София допусна спиране на междуправителствените проекти със Скопие след побоя над Пендиков

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (78)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на doc511104859
    doc511104859
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Правилно! Късайте всякакви отношения с тия....

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на NoBrainNoPain
    NoBrainNoPain
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Много по-кратка и по-съдържателна информация тук :
    https://bta.bg/bg/news/bulgaria/396196-mnogo-sme-uchudeni-ot-raznoposochnoto-govorene-na-institutsiite-v-republika-seve
    -----------------------------
    Много сме учудени от разнопосочното говорене на институциите в Република Северна Македония, заяви извънредният и пълномощен посланик на България в Република Северна Македония (РСМ) Ангел Ангелов. Той беше на изслушване в парламентарната комисия по външна политика във връзка с правата на българите в Северна Македония, ескалацията на прояви и престъпления от омраза срещу тях и развитието в двустранните отношения. Заедно с посланика беше служебният министър на външните работи Николай Милков.

    Не може Прокуратурата в Охрид да образува дело за нападение, предизвикано от омраза. Не може външният министър на РСМ Буяр Османи да дойде в София, да се срещне с Християн Пендиков и да говори за нападение от омраза, а вчера вечерта заместник-министърът на местното самоуправление да каже, че Християн Пендиков е нападнат, защото имало сблъсък на наркодилъри и това е била цялата престъпна дейност, обясни Ангелов.

    Посланикът отхвърли твърденията в РСМ, че Християн Пендиков е съден за пласиране на наркотици и заяви, че има документ, че българинът не е съден.

    Според Ангел Ангелов основният проблем е, че радикалното говорене не е било наказано. Това създаде негативна атмосфера, което доведе до нападението над Християн Пендиков, смята посланикът.

  4. 4 Профил на novo-star dnevnik-ar
    novo-star dnevnik-ar
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Пет дни след събитието в Охрид фактите се следващите:
    - битият няма българско гражданство
    - биячът е български гражданин
    - битият преди Нова година е бил официално обвинен от македонската полиция за използване и разпространение на дрога
    - според думите на много местни хора, битият секретар на клуба Борис III е дете на разведени родители и чест гостин на охридските казина
    - лидера на македонското ВМРО Мицкоски и лидера на ченгесарското ВМРО от България, Геле пиратката имат един общ приятел - битият секретар на българският клуб в Охрид.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    Кирил Топалов: По нареждане от Москва Сърбия спира Северна Македония по пътя към ЕС.

    „За никого не е тайна, че Белград спира Скопие по пътя към ЕС по нареждане от Москва – това е веригата. Много хора в Северна Македония се дразнят, че разкриваме тази истина. Те ще стигнат до радикални крайности, което не е желано”.

    Това заяви Проф. Кирил Топалов - посланик във Ватикана и Атина, член на смесената българо-македонската комисия по исторически и образователни въпроси пред NOVA NEWS.„С побоя на Християн Пендиков искат да сплашат всички. Тези, които имат български паспорти не смеят да излязат на улицата, не смеят да си изкарат колите на улицата – катаджиите могат да намерят поне три причини да им свалят номерата. Те искат да сплашат и ще сплашат много хора. Терорът, който е в начална фаза, играе роля”, обясни дипломатът антибългарските настроения в РС Македония.

    Относно забраната на български евродепутат и наши политици да присъстват на честванията по случай рождения ден на Гоце Делчев, Топалов каза, че това е израз на държавна позиция, която притеснява.

    „Голяма изненада беше това, което обяви президентът Пендаровски, защото не РСМ е обиждана. Обиждана е България, пребит е младеж, който е секретар на българския културен клуб в Охрид. Би трябвало България да го направи, но тя няма да го направи”, обясни проф. Топалов.

    „Трябва да се търсят пътища за снижаване на това напрежение, което се създава между двете държави – не ние сме трошили прозорци, не сме стреляли по техни институции, не сме пребили техен представител. Доста абсурдно е това – извън здравия разум”, каза по повод ескалацията на престъпленията срещу представители на българската държава и наши сънародници в РС Македония.Факти
    Новини
    България »
    Кирил Топалов: По нареждане от Москва Сърбия спира Северна Македония по пътя към ЕС
    25 Януари, 2023 19:0976020
    Кирил Топалов: По нареждане от Москва Сърбия спира Северна Македония по пътя към ЕС
    северна македония-сърбия-пендаковски
    Трябва да се търсят пътища за снижаване на това напрежение, което се създава между нашите две държави, смята дипломатът
    Кирил Топалов: По нареждане от Москва Сърбия спира Северна Македония по пътя към ЕС - 1
    Красимир Тодоров
    Красимир Тодоров
    Автор във Fakti.bg
    img

    ×
    Ads by WayToGrow
    „За никого не е тайна, че Белград спира Скопие по пътя към ЕС по нареждане от Москва – това е веригата. Много хора в Северна Македония се дразнят, че разкриваме тази истина. Те ще стигнат до радикални крайности, което не е желано”.

    Това заяви Проф. Кирил Топалов - посланик във Ватикана и Атина, член на смесената българо-македонската комисия по исторически и образователни въпроси пред NOVA NEWS.


    „С побоя на Християн Пендиков искат да сплашат всички. Тези, които имат български паспорти не смеят да излязат на улицата, не смеят да си изкарат колите на улицата – катаджиите могат да намерят поне три причини да им свалят номерата. Те искат да сплашат и ще сплашат много хора. Терорът, който е в начална фаза, играе роля”, обясни дипломатът антибългарските настроения в РС Македония.

    Относно забраната на български евродепутат и наши политици да присъстват на честванията по случай рождения ден на Гоце Делчев, Топалов каза, че това е израз на държавна позиция, която притеснява.

    „Голяма изненада беше това, което обяви президентът Пендаровски, защото не РСМ е обиждана. Обиждана е България, пребит е младеж, който е секретар на българския културен клуб в Охрид. Би трябвало България да го направи, но тя няма да го направи”, обясни проф. Топалов.

    „Трябва да се търсят пътища за снижаване на това напрежение, което се създава между двете държави – не ние сме трошили прозорци, не сме стреляли по техни институции, не сме пребили техен представител. Доста абсурдно е това – извън здравия разум”, каза по повод ескалацията на престъпленията срещу представители на българската държава и наши сънародници в РС Македония.


    Проф. Топалов запита защо хората в РС Македония пречат на честването на Мара Бунева, защо чупят плочите на наши паметници. „Защо във фоайетата на техните училища имат снимки на „избитите от бугарските окупатори македонци”, когато те са избити от сръбските окупатори”, запита дипломатът.

    Той самият е изненадан от забраната за влизане в Македония на български политици. „Какво повече искат? Освен зад всички тези неща да прозират някакви сили – на влизането на РСМ в Европейския съюз, може би Сърбия иска да попречи Македония да влезе в ЕС преди тях. Извън здравия разум е поведението на политиците, на журналистите на РС Македония”, обясни антибългарските настроения проф. Топалов.

    „България не трябва да отстъпва за имената на българските културни клубове – нито Иван Михайлов, нито цар Борис Трети имат някаква вина за населението там”, категоричен е той.

    За дейността на цар Борис Трети на територията на сегашна РС Македония проф. Топалов каза, че може да ги засипят с филмови ленти как масово го посрещат всички граждани, ученици и той върви без охрана. „Дайте снимки на посрещането на сръбската армия там”, каза той по адрес на македонците.

    „По настояване на Борис Трети там се построиха пътища, университет, театър, създаде се администрацията и държавността на тази част от България, която до тогава бе под сръбска окупация. Той е амнистирал редица от комунистическите дейци, осъдени на смърт за антибългарска и всякаква терористична дейност. Иван Михайлов, който се бори за правата на македонците – какво им е виновен той? Това е антибългарска кампания и нищо друго”, категоричен е проф. Топалов. "" "
    https://fakti.bg/bulgaria/749820-kiril-topalov-po-narejdane-ot-moskva-sarbia-spira-severna-makedonia-po-pata-kam-es

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език

  8. 8 Профил на j2100
    j2100
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Просто е - прекратяване на всякакви отношения с тази държавица. Тя е толкова миниатюрна, че ефектът върху Бг икономиката ще е практически нулев. Също така за граГЯните й да се вОведе нов визов режим - пропускане в България само след интервю на сухоземната граница.
    А ако нямахме политици-мекотели, щяхме в пъти по-сериозно и аргументирано да представим позицията си в Западна Европа и да настроим останалия Ес + Юк и Швайц твърдо на наша страна. Не си правете никакви илюзии че политиката (в цял свят) е нещо различно от това.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на swy46682091
    swy46682091
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Още една-две подобни случки преди поредните избори, и Слави и патриотите ще са отново в парламента.

    В България най-лекият полъх на вятъра може да промени коренно нещата, защото хората са разочаровани от политиците - стари и нови, и са склонни да гласуват "протестно".

  11. 11 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Пробитите ни служби и подставеното от тях служебно правителство се активираха от североизток. ИТН и те се активизираха тия дни. Послушковците на същия първоизточник от другата страна на границата ВМРО ДПМНЕ също спомагат и пригласят. Целият този случай с тоя пребит шумкар е поредното активно мероприятие в последните седмици. В тоя район нищо не се е променило. Още сме пост-комунизъм и правим преходи. Прехождаме напусто.

  12. 12 Профил на novo-star dnevnik-ar
    novo-star dnevnik-ar
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    До коментар [#8] от "j2100":

    "Просто е - прекратяване на всякакви отношения с тази държавица"

    Тва е добро предложние.
    След прекратяването Македонците ще си ги преместат и всички ще сме спокойни.

  13. 13 Профил на Много Тънък Асфалт
    Много Тънък Асфалт
    Рейтинг: 1996 Неутрално

    Малоумни рубладжии платени от русия правят провокации и от двете страни. Напрежение между двете държави е в интерес единствено на болшевишката кочина. Може ли нашите глупаци да си кръстят клуба точно Цар Борис ? И после отявлени рубладжии като славиту чалгаря, джамбазки и онова мекотело копейката скимтят като обезумели.
    —цитат от коментар 2 на standup.straight


    Какво му е на името?! иначе за другото съм съгласен.

    "Асфалт не се яде, но без асфалт няма ядене."
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Политика на безумно селско ниво. Дребен скалъпен скандал в услуга на руските уроди. Балканите не са мръднали от 100 години.

  16. 16 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    „За никого не е тайна, че Белград спира Скопие по пътя към ЕС по нареждане от Москва – това е веригата. Много хора в Северна Македония се дразнят, че разкриваме тази истина. Те ще стигнат до радикални крайности, което не е желано”.
    ------------------------------------------------------------------------------------
    А добър ден.

  17. 17 Профил на NoBrainNoPain
    NoBrainNoPain
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#7] от "yut521045528":

    Добър текст.

  18. 18 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#11] от "Активист":

    Кремъл си активира всичките марионетки в последните дни. Не само ИТН с тоя малоумен референдум, а и агента резидент Радев, който почна да им повтаря кремълските опорки едно към едно.

    Онзи ден царя се срещна с Митрофанова и буквално на другия ден обявиха, че НДСВ ще участва на изборите. Руската кочина е опряна до стената и ще хапе като за последно. След края на войната всичко ще се нареди, още малко търпение само.

  19. 19 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3887 Неутрално

    "София допусна"

    няма какво да допуска, ами да си харесат някой европроект на макетата за над милион евро и да им го саботират директно на тия келеши.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1819 Разстроено

    Е стига де, сега и редовните полети София - Скопие ли ще отменят тея, как ще пътуват стотиците прелитащи насам-натам желаещи, много е гадно това...

  22. 22 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    До коментар [#13] от "Много Прост Еднокнижник":

    За мен нищо му няма на името, но според историята на ония създадена в масква, Македония е окупирана от фашистка България начело с фашиста Цар Борис, депортирали сме им евреите и е имало репресии и насилие над местните от страна на нашите войски там.

    По тая причина можеше да си кръстят клуба по друг начин и за мен това си е явна провокация към местните.

  23. 23 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    [quote#14:"standup.straight"]Говно малоумно, нито яко някой си направи клуб Василий II някой ще му дреме на шапката.
    —цитат от коментар 20 на NoBrainNoPain


    Те нека да си направят и да го кръстят така пък пак ще си говорим, безгръбначно. Първо ще се разцирикат точно великите "патриоти" славита, копейки, джамбазци и такива като тебе.

  24. 24 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 1129 Неутрално

    Ето защо са направили фалшивия побой!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  25. 25 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    Смешни заплахи. Налагайте вето!

  26. 26 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    До коментар [#14] от "standup.straight":

    Ей, голям си боклук!

  27. 27 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    Доживях днес да прочета (между обичайните глупости), следната публикация в "Дойче Веле":

    "Да, „македонизмот“ е изграден на антибугарска основа и веројатно ќе продолжи да се гради врз неа, затоа што народите се формираат со оградување на нивната историја, култура, а често и јазик, како различни од оние на другите. Уште повеќе што до пред еден век, едните од другите не се разликувале многу. "

    Алилуя, видяхме проблема!!!!

  28. 28 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 824 Неутрално

    Късайте дипломатически отношения и всякакви други. Виже сега по техните сайтове как плюят българите. Тия диваци да си стоят в кочината Северна Корея или Македония и да не мърдат оттам.

  29. 29 Профил на nzm221091929
    nzm221091929
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#2] от "standup.straight":

    Как да го кръстят? Георги Димитров, Пенчо Кубадински, Цола Драгойчева???
    Ако неолибералната ти главичка,не разбира, че в момента няма никакво значение как се казват клубовете, то се заслужавате презрението.

  30. 30 Профил на tapat0p
    tapat0p
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Да си гният у кочината макетата. Така и така до 20 години няма да има (северно)македонци, заради албанците. Ще има 100 000 северномакедонци останали, нека да продължават да си се хвалят за необятната им култура и история.

  31. 31 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Аз не знам кой кара България да прави грешка след грешка със сърбите и македонците!
    Грешка беше, че не оставихме сърбите да ги изнасилват и и да се гаврят с тях, както наяравиха с останалите държави в състава на СФРЮ – сега всеки македонец щеше да ние приятел!
    Гърците им казаха "това са ни условият, ние не бързаме" и ги чакаха 30 години!

    Като видя сърбин и македонец, все едно гледам българин отстрани, но най-противните му черти и като добавим неповторимата комбинация болшевизъма, интернационализъм и русофилия ... направо ми се иска днес да е 1885 година!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  32. 32 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1557 Гневно

    България и РСМ могат да съжителстват мирно и продуктивно в съвременна Европа, подобно на Германия и Австрия. На нЕкои набедени патрЕоти обаче им е по-угодно да сме като Русия и Украйна. Успешно активно мероприятие на Путлер.

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  33. 33 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    До коментар [#5] от "NoBrainNoPain":Мекотело, това е нещо като гърци да си направят културен клуб в София и да го кръстят Василий българоубиец, и после да са изненадани че някой им чупи прозорците и им бие шамари. Ясен ли съм или имаш нужда от още разяснения?
    —цитат от коментар 14 на standup.straight


    Разликата е голяма, гърците и българите никога не са били един народ и са имали дълги периоди на противопоставяне, затова примера ти Е тъп и гнусен!
    Тоя смешен и измислен македонско-сърбомански народ, който каквото открадне, това му дава иденчиност – ИДЕНТИЧНОСТ ВЪРХУ КРАЖБАТА Е МЪРТЪВ, ЗАЩОТО Е КАТО ДЪРВО БЕЗ КОРЕН, ВИСИ ВЪВ ВЪЗДУХА!

    АКО ИМАШЕ ЕДИН НОРМАЛЕН ПОЛИТИК ОТ ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ ПУТКИ – НА ЗАПАД И У НАС – ДОСЕГА ТРЯБВАШЕ ДА Е СТАНАЛО ЯСНО, ЧЕ МАКЕДОНЦИТЕ, ЗАЕДНО СЪС СЪРБИТЕ СА В ОСНОВАТА НА ПРОЕКТА НА РУСИЯ ЗА РАЗДЛЕНИЕТО НА БАЛКАНИТЕ И ЗА НЕСТИХВАЩА ОМРАЗА И ПРОБЛЕМИ, КОИТО ИЗЛЪЧВАТ ТЕЗИ ДВЕ СТРАНИ!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  34. 34 Профил на swy46682091
    swy46682091
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Ха, тези наистина са нарекли клуба "Борис Трети".

