Имаше един "велик стрител 12 години на валст, който не спря да ломоти и само думата асфалт беше в устата му. Ето и доказателствата ор свържената работа.
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
Защо тогава намалихте цената на винетката? Никой не го интересува, дали ще плаща за годишна винетка 87 или 97 лева, 3 литра бензин. Интересува го, дали ще ходи на ремонти по ходовата част всяка година. 150 лева стана смяна на раздрънканите биалетки и това е най-малката пакост от дупките по пътищата. Автомобилите и автомобилните части са изцяло вносен продукт, със знак минус за БВП на България. Разбитите пътища са един от най-добрите начини за унищожаване на стойност
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
То май е по-добре там, където не е пипал. Между Стара Загора и Ямбол построената от Него магистрала вече е нагъната и тресе като на третокласен път. Ако на човек не му паднат пломбите, значи или зъболекарът му е твърде добър, или е с автомобил за над 100000 лв.
Вие не разбрахте ли, че Бойко ги правеше 12 години, ама дойдоха ПП и за една година ги счупиха? До коментар [#3] от "Resurrection": Ами ГЕРБ 13 години нали само пътища правиха?
Защо тогава намалихте цената на винетката? Никой не го интересува, дали ще плаща за годишна винетка 87 или 97 лева, 3 литра бензин. Интересува го, дали ще ходи на ремонти по ходовата част всяка година. 150 лева стана смяна на раздрънканите биалетки и това е най-малката пакост от дупките по пътищата. Автомобилите и автомобилните части са изцяло вносен продукт, със знак минус за БВП на България. Разбитите пътища са един от най-добрите начини за унищожаване на стойност
Ама стига се тези винетки, прихоите от ДДС и акцизи на горивата са за далеч по-огромни суми , достатъчно е да започнат отново да се спират претоварени турски тирове от Украйна и Турция, да им гледат винетките и да се опазят пътищата от разруха! Libertarianism is just anarchy for rich people
То да е само там. 1. Дори новоремонтираното платно преди Пазарджик е пропаднало и започват да правят кръпките. а това е път на 4-5 години за който се отделиха 100 000 000 лева. само за ремонта. 2. Струма до Благоевград пусната преди 3 години е майка плаче. 3. Северната тангента и началото на Хемус до София. 4. пропадането на моста на Тракия пише за него в статията го правиха пред 3 години. 5. един тунел на Хемус не могат да ремонтират 10 години тези льловци. и т.н. и т.н.
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
Явно много хора забравиха какви бяха всички пътища преди ГЕРБ????? Почти нямаше първокласен път ремонтиран, май нямаше и завършена магистрала. Парите за пътища от програмите на ЕС бяха спрени заради кражби. ВИЕ АСФАЛТ НЕ ЯДЯХТЕ. Сега от две години пълен блокаж на парите за пътища, завършваха се само тези които бяха платени предварително. А и как виждате на пътища вече на по 8-10 години след обновяване, да не се поддържат, но да искате да са здрави? Къде го има това, да направят един път, и след това 20 години да не се пипа. Явно още живеете в социализма, щом продължавате да мислите по този начин!
Имаше един "велик стрител 12 години на валст, който не спря да ломоти и само думата асфалт беше в устата му. Ето и доказателствата ор свържената работа.
А 2 години ПП и служебни правителства колко пътища ремонтираха?
Май си забравил за 5-те моста над Дунав и 5 тунела под Стара планина?
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
Помним, помним... Парите от ЕС бяха спрени по времето на Станишев. А крадците бяха оправдани по времето на ГЕРБ. Строителството по времето на ГЕРБ стана символ на лошо качество, кражби и непрекъснати скандали. Всичко построено по времето на ГЕРБ започва да се разпада почти веднага след построяването му.
Ако не беше ГЕРБ и Бойко ,да ви направят Тракия до Бургас или двете тангенти около София, и двете магистрали пак около София, още щяхте да карате по селските пътища, с хиляди дупки. НО що да си спомняте лошото, като сте свикнали вече с хубавото. Ама имало проблеми, ами ще има, самата пътна мрежа в България не беше ремонтирана от 30-40 години. ГЕРБ може да се каже започнаха от нулата. Дойде Комитова и Шишков,и спряха тотално парите за строителните фирми, уж нещо било незаконно, уж инхаус парите за фирмите били незаконни. А Шишо Бакшишо започна да говори за разширяване на Тракия от София до Пловдив с още едно платно. А Хемус е замразен, не се поддържат пътищата ,въобще тотален ХАОС в пътното строителство.
Като например, кое точно се разпада и е негодно товариш социалист? А не ГЕРБ оправдава някой, но явно според тебе те са виновни за това. А и не те виждам да пишеш че ПП?ДБ са виновни че няма обвинени и намерени нарушения при ГЕРБ. в управлението на ПП/ДБ. Вече сме 23 април, Шишо Бакшишо от два месеца разправя за едни проверки на пътищата, но още няма един официален доклад от тези проверки. Но виж иска човека 4.3 МИЛИАРДА,да сменял всички мантинели по пътищата.И да знаеш, това въобще не е далавера за Шишо Бакшишо. 🤣🤣🤣🤣
Ако не беше ГЕРБ и Бойко ,да ви направят Тракия до Бургас или двете тангенти около София, и двете магистрали пак около София, още щяхте да карате по селските пътища, с хиляди дупки.
Елементарната гербава опорка, а нещата са на обратно: - с парите на данъкоплатеца всеки може да каже, че "той" е построил (Боко лопатата ли въртеше на обекта, или извади лични пари да ги вложи в строежа?). - тъпата мутра тръгна да влага пари най-вече в асфалт, щото от там (строителството) най-лесно се крадне. Такова му е нивото - ако разбираше от космически технологии, или от медицина - от там щеше да пълни чекмеджето.
Защото този някой се е напъвал, че ще покаже, как се прави. С други думи, Баце строеше калпаво и крадеше със задника си дори, но две години след него положението не просто не се подобри, ами колкото и да не е за вярване, стана по-зле. Като си знаят посраните задници, някои хора е по-добре да си мълчат вместо да дрънкат глупости, за мостове, тунели и хиляди километри ремонти.
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
След 12 години управление на ГЕРБ страната прилича на водила дълга и опустошителна война.
Преди 2 седмици писах за нашата украинка, която беше в Киев да си вади някакви документи и ми прати снимки от града - чист, лъснат, безупречно поддържан, ЕВРОПЕЙСКИ. Имаше десетина снимки от кварталния й парк - красота и ред, гладки алеи, подстригани дървета, изкуствени езерца с оформени като маникюр брегове, ефирно мостче…
А по Киев почти всеки ден падат по 1-2 ракети!!!
Вчера ходих да карам колело в Борисовата - все едно “спецоперацията” се е пренесла тук…
“Всичко построено по времето на ГЕРБ започва да се разпада почти веднага след построяването му.”
Тези крадливи некадърници посегнаха на символа на София - жълтите павета! Трошиха ги с чук и ги рязаха с флекс, за да ги наредят по диагонал, при положение, че нашите прадядовци бяха поръчали крайни павета с трапецовидна форма, точно за да зададат посоката.
Ама откъде акъл у ГЕРБава фирма, у ГЕРБав строителен надзор, у ГЕРБав главен архитект и у ГЕРБава учительница по руски да се сетят как се задава диагонал при нареждане на паваж?!
Маат с чуковете и трошат, след тях и потоп.
А тези павета са НЕВЪЗСТАНОВИМИ, няма откъде да се вземат нови.
Май забрави че лилявите умноКресливи, вадеха паветата и ги хвърляха по полицаите? Сега ама що били такива паветата. Да не казвам че 45 години, автомобилен поток нямаше, само паради,и тук там някоя правителствена кола. От 30 години им таковате мамата, какво се очаква че ще се случи с тези павета?
—цитат от коментар 11 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Глупаво е да се приписва на транзита състоянието на цялата пътна мрежа. Тировете от Турция не минават по шосета в плачевно състояние от второкласната пътна мрежа. Кой турски тир минава по прословутите с плачевното си състояние шосета като Гоце Делчев - Сандански, стария път София - Ихтиман, Ябланица - Тетевен, Правец - Етрополое и т.н.
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
Драги ми Трашков - няма друга държава където премиера да се хвали че бил построил магистрала - защото това му е работата. А Борисовата работа е ялова и нефелна - ниско качество, крадене като за севтовно, ремонт на ремонта...
Истината е, че дори да се ремонтират пътищата качеството е потресаващо! На Хаинбоаз всяка година махат асфалта покрай дупките (които са на едно и също място), слагат нов асфалт и за 4-5 месеца излизат отново същите дупки, че и по-големи. То може да се направи качествено, но никой не се интересува от това, след като може да взема всяка година пари за да ремонтира по един и същи евтин начин. Всеки обича да е на абонамент на държавна хранилка. Така, че трябва да се промени модела, ако щете и манталитета на българина, защото кой гласува за ГЕРБ - същите тези, дето са на държавна хранилка към общини и министерства!
Ами покажете на дело. Вместо да ми надувате главата с Борисов си стройте, а пък си мерене същевременно асфалта. Що не строите не ви е ясно?! Поне винетките и толкова таксите вкарайте в пътищата не в пенсии.
“…няма друга държава където премиера да се хвали че бил построил магистрала…”
Нито пък ходи да я “открива” с тупани, флигорни и строени мисирки от телевизиите.
Той така се беше самозабравил, че бе предложил на хърватската президентка да я УЧИ как се строят магистрали - при положение, че Хърватия си построи магистралите още с предприсъединителните фондове и те са с такова качество, каквото клептоманите от Трейс, Хидрострой и ДжиПи Груп не могат да постигнат с още двеста години кражби и провали.
До коментар [#18] от "Фюриозо":Защото този някой се е напъвал, че ще покаже, как се прави. С други думи, Баце строеше калпаво и крадеше със задника си дори, но две години след него положението не просто не се подобри, ами колкото и да не е за вярване, стана по-зле. Като си знаят посраните задници, някои хора е по-добре да си мълчат вместо да дрънкат глупости, за мостове, тунели и хиляди километри ремонти.
—цитат от коментар 26 на Умнокрасив гербераст от Позитано
Е, нали се върна на власт, първа сила, ала бала. Що нищо не прави? Някои хора по-добре да си погледнат насраните задници, вместо да търсят все кого да обвиняват кой им срал в гащите.
До коментар [#37] от "xhi13317223":“…няма друга държава където премиера да се хвали че бил построил магистрала…”Нито пък ходи да я “открива” с тупани, флигорни и строени мисирки от телевизиите.Той така се беше самозабравил, че бе предложил на хърватската президентка да я УЧИ как се строят магистрали - при положение, че Хърватия си построи магистралите още с предприсъединителните фондове и те са с такова качество, каквото клептоманите от Трейс, Хидрострой и ДжиПи Груп не могат да постигнат с още двеста години кражби и провали.
Толкова ли е трудно да се разбере че работата на един премиер не е да строи магистрали, а да направи така, щото всички агенции и институции в държавата, отговоени за пътища и магистрали да си вършат работата както трябва - чрез съответните закони, правилници и разпоредби.
А тук някои ни казват че Борисов едва ли не е благоволил да ни "построи" магистрали, та трябвало рйка да му целуваме за това
“А тук някои ни казват че Борисов едва ли не е благоволил да ни "построи" магистрали…”
Моля ти се, преди няколко години той се беше изцепил на заседание на Министерския съвет, на което бил повдигнат въпросът именно за спешната нужда от ремонт на някакви пътища:
НЕ СТИГА, ЧЕ ИМ ГИ СТРО̀ИМ, АМИ И ДА ИМ ГИ РЕМОНТИРАМ.
Като под ИМ е разбирал, естествено, НАС, дето мрънкаме, че пътищата МУ са калпави и не си оправдават парите.
Нищо не прави, защото толкова си може. Борисов си е Борисов, за близо 20 години в политиката е станал ясен на всички. Знаеш ли кое за мен е жалкото? Жалкото е, че хора с огромно его и претенции, вместо да покажат, че могат повече от него, ни сервират още от същото, че и по-лошо, с идиотското оправдание, ама те и гербаджиите така правеха. За някои хора това очевидно е о.к, за други, сред които съм и аз, никак не е.
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
И всичко това след повече от 15 години членство в ЕС и потрошени милиарди евро от предприсъединителния период и след него. Не само ще стане черноглед човек след такава разсипия но и нещо по-лошо. Няма такава държава в Европа! Може би в Африка на юг от Сахара ще намерим ''съперници''.
Жалкото е, че хора с огромно его и претенции, вместо да покажат, че могат повече от него, ни сервират още от същото, че и по-лошо, с идиотското оправдание, ама те и гербаджиите така правеха.
—цитат от коментар 46 на Умнокрасив гербераст от Позитано
Ами вложи елементарно чувство за съпоставимост и не забравяй какво с какво сравняваш: - 12 години, при които държавата се управлява от джипката, парламентът е гумен печат, всички общини (с изкл. на ДПС, с които си в комбина под масата) са твои, всички регулатори, барабар с прокуратура и административно правосъдие се правят на улави. Башка, че не само първите месеци (Румяна Желева), ами и до след това си събираш министрите по кръстовищата (Ана-Мария Борисова) и действаш с откровени социопати и уроди - Стоян Мавродиев, който управлява банката на държавните инвестиции...; - със седем месеца, през които си в четворна коалиция, зависиш от мумията Сл. Трифонов и БСП, които всеки момент заплашват да те свалят, както и стана...
Няма ли начин да се спре с това чудо "републиканска" пътна мрежа? Преди 1946 г. "монархическа" ли е била пътната мрежа? Просто и ясно - "национална" пътна мрежа. Макар че все повече прилича на "анархична".
До коментар [#44] от "xhi13317223":“А тук някои ни казват че Борисов едва ли не е благоволил да ни "построи" магистрали…”Моля ти се, преди няколко години той се беше изцепил на заседание на Министерския съвет, на което бил повдигнат въпросът именно за спешната нужда от ремонт на някакви пътища:НЕ СТИГА, ЧЕ ИМ ГИ СТРО̀ИМ, АМИ И ДА ИМ ГИ РЕМОНТИРАМ.Като под ИМ е разбирал, естествено, НАС, дето мрънкаме, че пътищата МУ са калпави и не си оправдават парите.
За мен паметен ще остане случая, когато Борисов унизи пред цяла България някакъв висш държавен служител от - мисля че беше от АПИ. Ставаше дума за някакви винетки, където той самият беше замацал нещата.
Та беше повикал този нещастник и се държа с него като каруцар и гамен - пред целия Министерски Съвет и медиите. Каза му да ходи като разсилен с барабан по селата и да вика "Винетки няммааа да имааа..."
И този нещастен човечец, вместо да иде и да му размаже мазната мутра, стоеше като насран там...
И всички от Министерския Съвет - щото имат повече ъкъл от дебелака, и разбираха че това е грешно - и те стояха като насрани с наведени глави!
Най-голямото унижение да гледаш Българско правителство от насрани министри, и един каруцар да ги кретени всички...
Кольо Шушумигата. Бивш легендарен митничар, сега в автотранспортния бизнес и зам министър в МРРБ. Също член на Съюза на международните превозвачи. В статията е пропуснато че Шушумигата предлага част от ТОЛ-а, платен с нашите на потребителите пари, да се трансферира в сметките на едрите авиомобилни превозвачи . 20-40-60% според пробега на камиона.
Моля да коментират тук само тия, които се построили поне един метър магистрала. Иначе те не са нищо по-различно от професори по български футбол и квантова диетология...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
Кой прогрес? От две години сме в регрес, ако не си чул, служ.кабинет иска да тегли наведнъж 13 милиарда, да покрива бюджета. Ето това е наследството от само 7 месечното управление на ПП/ДБ. Още чакаме някой да събере онези 8- 10 милиарда, които УЖ се крали при ГЕРБ. Да не казвам че като управлявахте, нямахте едно евро усвоено по програмния период.
Опитвате се да всявате паника. Нещо им няма на пътищата. Киро и Асен ще ги поправят от бюджетния излишък. Пък и дълги години слушахме как асфалт не се яде. А и винаги може ГЕРБ и Борисов да са виновни.
Ами как няма да се хвали, след като преди него пътищата бяха кратери, и сега отново не се поддържат. От това поне малко няма ли да се посрамуваш? Къде са парите за пътища сега?
Е именно, де: Има Бойко - има прогрес, няма Бойко - няма прогрес. Или иначе казано, при оплакването (сегашно и бъдещо) винаги ще звучи: "На кого ни оставяш, Бойко?". Светът на гербавите винаги е бил подреден толкова елементарно, колкото и умовете им.
Значи онзи вместо да изключи едни села около София,беше си направил оглушка,и хората им се бяха начислили глоби от тол системата. Както се разбра, в последствие тези от тол-а, пак не бяха изключили едни села около София.И бяха им начукали астрономически глоби. И в предния парламент се наложи да приемат закон, за не повече от три глоби на кола.И така отпаднаха едни задължения за по 11 хиляди лв. Бойко малко го е унизил, трябвало да да му удари и два шамара, за да дойде онзи на себе си!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Нощните му шкафчета в Банкя бяха пълни с евра и злато заради един "тънък асфалт"!Така е при жълтата партия "Тънък асфалт= на пълни с евра и злато чекмеджета"!
Как ли? Аз и семейството ми сме лични потърпевши. Докато ББ се тупаше по гърдите заради пътищата, един ден пътувахме за Варна. На 40 км преди Варна насред "магидтралата" в такава огромна яма пропадна целия автомобил, че и четирите стоманени джанти се изкривиха, едната гума направо спадна от изкривяването на джантата. Господ ни опази да не се разпадне колата, че можеше да стане лошото... На "магистралата" между Чирпан и Бургас има 40 километров участък, който всички знаят на какви вълни е, та скоростта е ограничена до 80 км/ч. За разлика от такива "магистрали", старият път от Пловдив за Хасково беше подновен от небългарска фирма някъде от Поповица до Горски Извор може би, доста преди да дойде Борисов на власт, преди около 25 години. Това е път.
До коментар [#51] от "xhi13317223":Значи онзи вместо да изключи едни села около София,беше си направил оглушка,и хората им се бяха начислили глоби от тол системата. Както се разбра, в последствие тези от тол-а, пак не бяха изключили едни села около София.И бяха им начукали астрономически глоби.И в предния парламент се наложи да приемат закон, за не повече от три глоби на кола.И така отпаднаха едни задължения за по 11 хиляди лв.Бойко малко го е унизил, трябвало да да му удари и два шамара, за да дойде онзи на себе си!
След 12 години управление на ГЕРБ страната прилича на водила дълга и опустошителна война. Преди 2 седмици писах за нашата украинка, която беше в Киев да си вади някакви документи и ми прати снимки от града - чист, лъснат, безупречно поддържан, ЕВРОПЕЙСКИ. Имаше десетина снимки от кварталния й парк - красота и ред, гладки алеи, подстригани дървета, изкуствени езерца с оформени като маникюр брегове, ефирно мостче…А по Киев почти всеки ден падат по 1-2 ракети!!! Вчера ходих да карам колело в Борисовата - все едно “спецоперацията” се е пренесла тук… След 17 1/2 години герберски кражби и разруха. 🤮
Таварищ Грънц, бригадире, нали вчера ни уведоми, че си посрещал гости във фамилната резиденция в Малък Поровец. Как успя да се подготвиш и за гостите и да отскочиш до Борисовата градина, да покараш колело?
Имам време да питам всеки идиот.
Той уточни, че обсъждането разширяване на магистрала "Тракия" от София до разклона за магистрала "Марица" е наложително, но за да се стигне до финансиране, трябва да се направят предпроектни проучвания и да се завърши проектирането, което ще отнеме повече от година
Аха, правим предпроектните проучвания за около година време, взимаме парите и строим..... Интересно, а кой ще извърши отчуждаването? ББ? ППДБ? ББППДББСПДПС? Колко ли време отива в тези процедури? Бърборкото, когото цитирам, определено не знае какъв филм е всичко това по наличното законодателство.... Абе, шум да става, майната му на здравия разум!
Мани другото, преди велосипедния си подвиг пак е завел 16 г си син да си играе с децата на катерушките в парка....След това е врътнал 100 км, прибрал е детето и сега пътува с хеликоптера си за вилата на Берлускони в Тоскана, където Стинг ще им пее на ушенца... Този човек е много кадърен кадър, от мен да знаеш, ползва само тристагодишно уиски и тридесетгодишни моми-трансджендърки !
Тъпи дрогарю. Явно във Винету не пише какво е да вложиш. Например в пътища от Времето на Хитлер. Крадене на пари, разруха и ремонт на ремонта е много далече. Ама кой да ви каже че влагането не е в чекмеджета.
В началото на 90-те държавата възложи поръчки за основни ремонти на първокласни пътища. В област Велико Търново ремонта на магистралата София-Варна го спечели една италианска фирма, ама много неориентирана. Тя направи ремонта с български подизпълнители, ама го направи така, по италиански, че пътят не мръдна 20 години. Равен и стабилен, без да пропада, без да става на коловози. След това вече фирмите се ориентираха в обстановката у нас и вече започнаха да правят ремонтите така, че да изкарат 4-5 години. След това пък дойде мастера на асфалта - генерал Борисов с неговите хора - и ремонтираните при тях пътища започнаха да изкарват само 1-2 години до следващото аварийно състояние.
И аз винаги пита м шо няма инвестиции от жаарски и немски фирми в нашата инфраструктура. Ма никой гербидж не ми отговорая. Питам и що фолксваген не пожелаха да направят завод тук, ма пак никой! :) Баце дано отговори
До коментар [#80] от "ТимурСКомандаИКодове":И къде беше построен този завод на Фолксваген ...Не се ли уморихте да повтаряте тази опрка , за един проект от който и Фолксваген забравиха за него...
Нагледах се на кражби на горива и масла докато кърпеха пътя до Ахтопол преди години, предполагам, че и асфалт се е крадял, но не се вижда с просто око. Загиворих се с бачкерите, които бяха от някаква варненска фирма - то е страшно да ги слушаш относно практиките при тези злополучни ремонти. Масово бачкат хора на предпенсионна възраст и такива от малцинствата, щото други мераклии за този занаят няма. Водят ги на минимална работна заплата и те крадат съответно, за да си докарват доходи. Отделно надзора на извършената работа е почти никакъв и затова всичко ремонирано преди 5 години е приключило още след първата зима. Мисля си, че няма надежда и за в бъдеще да потръгнат нещата, ще се наложи да влязат чужди фирми (дано) с техните си кадри и машини, иначе лунните пейзажи по нашите пътища ще си останат и ще се множат...
Гласувах за ПП-ДБ и ПОДКРЕПЯМ Кабинета на ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ а възраждане и бсп са национални предатели слуги на русия 🏳️🌈🏳️⚧️
БВП на България 1993 $ 10 милиарда 2003 $25 милиарда 2023 $100 милиарда
И Вие продължавате да гласувате за ГРОБ след 12-13 години наглост, крадене от нас и подължават да се правят, че не знаят за какво са отговорни след 12-13 години...СРАМ!!!
АМи понеже съм от този край, знам че там ако не всяка година,то през една-две постоянно правят ремонти, и постоянно се налага да се преасфалтира.Там е старата част от магистралата, и ако не се реновира напълно, явно няма да се оправят нещата. Но явно ти не си наясно че този път за който говориш е на 50 години горе-долу.Знам че Бойко ви е виновен за всичко, но по спокойно с обвиненията.
Ето ти още една новина за отсечката Чирпан-Ст. Загора.Че много дрънкате глупости!
Лот 1 Оризово - Стара Загора:
През 1995 г. правителството на Жан Виденов тегли заем от Европейската банка за възстановяване и развитие и на 17 ноември 1995 г. открива 32 км участък от Пловдив до Оризово – от 132 км на автомагистралата до края на 165-ти км (по проект 167+500) при пътен възел Плодовитово.
Участъкът е с дължина от 38.7 км. Първият подучастък от Лот 1 - между пътен възел Оризово и Чирпан е в експлоатация от 1 юли 2006 г. Той обхваща трасето от 171-ви до края на 186-ти км. Вторият подучастък между Чирпан и Стара Загора от края на 186-ти км до 208-ми км действа от 5 октомври 2007 г
До коментар [#87] от "Паметник на цар Симеон пред Парламента":
Ето ти определение за магистрала. А ти имаш пълното право да ги наричаш както искаш.
Автомагистрала или често само магистрала (също и аутобан, автострада) е вид път, който е предвиден за по-безопасно високоскоростно движение на моторни превозни средства чрез премахването на пресечки. Такива пътища обикновено са разделени и имат поне по две пътни ленти във всяка посока, както и аварийна лента. Тъй като няма пресичащ трафик, по автомагистралите обикновено няма светофари и знаци „стоп“.
Много повече са от 8000 км! 90% от пътищата в БГ са в отвратително състояние! Магистрала Тракия може да се разшири много лесно, както и другите магистрали - просто тъпата аварийна лента трябва да се направи в трета лента за движение и готово. Те вече имат трета асфалтирана лента, която само стои и не се използва за нищо!
Не на глобалистите и глобуса!
Make Earth Flat Again!
Да напомня, че пътищата на Кирококорковците са мнооооого по-качествени от всичко построено досега на света, в т.ч. и от Хитлеровите магистрали, а имат един-единствен недостатък - дълги са около нула метра! Но този свърхкачествен липсващ метър ни струва много евтино - само осем милиарда! Евтино е, защото тези осем милиарда така и така се крадяха от пътищарските мутри на ГРЕБ, следователно - дори изчезнали до последната стотинка, те не ощетяват държавния бюджет с нищо! Това е най-голямото постижение на пепедебарките, те построиха най-качествените нула метра пътища на света без да ощетят бюджета и с една стотинка!
Мараба, С-ДС доносници!
Магистрала Тракия може да се разшири много лесно, както и другите магистрали - просто тъпата аварийна лента трябва да се направи в трета лента за движение и готово. Те вече имат трета асфалтирана лента, която само стои и не се използва за нищо!
Баце, ти си гениален като гениталий - колко лесна била работата!......Апропо, да си забелязвал колко широка е тая тъпа аварийка? Да можеш да ни представиш идеи какво става, когато някой се юрне със 140 по лента с ширина от 2.50? Кво правим, когато ТИР аварира, а ти си периш най-вдясно на макс? Как местим банкети, дренажи, отводнителни шахти, кач пара? Как местим пасарелки, комуникации, пътни възли, преходи? Как спазваме санитарните отстояния до загражденията или и те са само една тъпня? За един преятел питам, не че нещо.....!
Не думай! И защо Австрия? А Германия - нея защо забрави? Слагай бас на Германия, така ще свучиш още по-експертно и никой няма и да си помисли, че си кръгъл идиот!
Мараба, С-ДС доносници!
И колко се откардна, докато наблюдаваше, как го пресметна? Колко може да открадне един бачкьор с кола и две туби? Сто бачкьори със сто коли и двеста туби? Какво можеш да направиш с асфалта, ако си бачкьор - ще го складираш в мазето? Или ще го изнесеш за Албания с пратки по Еконт? Я раздуй!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Голяма Балига
Рейтинг: 599 ГневноИмаше един "велик стрител 12 години на валст, който не спря да ломоти и само думата асфалт беше в устата му. Ето и доказателствата ор свържената работа.
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноДебелия от Банкя нали беше построил колко бяха стотин хиляди километри?
Пък то какво се оказа - страната изглежда като Афганистан след 12 години Борисов!
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноАми ГЕРБ 13 години нали само пътища правиха?
Кво не ви харесва?
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноКОЙ ОКРАДЕ АСФАЛТА???
cinik
Рейтинг: 2625 НеутралноЗащо тогава намалихте цената на винетката? Никой не го интересува, дали ще плаща за годишна винетка 87 или 97 лева, 3 литра бензин. Интересува го, дали ще ходи на ремонти по ходовата част всяка година. 150 лева стана смяна на раздрънканите биалетки и това е най-малката пакост от дупките по пътищата. Автомобилите и автомобилните части са изцяло вносен продукт, със знак минус за БВП на България. Разбитите пътища са един от най-добрите начини за унищожаване на стойност
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "Моето име
Рейтинг: 3182 НеутралноАмерикански сенатор на път към Украйна, гледа през прозореца и промълвява, гадове, всички пътища са бомбардирали...
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠-- Сър, още сме над България...
inn
Рейтинг: 1758 НеутралноДо коментар [#1] от "Голяма Балига":
То май е по-добре там, където не е пипал. Между Стара Загора и Ямбол построената от Него магистрала вече е нагъната и тресе като на третокласен път. Ако на човек не му паднат пломбите, значи или зъболекарът му е твърде добър, или е с автомобил за над 100000 лв.
gpj101139736
Рейтинг: 1483 НеутралноКолко сте скромни! Че то като видиш трагедията на улиците само в София, може да излезе същата цифра в километри ...
ХЪ ХЪ ХЪ
Рейтинг: 552 ВеселоКакво е това "пътища"?
tos_buratino
Рейтинг: 991 НеутралноВие не разбрахте ли, че Бойко ги правеше 12 години, ама дойдоха ПП и за една година ги счупиха?
До коментар [#3] от "Resurrection":
Ами ГЕРБ 13 години нали само пътища правиха?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3115 НеутралноАма стига се тези винетки, прихоите от ДДС и акцизи на горивата са за далеч по-огромни суми , достатъчно е да започнат отново да се спират претоварени турски тирове от Украйна и Турция, да им гледат винетките и да се опазят пътищата от разруха!
Libertarianism is just anarchy for rich people
Голяма Балига
Рейтинг: 599 НеутралноДо коментар [#7] от "inn":
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.То да е само там.
1. Дори новоремонтираното платно преди Пазарджик е пропаднало и започват да правят кръпките. а това е път на 4-5 години за който се отделиха 100 000 000 лева. само за ремонта.
2. Струма до Благоевград пусната преди 3 години е майка плаче.
3. Северната тангента и началото на Хемус до София.
4. пропадането на моста на Тракия пише за него в статията го правиха пред 3 години.
5. един тунел на Хемус не могат да ремонтират 10 години тези льловци.
и т.н. и т.н.
Lee Gier
Рейтинг: 1381 ВеселоЕй сега като се строят герберските тролчета и ще ви обяснят как за всичко е виновен Киро и Асен, чакайте малко.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 ВеселоЯвно много хора забравиха какви бяха всички пътища преди ГЕРБ?????
Почти нямаше първокласен път ремонтиран, май нямаше и завършена магистрала. Парите за пътища от програмите на ЕС бяха спрени заради кражби. ВИЕ АСФАЛТ НЕ ЯДЯХТЕ.
Сега от две години пълен блокаж на парите за пътища, завършваха се само тези които бяха платени предварително.
А и как виждате на пътища вече на по 8-10 години след обновяване, да не се поддържат, но да искате да са здрави?
Къде го има това, да направят един път, и след това 20 години да не се пипа. Явно още живеете в социализма, щом продължавате да мислите по този начин!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 4701 ЛюбопитноА 2 години ПП и служебни правителства колко пътища ремонтираха?
Май си забравил за 5-те моста над Дунав и 5 тунела под Стара планина? Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
Petleshev
Рейтинг: 2388 НеутралноДо коментар [#12] от "Голяма Балига":
Бивш tww09306483.Тунелите на Хемус ги ремонтират от поне 20 години и все не са направени. Там е перманентна кражбата.
baldandbankrupt
Рейтинг: 128 Неутралноте от 30 години са в подобно състояние пътищата. С подобни изказвания подготвят предтоящи плащания към строителните фирми с авансите предполагам
Фюриозо
Рейтинг: 404 Неутрално[quote#15:"Полковник Паликъщов"][/quote]
Защо някой трябва да ти прави нещо за година, след като ти не си го направил за 12?
Petleshev
Рейтинг: 2388 НеутралноДо коментар [#14] от "tarashkov":
Бивш tww09306483.Помним, помним... Парите от ЕС бяха спрени по времето на Станишев. А крадците бяха оправдани по времето на ГЕРБ. Строителството по времето на ГЕРБ стана символ на лошо качество, кражби и непрекъснати скандали. Всичко построено по времето на ГЕРБ започва да се разпада почти веднага след построяването му.
Моето име
Рейтинг: 3182 НеутралноДо коментар [#19] от "Petleshev":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠След като на центъра на София не ги е срам да си оставят ръцете, фантазията е бедна какво правят на други места....
lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 НеутралноАко не беше ГЕРБ и Бойко ,да ви направят Тракия до Бургас или двете тангенти около София, и двете магистрали пак около София, още щяхте да карате по селските пътища, с хиляди дупки. НО що да си спомняте лошото, като сте свикнали вече с хубавото.
Ама имало проблеми, ами ще има, самата пътна мрежа в България не беше ремонтирана от 30-40 години. ГЕРБ може да се каже започнаха от нулата.
Дойде Комитова и Шишков,и спряха тотално парите за строителните фирми, уж нещо било незаконно, уж инхаус парите за фирмите били незаконни. А Шишо Бакшишо започна да говори за разширяване на Тракия от София до Пловдив с още едно платно. А Хемус е замразен, не се поддържат пътищата ,въобще тотален ХАОС в пътното строителство.
lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 ВеселоДо коментар [#19] от "Petleshev":
Като например, кое точно се разпада и е негодно товариш социалист?
А не ГЕРБ оправдава някой, но явно според тебе те са виновни за това.
А и не те виждам да пишеш че ПП?ДБ са виновни че няма обвинени и намерени нарушения при ГЕРБ. в управлението на ПП/ДБ.
Вече сме 23 април, Шишо Бакшишо от два месеца разправя за едни проверки на пътищата, но още няма един официален доклад от тези проверки.
Но виж иска човека 4.3 МИЛИАРДА,да сменял всички мантинели по пътищата.И да знаеш, това въобще не е далавера за Шишо Бакшишо. 🤣🤣🤣🤣
inn
Рейтинг: 1758 НеутралноЕлементарната гербава опорка, а нещата са на обратно:
- с парите на данъкоплатеца всеки може да каже, че "той" е построил (Боко лопатата ли въртеше на обекта, или извади лични пари да ги вложи в строежа?).
- тъпата мутра тръгна да влага пари най-вече в асфалт, щото от там (строителството) най-лесно се крадне. Такова му е нивото - ако разбираше от космически технологии, или от медицина - от там щеше да пълни чекмеджето.
chichka
Рейтинг: 2167 ВеселоАко още 2 години управлява РРадев и неговата хунта, негодните пътища ще станат 28 000 км!
Русия е проказата на планетата Земя.chichka
Рейтинг: 2167 ВеселоДо коментар [#23] от "inn":
Русия е проказата на планетата Земя.Две години го няма Бойко, колко МЕТРА построиха или ремонтираха РРадев и неговата хунта?
Умнокрасив гербераст от Позитано
Рейтинг: 961 НеутралноДо коментар [#18] от "Фюриозо":
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.Защото този някой се е напъвал, че ще покаже, как се прави. С други думи, Баце строеше калпаво и крадеше със задника си дори, но две години след него положението не просто не се подобри, ами колкото и да не е за вярване, стана по-зле. Като си знаят посраните задници, някои хора е по-добре да си мълчат вместо да дрънкат глупости, за мостове, тунели и хиляди километри ремонти.
Norman Granz
Рейтинг: 4030 НеутралноСлед 12 години управление на ГЕРБ страната прилича на водила дълга и опустошителна война.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Преди 2 седмици писах за нашата украинка, която беше в Киев да си вади някакви документи и ми прати снимки от града - чист, лъснат, безупречно поддържан, ЕВРОПЕЙСКИ. Имаше десетина снимки от кварталния й парк - красота и ред, гладки алеи, подстригани дървета, изкуствени езерца с оформени като маникюр брегове, ефирно мостче…
А по Киев почти всеки ден падат по 1-2 ракети!!!
Вчера ходих да карам колело в Борисовата - все едно “спецоперацията” се е пренесла тук…
След 17 1/2 години герберски кражби и разруха. 🤮
inn
Рейтинг: 1758 НеутралноКакво да сравняваме: непостроеното/неремонтирато с откраднатото от Мутрата ли?
DeepBlue
Рейтинг: 808 НеутралноСчупихте му държавата и републикансаката пътна мрежа.
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 ВеселоДо коментар [#23] от "inn":
Ако не беше влагал в асфалт, и толкова нямаше да е построено. Но с такова ТЪПО мислене няма да има прогрес другарю.
Norman Granz
Рейтинг: 4030 НеутралноДо коментар [#19] от "Petleshev":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.“Всичко построено по времето на ГЕРБ започва да се разпада почти веднага след построяването му.”
Тези крадливи некадърници посегнаха на символа на София - жълтите павета! Трошиха ги с чук и ги рязаха с флекс, за да ги наредят по диагонал, при положение, че нашите прадядовци бяха поръчали крайни павета с трапецовидна форма, точно за да зададат посоката.
Ама откъде акъл у ГЕРБава фирма, у ГЕРБав строителен надзор, у ГЕРБав главен архитект и у ГЕРБава учительница по руски да се сетят как се задава диагонал при нареждане на паваж?!
Маат с чуковете и трошат, след тях и потоп.
А тези павета са НЕВЪЗСТАНОВИМИ, няма откъде да се вземат нови.
Селяндури непрокопсани. 🤮
inn
Рейтинг: 1758 НеутралноДо коментар [#30] от "tarashkov":
Да е жив и здрав, ама един ден Мутрето, като се помине, какво ще стане с "прогреса", гербавото?
xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноПървите се появиха - предвидими, без никакво въображение...
lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "Norman Granz":
Май забрави че лилявите умноКресливи, вадеха паветата и ги хвърляха по полицаите? Сега ама що били такива паветата.
Да не казвам че 45 години, автомобилен поток нямаше, само паради,и тук там някоя правителствена кола.
От 30 години им таковате мамата, какво се очаква че ще се случи с тези павета?
cinik
Рейтинг: 2625 НеутралноГлупаво е да се приписва на транзита състоянието на цялата пътна мрежа. Тировете от Турция не минават по шосета в плачевно състояние от второкласната пътна мрежа. Кой турски тир минава по прословутите с плачевното си състояние шосета като Гоце Делчев - Сандански, стария път София - Ихтиман, Ябланица - Тетевен, Правец - Етрополое и т.н. Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2926 НеутралноДо коментар [#18] от "Фюриозо":
Ти направи за 2 години по 2000 км ремонти и покажи на дело как се прави. А те днес да съм на разходка в Търново и пътят Габрово Търново е пред разпад
xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноДраги ми Трашков - няма друга държава където премиера да се хвали че бил построил магистрала - защото това му е работата. А Борисовата работа е ялова и нефелна - ниско качество, крадене като за севтовно, ремонт на ремонта...
Срам малко да имахте поне
damned
Рейтинг: 236 НеутралноИстината е, че дори да се ремонтират пътищата качеството е потресаващо! На Хаинбоаз всяка година махат асфалта покрай дупките (които са на едно и също място), слагат нов асфалт и за 4-5 месеца излизат отново същите дупки, че и по-големи. То може да се направи качествено, но никой не се интересува от това, след като може да взема всяка година пари за да ремонтира по един и същи евтин начин. Всеки обича да е на абонамент на държавна хранилка. Така, че трябва да се промени модела, ако щете и манталитета на българина, защото кой гласува за ГЕРБ - същите тези, дето са на държавна хранилка към общини и министерства!
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2926 НеутралноДо коментар [#37] от "xhi13317223":
Ами покажете на дело. Вместо да ми надувате главата с Борисов си стройте, а пък си мерене същевременно асфалта. Що не строите не ви е ясно?! Поне винетките и толкова таксите вкарайте в пътищата не в пенсии.
Norman Granz
Рейтинг: 4030 НеутралноДо коментар [#37] от "xhi13317223":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.“…няма друга държава където премиера да се хвали че бил построил магистрала…”
Нито пък ходи да я “открива” с тупани, флигорни и строени мисирки от телевизиите.
Той така се беше самозабравил, че бе предложил на хърватската президентка да я УЧИ как се строят магистрали - при положение, че Хърватия си построи магистралите още с предприсъединителните фондове и те са с такова качество, каквото клептоманите от Трейс, Хидрострой и ДжиПи Груп не могат да постигнат с още двеста години кражби и провали.
radoslav
Рейтинг: 8 НеутралноШУШКОВ казАл... Алоо редакцията??
Фюриозо
Рейтинг: 404 НеутралноБойко ти се върна на власт. Колко километра ремонтира или построи?
Фюриозо
Рейтинг: 404 НеутралноЕ, нали се върна на власт, първа сила, ала бала. Що нищо не прави? Някои хора по-добре да си погледнат насраните задници, вместо да търсят все кого да обвиняват кой им срал в гащите.
xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноТолкова ли е трудно да се разбере че работата на един премиер не е да строи магистрали, а да направи така, щото всички агенции и институции в държавата, отговоени за пътища и магистрали да си вършат работата както трябва - чрез съответните закони, правилници и разпоредби.
А тук някои ни казват че Борисов едва ли не е благоволил да ни "построи" магистрали, та трябвало рйка да му целуваме за това
Norman Granz
Рейтинг: 4030 НеутралноДо коментар [#44] от "xhi13317223":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.“А тук някои ни казват че Борисов едва ли не е благоволил да ни "построи" магистрали…”
Моля ти се, преди няколко години той се беше изцепил на заседание на Министерския съвет, на което бил повдигнат въпросът именно за спешната нужда от ремонт на някакви пътища:
НЕ СТИГА, ЧЕ ИМ ГИ СТРО̀ИМ, АМИ И ДА ИМ ГИ РЕМОНТИРАМ.
Като под ИМ е разбирал, естествено, НАС, дето мрънкаме, че пътищата МУ са калпави и не си оправдават парите.
Умнокрасив гербераст от Позитано
Рейтинг: 961 НеутралноДо коментар [#43] от "Фюриозо":
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.Нищо не прави, защото толкова си може. Борисов си е Борисов, за близо 20 години в политиката е станал ясен на всички. Знаеш ли кое за мен е жалкото? Жалкото е, че хора с огромно его и претенции, вместо да покажат, че могат повече от него, ни сервират още от същото, че и по-лошо, с идиотското оправдание, ама те и гербаджиите така правеха. За някои хора това очевидно е о.к, за други, сред които съм и аз, никак не е.
citoyen
Рейтинг: 1927 НеутралноИ всичко това след повече от 15 години членство в ЕС и потрошени милиарди евро от предприсъединителния период и след него. Не само ще стане черноглед човек след такава разсипия но и нещо по-лошо. Няма такава държава в Европа! Може би в Африка на юг от Сахара ще намерим ''съперници''.
mesambria
Рейтинг: 1003 Неутралнодр. Василев, къде са милиардите отделени за строежа на Хемус!
inn
Рейтинг: 1758 НеутралноАми вложи елементарно чувство за съпоставимост и не забравяй какво с какво сравняваш:
- 12 години, при които държавата се управлява от джипката, парламентът е гумен печат, всички общини (с изкл. на ДПС, с които си в комбина под масата) са твои, всички регулатори, барабар с прокуратура и административно правосъдие се правят на улави. Башка, че не само първите месеци (Румяна Желева), ами и до след това си събираш министрите по кръстовищата (Ана-Мария Борисова) и действаш с откровени социопати и уроди - Стоян Мавродиев, който управлява банката на държавните инвестиции...;
- със седем месеца, през които си в четворна коалиция, зависиш от мумията Сл. Трифонов и БСП, които всеки момент заплашват да те свалят, както и стана...
Та, сравнението ти е коректно, та дрънка...
blogvlog
Рейтинг: 262 ВеселоНяма ли начин да се спре с това чудо "републиканска" пътна мрежа? Преди 1946 г. "монархическа" ли е била пътната мрежа? Просто и ясно - "национална" пътна мрежа. Макар че все повече прилича на "анархична".
In God we trustxhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноЗа мен паметен ще остане случая, когато Борисов унизи пред цяла България някакъв висш държавен служител от - мисля че беше от АПИ. Ставаше дума за някакви винетки, където той самият беше замацал нещата.
Та беше повикал този нещастник и се държа с него като каруцар и гамен - пред целия Министерски Съвет и медиите. Каза му да ходи като разсилен с барабан по селата и да вика "Винетки няммааа да имааа..."
И този нещастен човечец, вместо да иде и да му размаже мазната мутра, стоеше като насран там...
И всички от Министерския Съвет - щото имат повече ъкъл от дебелака, и разбираха че това е грешно - и те стояха като насрани с наведени глави!
Най-голямото унижение да гледаш Българско правителство от насрани министри, и един каруцар да ги кретени всички...
Еманация на ГЕРБ
acarid
Рейтинг: 638 НеутралноКольо Шушумигата.
Бивш легендарен митничар, сега в автотранспортния бизнес и зам министър в МРРБ. Също член на Съюза на международните превозвачи.
В статията е пропуснато че Шушумигата предлага част от ТОЛ-а, платен с нашите на потребителите пари, да се трансферира в сметките на едрите авиомобилни превозвачи . 20-40-60% според пробега на камиона.
penetrating
Рейтинг: 8461 ВеселоДебелия Бойко-Тънкия асфалт
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertDeputat 241
Рейтинг: 3926 Неутрално“Близо 8000 км. републикански пътища са в аварийно или предаварийно състояние“
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън ЧърчилЧе на кого му трябват пътища?
НАЛИ АСФАЛТ НЕ СЕ ЯДЕ!!!
uq
Рейтинг: 1463 НеутралноХодих с колелото до Лозен и ми изпаднаха пломбите и ми се откачи ченето
Deputat 241
Рейтинг: 3926 ВеселоМоля да коментират тук само тия, които се построили поне един метър магистрала. Иначе те не са нищо по-различно от професори по български футбол и квантова диетология...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчилlilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 ВеселоДо коментар [#32] от "inn":
Кой прогрес?
От две години сме в регрес, ако не си чул, служ.кабинет иска да тегли наведнъж 13 милиарда, да покрива бюджета. Ето това е наследството от само 7 месечното управление на ПП/ДБ.
Още чакаме някой да събере онези 8- 10 милиарда, които УЖ се крали при ГЕРБ. Да не казвам че като управлявахте, нямахте едно евро усвоено по програмния период.
Stoyan Kostov
Рейтинг: 375 НеутралноОпитвате се да всявате паника. Нещо им няма на пътищата. Киро и Асен ще ги поправят от бюджетния излишък. Пък и дълги години слушахме как асфалт не се яде. А и винаги може ГЕРБ и Борисов да са виновни.
lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "xhi13317223":
Ами как няма да се хвали, след като преди него пътищата бяха кратери, и сега отново не се поддържат.
От това поне малко няма ли да се посрамуваш?
Къде са парите за пътища сега?
inn
Рейтинг: 1758 НеутралноДо коментар [#57] от "tarashkov":
Е именно, де: Има Бойко - има прогрес, няма Бойко - няма прогрес.
Или иначе казано, при оплакването (сегашно и бъдещо) винаги ще звучи: "На кого ни оставяш, Бойко?".
Светът на гербавите винаги е бил подреден толкова елементарно, колкото и умовете им.
lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#51] от "xhi13317223":
Значи онзи вместо да изключи едни села около София,беше си направил оглушка,и хората им се бяха начислили глоби от тол системата. Както се разбра, в последствие тези от тол-а, пак не бяха изключили едни села около София.И бяха им начукали астрономически глоби.
И в предния парламент се наложи да приемат закон, за не повече от три глоби на кола.И така отпаднаха едни задължения за по 11 хиляди лв.
Бойко малко го е унизил, трябвало да да му удари и два шамара, за да дойде онзи на себе си!
lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#60] от "inn":
Е вие си имате Лена,Петков на нея явно ви е оставил,като го изритаха от министерски съвет! 😂😂😂😂😂
bat_plamen
Рейтинг: 4956 Любопитно..................А статуковото ни уреди с едни тънки откъм асфалт магистрали.....................
bat_plamen
Рейтинг: 4956 НеутралноДо коментар [#1] от "Голяма Балига":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Нощните му шкафчета в Банкя бяха пълни с евра и злато заради един "тънък асфалт"!Така е при жълтата партия "Тънък асфалт= на пълни с евра и злато чекмеджета"!
vankata1
Рейтинг: 1112 НеутралноДо коментар [#22] от "tarashkov":
Как ли? Аз и семейството ми сме лични потърпевши. Докато ББ се тупаше по гърдите заради пътищата, един ден пътувахме за Варна. На 40 км преди Варна насред "магидтралата" в такава огромна яма пропадна целия автомобил, че и четирите стоманени джанти се изкривиха, едната гума направо спадна от изкривяването на джантата. Господ ни опази да не се разпадне колата, че можеше да стане лошото...
На "магистралата" между Чирпан и Бургас има 40 километров участък, който всички знаят на какви вълни е, та скоростта е ограничена до 80 км/ч.
За разлика от такива "магистрали", старият път от Пловдив за Хасково беше подновен от небългарска фирма някъде от Поповица до Горски Извор може би, доста преди да дойде Борисов на власт, преди около 25 години. Това е път.
von Newmann
Рейтинг: 1815 НеутралноВ сравнение с Блатная, която е в пътно-строително статукво от 17-то столетие, то пътищата в България са като извадени от 22 век.
And ye shall know the truth, and the truth shall make you free. / The Holy Bible; John 8:32-36 /xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноДраги Трашков, страхувам се че няма друг начин по който да ти се каже това, ама ти си идиот!
За жалост не си единствен...
inn
Рейтинг: 1758 НеутралноДо коментар [#62] от "tarashkov":
Ти кажи за "прогреса", недей да ни делиш на "ние" и "вие":
4ort
Рейтинг: 958 НеутралноЗащо някой да ти прави нещо, като ти предишните 20 не си направил нищо? Имам време да питам всеки идиот.
4ort
Рейтинг: 958 НеутралноТаварищ Грънц, бригадире, нали вчера ни уведоми, че си посрещал гости във фамилната резиденция в Малък Поровец. Как успя да се подготвиш и за гостите и да отскочиш до Борисовата градина, да покараш колело? Имам време да питам всеки идиот.
Манчо
Рейтинг: 2900 ЛюбопитноТой уточни, че обсъждането разширяване на магистрала "Тракия" от София до разклона за магистрала "Марица" е наложително, но за да се стигне до финансиране, трябва да се направят предпроектни проучвания и да се завърши проектирането, което ще отнеме повече от година
Мараба, С-ДС доносници!*********************************************************
Аха, правим предпроектните проучвания за около година време, взимаме парите и строим.....
Интересно, а кой ще извърши отчуждаването? ББ? ППДБ? ББППДББСПДПС?
Колко ли време отива в тези процедури? Бърборкото, когото цитирам, определено не знае какъв филм е всичко това по наличното законодателство....
Абе, шум да става, майната му на здравия разум!
tacheaux
Рейтинг: 4812 НеутралноДо коментар [#17] от "baldandbankrupt":
"те от 30 години са в подобно състояние пътищата. "
А преди 30 години, по време на социализма , пътищата бяха хубави?
Манчо
Рейтинг: 2900 ВеселоМани другото, преди велосипедния си подвиг пак е завел 16 г си син да си играе с децата на катерушките в парка....След това е врътнал 100 км, прибрал е детето и сега пътува с хеликоптера си за вилата на Берлускони в Тоскана, където Стинг ще им пее на ушенца...
Този човек е много кадърен кадър, от мен да знаеш, ползва само тристагодишно уиски и тридесетгодишни моми-трансджендърки !
Мараба, С-ДС доносници!
Native Bulgarian
Рейтинг: 151 НеутралноКак може такова нещо бе Бойче?! Колко пътища направихме, пари за 5 пъти повече ограбихме!
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3421 ВеселоНе ми дреме. Не шофирам от над 20 години
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3421 ВеселоДо коментар [#54] от "Deputat 241":
"Че на кого му трябват пътища?
НАЛИ АСФАЛТ НЕ СЕ ЯДЕ!!!"
Къде видя асвалт ма, гербидж?
gjq081129159
Рейтинг: 144 НеутралноТъпи дрогарю. Явно във Винету не пише какво е да вложиш. Например в пътища от Времето на Хитлер. Крадене на пари, разруха и ремонт на ремонта е много далече. Ама кой да ви каже че влагането не е в чекмеджета.
sandor_clegane
Рейтинг: 411 ВеселоДо коментар [#73] от "Манчо":
+++
Smoke
Рейтинг: 642 НеутралноВ началото на 90-те държавата възложи поръчки за основни ремонти на първокласни пътища. В област Велико Търново ремонта на магистралата София-Варна го спечели една италианска фирма, ама много неориентирана. Тя направи ремонта с български подизпълнители, ама го направи така, по италиански, че пътят не мръдна 20 години. Равен и стабилен, без да пропада, без да става на коловози. След това вече фирмите се ориентираха в обстановката у нас и вече започнаха да правят ремонтите така, че да изкарат 4-5 години. След това пък дойде мастера на асфалта - генерал Борисов с неговите хора - и ремонтираните при тях пътища започнаха да изкарват само 1-2 години до следващото аварийно състояние.
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3421 ВеселоДо коментар [#79] от "Smoke":
И аз винаги пита м шо няма инвестиции от жаарски и немски фирми в нашата инфраструктура. Ма никой гербидж не ми отговорая. Питам и що фолксваген не пожелаха да направят завод тук, ма пак никой! :)
Баце дано отговори
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 1041 НеутралноДо коментар [#80] от "ТимурСКомандаИКодове":
И къде беше построен този завод на Фолксваген ...Не се ли уморихте да повтаряте тази опрка , за един проект от който и Фолксваген забравиха за него...
Шакир Зулов
Рейтинг: 1964 ВеселоХитлер е построил по-качествени пътища от Борисов!Ама не е прочел "Винету".😁🐵🥳🤡👍
Много съм простТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3421 НеутралноНе беше. И то щото турците се издъниха. Що не се върнаха при баце ма?
Ей, дебил с дебил! Кажи ми една инвестиция в България!Една единствена!
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3421 НеутралноДо коментар [#81] от "Kalinoff Ivan":
И имай предви,че сме в ЕС, а Туркието не е!
geordgeo
Рейтинг: 1112 РазстроеноНагледах се на кражби на горива и масла докато кърпеха пътя до Ахтопол преди години, предполагам, че и асфалт се е крадял, но не се вижда с просто око. Загиворих се с бачкерите, които бяха от някаква варненска фирма - то е страшно да ги слушаш относно практиките при тези злополучни ремонти. Масово бачкат хора на предпенсионна възраст и такива от малцинствата, щото други мераклии за този занаят няма. Водят ги на минимална работна заплата и те крадат съответно, за да си докарват доходи. Отделно надзора на извършената работа е почти никакъв и затова всичко ремонирано преди 5 години е приключило още след първата зима. Мисля си, че няма надежда и за в бъдеще да потръгнат нещата, ще се наложи да влязат чужди фирми (дано) с техните си кадри и машини, иначе лунните пейзажи по нашите пътища ще си останат и ще се множат...
bat_plamen
Рейтинг: 4956 НеутралноДо коментар [#65] от "vankata1":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Това у нас не са магистрали , а някакво жалко подобие на такива!
Незабавно събаряне на паметника на ссср в София
Рейтинг: 634 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "tarashkov":
Гласувах за ПП-ДБ и ПОДКРЕПЯМ Кабинета на ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ а възраждане и бсп са национални предатели слуги на русия 🏳️🌈🏳️⚧️ БВП на България 1993 $ 10 милиарда 2003 $25 милиарда 2023 $100 милиардаБългария няма магистрали! Нито една!
Ronald Reagan
Рейтинг: 696 НеутралноМинистъра все още се казва Шишков. Според Дневник е Шошков, мошков и т.н. Най-малко името можеше да уцелите! Пък какво казал утре! 😄
agentxgw06535068
Рейтинг: 1120 НеутралноНа бас, че парите похарчени за пътища през последните 20 години, са достатъчни да имаме инфраструктура като в Австрия.
prometheuss
Рейтинг: 166 НеутралноИ Вие продължавате да гласувате за ГРОБ след 12-13 години наглост, крадене от нас и подължават да се правят, че не знаят за какво са отговорни след 12-13 години...СРАМ!!!
lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#65] от "vankata1":
АМи понеже съм от този край, знам че там ако не всяка година,то през една-две постоянно правят ремонти, и постоянно се налага да се преасфалтира.Там е старата част от магистралата, и ако не се реновира напълно, явно няма да се оправят нещата. Но явно ти не си наясно че този път за който говориш е на 50 години горе-долу.Знам че Бойко ви е виновен за всичко, но по спокойно с обвиненията.
lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#65] от "vankata1":
Ето ти още една новина за отсечката Чирпан-Ст. Загора.Че много дрънкате глупости!
Лот 1 Оризово - Стара Загора:
През 1995 г. правителството на Жан Виденов тегли заем от Европейската банка за възстановяване и развитие и на 17 ноември 1995 г. открива 32 км участък от Пловдив до Оризово – от 132 км на автомагистралата до края на 165-ти км (по проект 167+500) при пътен възел Плодовитово.
Участъкът е с дължина от 38.7 км. Първият подучастък от Лот 1 - между пътен възел Оризово и Чирпан е в експлоатация от 1 юли 2006 г. Той обхваща трасето от 171-ви до края на 186-ти км. Вторият подучастък между Чирпан и Стара Загора от края на 186-ти км до 208-ми км действа от 5 октомври 2007 г
lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 ВеселоДо коментар [#87] от "Паметник на цар Симеон пред Парламента":
Ето ти определение за магистрала. А ти имаш пълното право да ги наричаш както искаш.
Автомагистрала или често само магистрала (също и аутобан, автострада) е вид път, който е предвиден за по-безопасно високоскоростно движение на моторни превозни средства чрез премахването на пресечки. Такива пътища обикновено са разделени и имат поне по две пътни ленти във всяка посока, както и аварийна лента. Тъй като няма пресичащ трафик, по автомагистралите обикновено няма светофари и знаци „стоп“.
ivo
Рейтинг: 929 НеутралноМного повече са от 8000 км! 90% от пътищата в БГ са в отвратително състояние! Магистрала Тракия може да се разшири много лесно, както и другите магистрали - просто тъпата аварийна лента трябва да се направи в трета лента за движение и готово. Те вече имат трета асфалтирана лента, която само стои и не се използва за нищо!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Манчо
Рейтинг: 2900 ВеселоДа напомня, че пътищата на Кирококорковците са мнооооого по-качествени от всичко построено досега на света, в т.ч. и от Хитлеровите магистрали, а имат един-единствен недостатък - дълги са около нула метра!
Но този свърхкачествен липсващ метър ни струва много евтино - само осем милиарда! Евтино е, защото тези осем милиарда така и така се крадяха от пътищарските мутри на ГРЕБ, следователно - дори изчезнали до последната стотинка, те не ощетяват държавния бюджет с нищо! Това е най-голямото постижение на пепедебарките, те построиха най-качествените нула метра пътища на света без да ощетят бюджета и с една стотинка! Мараба, С-ДС доносници!
Манчо
Рейтинг: 2900 ВеселоБаце, ти си гениален като гениталий - колко лесна била работата!......Апропо, да си забелязвал колко широка е тая тъпа аварийка? Да можеш да ни представиш идеи какво става, когато някой се юрне със 140 по лента с ширина от 2.50? Кво правим, когато ТИР аварира, а ти си периш най-вдясно на макс? Как местим банкети, дренажи, отводнителни шахти, кач пара? Как местим пасарелки, комуникации, пътни възли, преходи? Как спазваме санитарните отстояния до загражденията или и те са само една тъпня?
За един преятел питам, не че нещо.....!
Мараба, С-ДС доносници!
Манчо
Рейтинг: 2900 ЛюбопитноНе думай!
И защо Австрия? А Германия - нея защо забрави?
Слагай бас на Германия, така ще свучиш още по-експертно и никой няма и да си помисли, че си кръгъл идиот! Мараба, С-ДС доносници!
Манчо
Рейтинг: 2900 ЛюбопитноИ колко се откардна, докато наблюдаваше, как го пресметна? Колко може да открадне един бачкьор с кола и две туби? Сто бачкьори със сто коли и двеста туби? Какво можеш да направиш с асфалта, ако си бачкьор - ще го складираш в мазето? Или ще го изнесеш за Албания с пратки по Еконт?
Я раздуй!
Мараба, С-ДС доносници!