Все си мислех, че това не би трябвало да е работа на служебен министър. Или се надява да остане на пост достатъчно дълго време, за да топне лапичките в кацата с мед?
Все си мислех, че това не би трябвало да е работа на служебен министър. Или се надява да остане на пост достатъчно дълго време, за да топне лапичките в кацата с мед?
Нали трябва да вземе комисионната? После бития -бит и те така ...
Българите са малък, но изключително прост народ.
Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
Това щях да кажа. За тунелът под Шипка откакто се помня все се прави. Ако всеки габровец и казанлъчанин бяхме комари по няколко часа на година с кирка отсавна щеше са е готов. Въобще българската държава се ебава с пътищата.
С табели със зелени цифри ще се регистрират от днес електрическите автомобили.
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
Та колко пари се раздадоха за магистрали без никакви проекти, дори без отчуждителни процедури!? Магистрали няма, но парите са усвоени от герберските фирми!
"...Допълни, че магистралата ще пресича автомагистралите "Тракия" и "Марица"...." Само? Министър, пък да не знае, че има и "Хемус".... или пък няма....?
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
Ама разбира се... защо да проектират високоскоростна жп линия, за форма на транспорт, която може да надживее петрола, като може да се проектира и налива държавна пара в инфраструктутра, която ще загине заедно с автомобилите...
Ми според Гугъл това са 373 по съществуващия път. В една нормална държава би следвало да можем да направим проекта за 1 година, да отчуждим земята за още 1 година и ако разделим на 40 участъка от по 9.3 км., 40 фирми за още 1 година да направят строежа.
Типичният български дебилизъм, заради който страната е на това дередже и не може да отлепи от дъното. Една грешка задължително се "поправя" с нова, още по-голема. Каква магистрала ще правиш през Прохода на републиката бе, главо некадърна? Тунелът под Шипка с централното си разположение свързва не само Русе с Маказа/Свиленград, но и същите с ферибота и бъдещия мост на Оряхово, което е и най-краткият маршрут между Европа и Турция/Близък Изток и възможност да се намали трафикът по АМ Тракия. Тунел под Шипка свързва директно и важни промишлени центрове на Северна България като Плевен, Ловеч, Севлиево и Габрово с Южна, с Пловдив, с пристанища Бургас и Александруполис. Като е некадърно проектират тунелът под Шипка, проектирай го наново. Пътят като е некадърно направен, прокарай още по една лента в посока на друго ниво за да стане де факто магистрала. По-добре да се забави и държавата да изгуби неколко стотин милиона, вместо да отчитаме дейност с поредната недомислица и да изгубим милиарди в дългосрочен план.
Много модерни магистрали ще ни станат, но по тях хвьрчат над 10 годишни коли за Сьжаление.
"Quando indossiamo questa maglietta rappresentiamo noi ma anche milioni di tifosi in tutto il mondo. E' fondamentale per noi dare il massimo".
Davide Calabria
Като минен инж., с 25 години стаж (16 подземен), могада кажа, че е нормално 10 метра на смяна да се прокарват :), независимо от големината на профила на тунела.
Може да си мислиш много работи, но не ти се отдава. Работата все пак трябва да бъде свършена дори ако партиите бягат от отговорност и не мислят за правителство.
Тоя служебен министър нощем между две полюции лентички реже- затова си си ляга с ножичка под възглавницата...
Ему ПРО США не помеха
Ему санкции не страшны
Для Сармата одна лишь утеха
Потревожить натовцев сны
Из России-матушки
В даль глядят Сарматушки
На соединённые штатушки
Обхода на Бургас е най-скъпият път строен в България. 57 милиона за 4 километра. Две години и кусур, и нищо! Няма пари, няма обход. А тази магистрала ще е 370 километра. Черна дупка! 5 милиарда днешни пари. А утре ще искат и индексация и т.н.
https://magistralahemus.bg/napredak/ Буховци-Белокопитово е пуснат, за другите има срокове, които може и да не се изпълнят по политически съображения като спрени плащания, проблеми със строителни разрешителни и подобни, които изцяло зависят от управляващите в момента. Вече се инкасира забавяне от паднемията, после от спрени плащания, а в момента се говори за административни нередности, липса на разрешителни, незаконно строителство и купища пиар акции като торби с пари и всякакви глупости с едничката идея да се спъва...
Кои "те",бе,олигофрен,сякаш не знаеш кой саботира и торпилира редовното правителство ,забързвайки се да го разтури след 6 месеца само,а?! Кой,бе,галфон...кои,бе,рапон?? Хем ги сваляте след никакво време,хем ревете що нямало мостове и пътища готови за 6 месеца?! Идиот тролски
Служебният клоун ми е възложил уя,повтарям - уя! Боклуци. В Русе от сума ти петилетки стои небутнат и мизерен излаза от Русе (българската Виена,хахаха?!)към Средна кула за Басарбово(има-няма 5 км!!!),ама за магистрали и космодруми ще ми се плюнчат,гиди хайдуците!! Изроди,гледат само да намажат филията от възлагане и проект,пък след тях и Потоп...чакайте ,деца,чакайте,внуци,деца на децата,това да се случи?!!
Проекта ще отнеме доста време (вярвайте ми по вече от всяка друга досега а самата магистрала кой знай кога ще се осъществи практически може след 3-4 поколения ) Варна /София отне и още отнема повече поколения след като родените през 1974 имат вече внуци ...а до завършването и кой знае колко пра,пра внуци !
Не знам как ще се строи тая нова магистрала, щото веднага се сещам, че вече 10 години не могат да ремонтират четирите тунела на Хемус така, че да работят едновременно. Живея в София , а имам доста приятели из Северната такава, избягвам да им ходя на гости заради задръстванията, на които попадам, ако пътувам през уикенда или ползвам пътя през Шипка (предимно за пътуване до Плевенския и Търновския региони). Та се чудя за к'ъф чеп се проектира някакво си тунелче под Шипка (от една страна), а от друга си мисля, че понеже ще е мъничко, ще го поддържат по-лесно (примерно). А още по-чудно ми е кога ще пресечем Стара планина през Прохода на Републиката и кой ще построи това чудо там, поне 20 години не ни мърдат в чакане чудото да се случи...
Типичният български дебилизъм, заради който страната е на това дередже и не може да отлепи от дъното. Една грешка задължително се "поправя" с нова, още по-голема. Каква магистрала ще правиш през Прохода на републиката бе, главо некадърна? Тунелът под Шипка с централното си разположение свързва не само Русе с Маказа/Свиленград, но и същите с ферибота и бъдещия мост на Оряхово, което е и най-краткият маршрут между Европа и Турция/Близък Изток и възможност да се намали трафикът по АМ Тракия. Тунел под Шипка свързва директно и важни промишлени центрове на Северна България като Плевен, Ловеч, Севлиево и Габрово с Южна, с Пловдив, с пристанища Бургас и Александруполис.Като е некадърно проектират тунелът под Шипка, проектирай го наново. Пътят като е некадърно направен, прокарай още по една лента в посока на друго ниво за да стане де факто магистрала. По-добре да се забави и държавата да изгуби неколко стотин милиона, вместо да отчитаме дейност с поредната недомислица и да изгубим милиарди в дългосрочен план.
+++++++++++++Подписвам се под твоя постинг. Добре , че всичко е още на етап проектиране и не е започнала реализацията на глупостите , които се планират. Магистралата трябва да минава през прохода Шипка със съответно два тунела за двете посоки.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
meteowrite
Рейтинг: 588 Неутралнотова направо звучи като първоаприлска шега...
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!Ранмакан от Манве
Рейтинг: 675 НеутралноВсе си мислех, че това не би трябвало да е работа на служебен министър. Или се надява да остане на пост достатъчно дълго време, за да топне лапичките в кацата с мед?
DeepBlue
Рейтинг: 1357 НеутралноЗа този който вземе пари за проектиране не е. След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
danvan
Рейтинг: 4178 НеутралноНито една нова кретенщина от гълъбарника не може да ме учуди вече. Най слабото правителство, което сме имали.
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Satdanvan
Рейтинг: 4178 НеутралноНали трябва да вземе комисионната? После бития -бит и те така ... Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
futio_tapanchev
Рейтинг: 2140 НеутралноДо коментар [#2] от "Кълвачка Мариянова":
"Или се надява да остане на пост достатъчно дълго време, за да топне лапичките в кацата с мед?"
Парите за проектиране никак не са малко, а с възлагането няма как да не топне лапички.
Zizu
Рейтинг: 1326 НеутралноКакво е възложил?
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!На пътя Ботевград - Мездра, с кирки и лопати да бяха работили до сега да го бяха направили!
Костадин Иванов
Рейтинг: 4319 ЛюбопитноАсфалт не се ядеше, нали така?
ЕретикJohnnie Glupavia
Рейтинг: 292 НеутралноЗначи малко е поизтрезнял, браво!
Слава на Украйна! Слава на героите! Съд и затвор за крадеца Румен Радев!Consumer
Рейтинг: 2616 ЛюбопитноМного амбициозна цел, не е ли по-лесно на първо време да се проектира Русе - В.Търново - Габрово, а какво стана с тунела?
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantrealguru
Рейтинг: 2073 НеутралноАз не можем да разберем начи :)
Като Кирчо и Кокорчо искаха да строят магистрали, мостове и тунели - всички викаха "Ура". :)
Те не че построиха нещо, даже спряха и това дето се строеше и не само те и на Радев отрочетата.
Сега някой почва да проектира и се почва рев. :)
Красимир Андонов
Рейтинг: 910 НеутралноВрачка бе казала: Магистралите ще буренясат, колите ще летят!
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.selqnin
Рейтинг: 2695 НеутралноТова сме го чували и чели и преди!
Аз лично ще повярвам като ВИДЯ!!!
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2578 НеутралноДо коментар [#7] от "Zizu":
Това щях да кажа. За тунелът под Шипка откакто се помня все се прави. Ако всеки габровец и казанлъчанин бяхме комари по няколко часа на година с кирка отсавна щеше са е готов.
Въобще българската държава се ебава с пътищата.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1398 НеутралноДо коментар [#12] от "Красимир Андонов":
Метлите, не колите 😁
yavooor
Рейтинг: 1531 Неутрално"Допълни, че магистралата ще пресича автомагистралите "Тракия" и "Марица"."
Това означава, че Хемус никога няма да бъде завършена.
futio_tapanchev
Рейтинг: 2140 НеутралноДо коментар [#10] от "Consumer":
"Много амбициозна цел, не е ли по-лесно на първо време да се проектира Русе - В.Търново - Габрово"
Проекта ще струва три пъти по малко така и съответно подкупът за министъра. Все пак му остават само 3-4 месеца власт, а идват старини
stedim
Рейтинг: 1732 НеутралноДоживелите светлото бъдеще ще доживеят да видят и тази магистрала. Иначе като идея не е лошо.
Petleshev
Рейтинг: 2739 НеутралноДо коментар [#8] от "Костадин Иванов":
Бивш tww09306483.А-а-а...! Яде се, яде се. И чекмеджета се пълнят даже. ;)
galleen
Рейтинг: 671 ВеселоОбщо взето Стара Загора на три магистрали!
El pueblo unido, jamás será vencido.Petleshev
Рейтинг: 2739 НеутралноДо коментар [#14] от "Да вярваме на истината":
Бивш tww09306483.Хич не се ебават хората с пътищата. Краде се здраво! :)))
rainbou1
Рейтинг: 1471 ВеселоПарите от плана за възстановяване и устойчивост потекоха и трябва да се усвояват.
За какво беше тоя цирк с ЦИК нещата тая нощ...
hamiltonf
Рейтинг: 3989 НеутралноС табели със зелени цифри ще се регистрират от днес електрическите автомобили.
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympicspet_fire
Рейтинг: 4064 НеутралноНе се споменават срокове
vjo23696630
Рейтинг: 369 НеутралноБез Боко магистрала не може да се построи
Ха-ха
Емил Добрев
Рейтинг: 941 НеутралноНе предполагаш колко си прав.
vassilun
Рейтинг: 5040 НеутралноДо коментар [#3] от "deepblue":
"За този който вземе пари за проектиране не е."
Та колко пари се раздадоха за магистрали без никакви проекти, дори без отчуждителни процедури!? Магистрали няма, но парите са усвоени от герберските фирми!
the_flea
Рейтинг: 1384 Любопитно
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!"...Допълни, че магистралата ще пресича автомагистралите "Тракия" и "Марица"...."
Само?
Министър, пък да не знае, че има и "Хемус".... или пък няма....?
silverman
Рейтинг: 727 НеутралноА дано, ама като гледам как се строи Черно море и Хемус съм скептичен!
Гергин Борисов
Рейтинг: 231 НеутралноАма разбира се... защо да проектират високоскоростна жп линия, за форма на транспорт, която може да надживее петрола, като може да се проектира и налива държавна пара в инфраструктутра, която ще загине заедно с автомобилите...
http://spasisofia.orgBatezuzi
Рейтинг: 1575 НеутралноМи според Гугъл това са 373 по съществуващия път. В една нормална държава би следвало да можем да направим проекта за 1 година, да отчуждим земята за още 1 година и ако разделим на 40 участъка от по 9.3 км., 40 фирми за още 1 година да направят строежа.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2578 НеутралноДо коментар [#21] от "Petleshev":
Ами и да се сети някой освен крадене да понаправи нещо.
realguru
Рейтинг: 2073 НеутралноЗа съжаление в България няма 40 пътно строителни фирми, дори и фирми да има няма толкова техника дето да работи по 40 отсечки едновременно.
brj08646871
Рейтинг: 24 ГневноТипичният български дебилизъм, заради който страната е на това дередже и не може да отлепи от дъното. Една грешка задължително се "поправя" с нова, още по-голема. Каква магистрала ще правиш през Прохода на републиката бе, главо некадърна? Тунелът под Шипка с централното си разположение свързва не само Русе с Маказа/Свиленград, но и същите с ферибота и бъдещия мост на Оряхово, което е и най-краткият маршрут между Европа и Турция/Близък Изток и възможност да се намали трафикът по АМ Тракия.
Тунел под Шипка свързва директно и важни промишлени центрове на Северна България като Плевен, Ловеч, Севлиево и Габрово с Южна, с Пловдив, с пристанища Бургас и Александруполис.
Като е некадърно проектират тунелът под Шипка, проектирай го наново. Пътят като е некадърно направен, прокарай още по една лента в посока на друго ниво за да стане де факто магистрала. По-добре да се забави и държавата да изгуби неколко стотин милиона, вместо да отчитаме дейност с поредната недомислица и да изгубим милиарди в дългосрочен план.
Minch
Рейтинг: 235 НеутралноСтрашни кретени! Направете тунел под Шипка като част от магистралата, какъв е смисълът от него и от успоредна магистрала?!?
Associazione Calcio Milan
Рейтинг: 1520 НеутралноМного модерни магистрали ще ни станат, но по тях хвьрчат над 10 годишни коли за Сьжаление.
"Quando indossiamo questa maglietta rappresentiamo noi ma anche milioni di tifosi in tutto il mondo. E' fondamentale per noi dare il massimo". Davide CalabriaZizu
Рейтинг: 1326 ВеселоДо коментар [#14] от "Да вярваме на истината":
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!Като минен инж., с 25 години стаж (16 подземен), могада кажа, че е нормално 10 метра на смяна да се прокарват :), независимо от големината на профила на тунела.
мики маус
Рейтинг: 2426 НеутралноДо коментар [#2] от "Кълвачка Мариянова":
Може да си мислиш много работи, но не ти се отдава.
Работата все пак трябва да бъде свършена дори ако партиите бягат от отговорност и не мислят за правителство.
мики маус
Рейтинг: 2426 НеутралноДо коментар [#16] от "yavooor":
Да ти припомня, че Хемус още няма одобрено трасе и проект за поне един лот. И това след всичките хвалби на Баце.
Но парите за строеж са дадени.
Йосиф Давыдович
Рейтинг: 943 НеутралноТоя служебен министър нощем между две полюции лентички реже- затова си си ляга с ножичка под възглавницата...
Ему ПРО США не помеха Ему санкции не страшны Для Сармата одна лишь утеха Потревожить натовцев сны Из России-матушки В даль глядят Сарматушки На соединённые штатушкиyavooor
Рейтинг: 1531 НеутралноОбхода на Бургас е най-скъпият път строен в България. 57 милиона за 4 километра.
Две години и кусур, и нищо!
Няма пари, няма обход.
А тази магистрала ще е 370 километра.
Черна дупка! 5 милиарда днешни пари. А утре ще искат и индексация и т.н.
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1106 НеутралноДо коментар [#39] от "мики маус":
https://magistralahemus.bg/napredak/
Буховци-Белокопитово е пуснат, за другите има срокове, които може и да не се изпълнят по политически съображения като спрени плащания, проблеми със строителни разрешителни и подобни, които изцяло зависят от управляващите в момента. Вече се инкасира забавяне от паднемията, после от спрени плащания, а в момента се говори за административни нередности, липса на разрешителни, незаконно строителство и купища пиар акции като торби с пари и всякакви глупости с едничката идея да се спъва...
ger381149117
Рейтинг: 27 НеутралноДо коментар [#11] от "realguru":
Кои "те",бе,олигофрен,сякаш не знаеш кой саботира и торпилира редовното правителство ,забързвайки се да го разтури след 6 месеца само,а?! Кой,бе,галфон...кои,бе,рапон?? Хем ги сваляте след никакво време,хем ревете що нямало мостове и пътища готови за 6 месеца?! Идиот тролски
ger381149117
Рейтинг: 27 НеутралноСлужебният клоун ми е възложил уя,повтарям - уя! Боклуци. В Русе от сума ти петилетки стои небутнат и мизерен излаза от Русе (българската Виена,хахаха?!)към Средна кула за Басарбово(има-няма 5 км!!!),ама за магистрали и космодруми ще ми се плюнчат,гиди хайдуците!! Изроди,гледат само да намажат филията от възлагане и проект,пък след тях и Потоп...чакайте ,деца,чакайте,внуци,деца на децата,това да се случи?!!
svv03688321
Рейтинг: 1508 НеутралноПроекта ще отнеме доста време (вярвайте ми по вече от всяка друга досега а самата магистрала кой знай кога ще се осъществи практически може след 3-4 поколения )
Варна /София отне и още отнема повече поколения след като родените през 1974 имат вече внуци ...а до завършването и кой знае колко пра,пра внуци !
chip
Рейтинг: 1149 ЛюбопитноНе знам как ще се строи тая нова магистрала, щото веднага се сещам, че вече 10 години не могат да ремонтират четирите тунела на Хемус така, че да работят едновременно. Живея в София , а имам доста приятели из Северната такава, избягвам да им ходя на гости заради задръстванията, на които попадам, ако пътувам през уикенда или ползвам пътя през Шипка (предимно за пътуване до Плевенския и Търновския региони). Та се чудя за к'ъф чеп се проектира някакво си тунелче под Шипка (от една страна), а от друга си мисля, че понеже ще е мъничко, ще го поддържат по-лесно (примерно). А още по-чудно ми е кога ще пресечем Стара планина през Прохода на Републиката и кой ще построи това чудо там, поне 20 години не ни мърдат в чакане чудото да се случи...
tacheaux
Рейтинг: 4554 Неутрално+++++++++++++Подписвам се под твоя постинг.
Добре , че всичко е още на етап проектиране и не е започнала реализацията на глупостите , които се планират. Магистралата трябва да минава през прохода Шипка със съответно два тунела за двете посоки.