Христо Иванов призова ГЕРБ и "Продължаваме промяната" да се договорят за кабинет

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (493)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Христо Иванов е фурнаджийска лопата. Явно Боко го е прикоткал с нещо.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  2. 2 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2996 Неутрално

    Никакво разбиране с ОПГ-то на Банкянския престъпник

  3. 3 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2013 Весело

    Снимка в едър плана на най-великия български политик на века! Супер е. Само гледайте как докато се джафкат за правителство..... ще започне строежа на тръба Бургас- Александруполис.... пиша го от няколко месеца.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  4. 4 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2996 Весело

    Екатерина Захариева:


    "Ако третият мандат отиде при БСП, ГЕРБ ще води разговори"

  5. 5 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 936 Неутрално

    Христо порасна и поумня. Време е и за К§К да се смирят и страната да тръгне напред.

  6. 6 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1659 Неутрално

    Аз пък помислих, че нано партийката на Христо Иванов ще издигне инициатива за изразяване ОСТЪР протест от страна на големите партии срещу фашистките изцепки на Зеленски и преследванията на представители на художествено-творческата българска интелигенция (Филип Киркоров) от страна на киевския фашистки режим...

  7. 7 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1249 Гневно

    Това ако стане, България ще е тотално зачеркната!

  8. 8 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Преговори с мошениците на Гемкорп ?! НИКОГА!!!

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  9. 9 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3816 Неутрално

    Каква подкрепа може да очаква Христо Иванов от типове, които 12 години опраскваха татковината ни с турците и се надяват същото да продължи и занапред ?

  10. 9 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 737 Весело

    Ха, ха, ха.... "Наигрались", товаришь Бойкикев!? Ще "чегъртате", а? Ама мека ви се оказА "шпатулката".

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  11. 11 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Неутрално

    "Ако това не стане, други конфигурации няма да дадат отговори на всички въпроси", каза той.
    ***************
    Той това кога го откри ? Вчера или днес сутринта се събуди с тази идея ?
    Когато ГЕРБ го обясняваха още веднага след изборите, къде бля ТОЙ ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  12. 12 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    Христо вдигна белия байрак.
    Иска мандат, ама няма желание.
    Но пък Прокопиев го подкрепя, но пък Домусчиев не го подкрепя.

  13. 13 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Екатерина Захариева:"Ако третият мандат отиде при БСП, ГЕРБ ще води разговори"
    —цитат от коментар 4 на doctor.no


    Но няма да управлява с БКП никога.
    ГЕРБ не е ДБ, все пак.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  14. 14 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Защо е това салтомортале бе, ицка, какво договаряне с мутрите и мафията?!?
    Ти не помниш какво си говорил оня ден, да не си преял по Ивановден?

  15. 15 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2376 Неутрално

    Ице, спри да плямпаш глупости, преди да си отказал и най-заклетите си фенове от себе си.

  16. 16 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    "Иванов изтъкна няколко аргумента за това, че съставянето на редовно правителство в момента е много важно:"

    Бойкикев, преди три седмици по малко важно ли беше, та гласувахте против проф.Габровски? Или, като присъдружна организацийка на шарлатаните, правите каквото те ви наредят?

  17. 17 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Каква подкрепа може да очаква Христо Иванов от типове, които 12 години опраскваха татковината ни с турците и се надяват същото да продължи и занапред ?
    —цитат от коментар 9 на samoedin


    Каква подкрепа очакват ОПГ ДБ+ПП ? Подкрепа за дерогацията, свръхпечалбите на Лукойл или подаряването на енергетиката на руска офширка ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  18. 18 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3816 Неутрално

    " Той вижда еволюция и у ГЕРБ, и у "Продължаваме промяната": и двете партии излъчили сравнително неутрални фигури за кандидати за премиер, "Продължаваме промяната" изразили готовност да седнат на масата с ГЕРБ при обсъждане на проектодекларацията им за управление, а ГЕРБ не се конфронтирали в пленарната зала, като се въздържаха да се изказват по нея.'

    Христо, Христо, каква " еволюция" очакваш от корумпирани и престъпници, чиито големи шефове са в Кремъл ? Вълкът козината си мени........

  19. 19 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#9] от "samoedin":

    Ми питай го, нали е Вашият политик?

  20. 20 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2376 Неутрално

    Екатерина Захариева:"Ако третият мандат отиде при БСП, ГЕРБ ще води разговори"
    —цитат от коментар 4 на doctor.no


    Но няма да управлява с БКП никога.
    ГЕРБ не е ДБ, все пак.
    —цитат от коментар 13 на The Polite Moose


    Това никога, крайно или безкрайно е?

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/11/30/4422507_rashkov_prizova_da_se_razsledva_dali_lider_na_partiia/comments?ref=id #comment-99

  21. 21 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Бойкикев с кървавочервен произход и без нито един дет трудов стаж е управленски фактор ?! Боже пази България ! Повече от тридесет години след промяната или подмяната наследниците на комунистите управляват България. Явно обирджиите на мандри са много надарени. Те правеха комунизма, а децата им капитализма. Младите да не се забруждават - тук единствено ще бъдат допуснати да слугуват на червените наследници или да имат дребен бизнес, колкото да не умрат от глад. Всичко на по-високо ниво са врътки, далавери и комунистически отрочета. Няма празно. Даже в така наречените неправителствени организации няма да могат да влязат, защото и там е пълно с червени деца. Е, ако се окаже някой млад човек голям приятел на червен синковец тогава има шанс.
    На следващите избори от торбата на Дядо Мраз ще изскочи поредния наш човек. Нй-вероятно Кубрат Пулев.

  22. 22 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2996 Весело

    Коалиция "Вежди" се задава - ГЕРБ-БСП-ДПС-БВ


    Стягайте се за протести

  23. 23 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#1] от "Боян Таксиров":

    Едва ли е Боко. Поговорил си е с някои хора от чужди посолства, че трябва да има кабинет, за да махнат радевите руснаци. Но съм сигурен, че Христо осъзнава и, че всяка коалиция с герб е политическо самоубийство за ДБ. Ако въпросните чужди държави имаха наистина интерес да разкарат руснаците, трябваше по-рано да намагнитят Борисов, а не да му спестят всичко в името на стабилността. Тогава вероятно избирателите щяха да свършат нужното.

  24. 24 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#2] от "doctor.no":

    …, изблея некво…

  25. 25 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#1] от "Боян Таксиров":

    Все оредатели в туй ДеБъ,бреееее.

  26. 26 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1250 Разстроено

    ицака от подчинен на бибитко направи едни 180 градуса при Росенец до коалиция с БСП и сега още едни 180 до желанието пак за кабинет на бибитко, изобщо класик отвсякъде

  27. 27 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Аз пък помислих, че нано партийката на Христо Иванов ще издигне инициатива за изразяване ОСТЪР протест от страна на големите партии срещу фашистките изцепки на Зеленски и преследванията на представители на художествено-творческата българска интелигенция (Филип Киркоров) от страна на киевския фашистки режим...
    —цитат от коментар 6 на Аскет

    Всички поддръжници на Путлер - под забрана! Дай боже и у нас - копейкинците да бъдат извън закона.

  28. 28 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8432 Неутрално

    Ако това е единствения вариант, то той е обречен.
    Затова "виждам" избори или кабинет тип "Беров-2" с третия мандат.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  29. 29 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 867 Неутрално

    Ти да видиш?

    То убаво, ама закво ги плещи глупостите две години, з .а кво ти бяха въстанията с Маджо и Бобокови.

    Като ти гледам политическата градация и десетките провалени участия в избори, единственото мнение, което Бойкикиев има право да изразява, е това за неговото оттегляне.

  30. 30 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#20] от "qqv391093118":

    Стюпи, ГЕРБ никога С БКП е безкрайно като алчността и гладът на ОПГ ПП+ДБ за власт.
    Ако ГЕРБ подпишат коалиционно споразумение С ПП, на следващите избори да очакват брутален спад на %.
    С тия мошеници, гешефтари и баджанаци, не трябва да се управлява заедничката на никаква цена. Все едно с Гечев и/или Виденов да управлява ГЕРБ
    Твърдо НЕ!!!

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  31. 31 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 585 Неутрално

    То е очевидно, че стабилно мнозинство може да има само ако участват първите две партти. За момента обаче не виждам как това може да стане. Нещата отидоха твърде далеч като личностно противопоставяне, за да могат да се върнат назад. Така ще бъде и в следващото НС. По нататък ще видим.

  32. 32 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#4] от "doctor.no":

    С БСП е лошо да водят разговори,а да се влиза в коалиция с тях-не..Лилява логика..

  33. 33 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Чета коментарите - все от русороби, изрожденци и екстремисти. Държавата има нужда десницата и проевропейските партии да се съберат и да направят правителство. Чудя се и на ПП, ДБ и ГЕРБ защо изострят тона, когато имат толкова общи неща. Корупция? Има сто начина да се въведе взаимен котрол. Тя корупцията всъщност идва от червените номенклатурни "капиталисти". Затова - трябва лустрация и разследване на прехода и грабежа.

  34. 34 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#23] от "gogo2011":

    Кога и кой е “намагнитил” Борисов?
    Мокрите сънища са в друга рубрика.

  35. 35 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    До коментар [#23] от "gogo2011":

    Който и да е, това не говори добре за Христо Иванов. От борец срещу статуквото той се превърна в мастит театрал, каканижещ мъгляви обтекаеми високопарни фрази, несръчно нахлузил маската на "сериозен и отговорен политик"

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  36. 36 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2996 Весело

    Данчо Ментата говори по БНР, че ДПС ще получи мандат и ще го реализира.

    Е с радост ще гледам #КОЙ ще застане зад Държавното Предприятие


    Смеееееееееееееех

  37. 37 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Любопитно

    До коментар [#33] от "Мавродинов":

    Какъв контрол осъществи ДБ върху ПП за дерогацията, Гемкорп, газпромските посредници,свръхпечалбите на Лукойл и затварянето на въпроса за оръжие за Украйна ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  38. 38 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    Ристе, ще гледаш пак ПарламентО през крив макарон!!!

  39. 39 Профил на truthhurts
    truthhurts
    Рейтинг: 132 Неутрално

    Никакви преговори с олигофрените от ПП. Това не е сериозно. Впрочем ако нещо подобно се случи, жална му майка на Борисов. Тогава вече наркоманските протестчета на лепиларите и Юмручко ще му се сторят като летен дъждец. Направо да закрива партията и кой откъде е...

  40. 40 Профил на resurrection
    resurrection
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    На Христо му е трудно да разбере че управление заедно с герб дпс вече няма да има!

  41. 41 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Весело

    Ицка, така като те гледам, скоро и цветя на Гешев ще пратиш с извинение, че не си успял за Ивановден.

  42. 42 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2519 Неутрално

    „Атентат срещу приближени на СИК

    Адска машина направи на парчета джипа на столична бизнесдама, която е приятелка на висш служител от средите на СИК. Пострадалата Цветанка Карагьозова излиза с бодигарда от охранителна фирма „Ипон" Бойко Борисов, който работи в тясно сътрудничество с акционерите на застрахователна компания СИК и Интергруп Румен Николов-Пашата и Младен Михалев-Маджо.", 31.03.1997 г. https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/sedmicata/1997/03/31/861205_atentat_sreshtu_priblijeni_na_sik/

    Цветанка Карагьозова днес е по-известна като Цветелина Бориславова.

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    До коментар [#37] от "The Polite Moose":

    Бойкикев обезличи напълно ДБ и я превърна в безгласен придатък на шарлатаните и всичко това в името на властта и облагите и.

  45. 45 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#40] от "und16569194":

    О, ицко вече е лош???

  46. 46 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Весело

    Ако ДБ искат подкрепа от ГЕРБ, да предложат проф Габровски за премиер, заедно с избраният от него МС, без никакви опити за намеса или кадруване.
    Всичко друго е несериозно.
    ГЕРБ да управлява с Рашков ?!

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  47. 47 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 695 Неутрално

    Гербавите ,понеже са камарила,няма как да съставят правителство,все пак ще се поемат ангажименти за гешеф,а без гешев простия отива в кауша...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  48. 48 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2519 Неутрално

    Иван Славков твърди, че понеже бил силно разпознаваем по спортна линия, е бил поканен в управата на СИК.

    И веднъж, когато бил във вилата на Живков, който останал без охрана, дошли Венци Стефанов и Пашата.
    „Казаха: Другарю Живков, добре си живеехме при вас - те беха бензинджии - и сега да ви върнем добрината, дайте една стая тук, ще имате охрана 24 часа.

    И така се появи Бойко там.
    Те не го пускаха вътре в кръчмата СИК, там, дето избиха Бай Миле.
    Стоеше навънка да пази колите.
    Така се появи частната охранителна фирма.“
    https://www.dnevnik.bg/analizi/2020/08/16/4101223_madjo_i_borisov_kude_se_presichat_putishtata_na/

  49. 49 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    Този филм вече го гледахме с Куневица!!!...даже вече не си спомням как се казваше обединението. А Радан Кънев, от перспективен политик си получи от Буци го Меси 30те сребърника, евродепутат де...и отече у канало!!!!

  50. 50 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 936 Неутрално

    Каква подкрепа може да очаква Христо Иванов от типове, които 12 години опраскваха татковината ни с турците и се надяват същото да продължи и занапред ?
    —цитат от коментар 9 на samoedin


    Христо не беше ли 2 години министър заедно с тях?

  51. 51 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Весело

    До коментар [#36] от "doctor.no":

    А така, Данчо е умен мъж, слушайте го с тетрадка и молифче в ръка, скоро и Баце ще почнете да щудирате.
    Бавничко, щото имате затруднения, но узрявате…

  52. 52 Профил на resurrection
    resurrection
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    До коментар [#45] от "sandor_clegane":


    Не! Ицко не е лош. Ицко се опитва да бута държавата напред заедно с герб и дпс но няма как да ае случи.
    ГЕРБ И ДПС ВЪН ОТ ВЛАСТТА!

  53. 53 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Нито една дума в статията на Дневник, относно думите на Христо Иванов относно утрешната сесия на общинарите в Пловдив и казуса с Пловдивския панаир и Гергов... Развитие на което, независимо в каква посока, сериозно ще влияе и насочва бъдещи политически събития.

  54. 54 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#48] от "Боян Баянов":

    Блаблабла…

  55. 55 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    др. Иванов, ще се обединява с мафията! др. Атанасов не харесва това!

  56. 56 Профил на Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС
    Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС
    Рейтинг: 719 Весело

    По повод на : "ГЕРБ да разберат, че без трайно решение на проблема с корупцията и изграждане на ефективни независими правосъдни и правоохранителни институции страната не може да се развива. " да му кажем на Иванов, че ние ГЕРБавите и лично вождът ни Мутрата от СИК нашто си развитие сме го постигнали.
    И чекмеждетата ни са чекмеджета, и бербекютата ни барбекюта и по 6-7-8- апартамента с тераси и асансьори си имаме, та даже и за по некоя бедна миска в БарЦелона сме заделили.
    От ПП и ДБ трябва да разберат, че всяко договаряне с нас може да стане на основата на взаимното споделяне на евро и атлантически (щатски) ценно$$ти, щото ние ГРЕБ за това сме я създали (виж по-горе).
    Ако ще се борите с корупцията ни, ако ще променате каскетурата, та да ни земат заграааа,,, заслуженото - без нас!
    Толкоз.

    От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
  57. 57 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2519 Неутрално

    Георги Милков, журналист от в-к „24 часа“:

    „Отивам сам-самичък на посочения адрес. Пашата не беше там. Човекът, с когото се срещнах, беше Бойко Борисов. Държа се строго, но културно. Поиска ми паспорта (бяхме още с ония зелени тескерета), сне ми данните и ме накара да подпиша декларация, че съм получил отговора на г-н Николов и се задължавам да го публикувам без никакви корекции.

    Прочете ми лекция на тема колко е свестен Пашата и се разделихме по живо по здраво. Публикувах едно към едно отговора на Румен Николов, което и до днес си остава най-големият негов авторски текст в медиите.", 12.08.2020 г. https://www.facebook.com/geomilkov/posts/10157766260824065

  58. 58 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#13] от "The Polite Moose":

    ГЕРБ е рожба на БКП-БСП и по нещо не се различава от БКП и техните разклонения,също както ДПС създадено от БКП и ДС.
    И така на практика ГЕРБ начело с вожда Борисов съучастник на СИК,ВИС,Ипон си е просто мафиотска фигура,част от цялата мафия ГЕРБ,ДПС и БСП.
    Материала,материала.

  59. 59 Профил на dio161156603
    dio161156603
    Рейтинг: 184 Весело

    Ще има ли някой подобаващ пост за Хищната Лена с мустаци пременена?

  60. 60 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 936 Неутрално

    Коалиция "Вежди" се задава - ГЕРБ-БСП-ДПС-БВСтягайте се за протести
    —цитат от коментар 22 на doctor.no


    Срещу Генкорп ли?

  61. 61 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#58] от "anty":

    Глупости.
    Нека да позная, вие сте фен на коалицията ДБ, в която участват екоталибаните, определяни навсякъде по света като чисти и прости анархисти.
    Освен това, 7 месеца управлявахте с БКП и коленичехте пред изборът на Решетников.
    Точно вие да говорите за ГЕРБ е смехотворно.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  62. 62 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2432 Неутрално

    Аз подкрепям такова разбирателство и го предлагах в този форм няколко пъти.
    Причината да го подкрепям е, че разделителната линия в политиката реално е ПРОТИВ или ЗА НАТО и ЕС.
    Когато политиците се наредят от двете страни на тази линия всички останали позиции ще изглеждат по-логични

    подпис
  63. 63 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    До коментар [#45] от "sandor_clegane":

    //До коментар [#40] от "und16569194":

    О, ицко вече е лош???//
    ===========================
    Избран е за определени политики, не ги ли спазва е "лош", не е като при бостанджиите Буци го Меси да ви вози с 200 и вие да викате, е те това е нашия вожд!!!

  64. 64 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2013 Весело

    До коментар [#6] от "Аскет":

    ++ някои хора не вдяват от ирония, и с моя коментар е така.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  65. 64 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1488 Весело

    ''''Иванов призова "да изоставим конфронтационния формат", който "разчита, че авангардът на промяната ще вземе цялата власт и ще заличи всички останали"''''

    Мале, мале, дошъл му е акъла на Ицето. Или ми е чел коментарите.

    :))))

  66. 66 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#35] от "Боян Таксиров":

    Ицката е бил винаги все същия.Само Лилявите слепци отказвате да видите какви са,щото са от "вашите".

  67. 67 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#62] от "Иван K":

    Как точно ПП и ДБ са ЗА НАТО, след като наложиха дерогацията, подписаха с руската офшорка Гемкорп, защитаваха със зъби и нокти 3 млрд свръхпечалба на Лукойл и активно дерибействаха с газпромските посредници ?
    Как точно неспиралата черна пропаганда на Киро Истината в ЕС ни помогна за Шенген ?
    Къде в уравнението е безумната и неадекватна финансова политика на Василев, докарала ни двойна инфлация спрямо средната за ЕС и торпилирала влизането ни еврозоната още следващата година ?
    Отказът от даване на оръжие на Украйна как точно куролира с НАТО ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  68. 68 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2996 Неутрално

    Христо не е прав, политически импотентната партия ГРОБ се е засилила към небитието и не трябва да им се подава никаква сламка.

  69. 69 Профил на lilavoumenkrasiv
    lilavoumenkrasiv
    Рейтинг: 1563 Весело

    Ристе, кога ГЕРБ ти обясняваха тези неща, ти се беше хванал за ПП като едно време се държа, за шлифера на Борисов. Е сега, стой си при ПП и очаквай отново да седиш под опашката на коня. Докато бяхте там с ПП ,държавата се справяше. Откакто сте в парламента с ПП, държавата е като "кола летяща със 100 в пропаст"!

  70. 70 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    До коментар [#62] от "Иван K":

    //Причината да го подкрепям е, че разделителната линия в политиката реално е ПРОТИВ или ЗА НАТО и ЕС. //
    ==================================
    Буци го Меси е за НАТО и ЕС, аре стига бе, не ми разсмивай джапанките!!!

  71. 71 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5372 Неутрално

    Иванов призова "да изоставим конфронтационния формат", който "разчита, че авангардът на промяната ще вземе цялата власт и ще заличи всички останали" от една страна, а от друга - ГЕРБ да разберат, че без трайно решение на проблема с корупцията и изграждане на ефективни независими правосъдни и правоохранителни институции страната не може да се развива.
    —цитат от коментар 0 на статията

    Това е най-логичната позиция, базирана на безпристрастен анализ на ситуацията.
    Относно дълбоки реформи в съдебната система, мисля че те са възможни заедно с реформи и на другите власти, т.е. - трябва ни нова Конституция.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  72. 72 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2013 Весело

    До коментар [#33] от "Мавродинов":

    Я пак, кой изостря тона?

    Русия е проказата на планетата Земя.
  73. 73 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2996 Неутрално
  74. 74 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    Ристо си е патерица на ГЕРБ. В ключови моменти винаги прави нещо такова. Иначе добре го е измислил - те се договорят, а той златен мамин пак опозиция и пак чист и праведен.

  75. 75 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2013 Весело

    Ицка, така като те гледам, скоро и цветя на Гешев ще пратиш с извинение, че не си успял за Ивановден.
    —цитат от коментар 41 на sandor_clegane


    ++++++++

    Русия е проказата на планетата Земя.
  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    А,и сега Радев като даде мандата на БВ и Стефан Янев НАТОвския генерал евроатлантик, пак премиер. Евалата Ристе

  79. 79 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Единствененият начин е ПП да изгони Рашков, Петков, Василев и Лена, да се покае публично и да цунка ръка на Борисов.
    Естествено, очакваме и пълно съдействие за разкриването на всеки малък детайл в далаверките на тия шарлатани и предаването им на прокуратурата.
    След което могат активно да слушкат и изпълняват решенията на ГЕРБ, без да се намесват.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  80. 80 Профил на lilavoumenkrasiv
    lilavoumenkrasiv
    Рейтинг: 1563 Весело

    др.Денков сега по БНР пак обвинява ГЕРБ че не работели срещу корупцията.
    Явно забравя когато крадоха като управляващи от газ и горива проценти, че ГЕРБ им извади мръсните ризки за комисионните?!

  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 475 Неутрално

    За да има коалиция между ПП и ГЕРБ или ПП трябва да се откажат от борбата с корупцията или ГЕРБ да изключат Бойко Борисов от партията.
    И двата хода са самоубийствени за съответната партия и ще доведат до края й.
    А същото важи и за ДБ, не знам защо Христо Иванов се прави, че не го разбира.

  83. 83 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 830 Весело

    Тоя май усети, че както се прави че иска мандата, изведнъж може наистина да му се случи да хване горещият картоф.
    Та сега ГЕРБ и ПППППППППППППППППППП..... да се разберели. Е как ще стане това бре Бойкикев.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  84. 84 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Бойкикев пак се надява да стане герберски министър. Пред нищо не се спира за келепира. Е, все пак е четвърт руснак, а кръвта вода не става.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 86 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Весело

    До коментар [#82] от "meh":

    ПП и борба с корупцията ?!
    Явно не виждате страстното танго между ПП и Корупцията, та така го определяте като борба.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  87. 87 Профил на swh00618757
    swh00618757
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Христо Иванов явно е на път да закопае ДБ както едно време същото стори Радан Кънев с РБ чрез поредния "исторически компромис". Не може в няколко предизборни кампании акцентът да ти е да не се допускат ГЕРБ и ДПС на власт и да се отървем от модела на управление на Борисов-Доган-Пеевски и изведнъж да клекнеш и да приканиш Герб да се разберат с ПП за кабинет. И защо не включва ДБ към сметките тогава, като му е толкова самоцел този кабинет? Ако се провали кабинета, да си измият ръцете с ПП, че те са се били договорили с ГЕРБ? Атанасов и Иванов са слаби и страхливи лидери, главно заради които повече от 8-10% от гласуващите не се решават да подкрепят ДБ. И ако ДБ подкрепи правителството на ГЕРБ под каквато и да е форма, то тогава на следващите избори ще загубят и твърдата подкрепа, която винаги са имали.

  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Весело

    До коментар [#85] от "chichka":

    Между другото, не беше лош омбудсман.
    Природната й склонност да ляля безкрайно и на висок глас, чудесно пасваше на тази роля.
    Що й трябваше да иска още, пустата му алчност ....

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  90. 90 Профил на SliceOfLife
    SliceOfLife
    Рейтинг: 750 Неутрално

    ?? Не го играй Юда, бе, Христо. Ебати излагацията

  91. 91 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Защо чак сега бе Ице?

  92. 92 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 830 Весело

    Бойкикев с кървавочервен произход и без нито един дет трудов стаж е управленски фактор ?! Боже пази България ! Повече от тридесет години след промяната или подмяната наследниците на комунистите управляват България. Явно обирджиите на мандри са много надарени. Те правеха комунизма, а децата им капитализма. Младите да не се забруждават - тук единствено ще бъдат допуснати да слугуват на червените наследници или да имат дребен бизнес, колкото да не умрат от глад. Всичко на по-високо ниво са врътки, далавери и комунистически отрочета. Няма празно. Даже в така наречените неправителствени организации няма да могат да влязат, защото и там е пълно с червени деца. Е, ако се окаже някой млад човек голям приятел на червен синковец тогава има шанс.На следващите избори от торбата на Дядо Мраз ще изскочи поредния наш човек. Нй-вероятно Кубрат Пулев.
    —цитат от коментар 21 на fcv251055839


    ++++++++++++++++++++++
    И лилавите папагали тук са такива.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  93. 93 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3163 Неутрално

    Христо Иванов е фурнаджийска лопата. Явно Боко го е прикоткал с нещо.
    —цитат от коментар 1 на Боян Таксиров


    Ицето много се мазни да го турнат за вицепремиер или поне в някое министерство!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  94. 94 Профил на BHB
    BHB
    Рейтинг: 142 Неутрално

    Започвам да си мисля, че оная постановка в Росенец действително е била постановка. Още повече Христо Иванов го изигра тогава смел, майка му и Доган са гъсти, няма как нещо да му се случи и той го знае. Никога няма да гласувам за тия фалшификати от ДБ. Никога не са били истинска опозиция, всички до един са мошеници, но някои са по-големи от други.

  95. 95 Профил на Гол майстор
    Гол майстор
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Ристю е прав, но нали знае манталитета на нашите политици?! А егото на водачите им е до небесата. Няма да се случи: ние мразим и то докрай!

  96. 96 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1529 Неутрално

    Стабилно правителство може да има само ако бъде подкрепено едновременно от Герб, ПП и ДБ!
    Всички други комбинации водят до хаос, нестабилност и нови избори!

    Хаосът и нестабилността - това е основна цел на путинистите в България, тъй като така или иначе, те никога няма да имат мнозинство!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  97. 97 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 830 Весело

    То е очевидно, че стабилно мнозинство може да има само ако участват първите две партти. За момента обаче не виждам как това може да стане. Нещата отидоха твърде далеч като личностно противопоставяне, за да могат да се върнат назад. Така ще бъде и в следващото НС. По нататък ще видим.
    —цитат от коментар 31 на pafaka22


    Просто на изборите през март ще се смени втората от двете партии и нещата ще протръгнат.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  98. 98 Профил на BHB
    BHB
    Рейтинг: 142 Неутрално

    Ицка, така като те гледам, скоро и цветя на Гешев ще пратиш с извинение, че не си успял за Ивановден.
    —цитат от коментар 41 на sandor_clegane


    +++++

  99. 99 Профил на Гол майстор
    Гол майстор
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#97] от "zz_s":

    Да, Копейкин ще ги бие....

  100. 100 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#96] от "Рим":

    Когато гласувахте против правителство на проф Габроски, не го ли знаехте това ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK