А защо да се отдават под наем ? Може да се създадат общински или държавни предприятия, които да се грижат за плажовете и да събират такси за услугите. Защо трябва да се пълнят гушите на частниците ?
дрОгаря т. н "министър" очевидно не схваща, че проблема се състои във Факта, че "туризма" ни е тип :"балкантурист" от 70 -те години на 20-ти век! И да ги подаряват плажовете, този Факт няма да се промени и туристите няма да станат нито повече, нито от по-високият ценови сегмент!!!
Българинът е рядко крадливо и некоректно създание. И нема значение дали ще е частна или общинска собствеността. Ще е постоянно мърляво. Щото българинът от себе си ще открадне и пак ще е на далавера....
Искаш да се създаде още една ясла за пълнене на гушите на приближени и роднини на управниците, които и да са те. Концесионерите на плажовете са на загуба, ако не направят заведения и не продават скъпо шезлонгите и чадърите. Отдаването на плаж само за 5 години си е жива загуба.
А защо да се отдават под наем ? Може да се създадат общински или държавни предприятия, които да се грижат за плажовете и да събират такси за услугите. Защо трябва да се пълнят гушите на частниците ?
Лошите частници, а? И добрите държавни предприятия! Добри като БДЖ и Български пощи с кражби за десетки милиони на година. Петолъчката е още отпечатана в чугунените ви глави.
Йоан 8:32 BG1940
и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
И затова напр. на "Златни пясъци" ако не желаеш чедър и шезлонг трябва да си на последна линия. Защото всичко по-напред е заето с чадъри и шезлонги. И ако поставиш въпроса защо всичко е заето, може и бой да отнесеш. По-добре да си пълнят гуши на чиновници, но да може да се диша, отколкото гушата на частника, който и прави каквото иска. Освен това печалбата отива за общината или държавата, а в гушата на частника.
Видяхме ги добрите частници. Маса народ пропищя от мобилни оператори, фирми за отчитане на разни уреди и т.н. Виждаме качеството на храната произвеждана от добрите частници. Да продължавам ли ?
Маса народ пропищява защото държавата е завладя от селяндури по руски тертип, които пречат за нормалното функциониране на бизнес средата и добра конкуренция, която да създава качество. Вместо да искаш да се връща комунизма, искай да изчезнат руските орки от България и тогава няма да мрънкаш за щяло и нещяло!
Държавата трябва да се съсредоточи в контрола, не в предоставянето на услуги. Обединяването на двете функции не е здравословно
Червена линия, червен картон
Тъжно ясно е - И това "министерство" е част от порочната схема за създаване, поддържане и угояване на партийна клиентелна мрежа с Обществени средства от Вашите и моите данъци!!!
До коментар [#6] от "filip2":Видяхме ги добрите частници. Маса народ пропищя от мобилни оператори, фирми за отчитане на разни уреди и т.н. Виждаме качеството на храната произвеждана от добрите частници. Да продължавам ли ?
Виждам, че удобно пропускате да коментирате доброто управление на държавните фирми, които съм споменал. Частните фирми са направени за печалба на собствениците си. Ако има някакви нарушения, работа на държавата е да ги контролира чрез съответните си органи. Тя с това не се справя, а казвате, че с управлението ще се справи. И не знам колко е лошо качеството на храната сега, но си спомням, че по времето, когато я произвеждаше държавата храна по магазините нямаше много много.
Йоан 8:32 BG1940
и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
Навремето неявно не си ходил в други соц. държави. Там магазините пращяха от стоки. Така че не прави обобщения. А създаването на държавни и общински предприятия е предвидено в Търговския закон. Не съм го измислил.
До коментар [#20] от "filip2":Навремето неявно не си ходил в други соц. държави. Там магазините пращяха от стоки. Така че не прави обобщения.А създаването на държавни и общински предприятия е предвидено в Търговския закон. Не съм го измислил.
Не съм ходил, прав си! На някои дори и там не им беше разрешено да ходят. Това в пращящите от стока магазини къде беше- в Румъния, СеСеСеРе, Полша? Къде? За Полша помня, че събирахме помощи в началото на 80-те.
Йоан 8:32 BG1940
и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
Според Конституцията и Закона за Черноморското крайбрежие, плажовете са изключителна държавна собственост. Концесията наистина е за дълъг период от време. Не може и да е за много къс период, защото няма да има интерес. Този, който "спечели" такъв бизнес за да печели и поддържа и осигурява плажа трябва да сложи шезлонги и чадъри, за които трябва да се плаща, да прави "преместваеми" търговски обекти, спасители, медици и т.н. и т.н. Тоест, нещата са такива, защото концепцията е такава. А концепцията е меко казано сбъркана. Просто в Закона за Черноморското крайбрежие трябва да бъде записан текст, че за чистотата, спасителите и медиците на плажа се грижи съответната община, като за целта и се отпуска съответния бюджет, като изрично трябва да се забрани на общините и на който и да е да поставя шезлонги и чадъри срещу заплащане. Така е в Испания, Франция, Италия....
Ми нали за това съм написа си "отива", а не си е отишъл, защото селяндури с руски тертип движат държавата, точно това, което и ти казваш. Крачката назад, което ти искаш не е засилка, това не ти вдява тиквата комунистическа.
Явно доста неща не знаеш. Имаше организация, ако не се лъжа казваше се Турин клуб или нещо подобно. По линия нея бях в Югославия, Унгария, Чехословакия, ГДР. Доста хора пътуваха по тази линия. Отделно от това имаше бригади от студенти в ГДР. Не знам кой те лъже, че било забранено да се ходи в тези държави.
Ако се дават за по една година вероятно цените на чадърите и тези по заведенията ще са по-високи, но пък 5те години не гарантират по-ниските цени следващите години та по-скоро трябва да е за 5 години фиксирана цена платима всяка година, но да няма никакви изисквания към кандидатите, за да може да създадем по-голяма конкуренция и в крайна сметка държавата да получи повече пари
Просто в Закона за Черноморското крайбрежие трябва да бъде записан текст, че за чистотата, спасителите и медиците на плажа се грижи съответната община, като за целта и се отпуска съответния бюджет, като изрично трябва да се забрани на общините и на който и да е да поставя шезлонги и чадъри срещу заплащане. Така е в Испания, Франция, Италия....
И в Италия, и в Испания има шезлонги и чадъри - няма как да очакваш всеки да мъкне свои, особено чужденци по самолета. Нека го направят като в Гърция - определя се една ивица за някое барче, дава се под наем за който даде най-много, пък той нека си решава за пари ли ще дава чадърите, срещу консумация ли... Определен процент остава за свободна зона, също така общината да наеме спасители. Нали затова туристите плащат по 1.20 туристическа такса на ден, или колко там беше. Лекар и аз не знам нужен ли е, не съм чул някой да е викал безплатен лекар на концесионера. А ако му се плаща, то защо тогава е длъжен някой да го осигурява, лекари и линейки (платени) си има достатъчно по морето.
Не знам как ги смятате, ама плажа на Равда е даден на концесия за 25 години за по 25 години напред.. Един чадър + 2 шезлонга е 24 лева, а са 460 чадъра, всяка събота и неделя са на 90% пълни, а през останалото време на 30-40%, средно е 50-60% заетостта или около 200 платени на ден 90дена по 200*24лева са 432хил само от чадъри допълнително има поне 10 заведения дето са по 5 хил +10% от оборота или около 15хил на заведение+приходи от джетове, взимат такси от форографи, продавачи на царежица и други подобни... Но минимум 700-800 хил са приходите имат 5 поста спасители +5 човека да чистят и късат билетчета, т.е 30 заплати по 2 хил.+50 хил такса хайде и едни 100 хил за чадъри шезлонгии поддръжка на плажа, поне половин милион е чистата печалба.. Имам апартаменти там и прекарвам по 3/4 от лятото там и съм говорил с персонала.. Но аз съм дърт тарикат и ходя на плажа преди 9 часа и след 6 когато бирнижите не работят.. Но може да е по-евтин чадъра и да има повече летуващи по хотели и апартамнти и печалбите от този бизнес да са за общините и хората, а не за разни буалкаджии..
Половин милион печалба? Мноооого, бе! Как бързо ги сметнахте! Парите на другите са най-лесни и са много привлекателни, нали? Във Вашия бизнес, така някой да Ви смята печалбите и да твърди, че са големи и лесно изкарани, дали ще сте съгласен?
Йоан 8:32 BG1940
и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
Явно доста неща не знаеш. Имаше организация, ако не се лъжа казваше се Турин клуб или нещо подобно. По линия нея бях в Югославия, Унгария, Чехословакия, ГДР. Доста хора пътуваха по тази линия. Отделно от това имаше бригади от студенти в ГДР. Не знам кой те лъже, че било забранено да се ходи в тези държави.[/quote]
Точно в Чехословакия не ми разрешиха да пътувам в началото на 80-те, така че никой не ме лъже. Я кажи сега, ти от Възраждане или от БСП си, та така страстно желаеш възраждане на комунизма?
Йоан 8:32 BG1940
и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
Това са пари изкарани от публичен ресурс , а не частни. От високите цени на плажа, много хора предпочитат да отидат в друга страна и парите им отиват в чужбина, а от това губи цялото общество, а има деца на по 20 години дето нес виждали морето, а вас това не ви интересува, Аз мой бизнес нямам но имам цял живот съм работил по чужбина и съм успял да с и устроя комфортни старини...
До коментар [#30] от "filip2":Това са пари изкарани от публичен ресурс , а не частни. От високите цени на плажа, много хора предпочитат да отидат в друга страна и парите им отиват в чужбина, а от това губи цялото общество, а има деца на по 20 години дето нес виждали морето, а вас това не ви интересува, Аз мой бизнес нямам но имам цял живот съм работил по чужбина и съм успял да с и устроя комфортни старини...
В предишния Ви пост създадохте впечатление, че сте запознат в подробности от концесиите с такси, услуги, цени и т.н. Тук нещо го обръщате на общоговорене. За концесиите в цялост, а не само плажните, държавата получава такси срещу отдаване на публичен ресур, а частните фирми поемат риск и съответно получават ползи от тях. Обществото получава услуга. много хора почиват в чужбина поради различни причини- не им харесва тук, харесва им в чужбина, интересно им е да видят нови места и т.н. и т.н. Така е в свободните държави. Може би много деца не могат да почиват в българските курорти, но държавата има социална функция и програми и би трябвало да им осигури. Държават, а не частната фирма!
Йоан 8:32 BG1940
и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
И кой ви е казал че в министерството работят разбиращи от туризъм? Там работят икономисти,които и идея си нямат какво е туризъм. Още повече тоя малоумник е създал фирма/с която е много горд/ занимаваща се с организация на най-пречещото в туризма-шум,тоест анимация на туристите.Като довежда останалите до реАнимация. Ако човек като турист се оплаче заради шума,веднага му се заявява че фирмата е или на министъра или на варненската Мадам-депутатка!
Българинът е рядко крадливо и некоректно създание. И нема значение дали ще е частна или общинска собствеността. Ще е постоянно мърляво. Щото българинът от себе си ще открадне и пак ще е на далавера....
Рушветите изгарят контролните органи, които плащат по-нагоре и т.н.Има закони, разбира се, но не се спазват, заради дефектната съдебна система. Затова концесионера си разиграва коня безнаказано по крайбрежието. Циганска държава от началото до края...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
crq15625101
Рейтинг: 3132 НеутралноСлужебните гълъби , назначени от Рублен Кремльовски взеха да се чувстват като господари в тази страна и да правят каквото си искат !
fcv251055839
Рейтинг: 824 НеутралноА защо да се отдават под наем ? Може да се създадат общински или държавни предприятия, които да се грижат за плажовете и да събират такси за услугите. Защо трябва да се пълнят гушите на частниците ?
selqnin
Рейтинг: 2780 ВеселодрОгаря т. н "министър" очевидно не схваща, че проблема се състои във Факта, че "туризма" ни е тип :"балкантурист" от 70 -те години на 20-ти век!
И да ги подаряват плажовете, този Факт няма да се промени и туристите няма да станат нито повече, нито от по-високият ценови сегмент!!!
Хи-хи
Рейтинг: 1779 НеутралноБългаринът е рядко крадливо и некоректно създание. И нема значение дали ще е частна или общинска собствеността. Ще е постоянно мърляво. Щото българинът от себе си ще открадне и пак ще е на далавера....
Oggie Petkov
Рейтинг: 555 НеутралноДо коментар [#2] от "fcv251055839":
Искаш да се създаде още една ясла за пълнене на гушите на приближени и роднини на управниците, които и да са те. Концесионерите на плажовете са на загуба, ако не направят заведения и не продават скъпо шезлонгите и чадърите. Отдаването на плаж само за 5 години си е жива загуба.
filip2
Рейтинг: 284 НеутралноЛошите частници, а? И добрите държавни предприятия! Добри като БДЖ и Български пощи с кражби за десетки милиони на година. Петолъчката е още отпечатана в чугунените ви глави. Йоан 8:32 BG1940 и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
selqnin
Рейтинг: 2780 ВеселоДо коментар [#4] от "Хи-хи":
Извинете за личният въпрос, но пишейки "българина" ,
Вие на кой точно народ принадлежите?
fcv251055839
Рейтинг: 824 НеутралноДо коментар [#5] от "Oggie Petkov":
И затова напр. на "Златни пясъци" ако не желаеш чедър и шезлонг трябва да си на последна линия. Защото всичко по-напред е заето с чадъри и шезлонги. И ако поставиш въпроса защо всичко е заето, може и бой да отнесеш. По-добре да си пълнят гуши на чиновници, но да може да се диша, отколкото гушата на частника, който и прави каквото иска. Освен това печалбата отива за общината или държавата, а в гушата на частника.
Kyncho Kynchev
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#2] от "fcv251055839":
Чшшшш ало комунизма си отива вече, ти искаш да се върнем 30 години назад, пълно безумие...
fcv251055839
Рейтинг: 824 НеутралноДо коментар [#6] от "filip2":
Видяхме ги добрите частници. Маса народ пропищя от мобилни оператори, фирми за отчитане на разни уреди и т.н. Виждаме качеството на храната произвеждана от добрите частници. Да продължавам ли ?
selqnin
Рейтинг: 2780 ВеселоДо коментар [#10] от "fcv251055839":
-чемодан;
-вокзал;
-пиздецк
с еднопосочен билет!
Kyncho Kynchev
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#10] от "fcv251055839":
Маса народ пропищява защото държавата е завладя от селяндури по руски тертип, които пречат за нормалното функциониране на бизнес средата и добра конкуренция, която да създава качество. Вместо да искаш да се връща комунизма, искай да изчезнат руските орки от България и тогава няма да мрънкаш за щяло и нещяло!
hahohehi
Рейтинг: 300 НеутралноТова министерство защо въобще съществува не е съвсем ясно.
Освен като институция за трудоустрояване.
Корки
Рейтинг: 3157 НеутралноДържавата трябва да се съсредоточи в контрола, не в предоставянето на услуги. Обединяването на двете функции не е здравословно Червена линия, червен картон
fcv251055839
Рейтинг: 824 НеутралноДо коментар [#9] от "Kyncho Kynchev":
Хахаха - комунизма си отивал:))). Чшшшшш - децата на комунистите правят "капитализма". Капитализъм, та дрънка целия.
fcv251055839
Рейтинг: 824 НеутралноДо коментар [#12] от "Kyncho Kynchev":
Сутрин като ставаш, поглеждаш ли под леглото ? Може някоя руска орка да е там.
selqnin
Рейтинг: 2780 РазстроеноДо коментар [#13] от "hahohehi":
Тъжно ясно е - И това "министерство" е част от порочната схема
за създаване, поддържане и угояване на партийна клиентелна мрежа
с Обществени средства от Вашите и моите данъци!!!
selqnin
Рейтинг: 2780 РазстроеноДо коментар [#16] от "fcv251055839":
орките са в междуушният Ви вакуум!!!
Роси
Рейтинг: 8319 НеутралноДо коментар [#9] от "Kyncho Kynchev":
Той комунизма може и да си отиде, но комунистите не си тръгват.
filip2
Рейтинг: 284 НеутралноВиждам, че удобно пропускате да коментирате доброто управление на държавните фирми, които съм споменал. Частните фирми са направени за печалба на собствениците си. Ако има някакви нарушения, работа на държавата е да ги контролира чрез съответните си органи. Тя с това не се справя, а казвате, че с управлението ще се справи. И не знам колко е лошо качеството на храната сега, но си спомням, че по времето, когато я произвеждаше държавата храна по магазините нямаше много много. Йоан 8:32 BG1940 и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
fcv251055839
Рейтинг: 824 НеутралноВече си купил билет за Киев ли ? Приятен път.
fcv251055839
Рейтинг: 824 НеутралноДо коментар [#20] от "filip2":
Навремето неявно не си ходил в други соц. държави. Там магазините пращяха от стоки. Така че не прави обобщения.
А създаването на държавни и общински предприятия е предвидено в Търговския закон. Не съм го измислил.
filip2
Рейтинг: 284 НеутралноНе съм ходил, прав си! На някои дори и там не им беше разрешено да ходят. Това в пращящите от стока магазини къде беше- в Румъния, СеСеСеРе, Полша? Къде? За Полша помня, че събирахме помощи в началото на 80-те. Йоан 8:32 BG1940 и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
subaru
Рейтинг: 685 НеутралноСпоред Конституцията и Закона за Черноморското крайбрежие, плажовете са изключителна държавна собственост. Концесията наистина е за дълъг период от време. Не може и да е за много къс период, защото няма да има интерес. Този, който "спечели" такъв бизнес за да печели и поддържа и осигурява плажа трябва да сложи шезлонги и чадъри, за които трябва да се плаща, да прави "преместваеми" търговски
обекти, спасители, медици и т.н. и т.н. Тоест, нещата са такива, защото концепцията е такава. А концепцията е меко казано сбъркана.
Просто в Закона за Черноморското крайбрежие трябва да бъде записан текст, че за чистотата, спасителите и медиците на плажа се грижи съответната община, като за целта и се отпуска съответния бюджет, като изрично трябва да се забрани на общините и на който и да е да поставя шезлонги и чадъри срещу заплащане. Така е в Испания, Франция, Италия....
Kyncho Kynchev
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#15] от "fcv251055839":
Ми нали за това съм написа си "отива", а не си е отишъл, защото селяндури с руски тертип движат държавата, точно това, което и ти казваш. Крачката назад, което ти искаш не е засилка, това не ти вдява тиквата комунистическа.
fcv251055839
Рейтинг: 824 Неутрално[quote#23:"filip2"][/quote]
Явно доста неща не знаеш. Имаше организация, ако не се лъжа казваше се Турин клуб или нещо подобно. По линия нея бях в Югославия, Унгария, Чехословакия, ГДР. Доста хора пътуваха по тази линия. Отделно от това имаше бригади от студенти в ГДР.
Не знам кой те лъже, че било забранено да се ходи в тези държави.
Batezuzi
Рейтинг: 1689 НеутралноАко се дават за по една година вероятно цените на чадърите и тези по заведенията ще са по-високи, но пък 5те години не гарантират по-ниските цени следващите години та по-скоро трябва да е за 5 години фиксирана цена платима всяка година, но да няма никакви изисквания към кандидатите, за да може да създадем по-голяма конкуренция и в крайна сметка държавата да получи повече пари
Камен
Рейтинг: 955 НеутралноИ в Италия, и в Испания има шезлонги и чадъри - няма как да очакваш всеки да мъкне свои, особено чужденци по самолета.
Нека го направят като в Гърция - определя се една ивица за някое барче, дава се под наем за който даде най-много, пък той нека си решава за пари ли ще дава чадърите, срещу консумация ли...
Определен процент остава за свободна зона, също така общината да наеме спасители. Нали затова туристите плащат по 1.20 туристическа такса на ден, или колко там беше. Лекар и аз не знам нужен ли е, не съм чул някой да е викал безплатен лекар на концесионера. А ако му се плаща, то защо тогава е длъжен някой да го осигурява, лекари и линейки (платени) си има достатъчно по морето.
Йосиф Давыдович
Рейтинг: 1102 НеутралноДо коментар [#5] от "Oggie Petkov":
https://twitter.com/talibanprd/status/1638582563911475201Не знам как ги смятате, ама плажа на Равда е даден на концесия за 25 години за по 25 години напред.. Един чадър + 2 шезлонга е 24 лева, а са 460 чадъра, всяка събота и неделя са на 90% пълни, а през останалото време на 30-40%, средно е 50-60% заетостта или около 200 платени на ден 90дена по 200*24лева са 432хил само от чадъри допълнително има поне 10 заведения дето са по 5 хил +10% от оборота или около 15хил на заведение+приходи от джетове, взимат такси от форографи, продавачи на царежица и други подобни... Но минимум 700-800 хил са приходите имат 5 поста спасители +5 човека да чистят и късат билетчета, т.е 30 заплати по 2 хил.+50 хил такса хайде и едни 100 хил за чадъри шезлонгии поддръжка на плажа, поне половин милион е чистата печалба.. Имам апартаменти там и прекарвам по 3/4 от лятото там и съм говорил с персонала..
Но аз съм дърт тарикат и ходя на плажа преди 9 часа и след 6 когато бирнижите не работят..
Но може да е по-евтин чадъра и да има повече летуващи по хотели и апартамнти и печалбите от този бизнес да са за общините и хората, а не за разни буалкаджии..
filip2
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#29] от "Йосиф Давыдович":
Йоан 8:32 BG1940 и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.Половин милион печалба? Мноооого, бе! Как бързо ги сметнахте!
Парите на другите са най-лесни и са много привлекателни, нали? Във Вашия бизнес, така някой да Ви смята печалбите и да твърди, че са големи и лесно изкарани, дали ще сте съгласен?
filip2
Рейтинг: 284 НеутралноТочно в Чехословакия не ми разрешиха да пътувам в началото на 80-те, така че никой не ме лъже. Я кажи сега, ти от Възраждане или от БСП си, та така страстно желаеш възраждане на комунизма? Йоан 8:32 BG1940 и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
Йосиф Давыдович
Рейтинг: 1102 НеутралноДо коментар [#30] от "filip2":
https://twitter.com/talibanprd/status/1638582563911475201Това са пари изкарани от публичен ресурс , а не частни. От високите цени на плажа, много хора предпочитат да отидат в друга страна и парите им отиват в чужбина, а от това губи цялото общество, а има деца на по 20 години дето нес виждали морето, а вас това не ви интересува, Аз мой бизнес нямам но имам цял живот съм работил по чужбина и съм успял да с и устроя комфортни старини...
filip2
Рейтинг: 284 НеутралноВ предишния Ви пост създадохте впечатление, че сте запознат в подробности от концесиите с такси, услуги, цени и т.н. Тук нещо го обръщате на общоговорене. За концесиите в цялост, а не само плажните, държавата получава такси срещу отдаване на публичен ресур, а частните фирми поемат риск и съответно получават ползи от тях. Обществото получава услуга. много хора почиват в чужбина поради различни причини- не им харесва тук, харесва им в чужбина, интересно им е да видят нови места и т.н. и т.н. Така е в свободните държави. Може би много деца не могат да почиват в българските курорти, но държавата има социална функция и програми и би трябвало да им осигури. Държават, а не частната фирма! Йоан 8:32 BG1940 и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
wpo34378687
Рейтинг: 493 НеутралноИ кой ви е казал че в министерството работят разбиращи от туризъм? Там работят икономисти,които и идея си нямат какво е туризъм. Още повече тоя малоумник е създал фирма/с която е много горд/ занимаваща се с организация на най-пречещото в туризма-шум,тоест анимация на туристите.Като довежда останалите до реАнимация. Ако човек като турист се оплаче заради шума,веднага му се заявява че фирмата е или на министъра или на варненската Мадам-депутатка!
Sandokan
Рейтинг: 347 НеутралноНе, българина е циганин, там е ключа от бараката.
Sandokan
Рейтинг: 347 НеутралноРушветите изгарят контролните органи, които плащат по-нагоре и т.н.Има закони, разбира се, но не се спазват, заради дефектната съдебна система. Затова концесионера си разиграва коня безнаказано по крайбрежието. Циганска държава от началото до края...