    Това е провокация предимно спрямо България, защото името на царя се свързва както със спасяването на евреите в границите на България, така и с унищожаването на 11 343 евреи в зоните, в които са изпратени български войски с одобрението на царя.

    Факт е, че аргументите, че за второто не носим вина, трудно убеждават хората извън България.

  35. 35 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    До коментар [#2] от "standup.straight":

    Пълни глупости!

  36. 36 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    До коментар [#2] от "standup.straight":

    А може ли вашите да са толкова зле да те кръстят с името ти? Що не о смениш? Дразни ме.

  37. 37 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1557 Гневно

    До коментар [#27] от "Panda":

    Разбира се, това е част от историята на всички съвременни европейски езици, мнозинството от които произлизат от три семейства. Напълно естествено е да търсиш разграничения от сили, които се държат надменно с теб. Ние да продължаваме да си чешем голЕмото его с очевадни провокации и престорено възмущение, пък да видим след още 20-30 години колко общо е останало между нас и езиците ни...

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  38. 38 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    До коментар [#14] от "standup.straight":

    Сравняваш Цар Борис с Василий българоубица? Само сърбоманска, титостанска глава може да го направи. Ти наистина си суперзле.

  39. 39 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2960 Неутрално

    До коментар [#14] от "standup.straight":

    И какво ако го кръстят Василий Българоубиеца?! Ами то си има улици в Гърция Всъщност той е арменец. А смешното е, че е Македонски. Да си го кръщават

  40. 40 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2141 Весело

    До коментар [#15] от "voinotzapad":

    Ами значи си заслужават да стоят при "руските уроди", след като им изпълняват нарежданията, а не на Макрон. Какъв е проблемът? като искат и им харесват руските условия, да си стоят при тях. На мен ми е все тая. Мен ако пита, спиране на всички отношения с тях и да си стоят при руснаците и да видят, дали е хубаво.

  41. 41 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2141 Весело

    До коментар [#20] от "NoBrainNoPain":

    Всичката жълтопаветна предателска гмеж е такава- неграмотна и имат мозък само за осмисляне на едни смешни опорки.

  42. 42 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1569

    Какви проекти бе! Отзовавайте посланика!

    Евроатлантида
  43. 43 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2960 Неутрално

    До коментар [#14] от "standup.straight":

    https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Василий_II_Българоубиец

    Василий Втори Българоубиец е Император от Македонската династия.
    Виж сега колко са смешни около Вардар. Император от Македонската династия ослепява "македонците " на Самуил Всъщност Кутмичевица не сте интересни вече.

  44. 44 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    А какво стана с Конституцията? Минаха 6 месеца откакто договорихме вписването на българите. Още няма нищо помръднато, никаква инициатива. Отново бавене и тупкане на топката. Вместо това за 6 месеца имахме две атаки срещу културни центрове, побой над българин и то секретар на културен център и предложение на президента им а за забрана на български евродепутат да влиза в Македония... Заглъхна и Историческата комисия, че направо си умря. По работата за власовата линия и магистралата също тишина.

    На какви чудеса се надяват в РСМ? Или си мислят, че вече са влезли в ЕС? Че са прецакали България? Жестоко се лъжат.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  45. 45 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 959 Неутрално

    До коментар [#2] от "standup.straight":
    Че източните пияници имат пръст в омразата на Балканите имат. За батника Русия това винаги е било в полза. Ама в случая тея балкански диваци минават много предели. То бива да даваш аванта и да слушаш непрестанни обещания как ще се променят и няма да са същите, ама кой ще иска да си има вземане даване с народ, който те мрази поради измислени причини.

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  46. 46 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2141 Весело

    До коментар [#32] от "WOI":

    Хахахах дай друга жълтопаветна опорка, тази остаря!

  47. 47 Профил на Dimitar Dimitrov
    Dimitar Dimitrov
    Рейтинг: 278 Гневно

    Малоумни рубладжии платени от русия правят провокации и от двете страни. Напрежение между двете държави е в интерес единствено на болшевишката кочина. Може ли нашите глупаци да си кръстят клуба точно Цар Борис ? И после отявлени рубладжии като славиту чалгаря, джамбазки и онова мекотело копейката скимтят като обезумели.
    —цитат от коментар 2 на standup.straight


    Е как да го кръстят?Педя човек-лакът брада?И пак ще са недоволни македонските боклуци,не е проблемът там.Никаква Европа за тия.Да си стоят там докато албанците ги изядат с парцалите.Толкова!

  48. 48 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    До коментар [#34] от "swy46682091":

    Еврейският въпрос никога не е бил под властта на България, особено за превзетите от Хитлер държави. България е била едно изключение, защото сме били съюзници на Хитлер. Югославия, в чийто рамки се е намирала Македония, е била превзета държава. Ние получаваме правото да администрираме Македония, защото е населена на 90 % с българи. Но евреите винаги са били във властта на немците. Именно немците наемат от България срещу райхсмарки български влакове и с тях извозват македонските евреи до полските лагери. Самият Борис Трети никога не е бил антисемит и не е имал нищо против евреите. Бил е прогерманец, което е различно. Заради близостта между България и Германия и нащите съюзни онтошения, в България се приема най-срамният закон - "Закон за защита на нацията", което най-голямото петно в българската история. Този закон е копие на немските антисемитски закони. За щастие българският народ е измил лицето на нацията, като е спасил евреите. А цели 20 българи вече имат дърво в Гората на праведните, начело с Димитър Пешев. Етотова трябва обясняваме пред света и да се гордеем, а не да слушаме просръбките пропаганди за българите, "които пратили македонските евреи в лагери".

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  49. 49 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 959 Весело

    До коментар [#48] от "Lou":

    Сърбия? Какво да очаквам от феновете номер 1 на Путин? :)

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  50. 50 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7886 Неутрално

    https://clubz.bg/132257
    Това е изхода.

  51. 51 Профил на twf571156371
    twf571156371
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "standup.straight":

    Жълтопаветник, не се изказвай за неща по които не си наясно

  52. 52 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1557 Неутрално

    До коментар [#44] от "Lou":

    Вписването на българите в конституцията на РСМ ще се случи - и то ВЪПРЕКИ путлеризацията на българската политика, а не заради нея.

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  53. 53 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1557 Неутрално

    До коментар [#46] от "Хюго Босов":

    Мен от жълтите павета в центъра на родния ми град не ме е срам. Срам ме е от прогнилите панелки в главите на някои мои сънародници.

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  54. 54 Профил на dpn14673745
    dpn14673745
    Рейтинг: 153 Неутрално

    Поредната гнусна и провокативна постъпка от страна на българските власти.

    Натиснаха ги, направиха едно добро нещо с вдигането на ветото, сега всячески се опитват да разчекват темата предизборно.

    Какво точно да направят македонците за някакви трима идиоти? Като в Minority Report с Том Круз да знаят предварително кой кого ще бие ли? Ами нашите какво правят с Джамбазки или Костадинов?

  55. 55 Профил на wdw56377936
    wdw56377936
    Рейтинг: 37 Разстроено

    Търпял съм глупостите им от 2000 година, когато имах съквартиранти македонци в Англия. Крайно време е да им обърнем гръб за дълго време. Нека да са щастливи в албанско-сръбската си кочинка, която сами са си построили.
    Нека да не ги дразним повече, не заслужават това внимание.!

  56. 56 Профил на dpn14673745
    dpn14673745
    Рейтинг: 153 Неутрално


    Може ли нашите глупаци да си кръстят клуба точно Цар Борис ?
    —цитат от коментар 2 на standup.straight


    Предполагам, че съвсем целенасочено е кръстен така, за да се провокират проблеми. Българите това искат.

  57. 57 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    До коментар [#2] от "standup.straight":

    Така е, искам да добавя, че пресата в Македония, която насажда омраза и сее раздор е собственост почти изцяло на кръга около Орбан, който даде убежище на един не безизвестен македонец.

    В синхрон ни манипулират путинските дружки.


  58. 58 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 948 Неутрално

    А кога ще започнат с отнемането на български паспорти от македонци? Да имат търпение и сами да си намерят начини да живеят в страни от ЕС вместо с "омразния" им български паспорт. Крайно време е и българските власти да ги брандират навсякъде в Европа и да започнем да говорим за "мерки за справяне с македонския въпрос относно омразата", "комисия за справяне с омразата от македонска страна", "декларация в Евро парламента относно македонската омраза".

  59. 59 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#56] от "dpn14673745":
    Да, трябваше да бъде кръстен "Шака Зулу". Може би трябваше да проверите какъв е бил цар Борис III за македонските земи десетилетие преди създаването на държавата им от БКП.

  60. 60 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2433 Неутрално

    Ами най-после направете нещо. Не чакайте и не разчитайте на Брюксел, там клонят на страната на шантавите макита.

    Judjuk
  61. 61 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2799 Неутрално

    ДБ, ПП , ГЕРБ и ДПС... " Евроатлантическата" коалиция, която мисли за всичко друго, но не и за българите и е изцяло отговорна за вандалските актове от последната половин година , след като по команда от Козяк и Брюксел вдигна ветото на тия неандерталци..Да не забравяме да благодарим и на грантаджийските медии..Тая кръв е по вашите ръце..

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  62. 62 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    До коментар [#56] от "dpn14673745":

    За сметка на това пък македонците откриха в България културен клуб с името на чистия и горд българин Никола Вапцаров, когото в Скопие искат да припишат "македонец". И дори на откриването присътва синът на Вапцаров, който в прав текст каза на Мицкоски в лицето, че Никола винаги се е пишел българин. А смутеният Мицкоски само заречри бузи и изплещи едно "нека всеки си гледа историята". Скоро може да прочетем в македонската история, че самият Цезар или Наполеон е македонец, знае ли човек?

    И за финал да използвам думите на един друг българин, Георги Делчев, известен като Гоце, собственоръчно написани от него:

    "За предателите няма да се тревожиш. Какво да правим, като всички сме си българи..."

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  63. 63 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2141 Весело

    До коментар [#53] от "WOI":

    Повече сме от теб, така че....емигрирай.

  64. 64 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 587 Разстроено

    Картината е ясна. Грозни и отровни са плодовете на 100 години сръбски геноцид над българите в Македония, от които 78 години югомакедонистка "антифашистичка" пропаганда срещу всичко българско на една национал- социалистическа идеология от фашистки тип. Факт !
    Но факт е също, че някой избира на Охридския български културен клуб име "цар Борис III" вместо да кажем "княз Борис I", "св. Климент Охридски" или
    "св. Наум Охридско-Преславски".
    Че маргинализирани псевдопатриоти като Джамбазки и Костадинов вдигат насред Скопие лозунги с двусмислено тълкувание от сорта на "Македония е българска"!
    За да подхранват
    страховете и омразата, които деструктивни сили като ДПМНЕ и "Левица" от десетилетия насаждат и експлоатират сред гражданите на РСМ !
    За да дадат поводи на последните да организират вандалски актове срещу български културни клубове и символи и актове на сплашване и малтретиране на македонски граждани с българско самосъзнание.
    За да бъдат саботирани всякакви идеи и проекти на междудържавно
    сътрудничество !
    Кой има интерес и кой "печели" от всичко това ?
    Отговорът е очевиден !

  65. 65 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2273 Неутрално

    ,,Възможно е България да спре изпълнението на междуправителствени проекти, за да защити правата на българите в Северна Македония.”

    Не ,,възможно е”, а мисля че спирането на всички проекти е един особено наложителен урок, който да им послужи като знак за позицията ни…
    Не може все да си заравяме главите в пясъка когато се случват подобни неща..
    В края на краищата ние първи признахме Северна македония и свалихме ветото НЕ ЗА ДА НИ ПОДРИТВАТ, а за да ни зачитат и да ни имат уважение✨

  66. 66 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2273 Неутрално

    До коментар [#7] от "yut521045528":


    Изчезвай бе СВИНЬО!
    Не ли ва е срам тея работи дето ги правите?
    След това което сте направили на това дете, ТРЯБВА ДА ВИ Е СРАМ ДА КАЖЕТЕ КАКВИ СТЕ.
    Маймуни неедни просто!

  67. 67 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2273 Неутрално

    ..прости…

  68. 68 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2273 Неутрално

    Трябва аз да отида председател на българския културен клуб ,,Цар Борис 3”.. да им обясня за какво става дума..

  69. 69 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    До коментар [#64] от "objective":

    А каква е Македония? Не питам за БЮРМ. Срамота р как българи оправдават геноцида там и да си мълчим. Естествено е , че е българска- българи са мрели там, за са могат да живеят като хората, а не скотове. И трябва да мълчим да не обидим бюрмаджиите ли??

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1557 Весело

    До коментар [#63] от "Хюго Босов":

    До коментар [#53] от "WOI":Повече сме от теб, така че....емигрирай.
    —цитат от коментар 63 на Хюго Босов

    Ще се опитам да ти обясня ситуацията простичко. Аз, за разлика от довчерашния великомакедонски активист Пендиков, съм свободен гражданин на европейска България. По тази причина заръките на някакви комплексирани квартални бабаитчета, самопровъзгласили се за воеводи, няма как да ме впечатлят. Надявай анцуга-менте и бЕгай другаде да се репчиш.

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  72. 72 Профил на liberalche
    liberalche
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Започва втвърдяване на позицията ни и това е само началото. Помощта на Кирчо към Украйна сега ни носи много точки и всъщност европейците са на наша страна. Вече става ясно, че РСМ има комунистическа позиция по историческите въпроси, което никак не се харесва. Поредицата от инциденти само го показват и стават вече лесно обясними за европейците. И точно сега това е много по-важно. Ако и някой да допуска провокации от двете страни, то н РСМ е целенасочена комунистическа позиция на държавно ниво. Натягането на обръча по тая линия ще ги смаже. И точно тук е надеждата да победим българофобските тези. Така и ще стане, народът на РСМ няма да търпи повече антибългаризъм, защото е против интереса му.

    Албания ще върви по своя писта за ЕС. И няма да е чудно, ако оттук-нататък се ползва албанскша за официален в преговорите с ЕС. Това е официален език в РСМ. Сърбия ще загуби още една теритопия, а единственият шанс за славяноговорящите ще остане България.

  73. 73 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3479 Неутрално

    До коментар [#4] от "novo-star dnevnik-ar":

    А вие какъв очаквате да някой си, който е приятел с Джамбазки, каракачанов и Копейкин? Една отрепка!
    Всъщност Копейкин и Джамбазки си свършиха работата в РСМ, тук интелектуалците се радват и избиват комплексите.

  74. 74 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3479 Неутрално

    Малоумни рубладжии платени от русия правят провокации и от двете страни. Напрежение между двете държави е в интерес единствено на болшевишката кочина. ....
    —цитат от коментар 2 на standup.straight


    Същото го каза и президента Пендаровски. Джамбазки веднага поиска доказателства - нотариално заверени, прошнуровани и пронумеровани.

  75. 75 Профил на dyj311154472
    dyj311154472
    Рейтинг: 555 Неутрално

    на кой е нужен целия този цирк и кой го спретна? първосигнален патриотизъм. но аз си признавам, че темата ме отегчава.

  76. 76 Профил на dyj311154472
    dyj311154472
    Рейтинг: 555 Неутрално

    До коментар [#72] от "liberalche":

    на европейците не им пука за историята, и за позицията на македония по нея, нито пък за българската позиция. хората се занимават с настоящето и бъдещето.

  77. 77 Профил на liberalche
    liberalche
    Рейтинг: 712 Неутрално

    До коментар [#76] от "dyj311154472":

    Няма бъдеще без история. Заради историята имаме и ЕС. И за кво бъдеще говориш, ако не признават историята?

  78. 78 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Македонското общество трябва час по-скоро да съзрее и да осъзнае истината. Българският народ, за разлика от народа на Югославска РСМ, на РМ и на днешна РСМ, никога не е бил възпитаван на държавно ниво в омраза чрез антимакедонска идеология !
    Никога !
    Напротив, той е възпитаван в чувство на емпатия и солидарност към неговите "братя и сестри" от Македония, с които до ВСВ споделя едно и също културно-
    историческо наследство и
    един и същ църковен и общоговорим книжовен език и писменост !
    Както и да осъзнае, че няма здравомислещ български гражданин, който днес да не признава съществуването в РСМ на официален книжовен език и идентичност, различни от българските.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK