Снимка на деня: Не на хартиената коалиция! За честни избори!

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (95)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    На когото пречи хартията . да гласува с машина ! Какъв е проблемът ? Да протестираш за да ограничиш правото на човека до теб се нарича ДИКТАТУРА !

  2. 2 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    перфектни идиоти
    може ли да посочите къде освен в България има машинно гласуване

  3. 3 Профил на Емил Добрев
    Емил Добрев
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Кирче трепери.

  4. 4 Профил на upa181009555
    upa181009555
    Рейтинг: 57 Неутрално

    Стадо мърши начело с Жоро Тъпото!

  5. 5 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    Писанията , които носят протестиращите , като че ли са печатани на едно и също място с "нагледните материали " при протестите анти . Гешев .....И тук ли някой пр плаши определени олигарси , финасиращи жълтопаветния сектор ????

  6. 6 Профил на skitnik75
    skitnik75
    Рейтинг: 247 Неутрално

    Лелее, с тия 300 души на митинга срещу хартията Киро надмина всички антирекорди.

  7. 7 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Неутрално

    Сто човека от поредната присъдружна организация, собственост на добрия олигарх.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  8. 8 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Неутрално

    Демокрацията била застрашена от възможността за избор как да гласуваш.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  9. 9 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2802 Неутрално

    Смятайте Мафията, която е свързана с тия машиини за броене, колко пари печели и колко пари е сипала, че месеци наред куцо и сакато в Обществото да е заставено да се занимава с нещо, което няма нищо общо с изборите.

  10. 10 Профил на Глистомир Гомнаниев
    Глистомир Гомнаниев
    Рейтинг: 162 Весело

    Мани, мани... Очи тъмнеят, глава се люшка, Прокопи стяга куфари за Сингапур...

  11. 11 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Неутрално

    Тия, както са тръгнали, скоро ще се обявят срещу всеобщото избирателно право.
    Зер, само умните и красивите да имат право на глас.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  12. 12 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1977 Весело

    Ох, камък ми падна от гърба и си отдъхнах, че най-после публикуваха гръмотевичната новина за опустошителния митинг пред коня – на цели 193 души – които са се изприщили от страх заради идването на хартиената бюлетина! И ропотаят! А и Про100-то Кире държа реч! Що не я публикуват речта, а? Ами че след нея светът няма да бъде вече същият! Ето така се губи протестната ярост и sic transit gloria mundi!

  13. 13 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2553 Неутрално

    При 600 000 невалидни хартиени бюлетини -
    хартиените бюлетини са перфектни!

    При машинното гласуване, при разминаване на броя на гласувалите с броя на разписките с 1-2 броя,
    защото някоя ПКП или някой психо ляв си е изял разписката:
    машините са много, ама много компрометирани!

  14. 14 Профил на skitnik75
    skitnik75
    Рейтинг: 247 Неутрално

    Смятайте Мафията, която е свързана с тия машиини за броене, колко пари печели и колко пари е сипала, че месеци наред куцо и сакато в Обществото да е заставено да се занимава с нещо, което няма нищо общо с изборите.
    —цитат от коментар 9 на Аскет


    Чудя се как някой не зададе въпроса на Цецка Ризова: Цецке, щом е редно да забраним гражданското право на избор как да се гласува, щото някой бил злоупотребявал с хартиени бюлетини, що да не забраним и твоето предаване, което е еталон за свобода на словото? Нали със свободата на словото също някой някъде злоупотребява?

  15. 15 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2797 Неутрално

    Да на хартиената бюлетина, НЕ на мадуровките и кодовете на петков

    ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  16. 16 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2553 Неутрално

    До коментар [#9] от "Аскет":
    "Смятайте Мафията, която е свързана с тия машиини за броене, колко пари печели и колко пари е сипала"
    ..................
    Ето я мафията, свързана с тия машини за броене:

    Бойко Мъдуров Борисов, 22.11.2022 г.:
    „Машините са много добри и ни вършат работа.
    Затова ние винаги сме поддържали машинното гласуване.“
    https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/vodachut-na-gerb-losha-mashina-borisovka-nyama

  17. 17 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    "Каквото и да решат депутатите оттук нататък, то ще навреди на доверието в изборния процес заради всичко, изречено до момента. Методът на гласуване не определя резултата от изборите. Той може да спомогне на тези, които мамят. БСП не е от тези партии, никога не е била и се надявам никога да не бъде. Затова не методът на гласуване ще помогне на БСП да привлече гласове", подчерта Зарков.


    Хартиената коалиция или избори с хартия могат да помогнат само на тези партии ,които мамят

    Кои партии искат избори на хартия

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  18. 18 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Никой не успя да докаже, че:
    - изборите с машина не прекратяват манипулацията с вота
    - изборите с хартия по принцип са манипулирани
    - машините не могат да бъдат "пипани"

    Всички проблеми са не в начина на гласуване, а в хората, които го осъществяват.
    Държавна администрация, избирателни комисии (воглаве с ЦИК), правоохранителни органи.
    И в хората, които се отказват от правто си на глас.

  19. 19 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2797 Неутрално

    До коментар [#17] от "nessarox":

    Всички партиите в ЕС, освен партията на мошениците ПП

    ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  20. 20 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    Няма нито едно доказатеслтво за опит за манипулация при гласуване с МАШИНА

    НИТО ЕДНО

    Докато при глауване с хартия има над 160 хил НЕВАЛИДНИ БЮЛЕТИНИ

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  21. 21 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Отново полицаите и журналистите са повече от протестиращите. 🤣🤣🤣И тва в София. Тия от ПП как взеха 20 процента? Да не с едни машини?😁😁😁

  22. 22 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#20] от "nessarox":

    Има доста. Ама четете и нещо друго освен изданията на група Капитал де.

  23. 23 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Неутрално

    До коментар [#17] от "nessarox":

    Както имах възможност да отбележа по повод друга статия от днес, очаква се всеки момент Крум Зарков Кацамунски да бъде обявен за умен и красив.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  24. 24 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    Чрез машинния вот се свеждат невалидните гласове до пъти по-малко, в сравнение с хартиения, при който въпросните са сумарно колкото жителите на един град. Машинния вот е уважение към членовете на СИК и РИК - пазителите на вота, които ще приключат изборния ден и отчитането за броени часове, а не за дни. Машинния вот гарантира гласа на избирателя и му предоставя модерен начин за гласуване, съобразен с напредващите технологии.

    И тук няма място за лакърдии и лаладжийство, за кодове и флашки. При наличие на съмнение има законоустановен ред - жалба до Съда, изискване на кодовете, компютърна експертиза и всичко става ясно. Всичко друго са "Приказки под ГЕРБовия храст" - без факти и доказателства."



    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  25. 25 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    В ГЕРБ пък, които имали интелигентни хора като избиратели, не ходили да гласуват от страх да не се изложат. Нека да си помислим тогава колко са интелигентни, щом една машина ги плаши, а инак карат автомобили като космически кораб и управляват сложните им електронни системи.

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  26. 26 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Любопитно

    До коментар [#24] от "nessarox":

    Киро какви пари иска за кодовете?

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  27. 27 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#23] от "Alarmstufe Rot":

    абе как така преди две години не обели и ЕДНА
    дума за машините, ама една дума, а сега си толко
    притеснен за правата на хората.
    дали не е, защото боко си мислеше, че фанал купуването на гласове
    толкова здраво, че тея машини нема да го проснат на земята.
    а и така се оказа. га еди кифтетата ни рива, а ибрик.

  28. 28 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2797 Весело

    Людмил Цветков: Всяка една страна, където са стъпили „Смартматик“, се е превръщала в руина

    https://tribune.bg/bg/mrezhata/liudmil-tsvetkov-vsyaka-edna-strana-kadeto-sa-stapili-smartmatik-se-e-prevrashtala-v-ruina/

    ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  29. 29 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2797 Неутрално

    Имат ли машините връзка с интернет?

    Радетелите на машинното гласуване казват не, повтарят го от Сиела в лицето на Веселин Тодоров, ДБ в лицето на Мартин Димитров, ПП в лицето на пухкавия Настимир Ананиев и така нататък. Това твърдение обаче НЕ Е вярно. Самата Смартматик на официалната си страница заявяват, че машините им са създадени за обща работа в мрежа и отчитане на гласовете в реално време, а в публикуваната методика за сертифициране на машините от бившата Агенция за електронно управление за изборите през юли миналата година ясно бе посочено, че всички налични модеми за интернет се изключват от БИОС-а, тоест по дефиниция машините разполагат с множество връзки за интернет.

    Настоящото Министерство на електронното управление едва ли е променило нещо, основните параметри на машините се запазват.

    Втори въпрос. Как да сме сигурни, че всички машини работят еднакво и няма да променят гласове?

    От ПП, ДБ, Сиела-Норма и ЦИК упорито твърдят, че всички те са сертифицирани по надлежния ред и имат уникален хеш код, който гарантира, че няма изменения от сертифицираните параметри.

    Но какво всъщност представлява сертификацията? По признанията на ЦИК и Министерството за електронно управление подробно се сертифицират 2 машини от цялата колода, уж избрани на случаен принцип, разглеждат им се хардуера, връзките с интернет и т.н.

    Но какво да кажем за останалите 12 000 машини, тях кой ги сертифицира? Кой се убеждава, че действат надлежно? Отговорът е прост - НИКОЙ, а ЦИК наивно се уповава на направена декларация от страна на обслужващата компания Смартматик, че останалите 12 хиляди машини са идентични със сертифицираните.

    Представяте ли си, само 2 машини?! Това го няма НИКЪДЕ по света, навсякъде сертифицират всичките машини, с които се провежда вота, специалисти ги преглеждат внимателно, само ние разчитаме на декларация. И защо да вярваме на Смартматик, когато тяхната печална репутация е известна по цял свят и има конкретни данни и одити за откраднати избори в над 40 страни по цял свят? Малко наивно, нали?

    Трети въпрос. Какво правим с прословутия изходен код, как да се убедим, че той е изряден?

    Гласовитият, лъжовен и доста нахален Мартин Димитров от ДБ, един от инициаторите за въвеждане на машинното гласуване, ако не и главният му стожер, постоянно обикаля студията да уверява наивните българи, че, видите ли, от ЦИК били поканили всички заинтересовани страни, партии и медии да присъстват на представянето на изходния код и се запознаят с него. А от Министерство на електронното управление споменават датата 28 септември. За съжаление, имало камерно присъствие, никой не се бил отзовал.

    Ами няма да се отзоват, разбира се. Какво разбират партиите от изходен код? Това е работа на тесни специалисти.

    Моят въпрос към лъжливия Мартин Димитров и ЦИК - могат ли да кажат колко е дълъг изходният код на Смартматик за оперирането на машините? Аз ще ви кажа - над 1 милион реда.

    Това е абдурдно, дори някой да се опита да го прочете за един ден, няма да успее да го стори, няма да успее дори и за година. Защо е толкова дълъг, при положение че препоръката от международните електорални организации е изходният код да не превишава 20 000 реда? А програма може да се напише и за 100 или 1000 реда, това е проста операция за прибавяне на гласове.

    Такъв дълъг код по дефиниция е неясен, объркан, и наистина, единствената цел на толкова дълъг и неясен код е да могат спокойно да се извършват манипулации, в крайна сметка никой не го е чел докрай.

    От Агенцията за електронно управление през юли м.г. признаха, че техни специалисти са чели САМО критични части на кода, бяха го написали на официалната си страница в прав текст. А останалите сегменти? Как може да сертифицираме код, който не сме прочели изцяло?

    Лъжливият Мартин Димитров също така обикаля студията да убеждава, че, видите ли, до този момент нямало нито една засечена неизправност с машинното гласуване, всички отчетени гласове и засечки с контролните разписки били изрядни. НОВА ЛЪЖА. Ами то само през последните дни десетина души излязоха да кажат, че на редица места са забелязани ДРАСТИЧНИ разлики между машинно отчетения вот и преброените контролни разписки. При това те са реално броени на много малко места. От ДПС излязоха да кажат за секция в София, където ДБ имат 7 гласа от проверените контролни разписки, а машината е отчела 77.

    Без коментар. Нидал Алгафари изнесе друг факт за друга секция в квартал Подуене, където са преброени ръчно само 20 разписки, а ПП имат 100 гласа. Без коментар. От БСП също посочиха редица примери за разминавания. Не са ли запознати ДБ и Мартин Димитров с тези драстични случаи или нарочно си затварят очите?

    Имам още няколко въпроса към Сиела-Норма и нейния словоохотлив председател Веселин Тодоров - връзката между Сиела-Норма и корумпираната Смартматик. Този господин непрекъснато повтаря колко сигурно и защитено било машинното гласуване. Как нямало възможност за пробив. Питам този господин, как може да натрапва подобни абсурдни твърдения, при положение че мрежата БЪКА от информации за манипулации и проблеми с машините на Смартматик в различни страни? Не е ли запознат със случая във Филипините, където срещу служители на Смартматик се водят дела за опорочаване на вота и променяне на скрипта/част от изходния код в самия ден на изборите, което довежда до пренареждане на победителите?

    Не е ли запознат с проведения през 2019 г. официален одит в Боливия, където се установява, че Смартматик е прехвърлил стотици хиляди гласове от опозиционния кандидат за президент към левия Ево Моралес? Впоследствие изборите са анулирани и за това пишат световните агенции. Може да го проверите. Не е ли запознат със случая във Венецуела през 2017 г., когато САМИТЕ Смартматик заявяват, че са завишили избирателната активност с 1 милион гласа? Това го заявяват те, не аз, и информацията е отразена от всички световни агенции. Може да го проверите.

    Толкова започнаха да лъжат, че вече сами се оплетоха в лъжите си. В публикуваното вчера съобщение на всички сайтове за започнала проверка от страна на Софийска градска прокуратура изрично се посочва, че прокуратурата е инструктирала ДАНС да провери параметрите на машинното гласуване, включително, цитирам, връзката със сървърите. Моля? Кои сървъри? Вие за идиоти ли ни смятате? Нали машините НЯМАХА връзка с интернет. Та моля официалните органи, Сиела-Норма и ЦИК да обяснят за КОИ сървъри става дума и какво се съхранява там.

    Най-доброто нещо, което ДАНС може да направи в момента е да влезе незабавно в ЦИК, да изземе и провери контролните разписки и ги сравни с отчетените машинни протоколи за предполагаеми разлики. На случаен принцип да изземат контролните разписки от 100 секции и ги сравнят. Така бързо може да се получи представа за евентуални манипулации. Защото такива разписки се печатат бързо и след 2-3 дена едни разписки могат да бъдат заменени с други, съвсем невинно.

    Най-накрая, редица фактори ни убеждават колко безотговорно било точно в този момент да се занимават парламентаристите с Изборния кодекс вместо да разглеждат къде по-важни проблеми. Повтарят го от ДБ, ПП, повтаря го вездесъщият Стефан Янев, повтаря го президента. Наистина? А защо не го повтаряхте през май 2021 г., когато НС за една нощ прие скандалните прмени в ИК, с които беше въведено изцяло машинно гласуване? Къде бяхте тогава?

    Няма по-важно нещо от изборния процес, от правилното му провеждане. Защото разликата между честно и нечестно гласуване е границата между свободно общество и диктатура. Когато изборите се фалшифицират, това е вече признак на диктатура. А с диктатурата, която лишава от глас народа, суверена, идват икономическата криза, загубата на демократични права, моралната безпътица, отчаянието. Там ли искат да ни вкарат тези хора? Да не забравяме какъв е краят - изпадане в положението на Северна Корея, Куба и Никарагуа.

    И да не забравяме, че докаже ли се преднамерена подмяна на вота, наказуемо престъпление по силата на глава Престъпления срещу Републиката от НК, по същество всъщност държавна измяна, за която се полагат много строги наказания, това ще постави под съмнение ВСИЧКИ институции и правителства, овластени през последните 2 години с помощта на машините. И тук визирам няколкото правителства на Стефан Янев, последното служебно правителство, редицата Народни събрания, избрани с машини, а дали не и подбрани, в това число и президента. Той също се избираше с машина. На практика, държавата се разпада.

    До това води машинното гласуване, и това е констатирано по цял свят, от Филипините до Венецуела.

    Людмил Цветков

    ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  30. 30 Профил на swy46682091
    swy46682091
    Рейтинг: 616 Весело

    Подкрепям.
    Но само с плакатчета няма да стане.
    Очаквам палатки, катун на Лъвов мост и всенародни велики въстания.
    Плюс генералско юмруче и Оставка сега!

  31. 31 Профил на Глистомир Гомнаниев
    Глистомир Гомнаниев
    Рейтинг: 162 Весело

    Отново полицаите и журналистите са повече от протестиращите. 🤣🤣🤣И тва в София. Тия от ПП как взеха 20 процента? Да не с едни машини?😁😁😁
    —цитат от коментар 21 на foxa55


    Татю Петко там ли е? Той стига за две държави! Плюс няколко колонии! Ако добавиш Гоше тъпото от Видин... туй си става цяла ВОСР!

  32. 32 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#28] от "The Polite Moose":

    виндоус е сатана.така казах. всички със
    виндоус са руини на самите себе си.

  33. 33 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    По третия въпрос, бива първо да разгледаме кои електорати "не се справят с машините". Всички знаем, че това са изборните секции с предимно избиратели от ромски произход. След въвеждането на машинното гласуване, тези секции опустяха, а това е в ущърб първо на ДПС, второ на ГЕРБ, които също често "намират" симпатизанти сред тези хора.

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  34. 34 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Неутрално

    До коментар [#27] от "mihail_p":

    Напротив, още преди две години бях против. А ти си мазен лъжец.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  35. 35 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    По втория аргумент, "злите езици" шушукат, че 10% от вота на машините се подменял, чрез софтуера (така бил "нагласен"), което правило всеки 4-ти глас да е за една определена партия (различна от ГЕРБ).

    В никакъв случай не подценявам казаното, но до като не е доказано, чрез съд и съдебно-техническа експертиза при касиране на избори, то просто е неистина и звучи като Приказка от Шехерезада. В крайна сметка ГЕРБ, ДПС, та дори и новите подгласници на хартиения вот - БСП, са имали поне 3 възможности от 2021 г. до сега да касират избори с машинен вот, но не са го сторили. Защо ли ?

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  36. 36 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    - да дадем на хората право на избор;
    - машинното гласуване се манипулира от софтуера;
    - хората не се справят с машините, даже някои от страх не ходят да гласуват, а други от срам да не се изложат, че не могат;
    - в Европейския съюз повечето държави не гласуват с машини.

    Това всъщност не са аргументи, а опорки, както е модерно напоследък да се казва, но е добре да се разгледат обективно.


    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  37. 37 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    От тук следва въпрос номер едно: Решението на законодателят да въведе машинно гласуване, вместо гласуване с хартия, нарушава ли правото на гражданите да избират органи на власт ? Отговорът е отрицателен и той не е даден от мен, а от Конституционният съд на Република България, който в своето Решение No 9 от 02 юли 2021 г. по конституционно дело N 9 / 2021 г. обяви в мотивите си, че въвеждането на изцяло машинно гласуване не е противоконституционно. Съдът на дълго и широко обяснява защо това е така, поради което не смятам да го повтарям

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  38. 38 Профил на Глистомир Гомнаниев
    Глистомир Гомнаниев
    Рейтинг: 162 Весело

    Подкрепям.Но само с плакатчета няма да стане.Очаквам палатки, катун на Лъвов мост и всенародни велики въстания.Плюс генералско юмруче и Оставка сега!
    —цитат от коментар 30 на swy46682091


    А бабикяните къде ги забрави? Кому ни остави, бабикянино-о-о-о-у...

  39. 39 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1808 Неутрално

    "Честните избори",с ФЛАШКИ?!?!?!?!?
    Какво,предния път не можахте да натаманите резултата ПП и ДБ да са първа и втора партия победители на изборите,и на следващите много искате да се поправите,само с машинен вот?

  40. 40 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#31] от "Глистомир Гомнаниев":

    Не че нещо, ама кви са тея въпроси. Кой нормален човек би отишъл на такова нещо.🤣🤣🤣 Да се наредят до Гошо тъпото или Киро Шмекера..... без мен.

  41. 41 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#30] от "swy46682091":

    Само си представям вонята дето ще се носи. 🤣🤣🤣

  42. 42 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1808 Неутрално

    До коментар [#33] от "nessarox":

    Отиди в СОФИЯ пред някоя поща и банка,на 7-мо число,да питаш,що бабите и дядовците,не си вземат пенсиите от банкомат,ами се редят на опашки за пенсии!

  43. 43 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#33] от "nessarox":

    Старши сам ли те оставиха на барикадата. 😁😁😁

  44. 44 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    Не се косете...! Народът ни напълно си заслужава да бъде управляван от ДПС и ГЕРБ. Какво друго да го правиш толкова тъп и овчедушен матрял?! Глад, бой и стрижба, това е изпитана рецепта от родната казарма. Тъпаците не заслужават друго. Който не му харесва, да събира чантите и в посока запад. Както и друг път съм казвал: 80-те процента са незаобиколим фактор!
    Лично аз с нетърпение очаквам правителството на ДПС и ГЕРБ. Айде...! Наздраве с мерло от Сандански! :)))

    Бивш tww09306483.
  45. 45 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    По третия въпрос, бива първо да разгледаме кои електорати "не се справят с машините". Всички знаем, че това са изборните секции с предимно избиратели от ромски произход. След въвеждането на машинното гласуване, тези секции опустяха, а това е в ущърб първо на ДПС, второ на ГЕРБ, които също често "намират" симпатизанти сред тези хора.


    При тях, както знаем има един основен проблем и той е свързан с неграмотността - голям процент не могат да пишат и четат, но пък биват "учени" от партиите при хартиен вот кое квадратче да задраскат в бюлетината.


    В тази връзка обаче не трябва да се забравя, че в Изборния кодекс и по-точно в неговия чл.236 ал.4 е записано, че : "Неграмотността не е основание за гласуване с придружител.".

    Сиреч неграмотността не е и основание да се гласува с хартия, ако избирателя не може да чете и да се справи с машината. Та нека бъдем още по-сериозни и да кажем, че повечето от тях ползват мобилни телефони, които като софтуеър са в пъти по-сложни от този на машината. Нима не си теглят от банкомат пенсии, заплати и социални издръжки ? Банкоматът по-прост ли е като технология от машината за гласуване ?

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  46. 46 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 5771 Любопитно

    Двадесет човека на кръст ли са само недоволните?

  47. 47 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    До коментар [#25] от "nessarox":

    'В ГЕРБ пък, които имали интелигентни хора като избиратели, не ходили да гласуват от страх да не се изложат. Нека да си помислим тогава колко са интелигентни, щом една машина ги плаши, а инак карат автомобили като космически кораб и управляват сложните им електронни системи."


    Избирателите на ГЕРБ НЕ ВЯРВАТ В ЧЕСТНОСТТА НА ВОТА при избори с машини!!!!!!
    ЗАПОМНЕТЕ ГО нск - после,ско можете да помните повече от две минути!!!
    НЕ СА НЕГРАМОТНИ, А НЕ ВЯРВАТ НА РЕЗУЛТАТА ОТ МАШИНИТЕ!

  48. 48 Профил на Глистомир Гомнаниев
    Глистомир Гомнаниев
    Рейтинг: 162 Весело

    До коментар [#33] от "nessarox":Старши сам ли те оставиха на барикадата. 😁😁😁
    —цитат от коментар 43 на foxa55


    Тя тая е швейцарска курва, работи нощем, а през деня пише тук, по член 64.

  49. 49 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    И въпреки всичко, аз апелирам към държавната и общинска власт, с цел пълно научаване "затруднените" да гласуват, да поставят за по-дълго време, а ако трябва целогодишно една машина в общината и хората свободно да могат да ходят и да се учат.

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  50. 50 Профил на Преkрояваме Парцалите
    Преkрояваме Парцалите
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    Кире форевър

    28 чиляка

    Яко!

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  51. 51 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#42] от "tarashkov":

    Някои баби и дядковци още си мислят, че ДСК е държавна. Седнал си да ни обясняваш, че си теглели парите в брой по пощите...! :)))
    Няма сила която да спре българският пенсионер да пълни дюшеци и възглавници с пачки. Има още милиони от сините "димитровки" зашити в хастари на балтони и юргани. Никакво доверие на гадния Иван Костов, никакво! Той е виновен за всичко...! :)))

    Бивш tww09306483.
  52. 52 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1808 Неутрално

    До коментар [#45] от "nessarox":

    Другарко,явно си забравила,коя партия е на първо място с машинния вот,и коя на второ и на шесто място.А уж тези последните две ,са ТОП експерти по гласуване с машини? :))))))))))))))

  53. 53 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1808 Неутрално

    До коментар [#51] от "Petleshev":

    Много поздрави от Лукойл Нефтохим,на др.Костов.
    Путин специално му благодари за рафинерията.Сега му върши прекрасна работа!

  54. 54 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2757 Неутрално

    Чрез машинния вот се свеждат невалидните гласове до пъти по-малко, в сравнение с хартиения, при който въпросните са сумарно колкото жителите на един град. Машинния вот е уважение към членовете на СИК и РИК - пазителите на вота, които ще приключат изборния ден и отчитането за броени часове, а не за дни. Машинния вот гарантира гласа на избирателя и му предоставя модерен начин за гласуване, съобразен с напредващите технологии.И тук няма място за лакърдии и лаладжийство, за кодове и флашки. При наличие на съмнение има законоустановен ред - жалба до Съда, изискване на кодовете, компютърна експертиза и всичко става ясно. Всичко друго са "Приказки под ГЕРБовия храст" - без факти и доказателства."
    —цитат от коментар 24 на nessarox


    Стрино, какво станА с доказателствата на Тарашков?

    Имам време да питам всеки идиот.
  55. 55 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Весело

    До коментар [#16] от "Боян Баянов":

    Ти като пословично семпъл пак не си разбрал иронията на Борисов. Все пак, изисква се някакъв минимум интелект затова.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  56. 56 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    Стрино, какво станА с доказателствата на Тарашков?

    —цитат от коментар 54 на 4ort


    Няма идея защо решихте, че съм "стрино" , но след като Ви докарва добри емоции, няма нищо против
    Валидно е, обаче, ако Вие сте на около 30 год .......

    Относно доказатеслтава на Рашков , ще бъдат предоставени САМО В Българския СЪД

    Не преди това, тогава ще научите и разберете
    Всичко останало са спекулации
    Когато има заведено дело, всички доказтелства и факти ще се предоставят
    Засега е важно Прокуратурата добре да се подплати , за да повдигне обвинения и да се стигне до съд

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  57. 57 Профил на Емил Добрев
    Емил Добрев
    Рейтинг: 917 Весело

    Ало Маджо, отнемат ни демокрацията!

  58. 58 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2757 Неутрално

    До коментар [#56] от "nessarox":

    Стринке, опитай пак! Какви обвинения да повдигне прокуратурата, след като Тарашков не е предоставил НИЩО????

    Имам време да питам всеки идиот.
  59. 59 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    До коментар [#56] от "nessarox":Стринке, опитай пак! Какви обвинения да повдигне прокуратурата, след като Тарашков не е предоставил НИЩО????
    —цитат от коментар 58 на 4ort


    Не би ли следвало прокуратурата да събира доказателства ?

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  60. 60 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2757 Неутрално

    До коментар [#33] от "nessarox":Старши сам ли те оставиха на барикадата. 😁😁😁
    —цитат от коментар 43 на foxa55


    Сама на барикадата, ама цъкачката праска яко минуси. И иди вервай на машинния вот!

    Имам време да питам всеки идиот.
  61. 61 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    До коментар [#56] от "nessarox":Стринке, опитай пак! Какви обвинения да повдигне прокуратурата, след като Тарашков не е предоставил НИЩО????
    —цитат от коментар 58 на 4ort


    Прокуратурата да събере доказателства, че Рашков е излъгал ,например
    Че е съсипал доброто име на еди кой си, причинени морални щети ,пропуснати ползи
    Да не говорим за недай Боже, да му стане вътрешно

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  62. 62 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5044 Неутрално

    Писанията , които носят протестиращите , като че ли са печатани на едно и също място с "нагледните материали " при протестите анти . Гешев .....И тук ли някой пр плаши определени олигарси , финасиращи жълтопаветния сектор ????
    —цитат от коментар 5 на doroteus


    Разбира се, нали не мислиш, че киро и асен-ча (който не си е плащал храната докато беше министър) ще извадят от джоба си.

  63. 63 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    Сама на барикадата, ама цъкачката праска яко минуси. И иди вервай на машинния вот!
    —цитат от коментар 60 на 4ort


    Към момента има шестима тролещи плюс моя милост
    Това значи поне 6 минуса на всяко мое мнение
    Лесни сте за разгадааване




    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  64. 64 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    Няма нито едно доказатеслтво за опит за манипулация при гласуване с МАШИНАНИТО ЕДНОДокато при глауване с хартия има над 160 хил НЕВАЛИДНИ БЮЛЕТИНИ
    —цитат от коментар 20 на nessarox


    ИМА!ИМА! ДОКАЗАТЕЛСТВО ЧЕ ИМА НАМЕСА В МАШИНИТЕ Е СЪОБЩЕНИЕТО ЧЕ "ДНЕВНИКЪТ Е ПОДПРАВЕН"
    Коя е гаранцията че ако на тези машини не са успели "умничките" айти специалисти на други машини манипулаторите не са успели?
    Ако ще да си раздерете ризите насред площада , нямате право да ограничавате хората да гласуват .

  65. 65 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 3884 Неутрално

    Като е НЕ, тогава гласувайте с машини. Никой не ви пречи.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  66. 66 Профил на Глистомир Гомнаниев
    Глистомир Гомнаниев
    Рейтинг: 162 Весело

    Относно доказатеслтава на Рашков , ще бъдат предоставени САМО В Българския СЪД

    Не преди това, тогава ще научите и разберете
    Всичко останало са спекулации
    Когато има заведено дело, всички доказтелства и факти ще се предоставят
    —цитат от коментар 56 на nessarox

    Ааа-ха-ха-ха-ха... Таа буля е завършила йоридическата школа на "женераль" Атанасов в ЖП-то!
    Я да преговорим сега, прокуратурата повдига обвинение без доказателства и кога съда образува дЯло, другара пРашков вади доказателствата и заковават преступниците! Хвала на такъви йористки! Даже МаяМа и Хаджинено биха завидели на нейната експертиза! Па Тинтява Клончева направо ше си изръфа дипломата, като преди туй я накълца на хапки, с лъка на цигулката!

  67. 67 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2757 Неутрално

    До коментар [#61] от "nessarox":

    Стринче, в коментар 59 пишеш, че прокуратурат не би следвало да събира доказателства!!! В коментар 61 предлагаш прокуратурата да събере доказателства!!!
    Умна и красива!!!

    Имам време да питам всеки идиот.
  68. 68 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 3884 Неутрално

    В стотици страни се гласува с бюлетини, и всигурно в няколко с машини. Аз не мога да я разбера тази истерия освен да е политически мотивирана, каквато тя е.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  69. 69 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    До коментар [#61] от "nessarox":Стринче, в коментар 59 пишеш, че прокуратурат не би следвало да събира доказателства!!! В коментар 61 предлагаш прокуратурата да събере доказателства!!!Умна и красива!!!
    —цитат от коментар 67 на 4ort


    За да съм пределно ясна

    в пост 59 , пиша/питам : Не би ли следвало прокуратурата да събира доказателства
    в пост 61 пиша прокуратурата да събира доказателства

    Тоест и в двата поста Прокуратурата трябва да събере доказателства и документи , за да се повдигне адекватно обвинение

    И едва тогава Рашков ще предостави каквито документи има пред българския съд, за да подкрепи думите си

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  70. 70 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1977 Любопитно

    Докато „Борисов седна в трона на византийските императори в патриаршеския храм в Истанбул (ВИДЕО)“ - https://epicenter.bg/article/Boyko-Borisov-podnese-dar-na-vselenskiya-patriarh/301057/2/0 - и „Борисов удостоен от Вселенския патриарх Вартоломей с Орден “Кръст - Христос Вседържител” - https://epicenter.bg/article/Borisov-razgovarya-s-Vselenskiya-patriarh-Vartolomey/301031/2/0 - Про100 -то Кире бе сполетян от и от друго, освен от психическо разстройство - https://pik.bg/петьо-п-блъсков-за-киро-с-тоалетната-хартия-може-би-освен-от-психическо-разтройство-страда-news1144324.html – и верният Бабикян се притече с една опаковка тоалетна хартия – https://pik.bg/спешно-зор-налегна-киро-на-площада-бабикян-си-притече-на-помощ-с-тоалетна-хартия-news1144322.html ! Така е, приятел в нужда се познава! Сега да не вземете да гледате и линковете, че са от „лъжливи“ сайтове, а?

  71. 71 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Любопитно

    До коментар [#69] от "nessarox":

    А ролята на полицията каква е? Да арестува опозиционни лидери по желание на Киро и Лена?

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  72. 72 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    Няма значение как се гласува, важното е да не оставяме партийните калинки да "броят" бюлетини и да "съчиняват" протоколи. То като ще е така, направо да вписваме ДпС и Герб в конституцията и да ни управляват като партийна монархия.

  73. 73 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Неутрално

    До коментар [#70] от "Santos":

    На снимката Киро е със силно разтревожен вид.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  74. 74 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Любопитно

    До коментар [#72] от "ruse_island":

    Нали имате ваши партийни калинки във всяка комисия?

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  75. 75 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2868 Неутрално

    До коментар [#17] от "nessarox":

    "Кои партии искат избори на хартия"

    Партии които са за ДЕМОКРАТИЧНОТО право, всеки сам да избира метода на гласуване. Кой е против демокрацията-ПП, ДБ , Янев и Копейкин, коалиция Мадуро.

  76. 76 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7230 Неутрално

    Гербавите пак са дежурни. Капка акъл не влагат в случващото се, но коментират.

  77. 77 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Любопитно

    До коментар [#76] от "Роси":

    А ти каква си?

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  78. 78 Профил на Глистомир Гомнаниев
    Глистомир Гомнаниев
    Рейтинг: 162 Весело

    До коментар [#70] от "Santos":На снимката Киро е със силно разтревожен вид.
    —цитат от коментар 73 на Alarmstufe Rot


    Нали уточнихме - не е "разтревожен", а "разстроен"! Стомашно-чревно.

  79. 79 Профил на Преkрояваме Парцалите
    Преkрояваме Парцалите
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    Ръкавеления мушкитар

    държал ле е реч с лигава уста или дедо параПетко

    му е дръпнал микрофоня?

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  80. 80 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2868 Неутрално

    До коментар [#56] от "nessarox":

    "Засега е важно Прокуратурата добре да се подплати , за да повдигне обвинения и да се стигне до съд"

    Заради късният час ли, по друга ли някаква причина, ама пак пишете без да мислите. Как да се подплати с доказателства, като младото лице на промяната-Рашков Д., отказва да ги даде? От Гугъл ли да ги вземе?

  81. 81 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#53] от "tarashkov":

    Интересно защо румънската и италианската рафинерия не вършат добра работа на Лукойл и Путин? Карай...! Важното е белота да върви. :)))

    Бивш tww09306483.
  82. 82 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1977 Весело

    До коментар [#70] от "Santos":На снимката Киро е със силно разтревожен вид.
    —цитат от коментар 73 на Alarmstufe Rot


    Ами и теб да те напъне и ти ще се разтревожиш, бухахахахахаххаха!!!

  83. 83 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#80] от "uvtest":

    Родната прокуратура има пълен набор от законови правомощия и възможности, за да си търси и намира доказателства. Но, това е при положение, че иска. Като не иска... Един следовател спира да пикае покрай пътя и някой в този момент му краде чантата! М-да-а-а-а...! :)))

    Бивш tww09306483.
  84. 84 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Неутрално

    Борислав Цеков:
    Приватизацията на изборите, разбирана като аутсорсване на ключови фази от изборния процес към частни фирми и лица, в идеологическо отношение е част от неолибералната доктрина за приватизация на социалните услуги. Доведена до крайност, тази доктрина отива далеч отвъд типичните социални услуги и приватизира същностни за суверенитета на държавата дейности, в т.ч. правоохранителни, правоприлагащи, военни пр. Тоест, дейности, които обезпечават самото съществвуване на държавата и по дефиниция трябва да са държавни и да служат на обществения интерес, се прехвърлят на частни субекти. Така се появяват частни армии, финансирани от държавата, частни съдебни изпълнители, частни милиции, които осъществяват и присъщи на държавата функции, частни регистри пр. Отскоро у нас - и частна изборна администрация, която управлява изборния процес от гледище на метода на гласуване и отчитане на резултатите - машини, софтуер, поддръжка. Държавата, в лицето на ЦИК, е абдикирала от тези ключови дейности и няма надеждни инструменти за юридически, технически и организационен контрол върху дейността на частната фирма и лица, които реално правят изборите. И в Африка не е така!

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  85. 85 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    И въпреки всичко, аз апелирам към държавната и общинска власт, с цел пълно научаване "затруднените" да гласуват, да поставят за по-дълго време, а ако трябва целогодишно една машина в общината и хората свободно да могат да ходят и да се учат.
    —цитат от коментар 49 на nessarox


    Избирателите на ГЕРБ не вярват на машините , точно защото са грамотни .
    Едни неграмотници и нагли смятат че тук живеят аборигени и си мислят че могат да ги излъжат.
    Хайде всички машини в ДАНС, А???Всички машини участвали на изборите на проверка!!!

  86. 86 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2797 Неутрално

    До коментар [#70] от "Santos":На снимката Киро е със силно разтревожен вид.
    —цитат от коментар 73 на Alarmstufe Rot


    Крайно време е да се намеси прокуратурата и да го върнат тоя към заводските настройки.

    ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  87. 87 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#76] от "Роси":

    Гербавите пак са дежурни. Капка акъл не влагат в случващото се, но коментират.
    .....................
    Добре, че си ти да лееш акъла с кофи.

  88. 88 Профил на rotor
    rotor
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Лайнометите на ОПГ ГЕРБ-ДПС-БСП са активирани до краен предел. Значи положението е сериозно. Загуби ли ОПГ ГЕРБ-ДПС-БСП местната власт, губи войната.

    "Успехът не е окончателен, провалът не е фатален! Онова, което е от значение, е куражът да продължиш!" Уинстън Чърчил / " Success is not final, failure is not fatal! It is the courage to continue that counts!" Winston Churchill
  89. 89 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    До коментар [#20] от "nessarox":

    Невалидни бюлетини не са манипулация - някой направи ли анализ на разпределението на невалидните бюлетини по типове отклонение от нормалната, съгласно точките на ЦИК?

  90. 90 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    До коментар [#61] от "nessarox":

    Лъскава юридическа неграмотност, но повторена в няколко поста....

  91. 91 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    И как снимка на един рейс човечЕта може да е снимка на деня?

  92. 92 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    До коментар [#90] от "Daniela Kovacheva":

    Как се спира вятър?
    Ми не се спира, оставяш го да си духа…

  93. 93 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    До коментар [#37] от "nessarox":

    Решението e прието единодушно, освен относно чл. 206, ал. 1 и чл. 208, ал. 1 ИК (с особено мнение на петима съдии), чл. 209, ал. 3, изречение второ ИК (с особено мнение на един съдия) и чл. 212, ал. 5 ИК в частта „избирателни секции в страната с по-малко от 300 избиратели“ (с особено мнение на трима съдии).

  94. 94 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Марк Твен: Ако гласуването променяше нещо, нямаше да ни разрешат да го практикуваме.
    И още:
    Представете си, че сте идиот. След това си представете, че сте депутат. Но вече се повтарям...

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  95. 95 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1808 Неутрално

    До коментар [#81] от "Petleshev":

    Ще питаш др.Костов.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK