Приходната агенция е приключила 4 от ревизиите за недекларирани имоти в Дубай

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2326 Неутрално

    Малка част от откраднатия асфалт е в Дубай. А другата? В чекмеджетата на Буци също има. Стига дори до герберските тролове тук.

  2. 2 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    И цялата помия която сте изсипали срещу вашите противници довела до не платени данъци за 131000. Само другаря Рашков е скрил повече данъци от 131 000.

  3. 3 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3154 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vesselin Velkov":

    А на статията хвърли ли едно око?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  4. 4 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Ами това е само онова, което е поръчано за НЯКОИ физически лица. За останалите, които не са в списъка и особено за онези, които са си напазарували чрез оШФорни фирми, никога няма да се узнае. Така работи схемата. Руските капитали в Дубай обаче са неизмеримо повече - цели сгради, хотели, луксозни кръчми, вертепи и пр.

  5. 5 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3762 Весело

    ОАЕ ще впише българите в конституцията си. Повече от малцинство са там.

    А се очаква и изнасяне на герберасти.

  6. 6 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3762 Весело

    До коментар [#2] от "Христо Атанасов":

    Всички видяха, че на Банкянския му е ТЪНЪК и МЕК ... асфалта.

  7. 7 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1626 Неутрално

    Малка част от откраднатия асфалт е в Дубай. А другата? В чекмеджетата на Буци също има. Стига дори до герберските тролове тук.
    —цитат от коментар 1 на Vesselin Velkov


    Хайде сега право куме в очи: Борисов може да е замесен във всичко това, може и цял остров да има някъде, но в конкретния случай би било по-справедливо да се разнишят всички, за които има реални данни вместо да се хвърля всичко пак на него.

    Иначе ще излезе, че правим същото в което обвиняваме прокуратурата - атакуваме избирателно.

    Всички едри крадци и престъпници трябва да получават равно внимание и да бъдат мерени с еднакъв аршин.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  8. 8 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 767 Неутрално

    Толкоз ли е доходен тоя дубайски маркет на недвижимости!!!???? Интересно,какво правят като излязат от тея имоти,като знам какъв мор беше там,само се чудех къде да се скрия по-бързо!

  9. 9 Профил на han_kurbat
    han_kurbat
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    Значи Спецов след една година шеф на НАП изкара за апартамент в Дубай за 1 100 000 млн. - а идва в администрацията само с парцел в Камен бряг и кола. Рашков е също чиновник но с необорими съответно на приходите му имоти ...а Велико от десетилетия предприемач - е разследван за с Елена за бизнеса му сума (която естествено не е извадил кеш и накуп).
    Ето обаче коментар за Спецов в бг он Еър : Може би не е чак толкова притеснително, че едно лице може да си купи апартамент в Дубай, притеснително ще бъде, ако не може да докаже произхода на парите", каза Димитър Марков от Центъра за изследване на демокрацията.
    Да видим дали Желев не е доказал - да, дали Рашков е доказал - не!

    Тогава?

  10. 10 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1917 Неутрално

    До коментар [#2] от "Христо Атанасов":Всички видяха, че на Банкянския му е ТЪНЪК и МЕК ... асфалта.
    —цитат от коментар 6 на doctor.no


    И какъв е изгледът на заводите за батерии и ел автомобили? Дай снимки да ги видим!

    Имам време да питам всеки идиот.
  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9292 Весело

    Апартаментите в Дубай били голяма еФтиния :)
    Затова ги предлагат в пакет по 9 :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3762 Весело

    До коментар [#10] от "4ort":

    Хората искат да гледат на Баце асфалта, това е най-важното сега.

    Скенерът не лъже, като го докара Шишков ще лъсне цялата герберастка кражба.

  13. 13 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2326 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vesselin Velkov":А на статията хвърли ли едно око?
    —цитат от коментар 3 на дерибеев

    Разбира се, гербер!

    В същото време според справката, публикувана от Bird.bg деветте апартамента на Желев в "Дубай марина" са следните:


    - апартамент 130.75 кв.м. - 517 146.03 долара
    - апартамент 117.98 кв.м. - 466 637.78 долара
    - апартамент 96.86 кв.м. - 383 103.38 долара
    - апартамент 87.47 кв.м. - 345 963.78 долара
    - апартамент 81.12 кв.м. - 320 848.10 долара
    - апартамент 80.00 кв.м. - 316 418.22 долара
    - апартамент 76.31 кв.м. - 301 823.44 долара
    - апартамент 49.17 кв.м. - 194 478.55 долара
    - апартамент 46.87 кв.м. - 185 381.52 долара

  14. 14 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    До коментар [#3] от "дерибеев":
    "А на статията хвърли ли едно око?"

    Да беше я прочел и ти барем!

  15. 15 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    въвеждаме "данък върху притежаваното богатство" в България и в чужбина - нещата ще се оправят малко...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  16. 16 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    До коментар [#7] от "Боби Колев":
    "Всички едри крадци и престъпници трябва да получават равно внимание и да бъдат мерени с еднакъв аршин."

    Прав си Боби, ама за всичко това причината е в Тиквата от Банкя, която си назначи вече втори Каскет и Инструмент Божий, за да няма никакво внимание към всички крадци, започвайки от Него!

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    имаме следната опция - въвеждаме - данък върху излишното богатство
    (0.01% на ден за общо богатство над 100'000 евро на човек/фирма)

    ["богатство"] - всички активи, като недвижими имоти (земи, гори, сгради, и др.), финансови средства и по-ценното движимо имущество с единична стойност над 10'000 евро (пари, злато, коли, машини, инвентари, и др.), които са собственост на едно лице (човек/фирма)...

    Предлагам:

    1) нулева ставка (0%) на данъка върху "доходи и печалби"...

    2) Данък върху общото богатство над 100'000 евро на човек/фирма

    ставка 0.01% на ден за богатство от 100'000 до 1'000'000 евро
    ставка 0.02% на ден за богатство от 1'00'000 до 2'000'000 евро
    ставка 0.03% на ден за богатство от 2'00'000 до 3'000'000 евро
    ставка 0.04% на ден за богатство от 3'00'000 до 4'000'000 евро
    ставка 0.05% на ден за богатство от 4'00'000 до 5'000'000 евро
    ставка 0.06% на ден за богатство от 5'00'000 до 6'000'000 евро
    ставка 0.07% на ден за богатство от 6'00'000 до 7'000'000 евро
    ставка 0.08% на ден за богатство от 7'00'000 до 8'000'000 евро
    ставка 0.09% на ден за богатство от 8'00'000 до 9'000'000 евро
    ставка 0.10% на ден за богатство от 9'00'000 до 10'000'000 евро
    ставка 0.11% на ден за богатство от 10'00'000 до 11'000'000 евро
    ставка 0.12% на ден за богатство от 11'00'000 до 12'000'000 евро
    и т.н...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  19. 19 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    До коментар [#18] от "HUMANOID":
    "Предлагам:"

    'Ма кой те пита, бе?!

  20. 20 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3149 Неутрално

    Много отдавна изобщо не е смешно!!!

  21. 21 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2709 Неутрално

    Бой Вой и накрая Коригиращи декларации за Сто иляди.
    Това е Нормално.
    Така и не се разбра от пишещите тук борци за Малката правда че всеки Човек независимо от къде са му парите прави Всичко възможно те да бъдат Легални.
    Както Хиляда пъти съм писал че Всяка далавера за Пет лева или за Пет милиарда почва с Едно лисче Размер А4 с Текст Подпис и Печат на Незнаен Чиновник.
    После то обраства с експертизи проекти подписи още стотици печати и става годно и сгодно за крадене.
    Но всичко това след се позовава на Първото Листче.
    Така че Всичко Навсякъде Наведнъж е законно не само в България а и в Светът.
    А за Рашков само трошите копия той има Жена Владика (Нотариус) може да оправдае не Нашият а ако трябва и на САЩ Русия и Китай всичките дългове.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  22. 22 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#19] от "Косьо Генчев":

    защо и/или како точно не харесваш ?

    Предлагам:

    1) нулева ставка (0%) върху "доходи и печалби"...

    2) ставка (0.01% на ден) върху общо богатство над 100'000 евро на човек/фирма...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  23. 23 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 1311 Весело

    До коментар [#18] от "HUMANOID":

    с таа ''логика'' мо'е да прдложиш и данък на всяко яйце над броя на членовете на домакинство

  24. 24 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#21] от "dedoliben":

    затова предлагам,

    1) да премахнем "данъка върху доходи и печалби" (трудно и скъпо администриране и корупционен)...

    2) да въведем ставка (0.01% на ден) върху общото богатство над над 100'000 евро на човек/фирма (лесно и евтино администриране и няма как да е корупционен)...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  25. 25 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1917 Неутрално

    ОАЕ ще впише българите в конституцията си. Повече от малцинство са там.А се очаква и изнасяне на герберасти.
    —цитат от коментар 5 на doctor.no


    Други ще се изнесат към Сингапур. Нема лошо.

    Имам време да питам всеки идиот.
  26. 26 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2775 Неутрално

    Спецов ли е бил "сигнала" през 2021 г?
    Накрая и той се уреди с апартамент в Дубай

  27. 27 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2775 Неутрално

    Спецов ли е бил "сигнала" през 2021 г?Накрая и той се уреди с апартамент в Дубай
    —цитат от коментар 26 на Наблюдател


    Бившият шеф на НАП Румен Спецов си е купил 127 кв.м. апартамент #Фдубай за 1 100 000 лв. с "банков кредит - Дубай". В редовете с кредитите обаче странно има само 80 хиляди лв. кредит от ДСК, а към чужда банка или лице кредит не е описан!
    https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10160875920006189

  28. 28 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#23] от "imaligoogle_hr":

    данъка върху "доходи и печалби" преразпределя "богатството" от милионерите, които инвестират добре към милиардерите, които инвестират зле,
    а данъка върху "общото богатство" ще направи обратното...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  29. 29 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#25] от "4ort":

    не се заблуждавай,
    че в Сингапур не питат за произхода на парите (богатството)

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  30. 30 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2775 Неутрално
  31. 31 Профил на han_kurbat
    han_kurbat
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#17] от "Косьо Генчев":

    Като баща ти.

  32. 32 Профил на han_kurbat
    han_kurbat
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#30] от "Наблюдател":

    Ти прочете ли лилавите коментари от сорта, че можело да е бил "агент под прикритие"?! )))) Начи на тия кратуните им са толко сбъркани, че реалността и фактите не проникват в тях изобщо. Секта зомбита.

  33. 33 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    данъка върху "общото богатство" е най-благоприятният за капитализма и за самите капиталисти...,
    защото ще постави по-голямата част от "капитала" в ръцете на тези, които по-добре управляват "капитала"...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  34. 34 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    До коментар [#22] от "HUMANOID":
    "Предлагам:"

    Ти предлагаш, ама кой те пита?
    Другарят Живков, Тиквата от Правец де, едно време беше казал: - Ама какво ще решаваш те, бе? Решава оня, който има пари. Ти като нямаш пари какво ще решаваш?!
    Та и с предлагането така!

  35. 35 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    До коментар [#31] от "han_kurbat":

    Не, Умнико! Това, простотията при теб, си е диагноза.

  36. 36 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2027 Весело

    Големи разкрития :) Отворете Имотния регистър на България и ще видите, че български граждани са купували имоти за милиарди левове. Да не говорим, че има ткива, които имат не 10 апартамента, а цели заводи, мини, кораби...

  37. 37 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#19] от "Косьо Генчев":

    БЪЛГАРИЯ трябва да промени - елитарната данъчна система
    (много ниски плоски преки данъци и високи косвени данъци)
    при която - богатите само богатеят, а бедните само беднеят...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  38. 38 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#34] от "Косьо Генчев":

    данъка върху "доходи и печалби" наказва тези, които по-добре работят/правят бизнес, като облага само растежа на "богатството", приспадайки разходите, но игнорира факта, че възможността за плащане на данъци зависи от общото финансово състояние на човек/фирма, а не от сумата, с която се увеличава "богатството"...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  39. 39 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1917 Неутрално

    До коментар [#25] от "4ort":не се заблуждавай, че в Сингапур не питат за произхода на парите (богатството)
    —цитат от коментар 29 на HUMANOID


    Изнавъобще не се заблуждавам! Като гледам как в ОК приемат руски олигарси и как НЕКСО си платиха милЬОни долари данък спокойствие, немам никакви заблуждения за Сингапур.

    Имам време да питам всеки идиот.
  40. 40 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9292 Весело

    До коментар [#21] от "dedoliben":затова предлагам,1) да премахнем "данъка върху доходи и печалби" (трудно и скъпо администриране и корупционен)...2) да въведем ставка (0.01% на ден) върху общото богатство над над 100'000 евро на човек/фирма (лесно и евтино администриране и няма как да е корупционен)...
    —цитат от коментар 24 на HUMANOID


    Ъ-хъ. "...(лесно и евтино администриране и няма как да е корупционен)..."
    Лесно?
    Евтино?
    Няма как да е корупционно?
    Лесно: Има "оценители" :), които ще оценят всичките Ви имоти на каквато цена кажете. Е, сега ще станат доста хора. Та нали трябва да оценяват 23 милиона имоти всяка година.
    Евтино: не вчемат скъпо
    Няма как да е корупционно: каква корупция? Всичко е по договор

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  41. 41 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#40] от "penetrating":

    всички недвижими имоти - имат данъчна оценка (няма нужда отново да бъдат оценявани)

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  42. 42 Профил на ghristoz
    ghristoz
    Рейтинг: 294 Неутрално

    И? Кой?

  43. 43 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#40] от "penetrating":

    изобщо не е случаен факта,
    че Дания, Норвегия, Франция, Испания, Швейцария и много други държави...,
    прилагат "Данък върху богатството",

    а именно Норвегия е една от най-богатите държави и най-висок стандарт на живота,
    защото,

    - Норвегия прилага "Данък върху нетното богатство" ("Net Wealth Tax") на физически лица и фирми/корпорации, притежаващи нетно богатство на стойност над 1.5 милиона норвежки крони (130'000 евро).

    - Франция прилага "Данък върху излишно богатство" ("Solidarity Tax on Wealth") на физически лица, притежаващи имущество на стойност над 1,3 милиона евро.

    - Испания прилага "Данък върху богатството" (Wealth Tax") на физически лица, притежаващи имущество на стойност над определен праг, който варира в зависимост от регионите.

    - Швейцария прилага "Данък върху богатството" ("Wealth Tax") на физически лица, притежаващи имущество на стойност над определен праг, който варира в зависимост от кантоните. В Швейцария "данъкът върху богатството" е регулиран на кантонско ниво, което означава, че ставката и начина на изчисляване могат да варират в зависимост от кантона. В някои кантони обаче няма данък върху богатството. Например, в кантоните Schwyz, Nidwalden и Obwalden няма данък върху богатството, докато в кантоните Zurich и Bern ставките варират от 0,02% до 0,10% на ден в зависимост от размера на богатството. В други кантони, като например Geneva и Vaud, ставките варират от 0,01% до 0,15% на ден. Във всяка една държава или кантон може да има различни изключения, освобождавания и лимити, които да се прилагат в зависимост от конкретната ситуация на данъкоплатците.

    Белгия - има дълга история на данък върху богатството, който е прилаган в различни форми от 1920 г.

    Нидерландия - прилага данък върху богатството на физически лица съгласно местното законодателство.

    Дания - прилага данък върху богатството, който обхваща както физически лица, така и юридически лица.

    Нова Зеландия - има Данък върху богатството за недвижими имоти.

    Италия - въведе данък върху богатството през 2011 г. за физически лица, чиито активи надвишават 1,3 милиона евро.

    Нордическите страни - Швеция, Финландия и Норвегия - прилагат различни форми на данък върху богатството.

    Индия - въведе данък върху богатството за физически лица, който обхваща активите им както в Индия, така и в чужбина.

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  44. 44 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9292 Весело

    До коментар [#41] от "HUMANOID":

    Ъ-хъ.
    И тя е?
    Правилно: непазарна.
    Затова 90% от сделките се изповядват на цени с окло 40%-140% по-ниски от пазарната (реалната цена, на която се сключва сделката)
    Справка, изявлението на гл. прокурор Цацаров за земята, която купува с жена си, където определя цената в акта като "симулативна") :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  45. 45 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#44] от "penetrating":

    данъчна оценка на всички недвижимите имоти се определя от държавата (НАП), а не от нотариуси и/или оценители...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  46. 46 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9292 Любопитно

    До коментар [#45] от "HUMANOID":

    Предлагате да се крият доходи за единствения данък? Данък "богатство"?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  47. 47 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9292 Весело

    До коментар [#45] от "HUMANOID":

    Пропуснах още едно нещо:
    От камарата на "несъществуващите" независими оценители. По-долу е регистъра :)
    https://public.ciab-bg.com/index.php?action=registrar&setElsPerPage=50&account_type=personal

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  48. 48 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#46] от "penetrating":

    да, предлагам,

    1) да премахнем "данъка върху доходи и печалби" (трудно и скъпо администриране)...

    2) да въведем ставка (0.01% на ден) върху общото богатство над 100'000 евро на човек/фирма (лесно и евтино администриране)...

    ["богатство"] - всички активи, като недвижими имоти (земи, гори, сгради, и др.), финансови средства и по-ценното движимо имущество с единична стойност над 10'000 евро (пари, злато, коли, машини, инвентари, и др.), които са собственост на едно лице (човек/фирма)...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  49. 49 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#47] от "penetrating":

    не разбирам, защо ми давате линк към оценителите

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  50. 50 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#46] от "penetrating":

    """""Предлагате да се крият доходи за единствения данък? Данък "богатство"?"""""

    "богатството" - няма как да го скриете...

    "доходи/печалби" - много способи и фокуси за криене...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  51. 51 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    До коментар [#37] от "HUMANOID":

    Все едно слушам Курнелия ми говори!

  52. 52 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#51] от "Косьо Генчев":

    лъжеш (дай доказателства),
    лично аз не съм чувал Корнелия да е предлагала:

    1) да се премахне "данъка върху доходи и печалби" (трудно и скъпо администриране)...

    2) да въведе ставка (0.01% на ден) върху общото богатство над 100'000 евро на човек/фирма (лесно и евтино администриране)...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  53. 53 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#51] от "Косьо Генчев":

    "елитарна държава" - такава, в която властта и контролът върху обществото са концентрирани в ръцете на малка елитна група от хора - обикновено политически лидери, бизнесмени, висшите слоеве на обществото и т.н.

    В елитарната държава, тази елитна група има значително влияние върху законодателната, съдебната и изпълнителната власт, като правителството и други ключови институции в държавата.

    В елитарните държави, политиките и решенията обикновено се приемат в интерес на тези елитни групи, а не на обществото като цяло, което може да доведе до социално и икономическо неравенство, корупция и липса на демократични процеси.

    Въпреки това, някои елитарни държави могат да функционират добре в определени контексти, когато елитната група действа в интерес на обществото и насърчава стабилността и просперитета на държавата.

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  54. 54 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8144 Неутрално

    До коментар [#12] от "doctor.no":

    Той затова Боко е толкова бесен, че Шишков , баш по време на предизборна кампания говорел за некачествените магистрали и кражбите от тях.

  55. 55 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#46] от "penetrating":

    """""Предлагате да се крият доходи за единствения данък? Данък "богатство"?"""""

    "богатство над 100'000 евро" - няма как да го скриете (земи, гори, сгради, коли, кораби, самолети, машини, пари в банки, и т.н.)...

    "доходи/печалби" - много способи и фокуси за криенето им...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  56. 56 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5341 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vesselin Velkov":А на статията хвърли ли едно око?
    —цитат от коментар 3 на дерибеев


    Защо да хвърля като има опорки за ръсене.

    А и да хвърли, няма да му помогне кой знае колко. Иска се голям журналистически талант да препишеш някакъв путлеристки сайт в който избирателно са пльоснати имена на конкурентите на къро, хахахахаха.

  57. 57 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5341 Неутрално

    [quote#7:"Боби Колев"][/quote]

    Интереснооооооооо, според автор спас къро НЯМА имоти в Дубай. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  58. 58 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 990 Неутрално

    [данък от "доходи/печалби" или "богатството"]

    "ставка [10% годишно] от "доходи/печалби" - много способи/фокуси за криенето им...,
    но
    "ставка [0,01% на ден] от богатство над 100'000 евро" - няма как да се скрие богатство (земи, гори, сгради, коли, кораби, самолети, машини, пари в банки, и т.н.)...

    пример:
    фирмата ЛУКОЙЛ почти не е плащала данъци много години...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  59. 59 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1626 Неутрално

    До коментар [#7] от "Боби Колев":"Всички едри крадци и престъпници трябва да получават равно внимание и да бъдат мерени с еднакъв аршин."Прав си Боби, ама за всичко това причината е в Тиквата от Банкя, която си назначи вече втори Каскет и Инструмент Божий, за да няма никакво внимание към всички крадци, започвайки от Него!
    —цитат от коментар 16 на Косьо Генчев


    Корупцията в България нито започва, нито ще свърши с осъждането на Борисов.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK