Кански вой на коалиция"мадуровка". В цяла Европа НЯМА страна в която да се гласува ЕДИНСТВЕНО с машини! Нашите умнокрасивци-най-умни от всички. ЖАЛКИ СТЕ!
Не дрОгарю патокостроител, местните избори там ви стяга чепика. Бойче спечели в Пловдив с преднина около 200 гласа.
"Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат."
"Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!"
"….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
Кански вой на коалиция"мадуровка". В цяла Европа НЯМА страна в която да се гласува ЕДИНСТВЕНО с машини! Нашите умнокрасивци-най-умни от всички. ЖАЛКИ СТЕ!
Пак лъжете гербопитеците в Белгия има машинно гласуване, даже са същите.
"Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат."
"Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!"
"….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
Проблема въобще не е в бюлетината или в машините. Проблема е в лъжливите и крадливи политици, които си извадиха кирливите ризи, а сега системата им е виновна. Нови лица трябват, а не нови машини!
Кански вой на коалиция"мадуровка". В цяла Европа НЯМА страна в която да се гласува ЕДИНСТВЕНО с машини! Нашите умнокрасивци-най-умни от всички. ЖАЛКИ СТЕ!
Все едно слушам приказки от детската градина. Това, че някой (не) прави нещо, не е само по себе си оправдание да (не) го правим и ние. В Русия съм! В Русия съм!
Кански вой на коалиция"мадуровка". В цяла Европа НЯМА страна в която да се гласува ЕДИНСТВЕНО с машини! Нашите умнокрасивци-най-умни от всички. ЖАЛКИ СТЕ!
По-интересното е друго: първите машини ги купи правителството на Борисов! Как тогава машините бяха окей, а сега не са окей и са мнооого опасни за националната сигиурност???
По-интересното е друго: първите машини ги купи правителството на Борисов! Как тогава машините бяха окей, а сега не са окей и са мнооого опасни за националната сигиурност???
До коментар [#6] от "Много Прост Еднокнижник":Чети БЕ! Вярно си много .... еднокнижник! В Белгия е изключение и там не се гласува единствено и само с машини. Аман от барабанисти(тъпанари)!
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
С "другарю" можете да се обръщате САМО към другарите си - пенсионирани мЮлЮционери в кварталната кръчма - трафопост на чашка пърцуца! Иначе местните избори ще спечелят ОТНОВО онези, които имат : -структури; -местни лидери; -местни мрежи!!! Останалите ОТНОВО ще го ду..ТЕ!!!
Бих искал да питам Панев. Ако аз гласувам с машина и избера партия 1, но на бележката пише, че съм гласувал за партия 2 тогава какви са шансовете ми да оспоря това пред комисията?
Друг въпрос. Ако аз гласувам за партия 1 и на бележката правилно пише партия 1, но аз злонамерено заявя, че съм гласувал за партия 2. Какви са шансовете на комисията да провери това? Практически група от хора биха могли да саботират доверието в изборите без това да може да бъде опровергано.
"Все едно слушам приказки от детската градина. Това, че някой (не) прави нещо, не е само по себе си оправдание да (не) го правим и ние."
Глупости! Този вид гласуване е пробван в много европейски държави. Щом е "хипер-дупер" попадение защо са се отказали? По-умно е да се учиш от грешките на другите за да не ги правиш и ти.
До коментар [#5] от "Много Прост Еднокнижник":С "другарю" можете да се обръщате САМО към другарите си - пенсионирани мЮлЮционери в кварталната кръчма - трафопост на чашка пърцуца!Иначе местните избори ще спечелят ОТНОВО онези, които имат :-структури;-местни лидери;-местни мрежи!!!Останалите ОТНОВО ще го ду..ТЕ!!!
ИТН нямаше структури никъде , а печелиха и то убедително Не забравяйте и Радев- за да не е кандидата на ГЕРБ- хората гласуваха наказателно - срещу ГЕРБ
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
Ами то и за цяла Европа,която гласува с хартиена бюлетина,има рискове,ама на не им пука и си пускат листовете в урните и си живеят живота. Прости европейци,какво да ги правиш.Няма кой да им каже колко е опасно да гласуват с хартия.
Бих искал да питам Панев. Ако аз гласувам с машина и избера партия 1, но на бележката пише, че съм гласувал за партия 2 тогава какви са шансовете ми да оспоря това пред комисията? Друг въпрос. Ако аз гласувам за партия 1 и на бележката правилно пише партия 1, но аз злонамерено заявя, че съм гласувал за партия 2. Какви са шансовете на комисията да провери това? Практически група от хора биха могли да саботират доверието в изборите без това да може да бъде опровергано.
Преди да Ви изпечата бележката, машината пита : съгласен ли сте с избора ?
Тоест - един път гласувате и втори път потвърждавате, че именно за тази партия сте гласували Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
А сега когато няма контрола/ разписка с брой гласували на машина/ . КОЙ ЩЕ КАЖЕ какво и колко са гласували
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
Ами то и за цяла Европа,която гласува с хартиена бюлетина,има рискове,ама на не им пука и си пускат листовете в урните и си живеят живота.Прости европейци,какво да ги правиш.Няма кой да им каже колко е опасно да гласуват с хартия.
В цяла Европа няма купуване на гласове, няма контролиран вот, и няма невалидни бюлетини - над 160 000 в Бъл;гария
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Президент ли е или не ? 2.5 млн души гласуваха за него На изборите ще бъде същото, няма да гласуват за ГЕРБ бОРИСОВ ДА НЕ СЕ чуди ,а да се запита защо има над 70 или 80 хил гласували с " Не подкрепям никого "
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
В цяла Европа няма купуване на гласове, няма контролиран вот, и няма невалидни бюлетини - над 160 000 в Бъл;гария .............. Разбира се, щом казваш. Изобщо в "цяла Европа" са едни гугутки непорочни. Откъде ви намират такива лапнишарани.
Не сте ме разбрал. Въпросът е какво се случва ако бележката показва различно от това което съм гласувал. Не става дума за моя грешка, а за разминаване между гласуваното от мен и разпечатаното на бележката. Т.е. аз гласувам и потвърждавам партия 1, а бележката разпечатва пария 2.
Това няма начин нито да се оспори нито да се опровергае. Това, че накрая преброяването на разпечатаните бележки ще съвпадне с отчетеното от машината не ми помага да оспоря това, че моят глас е отишъл за партия 2 въпреки че аз съм гласувал и потвърдил за партия 1. Нищо не е казано и в закона. ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Европейците нямат нашите проблеми. Там на никого не му идва наум да купува гласове, да фалшифицира протоколи и да нагажда резултата. Там няма съд / в САЩ броиха два пъти бюлетини на няколко щата/, който, като в България не разрешава повторно преброяване. Аз съм виждала надраскани протоколи и това е скандално, защото касае избор на управление на държавата.
Не сте ме разбрал. Въпросът е какво се случва ако бележката показва различно от това което съм гласувал. Не става дума за моя грешка, а за разминаване между гласуваното от мен и разпечатаното на бележката. Т.е. аз гласувам и потвърждавам партия 1, а бележката разпечатва пария 2.
Това няма начин нито да се оспори нито да се опровергае. Това, че накрая преброяването на разпечатаните бележки ще съвпадне с отчетеното от машината не ми помага да оспоря това, че моят глас е отишъл за партия 2 въпреки че аз съм гласувал и потвърдил за партия 1. Нищо не е казано и в закона.
Все едно калкулатора да сметне , че 1+1 = 3 Може и на момента / при глауването /да оспорите.
Още повече, че в края на изборния ден -машината вади контролна разписка - колко са гласували и гласували за отделни партии/ в случая хартиената коалиция иска тази контролна разписка да отпадне / И тогава машината няма да има брой гласували ,а ще принтира само бележката, но никъде няма да е запаметено и ако оспорите- няма как да докажете
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
Как само за страната? Цяла Европа е в паника, даже вече и към други континенти се пренася. Като нищо утре целият свят ще осъмне в риск :)))))))))))))))))))))
Защо лъжете ? Искаме и гласуване с хартия, искаме и гласуване електронно , искаме и с машина гласуване
Искаме честни и прозрачни избори, а не контролирани
ГЕРБ притесняват ли се от машинното гласуване ? Притеснява ли Ви Крайната разписка, която отчита точно брой гласували Защо искате да отпадне ?
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
По-интересното е друго: първите машини ги купи правителството на Борисов! Как тогава машините бяха окей, а сега не са окей и са мнооого опасни за националната сигиурност???
За първи път съм съгласен с умнокрасивия /според някои/ Панев. По-лесно се нагласят избори с хартиени бюлетини. Възраждане има най-голяма полза от чисто машинно гласуване. В ДБ и ПП има доста неграмотни хора.
ГЕРБ притесняват ли се от машинното гласуване ? .................. Всеки нормален ( повтарям - НОРМАЛЕН ) човек би се притеснил от възможностита машините да се хакнат или програмират от недобросъвестни хора.
Или смяташ, че Мадуро толкова много го обичат, че вече сумати години го избират (точно с тези машини)?
И още веднъж ( не че има смисъл да ви се напомня). НИКОЙ НЕ Е ПРОТИВ МАШИННОТО ГЛАСУВАНЕ. Стига да има и вариант за гласуване с хартиени бюлетини.
Кокорчовците толкова се напинят да се гласува САМО с машини, че всеки нормален човек се пита ЗАЩО ЧАК ТОЛКОВА се пенят? И си прави изводи за намеренията им.
Пък вие си повтаряйте "мафията, мафията". Инфантилните ПП-джии съвсем се разпасаха. Всеки, който не е с тях е мафиот. И разбира се - корумпиран. Хич не си мерят приказките, все едно са на пазара. И точно тези инфантили се навират да управляват. Пази боже!
Има контролен режим за това в самата машина и код на самата разписка. Проверката се прави преди да почне изборния ден.
Ако е минала проверката, която се прави от секционната комисия няма как да се случи това.
Иначе всеки може да почне да твърди, че разписката е различна от това, за което е гласувал.
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
Сигурен съм, че ще гласувате за комунетата при ВСИЧКИ обстоятелства!!! Никой не може да Ви забрани да обичате комуноидите- дано чувствата Ви са споделени...
Смартаматик са американо-британска компания, която и предоставяла и предоставя машини и други електронни технологии за гласуване в над 30 държави на 5 континента. Включително САЩ, Канада. Австралия, Великобритания, Белгия, Нидерландия и т.н. Последните им проекти както пише на сайта им са в Норвегия и Албания. Лицензиран доставчик е на Пентагона.
НИКЪДЕ, повтарям, НИКЪДЕ и НИКОГА до сега, там където са използвани машини за гласуване НЯМА ДОКАЗАН СЛУЧАЙ на умишлена манипулация на самите машини.
Единственият случай беше във Венецуела, където при Мадуро бяха обявени официални резултати, различни от тези, отчетени от машините. Веднага след това, Смартматик публично обявиха това и прекратиха работата си във Венецуела.
"Мадуровките" и как ги "пипал някой" са само и единствено опорки на Министерството на Истината в Банкя и простата Тиква.
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
ИТН нямаше структури никъде , а печелиха и то убедително Не забравяйте и Радев- за да не е кандидата на ГЕРБ- хората гласуваха наказателно - срещу ГЕРБ
До коментар [#47] от "nessarox": Също така се запитайте защо няма кабинет ? ......... Ми защото лилавите талибани го саботират, не е ли очевидно. И какво общо има това с машините? Все едно да питам, защо ПП, ДБ и БСП не успяха да запазят кабинета си?
Изглежда облъчването с мантрите на Кокор и Киркор уврежда мисловната Ви дейност? Инфантилността явно е заразна.
ТИ и Гербидж-комундетата сенилки като тебе са най-голямата за България.
Вие сте новите червени бабички, които крепят още Гербидж-феодализма и Патокостроителя Мутро-Милиционер, който превърна България в някакво балканско карикатурно копие на Путлерленд.
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
И се запитайте ,защо не искат КОНТРОЛНА разписка в края на деня на гласуване ? ........... И какво ще пише на тази разписка? Да не би да показва кой как е гласувал? Показва само колко души са гласували. Ама как точно? Я кажете как си представяте, че ще можете да се уверите, че гласът ви е правилно отчетен В ПАМЕТТА НА МАШИНАТА, не на принтираната за вас бележка?
Още колко пъти по 1000000000000000000000000000000000
Трябва да се обяснява на малоумници?
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#58] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
100000000000000000000000 ПЪТИ е обяснено киртак.
Още колко пъти по 1000000000000000000000000000000000
Трябва да се обяснява на малоумници? .................. Какво си обяснил , бе шушляк? С 2-те гънки не можеш да обясниш нищо.И затова само лееш обиди и простотии.
Защото се оказа, че в комисиите не броят разписките ами преписват резултатите. От мързел най-вече. Затова, разписка от машинки - йок. ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ
🇷🇺🚢🚶🤬
До коментар [#47] от "nessarox":И се запитайте ,защо не искат КОНТРОЛНА разписка в края на деня на гласуване ?...........И какво ще пише на тази разписка?Да не би да показва кой как е гласувал?Показва само колко души са гласували.Ама как точно? Я кажете как си представяте, че ще можете да се уверите, че гласът ви е правилно отчетен В ПАМЕТТА НА МАШИНАТА, не на принтираната за вас бележка?
До коментар [#47] от "nessarox":Също така се запитайте защо няма кабинет ?.........Ми защото лилавите талибани го саботират, не е ли очевидно.И какво общо има това с машините?Все едно да питам, защо ПП, ДБ и БСП не успяха да запазят кабинета си?Изглежда облъчването с мантрите на Кокор и Киркор уврежда мисловната Ви дейност?Инфантилността явно е заразна.
С тях или без тях Парламента има мнозинство- може да гласувате и приемате- каквото пожелаете
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
Едни и същи опорки, една и съща помия - квичиш, храчиш, давиш се в л@йната си, които ви сипва нИдялко и все едно и също.
Не можете нищо друго да измислите, тия помийки вече се изтъркаха. Само от Гербидж-лели ги поемат тия простотийки.
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
Кански вой на коалиция"мадуровка". В цяла Европа НЯМА страна в която да се гласува ЕДИНСТВЕНО с машини! Нашите умнокрасивци-най-умни от всички. ЖАЛКИ СТЕ!
А да знаеш страна в Европа, където се купуват гласове з 30 лева и 3 кебапчета ? Да знаеш къде има повече от 180 000 недействителни бюлетини ?
Без ДС - ченгета! Лустрация!
Каква памет на машината ???? Нали точно това приехте , да не се записва нищо в паметта, оттам и липсата на контролна разписка ............ Именно за да не може да има разлика между отпечатаните бележки и това, което предооставя машината в края на деня. дОБРЕ, БЕ МНААМУСТАРА Кжете, при сегашната система на машинното гласуване, КАК аз ще съм сигурен, че това което пише на бележката ми е същото, което е отчетено в крайния протокол?ю Единственият начин е да се сравняват отрязъците, пуснати в кутията с броя на гласовете дадени за всяка партия в крайния протокол от машината. С голям зор лилавите и..ти и Манолова съгласиха да се проверят няколко секции. Само, че никакви данни не бяха дадени. Защо?
Бих искал да питам Панев. Ако аз гласувам с машина и избера партия 1, но на бележката пише, че съм гласувал за партия 2 тогава какви са шансовете ми да оспоря това пред комисията? Друг въпрос. Ако аз гласувам за партия 1 и на бележката правилно пише партия 1, но аз злонамерено заявя, че съм гласувал за партия 2. Какви са шансовете на комисията да провери това? Практически група от хора биха могли да саботират доверието в изборите без това да може да бъде опровергано.
Ще ви се предостави машината и под наблюдение ще гласувате колкото си искате за партия 1 и да се види дали аджеба някога ще ви даде бележка че сте гласували за партия 2.
Конституционния съд в Германия изрично забрани машинното (включително електронното ) гласуване точно заради съмнения за възможност за манипулации и липса на възможност за обективна проверка. Това пак ли ви звучи като детска градина?
До коментар [#64] от "nessarox":Каква памет на машината ????Нали точно това приехте , да не се записва нищо в паметта, оттам и липсата на контролна разписка............Именноза да не може да има разлика между отпечатаните бележки и това, което предооставя машината в края на деня. дОБРЕ, БЕ МНААМУСТАРАКжете, при сегашната система на машинното гласуване, КАК аз ще съм сигурен, че това което пише на бележката ми е същото, което е отчетено в крайния протокол?юЕдинственият начин е да се сравняват отрязъците, пуснати в кутията с броя на гласовете дадени за всяка партия в крайния протокол от машината.С голям зор лилавите и..ти и Манолова съгласиха да се проверят няколко секции.Само, че никакви данни не бяха дадени.Защо?
Имате избор да глаувате с хартия, ако не желаете машинно гласуване. И не , както писах НЯМА ДА ИМА КРАЕН ПРОТОКОЛ/ според новите правила/ Това не е нормално Няма как в касата на един магазин да пазарува цял ден хората и накрая машината да не извади колко клиенти са минали и колко пари има в касата
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
До коментар [#33] от "emil":Повтарям за кой ли път,Смартаматик са американо-британска компания, която и предоставяла и предоставя машини и други електронни технологии за гласуване в над 30 държави на 5 континента. Включително САЩ, Канада. Австралия, Великобритания, Белгия, Нидерландия и т.н. Последните им проекти както пише на сайта им са в Норвегия и Албания.Лицензиран доставчик е на Пентагона.НИКЪДЕ, повтарям, НИКЪДЕ и НИКОГА до сега, там където са използвани машини за гласуване НЯМА ДОКАЗАН СЛУЧАЙ на умишлена манипулация на самите машини.Единственият случай беше във Венецуела, където при Мадуро бяха обявени официални резултати, различни от тези, отчетени от машините. Веднага след това, Смартматик публично обявиха това и прекратиха работата си във Венецуела."Мадуровките" и как ги "пипал някой" са само и единствено опорки на Министерството на Истината в Банкя и простата Тиква.
—цитат от коментар 49 на Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Колкото и пъти да ти се набива с 200 в сенилния мозък резултатът е все един и същ - спешна смяна на памперса.
Само да отбележим какви МАЛОУМНИ НЕГРАМОТНИ ПРОСТОТИИ си нафърлял,
Всеки нормален ( повтарям - НОРМАЛЕН ) човек би се притеснил от възможностита машините да се хакнат или програмират от недобросъвестни хора.
Никъде по света, където са използвани машини за гласуване НЯМА такъв случай.
Предполагам, че и Смартматик и цялото цивилизовано човечество ще ви бъде благодарно КАК ТОЧНО СТАВА ТОВА?
От близо три години се квичи как някой "пипал машините и ги хаква. Айде най-сетне да излезе някой с една машинка и да обясни КАК СТАВА ТОВА?
А истината е, че НЕ МОЖЕ ДА СТАНЕ, освен ако ЦИК не е замесена директно. А ако ЦИК участва във хакване на машини, значи няма никакво знзчение как ше се гласува.
Или смяташ, че Мадуро толкова много го обичат, че вече сумати години го избират (точно с тези машини)?
Пак обясняваме - Смартмаик НЯМАТ нито общо с Мадуро и Венецуела. Преди време са доставяли машини за гласуване и са помагали с организацията. И точно защото Мадуро НЕ Е УСПЯЛ да хакне машините, обявява различни официални резултати от тези регистрирани от машините. Смартматик веднага обявява тази манипулация на резултатите- че официалните такива не съвпдат с тези от техните машини и прекратяват отношенията си с Мадуро.
От всичко това, Министерството на Истината в Банкя успя да си измисли опорката за "мадуровките"
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
До коментар [#8] от "Веселин Дечев":Конституционния съд в Германия изрично забрани машинното (включително електронното ) гласуване точно заради съмнения за възможност за манипулации и липса на възможност за обективна проверка. Това пак ли ви звучи като детска градина?
Не лъжете , не е поради съмнения за възможност за манипулации Отмени се защото Целият процес трябва да е достъпен за граждански контрол, при това да е достъпен и обясним за всеки гражданин
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
жете, при сегашната система на машинното гласуване, КАК аз ще съм сигурен, че това което пише на бележката ми е същото, което е отчетено в крайния протокол?
Киртак, Колко още по 1000000000000000000000000000000000 ПЪТИ да ви се обяснява, че това е автоматичен процес и се гарантира още при програмирането на машините под контрола на ЦИК?
И има втори контрол с код още в началото на изборния ден от всяка секционна комисия - и ако той не мине, машината не се използва.
А всяка машина след края на изборите може да се одитира отново и няма как да се скрие това.
Я да те питам:
Ти как си сигурен, че бюлетината, която пускаш в кутията е отчетена в протокола на СИК?
Защото за разлика от машините има един куп съдебни дела в България, по които е ДОКАЗАНО точно обратното - че ПРОТОКОЛИТЕ са СГРЕШЕНИ и не отразяват действителните гласове, дадени с хартиени бюлетини!
Само че нито един съд и до днес не посмял да поиска служебно отваряне на чувалите и ново преброяване, защото ще се отвори кутията на
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
В Германия е отменено машинното гласуване, защото няма пряк грждански контрол, А НЕ ЗАЩОТО ИМА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА МАНИПУЛАЦИЯ, КАКТО лъже @ м17
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
—цитат от коментар 81 на Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Пандора
И ще лъснат МАСОВИТЕ ФАЛШИФИКАЦИИ НА ПРОТОКОЛИ! ГОДИНИ НАРЕД!
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
ужас ...от хартиена бюлетина по-страшно няма :-) който гласува с хартиена бюлетина ще го хване короната, попът няма да го благослови и ще му се разболее кравата
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
До коментар [#8] от "Веселин Дечев":Конституционния съд в Германия изрично забрани машинното (включително електронното ) гласуване точно заради съмнения за възможност за манипулации и липса на възможност за обективна проверка. Това пак ли ви звучи като детска градина?
Точно обратното - Федералният КС на Германия казва, че гласуването с машини по принцип не е противоконституционно при условие, че резултатът се обективира и за гласуващия избирател - с разпечатването на разписка. Което по онова време преди 15 години не е било част от процеса на машинното гласуване в Германия.
Т.е. КС на Германия БУКВАЛНО ви казва, че ако гласуването в Германия се прави както се прави сега в България то ще е напълно КОНСТИТУЦИОННОСЪОБРАЗНО и в Германия.
А защо не гледате решението на БЪЛГАРСКИЯТ КОНСТИТУЦИОНЕН СЪД, който каза
че машинното гласуване е напълно конституционносъобразно според Българската конституция?
НАСРАХТЕ СЕ ДА ЛЪЖЕТЕ!
Н - А - С - Р- А - Х- Т - Е С-Е!
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
До коментар [#33] от "emil":Има контролен режим за това в самата машина и код на самата разписка. Проверката се прави преди да почне изборния ден.Ако е минала проверката, която се прави от секционната комисия няма как да се случи това.Иначе всеки може да почне да твърди, че разписката е различна от това, за което е гласувал.
—цитат от коментар 44 на Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Именно за това говорим. ВСЕКИ може да почне да твърди нещо и комисията няма как да опровергае и дори няма как законно да регистрира твърдението. Особено пък ако човекът е прав. Нищо не им остава освен да казват, че това няма как да стане и нищо друго не е указано в закона. А така както има контролен режим за проверка, така може да има и режим за фалшифициране на подадения глас и никой и хабер няма какво се прави в такива случаи. Ако искам да платя 100 лева, а те ми изтеглят 200 имам някаква следа и мога да оспоря. А тук следа няма никаква. Пълна безпомощност при свалени гащи.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Искаме честни и прозрачни избори =============== Ми те урните са прозрачни...по голяма честност от това какво...или искаш да не се сгъват бюлетините за да следиш кой за кого гласува...абе пич, ти да не си минцифайка?
Какви "десни" какви демократи" това са някви тотални дебили, които просто искат Гербиджа да си фалшифицира протоколите и изборите.
Знаят го отлично и се правят просто на луди с изтърканите опорки за "венецуелските хакери" и как нямало друго държави в Европа, гласуващи с машини.
Почти няма държава в Европа на която Смартматик да не е доставяла или доставя някаква технология за машинно или електронно гласуване.
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
ужас ...от хартиена бюлетина по-страшно няма :-) който гласува с хартиена бюлетина ще го хване короната,попът няма да го благослови и ще му се разболее кравата
Ами нали за тва СИК прави СТАНДАРТИЗИРАНА проверка преди началото на изборния ден със СПЕЦИАЛЕН КОД, който установява точно това?
И това се записва в ПРОТОКОЛА по ЗАКОН!
Ей малоумна дебилна история. ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
До коментар [#83] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
Протоколите масово се грешат защото : - няма постоянна изборна администрация; -няма достатъчно подготвени и адекватни членове на СИК; -обученията се провеждат формално и никой не слуша; -членовете на комисиите са преобладаващо функционално неграмотни хора, дошли САМО за 100 лв . за една вечер! Не търсете под вола теле!!!
До коментар [#39] от "nessarox":Искаме честни и прозрачни избори===============Ми те урните са прозрачни...по голяма честност от това какво...или искаш да не се сгъват бюлетините за да следиш кой за кого гласува...абе пич, ти да не си минцифайка?
Да следите кой и за кого гласува го правят само ГЕРБ/ ДПС Затова искате хартиената бюлетина Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
И понеже пак зяпах сайта на Смартматик - според него над 6 милиарда вота от стотици милиони хора по света са подадени с техните машини.
И пак повтарям - НИКЪДЕ, НИКОГА до сега в НИТО ЕДНА ДЪРЖАВА не е установено УМИШЛЕНА МАНИПУЛАЦИЯ на машинното гласуване.
А ти продължаваш да дебилстваш в стил Простия от Банкя - ако с един калкулатор, който е преминал фабрично тестване и до сега винаги е смятал точно, вземем че натиснем 1+1 ти задаваш малоумния въпрос- каква ми е гаранцията, че ще ми даде 2 :)
Ей до това опира цялата ти тавтология.
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
До коментар [#90] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик": Ами нали за тва СИК прави СТАНДАРТИЗИРАНА проверка преди началото на изборния ден със СПЕЦИАЛЕН КОД, .................... Малък сладък дебилчо Казали му , че ще има Специален ( от тези специално специалните) Код и то верва. Ми вервай, не пречиш.
Проблема въобще не е в бюлетината или в машините.Проблема е в лъжливите и крадливи политици, които си извадиха кирливите ризи, а сега системата им е виновна.Нови лица трябват, а не нови машини!
Ето един известен журналист сам участвал в избори и свидетел на това, как се фалшифицират протоколите: ________________ Йоан Запрянов, журналист:
Преди седем години, на местните избори през 2015 г., за пръв път участвах в броенето на гласове и обработването на бюлетини след това. Работата беше в гр. Трън, а моето задължение не кой знае колко трудно - да сканирам протоколи.
Преди да ида, ме бяха предупредили, че ще бъде дълга нощ, но аз си казах, че това няма как да бъде така. В крайна сметка секцията не беше голяма. Така и стана - в седем или осем часа приключи изборния ден, бюлетините бяха преброени, протоколите идваха на всеки 30-40 минути и някъде до около 12 часа всъщност всичко беше готово.
Освен че не беше. Финалните протоколи така и не се появиха до седем сутринта, в което време проклинах, че не си бях взел поне книга, но това няма значение. Има значение, че през тези седем часа хора с много висока средна възраст и с очевидни партийни пристрастия работеха по документ, чието изготвяне всъщност отнема не повече от час - даже, ако питате мен, и 30 минути са му много. Тогава не съм мислил както сега и не съм търсил обяснение, но дори и да бях поискал, едва ли щеше да ми бъде дадено.
От тогава мразя хартиените бюлетини. Първоначално ги намразих заради чакането, което означаваше и че трябва да се прибера с влак сутринта, без да съм ял и спал. Днес ги мразя, защото съм наясно, че истинското манипулиране на избори не става при гласуването, не става дори и при броенето. Става при попълването на протоколите - единственото, което има значение. Такава манипулация може и да е невъзможна в секция в София, но е напълно възможна в село, в което така или иначе има предварително единодушие.
В годините след това си мислех, че това не е проблем. ГЕРБ, ДПС и тогава БСП печелеха малките места, защото те са там, защото са видими и защото хората едва ли не дори не знаят други партии. Това не само беше клише, което постоянно чувах, но и такова, в което вярвах и постоянно повтарях. И така докато не започнах да обикалям и да правя репортажи от тези места. Тогава се оказа, че изгарящите от ентусиазъм партийни фундаменталисти всъщност са доста малко.
Ще ви спестя частта за купуването на гласове - и аз, и редица други са писали, говорили и показвали всичко по темата. В купуването на гласове в България вече няма никаква загадка, всеки знае къде, кога и кой. Няма да ви спестя обаче частта за хартиените бюлетини. През юни миналата година започнах да обикалям различни места из страната - такива, в които партията победител печели над 70% от гласовете. Когато месец по-късно за пръв път в България имаше избори с машини, много от тях или изчезнаха, или се промениха. В списъка масово останаха секции с под 300 гласа, т.е. такива, в които все още се гласуваше с хартия.
Покрай ровенето в тоновете числа, попаднах и на нещо съвсем различно. Секции, в които гласуват не 90% от гласуващите, не 95%, дори не и 100%, а 108% или 115% от гласуващите. Това не са една, две или пет секции - последните данни, които съм вадил, са за изборите през юли 2021 г. и тогава секциите с над 95% активност са 308, а със 100% или над 100% - 269. Повечето от тях са гласували с хартия. ____________________
ДБ предложиха съвсем разумно преброяването да не става във всяка СИК а да се изнесе в преброителни центрове към РИК или нещо подобно. Където ще има по-широка представителност и подготвени екипи, които да направят преброяването.
Гербиджа+ ДПС ОТХВЪРЛИХА това предложение. Защо ли?
Нито един гербидж няма да може да обясни защо е по-добре полуграмотни хора да броят бюлетини по селата и да пляскат протоколи, вместо това да става на светло в преброителни центрове в областните градове?
Отговорът е в разказа на Йоан Запрянов - НЯМА ДА МОГАТ ДА СЕ ФАЛШИФИЦИРАТ протоколите във СИК-те.
На Гербиджа и Дпс не им трябват честни избори и честно отчитане на гласовете, нужни са им тъмни стаички в СИК-овете, където да нагласят протоколи. А машините много им пречат за тая цел, защото протоколът е автоматичен. И няма недействителни гласове.
Избори по Путински - това им е нужно на Гербиджа и Дпс и за това напъват да върнат България в 90-те.
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
Няма нужда да вярвам в нищо. Кодът се дава на всяка СИК директно от ЦИК в запечатан плик. Всеки член на комисия участва в проверката.
Нещо друго имаш ли да изтропаш сенилка или ще ходиш на гърнето?
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
Щото не правят нищо друго освен да сравнят два кода. Нищо не могат да пипнат по машината. Нито знаят как.
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм:
- демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури
- култ към личността на Простия
- унищожаване и задушаване на свободните медии
- срастване на партийните и държавни структури
- тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове
- милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки
Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
skitnik75
Рейтинг: 247 НеутралноТака е. А и гори се изсичат.
selqnin
Рейтинг: 2650 ГневноРискове за партийно- политическата система и за страната крие
ДЪЛБОКАТА ЛИПСА НА ДОВЕРИЕ
И ХРОНИЧНАТА КРИЗА В ПРЕДСТАВИТЕЛНОСТТА!!!
skitnik75
Рейтинг: 247 НеутралноЗелените като цяло винаги са били комунисти. И сега - такъв нож в гърба от другарите от БСП.
todor._89
Рейтинг: 1023 ВеселоКански вой на коалиция"мадуровка". В цяла Европа НЯМА страна в която да се гласува ЕДИНСТВЕНО с машини! Нашите умнокрасивци-най-умни от всички. ЖАЛКИ СТЕ!
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Много Прост Еднокнижник
Рейтинг: 1951 НеутралноНе дрОгарю патокостроител, местните избори там ви стяга чепика. Бойче спечели в Пловдив с преднина около 200 гласа. "Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат." "Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!" "….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
Много Прост Еднокнижник
Рейтинг: 1951 НеутралноПак лъжете гербопитеците в Белгия има машинно гласуване, даже са същите. "Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат." "Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!" "….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
yavooor
Рейтинг: 1471 НеутралноПроблема въобще не е в бюлетината или в машините.
Проблема е в лъжливите и крадливи политици, които си извадиха кирливите ризи, а сега системата им е виновна.
Нови лица трябват, а не нови машини!
Веселин Дечев
Рейтинг: 3191 ЛюбопитноВсе едно слушам приказки от детската градина.
Това, че някой (не) прави нещо, не е само по себе си оправдание да (не) го правим и ние.
В Русия съм! В Русия съм!
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноВ цяла Европа няма купуване на г;ласове, няма контролиран вот , броя невалидни бюлетини е пренебрежително нисък , а не 160 000 невалидни
Страх ли ви е от машните , които ГЕРБ закупи Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Веселин Дечев
Рейтинг: 3191 ЛюбопитноПо-интересното е друго: първите машини ги купи правителството на Борисов! Как тогава машините бяха окей, а сега не са окей и са мнооого опасни за националната сигиурност???
В Русия съм! В Русия съм!nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноРазбраха, че машините не могат да се 'пипат" и обърнаха " палачинката" Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
todor._89
Рейтинг: 1023 НеутралноДо коментар [#6] от "Много Прост Еднокнижник":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Чети БЕ! Вярно си много .... еднокнижник! В Белгия е изключение и там не се гласува единствено и само с машини. Аман от барабанисти(тъпанари)!
nessarox
Рейтинг: 2926 ЛюбопитноЗащо няма електронно гласуване ?
Сигурна съ,м, че ще има повече гласоподаватели
ИСКате ли го ? Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
lalleen
Рейтинг: 550 НеутралноЕстествено, че крие риск - риск страната да им се изплъзне от крадливите нокти.
Преkрояваме Парцалите
Рейтинг: 1951 НеутралноМанежнци, шефе.
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................selqnin
Рейтинг: 2650 ВеселоДо коментар [#5] от "Много Прост Еднокнижник":
С "другарю" можете да се обръщате САМО към другарите си - пенсионирани мЮлЮционери
в кварталната кръчма - трафопост на чашка пърцуца!
Иначе местните избори ще спечелят ОТНОВО онези, които имат :
-структури;
-местни лидери;
-местни мрежи!!!
Останалите ОТНОВО ще го ду..ТЕ!!!
emil
Рейтинг: 3828 НеутралноБих искал да питам Панев. Ако аз гласувам с машина и избера партия 1, но на бележката пише, че съм гласувал за партия 2 тогава какви са шансовете ми да оспоря това пред комисията?
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Друг въпрос. Ако аз гласувам за партия 1 и на бележката правилно пише партия 1, но аз злонамерено заявя, че съм гласувал за партия 2. Какви са шансовете на комисията да провери това? Практически група от хора биха могли да саботират доверието в изборите без това да може да бъде опровергано.
selqnin
Рейтинг: 2650 ВеселоДо коментар [#12] от "todor._89":
Това нещо не е читател,
той, като всяко комуне е "писател"...
selqnin
Рейтинг: 2650 НеутралноДо коментар [#13] от "nessarox":
Защото НИКОЙ не е в състояние да гарантира честността на вота по този начин!!!
todor._89
Рейтинг: 1023 ВеселоДо коментар [#8] от "Веселин Дечев":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми."Все едно слушам приказки от детската градина.
Това, че някой (не) прави нещо, не е само по себе си оправдание да (не) го правим и ние."
Глупости! Този вид гласуване е пробван в много европейски държави. Щом е "хипер-дупер" попадение защо са се отказали? По-умно е да се учиш от грешките на другите за да не ги правиш и ти.
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноНе забравяйте наказателния вот
ИТН нямаше структури никъде , а печелиха и то убедително
Не забравяйте и Радев- за да не е кандидата на ГЕРБ- хората гласуваха наказателно - срещу ГЕРБ Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
kwy38371721
Рейтинг: 756 НеутралноАми то и за цяла Европа,която гласува с хартиена бюлетина,има рискове,ама на не им пука и си пускат листовете в урните и си живеят живота.
Прости европейци,какво да ги правиш.Няма кой да им каже колко е опасно да гласуват с хартия.
plynii
Рейтинг: 1053 НеутралноА въвеждането на електронно и дистанционно гласуване кога?
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноЯВно не сте глаувалс машина
Преди да Ви изпечата бележката, машината пита : съгласен ли сте с избора ?
Тоест - един път гласувате и втори път потвърждавате, че именно за тази партия сте гласували
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноА сега когато няма контрола/ разписка с брой гласували на машина/ . КОЙ ЩЕ КАЖЕ какво и колко са гласували Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноВ цяла Европа няма купуване на гласове, няма контролиран вот, и няма невалидни бюлетини - над 160 000 в Бъл;гария Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Zizu
Рейтинг: 1280 ВеселоПълно сгромолясване на пепета и дебета!
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!И на техните създатели и спонсори!
selqnin
Рейтинг: 2650 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "nessarox":
КОЙ ще поеме наказателният вот???
"итн" приключи
"пп" тече неудържимо към канала
"дб" извън жълтите павета е езкотика!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноА Радев ?
Къде е ?
Президент ли е или не ?
2.5 млн души гласуваха за него
На изборите ще бъде същото, няма да гласуват за ГЕРБ
бОРИСОВ ДА НЕ СЕ чуди ,а да се запита защо има над 70 или 80 хил гласували с " Не подкрепям никого " Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
buljubei
Рейтинг: 509 НеутралноДо коментар [#26] от "nessarox":
В цяла Европа няма купуване на гласове, няма контролиран вот, и няма невалидни бюлетини - над 160 000 в Бъл;гария
..............
Разбира се, щом казваш.
Изобщо в "цяла Европа" са едни гугутки непорочни.
Откъде ви намират такива лапнишарани.
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноА ето един наказателн вот срещу ГЕРБ и то в герберска община- Симитли :)
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”Извадката е от ЦИК
гласували 342
ГЕРБ 285
https://results.cik.bg/pvrns2021/tur1/protokoli/64/01/014400004.0.html
Президент
Радев 164
Гербиджиков 61
https://results.cik.bg/pvrns2021/tur2/protokoli/256/01/014400004.0.html
още по-красотна картинка, в цялата община е така
гласували 456
ГЕРБ 313
https://results.cik.bg/pvrns2021/tur1/protokoli/64/01/014400005.0.html
Радев 261
Гербиджиков 83
https://results.cik.bg/pvrns2021/tur2/protokoli/256/01/014400005.0.html
Данните са лесно проверими
Това е наказателен вот
emil
Рейтинг: 3828 НеутралноНе сте ме разбрал. Въпросът е какво се случва ако бележката показва различно от това което съм гласувал. Не става дума за моя грешка, а за разминаване между гласуваното от мен и разпечатаното на бележката. Т.е. аз гласувам и потвърждавам партия 1, а бележката разпечатва пария 2.
Това няма начин нито да се оспори нито да се опровергае. Това, че накрая преброяването на разпечатаните бележки ще съвпадне с отчетеното от машината не ми помага да оспоря това, че моят глас е отишъл за партия 2 въпреки че аз съм гласувал и потвърдил за партия 1. Нищо не е казано и в закона.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
jazzdevil
Рейтинг: 1911 НеутралноЕдинствените рискове, които крие хартиената бюлетина е Кирчо и Стефан Янев да не влязат в парламента а вие да треперите до последно!
yavooor
Рейтинг: 1471 НеутралноАко върнат и червените бюлетини ще гласувам за БСП!
Или пък не.
Роси
Рейтинг: 7139 НеутралноДо коментар [#22] от "kwy38371721":
Европейците нямат нашите проблеми. Там на никого не му идва наум да купува гласове, да фалшифицира протоколи и да нагажда резултата. Там няма съд / в САЩ броиха два пъти бюлетини на няколко щата/, който, като в България не разрешава повторно преброяване. Аз съм виждала надраскани протоколи и това е скандално, защото касае избор на управление на държавата.
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноНяма как да стане
Все едно калкулатора да сметне , че 1+1 = 3
Може и на момента / при глауването /да оспорите.
Още повече, че в края на изборния ден -машината вади контролна разписка - колко са гласували и гласували за отделни партии/ в случая хартиената коалиция иска тази контролна разписка да отпадне /
И тогава машината няма да има брой гласували ,а ще принтира само бележката, но никъде няма да е запаметено и ако оспорите- няма как да докажете
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Галя Станчева
Рейтинг: 4959 Весело"Хартиената бюлетина крие рискове за страната"
Как само за страната? Цяла Европа е в паника, даже вече и към други континенти се пренася. Като нищо утре целият свят ще осъмне в риск :)))))))))))))))))))))
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноЗащо лъжете ?
Искаме и гласуване с хартия, искаме и гласуване електронно , искаме и с машина гласуване
Искаме честни и прозрачни избори, а не контролирани
ГЕРБ притесняват ли се от машинното гласуване ?
Притеснява ли Ви Крайната разписка, която отчита точно брой гласували
Защо искате да отпадне ? Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Галя Станчева
Рейтинг: 4959 НеутралноМи не, пак не си разбрал - купи ги ЦИК, правителството осигури парите.
Dimitar Kunev
Рейтинг: 440 НеутралноЗа първи път съм съгласен с умнокрасивия /според някои/ Панев. По-лесно се нагласят избори с хартиени бюлетини. Възраждане има най-голяма полза от чисто машинно гласуване. В ДБ и ПП има доста неграмотни хора.
pamela
Рейтинг: 2605 ВеселоТези съвсем истерясаха!
😀😀😀
buljubei
Рейтинг: 509 НеутралноДо коментар [#39] от "nessarox":
ГЕРБ притесняват ли се от машинното гласуване ?
..................
Всеки нормален ( повтарям - НОРМАЛЕН ) човек би се притеснил от възможностита машините да се хакнат или програмират от недобросъвестни хора.
Или смяташ, че Мадуро толкова много го обичат, че вече сумати години го избират (точно с тези машини)?
И още веднъж ( не че има смисъл да ви се напомня).
НИКОЙ НЕ Е ПРОТИВ МАШИННОТО ГЛАСУВАНЕ.
Стига да има и вариант за гласуване с хартиени бюлетини.
Кокорчовците толкова се напинят да се гласува САМО с машини, че всеки нормален човек се пита ЗАЩО ЧАК ТОЛКОВА се пенят?
И си прави изводи за намеренията им.
Пък вие си повтаряйте "мафията, мафията".
Инфантилните ПП-джии съвсем се разпасаха. Всеки, който не е с тях е мафиот. И разбира се - корумпиран.
Хич не си мерят приказките, все едно са на пазара.
И точно тези инфантили се навират да управляват.
Пази боже!
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 НеутралноДо коментар [#33] от "emil":
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!Има контролен режим за това в самата машина и код на самата разписка. Проверката се прави преди да почне изборния ден.
Ако е минала проверката, която се прави от секционната комисия няма как да се случи това.
Иначе всеки може да почне да твърди, че разписката е различна от това, за което е гласувал.
selqnin
Рейтинг: 2650 ГневноДо коментар [#30] от "nessarox":
Североизточният пРезидент
комунетата и
копейките са
РЕАЛНА ЗАПЛАХА ЗА НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ!!!
selqnin
Рейтинг: 2650 ГневноДо коментар [#32] от "nessarox":
С наказателен вот може и да се "спечелят" избори,
но НЕ МОЖЕ ДА СЕ УПРАВЛЯВА!!!
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноДо коментар [#43] от "buljubei":
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”Обърнете се към ГЕРБ, те закупиха машините
И се запитайте ,защо не искат КОНТРОЛНА разписка в края на деня на гласуване ?
Също така се запитайте защо няма кабинет ?
Както гласуваха и имаха мнозинство -ГЕРБ/ДПС/БСП да направят работещ парламент ?
selqnin
Рейтинг: 2650 ВеселоДо коментар [#35] от "yavooor":
Сигурен съм, че ще гласувате за комунетата
при ВСИЧКИ обстоятелства!!!
Никой не може да Ви забрани да обичате комуноидите- дано чувствата Ви са споделени...
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 НеутралноДо коментар [#33] от "emil":
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!Повтарям за кой ли път,
Смартаматик са американо-британска компания, която и предоставяла и предоставя машини и други електронни технологии за гласуване в над 30 държави на 5 континента. Включително САЩ, Канада. Австралия, Великобритания, Белгия, Нидерландия и т.н. Последните им проекти както пише на сайта им са в Норвегия и Албания.
Лицензиран доставчик е на Пентагона.
НИКЪДЕ, повтарям, НИКЪДЕ и НИКОГА до сега, там където са използвани машини за гласуване НЯМА ДОКАЗАН СЛУЧАЙ на умишлена манипулация на самите машини.
Единственият случай беше във Венецуела, където при Мадуро бяха обявени официални резултати, различни от тези, отчетени от машините. Веднага след това, Смартматик публично обявиха това и прекратиха работата си във Венецуела.
"Мадуровките" и как ги "пипал някой" са само и единствено опорки на Министерството на Истината в Банкя и простата Тиква.
selqnin
Рейтинг: 2650 ВеселоДо коментар [#42] от "pamela":
Убеден съм, че могат още!!!
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноКоЛКО комунисти има в ГЕРБ ? също така колко ДС има в ГЕРБ ?
И колко в ДБ ?
За Радев и Възраждане съм съгласна с Вас ? Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Красимир
Рейтинг: 81 ЛюбопитноМислите ли, че след бруталните ви провали и след разкритията за гигантските ви злоупотреби, този "наказателен вот" ще е във ваша полза?
buljubei
Рейтинг: 509 НеутралноДо коментар [#47] от "nessarox":
Също така се запитайте защо няма кабинет ?
.........
Ми защото лилавите талибани го саботират, не е ли очевидно.
И какво общо има това с машините?
Все едно да питам, защо ПП, ДБ и БСП не успяха да запазят кабинета си?
Изглежда облъчването с мантрите на Кокор и Киркор уврежда мисловната Ви дейност?
Инфантилността явно е заразна.
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 ВеселоДо коментар [#45] от "selqnin":
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!ТИ и Гербидж-комундетата сенилки като тебе са най-голямата за България.
Вие сте новите червени бабички, които крепят още Гербидж-феодализма и Патокостроителя Мутро-Милиционер, който превърна България в някакво балканско карикатурно копие на Путлерленд.
buljubei
Рейтинг: 509 НеутралноДо коментар [#47] от "nessarox":
И се запитайте ,защо не искат КОНТРОЛНА разписка в края на деня на гласуване ?
...........
И какво ще пише на тази разписка?
Да не би да показва кой как е гласувал?
Показва само колко души са гласували.
Ама как точно?
Я кажете как си представяте, че ще можете да се уверите, че гласът ви е правилно отчетен В ПАМЕТТА НА МАШИНАТА, не на принтираната за вас бележка?
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноДо коментар [#49] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”Може ли да го копирам този текст ?
nessarox
Рейтинг: 2926 ВеселоСъс сигурност няма да е в полза на ГЕРБ
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 ВеселоДо коментар [#55] от "buljubei":
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!100000000000000000000000 ПЪТИ е обяснено киртак.
Още колко пъти по 1000000000000000000000000000000000
Трябва да се обяснява на малоумници?
The Polite Moose
Рейтинг: 2714 ВеселоЕдинственият риск е Киро Истината да не получи инфаркт...
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Красимир
Рейтинг: 81 ЛюбопитноЕ, ти и сега си гласуваш за БСП - формално избираш ДБ, но те като влязат в коалиция с БСП, все едно си си гласувал за тях.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
buljubei
Рейтинг: 509 НеутралноДо коментар [#58] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
100000000000000000000000 ПЪТИ е обяснено киртак.
Още колко пъти по 1000000000000000000000000000000000
Трябва да се обяснява на малоумници?
..................
Какво си обяснил , бе шушляк?
С 2-те гънки не можеш да обясниш нищо.И затова само лееш обиди и простотии.
Манекен на лилавите жълтопаветници.
The Polite Moose
Рейтинг: 2714 ВеселоЗащото се оказа, че в комисиите не броят разписките ами преписват резултатите.
От мързел най-вече.
Затова, разписка от машинки - йок.
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
nessarox
Рейтинг: 2926 ВеселоКаква памет на машината ????
Нали точно това приехте , да не се записва нищо в паметта, оттам и липсата на контролна разписка
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
nessarox
Рейтинг: 2926 ВеселоГЕРБ/ ДПС/ БСП имат гласове- да правят кабинет
ДБ и ПП няма нужните гласове- факт
С тях или без тях Парламента има мнозинство- може да гласувате и приемате- каквото пожелаете Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 ВеселоДо коментар [#52] от "Красимир":
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!Корволетка Простакесова,
Пикаджийската свинеста мисирка,
Едни и същи опорки, една и съща помия - квичиш, храчиш, давиш се в л@йната си, които ви сипва нИдялко и все едно и също.
Не можете нищо друго да измислите, тия помийки вече се изтъркаха. Само от Гербидж-лели ги поемат тия простотийки.
niksan1
Рейтинг: 1477 НеутралноА да знаеш страна в Европа, където се купуват гласове з 30 лева и 3 кебапчета ?
Да знаеш къде има повече от 180 000 недействителни бюлетини ? Без ДС - ченгета! Лустрация!
Красимир
Рейтинг: 81 ЛюбопитноДо коментар [#66] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
Защо решихте да ме занимавате с оскъдния си, каруцарски речник?
buljubei
Рейтинг: 509 НеутралноДо коментар [#64] от "nessarox":
Каква памет на машината ????
Нали точно това приехте , да не се записва нищо в паметта, оттам и липсата на контролна разписка
............
Именно
за да не може да има разлика между отпечатаните бележки и това, което предооставя машината в края на деня.
дОБРЕ, БЕ МНААМУСТАРА
Кжете, при сегашната система на машинното гласуване, КАК аз ще съм сигурен, че това което пише на бележката ми е същото, което е отчетено в крайния протокол?ю
Единственият начин е да се сравняват отрязъците, пуснати в кутията с броя на гласовете дадени за всяка партия в крайния протокол от машината.
С голям зор лилавите и..ти и Манолова съгласиха да се проверят няколко секции.
Само, че никакви данни не бяха дадени.
Защо?
Nick F
Рейтинг: 467 НеутралноЩе ви се предостави машината и под наблюдение ще гласувате колкото си искате за партия 1 и да се види дали аджеба някога ще ви даде бележка че сте гласували за партия 2.
m17
Рейтинг: 1515 НеутралноДо коментар [#8] от "Веселин Дечев":
Конституционния съд в Германия изрично забрани машинното (включително електронното ) гласуване точно заради съмнения за възможност за манипулации и липса на възможност за обективна проверка. Това пак ли ви звучи като детска градина?
selqnin
Рейтинг: 2650 ВеселоДо коментар [#52] от "Красимир":
Мислите ли, че извършва.а дейността, за която го питате?
Убеден съм, че по-скоро "работи"....
selqnin
Рейтинг: 2650 РазстроеноДо коментар [#54] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
"аргументите"
Ви са просто"забележителни"!!!
Иначе ще се помоля за обладаната и оглозганата Ви от бесове
Безсмъртна Душа!!!
Тъжна история....
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 3003 НеутралноДо коментар [#52] от "Красимир":
яж бахур...Куркетна, инвестират ли ти се 5-10 кинта за Azure? Да ти потърса ено архивно скрипчи ти турга по-интересни, забавни и разнообразни аватари и имена?
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноИмате избор да глаувате с хартия, ако не желаете машинно гласуване.
И не , както писах НЯМА ДА ИМА КРАЕН ПРОТОКОЛ/ според новите правила/
Това не е нормално
Няма как в касата на един магазин да пазарува цял ден хората и накрая машината да не извади колко клиенти са минали и колко пари има в касата
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 ВеселоДо коментар [#62] от "buljubei":
Киртак нещастен,
Повтарям за дебил кат' тебе
Колкото и пъти да ти се набива с 200 в сенилния мозък резултатът е все един и същ - спешна смяна на памперса.
Само да отбележим какви МАЛОУМНИ НЕГРАМОТНИ ПРОСТОТИИ си нафърлял,
Никъде по света, където са използвани машини за гласуване НЯМА такъв случай.
Предполагам, че и Смартматик и цялото цивилизовано човечество ще ви бъде благодарно КАК ТОЧНО СТАВА ТОВА?
От близо три години се квичи как някой "пипал машините и ги хаква. Айде най-сетне да излезе някой с една машинка и да обясни КАК СТАВА ТОВА?
А истината е, че НЕ МОЖЕ ДА СТАНЕ, освен ако ЦИК не е замесена директно. А ако ЦИК участва във хакване на машини, значи няма никакво знзчение как ше се гласува.
Пак обясняваме - Смартмаик НЯМАТ нито общо с Мадуро и Венецуела. Преди време са доставяли машини за гласуване и са помагали с организацията. И точно защото Мадуро НЕ Е УСПЯЛ да хакне машините, обявява различни официални резултати от тези регистрирани от машините.
Смартматик веднага обявява тази манипулация на резултатите- че официалните такива не съвпдат с тези от техните машини и прекратяват отношенията си с Мадуро.
От всичко това, Министерството на Истината в Банкя успя да си измисли опорката за "мадуровките"
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
selqnin
Рейтинг: 2650 ВеселоДо коментар [#71] от "m17":
Вероятно и отказа на последната държава в Европа, която ползваше машинацийките- Нидерландия
му звучи по същият начин...?!
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 3003 Неутралноаха, наказателен... кат на путински референдум се гласува за ГЕРБ-ДПС и Радев у катуните изборни крепости на ГЕРБ-ДПС
Община Симитли
април 2021
----------
брой по списък/заедно с дописаните/ 752
валидни гласове 512
ГЕРБ 335 -- /65 шибани процента!/
с преференция за последния 334
https://results.cik.bg/pi2021/protokoli/64/01/014400005.html
октомври 2022
----------
брой по списък/без дописания 1/ 760
валидни гласове 511
ГЕРБ 388 -- /76 шибани процента!
с преференция за последния 381
https://results.cik.bg/ns2022/protokoli/64/01/014400005.0.html яж бахур...
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноНе лъжете , не е поради съмнения за възможност за манипулации
Отмени се защото Целият процес трябва да е достъпен за граждански контрол, при това да е достъпен и обясним за всеки гражданин
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 3003 НеутралноДедо попе, що не прочетеш ена молитва за душата на "Красимир"?
https://ibb.co/SmsJ3LM
и то кат теп -- десно, та кунсирватур, та дрънка зеленочорапестото яж бахур...
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 НеутралноКиртак,
Колко още по 1000000000000000000000000000000000 ПЪТИ да ви се обяснява, че това е автоматичен процес и се гарантира още при програмирането на машините под контрола на ЦИК?
И има втори контрол с код още в началото на изборния ден от всяка секционна комисия - и ако той не мине, машината не се използва.
А всяка машина след края на изборите може да се одитира отново и няма как да се скрие това.
Я да те питам:
Ти как си сигурен, че бюлетината, която пускаш в кутията е отчетена в протокола на СИК?
Защото за разлика от машините има един куп съдебни дела в България, по които е ДОКАЗАНО точно обратното - че ПРОТОКОЛИТЕ са СГРЕШЕНИ и не отразяват действителните гласове, дадени с хартиени бюлетини!
Само че нито един съд и до днес не посмял да поиска служебно отваряне на чувалите и ново преброяване, защото ще се отвори кутията на ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноВ Германия е отменено машинното гласуване, защото няма пряк грждански контрол,
А НЕ ЗАЩОТО ИМА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА МАНИПУЛАЦИЯ, КАКТО лъже @ м17 Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 НеутралноИ ще лъснат МАСОВИТЕ ФАЛШИФИКАЦИИ НА ПРОТОКОЛИ! ГОДИНИ НАРЕД!
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
dark'star
Рейтинг: 4142 Веселоужас ...от хартиена бюлетина по-страшно няма
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО:-) който гласува с хартиена бюлетина ще го хване короната,
попът няма да го благослови и ще му се разболее кравата
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 ВеселоЛ-Ъ-Ж-А!
Колко пъти още ще я повтаряте и тая ОПОРКА?
Точно обратното - Федералният КС на Германия казва, че гласуването с машини по принцип не е противоконституционно при условие, че резултатът се обективира и за гласуващия избирател - с разпечатването на разписка. Което по онова време преди 15 години не е било част от процеса на машинното гласуване в Германия.
Т.е. КС на Германия БУКВАЛНО ви казва, че ако гласуването в Германия се прави както се прави сега в България то ще е напълно КОНСТИТУЦИОННОСЪОБРАЗНО и в Германия.
А защо не гледате решението на БЪЛГАРСКИЯТ КОНСТИТУЦИОНЕН СЪД, който каза
че машинното гласуване е напълно конституционносъобразно според Българската конституция?
НАСРАХТЕ СЕ ДА ЛЪЖЕТЕ!
Н - А - С - Р- А - Х- Т - Е С-Е! ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
emil
Рейтинг: 3828 НеутралноИменно за това говорим. ВСЕКИ може да почне да твърди нещо и комисията няма как да опровергае и дори няма как законно да регистрира твърдението. Особено пък ако човекът е прав. Нищо не им остава освен да казват, че това няма как да стане и нищо друго не е указано в закона. А така както има контролен режим за проверка, така може да има и режим за фалшифициране на подадения глас и никой и хабер няма какво се прави в такива случаи. Ако искам да платя 100 лева, а те ми изтеглят 200 имам някаква следа и мога да оспоря. А тук следа няма никаква. Пълна безпомощност при свалени гащи. ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
BiGman
Рейтинг: 5722 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "nessarox":
Искаме честни и прозрачни избори
===============
Ми те урните са прозрачни...по голяма честност от това какво...или искаш да не се сгъват бюлетините за да следиш кой за кого гласува...абе пич, ти да не си минцифайка?
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 НеутралноДо коментар [#82] от "nessarox":
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!Наистина се насраха да ЛЪЖАТ!
Какви "десни" какви демократи" това са някви тотални дебили, които просто искат Гербиджа да си фалшифицира протоколите и изборите.
Знаят го отлично и се правят просто на луди с изтърканите опорки за "венецуелските хакери" и как нямало друго държави в Европа, гласуващи с машини.
Почти няма държава в Европа на която Смартматик да не е доставяла или доставя някаква технология за машинно или електронно гласуване.
BiGman
Рейтинг: 5722 ВеселоДо коментар [#84] от "dark'star":
Бай Таньо, сложих ти +...може да пиеш една ракия по тоя случай...
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 ВеселоАми нали за тва СИК прави СТАНДАРТИЗИРАНА проверка преди началото на изборния ден със СПЕЦИАЛЕН КОД, който установява точно това?
И това се записва в ПРОТОКОЛА по ЗАКОН!
Ей малоумна дебилна история.
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
selqnin
Рейтинг: 2650 НеутралноДо коментар [#83] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
Протоколите масово се грешат защото :
- няма постоянна изборна администрация;
-няма достатъчно подготвени и адекватни членове на СИК;
-обученията се провеждат формално и никой не слуша;
-членовете на комисиите са преобладаващо функционално неграмотни хора, дошли САМО за 100 лв . за една вечер!
Не търсете под вола теле!!!
nessarox
Рейтинг: 2926 НеутралноДа следите кой и за кого гласува го правят само ГЕРБ/ ДПС
Затова искате хартиената бюлетина
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 ВеселоДо коментар [#86] от "emil":
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!И понеже пак зяпах сайта на Смартматик - според него над 6 милиарда вота от стотици милиони хора по света са подадени с техните машини.
И пак повтарям - НИКЪДЕ, НИКОГА до сега в НИТО ЕДНА ДЪРЖАВА не е установено УМИШЛЕНА МАНИПУЛАЦИЯ на машинното гласуване.
А ти продължаваш да дебилстваш в стил Простия от Банкя - ако с един калкулатор, който е преминал фабрично тестване и до сега винаги е смятал точно, вземем че натиснем 1+1 ти задаваш малоумния въпрос- каква ми е гаранцията, че ще ми даде 2 :)
Ей до това опира цялата ти тавтология.
nema_labavo
Рейтинг: 1388 НеутралноДо коментар [#90] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
СИК правят и протоколите от гласуването с хартия. На тях що не вярваш, а на стандартизираната им проверка вярваш?
nessarox
Рейтинг: 2926 ЛюбопитноДо коментар [#91] от "selqnin":
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”Кога ще отговорите :
колко комунисти има в ГЕРБ
и колко в ДБ
Същото и за ДС сътрудници
buljubei
Рейтинг: 509 НеутралноДо коментар [#90] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
Ами нали за тва СИК прави СТАНДАРТИЗИРАНА проверка преди началото на изборния ден със СПЕЦИАЛЕН КОД,
....................
Малък сладък дебилчо
Казали му , че ще има Специален ( от тези специално специалните) Код и то верва.
Ми вервай, не пречиш.
oua58686497
Рейтинг: 1823 НеутралноЩо , тия 2 години какво гледаме?
Да не кажете че гледаме нови мутри ?
С добавка че пиците с кристали са им изгладили мозъка.
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 НеутралноДо коментар [#91] от "selqnin":
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!Не само това:
Ето един известен журналист сам участвал в избори и свидетел на това, как се фалшифицират протоколите:
________________
Йоан Запрянов, журналист:
Преди седем години, на местните избори през 2015 г., за пръв път участвах в броенето на гласове и обработването на бюлетини след това. Работата беше в гр. Трън, а моето задължение не кой знае колко трудно - да сканирам протоколи.
Преди да ида, ме бяха предупредили, че ще бъде дълга нощ, но аз си казах, че това няма как да бъде така. В крайна сметка секцията не беше голяма. Така и стана - в седем или осем часа приключи изборния ден, бюлетините бяха преброени, протоколите идваха на всеки 30-40 минути и някъде до около 12 часа всъщност всичко беше готово.
Освен че не беше. Финалните протоколи така и не се появиха до седем сутринта, в което време проклинах, че не си бях взел поне книга, но това няма значение. Има значение, че през тези седем часа хора с много висока средна възраст и с очевидни партийни пристрастия работеха по документ, чието изготвяне всъщност отнема не повече от час - даже, ако питате мен, и 30 минути са му много. Тогава не съм мислил както сега и не съм търсил обяснение, но дори и да бях поискал, едва ли щеше да ми бъде дадено.
От тогава мразя хартиените бюлетини. Първоначално ги намразих заради чакането, което означаваше и че трябва да се прибера с влак сутринта, без да съм ял и спал. Днес ги мразя, защото съм наясно, че
истинското манипулиране на избори не става при гласуването, не става дори и при броенето. Става при попълването на протоколите - единственото, което има значение. Такава манипулация може и да е невъзможна в секция в София, но е напълно възможна в село, в което така или иначе има предварително единодушие.
В годините след това си мислех, че това не е проблем. ГЕРБ, ДПС и тогава БСП печелеха малките места, защото те са там, защото са видими и защото хората едва ли не дори не знаят други партии. Това не само беше клише, което постоянно чувах, но и такова, в което вярвах и постоянно повтарях. И така докато не започнах да обикалям и да правя репортажи от тези места. Тогава се оказа, че изгарящите от ентусиазъм партийни фундаменталисти всъщност са доста малко.
Ще ви спестя частта за купуването на гласове - и аз, и редица други са писали, говорили и показвали всичко по темата. В купуването на гласове в България вече няма никаква загадка, всеки знае къде, кога и кой.
Няма да ви спестя обаче частта за хартиените бюлетини. През юни миналата година започнах да обикалям различни места из страната - такива, в които партията победител печели над 70% от гласовете. Когато месец по-късно за пръв път в България имаше избори с машини, много от тях или изчезнаха, или се промениха. В списъка масово останаха секции с под 300 гласа, т.е. такива, в които все още се гласуваше с хартия.
Покрай ровенето в тоновете числа, попаднах и на нещо съвсем различно. Секции, в които гласуват не 90% от гласуващите, не 95%, дори не и 100%, а 108% или 115% от гласуващите. Това не са една, две или пет секции - последните данни, които съм вадил, са за изборите през юли 2021 г. и тогава секциите с над 95% активност са 308, а със 100% или над 100% - 269. Повечето от тях са гласували с хартия.
____________________
ДБ предложиха съвсем разумно преброяването да не става във всяка СИК а да се изнесе в преброителни центрове към РИК или нещо подобно. Където ще има по-широка представителност и подготвени екипи, които да направят преброяването.
Гербиджа+ ДПС ОТХВЪРЛИХА това предложение. Защо ли?
Нито един гербидж няма да може да обясни защо е по-добре полуграмотни хора да броят бюлетини по селата и да пляскат протоколи, вместо това да става на светло в преброителни центрове в областните градове?
Отговорът е в разказа на Йоан Запрянов - НЯМА ДА МОГАТ ДА СЕ ФАЛШИФИЦИРАТ протоколите във СИК-те.
На Гербиджа и Дпс не им трябват честни избори и честно отчитане на гласовете, нужни са им тъмни стаички в СИК-овете, където да нагласят протоколи. А машините много им пречат за тая цел, защото протоколът е автоматичен. И няма недействителни гласове.
Избори по Путински - това им е нужно на Гербиджа и Дпс и за това напъват да върнат България в 90-те.
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 ВеселоДо коментар [#96] от "buljubei":
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!Сенилка осмърдяна,
Само това ли измисли?
Няма нужда да вярвам в нищо. Кодът се дава на всяка СИК директно от ЦИК в запечатан плик. Всеки член на комисия участва в проверката.
Нещо друго имаш ли да изтропаш сенилка или ще ходиш на гърнето?
Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Рейтинг: 389 ВеселоДо коментар [#94] от "nema_labavo":
ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!Щото не правят нищо друго освен да сравнят два кода. Нищо не могат да пипнат по машината. Нито знаят как.