ХЕМУС на никъде, Шишо Бакшишо прави други проекти. Човека има явно някакви лични финансови интереси. И кво стана с проверките, къде има и един завършен доклад за една проверка, от този другар?
Абе този същият не беше ли казал, че ни трябва по-широка мрежа, а не по-широка магистрала? По-добре да направят Подбалканския и стария път за Пловдив скоростни с две двулентови платна, както и да довършат АМ Хемус. Така АМ Тракия ще се разтовари и няма да има нужда да се разширява.
Никаква нужда няма от разширяване на Тракия. Има нужда от бързи влакове, които да стигат за 1 час до Пловдив и 2-3 часа до Бургас. Също и за товарни влакове, които да превозват контейнерите на ТИРовете.
Първо да направят сегашните 2+1 платна читави. Сегашното не е магистрала. Като се тръгне от централна Европа магистралите стават все по-гадни а кулумнацията е Тракия, която е безумно неравна и опасна без никаква безопасност. По скоро прилича на междуградски път в Сърбия.
ХЕМУС на никъде, Шишо Бакшишо прави други проекти. Човека има явно някакви лични финансови интереси.И кво стана с проверките, къде има и един завършен доклад за една проверка, от този другар?
Той работи и се отчита на Мун Чо, редят пъзела така, че парата да тече към тях, дори и да не са на власт!
Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
Абе малоумници , толкова липсващи пътища в България , пътя Русе Бяла половината търговски оборот на Източна Европа по тези две ленти , липса на мост на Дунав ,чакащи тирове с дни ,затапено движение ,стотици катастрофи и смърт на този път , затапени пътища Северна Южна България ,онзи ден на колони през целия проход на Републиката чак до Русе ,катастрофа след катастрофа ,летящи тирове и румънци , този щял да разширява магистрала ,за да ходят софиянци още по лесно на море ,а тези дето събираме данъците и дето носят милиони от тол такси кога !
И ГЕРБ какво направи по въпроса за това време? От две години не са на власт, значи са имали 3-4 години да работят по идеята. Нека да позная - НИЩО не са направили.
Това може да се направи и без ново строителство, а както германците го правят на места. 1. Аварийната лента се превръща в трета лента за движение. 2. Добавят се места за спиране 3. Слагат се знаци, които се управляват отдалечено, с което се позволява/забранява използването на аварийната лента 4. Слагат се знаци, които се управляват отдалечено, с които се показва дали има задръстване и да се направи спасителен коридор. 5. Спасителният коридор е задължителен при бавен трафик / тотално спиране, при което крайна лява и средната лента се раздалечават, за да направят коридор за минаване на линейки и пожарни.
В Австрия и Германия аварийният коридор е задължителен и има солени глоби, ако не се спазва. Реално аварийната не я използват за движение на полиция / пожарна / линейки.
Околовръстното на Мюнхен и Щутгарт са изградени така и реално от трилентови стават четирилентови, когато е нужно.
Аре стига с тая Южна България. Достатъчно дадохме за тях . Ред е на Северна. Но понеже там е по сложно да се строи и няма как да се краде , за това тепкат още Южна България.
Преди да се построи Хемус, Черно море, тунела под Шипка, втори мост при Русе, магистрала Русе-Търново, нормална връзка към северозапада, да се завършат Струма и Европа и се оправят дупките по съществуващите магистрали, е нагло да се говори за разширяване на Тракия!!!
Абе този същият не беше ли казал, че ни трябва по-широка мрежа, а не по-широка магистрала? По-добре да направят Подбалканския и стария път за Пловдив скоростни с две двулентови платна, както и да довършат АМ Хемус. Така АМ Тракия ще се разтовари и няма да има нужда да се разширява.
това, което товари е товарният трафик. Ако качат турските тирове на влакове ще се облечки доста движението. В Германия разшириха всичко до трилентово поради факта, че едната лента е вечно заета с камиони.
Абе този същият не беше ли казал, че ни трябва по-широка мрежа, а не по-широка магистрала? По-добре да направят Подбалканския и стария път за Пловдив скоростни с две двулентови платна, както и да довършат АМ Хемус. Така АМ Тракия ще се разтовари и няма да има нужда да се разширява.
Обявявам инициатива за трилентов път до луната. Сметката Че плати негово ниско Висоество данъкоплатецОт, а работата по рязане на лентата поемам аз. Ремонтите Че праВАТ моите Ора! Амин!
Абе този същият не беше ли казал, че ни трябва по-широка мрежа, а не по-широка магистрала? По-добре да направят Подбалканския и стария път за Пловдив скоростни с две двулентови платна, както и да довършат АМ Хемус. Така АМ Тракия ще се разтовари и няма да има нужда да се разширява.
Колега, Тракия ще се разтовари едва когато се реализира идеята на Борисов за разширението й, шишо с мазната боядисана косица да оди да се пере. Подбалканският преминава през ВСИЧКИ градове, села, и паланки от София до Сливен, пътуването до Бургас отнема поне 6 часа, два пъти повече от Тракия, минах оттам преди две години и няма да повторя. Тракия поема целият ТИР-трафик към Турция и Азия плюс милионите гастарбайтери всяко лято. И пр. и пр.
До коментар [#3] от "mkebg":И ГЕРБ какво направи по въпроса за това време?От две години не са на власт, значи са имали 3-4 години да работят по идеята. Нека да позная - НИЩО не са направили.
Направиха хиляди пъти повече от това, което направиха шарлатаните, които не построиха и един метър ново шосе или магистрала! Абе защо така на всички жълтопаветни ви е така късичка и избирателна паметчицата?
Абе малоумници , толкова липсващи пътища в България , пътя Русе Бяла половината търговски оборот на Източна Европа по тези две ленти , липса на мост на Дунав ,чакащи тирове с дни ,затапено движение ,стотици катастрофи и смърт на този път , затапени пътища Северна Южна България ,онзи ден на колони през целия проход на Републиката чак до Русе ,катастрофа след катастрофа ,летящи тирове и румънци , този щял да разширява магистрала ,за да ходят софиянци още по лесно на море ,а тези дето събираме данъците и дето носят милиони от тол такси кога !
Тия са .......... КОГА НАПРАВИХТЕ ХЕМУС, че взехте да разширявате тракия бе вашта ..... Цяла северна българия затрихте от безхаберието си. Учудвам се, че изобщо северна българия гласува на избори или как не са тръгнали всички да гласуват за ДПС. Като се почне от хасково до турската граница, където ДПС владее регионите, пътищата са им стъкло. Не знам в друго отношение колко са зле, но и в паланки с по 15 човека пътищата са добре.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
"Служебната власт обяви грандиозен проект за разширяване на "Тракия" от София до "Марица" "
Грандиозен проект за крадене!
"Подобна идея за разширяване на "Тракия" се обявява периодично в публичното пространство, но досега ставаше дума за разширяване на магистралата само до Пловдив, а не чак до връзката с "Марица". За пръв път тази идея беше лансирана от бившия регионален министър Николай Нанков през 2017 г. по времето на третото правителство на Бойко Борисов."
ГЕРБ са по грандиозните проекти и по така нареченото усвояване. Олигархичните схеми за ограбване на страната не спират. Служебното правителство назначено от пРезидента РРадев здраво следва рашисткия модел. РРадев не прави нищо по различно от Бойко. От едно тесто са - рашисткото!
"По думите му "Тракия" в този участък е "абсолютно тясна" и не може да поеме движението и затова било изключително неотложно тя да бъде разширена"
---
На каква база се правят такива изказвания? Има оценка ли, що? Единственото, което трябваше, беше да качат тировете на влак. Да спасят човешки животи, да намалят трафика и замърсяването.
Старият път до Пловдив минава през доста населени места, което още повече ще увеличи произшествията. Наистина , обаче, целият трафик от Азия, през Турция, към Европа, сякаш се е изсипал на тази магистрала и тя стана магистралата с най-много ПТП-та. След Оризово се разтоварва, като ТИР-овете поемат по Марица. Лошото е, че Марица е цялата в дупки и кръпки и трудно може да се нарече магистрала.
ХЕМУС на никъде, Шишо Бакшишо прави други проекти. Човека има явно някакви лични финансови интереси.И кво стана с проверките, къде има и един завършен доклад за една проверка, от този другар?
Давай Шишо, Софето е България! Ония от Севера, кучета ги яли! Там няма и един свесен път! Скоро ще поискат автономия, да знаеш!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!
На зелоночорапената служебна власт не и е в пълномощията да обявява каквито и да е инвестиционни проекти. Нито могат да осигурят финансиране, нито проектиране, нищо, само празни приказки. Съвсем друг е въпросът нужен ли е проекта и дали е изпълним.
Трябва всяка магистрала да е с поне три ленти в посока и една аварийна. В крайната дясна да е само за тирове, а крайната лява да е експресна. Ще се улесни движението и ще намалеят катастрофите...
"Тракия" около Пловдив основно я ремонтира Банкянския толуп през 2015 г. После я кърпиха 4 пъти на през горе-долу 2 г. Сега почват да я кърпят отново, средната лента е опасна за шофиране. При надлеза над Карловско шосе зеят ями убийци, които се появиха веднага след основния ремонт, чат-пат ги пълнят с някаква тиня и те пак зейват след първия валеж. Личи си, че асфалтът е само няколко сантиметра и основата е бошлаф. Гарантирано от ОПГ ГЕРБ. Министърчето да вземе за я замери, веднага ще лъсне всичко.
Първо трябва да се осъвременят нормите за качеството на магистралите. насточщите норми са от около 40-50 години, а сега по магистралите се движат претоварени ТИР-ове с много по голям товар на ос отколкото е било в далечното минало.
Само простите хора си мислят, че има прости неща!
Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
Идеята за разширение на този участък не е нито на Шишо, нито на ББ. Още при строителството до Пловдив всички надлези са направени умишлено с габарити за 3+1 с цел лесно добавяне на още една лента, а тунелът и виадуктите ще се ползват 3+0 т. е. без аварийна лента.
Идиоти, сър... а не им ли хрумва, че магистралата е натоварена, защото хората избягват хемус и се трупат посока Бургас. Дори хора към Варна минават по Тракия. А с рези ремонти точно по празниците убихте всички позитиви ама то трябва и да се мисли,
Подкрепях идеята преди години, подкрепям и сега, но има други приоритети!
Немската практика може да се приложи, но ще стане ужас при нас.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Ако искат да не говорят за разширяване пак след 15 години, магистралата трябва да е 4 ленти в посока с ясно обозначена такава за камиони.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
До коментар [#41] от "zara09": Лошото е, че Марица е цялата в дупки и кръпки и трудно може да се нарече магистрала.
Защо лъжеш така безогледно? Оня ден минах по Марица, може би за 101-ви път, има една дупка, която ще се ремонтира тая седмица, и четири кръпки, това за 117 км, без проблем можеш да поддържаш 140 км/ч. Вие от кикито ли се научихте така да лъготите?
Защо идеята е глупава ако не е прах в очите? Имаме да строим далчеч по- важни пътища- Струма, Хемус, скоростните пътища до Русе и Видин, тунел под Шипка, Петрохан. имаме да оправяме хиляди км първокласни пътища. София няма завършено Околовръстно.
За какъв чеп ни е разширение на Тракия като няма дори проекти, отчуждаване и тн за част от горните проекти?
Всеки проблем има лесно решение. Имаш тясна магистрала, тогава добавяш аварийната лента за временно ползване когато е натоварено движението. Имаш главен прокурор който не си гледа работата, тогава променяш закона за съдебната власт мандата му да е за 3 години вместо 7 и си готов. Всеки проблем има лесно решение - мислене трябва просто.
Обявявам инициатива за трилентов път до луната. Сметката Че плати негово ниско Висоество данъкоплатецОт, а работата по рязане на лентата поемам аз. Ремонтите Че праВАТ моите Ора! Амин!
егаааа хейтовете. човекът е прав. да се започне планиране. това планиране не отменя строгия контрол върху летящите и мигащите в лявата лента, не отменя глобите за тировете каращи плътно един зад друг, не отменя оправянето на сегашната магистрала, вкл с камери за осреднена скорост, с нормална маркировка и тн. планирането на разширението не отменя и строежа на останалата инфраструктура.
много хейт, много нещо. за никъде не сме с такова отношение
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
meteowrite
Рейтинг: 323 Веселотези летят в облаците
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!Consumer
Рейтинг: 1262 ЛюбопитноБи било чудесно, ако се реализира. Пътуването от столицата към Родопи, Маказа и Капитан Андреево ще стане по-леко и безопасно, а и по-приятно.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantmkebg
Рейтинг: 500 НеутралноИдеята за трето платно в посока Пловдив е на ГЕРБ и е от 5-6 години...
https://blitz.bg/intervyu/ministr-nankov-s-ideya-za-magistrala-trakiya-koyato-mnogo-shche-kharesa-na-shoforite_news530779.html
MititU
Рейтинг: 545 ВеселоСрок на изпълнение 2123 г🤣😅😂
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХlilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1211 ГневноХЕМУС на никъде, Шишо Бакшишо прави други проекти. Човека има явно някакви лични финансови интереси.
И кво стана с проверките, къде има и един завършен доклад за една проверка, от този другар?
AdMin
Рейтинг: 264 НеутралноАбе този същият не беше ли казал, че ни трябва по-широка мрежа, а не по-широка магистрала? По-добре да направят Подбалканския и стария път за Пловдив скоростни с две двулентови платна, както и да довършат АМ Хемус. Така АМ Тракия ще се разтовари и няма да има нужда да се разширява.
wtn381138318
Рейтинг: 86 НеутралноПърво да вземат да я ремонтират, щото на места има дупки и неравности.Особено в участъка Пазарджик Пловдив
mesambria
Рейтинг: 920 НеутралноКонцесия!
carpe_diem_
Рейтинг: 412 НеутралноНикаква нужда няма от разширяване на Тракия. Има нужда от бързи влакове, които да стигат за 1 час до Пловдив и 2-3 часа до Бургас. Също и за товарни влакове, които да превозват контейнерите на ТИРовете.
brazza
Рейтинг: 756 НеутралноАми не .
Крадат идея на ББ
stedim
Рейтинг: 1050 НеутралноЩе стане. Ама друг път.
bat_plamen
Рейтинг: 4685 ЛюбопитноТези още " Хемус " не са завършили , а мечтаят за нови магистрали!!!!
ludiakolio
Рейтинг: 588 НеутралноПърво да направят сегашните 2+1 платна читави. Сегашното не е магистрала. Като се тръгне от централна Европа магистралите стават все по-гадни а кулумнацията е Тракия, която е безумно неравна и опасна без никаква безопасност. По скоро прилича на междуградски път в Сърбия.
brazza
Рейтинг: 756 НеутралноПравилно. И когото снимат да кара в крайна лява лента, да плаща такса.
АмброзСП
Рейтинг: 575 НеутралноТой работи и се отчита на Мун Чо, редят пъзела така, че парата да тече към тях, дори и да не са на власт! Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
mso351112049
Рейтинг: 234 НеутралноАбе малоумници , толкова липсващи пътища в България , пътя Русе Бяла половината търговски оборот на Източна Европа по тези две ленти , липса на мост на Дунав ,чакащи тирове с дни ,затапено движение ,стотици катастрофи и смърт на този път , затапени пътища Северна Южна България ,онзи ден на колони през целия проход на Републиката чак до Русе ,катастрофа след катастрофа ,летящи тирове и румънци , този щял да разширява магистрала ,за да ходят софиянци още по лесно на море ,а тези дето събираме данъците и дето носят милиони от тол такси кога !
chichka
Рейтинг: 2038 ВеселоПоредните "Приказки от шишковия храст"!
Русия е проказата на планетата Земя.мики маус
Рейтинг: 2690 НеутралноДо коментар [#3] от "mkebg":
И ГЕРБ какво направи по въпроса за това време?
От две години не са на власт, значи са имали 3-4 години да работят по идеята.
Нека да позная - НИЩО не са направили.
alx061154739
Рейтинг: 132 НеутралноТова може да се направи и без ново строителство, а както германците го правят на места.
1. Аварийната лента се превръща в трета лента за движение.
2. Добавят се места за спиране
3. Слагат се знаци, които се управляват отдалечено, с което се позволява/забранява използването на аварийната лента
4. Слагат се знаци, които се управляват отдалечено, с които се показва дали има задръстване и да се направи спасителен коридор.
5. Спасителният коридор е задължителен при бавен трафик / тотално спиране, при което крайна лява и средната лента се раздалечават, за да направят коридор за минаване на линейки и пожарни.
В Австрия и Германия аварийният коридор е задължителен и има солени глоби, ако не се спазва. Реално аварийната не я използват за движение на полиция / пожарна / линейки.
Околовръстното на Мюнхен и Щутгарт са изградени така и реално от трилентови стават четирилентови, когато е нужно.
antikvarno
Рейтинг: 604 Веселопожелателните полюции на Лойко са без значение. Наслушахме се на пожелания и обещания!🤮
oua58686497
Рейтинг: 571 НеутралноАре стига с тая Южна България. Достатъчно дадохме за тях . Ред е на Северна. Но понеже там е по сложно да се строи и няма как да се краде , за това тепкат още Южна България.
Trayan
Рейтинг: 809 НеутралноПреди да се построи Хемус, Черно море, тунела под Шипка, втори мост при Русе, магистрала Русе-Търново, нормална връзка към северозапада, да се завършат Струма и Европа и се оправят дупките по съществуващите магистрали, е нагло да се говори за разширяване на Тракия!!!
alx061154739
Рейтинг: 132 Неутралнотова, което товари е товарният трафик. Ако качат турските тирове на влакове ще се облечки доста движението. В Германия разшириха всичко до трилентово поради факта, че едната лента е вечно заета с камиони.
antikvarno
Рейтинг: 604 Неутрално++++++++++++++++++++++++
Приветствам!!!
Боян Баянов
Рейтинг: 2378 Неутрално"Служебната власт обяви грандиозен проект за разширяване на "Тракия" от София до "Марица"
...........
„Корнелия Нинова:
При служебното правителство се краде безогледно“, 12.04.2023
https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2023/04/12/4471881_korneliia_ninova_pri_slujebnoto_pravitelstvo_se_krade/comments
……………
„Борисов лансира „спасителен вариант" –
служебното правителство да стане редовно“,12.04.2023 г.
https://www.mediapool.bg/borisov-lansira-spasitelen-variant---sluzhebnoto-pravitelstvo-da-stane-redovno-news346766.html
..............
Извод:
Пак ще пада безогледно и грандиозно крадене!
Фридман
Рейтинг: 261 НеутралноОбявявам инициатива за трилентов път до луната. Сметката Че плати негово ниско Висоество данъкоплатецОт, а работата по рязане на лентата поемам аз. Ремонтите Че праВАТ моите Ора! Амин!
alx061154739
Рейтинг: 132 НеутралноЕто от Мюнхен реализацията - 4 ленти, където аварийната се използва в час пик. При нас на Тракия може да се използва в отсечки с натоварен трафик
https://www.hallo-muenchen.de/bilder/2018/05/16/9874437/608865896-allach-feldmoching-a99-temporaere-freigabe-seitenstreifen-ausbau-2hjtfYHwDRfe.jpg
sandor_clegane
Рейтинг: 362 НеутралноКолега, Тракия ще се разтовари едва когато се реализира идеята на Борисов за разширението й, шишо с мазната боядисана косица да оди да се пере.
Подбалканският преминава през ВСИЧКИ градове, села, и паланки от София до Сливен, пътуването до Бургас отнема поне 6 часа, два пъти повече от Тракия, минах оттам преди две години и няма да повторя.
Тракия поема целият ТИР-трафик към Турция и Азия плюс милионите гастарбайтери всяко лято.
И пр. и пр.
alx061154739
Рейтинг: 132 Неутралноhttps://www.bund-naturschutz.de/fileadmin/_processed_/a/c/csm_Verkehr_Manfred-Steinbach_AdobeStock_7360639_31f49a2471.jpeg
още един пример..с допълнителен знак указващ "използвай за движение аварийната лента"
sandor_clegane
Рейтинг: 362 НеутралноНаправиха хиляди пъти повече от това, което направиха шарлатаните, които не построиха и един метър ново шосе или магистрала!
Абе защо така на всички жълтопаветни ви е така късичка и избирателна паметчицата?
sandor_clegane
Рейтинг: 362 НеутралноАма чакай сега, всичко това непостроеното не го ли построиха кики и кокор?
bludniq_sin
Рейтинг: 1402 НеутралноТия са .......... КОГА НАПРАВИХТЕ ХЕМУС, че взехте да разширявате тракия бе вашта ..... Цяла северна българия затрихте от безхаберието си. Учудвам се, че изобщо северна българия гласува на избори или как не са тръгнали всички да гласуват за ДПС. Като се почне от хасково до турската граница, където ДПС владее регионите, пътищата са им стъкло. Не знам в друго отношение колко са зле, но и в паланки с по 15 човека пътищата са добре.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlalx061154739
Рейтинг: 132 НеутралноСпасителна лента в Германия и Австрия, в случай на задръстване (неспазването води до солени глоби)
https://images.rsh.de/files/2019-08/rettungsgasse-mit-ambulanz.jpg?rect=840,0,3151,2363
bludniq_sin
Рейтинг: 1402 НеутралноДо коментар [#22] от "Trayan":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlнагло е МЕКО казано.
poly_na
Рейтинг: 176 НеутралноИдеята е чудесна, но ме съмнява да успеят да я реализират в обозримото бъдеще.
Smoke
Рейтинг: 656 Любопитно"строителството на минимум две нови ленти в посока"
Както и да го чета, колкото и пъти да го чета, това значи 4+1 ленти в посока. Правилно ли разбирам или журналистът нещо се е объркА?
odl111165069
Рейтинг: 417 НеутралноДебелият шишо с тънката ядка поак е взел рушвет от някъде.
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 1031 Неутрално"Служебната власт обяви грандиозен проект за разширяване на "Тракия" от София до "Марица" "
Грандиозен проект за крадене!
"Подобна идея за разширяване на "Тракия" се обявява периодично в публичното пространство, но досега ставаше дума за разширяване на магистралата само до Пловдив, а не чак до връзката с "Марица". За пръв път тази идея беше лансирана от бившия регионален министър Николай Нанков през 2017 г. по времето на третото правителство на Бойко Борисов."
ГЕРБ са по грандиозните проекти и по така нареченото усвояване. Олигархичните схеми за ограбване на страната не спират. Служебното правителство назначено от пРезидента РРадев здраво следва рашисткия модел. РРадев не прави нищо по различно от Бойко. От едно тесто са - рашисткото!
911
Рейтинг: 776 Неутрално"По думите му "Тракия" в този участък е "абсолютно тясна" и не може да поеме движението и затова било изключително неотложно тя да бъде разширена"
---
На каква база се правят такива изказвания? Има оценка ли, що?
Единственото, което трябваше, беше да качат тировете на влак. Да спасят човешки животи, да намалят трафика и замърсяването.
dj_tiesto
Рейтинг: 425 НеутралноАй стига бе. Южна България си има магистрала от край до край, даже с разклонения.
А Северна кога? И ние плащаме винетки алоооооооу!!!!!!!!!!!
zara09
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#6] от "AdMin":
Старият път до Пловдив минава през доста населени места, което още повече ще увеличи произшествията. Наистина , обаче, целият трафик от Азия, през Турция, към Европа, сякаш се е изсипал на тази магистрала и тя стана магистралата с най-много ПТП-та. След Оризово се разтоварва, като ТИР-овете поемат по Марица. Лошото е, че Марица е цялата в дупки и кръпки и трудно може да се нарече магистрала.
lz2
Рейтинг: 2302 НеутралноДавай Шишо, Софето е България! Ония от Севера, кучета ги яли! Там няма и един свесен път! Скоро ще поискат автономия, да знаеш! ПравописА е поле за изява на неграмотните!
Роси
Рейтинг: 6963 НеутралноТези много насериозно се вземат. Харчат пари, които няма те да изкарат.
Blagovest Cvetanov
Рейтинг: 617 НеутралноНормално ли е почти във всяка новина да съзирам някаква схема между държавни чиновници и големи фирми? В това число и тук...
“Най-добрия начин да отмъстиш на врага си е да не приличаш на него.“ - М. Аврелийг-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 860 НеутралноИ как ще разширят мостовете край Пазарджик?
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!И как ще изместят бензиностанциите 4-5 метра надясно?
Consumer
Рейтинг: 1262 ЛюбопитноДо коментар [#45] от "г-н Саранди Говедаров":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantСпоко, няма да стане, помечтахме, както северната пустиня за Хемус
brusuev
Рейтинг: 222 НеутралноДо коментар [#3] от "mkebg":
Първо научи какво е лента и какво е платно и тогава давай акъл!
nabliudatelnica
Рейтинг: 1418 НеутралноДо коментар [#45] от "г-н Саранди Говедаров":
Ти извън България стъпвал ли си? Та задаваш такива странни въпроси?
nabliudatelnica
Рейтинг: 1418 НеутралноНа зелоночорапената служебна власт не и е в пълномощията да обявява каквито и да е инвестиционни проекти. Нито могат да осигурят финансиране, нито проектиране, нищо, само празни приказки. Съвсем друг е въпросът нужен ли е проекта и дали е изпълним.
Армеец
Рейтинг: 411 НеутралноТрябва всяка магистрала да е с поне три ленти в посока и една аварийна. В крайната дясна да е само за тирове, а крайната лява да е експресна. Ще се улесни движението и ще намалеят катастрофите...
stoiank
Рейтинг: 1353 РазстроеноИскаме ниски тол такси, евтина винетка и извънземни пътища. Хубаво, но като се събудим и пръстите в контакта. И не само за тази услуга….
Ген. Колев
Рейтинг: 623 Неутрално"Тракия" около Пловдив основно я ремонтира Банкянския толуп през 2015 г. После я кърпиха 4 пъти на през горе-долу 2 г. Сега почват да я кърпят отново, средната лента е опасна за шофиране. При надлеза над Карловско шосе зеят ями убийци, които се появиха веднага след основния ремонт, чат-пат ги пълнят с някаква тиня и те пак зейват след първия валеж. Личи си, че асфалтът е само няколко сантиметра и основата е бошлаф. Гарантирано от ОПГ ГЕРБ. Министърчето да вземе за я замери, веднага ще лъсне всичко.
Сатана Ликующий
Рейтинг: 771 НеутралноПърво трябва да се осъвременят нормите за качеството на магистралите. насточщите норми са от около 40-50 години, а сега по магистралите се движат претоварени ТИР-ове с много по голям товар на ос отколкото е било в далечното минало.
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...kondio_savov
Рейтинг: 219 НеутралноИдеята за разширение на този участък не е нито на Шишо, нито на ББ. Още при строителството до Пловдив всички надлези са направени умишлено с габарити за 3+1 с цел лесно добавяне на още една лента, а тунелът и виадуктите ще се ползват 3+0 т. е. без аварийна лента.
alray
Рейтинг: 426 НеутралноИдиоти, сър... а не им ли хрумва, че магистралата е натоварена, защото хората избягват хемус и се трупат посока Бургас. Дори хора към Варна минават по Тракия. А с рези ремонти точно по празниците убихте всички позитиви ама то трябва и да се мисли,
trollhunter
Рейтинг: 3334 НеутралноПодкрепях идеята преди години, подкрепям и сега, но има други приоритети!
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Немската практика може да се приложи, но ще стане ужас при нас.
Кум Лисан
Рейтинг: 537 НеутралноАко искат да не говорят за разширяване пак след 15 години, магистралата трябва да е 4 ленти в посока с ясно обозначена такава за камиони.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.sandor_clegane
Рейтинг: 362 НеутралноДо коментар [#41] от "zara09":
Лошото е, че Марица е цялата в дупки и кръпки и трудно може да се нарече магистрала.
Защо лъжеш така безогледно?
Оня ден минах по Марица, може би за 101-ви път, има една дупка, която ще се ремонтира тая седмица, и четири кръпки, това за 117 км, без проблем можеш да поддържаш 140 км/ч.
Вие от кикито ли се научихте така да лъготите?
ial
Рейтинг: 459 НеутралноЗащо идеята е глупава ако не е прах в очите?
Имаме да строим далчеч по- важни пътища- Струма, Хемус, скоростните пътища до Русе и Видин, тунел под Шипка, Петрохан. имаме да оправяме хиляди км първокласни пътища.
София няма завършено Околовръстно.
За какъв чеп ни е разширение на Тракия като няма дори проекти, отчуждаване и тн за част от горните проекти?
aussie
Рейтинг: 463 НеутралноВсеки проблем има лесно решение.
Имаш тясна магистрала, тогава добавяш аварийната лента за временно ползване когато е натоварено движението.
Имаш главен прокурор който не си гледа работата, тогава променяш закона за съдебната власт мандата му да е за 3 години вместо 7 и си готов.
Всеки проблем има лесно решение - мислене трябва просто.
Боян Баянов
Рейтинг: 2378 НеутралноЩе станеее!
Само трябва да се разберат
от коя лента ще краде Бойко и от коя - Радев.
akad.nedeltcev
Рейтинг: 763 НеутралноМетро до Луната! При това 100% подземно1 По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 428 Неутралноегаааа хейтовете. човекът е прав. да се започне планиране. това планиране не отменя строгия контрол върху летящите и мигащите в лявата лента, не отменя глобите за тировете каращи плътно един зад друг, не отменя оправянето на сегашната магистрала, вкл с камери за осреднена скорост, с нормална маркировка и тн. планирането на разширението не отменя и строежа на останалата инфраструктура.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28много хейт, много нещо. за никъде не сме с такова отношение
Роси
Рейтинг: 6963 НеутралноСлужебните наедро я карат. Затова ли дефицита трябва да скочи на 6 %. Не е сега време за такива грандиозно харчове и евентуално кражби.
mug361115718
Рейтинг: 69 ЛюбопитноСлабички! Шишков къде е пил снощи?