Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тези май не ги слушат главите. Новите влакове са абсолютно безпредметни докато не се оправи инфраструктурата. А там положението е оле-мале. Още по-странно е, че се опитват да ни загробят за години напред докато пищят, че бюджета е избушен. Парите щели да дойдат от плана за възстановяване за който обаче през бюджета пари предвидени няма, защото не сме изпълнили условията да има. Гиди крадливи русоробски гадевци, гълъби и всякаква друга сволоч.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Влакът е истинският европейски транспорт. Между основните градове в Западна Европа отдавна е далеч по-лесно, бързо и удобно да се пътува с влак, отколкото със самолет.
Не е комисионната. Влаковете ще са собственост на МТ, но ще бъдат предоставени на фирма която ще ги експлоатира..... тоест частник ще ги получи даром и ще прави пачки, пачки....
Русия е проказата на планетата Земя.
" а техен ползвател ще бъде изпълнителят по следващия договор за извършване на обществени превозни услуги с железопътен транспорт. Уверява се, че предоставянето на влаковете щяло да се осъществи в съответствие с европейското и националното законодателство."
Това не пречи да платим примерно 120 или 150 лева за нещо, което струва 100 лева. Както и да се окаже, че новите влакове могат да се обслужват само от вярната фирма. На всякакви схеми сме се нагледали.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Не е много ясно, щото почват да тъпчат вагоните като кабини на самолет, с тесни и твърди седалки и да поставят ограничения за сигурност като на летищата.
Умолявам Народното събрание да криминализира цапотенето на влаковете с графити. Направо е гнусно да ги погледне човек. Никъде в чужбина няма такава анархия в подобен мащаб.
Да но ние не сме Западна Европа. Бързите влакове искат много милиарди инвестиции а България нито е много хора на малка площ по европейските стандарти нито е особено богата за да има достатъчно потенциални клиенти ако цените са европейски за да оправдаят инвестициите..
Това е начало, но трябва още много . Неделя се прибирах от Пловдив до София с влак. Купувам си билет - 91 първо място във втори вагон. Разглеждам влака, няма такъв. Питам кондуктора кой е втори вагон, а той ми отговаря, че такъв няма и да сядам където намеря.
Служебната власт възложи небивали по мащаб обществени поръчки за нови влакове_________________________________________________________________ Нали уж служебното организира само изборите?Или Рублен Радев тоже иска да си натопи и двете крадливи ръчички в обществената каца с мед?
Приятно е да се четат мнения на форумните ЖП-експерти. Те са уникални, защото, освен от влакове, разбират от ядрени и космически технологии, имат докторати по квантова физика, приектират системи за изкуствен интелект и са карали картонени руски танкове по дървени руски полигони. И всичко това правят, докато си чакат пенсият,а миейки чинии в някоя напреднала демокрация.... Фантастично!
Това е начало, но трябва още много .Неделя се прибирах от Пловдив до София с влак. Купувам си билет - 91 първо място във втори вагон. Разглеждам влака, няма такъв. Питам кондуктора кой е втори вагон, а той ми отговаря, че такъв няма и да сядам където намеря.
За последен път съм пътувал с влак от Хасково до Пловдив през 1998г. Кола имахме, но беше гмеж от сиромашия и проблеми.... Да не уточнявам. Локомотивът се повреди. Човещина. Дойде втори. Свърши му нафтата. Чакахме трети. Край! Мога да се кача само на атракционно влакче в Швейцария.
Еретик
В случая, наистина няма, щото ще бъдат под тотален контрол на Европрокуратура. Най-важното е, да почнем да усвояваме средствата от Плана, щото много от тях може и да изгорят.
За комисионните добре си го казал! А с комисионите как стоят нещата, според теб? Имаш ли представа как правилата на ЕС защитават съюзните разходи от наложилите се у нас 30% джобпарасъ/ защото огромна част от тези пари са по еврофинансиране/? И как няма мърдане от финансовата рамка и заложените качествени параметри? Да, почти сигурно е, че някои хора ще си намажат писалките с покритие, чиято цена ще е в рамките на цена за жилище или дребна инвестиция / мерни само за какви суми разпориха гръцката евродепутатка, за да имаш представа за нещата на високите нива на ЕС/, но стандартните нашенски 30% при този тип финансиране отиват на кино, а те при инвестиция от 3 млрд клонят към милиард.... Добър повод почитателите на корупцията да се понатъжат, да пуснат някоя мечтателна сълзица....Да си спомнят доброто старо време, когато като вкарат едни пичове и пички в парламента, после дупедатите им благодарно ги вкарват в държавни поръчки от порядъка на 300 млн, например, после спокойно отбиват стотина млн, делят с пот спечелените пари по схемата с хората от далаверата и накрая всички стават съседи на някое хубаво място, кой с вила, кой с хотелче, кой с инвестиция в някой затворен многомилиарден американски хедж-фонд с регистрация на близък остров, местенцата по които хората от тези схеми въртят безопасно париците си.... Сега нивата на крадене падат с цял порядък по-ниско. Ужас! Спираме сделкатаааааа!
Мараба, С-ДС доносници!
Това е част от Плана, пдоготвен от Правителството на Петков и НАПИСАН от тях и РАЗЧЕТИТЕ за разходите са направени от тях, за да може парите и проекта да получат одобрение от ЕК.
Понеже знам, че не си много грамотен, директно цитирам:
Мярката40 цели подобряване качеството на услугите на железопътния транспорт чрез: - Въвеждане на редовно тактово влаково обслужване (тип S-bahn) в крайградските райони на София, Пловдив и други агломерации чрез закупуване на 35 едноетажни и 7 двуетажни оперативно съвместими електрически мотрисни влакове с максимална скорост 160 км/ч, оборудвани с ERTMS;
- Подобряване на обслужването на пътници с бързи влакове (InterCity) по основните направления в страната чрез закупуване на 20 едноетажни оперативно съвместими електрически push-pull влакове (локомотив, вагони и команден вагон) с максимална скорост 200 км/ч, оборудвани с ERTMS;
40 Виж приложение № П19 152 - Дигитализация и намаляване на емисиите при извършване на железопътните маневрени дейности в депата чрез закупуване на 18 електрически акумулаторни маневрени локомотиви; Чрез изпълнението на проектите в тяхната цялост ще се постигне съществено подобряване на мобилността на населението посредством: - прехвърляне на пътуванията от индивидуален транспорт към обществен електрически железопътен транспорт; - намаляване на въглеродния отпечатък на транспорта върху околната среда; - ускоряване на пътуването с железопътен транспорт; - увеличаване честотата на обслужване на населението; - експлоатация по направленията на основната TEN-T мрежа; - осигуряване на комуникационна съвместимост между модернизираната инфраструктурата и новозакупения железопътен подвижен състав за пътнически превози чрез инсталиране на бордово оборудване ETCS (по този начин пълноценно използване на системата ERTMS). Общият планиран ресурс е 1 021.8 млн. лева, от които за сметка на Механизма за възстановяване и устойчивост са 665.98 млн. лева, а останалите 355.82 млн. лева са за сметка на съфинансиране, с период на изпълнение 2022-2026 г.
А служебниците на Радев, които подлизваш настървено, само са копи-пейстнали в готовите темплейти за възлагане на Общ. поръчки всичко това.
Именно благодарение на редовното правителство на ПП и ДБ и здравата работа беше направен този План и се случва жвсичко това.
Ако чакахме на Гълъбарника и Гербиджа още щяха да си подхвърлят Плана за доуточнения.
"Румен Радев е последното спасение на България"
Б.Борисов, 2023 г.
Влаковете няма да са САЩисани. Ще дойдат по-рано. Ако немците имат газ и ток за електродоменните пещи, догодина пристигат локомотивите на Сименс. Франция, вероятно ще прояви благоразумие след "успеха" с подводниците за Австралия (на САЩисан съюзник вяра да нямаш) https://www.investor.bg/a/338-drugi/336042-krizata-s-podvodnitsite-e-po-dalboka-ot-naranenata-gordost-na-frantsiya Пък е ангажирана със сделките с Китай, за които Си Цзинпин любезно отвори вратичка на Макрон.
"дали тук не става въпрос, и за едни комисионни като за последно?"
Винаги има комисионни - все пак 67% от БВП-то е услугвачество. Въпросът е да има стока в реално време, а не да чакаш на паднат на коча мъ...те за да кацнат фърчилата.
Много основателен въпрос, но по-важното е да има кой (знания и умения) да го поддържа. Като гледам новините https://www.rail-infra.bg/bg/news не съм очарован (няма данни за ефективност и оперативност ... с Росен Желязков http://www.optransport.bg/page.php?c=270 Обаче структурите се на лице вместо тепърва да се изгражда писта в Крумово и ремонтен завод за САЩисаните фърчила.
По Плана за възстановяване се дават на България пари на траншове. Първият транш беше преведен през декември 2022 г., около 2, 37 млрд. лева. Вторият, който трябва да е около 1.4 млрд. лева е под въпрос заради неприети закони и реформи от служебното правителство поради липсата на парламент. Така, че България закъсва и изостава. Тези 3 млрд. лева са за влакове, които трябва да бъдат произведени, доставени и въведени в експлоатация най-късно до 2026 г. Аз лично не знам как ще се произведат тези влакове за толкова кратък период. Няма избран изпълнител/и, което означава, че имаме само една документация и обявена поръчка. От тук нататък следват неизвестните. Самият факт, че е предвидена толкова амбициозна сума - 3 млрд. лева, означава, че някой е искал да се насмуче много, ама много с пари и да си оправи набързо живота. Лицата са ясни....знаят се, както и се знае, че зад тях стои ПП-ДБ.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Petar Ivanov
Рейтинг: 336 НеутралноОбновяването на подвижния състав на БДЖ определено е необходим, но дали тук не става въпрос, и за едни комисионни като за последно? :)
Freedom of speechРоси
Рейтинг: 7430 НеутралноСлужебните май изхарчиха парите до края на годината и затова са стъкмили такъв бюджет.
Hristov
Рейтинг: 2082 НеутралноНай-накрая нещо да се направи, а не празните приказки, които слушаме десетилетия..
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!nema_labavo
Рейтинг: 1424 Неутрално"Също така се обещава да бъде предоставена модерна, сигурна и комфортна услуга за пътниците по над 50% от дестинациите в страната.'
Това вече е обещано от Николай Събев. Чакаме услугата.
karatista
Рейтинг: 3009 Неутралнобдж е абсолютна клоака и там трябва да ги изгонят до крак преди да се прави, каквото и да е!
mr. Gorbachev, tear down this wall!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Hristov
Рейтинг: 2082 НеутралноДо коментар [#2] от "Роси":
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!Бяла прелетна, прочете ли статията?! Парите са почти изцяло европейски..
cinik
Рейтинг: 2660 НеутралноТова е много готино. Само че, да не стане като със софийските трамваи - да се потрошат по раздрънканите релси
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "rumen_s
Рейтинг: 2307 НеутралноТези май не ги слушат главите. Новите влакове са абсолютно безпредметни докато не се оправи инфраструктурата. А там положението е оле-мале. Още по-странно е, че се опитват да ни загробят за години напред докато пищят, че бюджета е избушен. Парите щели да дойдат от плана за възстановяване за който обаче през бюджета пари предвидени няма, защото не сме изпълнили условията да има. Гиди крадливи русоробски гадевци, гълъби и всякаква друга сволоч.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)vht16370188
Рейтинг: 2058 НеутралноМного взе да писва и е дразнещо служебното правителство да прави неща които засягат страната дългосрочно. Не са те които трябва да решат това
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 4796 ЛюбопитноСлужебната власт възложи небивали по мащаб обществени поръчки за нови влакове
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)_________________________________________________________________
Нали уж служебното организира само изборите?
Или Рублен Радев тоже иска да си натопи и двете крадливи ръчички в обществената каца с мед?
442
Рейтинг: 1625 НеутралноОт влаковете поне матряла и децата му ще разберат нещо, щото от самолетите на Бойко, ... .
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 4796 Неутрално++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
Кортик
Рейтинг: 2860 НеутралноАсен и Корнела не искат капиталови разходи, всичко трябва да се изпапа.
Червена линия, червен картонNorman Granz
Рейтинг: 4130 НеутралноВлакът е истинският европейски транспорт. Между основните градове в Западна Европа отдавна е далеч по-лесно, бързо и удобно да се пътува с влак, отколкото със самолет.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.chichka
Рейтинг: 2200 ВеселоНе е комисионната. Влаковете ще са собственост на МТ, но ще бъдат предоставени на фирма която ще ги експлоатира..... тоест частник ще ги получи даром и ще прави пачки, пачки.... Русия е проказата на планетата Земя.
atropin
Рейтинг: 613 НеутралноЕ, крайно време беше, тия шкоди да не са вечни, те почнаха да се самозапалват по гарите.
chichka
Рейтинг: 2200 Весело" а техен ползвател ще бъде изпълнителят по следващия договор за извършване на обществени превозни услуги с железопътен транспорт. Уверява се, че предоставянето на влаковете щяло да се осъществи в съответствие с европейското и националното законодателство."
Русия е проказата на планетата Земя.Разбрахте ли?
rumen_s
Рейтинг: 2307 Неутрално[quote#16:"chichka"][/quote]
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)Това не пречи да платим примерно 120 или 150 лева за нещо, което струва 100 лева. Както и да се окаже, че новите влакове могат да се обслужват само от вярната фирма. На всякакви схеми сме се нагледали.
SS
Рейтинг: 2389 ВеселоКато нема самальоти Льотчика ке стане Машинист ...
standup.straight
Рейтинг: 1583 НеутралноМда, добре че е плана за възстановяване и развитие, че да се направи нещо. Ама споменавай ги тия работи бе копейкин. Поради что се срамуваш?
vdiv
Рейтинг: 256 НеутралноДо коментар [#15] от "Norman Granz":
Не е много ясно, щото почват да тъпчат вагоните като кабини на самолет, с тесни и твърди седалки и да поставят ограничения за сигурност като на летищата.
dorn
Рейтинг: 1412 НеутралноДааа, най добре е нашият президент да се кооперира със сръбския. Единия ще поръчва супер модерни влакове, другия супер модерни кораби.
pataran
Рейтинг: 286 НеутралноУмолявам Народното събрание да криминализира цапотенето на влаковете с графити. Направо е гнусно да ги погледне човек. Никъде в чужбина няма такава анархия в подобен мащаб.
vht16370188
Рейтинг: 2058 НеутралноДо коментар [#15] от "Norman Granz":
Да но ние не сме Западна Европа. Бързите влакове искат много милиарди инвестиции а България нито е много хора на малка площ по европейските стандарти нито е особено богата за да има достатъчно потенциални клиенти ако цените са европейски за да оправдаят инвестициите..
лизард
Рейтинг: 562 НеутралноТова е начало, но трябва още много .
Неделя се прибирах от Пловдив до София с влак. Купувам си билет - 91 първо място във втори вагон. Разглеждам влака, няма такъв. Питам кондуктора кой е втори вагон, а той ми отговаря, че такъв няма и да сядам където намеря.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3726 НеутралноДа бе, ама нали той беше против мутрите? Еретик
S
Рейтинг: 2484 НеутралноПУТЬО Е ЗАРЪЧАЛ НА РАДЕВ ДА ФАЛИРА ДЪРЖАВАТА.
ПРЕДИ БСП ПЪК НАДУХА ПЕНСИИТЕ КАТО ВЗЕХА МИЛИАРДИ ДЪЛГОВЕ
Манчо
Рейтинг: 2960 ВеселоПриятно е да се четат мнения на форумните ЖП-експерти. Те са уникални, защото, освен от влакове, разбират от ядрени и космически технологии, имат докторати по квантова физика, приектират системи за изкуствен интелект и са карали картонени руски танкове по дървени руски полигони.
Мараба, С-ДС доносници!И всичко това правят, докато си чакат пенсият,а миейки чинии в някоя напреднала демокрация....
Фантастично!
Костадин Иванов
Рейтинг: 3726 НеутралноЗа последен път съм пътувал с влак от Хасково до Пловдив през 1998г. Кола имахме, но беше гмеж от сиромашия и проблеми.... Да не уточнявам. Локомотивът се повреди. Човещина. Дойде втори. Свърши му нафтата. Чакахме трети.
Край!
Мога да се кача само на атракционно влакче в Швейцария. Еретик
star bastun
Рейтинг: 1795 НеутралноНе си спомням кога за последно съм пътувал с влак но , по принцип одобрявам намерението.
Маршалов
Рейтинг: 487 НеутралноДо коментар [#1] от "Petar Ivanov":
мурзилкаПредвид колко много машини и състави са изброени, не мисля че парите ще бъдат похарчени зле.
yph031193252
Рейтинг: 910 НеутралноВсичко е много хубаво, но за коя година да очакваме новите влакове?
hamiltonf
Рейтинг: 4674 НеутралноДо коментар [#32] от "Маршалов":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAВ случая, наистина няма, щото ще бъдат под тотален контрол на Европрокуратура. Най-важното е, да почнем да усвояваме средствата от Плана, щото много от тях може и да изгорят.
vht16370188
Рейтинг: 2058 НеутралноДо коментар [#34] от "hamiltonf":
Кога може да изгорят? Тоя план предполагам и се надявам ще трае доста повече от служебните на Радев..
Галя Станчева
Рейтинг: 5369 НеутралноХубаво. Сега и пътници ако намерят...
trolimzarodiny
Рейтинг: 2428 НеутралноНе е работа на служебните калинки на Мунчо Коремното да харчат милиарди…
Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !Ама така наречените партии са за таковане
На голо
Не е това което си мислите
Сто тояги на голо 🍷😏
hamiltonf
Рейтинг: 4674 НеутралноДо коментар [#35] от "vht16370188":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAЗа всяко нещо има срокове, някакви 150 млн. вече оттекоха...
Манчо
Рейтинг: 2960 НеутралноЗа комисионните добре си го казал!
А с комисионите как стоят нещата, според теб? Имаш ли представа как правилата на ЕС защитават съюзните разходи от наложилите се у нас 30% джобпарасъ/ защото огромна част от тези пари са по еврофинансиране/? И как няма мърдане от финансовата рамка и заложените качествени параметри?
Да, почти сигурно е, че някои хора ще си намажат писалките с покритие, чиято цена ще е в рамките на цена за жилище или дребна инвестиция / мерни само за какви суми разпориха гръцката евродепутатка, за да имаш представа за нещата на високите нива на ЕС/, но стандартните нашенски 30% при този тип финансиране отиват на кино, а те при инвестиция от 3 млрд клонят към милиард....
Добър повод почитателите на корупцията да се понатъжат, да пуснат някоя мечтателна сълзица....Да си спомнят доброто старо време, когато като вкарат едни пичове и пички в парламента, после дупедатите им благодарно ги вкарват в държавни поръчки от порядъка на 300 млн, например, после спокойно отбиват стотина млн, делят с пот спечелените пари по схемата с хората от далаверата и накрая всички стават съседи на някое хубаво място, кой с вила, кой с хотелче, кой с инвестиция в някой затворен многомилиарден американски хедж-фонд с регистрация на близък остров, местенцата по които хората от тези схеми въртят безопасно париците си....
Сега нивата на крадене падат с цял порядък по-ниско.
Ужас!
Спираме сделкатаааааа! Мараба, С-ДС доносници!
hamiltonf
Рейтинг: 4674 НеутралноДо коментар [#35] от "vht16370188":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAhttps://www.svobodnaevropa.bg/a/31943520.html
Герберастията е диагноза
Рейтинг: 1161 ВеселоДо коментар [#3] от "Hristov":
Тъпчев, Тъпчев, май ти толкова си чел статията. Или толкова си можеш. Или и двете.
Това е част от Плана, пдоготвен от Правителството на Петков и НАПИСАН от тях и РАЗЧЕТИТЕ за разходите са направени от тях, за да може парите и проекта да получат одобрение от ЕК.
https://www.mig.government.bg/wp-content/uploads/2022/07/bg_finalrrp_2022_04_06_08_30_tca_.pdf
Понеже знам, че не си много грамотен, директно цитирам:
Мярката40 цели подобряване качеството на услугите на железопътния транспорт чрез:
- Въвеждане на редовно тактово влаково обслужване (тип S-bahn) в крайградските
райони на София, Пловдив и други агломерации чрез закупуване на 35 едноетажни и
7 двуетажни оперативно съвместими електрически мотрисни влакове с максимална
скорост 160 км/ч, оборудвани с ERTMS;
- Подобряване на обслужването на пътници с бързи влакове (InterCity) по основните
направления в страната чрез закупуване на 20 едноетажни оперативно съвместими
електрически push-pull влакове (локомотив, вагони и команден вагон) с максимална
скорост 200 км/ч, оборудвани с ERTMS;
40 Виж приложение № П19
152
- Дигитализация и намаляване на емисиите при извършване на железопътните
маневрени дейности в депата чрез закупуване на 18 електрически акумулаторни
маневрени локомотиви;
Чрез изпълнението на проектите в тяхната цялост ще се постигне съществено
подобряване на мобилността на населението посредством:
- прехвърляне на пътуванията от индивидуален транспорт към обществен електрически
железопътен транспорт;
- намаляване на въглеродния отпечатък на транспорта върху околната среда;
- ускоряване на пътуването с железопътен транспорт;
- увеличаване честотата на обслужване на населението;
- експлоатация по направленията на основната TEN-T мрежа;
- осигуряване на комуникационна съвместимост между модернизираната
инфраструктурата и новозакупения железопътен подвижен състав за пътнически
превози чрез инсталиране на бордово оборудване ETCS (по този начин пълноценно
използване на системата ERTMS).
Общият планиран ресурс е 1 021.8 млн. лева, от които за сметка на Механизма за
възстановяване и устойчивост са 665.98 млн. лева, а останалите 355.82 млн. лева са за
сметка на съфинансиране, с период на изпълнение 2022-2026 г.
А служебниците на Радев, които подлизваш настървено, само са копи-пейстнали в готовите темплейти за възлагане на Общ. поръчки всичко това.
Именно благодарение на редовното правителство на ПП и ДБ и здравата работа беше направен този План и се случва жвсичко това.
Ако чакахме на Гълъбарника и Гербиджа още щяха да си подхвърлят Плана за доуточнения.
"Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.
Zizu
Рейтинг: 1242 НеутралноДобри комисионни.
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!Браво Радеф.
не на безразличието
Рейтинг: 689 ВеселоДо коментар [#29] от "Манчо":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимотдавна има съдомиялни,другарю...Европа не е пиздецк..или нахуйск...
sandor_clegane
Рейтинг: 411 ВеселоДо коментар [#16] от "chichka":
тоест частник ще ги получи даром и ще прави пачки, пачки....
Ох, бабачкоо...
sandor_clegane
Рейтинг: 411 ВеселоДо коментар [#36] от "Галя Станчева":
Хубаво. Сега и пътници ако намерят...
Пътници да искаш, ехейии...!
Слезлите от авиолинията София/Скопие!
Роси
Рейтинг: 7430 НеутралноДо коментар [#7] от "Hristov":
" като малка част са от бюджета."
Знаете ли колко малка. 1 млрд.? При всяка европейска програма има и национално съфинансиране.
strymski
Рейтинг: 871 НеутралноДобра новина! Крайно необходимо беше обновяването на жп транспорта . Но покрай новите влакове трябва и жп инфраструктура да влезе в добра кондиция.
Panda
Рейтинг: 2448 НеутралноСупер новина!
Нуждаем се спешно от нов подвижен състав!
Манчо
Рейтинг: 2960 ВеселоИзкъпи се, тогава, че вече те надушват и от прелитащите самолети, другарю.....
Мараба, С-ДС доносници!
xgw06535068
Рейтинг: 1130 НеутралноИскам да пътувам до Бургас за по-малко от час.
Все пак няма и 100 километра.
kazushi
Рейтинг: 724 НеутралноДо коментар [#7] от "Hristov":
"Почти". А между другото, от къде мислиш, че идва европейския бюджет? Дали парите там не идват от гражданите на ЕС, т.е. пак от нас.
danvan
Рейтинг: 1289 НеутралноНови усвояващи - тоя път гълибарник. Аман.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatКостадин Иванов
Рейтинг: 3726 ВеселоСлед самолетите. Тях платихме отдавна.
Сега очаквам много минуси, но не съм притеснен. Еретик
Костадин Иванов
Рейтинг: 3726 ВеселоАми. ...Газ! Само да не те хванат! Еретик
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3165 НеутралноМоже в цената да влизат и майсторите на графити!
Libertarianism is just anarchy for rich people
vesselin p
Рейтинг: 851 НеутралноА какво е състоянието на релсовият път? Да не се окаже, че имаме Мерцедес и коларски път, по който да го караме.
wanderer
Рейтинг: 3449 ВеселоДо коментар [#53] от "Костадин Иванов":
"След самолетите. Тях платихме отдавна."
Влаковете няма да са САЩисани. Ще дойдат по-рано. Ако немците имат газ и ток за електродоменните пещи, догодина пристигат локомотивите на Сименс. Франция, вероятно ще прояви благоразумие след "успеха" с подводниците за Австралия (на САЩисан съюзник вяра да нямаш)
https://www.investor.bg/a/338-drugi/336042-krizata-s-podvodnitsite-e-po-dalboka-ot-naranenata-gordost-na-frantsiya
Пък е ангажирана със сделките с Китай, за които Си Цзинпин любезно отвори вратичка на Макрон.
wanderer
Рейтинг: 3449 ВеселоДо коментар [#1] от "Petar Ivanov":
"дали тук не става въпрос, и за едни комисионни като за последно?"
Винаги има комисионни - все пак 67% от БВП-то е услугвачество. Въпросът е да има стока в реално време, а не да чакаш на паднат на коча мъ...те за да кацнат фърчилата.
wanderer
Рейтинг: 3449 НеутралноДо коментар [#56] от "vesselin p":
"А какво е състоянието на релсовият път?"
Много основателен въпрос, но по-важното е да има кой (знания и умения) да го поддържа. Като гледам новините
https://www.rail-infra.bg/bg/news
не съм очарован (няма данни за ефективност и оперативност ... с Росен Желязков
http://www.optransport.bg/page.php?c=270
Обаче структурите се на лице вместо тепърва да се изгражда писта в Крумово и ремонтен завод за САЩисаните фърчила.
tacheaux
Рейтинг: 4913 НеутралноВлаковете като дойдат в България , ще бъдат нашарени с графити и ще заприличат на влакчета от увеселителните паркове.
dean_ashton
Рейтинг: 233 НеутралноКак влагаш толкова в компания с културно казано лошо управление без да има оптимизация/преструктуриране на дейността?
Ще падне крадене.
hgg21387465
Рейтинг: 250 НеутралноДо коментар [#9] от "rumen_s":
По Плана за възстановяване се дават на България пари на траншове. Първият транш беше преведен през декември 2022 г., около 2, 37 млрд. лева. Вторият, който трябва да е около 1.4 млрд. лева е под въпрос заради неприети закони и реформи от служебното правителство поради липсата на парламент. Така, че България закъсва и изостава. Тези 3 млрд. лева са за влакове, които трябва да бъдат произведени, доставени и въведени в експлоатация най-късно до 2026 г. Аз лично не знам как ще се произведат тези влакове за толкова кратък период. Няма избран изпълнител/и, което означава, че имаме само една документация и обявена поръчка. От тук нататък следват неизвестните. Самият факт, че е предвидена толкова амбициозна сума - 3 млрд. лева, означава, че някой е искал да се насмуче много, ама много с пари и да си оправи набързо живота. Лицата са ясни....знаят се, както и се знае, че зад тях стои ПП-ДБ.