По улиците на България можеш да катастрофираш и умреш всеки ден, дори и на тротоара като пешеходец, така че или карайте смело или се придвижвайте пеша само в междублоковите пространства и парковете и се страхувайте през цялото време, че някой пилот може да се приземи в хола ви.
Статистика за специалисти. Реална полза за шофьорите няма. До кога ще продължава с тая простотия да се глобяват хората, заради това, че не са си включили късите светлини? Нийде по Европа го няма това.
Да знаем за я основната причина за ПТП - не съобразена скорост. Дори и да се движиш с 5 км/ч по заледен път, ако стане произшествие веднага се пише не съобразена скорост. Няма начин проблема да е заледения път или нещо друго.
Основна причина са катастрофата, традиционно е "шофиране, несъобразено с пътната обстановка" и както винаги лошите пътища са невинни. Ако изкарат статистика на местата с най-голяма честота на ПТП ще стане ясна картината. И тя е непроменена за последните 10 години.
Гробарката на снимката добре изглежда, дано не е пратила у гроба някой невинен. Иначе булгарчетата са майстори на волана. Особено в кръговото движение...
особено внимателни и бдителни в петък и събота, ________________ Страшно е , кавалери на селски погачки, идват на мисия шопинг и се въртят около търговски центрове и централни улици, трябва да сте поне през две коли от тях!
Интересно, че много се приказва за пътната безопасност, но никой не пита какво стана със системата Бонус-Малус за ГО, която доказано, навсякъде където е въведена, води до намаляване на произшествията. И че сме единствената държава в ЕС, може би и в Европа, където не е въведена тази система.
Статистика за специалисти.Реална полза за шофьорите няма.До кога ще продължава с тая простотия да се глобяват хората, заради това, че не са си включили късите светлини?Нийде по Европа го няма това.
Трябва да направите следната статистика - при тежките катастрофи изкарахте марките на участниците (най-вече на причинителите) и възрастта на водачите и мощността на автомобила.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Има една дефиниция: "неделен шофьор" - неопитен (без значение от годините) човек, който много рядко замества основния шофьор, примерно когато той не може/не иска да кара (пийнал си е по празниците). Така, че вероятно по уикендите са "неделните" шофьори
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Докато хора с по 30 фиша за превишена скорост и такива с "отнети" преди 10 години книжки си карат абсолютно необеспокоявани, всеки ден ще е опасен. Докато караме между кратери и "новата" маркировка не отразява нищо, и се изтърква за месец също.
Общо взето, поредната сфера, където държавата тотално е абдикирала и е оставила давещите се сами да се спасяват. Хората са лоши понеже карат лошо и се блъскат, въпреки молбите ни да не го правят.
"Най-малко инциденти на пътя (34) са регистрирани между 3 и 4 часа през нощта, но тогава и трафикът е с най-малък интензитет, показват още данните." И не е защото са спазвали ограниченията на скоростта ... поради необходимост (недостатъчна видимост)!? Тъй де, ограничение от 60 км/ч важи и денем, и нощем, и в мъгла (с 10 метра видимост) и всеки сам си "преценя" дали при 40 км/ч няма да излезе извън пътя. Апропо, като стана дума за трафика, как се смята статистиката? Имам подозрения, че при висок трафик, но хомогенен (на магистрала) ПТП-са по-малко от по-нисък трафик, но със смесени участници в движението - от охлюви до "шумахери", стават повече ПТП-та.
В България системата е видоизменена на Бонус-Фалос... 😀😀😀 А колко народ е с купени книжки, не е истина! Някои са толкова тъпи, че не могат да съобразят елементарни неща като например разстояние и скорост при изпреварване.
Статистика за специалисти.Реална полза за шофьорите няма.До кога ще продължава с тая простотия да се глобяват хората, заради това, че не са си включили късите светлини?Нийде по Европа го няма това.
Не съм съгласен. Много по-отдалеч се вижда насрещно движещ се автомобил с включени светлини (дори и на най-яркото слънце) и много по-лесно се придобива представа за скоростта на движение. Това е от малкото читави закони, вкарвани някога!
Има една дефиниция: "неделен шофьор" - неопитен (без значение от годините) човек, който много рядко замества основния шофьор, примерно когато той не може/не иска да кара (пийнал си е по празниците).Така, че вероятно по уикендите са "неделните" шофьори
Точно т.н. "неделни шофьори" са най-съобразителни. Търси проблема при стандартните заподозрени: мутреещи олигофрени, които са си престъпници по убеждение или при келеши с опит между 3 и 10 г зад волана, дето там'ън са събрали за "нова" кола се мислят за безсмъртни.
