Христо Грозев: Чувствам се заплашен да се завърна в България, тя е лесна плячка за руските служби

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (276)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Jay Gatsby
    Jay Gatsby
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    Българските политици продължават да се упражняват в призивите си един към друг - "Стани да седна аз".

    Затова от тях можете да чуете разнообразни интерпретации на тема "Кой е виновен". По-възрастните помнят, че дълго време виновен беше Иван Костов - за какво ли не, за всичко.

    После Костов заглъхна и сега е виновен Бойко Борисов. Между другото - царят, Станишев, Първанов, Доган, Пеевски ... никога не са изпадали от класацията "Кой е виновен".

    Мандатоносителите Кирчо и Асен, заедно с Корнелия и Христо Иванов също са виновни - седем месеца са си 210 дни... (Чалгаджиите не са виновни - говедото не е виновно за това, че са го пуснали да живее в гостната стая...).

    Тефлоновият Румен се прави на света вода ненапита - сякаш, че аз управлявам служебно от април 2021 г. и аз трябва да съм виновен.

    Време е поне по-интелигентните българи да разберат, че от десетилетия пасат зелен хайвер. България никога не се е освобождавала от незавидната си роля на кремълска колония.

    От Москва пре-назначиха елита на компрадорската БКП и нейната ДС в ролята на посткомунистическа олигархия - слугиня на великодържавния имперски интерес.

    Всеки, който се е опитвал да защитава български интерес срещу интересите на Москва в управлението на страната е бил изхвърлян от властта.

    Някои са били изхвърляни и са се връщали обратно - вече в роля на послушни изпълнители на волята на руската висша ОПГ.

    Докато не бъде скъсана пъпната връв на българския бантустан (наричан без основания "държава") с колониалната метрополия в Москва и нейното българско олигархично представителство, няма да има значение кой ни управлява - Костов или царят, Борисов или Станишев, Доган или ... Доган..., Кирчо или Асенчо...

    Режете тумора оттам, откъдето е израснал - обслужващият български персонал от сменящи се на върха политически фигури е втори, а не първи проблем.

    Ако почвате от втория проблем - поне действайте адекватно. Най-спешно е да махнете Румен Решетников - за да не ви махне той вас...

    Подобно на толкова много империи, които са съществували по-рано Съветският Съюз в крайна сметка се е взриви отвътре и разцепи на части, ставайки жертва, не толкова на пряко военно поражение, колкото на процеса на дезинтеграция, ускорено от икономически и социални проблеми.
  2. 2 Профил на Jay Gatsby
    Jay Gatsby
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    Чудесно продължение на това което говори журналиста! Коментара е на г-н Огнян Минчев. Споделяме го вече мноооого хора. И не само извън България.

    Подобно на толкова много империи, които са съществували по-рано Съветският Съюз в крайна сметка се е взриви отвътре и разцепи на части, ставайки жертва, не толкова на пряко военно поражение, колкото на процеса на дезинтеграция, ускорено от икономически и социални проблеми.
  3. 3 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    Забавно е след цензурирането на руски СМИ да ревеш за свобода на словото.
    И пак там и атаките към Мъск, не щял да цензурира по кефа на "демократите"

  4. 4 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    > Забавно е след цензурирането на руски СМИ

    Гнида.

    કટાક્ષ
  5. 5 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3225 Неутрално

    А Българската прокуратура въобще не разследва експлозиите у нас .

  6. 6 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    До коментар [#2] от "Jay Gatsby":

    Горкият Минчев. Беше търсен и плащан преди десетилетия.
    Сега се опитва да заработи "къшей хляб и глътка уиски".

  7. 7 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3225 Неутрално

    И Гебрев се е отривил с рукула

  8. 8 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#3] от "brazza":

    > Забавно е след цензурирането на руски СМИ

    Всички знаем кой е най-големия цензор на руски СМИ.

    И не виждаме нищо забавно в това.

    કટાક્ષ
  9. 9 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    > Забавно е след цензурирането на руски СМИГнида.
    —цитат от коментар 4 на Ан Он


    Прав сте. ЕС са гниди.
    Искам многостранна информация, а изводите да си правя аз, а не да ми ги натрапва Дойче Веле.

  10. 10 Профил на tfl211156617
    tfl211156617
    Рейтинг: 115 Неутрално

    Добри новини от москва

    77-годишният режисьор и пропагандатор на Путин Никита Михалков (https://t.me/Pravda_Gerashchenko/55252 ) беше хоспитализиран с ковид пневмония.

    Според руски медии Михалков първоначално е бил хоспитализиран в градска клинична болница № 67. След това обаче лекарите са решили да го преместят в друга болница с помощта на екип за интензивно лечение. Известно е, че Михалков е в критично състояние.

    Ще прави ли подарък на украинците за Коледа? 🤡

    Източник: https://t.me/Pravda_Gerashchenko

  11. 11 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 906 Неутрално
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8049 Неутрално

    Кремъл не само плаши, той трови и убива тези, които са против него, пишат и говорят против Путин и шайката му.

  14. 14 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#9] от "brazza":

    > Забавно е след цензурирането на руски СМИ

    > Прав сте. ЕС са гниди.

    Какво ЕС бе клоун.

    Цензурата я въведе еднолично от Фюрера ти.

    ---------

    01.03.2022 21:35

    Русия блокира радио "Ехото на Москва" и телевизионния канал "Дожд", известен още като TVRain – две от малкото независими медии в страната. Прегрешението им е, че са разпространявали "умишлено фалшива информация" за нахлуването на Москва в Украйна.

    કટાક્ષ
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 4673 Неутрално

    Орките са заплаха за всички основни човешки права. Нарушиха всички спогодби и споразумения, нахлуха в суверенна държава, а потъпкването на свободата на слово си е традиционно за тях.

    Най големия смях е писмото на Рогозин, които пратил шрапнела на френския посланик, пелтечейки от възмущение като бавно развиващ се селски хулиган.

    Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
  17. 17 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#11] от "fcv251055839":

    > Теб кой те храни ? Откъде ти идват пари ?

    Аз го храня. Защото заслужава. Защото разкрива по всички възможни линии червеноармейската ви некадърност.

    Други въпроси?

    કટાક્ષ
  18. 18 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#15] от "terminal velocity":

    > виж за платените боклуци на британското разузнаване
    > място в Сибир винаги ще се намери

    Плети въжета, плети...

    કટાક્ષ
  19. 19 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2652 Неутрално

    "Все още нямам информация на какво основание ме търсят......"

    Шопите казват: Он знае що го бият.

    Judjuk
  20. 20 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#9] от "brazza":

    > Забавно е след цензурирането на руски СМИ

    Голяма част от медиите в Русия са под контрола на държавата, а медийният регулатор Роскомнадзор следи изкъсо всяка публикация, свързана с войната в Украйна. Регулаторът счита за невярна информацията за обстрела на украински градове и смъртта на украински цивилни в резултат на действията на руската армия, както и материали, в които руската "специална операция" се нарича нападение, инвазия или обявяване на война. Така дори най-големите руски медии не могат да си позволят да съобщават информация, която не отговаря на официалната позиция на Кремъл.

    ----

    Само частта със 'Забавното' не ми е ясно къде я виждаш. Това че сте забранили да се пише че избихте над 100 хиляди от вашите русначета - това ли те забавлява ?

    До колко мислите да ги докарате тоя път?

    કટાક્ષ
  21. 21 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    До коментар [#14] от "Ан Он":

    Точно тези две медии са са на вид евреи - интернационалисти, които трудно понасям.
    Ако искате нормална еврейска медии, гледайте РТВИ.

  22. 22 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#19] от "Judjuk":

    > "Все още нямам информация на какво основание ме търсят......"
    > Шопите казват: Он знае що го бият.

    Другарю Суджук - на Грозев му е забранено да влиза във ФедеNaZZията ви от 10 години.

    А кой какво точно е избълвал последната седмица не е ясно на абсолютно никой, включително и на тоя дето го е избълвал, като се е събудил сутринта с цепеща го глава.

    કટાક્ષ
  23. 23 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#21] от "brazza":

    > Точно тези две медии са са на вид евреи - интернационалисти,
    > които трудно понасям.

    Гледай си первъй каналь и си чакай повиквателната.

    કટાક્ષ
  24. 24 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5133 Неутрално

    До коментар [#1] от "Jay Gatsby":

    До коментар [#2] от "Jay Gatsby":

    И каква е връзката на това с Христо Грозев?

  25. 25 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#21] от "brazza":

    > Точно тези две медии са са на вид евреи - интернационалисти,
    > които трудно понасям.

    Персонален поздрав по случай Коледата ви.

    https://www.youtube.com/watch?v=3ZZJJ1k8xAE

    "Дядя Вова, мы с тобой"

    Това е версията с Кузя, без онази пухкавата депутатка. На мен повече ми харесва.

    Пожелавам много успехи във 'Аляску возвратим' през 2023-та.

    કટાક્ષ
  26. 26 Профил на Погребваме Промяната
    Погребваме Промяната
    Рейтинг: 2356 Неутрално

    Христо Грозев: Не съм само аз, Кремъл заплаши с руски закон всички журналисти по света

    Дигай високо крак

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  27. 27 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#25] от "Ан Он":

    > Това е версията с Кузя, без онази пухкавата депутатка.
    > На мен повече ми харесва.

    Извинявай, изложих се. Ето го правилното видео с Кузя:

    https://youtu.be/NFn3c4MqjYg?t=116

    કટાક્ષ
  28. 28 Профил на dofftora
    dofftora
    Рейтинг: 307 Неутрално

    Пряко излъчване от Ботсуана

  29. 29 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#28] от "dofftora":

    > Пряко излъчване от Ботсуана

    Как е ситуацията във Воронеж - оправиха ли ви канализацията?


    કટાક્ષ
  30. 30 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Не само журналисти, расия плаши всички хора по света и затова съществуването на тая гротеска ще бъде силно ограничено още тази година.

    Слава на Украйна! Слава на героите! Съд за руските агресори и за предателя Радев!
  31. 31 Профил на Jay Gatsby
    Jay Gatsby
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#24] от "vassilun":

    Е напъни се как този Журналист допринася за еманципирането на Бантсутан в Европа като част от разследваща организация. Замисли се за това как е " подкрепен" от разни идиоти от израждане. И как е долюбван от от пРезиданета на Решетников.
    В това е връзката на коментара. Малко журналисти от Бантустан могат да се похвалят с ефективни разслдващи статии за предателското съветофилство в Бантустан.
    Е това е връзката !

    Подобно на толкова много империи, които са съществували по-рано Съветският Съюз в крайна сметка се е взриви отвътре и разцепи на части, ставайки жертва, не толкова на пряко военно поражение, колкото на процеса на дезинтеграция, ускорено от икономически и социални проблеми.
  32. 32 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2243 Неутрално

    Този същия журналист като Митко Кенаров, който е известен единствено с това, че го биха на протест.

  33. 33 Профил на ivan_lawyer
    ivan_lawyer
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    Да и отново пролича както при Иван Костов, че нямаме външна дипломация, да се свържат съответно и да помолят, кого, къде - портиерите на Лубянка, леле-мале.

    Имената на посланиците ни са винаги анонимни.

  34. 34 Профил на isprian
    isprian
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    Никой не е в безопасност, който живее под диктатура. Не може да има мнение различно от вожда. Даже и по-равните, ако не слушкат пият менделеев чай или показват опити за летене от високо.

    Образованието, знанието и свободата на мисълта е опасност за всяка диктатура!
  35. 35 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4932 Неутрално

    Кои са медиите и журналистите получавали 4500? Няма отговор.

    Нито МВнР, нито МВР, нито друг от правителството се е свързвал с него. Само ДАНС.

  36. 36 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    Грозев обясни ли как един "журналист" като него си купи вестникарска група 24 часа с Огнян Донев и Любо Пъпката?

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  37. 37 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3395 Неутрално

    Грозеев назова името на Македонски журналист, през/чрез който Русия/Кремъл плаща на български медии.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  38. 38 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#32] от "svoboden":

    > Този същия журналист като Митко Кенаров, който е известен
    > единствено с това, че го биха на протест.

    Имаш ли изобщо идея за какво говориш?

    Преди няколко месеца публикуваха информация за това че Гиркин/Стрелков продължава да пътува с паспорт издаден от КГБ. Което показва всичко това което се случва в момента е операция на чекистите по случай юбилея на Фюрера им дето са я започнали още преди 2010-та.

    -- Hristo Grozev. Girkin and the head of the LPR worked under the FSB (2022)
    https://youtu.be/BPxebGo7OfY?t=346

    કટાક્ષ
  39. 39 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Задунайская губерния и копейки - докога бе?!

  40. 40 Профил на roentgen
    roentgen
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До коментар [#36] от "whitemare":

    Хайде ти обясни, ама с конкретни данни и линкове.

    Търсенето на фалшива информация е по-тревожно от предлагането и.
  41. 41 Профил на z_z_z
    z_z_z
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#11] от "fcv251055839":

    При мен е на работа. Теб какво те интересува това?

  42. 42 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    Интересно как Дневник през 2011 не говорят за Христо Грозев като разследващ журналист, а като инвеститор и представител на "австрийски" инвеститори и съсобственик на 24 часа и Труд. Та кога точно Грозев стана "разследващ журналист" ми е интересно?

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  43. 43 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/10/19/1181720_ognian_donev_grozev_raboti_za_da_unishtoji_trud_i_24/

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  44. 44 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2412 Неутрално

    те ватнишките агенти са ясни
    гербиджа, бкп-ту (в коалиция по места с гербиджа), вгъзраждане, разни гоцета, пикаещи във фонтани

  45. 45 Профил на Лудколю Деликолев
    Лудколю Деликолев
    Рейтинг: 972 Весело

    Митрофановна си срита кьопеците и като се почна едно ръмжене, зъбене, дране на рубашки и мазане на сополи по цивките, та цяла неделя.

  46. 46 Профил на z_z_z
    z_z_z
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#42] от "whitemare":

    Посредством журналистически разследвания.

  47. 47 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#42] от "whitemare":

    > Та кога точно Грозев стана "разследващ журналист" ми е интересно?

    2014-та. Разследването на Самальота дето братушките ти го гръмнха.

    Последните години едно от по-известните разследвания беше за една двойка ГРУ гейове любители на катедрали, но има и доста интересни други.

    А тук е едно отпреди няколко месеца:

    Hristo Grozev. Girkin and the head of the LPR worked under the FSB (2022) Ukrainian news
    https://www.youtube.com/watch?v=BPxebGo7OfY&t=346s

    કટાક્ષ
  48. 48 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    Това решение на Путлер дава основание на всеки изкукуригал руснак да се саморазправя с нашия сънародник и да очаква да стане дУпеДат в руския парламент - дума, май беше..

  49. 49 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4932 Неутрално

    Интересно как Дневник през 2011 не говорят за Христо Грозев като разследващ журналист, а като инвеститор и представител на "австрийски" инвеститори и съсобственик на 24 часа и Труд. Та кога точно Грозев стана "разследващ журналист" ми е интересно?
    —цитат от коментар 42 на whitemare


    Имаше едни скайп разговори между Светлана Джамджиева и Огнян Донев - там най - подробно е обсъждано кой как и какво. Сигурно с гугъл се намират.

  50. 50 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4318 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Некои нелегални елементи в страна спонсор на
    тероризъм май още верват, че ръка спонсор на
    беззаконие е по-дълга от дългатата ръка на закона.
    За съжаление.

    "Все още нямам информация на какво основание ме търсят и единствената такава е на държавната новинарска РИА "Новости", че причината е разпространяване на неверни твърдения за руската армия.

    Ако това е така, въпросът за моята защита надхвърля персоналния ми интерес, тъй като
    за пръв път от Русия се прехвърля закон, предназначен за руски граждани, към такива от други държави,
    в частност към такива от ЕС.
    Това би било без прецедент и голяма заплаха към
    всички журналисти и хора по света.

    За мен е абсурдна тезата на посланик Елеонора Митрофанова, че обявяването ми за федерално издирване било послание към мен, че не съм добре дошъл в Русия, защото аз имам забрана за влизане още от 2012 г.,
    допълни той."

  51. 51 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2902 Неутрално

    Дааа! Лесна плячка. Тук даже службите са просмукани със ватно влияние.

    SHADOWS of SOFIA
  52. 52 Профил на olino
    olino
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Забавно е след цензурирането на руски СМИ да ревеш за свобода на словото.И пак там и атаките към Мъск, не щял да цензурира по кефа на "демократите"
    —цитат от коментар 3 на brazza


    На запад не са обявили Симонян и Соловьов за международно издирване и не са образували досъдебни производства срещу тях.
    Да не говарим,че статутът "обявен за международно издирване" по кремълските стандарти означава мишена за руските тайни служби.

  53. 53 Профил на arrogantbastard
    arrogantbastard
    Рейтинг: 129 Неутрално

    "Моето общуване с някои от правоохранителните органи в тези страни, показва, че информацията, споделена от българската прокуратура с тези страни, е меко казано подвеждаща", каза Грозев

    Малиии, сега Каскета като му прати една призовка и му повдигне едни обвинения за уронване на престижа на прокурватурата - ша види той как се критикува най-ценното на гробаджийско-депесарската ОПГ!!!

    Грозев - РЕСПЕКТ!

    За Каскета и кураторите му - комбинация от три пръста с преобладаващ среден!

    Ain't no thing like me, except me!
  54. 54 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Грозев, ама нали живееш (отдавна) извън БГ. Що точно сега реши, че искаш да се завръщаш? Да не би резко да реши, че е по-добре тук? Или ей така да се чувстваш в прожекторите, и да си интересен за без пари?!?

  55. 55 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4427 Неутрално

    " Колегата му от "Възраждане" Ивайло Чорбов продължи в същия тон: "Вие сте военен разузнавач на САЩ, защо България да ви защитава? Какво работите в интерес на българската държава?"


    "Това е дезинформация и трябва да отговоря на нея", отвърна Грозев. Родителите ми са учители по математика и като 17-годишен съм работил във вестник на комсомола, нает бях на работа от човек, работил само в сектора на радио медиите и не знам откъде вадите твърденията си, продължи той."


    Даже няма нужда да се сочат руските агенти у нас - те сами се издават ! Израждане са класически пример за това, но не само те......!

  56. 56 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2412 Неутрално

    Дааа! Лесна плячка. Тук даже службите са просмукани със ватно влияние.
    —цитат от коментар 51 на К2


    Че кога не са били пробити?! Изненадваш се?!

  57. 57 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2412 Неутрално

    Грозев, ама нали живееш (отдавна) извън БГ. Що точно сега реши, че искаш да се завръщаш? Да не би резко да реши, че е по-добре тук? Или ей така да се чувстваш в прожекторите, и да си интересен за без пари?!?
    —цитат от коментар 54 на tolex


    Че живее навън отдавна - така е. Не чух обаче да е искал да се връща. Тва комунягите сте гадно и одло племе.
    въпросът беше: Бихте ли дошли в България (за защита)?

  58. 58 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#54] от "tolex":

    > Или ей така да се чувстваш в прожекторите, и да си интересен за без пари?!?

    Май не си наясно че името Христо Грозев е известно по целия свят. Като един от експертите по всичко свързано с некадърните операции на ГРУ и КГБ.

    Какви прожектори, какво 'интересен за без пари', като човека го канят навсякъде и преди Путин да го изобличи като враг на световния мир.


    Hristo Grozev. Girkin and the head of the LPR worked under the FSB (2022) Ukrainian news
    https://www.youtube.com/watch?v=BPxebGo7OfY&t=346s

    કટાક્ષ
  59. 59 Профил на beyond_the_frame
    beyond_the_frame
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Кой ги пусна кoпeйкаджийските помияри да задават въпроси? Марш да се оплакват на москалската бивoлица в пасьола!

  60. 60 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4605 Неутрално

    Еха, това направо си е предварително написана халтура от либерален инфлуенсър, машала,евала, аферим!



    !

    Българските политици продължават да се упражняват в призивите си един към друг - "Стани да седна аз".Затова от тях можете да чуете разнообразни интерпретации на тема "Кой е виновен". По-възрастните помнят, че дълго време виновен беше Иван Костов - за какво ли не, за всичко.После Костов заглъхна и сега е виновен Бойко Борисов. Между другото - царят, Станишев, Първанов, Доган, Пеевски ... никога не са изпадали от класацията "Кой е виновен".Мандатоносителите Кирчо и Асен, заедно с Корнелия и Христо Иванов също са виновни - седем месеца са си 210 дни... (Чалгаджиите не са виновни - говедото не е виновно за това, че са го пуснали да живее в гостната стая...).Тефлоновият Румен се прави на света вода ненапита - сякаш, че аз управлявам служебно от април 2021 г. и аз трябва да съм виновен.Време е поне по-интелигентните българи да разберат, че от десетилетия пасат зелен хайвер. България никога не се е освобождавала от незавидната си роля на кремълска колония.От Москва пре-назначиха елита на компрадорската БКП и нейната ДС в ролята на посткомунистическа олигархия - слугиня на великодържавния имперски интерес.Всеки, който се е опитвал да защитава български интерес срещу интересите на Москва в управлението на страната е бил изхвърлян от властта.Някои са били изхвърляни и са се връщали обратно - вече в роля на послушни изпълнители на волята на руската висша ОПГ.Докато не бъде скъсана пъпната връв на българския бантустан (наричан без основания "държава") с колониалната метрополия в Москва и нейното българско олигархично представителство, няма да има значение кой ни управлява - Костов или царят, Борисов или Станишев, Доган или ... Доган..., Кирчо или Асенчо...Режете тумора оттам, откъдето е израснал - обслужващият български персонал от сменящи се на върха политически фигури е втори, а не първи проблем.Ако почвате от втория проблем - поне действайте адекватно. Най-спешно е да махнете Румен Решетников - за да не ви махне той вас...
    —цитат от коментар 1 на Jay Gatsby


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  61. 61 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#60] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    > Еха, това направо си е предварително написана

    Я кажи за КГБ паспорта на Гиркин какво мислиш?

    Hristo Grozev. Girkin and the head of the LPR worked under the FSB (2022) Ukrainian news
    https://www.youtube.com/watch?v=BPxebGo7OfY&t=346s

    કટાક્ષ
  62. 62 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 3030 Весело

    Оф, тая мастия на определени служби взел да казва на България какво да прави? Чак пък застрашен се чувствал! Ми никой няма зор да се връщаш у Бг..Стой си , където са те скрили..Кво ни занимаваш с личните си драми?!

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  63. 63 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 709 Неутрално

    До коментар [#20] от "Ан Он":

    Ако нашите убавци потвърдят, че държавата Бг е изпратила лицето Грозню специално да шпионира РФ и за това ще го защитават.... в противен случай лицето Грозню си е обикновен частен шейтан-шпионин най вероятно вербуван и работещ за чуждо разузнаване, говори се за ЦРУ И МИ6!!!
    Т.е. кой каквото си е дробил да си го куса... от тук нататък ако не се яви пред съда да се защити работата опира до Петров и Беширов, неговите си герои!!!!
    А иначе...
    "Христо Грозев е признал, че властите в Киев наистина са се опитали да вербуват руски пилоти да отвлекат самолети (награда по 1 мил.$ за бройка), но неговата роля е била само да документира събитията, като е снимал филм за операцията срещу сребърници разбира се.... еее после срещу нови сребърници щеше да го развява в медиите, както той си го умее."
    Така че хората казват, ЩОМ ШАВАРА СЕ КЛАТИ НАД ВОДАТА, ПОД ВОДАТА ИМА ГОЛЕМА РИБА.... та и щом за Грозньо се заговаря с недомвлъвки най вероятно има сериозен шпионски скандал!!!

  64. 64 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 3030 Весело

    До коментар [#59] от "beyond_the_frame":

    Нали! Само правилната грантоедска гледна точка трябва да се чува, г-да " демократи"...

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  65. 65 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#60] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    > Еха, това направо си е предварително написана

    > Я кажи за КГБ паспорта на Гиркин какво мислиш?

    Номерчето на служебния му паспорт се различава само по последната цифра от номерчето на паспортите на няколко други героя на ГРУ/КГБ дето станаха известни последните няколко години.

    કટાક્ષ
  66. 66 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#62] от "Hristov":

    > Чак пък застрашен се чувствал! Ми никой няма зор да

    > Я кажи за КГБ паспорта на Гиркин какво мислиш?

    Номерчето на служебния му паспорт се различава само по последната цифра от номерчето на паспортите на няколко други героя на ГРУ/КГБ дето станаха известни последните няколко години.

    Hristo Grozev. Girkin and the head of the LPR worked under the FSB (2022) Ukrainian news
    https://www.youtube.com/watch?v=BPxebGo7OfY&t=346s

    કટાક્ષ
  67. 67 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#63] от "keko2":

    > Т.е. кой каквото си е дробил да си го куса...

    Hristo Grozev. Girkin and the head of the LPR worked under the FSB (2022) Ukrainian news
    https://www.youtube.com/watch?v=BPxebGo7OfY&t=346s

    કટાક્ષ
  68. 68 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#63] от "keko2":

    > Т.е. кой каквото си е дробил да си го куса...

    2019. Open Source: The Skripal Poisoning Investigation - Christo Grozev

    https://www.youtube.com/watch?v=2kS79Ysc2_E

    કટાક્ષ
  69. 69 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 709 Весело

    До коментар [#55] от "samoedin":
    Те руснаците няма да го търсят, но той ще се крие, ще трепери и ще скача постоянно в съня си ... така се живее с нечиста шпионска съвест!!!
    Пътник е, но билетът му за Пъкъла е в Ми6.... а може и в Цру!!! Той вече е осветен шпионин не им върши работа и не им е нужен, както Немцов, Политковская, а Навални се усети и се върна в Русия и т.н.

  70. 70 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#63] от "keko2":

    > Т.е. кой каквото си е дробил да си го куса...

    Exactly at this time 8 years ago, Malaysian Airlines flight MH17 took off from Amsterdam with 298 people on board. Less than 3 hours later, they were all killed by a BUK anti-aircraft weapon, fired by the same incompetent Russian army that is killing mothers and children today.

    See more resources on Google
    Bellingcat's Christo Grozev on MH17 Trial Progress So Far

    https://www.youtube.com/watch?v=yDOQVCngDos

    કટાક્ષ
  71. 71 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#63] от "keko2":

    > Т.е. кой каквото си е дробил да си го куса...

    Много сте му набрали, а ?

    -----
    https://www.youtube.com/watch?v=y1_qczGW07U

    BBC is a British public broadcast service. Wikipedia

    Skripal poisoning: Did third Russian suspect command attack? - BBC Newsnight

    કટાક્ષ
  72. 72 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#64] от "Hristov":

    > Само правилната .... гледна точка трябва да се чува,

    Предполагам че под 'правилната гледна точка' имаш предвид това интервю на двамата православни мужика?

    https://www.youtube.com/watch?v=HZatub49aIA

    કટાક્ષ
  73. 73 Профил на qtl36551020
    qtl36551020
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Тоя па смешник ,къф журналист аре изживя си 5 минутибслава и да не ни занимава вече.

  74. 74 Профил на irl471142598
    irl471142598
    Рейтинг: 2944 Неутрално

    Започвам с извода , проблемът на България е в нас самите.
    Произходъдт на много от бедите ни, като нация и държава е учебникът ни по история, отразяващ и то не от вчера, руската гледна точка на събитията
    Следствията от това са тежки, голяма част от българите мислят като небългари; пресния пример -Възраждане , Грозев да бил съден, защото шпионирал за чужда страна.
    В това изречение се съдържат повече нелепости отколкото самото то има думи. И въпреки това , има хора които го изричат. И нищо. Значи то или е истина , или ние си заслужаваме /скритото?/ презрение на света...

    Продължавам натам, това че Русия ни обявява за враг, за екземплярите от Възраждане не само че не значи нищо, то за тях то е комплимент.Че как иначе , щом Русия ни е обявила за враг, няма как да не сме враг , виновни сме ,заслужили сме си етикета враг и трябва да си понесем наказанието. Русия никога не греши.
    Прочее, лазенето около сапогите на руските владетели не е от вчера. В буквалния смисъл. Сещам срамния случай, когато в 1886, "българска депутация" , водена от митрополит Климент , влиза /!/ лазейки на 4 крака, при император Александър трети , /!/ за да му се извини за Съединението на България, извършено , представяте ли си, срещу волята му... Същото Съединение , което всички гордо празнуваме. Също и ... Възраждане го празнуват
    Грозев бил шпионирал за чужда страна.
    И това се изрича не от друг, а моля ви се ат от човешки екземпляр от Възраждане.
    Това че без тази "чужда страна" , най вероятно , щяхме да имаме съдбата на Украйна . Отличен полигон сме за руски имперсдки упражнения...
    Но пък за Възраждане аргументът - България със съдбата на Украйна, е като да плашиш куче с кренвирш. Нали те точно това искат, България да последва съдбата на Украйна ...

    Проблемът на България е в нас самите-българите. Проблемът на давещите се е в ръцете на давещите се. Но ако самите давещи се не разбират , че се давят ...

  75. 75 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 737 Весело


    Чувствам се заплашен да се завърна в България

    Ммммда
    Га яде кифтетата, не беше, нали !!!!???
    Освен за ,, групата за насочване на ракети,, каза ли от къде му иде заплатата, че да направим връзка с ,, групата,, ????
    Освен това, мисли ли неговата организация да разследва взривяването на СП 1 и 2 !!!???
    А корупцията в ЕС!!!????
    Мда

  76. 76 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#69] от "keko2":

    > но той ще се крие, ще трепери и ще скача постоянно в съня си ...
    > така се живее с нечиста шпионска съвест!!!

    Друг се крие, трепери и скача в съня си.

    Името му започва с Пу и завършва на нещо като тин.

    А Грозев не го мисли, него и преди го бяха поръчвали неофициално, новото ви поколение чекисти са пълна смешка.

    કટાક્ષ
  77. 77 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#63] от "keko2":

    > Т.е. кой каквото си е дробил да си го куса...

    Много сте му набрали, а ?

    ---

    BREAKING! Bulgaria's prosecutor made available videos of unidentified person walking purposely in the underground garage where Bulgarian entrepreneur Gebrev's car was parked on the day he fell into a coma. We previously published that on that day a GRU team of 3 was in town.

    https://twitter.com/christogrozev/status/1219233459492835328

    કટાક્ષ
  78. 78 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#75] от "Pomak":

    >Освен за ,, групата за насочване на ракети,, каза ли от къде му иде

    Чичо Манчо, на никой не пука за ракетите. Тука злобата е щото белингкат установиха с факти че през 2014-та КГБ е започнала планирано завладяването на Украйна.

    https://www.bellingcat.com/news/uk-and-europe/2019/06/19/identifying-the-separatists-linked-to-the-downing-of-mh17/

    કટાક્ષ
  79. 79 Профил на irl471142598
    irl471142598
    Рейтинг: 2944 Весело

    До коментар [#42] от "whitemare":

    А откога стана агент на Ми 6 ?

  80. 80 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#73] от "qtl36551020":

    > Тоя па смешник ,къф журналист аре изживя си
    > 5 минутибслава и да не ни занимава вече.

    Абе нещастно човече, ти с какви постижения можеш да се похвалиш последните 6 месеца?

    Ходенето до тоалетна не се брои.

    ----

    Hristo Grozev. Girkin and the head of the LPR worked under the FSB (2022) Ukrainian news
    https://www.youtube.com/watch?v=BPxebGo7OfY&t=346s

    કટાક્ષ
  81. 81 Профил на olino
    olino
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Оф, тая мастия на определени служби взел да казва на България какво да прави? Чак пък застрашен се чувствал! Ми никой няма зор да се връщаш у Бг..Стой си , където са те скрили..Кво ни занимаваш с личните си драми?!
    —цитат от коментар 62 на Hristov


    Асандж е много по-свързан с руските тайни служби,отколкото Грозев със западните.
    Не съм чул Асандж да даде задоволителен отговор за произхода на свръхсекретните фйлове,които публикуваше.Обикновено се измъкваше със стандартен отговор за анонимен източник,който му бил пратил материали по пощата.
    За разлика от него,Грозев дава конкретни обяснение за произхода на информацията,с която работи.
    В случая с тровенето на Навални е купил от черния пазар данни ,за локацията на определени мобилни телефони.Руснаците не отрекоха,че това е възможно.

  82. 82 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4318 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.В.Вутина

    Не смешно.

    Пирожкин...
    угрижен за восходяща си дотук кариера,
    достави в Централата на ЕС кърваво писмо чук.
    Буквално.
    Да ги гризят угризения, в случай че

    До коментар [#16] от "danvan":

    писмото на Рогозин, които пратил шрапнела на
    френския посланик, пелтечейки от възмущение
    като бавно развиващ се селски хулиган.

  83. 83 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#78] от "Ан Он":

    Много ьнаеш.
    От последните 20 коментара, 10 са твои.
    Мда

  84. 84 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#83] от "Pomak":

    > Много ьнаеш.

    Знам някои неща.

    Например че един Фюрер се гърчи и беснее безпомощно в бункера си и Грозев е едно от лицата извън Украйна дето го вбесяват най-много.

    કટાક્ષ
  85. 85 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    Оф, тая мастия на определени служби взел да казва на България какво да прави? Чак пък застрашен се чувствал! Ми никой няма зор да се връщаш у Бг..Стой си , където са те скрили..Кво ни занимаваш с личните си драми?!
    —цитат от коментар 62 на Hristov


    Изглежда, че много дълбоко ви е бръкнал отзад...

  86. 86 Профил на zzv17633942
    zzv17633942
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Тоя не е никакъв журналист............

  87. 87 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#81] от "olino":

    > В случая с тровенето на Навални е купил от черния пазар данни ,
    > за локацията на определени мобилни телефони.

    Анализът е базиран на закупени данни за проведени телефонни разговори (свързани личности) и данни за самолетни билети (физическо придвижване на тези личности).

    કટાક્ષ
  88. 88 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#86] от "zzv17633942":

    > Тоя не е никакъв журналист.

    Това е резултат от журналистическо разследване:

    Hristo Grozev. Girkin and the head of the LPR worked under the FSB (2022) Ukrainian news
    https://www.youtube.com/watch?v=BPxebGo7OfY&t=346s

    ----

    Ти с какви постижения можеш да се похвалиш за последните 6 месеца?

    કટાક્ષ
  89. 89 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    Те руснаците няма да го търсят, но той ще се крие, ще трепери и ще скача постоянно в съня си ... .
    —цитат от коментар 69 на keko2


    Търсят го много сериозно, ама силиците им са ограничени на чужда територия.

  90. 90 Профил на Ехото на Гласът
    Ехото на Гласът
    Рейтинг: 642 Неутрално

    До коментар [#19] от "Judjuk":

    Когато дойде вашето време и вие ще знаете...

  91. 91 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    Тоя па смешник ,къф журналист аре изживя си 5 минутибслава и да не ни занимава вече.
    —цитат от коментар 73 на qtl36551020


    Завиждаш ли?

  92. 92 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    България не е напълно суверенна държава, а е путинска изтривалка.

  93. 93 Профил на bek
    bek
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#74] от "irl471142598":

    Много правилни изводи! Проблемите на България идват от безхаберието и слабия интерес на по-голямата част от народа към истинската българска история и тази на Европа и света.

  94. 94 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    До коментар [#75] от "Pomak":

    Направи едно разследване, на нивото на Грозев и тогава обяснявай, какво трябва да разследва.

  95. 95 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 2685 Весело

    Христо Грозев: Чувствам се заплашен да се завърна в България, тя е лесна плячка за руските служби
    **************************************************************************************************

    😃😃😃😃😃😃😃😃
    Бъзльо!

    Иначе ,ми напомня оня виц за Тодор Живков, дето преди 9ти Септември -1944та , бил ''полу-нелегален''...Оти, той се крил, па никой не го е търсИл.
    😃😃😃😃😃😃😃😃

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  96. 96 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    Тоя не е никакъв журналист............
    —цитат от коментар 86 на zzv17633942


    По всички критерии отговаря на понятието "разследващ журналист".

  97. 97 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 3411 Неутрално

    Както усещам Грозев иска депутатски имунитет ,за да се върне в БГ. Аре Ицето го разжалвайте и си турете Грозев. Зер няма един живот да търчи като изоглавен по света и да се покрива.

  98. 98 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    Грозев събра достатъчно доказателства, за да осигури смъртната присъда на Путин в Хага.
    Там, най-вероятно ще присъства в ролята на свидетел.

  99. 99 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 2685 Весело


    По всички критерии отговаря на понятието "разследващ журналист".
    —цитат от коментар 96 на atmanpg


    Нито е ''разследващ'', нито е ''журналист'' ...Обикновен резидент-бушон на Ми-6.
    Къде -къде по-изявлени национални предатели имам в БГ....
    В ПарламентО например-take a pick

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  100. 100 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    До коментар [#97] от "log_on":

    Зле си усещанията...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK