пет пъти се започваше строежа на тази ЖП линия.
Аз толкова си спомням, а може да се и повече начала.
plamen_b
Рейтинг: 1647 ЛюбопитноТази ж.п. линия е най-често започваната, но никога незавършена ж.п. линия в света!
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)novo-star dnevnik-ar
Рейтинг: 1487 НеутралноДо коментар [#1] от "Resurrection":
"Договорът на български език ли ще го подписват или на македонски"
На български, македонски и английски, както са подписани всички българо-македонски договори. Английската верзия се използва в случай на спор пред международни съдилища.
geometar
Рейтинг: 445 НеутралноДано този път потръгне!
Resurrection
Рейтинг: 2373 ВеселоДо коментар [#4] от "novo-star dnevnik-ar":
Сега да внимават как ще кръстят линията…да не вземат онези от запад да я взривят ако сметнат че носи някакво ,,фашистко” име….
dimitar_cupovski
Рейтинг: 236 ЛюбопитноА от София до Куманово магистрала кога?
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5533 Неутралноhttps://bnr.bg/post/101706739/11-firmi-iskat-da-stroat-magistralata-ot-gkpp-gueshevo-do-dupnica
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 198 НеутралноКолко е срамно Македония да има нормално правителство, а ние прости, крадливи, руски фатмаци..
karatista
Рейтинг: 3935 НеутралноДо коментар [#8] от "Незнайко в Слънчевия град":
mr. Gorbachev, tear down this wall!урсула да развързва кесията и да плаща за цяла магистрала до албания, а не ала-бала скоростни пътища.
умнокрасив грантаджия неолиберал
Рейтинг: 157 НеутралноМа кой ше пътува по тази линия ???!!!! КОлкото се убиха да летят до Скопие. ПО добре дайте парите на нуждаещи се хора, като например хората в Карловско
greeneyes
Рейтинг: 3019 НеутралноНа комунистическия Гълъб нямам вяра и за една копейка. Този руски комунисти направи невроятни беди из цяла България за отрицателно време. Един пример - здравеопазването. Руският антибългарски фатмк смени всички или почти всички свестни хора по места, директори на болници, които са основали не само отделения, но и цели болници.
piliferus
Рейтинг: 464 НеутралноТази линия все се строи още от 1941 насам. Дядо ми е работил по нея.
deaf
Рейтинг: 2660 НеутралноДо коментар [#11] от "Костадинов":
От цялата линия,за нас е най-важна отсечката Бургас – Варна.
stedim
Рейтинг: 1682 НеутралноТова ще продължи да бъде една мечта. Дано да не е така.
pet_fire
Рейтинг: 4357 НеутралноНа този коридор 8 от Македонска страна колко пъти му е давано началото и все не се строи
deaf
Рейтинг: 2660 НеутралноДо коментар [#16] от "pet_fire":
Защото почти няма пътуващи КЪМ България.
neadekvaten
Рейтинг: 284 НеутралноСърбите са я саботирали дълго време по геополитически причини.
Корки
Рейтинг: 2597 НеутралноПървите договорености за линията са между България и Османска империя, после сърбите го задраскват, започва се работа когато Македония е окупирана от наши войски, комуносърбите пак го задраскват и 30 години сърбоманите усвояваха пари ужким за строеж.
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.obf03646870
Рейтинг: 25 НеутралноДебилизъм. Да кажат и с каква средна скорост ще се движат влаковете между София и Скопие по тоя междугалактически коридор, имайки предвид и сложния планински терен. Ако ще се прави нещо само за да се отчита дейност е безсмислено. По-важно е да се изградят високоскоростни ЖП-линии от София до Атина, Букурещ, Белград и Истанбул. А до Скопие, Тирана, Прищина и пр. второстепенни столици спокойно може да се пътува и по автомобилно шосе, което ще е и по-бързия вариант. Като за целта е необходимо просто да свържат магистрала Струма през Благоевград с магистралата Скопие-Щип и скоростния път Щип-Кочани.
fcv251055839
Рейтинг: 1526 НеутралноДоговорът е на български език. България вече е с два български езика.
joseph.mccarthy
Рейтинг: 199 Неутралнопародията на комунистическа медия, която оповестява комунистическо театро, целящо да прикрие геноцида срещу българската култура - това е една грозна, просташка пародия.
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.joseph.mccarthy
Рейтинг: 199 НеутралноГлупак. С връзки тип север-юг се изгражда интереса на други страни, а не български търговски път към Европа....минаващ през Западна България...
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
obf03646870
Рейтинг: 25 НеутралноДо коментар [#23] от "joseph.mccarthy":
Дебил, трафикът към Скопие е мижав, ще остане мижав и с ЖП-линия и магистрала, какъв търговски интерес към Скопие и Косово бе, тъпа главо?
joseph.mccarthy
Рейтинг: 199 Неутралнодебил ще викаш на себе си, глупак.
Коридор номер 8 стига до Дурас, а оттам - Италия.
Аз казвам друго - това е проформа и не е истинско изграждане на такъв коридор, защото един такъв коридор трбява да е национална ориентация на нагласи, на бизнес, на представи, което искаме от сърбокомунистическата "държава", а не изливане на количество чакъл платен от "европскио унион" заедно с един български комунист сложен за повече цинизъм в тази удбашка псевдо пиеса.
А сметкадижийството как към скопие бил мижав пътникопотока - това е разговор за с по-умни глави от твоята. Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
wre501051215
Рейтинг: 3307 НеутралноДо коментар [#9] от "Johnnie Glupavia":
Айде сега!Като гласувахте за Радев,не се опалквахте!
wre501051215
Рейтинг: 3307 НеутралноДо коментар [#17] от "deaf":
Ааа,има пътуващи,но от времето на Югославия,приоритет е било връзката на Скопие с Белград и Солун.
wre501051215
Рейтинг: 3307 НеутралноДо коментар [#21] от "fcv251055839":
България има още еедин език-Банатски.Доста по-различен.Ни,там нямат мераьи да измислят нов език,въпреки,че пишат на латиница.
Judjuk
Рейтинг: 2704 Неутрално"От четирите лота от Скопие до българската граница в момента е изграден един, а средствата са от ЕС в размер на няколкостотин милиона евро."
JudjukКоридор 8 - дрън, дрън!
Единствената полза ще е македонска ж.п.линия най-после да ститне до България. Ма не се знае кога.
А до Албания след 100 години.
А и ж.п.линията Перник-Кюстендил е от царско време.
jul171092351
Рейтинг: 27 НеутралноСлед Дуръс идва Италия, а след Варна какво?!
obf03646870
Рейтинг: 25 НеутралноДо коментар [#25] от "joseph.mccarthy":
Надъхан форумен олигофрен, италианската икономика е на север и до там се стига най-бързо през Белград, не през Скопие. За другото има ферибот в Игуменица.
Коридорите ги определя бизнесът, не брюкселските бюрократи, тъпчо. И 100 измислени коридори да начертаеш, като нема интерес от бизнеса ще си останат без трафик.
BiGman
Рейтинг: 6971 НеутралноА дано гълъба да е на късмет и я завършат тая линия най накрая...
joseph.mccarthy
Рейтинг: 199 Неутралнои понеже "бизнесът определял" та затова не можем да изнасяме нищо освен картофи.
С такива умници, сърбомани като теб - чели-недочели мърлячи - толкова. Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
obf03646870
Рейтинг: 25 НеутралноДо коментар [#33] от "joseph.mccarthy":
Бизнесът определя коридори, не ги строи, шамандуро малоумна.
ivo
Рейтинг: 1031 НеутралноОще един коридор който свързва Черно Море! Изглежда че Черно Море е ключово! И Турция прави канал там. И Русия и Украйна "воюват" за канала по река Днепр до Черно Море!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!id.macedonian
Рейтинг: 60 НеутралноПругата наречена желба, конечно се гради. А се што се гради е добро за сите страни.