Добре де, ясно е, че МВР никога няма да се откаже да приписва всички инциденти на шофьорите. Никога на състоянието на пътищата или пътната обстановка. Все едно Путин да вземе по-малко от 115% от всички гласове. Имам тогава друго предложение към МВР - може ли да направите анализ на кои места шофьорите правят най-много грешки и да вземете мерки. Примерно ако някой участък е хлъзгав (не заради спестени пари при конструирането или асфалтирането, да паза Бог от такива изводи!), ами поради чисто статистически причини. И ограничението на скоростта от 60 км в час, не спира шофьорите да преминават с 40 км и да предизвикват инциденти (поради несъобразена скорост), ами ограничете скоростта до 30 км и не им давайте възможност на тия лекета да се самоубиват. Или пък ако дадено кръстовище, не че е организирано тъпо, но статистически шофьорите се състезават да карат несъобразено (преминавайки на червено) през него. Ами вземете, че настройте светофара да не светва зелено, докато на насрещното все още не е светнало червено. Не им давайте шанс на тия самоубийци да несъобразяват шофирането си по тази прекрасна инфраструктура с изрядни сигнализации и безупречна поддръжка
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
За България ... ВСЕКИ ДЕН!!! Та дори всеки час, минута или секунда .... Но като започнеш от инфраструктурата (ако изобщо има такава) и стигнеш до малоумните животни зад воланите, друго не може и да се очаква!
Тези катастрофирали въобще имат ли право или книжка да карат автомобил ?
Челни удари излизане от пътното платно и пр. това не е нормално шофиране и такива трябва да бъдат лишавани за дълго от каране и после подлагане на всякакви психически и периодически изпити които трудно могат да бъдат издържани с повърхностни способности. Наблегнете как се издават лицензии за шофиране в Германия и Скандинавия нека така да бъде и в България и Румъния що за идиотщина по пътищата ?!
Кво значение има как се дават лицензи, при положение, че стотици, ако не и хиляди карат без или с отнети книжки и никой не си прави труда да ги спре? Е, докато не убият някой.
Статистика за специалисти.Реална полза за шофьорите няма.До кога ще продължава с тая простотия да се глобяват хората, заради това, че не са си включили късите светлини?Нийде по Европа го няма това.
"Най-малко инциденти на пътя (34) са регистрирани между 3 и 4 часа през нощта, но тогава и трафикът е с най-малък интензитет, показват още данните."И не е защото са спазвали ограниченията на скоростта ... поради необходимост (недостатъчна видимост)!? Тъй де, ограничение от 60 км/ч важи и денем, и нощем, и в мъгла (с 10 метра видимост) и всеки сам си "преценя" дали при 40 км/ч няма да излезе извън пътя.Апропо, като стана дума за трафика, как се смята статистиката? Имам подозрения, че при висок трафик, но хомогенен (на магистрала) ПТП-са по-малко от по-нисък трафик, но със смесени участници в движението - от охлюви до "шумахери", стават повече ПТП-та.
в момента, в който имаш камиони на пътя и трафикът е нехомогенен. В петък и неделя не трябва да има движение на камиони по магистралите, за да е по-хомогенен трафика. В Германия е така. В Унгария също е така. На нашите двулентови магистрали, ако едната лента е заета с камиони, в другата са примигващите пилоти и нормално шофиращите страдат.
Тези катастрофирали въобще имат ли право или книжка да карат автомобил ?Челни удари излизане от пътното платно и пр. това не е нормално шофиране и такива трябва да бъдат лишавани за дълго от каране и после подлагане на всякакви психически и периодически изпити които трудно могат да бъдат издържани с повърхностни способности. Наблегнете как се издават лицензии за шофиране в Германия и Скандинавия нека така да бъде и в България и Румъния що за идиотщина по пътищата ?!
Само че в Германия гражданската не е на автомобила, а на шофьора и ако той прави нарушения ще му скочи гражданската до нива, до които просто ще му е адски скъпо. По спомен за тежки нарушения глобата е процент от доходите. У нас бонус-малус няма. Сменяш застрахователя. А един ден просто ще си продават колите на роднини и ще чистят така досието при бонус-малус...освен ако не го направят като в Германия - застраховката е на шофьора и само той може да управлява колата и само тогава важи застраховката. За всеки добавен шофьор се плаща отделно. Този трик го ползват в Германия за младите шофьори - бащата застрахова и добавя опция за допълнителни шофьори и така детето кара и излиза по-евтино отколкото, ако то сключи застраховката.
Точно т.н. "неделни шофьори" са най-съобразителни. Търси проблема при стандартните заподозрени: мутреещи олигофрени, които са си престъпници по убеждение или при келеши с опит между 3 и 10 г зад волана, дето там'ън са събрали за "нова" кола се мислят за безсмъртни.
Ма не ве колега е по-нагоре ти обясниха, виновни са пътищата, дупките и катаджиите. На нас се някой ни е виновен ма кат се качим на 10 годишния немски таралясник и гаааз и светкане на фарове и бегай ве яз съм най-дивия у нашто село
Много правилно. Иначе съм се чудил на ума на шофори в България "икономисващи" фарове и акумулатори привечер, в сива кола, слели се с пътя да се опитват да оспорват наказания. Не само на магистралите, още от едно време от преди 50 години в града в Швеция през зимния сезон, а той е дълъг, се кара на къси 24/7.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Нинов
Рейтинг: 1585 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати."....а 666 са били ранени."
Нощем върлува гяволът.
qqv391093118
Рейтинг: 2189 НеутралноПо улиците на България можеш да катастрофираш и умреш всеки ден, дори и на тротоара като пешеходец, така че или карайте смело или се придвижвайте пеша само в междублоковите пространства и парковете и се страхувайте през цялото време, че някой пилот може да се приземи в хола ви.
xgw06535068
Рейтинг: 1143 НеутралноСтатистика за специалисти.
Реална полза за шофьорите няма.
До кога ще продължава с тая простотия да се глобяват хората, заради това, че не са си включили късите светлини?
Нийде по Европа го няма това.
Mel Vi
Рейтинг: 279 НеутралноВ страната ни всеки ден е опасен за шофиране. По пътищата е пълно с безсмъртни с купени от аптеката или алибаба шофьорски книжки...
ChatПКП
Рейтинг: 1598 НеутралноДа знаем за я основната причина за ПТП - не съобразена скорост. Дори и да се движиш с 5 км/ч по заледен път, ако стане произшествие веднага се пише не съобразена скорост. Няма начин проблема да е заледения път или нещо друго.
mitakadm
Рейтинг: 410 НеутралноОсновна причина са катастрофата, традиционно е "шофиране, несъобразено с пътната обстановка" и както винаги лошите пътища са невинни. Ако изкарат статистика на местата с най-голяма честота на ПТП ще стане ясна картината. И тя е непроменена за последните 10 години.
Колкото повече - толкова повечеjoro4900
Рейтинг: 736 ВеселоГробарката на снимката добре изглежда, дано не е пратила у гроба някой невинен.
Иначе булгарчетата са майстори на волана. Особено в кръговото движение...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4071 Неутралноособено внимателни и бдителни в петък и събота,
Libertarianism is just anarchy for rich people________________
Страшно е , кавалери на селски погачки, идват на мисия шопинг и се въртят около търговски центрове и централни улици, трябва да сте поне през две коли от тях!
inspektora
Рейтинг: 225 ГневноИнтересно, че много се приказва за пътната безопасност, но никой не пита какво стана със системата Бонус-Малус за ГО, която доказано, навсякъде където е въведена, води до намаляване на произшествията. И че сме единствената държава в ЕС, може би и в Европа, където не е въведена тази система.
blogvlog
Рейтинг: 264 НеутралноТова е идеална възможност за катаджиите да одрусат някой заблеян. И без това работата им е да дебнат. In God we trust
bludniq_sin
Рейтинг: 1132 НеутралноДо коментар [#3] от "xgw06535068":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlЗа мен като активен шофьор светлините са полезни.
bludniq_sin
Рейтинг: 1132 НеутралноТрябва да направите следната статистика - при тежките катастрофи изкарахте марките на участниците (най-вече на причинителите) и възрастта на водачите и мощността на автомобила.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlpenetrating
Рейтинг: 8899 НеутралноИма една дефиниция: "неделен шофьор" - неопитен (без значение от годините) човек, който много рядко замества основния шофьор, примерно когато той не може/не иска да кара (пийнал си е по празниците).
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТака, че вероятно по уикендите са "неделните" шофьори
uun40688287
Рейтинг: 45 НеутралноДокато няма адекватна ифраструктура всеки ден е опасен за шофиране.
Корки
Рейтинг: 3205 НеутралноПри най-малкото съмнение, убий скороста, спаси човек!
Червена линия, червен картонkapitan_laino
Рейтинг: 894 НеутралноДокато хора с по 30 фиша за превишена скорост и такива с "отнети" преди 10 години книжки си карат абсолютно необеспокоявани, всеки ден ще е опасен. Докато караме между кратери и "новата" маркировка не отразява нищо, и се изтърква за месец също.
Общо взето, поредната сфера, където държавата тотално е абдикирала и е оставила давещите се сами да се спасяват. Хората са лоши понеже карат лошо и се блъскат, въпреки молбите ни да не го правят.
wanderer
Рейтинг: 2231 Весело"Най-малко инциденти на пътя (34) са регистрирани между 3 и 4 часа през нощта, но тогава и трафикът е с най-малък интензитет, показват още данните."
И не е защото са спазвали ограниченията на скоростта ... поради необходимост (недостатъчна видимост)!? Тъй де, ограничение от 60 км/ч важи и денем, и нощем, и в мъгла (с 10 метра видимост) и всеки сам си "преценя" дали при 40 км/ч няма да излезе извън пътя.
Апропо, като стана дума за трафика, как се смята статистиката? Имам подозрения, че при висок трафик, но хомогенен (на магистрала) ПТП-са по-малко от по-нисък трафик, но със смесени участници в движението - от охлюви до "шумахери", стават повече ПТП-та.
wanderer
Рейтинг: 2231 ВеселоДо коментар [#5] от "У Чен":
"Дори и да се движиш с 5 км/ч по заледен път, ако стане произшествие веднага се пише не съобразена скорост."
В 98% от случаите се пише "превишена скорост". Тъй де, требе да се оправдае харчлъка за камери за наблюдение, ако и да работят само "с отвертка".
pamela
Рейтинг: 3107 ВеселоДо коментар [#9] от "inspektora":
В България системата е видоизменена на Бонус-Фалос...
😀😀😀
А колко народ е с купени книжки, не е истина! Някои са толкова тъпи, че не могат да съобразят елементарни неща като например разстояние и скорост при изпреварване.
TM
Рейтинг: 460 НеутралноНе съм съгласен. Много по-отдалеч се вижда насрещно движещ се автомобил с включени светлини (дори и на най-яркото слънце) и много по-лесно се придобива представа за скоростта на движение. Това е от малкото читави закони, вкарвани някога!
mengo
Рейтинг: 476 НеутралноТочно т.н. "неделни шофьори" са най-съобразителни.
Търси проблема при стандартните заподозрени: мутреещи олигофрени, които са си престъпници по убеждение или при келеши с опит между 3 и 10 г зад волана, дето там'ън са събрали за "нова" кола се мислят за безсмъртни.
geparez
Рейтинг: 60 НеутралноДобре де, ясно е, че МВР никога няма да се откаже да приписва всички инциденти на шофьорите. Никога на състоянието на пътищата или пътната обстановка. Все едно Путин да вземе по-малко от 115% от всички гласове.
Имам тогава друго предложение към МВР - може ли да направите анализ на кои места шофьорите правят най-много грешки и да вземете мерки. Примерно ако някой участък е хлъзгав (не заради спестени пари при конструирането или асфалтирането, да паза Бог от такива изводи!), ами поради чисто статистически причини. И ограничението на скоростта от 60 км в час, не спира шофьорите да преминават с 40 км и да предизвикват инциденти (поради несъобразена скорост), ами ограничете скоростта до 30 км и не им давайте възможност на тия лекета да се самоубиват.
Или пък ако дадено кръстовище, не че е организирано тъпо, но статистически шофьорите се състезават да карат несъобразено (преминавайки на червено) през него. Ами вземете, че настройте светофара да не светва зелено, докато на насрещното все още не е светнало червено. Не им давайте шанс на тия самоубийци да несъобразяват шофирането си по тази прекрасна инфраструктура с изрядни сигнализации и безупречна поддръжка
trollhunter
Рейтинг: 3677 НеутралноУжасна стъкмистика.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Къде е мусаката да ни обясни повече?
gpj101139736
Рейтинг: 2009 НеутралноЗа България ... ВСЕКИ ДЕН!!! Та дори всеки час, минута или секунда .... Но като започнеш от инфраструктурата (ако изобщо има такава) и стигнеш до малоумните животни зад воланите, друго не може и да се очаква!
truthhurts
Рейтинг: 321 ВеселоНай-опасно е когато Деската Радева бърза за фризьор и лимузината на НСО кара в насрещното на бул България.
danvan
Рейтинг: 5208 РазстроеноНе кой а къде. В бЪлгария. Всеки ден.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatРоси
Рейтинг: 7775 НеутралноПо българските пътища всеки ден е опасен, докато има пияни, дрогирани и без книжки по тях. За калпавите магистрали няма да говорим.
svv03688321
Рейтинг: 847 НеутралноТези катастрофирали въобще имат ли право или книжка да карат автомобил ?
Челни удари излизане от пътното платно и пр. това не е нормално шофиране и такива трябва да бъдат лишавани за дълго от каране и после подлагане на всякакви психически и периодически изпити които трудно могат да бъдат издържани с повърхностни способности. Наблегнете как се издават лицензии за шофиране в Германия и Скандинавия нека така да бъде и в България и Румъния що за идиотщина по пътищата ?!
penetrating
Рейтинг: 8899 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "mengo":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertВ петък и събота?
kapitan_laino
Рейтинг: 894 НеутралноКво значение има как се дават лицензи, при положение, че стотици, ако не и хиляди карат без или с отнети книжки и никой не си прави труда да ги спре? Е, докато не убият някой.
alx061154739
Рейтинг: 1292 НеутралноУнгария, на магистрала трябва да си с включени къси.
alx061154739
Рейтинг: 1292 Неутралнов момента, в който имаш камиони на пътя и трафикът е нехомогенен. В петък и неделя не трябва да има движение на камиони по магистралите, за да е по-хомогенен трафика. В Германия е така. В Унгария също е така. На нашите двулентови магистрали, ако едната лента е заета с камиони, в другата са примигващите пилоти и нормално шофиращите страдат.
alx061154739
Рейтинг: 1292 НеутралноСамо че в Германия гражданската не е на автомобила, а на шофьора и ако той прави нарушения ще му скочи гражданската до нива, до които просто ще му е адски скъпо. По спомен за тежки нарушения глобата е процент от доходите. У нас бонус-малус няма. Сменяш застрахователя. А един ден просто ще си продават колите на роднини и ще чистят така досието при бонус-малус...освен ако не го направят като в Германия - застраховката е на шофьора и само той може да управлява колата и само тогава важи застраховката. За всеки добавен шофьор се плаща отделно. Този трик го ползват в Германия за младите шофьори - бащата застрахова и добавя опция за допълнителни шофьори и така детето кара и излиза по-евтино отколкото, ако то сключи застраховката.
courage.tcd
Рейтинг: 1141 НеутралноМа не ве колега е по-нагоре ти обясниха, виновни са пътищата, дупките и катаджиите. На нас се някой ни е виновен ма кат се качим на 10 годишния немски таралясник и гаааз и светкане на фарове и бегай ве яз съм най-дивия у нашто село
azs051154924
Рейтинг: 32 НеутралноБе то добре, ама това е малко като изследването къде може да се прекали с алкохол!?В бар, или в сладкарница!?
И МВР кво прави!?
azs051154924
Рейтинг: 32 ЛюбопитноВсъщност, то статистиката на осъдени показва колко безсмислено изследване е това.В общи линии означава да не се пътува в петък и събота.
daskal1
Рейтинг: 3586 НеутралноДо коментар [#31] от "alx061154739":
Много правилно. Иначе съм се чудил на ума на шофори в България "икономисващи" фарове и акумулатори привечер, в сива кола, слели се с пътя да се опитват да оспорват наказания. Не само на магистралите, още от едно време от преди 50 години в града в Швеция през зимния сезон, а той е дълъг, се кара на къси 24/7.
daskal1
Рейтинг: 3586 ЛюбопитноА за изследването: ами понеделник никак не изглежда по-добре от петък. Махмурлии?
chris jenkins
Рейтинг: 43 НеутралноЕ, гегата поне е с различни предни гуми. Явно не е откраднал достатъчно ганьопитека….
ivan_lawyer
Рейтинг: 755 НеутралноЕдин приятел ходеше на работа с автомобил, до магазина с автомобил, до аптеката с автомобил, до мола с автомобил, до съседната пряка с автомобил.
Това е някакъв фетишизъм, като само 1 огледало странично струва майка си и баща си, считай какъв балък си - както и да е.