Това е съдържание, създадено от маркетинг студио Storio по задание на партньор на "Икономедиа".

Бюджетната комисия прие още едно удължаване на действието на бюджета за 2022 г.

Бюджетната комисия прие още едно удължаване на действието на бюджета за 2022 г.

Виж видеото
Дебатът в Съдебния съвет по искането за отстраняване на Гешев (пълен запис)

Дебатът в Съдебния съвет по искането за отстраняване на Гешев (пълен запис)

Виж видеото
Физически сблъсъци и плюене: Защо беше прекратено заседанието на парламента

Физически сблъсъци и плюене: Защо беше прекратено заседанието на парламента

Виж видеото
Бившата жена на Петьо Еврото твърди, че той е написал писмото до Гешев

Бившата жена на Петьо Еврото твърди, че той е написал писмото до Гешев

Виж видеото
Шефът на Антикорупционния фонд: Ивайла Бакалова знае всичко по "Барселонагейт"

Шефът на Антикорупционния фонд: Ивайла Бакалова знае всичко по "Барселонагейт"

Виж видеото

Статията е коригирана в 18 часа след уточнение от АПИ.


Към момента 100 км от построените общо 668 км от магистралите "Тракия", "Хемус" и "Марица" се нуждаят от основен ремонт. Дължината на "Тракия" е 360 км, на "Марица" - 117 км, а от "Хемус" са построени 191 км (планираната ѝ дължина е 420 км).


Шефът на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) Венцислав Ангелов подчерта пред "Нова телевизия", че държавата трябва да осигури за следващите 1-2 години 500 млн. лв. за ремонта на въпросните 100 км.


Увери, че въпреки че дебелината на настилката на магистрала "Хемус" в участъка от София до Яна се оказа 10 см по-малко от това, което е в проектната документация, пътят не бил опасен.


"В никакъв случай не можем да кажем, че имаме лош път. Като конструкция времево намаляваме експлоатационния период на този участък. Но този участък в никакъв случай не можем да кажем, че е опасен", настоя Ангелов и коментира, че не може да каже дали е крадено.


Твърди, че не били спрени никакви дейности по строежите на "Хемус", въпреки че лот 1 между Боаза и Дерманци, който е с дължина 15.2 км, започна да се строи през април 2019 г. и строителството ще продължи поне 5 години. Първоначално обещаният срок (обещанието беше на третото правителство на Бойко Борисов - бел. ред.) за пускането на този участък беше октомври 2021 г., но впоследствие предишното коалиционно правителство и по-конкретно министърът на регионалното развитие Гроздан Караджов обеща лот 1 да е готов до април 2022 г. След това пусковият срок беше удължен от Караджов с една година - април 2023 г.


Повече вижте във видеото.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK