Ма направо си изпуснал 3-4 нули. То на вас и бюджета на САЩ да ви дадат пак нищо няма да свършите.
Зная доста, не всичко казвам - вадя каквото преценя. :-) не ме поканиха на договорките САЩ-Русия и се мъча да отгатна по коствени признаци какво са договорили.
dark'star, 02.12.22, https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225
"За съжаление европейски пари все по-малко се дават за магистрали." .............. Как не ги е срам?!? Обръчите от фирми около г-н Бойко Борисов какво ще крадат сега?
Е как 30 години, нали Буци крадеше по 20 милиарда на година? Значи, без Буци, за 5-6 години, особено ако и Каскетът падне, ги опъваме въпросните 1200 км без проблем! С машини...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
100 млн лв на км магистрала ? Тоя сериозно ли го казва или се ебава нещо.. Не че нещо ама дори на Бойко мафиотчетата търсеха по-малки бюджети от които да цоцат...
Това е като задача за 4ти клас - при прогнозирана цена от 100млн лева за километър магистрала, прогнозирана от г-н министър, и средна цена от 5-10млн евро в страните от ЦИЕ, какъв % от обществения ресурс се планира да бъде откраднат, чрез ОП за строеж на пътища :D
Стига с тия магистрали. За въпросните 120 млрд. България може да стане енергийно независима и въглеродно неутрална. Ама не да ги бухаме в коли и магистрали.
ХАХА Фирмите са жертви а не съучастници !!!!!!!!Но за що не казваш кои са ПРЕСТЪПНИЦИТЕ които са дали авансово пари с милиони в чували да строят магистралите И СТРОИ ЛИ НЯКОЙ И КАКВО С ТЕЗИ НАШИ ///на българските граждани////МИЛИОНИ!!!!!!!!
Гарван гарвано око не вади, та и тоя министър така... Фирмите не са виновни, Боко и той не е виновен и като цяло виновни в цялата държава няма и зат'ва сме на т'ва дередже...
Ами да ги направят тогава скоростни пътища, по две ленти в посока и мантинела в средата. Във Франция са така безплатните пътища, народа си кара по тях. Имат и магистрали, но са доста празни, защото минеш-не минеш 50 километра, и хоп дай 7-8 евро. Габаритът на скоростните пътища е наполовина на магистрала, трябват много по-малко пари за отчуждаване на земя, както и за самия строеж. Е, не се кара със 130 по тях, а 110 - голяма работа.
По принцип ако искаш да ги построиш като хората (така че да не се потрошат за 5 години) и при положение че в България теренът е планински - нужни са тунели и мостове всъщност сумата е доста реалистична. И между другото не е кой знае какво.
Така е, но идеята е България (като страна с ценно географско положение) да успее да си използва силните страни като кръстопът и да взима транзитни такси за преминаване от което да печели. Та не е особено редно да се искат тол такси за скоростни пътища.
,,Официалните данни в Националния статистически институт обаче опровергават думите на Бойко Борисов. Според тях към 31 декември 2008 г. (месеци преди ГЕРБ да дойде на власт) дължината на автомагистралите в България е била 418 км, а към края на миналата година – 806 км. Тоест от момента преди ГЕРБ да дойде на власт до последните месеци от управлението на третото правителство на Борисов дължината на автомагистралите в България се е увеличила с точно 388 км. “
Като една голяма част от парите за ремонтите са открити в едни чували….
амбициозна цифра - 100 млн / км. То тунел по протежението на стара планина и мост до Одеса ще струва по малко ...... 100 млн / км. ?????? за магистрали през дунавската равнина ( София - Варна която е наполовина готова, София - Видин, Русе -Шумен и Търново Русе) , вЕрно ли? то един тунел или мост няма да има тука
Апропо къде са тия 1200 км ?
Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е края
Определението за термина ИДИОТ е човек който не разбира смисъла на НЕЩАТА !!!Та въпроса ми е с какво количество енергия ще повдигнеш и превозиш по ВЪЗДУХА товарите които се превозват по магистралите ? Да не говорим за технологиите материалите и енергията нужна за ПРОИЗВОДСТВО на тези САМОЛЕТИ ХАХАХА!!!!!Човече страдаш от ефекта открит от Дънинг–Крюгер!!
Нека да сметнем. "Игнатия Одос", магистрала с дължина 670 км бе построена за 6,9 млрд. евро в периода 1994 - 2009 г. Да предположим, че днес еврото е два пъти по-евтино. Това ще рече в съвременни евра един километър би струвал 20 млн. евро. А според министъра ни - един километър ще е 50 млн. евро.
Защо не трябва да се прави както ти казваш. В Белгия често пътувах по един скоростен път. От Антверп до Зийбрюге(или Зиибрюж) и имаше над 10 светофара. Тъкмо засилиш и трябва да спираш. Никаква полза от четирите ленти.
Може би министърът ще строи магистралите изцяло под земята или на колони, знае ли човек. И този се има за архитект. Има и друго обаче. Може би той смята, че докато ги строят, левът ще се обезцени поне 10 пъти и да излезе прав.
И аз това съм се чудил много пъти, защо не направиха скоростни отсечки с по две ленти в посока? Вместо това се чешат по тиквите 20 години и току пуснат 10 километрова отсечка нагъната магистрала. Скоростните пътища са идеална алтернатива за по-малка и бедна държава като България. Онаи вечер пътувах от Бургас към Варна. Баси ужаса... Дъжд, мъгла и вятър. Тесен и разбит път със символична маркировка. Нищо не се вижда. И това е пътят между двата ни големи морски града. Сигурно ще дрънкат още поне 20 години как ще правят магистрала. А досега можеха да оправят и разширят пътя. Можеха... Ама не искат. Всяка година не знам колко народ се претрепва в този пътен участък. И края му не се вижда.
Инхауса се оказа много сладка работа. А някои точно определени фирми се оказаха получатели на стотици милиони авансово, за обекти без терен, проект и разрешително. И парите ги няма и магистралите ги няма. Ама те ДеБъ са виновни. И Киро. А Баце и Шиши са целите в бяло.
Сумата е завишена поне 5 кратно, дори като се отчете и сегашната инфлация. "Крадецът" Бойко ги строеше със 10-12 млн на км. Добри, лоши, карате по тях дори и с 300км/ч. Ако не бяха младите Харвардски мошеници и най-вече Кокорчо, вече щяхме да имаме завършени Хемус до пътя Ловеч-Плевен и почти готов Ботевград-Видин, който през планината е скоростен път. Кокорчо, заедно с калинката, пишман архитектка Комитова ограбиха парите на фирмите, приготвени от ББ за финализиране на Хемус.
Е, очевидно е че е завишена, колко точно пъти - не знам. Само че в цял свят като искаш пари - искаш задължително повече, за да получиш колкото ти трябват 😉
Активизацията на ватнишките (герб, бкп и дпс) ми подсказва, че назрява нещо голямо:) Някой ще го изтакова подводно и доде не изсъхне. Имаме висш политик, необявен, по Магнитски! Развързали са кесията и сега се пенят, кат малоумни.
а най-добре е ЕС да спре да дава пари, тогава ще разберете каква им е цената, какво означава да изкараш пари и ще спрете просто да харчите нещо, което сте придобили не по естествен път
а най-добре е ЕС да спре да дава пари, тогава ще разберете каква им е цената, какво означава да изкараш пари и ще спрете просто да харчите нещо, което сте придобили не по естествен път
По-кротко с тия магистрали и тия млрд.. С това замърсяване и при добра политика могат много товари да се качат на ЖП-то. На баровците и мутрьовците много им се иска всеко шосе да е писта и да карат с 200
И 120 лв не трябва да дава служебното. Победителят на изборите, най-умният и най-кадърният, най-успелият, Строителят на съвременна България Боко от Банкя ще построи всичко.
Не им трябват магистрали на умнокрасивите. Те ходят само пеша по жълтите павета или най-много да се придвижат с колело. А такова нещо като нужди на цялото население - за тях е непонятна идея.
Ами браво - предлагам, като добри данъкоплатци, да се откажем да ядем в следващите 5 год и да дадем парите на строителната мафия! Щото все пак магистралите са най-важното, нали!
Изграждането на магистрали обслужва единствено тираджийските компании, които имат интерес да превозват стоки на субсидирани от държавата инфраструктурни разходи. България, за разлика от Германия, не е експортноориентирана икономика, а е транзитноориентирана страна, т.е. през нея минават стоки на чужди производители и търговци. И, тук е основният въпрос! Трябва ли България да строи магистрали, по които да минават чужди тирове без да плащат стотинка? Струва ли си инвестицията и как тя се възстановява. Струват ли си човешките жертви, замърсяването на въздуха и тоталния дискомфорт от задръстените от тирове магистрали?
И защо трябва да са платени, ако има частни инвеститори? Товарните си имат устройства, за леките им се плаща съответна част от постъпленията от годишната винетка.
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
тоест пълен мишмаш ти е в главата. има експортно и импортно ориентирани. метриката не може да я сменяш. ние си изнасяме услуга за европа-еди колко си км за тир в България.
За 24 години - от 1995 до 2019 г., в България са построени 443 км нови магистрали, става ясно от данни, публикувани от Националния статистически институт в четвъртък. Преди 1995 г. в страната са изградени 314 км аутобани. Към момента най-много километри магистрали има в Югозападна и Южна България- общо 432 км, като 240 км от тях са в Югозападния район. В Северна и Югоизточна България магистралите са общо 325 км. Преди 24 години те са били 83 км, 67 от които в Североизточния район. В Северозападния аутобаните се простират на едва 7 км. Тогава, както и днес в Северния централен район такива пътища изобщо липсват. Първокласните в страната са 2925 км, преди 24 г. са били 3051. Второкласните са 4022 км, а най-много са третокласните - 12 172. Общата им дължина се е увеличила почти двойно спрямо 1995-а, когато са били 6422 км.
Като слушаш Борисов, в България само той е строил магистрали, преди това изобщо не е имало.
Тези 20 млрд. да ги търсят в Банкя, до един зайчарник. Може и повече да са. И без това няма да си ги носи в гроба. Макар че ги разнесе вече със самолети в разни екзотични държави.
Спомням си , че през 2021 г пък и след това се говореше точно обратното ! С "откраднатите " 8 млд. ПП ПП можеха да построят освен магистрали поне 3 моста още над Дунав , тунели , на първо време под Петрохан и под Шипка , пътя и жп София - Скопие и редовна самолетна линия между двата града ....Къде сте градители на светлото бъдеще .....
Ама разбира се. Те строителите са най-онеправданите. Видите ли те дават мило и драго пътищата ни да са здрави, хубави и т.н. пък ние мизерните не можем да ги оценим. Къде са сега ГЕРБ, не пардон. Бойко Борисов лично да показва какви качествени ремонти са направени. Само че нещо го няма и не сравнява предишните ремонти със сегашните ами пионките му тропат с краче, че било законно. Да бе, законно са ни ограбили с обществени поръчки, а интересът на данъкоплатеца как е защитен няма нужда дори да мислим камо ли да правим нещо.
За да е ефективна една магистрала, трябва да минават по нея 40000 коли/днн. Иначе е скъпо и като инвестиция и за поддръжка. Само европейският път покрива нормата. Шосето София-Солун спокойно може да е скоростен път. И щеше да е готово. Същото е за Варна, "Черно море", Шипка и прочее. Това залитане към магистрали е изнасилване на нацията.
Значи кражбите, далаверите и комисионите са минимум 2 млрд. лв. А дотук са дадени много повече пари за магистрали. За такава сума Бочко би се изкушил да посегне дори на светая светих - собствените му магистрали.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
herbaltea
Рейтинг: 1429 НеутралноМа направо си изпуснал 3-4 нули. То на вас и бюджета на САЩ да ви дадат пак нищо няма да свършите.
Зная доста, не всичко казвам - вадя каквото преценя. :-) не ме поканиха на договорките САЩ-Русия и се мъча да отгатна по коствени признаци какво са договорили. dark'star, 02.12.22, https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225Боян Баянов
Рейтинг: 2606 Неутрално"За съжаление европейски пари все по-малко се дават за магистрали."
..............
Как не ги е срам?!?
Обръчите от фирми около г-н Бойко Борисов
какво ще крадат сега?
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5453 НеутралноЕ как 30 години, нали Буци крадеше по 20 милиарда на година? Значи, без Буци, за 5-6 години, особено ако и Каскетът падне, ги опъваме въпросните 1200 км без проблем! С машини...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевsvetlio_rm
Рейтинг: 303 Неутрално100 млн лв на км магистрала ? Тоя сериозно ли го казва или се ебава нещо..
Не че нещо ама дори на Бойко мафиотчетата търсеха по-малки бюджети от които да цоцат...
yp123
Рейтинг: 151 ВеселоТова е като задача за 4ти клас - при прогнозирана цена от 100млн лева за километър магистрала, прогнозирана от г-н министър, и средна цена от 5-10млн евро в страните от ЦИЕ, какъв % от обществения ресурс се планира да бъде откраднат, чрез ОП за строеж на пътища :D
БМЗ
Рейтинг: 1222 НеутралноСтига с тия магистрали. За въпросните 120 млрд. България може да стане енергийно независима и въглеродно неутрална.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченАма не да ги бухаме в коли и магистрали.
jdg451140432
Рейтинг: 345 НеутралноХАХА Фирмите са жертви а не съучастници !!!!!!!!Но за що не казваш кои са ПРЕСТЪПНИЦИТЕ които са дали авансово пари с милиони в чували да строят магистралите И СТРОИ ЛИ НЯКОЙ И КАКВО С ТЕЗИ НАШИ ///на българските граждани////МИЛИОНИ!!!!!!!!
Манчо
Рейтинг: 2758 НеутралноДали министърът е дописнал лапсус или се проявил "Ефектът на пауна" - скоро ще разберем.
Мараба, С-ДС доносници!БМЗ
Рейтинг: 1222 ЛюбопитноМагистралите за остаряла технология, скоро колите ще летят.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченПари за магистрали са пари хвърлени на вятъра.
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноПрокопи, ти ли си? 😃
selqnin
Рейтинг: 2601 ГневноТова нещо... защо още е "министър"???
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1259 НеутралноТия от пътния картел нямат наяждане !! Явно ще трябва да питаме северо-македонците кой и как им строи магистралите...
crivchip
Рейтинг: 1076 ЛюбопитноГарван гарвано око не вади, та и тоя министър така... Фирмите не са виновни, Боко и той не е виновен и като цяло виновни в цялата държава няма и зат'ва сме на т'ва дередже...
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноДотам е остаряла, че още на римляните им е хрумнало че всичко е в логистиката, а логистиката е пътища 😉
шарлатани
Рейтинг: 809 Неутралнозавършихте ли на кикито 5-тях моста и 8-тях тунела вече?
Resurrection
Рейтинг: 2334 ВеселоЕйййййй Бойко 500 млн километри магистрали ви построи, вие сега се оправдавате че трябвало да строите магистрали в България
БМЗ
Рейтинг: 1222 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "zxp53317185":
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченЛогистика може и по въздуха да се прави. 😉
Камен
Рейтинг: 895 НеутралноАми да ги направят тогава скоростни пътища, по две ленти в посока и мантинела в средата. Във Франция са така безплатните пътища, народа си кара по тях. Имат и магистрали, но са доста празни, защото минеш-не минеш 50 километра, и хоп дай 7-8 евро.
Габаритът на скоростните пътища е наполовина на магистрала, трябват много по-малко пари за отчуждаване на земя, както и за самия строеж. Е, не се кара със 130 по тях, а 110 - голяма работа.
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноПо принцип ако искаш да ги построиш като хората (така че да не се потрошат за 5 години) и при положение че в България теренът е планински - нужни са тунели и мостове всъщност сумата е доста реалистична.
И между другото не е кой знае какво.
Resurrection
Рейтинг: 2334 Веселоhttps://www.svobodnaevropa.bg/a/31343859.html
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноМда, за да пренасяш пипер и картофи е особено смислено да ги превозиш по въздух 😉
Да не говорим колко е "въглеродно неутрално" 😃
Resurrection
Рейтинг: 2334 НеутралноДо коментар [#19] от "zxp53317185":
Да ама СУМАТА е в едни чували които някой го отсурна като куци пиле- домат
svoboden
Рейтинг: 1915 НеутралноУж досега скъпо ги строели (щото се крадяли), то накрая ще излезе, че след “промяната”, “без да се краде” ще плащаме в пъти повече!?
Resurrection
Рейтинг: 2334 НеутралноДо коментар [#23] от "svoboden":
Защо бе? След промяната ще си карате по магистралите дето Бойко ви направи
Resurrection
Рейтинг: 2334 НеутралноДо коментар [#23] от "svoboden":
Не ти ли харесват? Виж цели 500 милиона километри са
selqnin
Рейтинг: 2601 ВеселоДо коментар [#6] от "БМЗ":
"Асфалта не се яде"
налЕ така, дрОгарьо!!!
От къде ви копае такива фъш-- пасоля?
БМЗ
Рейтинг: 1222 ВеселоДо коментар [#21] от "zxp53317185":
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченТук говорим за коли с антигравитация, а не за твоите ДВГ.
Аборигени, сър!
selqnin
Рейтинг: 2601 РазстроеноДо коментар [#15] от "киркор":
Само след като шмекера и измамника се докопат до властта
/да не дава Господ/
и вземат още 25- 30 000 000 000 външен дълг!!!
БМЗ
Рейтинг: 1222 ВеселоДо коментар [#26] от "selqnin":
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченПрочетохте ми мислите, сър Селинджър - асфалта наистина не се яде. Освен това е много вреден за природата.
ПАсоля може да го питате сам. 😉
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноДо коментар [#18] от "Камен":
Така е, но идеята е България (като страна с ценно географско положение) да успее да си използва силните страни като кръстопът и да взима транзитни такси за преминаване от което да печели.
Та не е особено редно да се искат тол такси за скоростни пътища.
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноХаха, сори още съм на кафе, рано ми е за концентрат 🤷
mesambria
Рейтинг: 1256 НеутралноКонцесия на магистралите. Държавата не може да строи и подържа качествено!
Resurrection
Рейтинг: 2334 Неутрално,,Официалните данни в Националния статистически институт обаче опровергават думите на Бойко Борисов. Според тях към 31 декември 2008 г. (месеци преди ГЕРБ да дойде на власт) дължината на автомагистралите в България е била 418 км, а към края на миналата година – 806 км.
Тоест от момента преди ГЕРБ да дойде на власт до последните месеци от управлението на третото правителство на Борисов дължината на автомагистралите в България се е увеличила с точно 388 км. “
Като една голяма част от парите за ремонтите са открити в едни чували….
klecho
Рейтинг: 1265 Неутрално2 милиона цигани х 500 лева на месец х 12 месеца в годината х 10 години = 120 милиарда.
Я. сметката излиза.
Тирбушон
Рейтинг: 489 Неутралноамбициозна цифра - 100 млн / км. То тунел по протежението на стара планина и мост до Одеса ще струва по малко ...... 100 млн / км. ?????? за магистрали през дунавската равнина ( София - Варна която е наполовина готова, София - Видин, Русе -Шумен и Търново Русе) , вЕрно ли? то един тунел или мост няма да има тука
Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е краяАпропо къде са тия 1200 км ?
hellwitch
Рейтинг: 571 НеутралноТоя за нищо ги няма тези цифри.
Поне с десет пъти е завишил цената на км. -100млн лв е поне 7-8 пъти по-скъпо от строителство на немски магистрали.
12млрд. Лв е по реалната цена на 1200 км магистрали
До руските мекерета
Рейтинг: 1771 НеутралноИ това ако не е проклятие….
Единият строи 500 млн. км. магистрали, на другия километърът му идва платинен - 100 млн. лв. парчето
Тирбушон
Рейтинг: 489 НеутралноНики Събев ? Ти ли си бе човек? Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е края
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4138 НеутралноБългария трябва да оправи магистралите и да санкционира турските претоварени тирове които рушат всичко!
САЩ с мъдрото ръководство на Байдън, вече са над $31трлн. на червено по федералния дълг. Libertarianism is just anarchy for rich people
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 1372 НеутралноАбе може и без магистрали , важно гербиджа да не е власт ....
jdg451140432
Рейтинг: 345 НеутралноОпределението за термина ИДИОТ е човек който не разбира смисъла на НЕЩАТА !!!Та въпроса ми е с какво количество енергия ще повдигнеш и превозиш по ВЪЗДУХА товарите които се превозват по магистралите ? Да не говорим за технологиите материалите и енергията нужна за ПРОИЗВОДСТВО на тези САМОЛЕТИ ХАХАХА!!!!!Човече страдаш от ефекта открит от Дънинг–Крюгер!!
Kostadin Kolarov
Рейтинг: 115 НеутралноНека да сметнем. "Игнатия Одос", магистрала с дължина 670 км бе построена за 6,9 млрд. евро в периода 1994 - 2009 г. Да предположим, че днес еврото е два пъти по-евтино. Това ще рече в съвременни евра един километър би струвал 20 млн. евро.
А според министъра ни - един километър ще е 50 млн. евро.
Oggie Petkov
Рейтинг: 523 НеутралноДо коментар [#18] от "Камен":
Защо не трябва да се прави както ти казваш. В Белгия често пътувах по един скоростен път. От Антверп до Зийбрюге(или Зиибрюж) и имаше над 10 светофара. Тъкмо засилиш и трябва да спираш. Никаква полза от четирите ленти.
selqnin
Рейтинг: 2601 ВеселоДо коментар [#27] от "БМЗ":
Вселенската Ви "креативност" прави компания
на титаничният Ви "интелект"
В ЛЯВО ОТ НУЛАТА!!!
Oggie Petkov
Рейтинг: 523 НеутралноДо коментар [#36] от "hellwitch":
Може би министърът ще строи магистралите изцяло под земята или на колони, знае ли човек. И този се има за архитект. Има и друго обаче. Може би той смята, че докато ги строят, левът ще се обезцени поне 10 пъти и да излезе прав.
selqnin
Рейтинг: 2601 ВеселоДо коментар [#29] от "БМЗ":
Практически не все още не е открит метод
по който да бъде прочетен несъществуващ обект....
Oggie Petkov
Рейтинг: 523 НеутралноДо коментар [#34] от "klecho":
Те, може да са цигани, ама не са глупаци.
selqnin
Рейтинг: 2601 ВеселоДо коментар [#41] от "jdg451140432":
Този е простО "тролей"!!!
Resurrection
Рейтинг: 2334 ВеселоДо коментар [#34] от "klecho":
Ти у ред ли си бе?
Ромите ще му работят за по 500 лв на студ и пек
Petleshev
Рейтинг: 2732 НеутралноДо коментар [#18] от "Камен":
Бивш tww09306483.И аз това съм се чудил много пъти, защо не направиха скоростни отсечки с по две ленти в посока? Вместо това се чешат по тиквите 20 години и току пуснат 10 километрова отсечка нагъната магистрала. Скоростните пътища са идеална алтернатива за по-малка и бедна държава като България.
Онаи вечер пътувах от Бургас към Варна. Баси ужаса... Дъжд, мъгла и вятър. Тесен и разбит път със символична маркировка. Нищо не се вижда. И това е пътят между двата ни големи морски града. Сигурно ще дрънкат още поне 20 години как ще правят магистрала. А досега можеха да оправят и разширят пътя. Можеха... Ама не искат. Всяка година не знам колко народ се претрепва в този пътен участък. И края му не се вижда.
Oggie Petkov
Рейтинг: 523 НеутралноДо коментар [#32] от "mesambria":
Готов ли си да плащаш 10 пъти повече от винетките? Освен това и сега "държавата не строи", а възлага на частни фирми.
Resurrection
Рейтинг: 2334 ВеселоДо коментар [#42] от "Kostadin Kolarov":
Е нали трябва да има и по един чувал пачки атрък
Вашият профил
Рейтинг: 2818 НеутралноДо коментар [#1] от "herbaltea":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠ще си направят един Дубай на Слънчака
Petleshev
Рейтинг: 2732 НеутралноДо коментар [#42] от "Kostadin Kolarov":
Бивш tww09306483.И като знам през какви чукари минава тази магистрала в Гърция... И колко тунели има. Нашите и 200 милиона на километър през нивите няма да им стигне.
ТимурБезКомандаПрдаващКодове
Рейтинг: 661 НеутралноЕ па, взимайте ги от Боку! Винету е откраднал поне половината
vesselin p
Рейтинг: 746 Неутрално1 км не може да струва 100 млн. лв.
Petleshev
Рейтинг: 2732 НеутралноДо коментар [#51] от "Oggie Petkov":
Бивш tww09306483.Инхауса се оказа много сладка работа. А някои точно определени фирми се оказаха получатели на стотици милиони авансово, за обекти без терен, проект и разрешително. И парите ги няма и магистралите ги няма. Ама те ДеБъ са виновни. И Киро. А Баце и Шиши са целите в бяло.
Oggie Petkov
Рейтинг: 523 НеутралноДо коментар [#19] от "zxp53317185":
Сумата е завишена поне 5 кратно, дори като се отчете и сегашната инфлация. "Крадецът" Бойко ги строеше със 10-12 млн на км. Добри, лоши, карате по тях дори и с 300км/ч. Ако не бяха младите Харвардски мошеници и най-вече Кокорчо, вече щяхме да имаме завършени Хемус до пътя Ловеч-Плевен и почти готов Ботевград-Видин, който през планината е скоростен път. Кокорчо, заедно с калинката, пишман архитектка Комитова ограбиха парите на фирмите, приготвени от ББ за финализиране на Хемус.
Petleshev
Рейтинг: 2732 НеутралноДо коментар [#57] от "Oggie Petkov":
Бивш tww09306483."... Ако не бяха младите Харвардски мошеници и най-вече Кокорчо, вече щяхме да имаме завършени Хемус до пътя Ловеч-Плевен..."!
А според едни от предизборните обещания на ГЕРБ, Хемус трябваше отдавна да е готова! :)))
https://www.dnes.bg/stranata/2012/08/10/magistrala-hemus-gotova-do-2017-g.165893
huh571128065
Рейтинг: 37 НеутралноШишков, догодина, като дойде Мъск му кажи.
zxp53317185
Рейтинг: 1794 НеутралноДо коментар [#57] от "Oggie Petkov":
Е, очевидно е че е завишена, колко точно пъти - не знам.
Само че в цял свят като искаш пари - искаш задължително повече, за да получиш колкото ти трябват 😉
ТимурБезКомандаПрдаващКодове
Рейтинг: 661 НеутралноАктивизацията на ватнишките (герб, бкп и дпс) ми подсказва, че назрява нещо голямо:)
Някой ще го изтакова подводно и доде не изсъхне. Имаме висш политик, необявен, по Магнитски! Развързали са кесията и сега се пенят, кат малоумни.
whitemare
Рейтинг: 1205 НеутралноТоя министър е пълен откаченяк. Къде по света се строи магистрала за 50 млн евро на километър?????
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациdiary_q
Рейтинг: 469 Весело120 милиарда лева????? Заслужава ли си?
За толкова пари всеки българин ще може да потроши поне по 3 коли по скапаните пътища.
Georgi Kanev
Рейтинг: 668 НеутралноВ тези 120 милиарда включени ли са над 50% кражби на парите, или не са...
sfl32583434
Рейтинг: 130 ВеселоДо коментар [#42] от "Kostadin Kolarov":
Сметката е точна, 40 се разпределят, с останалите 10 се строи.
После трябва да се плаща за поддръжка... е тогаз ще го закъсаме яко...
мъреца
Рейтинг: 200 Неутралноа най-добре е ЕС да спре да дава пари, тогава ще разберете каква им е цената, какво означава да изкараш пари и ще спрете просто да харчите нещо, което сте придобили не по естествен път
ТимурБезКомандаПрдаващКодове
Рейтинг: 661 ВеселоНякого пак са го бан:) Дневник, бан по ip, ако не можете сами ще ви помогна:)
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДопуснал е литмус.
Хи-хи
Рейтинг: 1781 НеутралноПо-кротко с тия магистрали и тия млрд.. С това замърсяване и при добра политика могат много товари да се качат на ЖП-то. На баровците и мутрьовците много им се иска всеко шосе да е писта и да карат с 200
Judjuk
Рейтинг: 2673 НеутралноИ 120 лв не трябва да дава служебното.
JudjukПобедителят на изборите, най-умният и най-кадърният, най-успелият, Строителят на съвременна България Боко от Банкя ще построи всичко.
Ogre
Рейтинг: 561 НеутралноНе им трябват магистрали на умнокрасивите. Те ходят само пеша по жълтите павета или най-много да се придвижат с колело. А такова нещо като нужди на цялото население - за тях е непонятна идея.
rexdog2004
Рейтинг: 1324 НеутралноДо коментар [#7] от "jdg451140432":
това беше най важното от интервюто. и мисирката срещу него мълчи като пукал. тоя ще краде повече отколкото работа да върши. крадците били жертва....
dun
Рейтинг: 627 НеутралноАми браво - предлагам, като добри данъкоплатци, да се откажем да ядем в следващите 5 год и да дадем парите на строителната мафия! Щото все пак магистралите са най-важното, нали!
pariah
Рейтинг: 1146 НеутралноТоя ж@лкар е бил наглец винаги, още от времето когато се подвизаваше по районните кметства...
- A witty saying proves nothing. Voltairehgg21387465
Рейтинг: 242 НеутралноИзграждането на магистрали обслужва единствено тираджийските компании, които имат интерес да превозват стоки на субсидирани от държавата инфраструктурни разходи. България, за разлика от Германия, не е експортноориентирана икономика, а е транзитноориентирана страна, т.е. през нея минават стоки на чужди производители и търговци. И, тук е основният въпрос! Трябва ли България да строи магистрали, по които да минават чужди тирове без да плащат стотинка? Струва ли си инвестицията и как тя се възстановява. Струват ли си човешките жертви, замърсяването на въздуха и тоталния дискомфорт от задръстените от тирове магистрали?
bludniq_sin
Рейтинг: 1116 НеутралноЧакай малко ... 120 млрд. на 1200 км = 100 милиона на километър ли ВЕ???
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlPetleshev
Рейтинг: 2732 НеутралноДо коментар [#72] от "Ogre":
Бивш tww09306483.За кви нужди говориш бе мамул? За нуждата от стадиони в празни села и канализации водещи в нищото?
fzj53311090
Рейтинг: 22 НеутралноЧовека каза 20 милиарда, гледах го по БНТ. От къде станаха 120 ?
mudslide
Рейтинг: 29 ВеселоДо коментар [#79] от "fzj53311090":
това са годините необходими за построяването им
Kaka Mara
Рейтинг: 2393 НеутралноДо коментар [#72] от "Ogre": По жълтите павета не може да се ходи след "ремонта" на Фънда нито пеша, нито с колело- опасно е за преминаващите.
ь
Рейтинг: 1209 НеутралноИ защо трябва да са платени, ако има частни инвеститори? Товарните си имат устройства, за леките им се плаща съответна част от постъпленията от годишната винетка.
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!evtimvz
Рейтинг: 1321 НеутралноСлушах го. Почти съм сигурен, че каза 20 млрд.
Brasil
Рейтинг: 346 НеутралноПауновски някъде е спал и е слушал с едно ухо.
Ето линк към видеото - https://bnt.bg/news/nazryava-li-novo-naprezhenie-v-patniya-sektor-sled-reshenieto-na-konstitucionniya-sad-312465news.html
От 02:01:13 нататък. Шишков казва "малко под 20 млрд.", а не 120 млрд.
mihail_p
Рейтинг: 1503 Неутрално20 милиарда каза за 1200 км,
демек по 16 милиона на км.
абе малко много ми, ама ок.
mihail_p
Рейтинг: 1503 НеутралноДо коментар [#76] от "hgg21387465":
тоест пълен мишмаш ти е в главата.
има експортно и импортно ориентирани.
метриката не може да я сменяш.
ние си изнасяме услуга за европа-еди колко си км
за тир в България.
nuy48693520
Рейтинг: 8 НеутралноШишков каза 20 милиарда, а не 120.
Роси
Рейтинг: 7585 НеутралноЗа 24 години - от 1995 до 2019 г., в България са построени 443 км нови магистрали, става ясно от данни, публикувани от Националния статистически институт в четвъртък. Преди 1995 г. в страната са изградени 314 км аутобани.
Към момента най-много километри магистрали има в Югозападна и Южна България- общо 432 км, като 240 км от тях са в Югозападния район. В Северна и Югоизточна България магистралите са общо 325 км. Преди 24 години те са били 83 км, 67 от които в Североизточния район. В Северозападния аутобаните се простират на едва 7 км. Тогава, както и днес в Северния централен район такива пътища изобщо липсват.
Първокласните в страната са 2925 км, преди 24 г. са били 3051. Второкласните са 4022 км, а най-много са третокласните - 12 172. Общата им дължина се е увеличила почти двойно спрямо 1995-а, когато са били 6422 км.
Като слушаш Борисов, в България само той е строил магистрали, преди това изобщо не е имало.
хм
Рейтинг: 1846 Неутралноживеем в оня виц, дето (поредно) правителство си мечтае народът да го няма, но да останат бюджетните пари за харчене :-)
данъци, винетки и накрая - нЕма път, скоро нЕма и да има.
gogo2011
Рейтинг: 1284 НеутралноТези 20 млрд. да ги търсят в Банкя, до един зайчарник. Може и повече да са. И без това няма да си ги носи в гроба. Макар че ги разнесе вече със самолети в разни екзотични държави.
gogo2011
Рейтинг: 1284 НеутралноДо коментар [#75] от "pariah":
Е как, бе? Че той си беше ваш кадър. Специално спуснат в Банки? Какво не му харесваш сега?
doroteus
Рейтинг: 1849 НеутралноСпомням си , че през 2021 г пък и след това се говореше точно обратното ! С "откраднатите " 8 млд. ПП ПП можеха да построят освен магистрали поне 3 моста още над Дунав , тунели , на първо време под Петрохан и под Шипка , пътя и жп София - Скопие и редовна самолетна линия между двата града ....Къде сте градители на светлото бъдеще .....
Batezuzi
Рейтинг: 1649 НеутралноАма разбира се. Те строителите са най-онеправданите. Видите ли те дават мило и драго пътищата ни да са здрави, хубави и т.н. пък ние мизерните не можем да ги оценим. Къде са сега ГЕРБ, не пардон. Бойко Борисов лично да показва какви качествени ремонти са направени. Само че нещо го няма и не сравнява предишните ремонти със сегашните ами пионките му тропат с краче, че било законно. Да бе, законно са ни ограбили с обществени поръчки, а интересът на данъкоплатеца как е защитен няма нужда дори да мислим камо ли да правим нещо.
Judjuk
Рейтинг: 2673 НеутралноЗа да е ефективна една магистрала, трябва да минават по нея 40000 коли/днн. Иначе е скъпо и като инвестиция и за поддръжка. Само европейският път покрива нормата. Шосето София-Солун спокойно може да е скоростен път. И щеше да е готово. Същото е за Варна, "Черно море", Шипка и прочее. Това залитане към магистрали е изнасилване на нацията.
JudjukJudjuk
Рейтинг: 2673 НеутралноГотино ми е да си карам по Тракия почти сам и никой да не ми се пречка. Но поддръжката и се оказа невъзможна.
Judjukvolarok
Рейтинг: 2858 НеутралноЗначи кражбите, далаверите и комисионите са минимум 2 млрд. лв. А дотук са дадени много повече пари за магистрали. За такава сума Бочко би се изкушил да посегне дори на светая светих - собствените му магистрали.