Номинацията на Мария Габриел не промени позициите на партиите, разговорите за правителство продължават

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (295)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1898 Весело

    На есен "2 в 1"!!!

  2. 2 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    Тиквата-каляска пак постави новите болшевики в шах като им предложи огледален на тях миндил. И сега всеки ход ще им е грешен, а до изборите ще са стопили още поне стотина хиляди гласа.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  3. 3 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3235 Весело

    Вместо гълъб , калинка

  4. 4 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    Няма да стане. Този пост е над нивото на компетентност на Габриел, която очевидно би била на къс повод, държан от Буци.

  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8461 Неутрално

    Лицето Мария Габриел? Едва ли. Ще ги води Борисов, а тя ще "стокира"

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    Както писах вчер - цирк:

    Според Лойко кандидатът им е "безспорен" и човек, който може да изведе страната от икономическата криза. Той го описа като "умен и красив", но добави:

    "Ако трябва да съм честен, по-умен и по-красив от мен няма."

    Боже, прибери си вересиите.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  7. 7 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1702 Неутрално

    Калинка, посредством която да управлява отново Бойко.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  8. 8 Профил на Щирлиц от Кайсиева Градина
    Щирлиц от Кайсиева Градина
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Тази може да води разговори само в кръжок по решаване на кръстословици!

    Цитирам нейна "позиция"

    Водачът на ГЕРБ също така очаква „деескалиране на напреженето между ЕС и Русия“. Друго нейно желание е санкциите, наложени от Брюксел да не вредят на „нито една от двете страни“. „28 държави членки имат единна позиция. Сама държава не може да направи така, че те да отпаднат – това е факт. Следващият е, че тези санкции бяха взети в един много специфичен контекст. Това, което очакваме, е деескалиране на напрежението и санкциите да не носят вреда на нито една от двете страни“, смята Габриел.

  9. 9 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2625 Неутрално

    Дано успее с миловидната си физиономия и контактите си да излъже "онея в Брюксел", че ставаме за нещо, за да приключи веднъж завинаги цивилизационният цикът на българската нация (еврозона, Шенген, ОИСР, падане на визите за Америка).

    Българският народ притежава дълбоко заложен генетично саморазрушителен инстинкт и ако не се използват умело подаръците на съдбата, после не се знае, дали няма да го хванат пак карастанчовите, да ходи пак да лови норвежки джендъри по мазетата на панелките в Сливен (но този път на национално ниво, във всички градове)

    Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
  10. 10 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    Това не е лидер, а номенклатурен кадър.
    Единственото което може е, да следва указания спуснати отгоре.

  11. 11 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    Плщс това този кадър от години живее в паралелна реалност, нямаща нищо общо със ставащото в България. Цачева 2.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    Тази жена омърси завинаги името си.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на стига толкова
    стига толкова
    Рейтинг: 751 Весело

    Калинка, малинка, калинка...

    Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"
  14. 14 Профил на d04
    d04
    Рейтинг: 33 Неутрално

    Няма да стане. Този пост е над нивото на компетентност на Габриел, която очевидно би била на къс повод, държан от Буци.
    —цитат от коментар 4 на Vesselin Velkov


    Айде стига вече, бе. Компетентни са само нашите, нали? Габриел стана евродепутат през 2009, еврокомисар - 2017, с други думи е в политиката и то на европейско ниво от 15 години. Кирил Петков какво ниво на компетентност имаше, за да стане премиер? Пет месеца служебен министър на икономиката през 2021 и нищо повече...

  15. 15 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3392 Неутрално

    Българският народ притежава дълбоко заложен генетично саморазрушителен инстинкт
    —цитат от коментар 9 на cinik


    Глупости на търкалета 🙂

    Българският народ (колкото и безсмислено да е това обобщение) е единствено малко по - мързелив и малко - по - мрънкащ от нормалното, но няма нищо "саморазрушително" в това 🙂

  16. 16 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1718 Весело

    Женска версия на Плевналиев .:))

  17. 17 Профил на kosa
    kosa
    Рейтинг: 365 Любопитно

    Как пък поне един от коментарите ви не е за психиатрията ?!?!?!?
    Дали въобще да се чудя ?!?

  18. 18 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    Ай сега е ред на другите партии да се посмеят на герболяшкото правителство.... Ахахахахаха.... До тая Марийка ще сложат разни Иванчовци дето ще ни скъсат от смях....

  19. 19 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 1462 Неутрално

    Аз което разбрах от ГЕРБ - Мария Габриел е номинацията им за премиер, но в момента имала по-важна работа от това да съставя правителство и за това я няма!

  20. 20 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    Тази жена омърси завинаги името си.
    —цитат от коментар 12 на Norman Granz


    Точно! Само човек без достойнство може да приеме пост, предложен от Буци.

  21. 21 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Тази жена омърси завинаги името си.
    —цитат от коментар 12 на Norman Granz


    Че тя кога е имала име?

  22. 22 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    Тази жена омърси завинаги името си.
    —цитат от коментар 12 на Norman Granz


    Поредната похарчена от лойко. А даже не е професор, хората с научни титли свършиха като вагнеровци в бахмут.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  23. 23 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    ИТН ми напомнят за жабата, която видяла как подковават коня ...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  24. 24 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    какви кабинети какви пет лева, гербераси, връщайте си мандата както винаги неизпълнен и се омитайте от България.

  25. 25 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2625 Неутрално

    [quote#15:"zxp53317185"][/quote]

    Не съм съгласен с теб. Аз чудесно го виждам Манол Пейков да застъпва часовой в мазето, за да пази да не влязат норвежки крадци на деца в блока му. Защото всичките му съседи се редуват на поста, облъчени от радиото и телевизията, съответно ще го сметнат за предател и ще го разпнат, ако се прави на голям интелектуалец.

    Максимум година-две масово облъчване им трябва на бългаите и ще станат като руснаците. Изначалната предразпложеност си я имат така или иначе.

    Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
  26. 26 Профил на Dreamcatcher
    Dreamcatcher
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Ако трябва да съм честен, Комунистическата Мутра изненада ППДБ с тази номинация. Никой не очакваше по-голяма калинка от Цецка.

  27. 27 Профил на m_art_in
    m_art_in
    Рейтинг: 397 Неутрално

    какво ли е били предложението, на което не е могла да откаже комисарката, градила години бюрократична кариера в Брюксел? Май е дошъл ден за плащане.

  28. 28 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    До коментар [#4] от "Vesselin Velkov":

    "Няма да стане. Този пост е над нивото на компетентност на Габриел, която очевидно би била на къс повод, държан от Буци."

    Еее, нивото на Габриел....ти въобще знаеш ли нещо за нивото й,или просто така,по инерция! Това показва колко сте жалки!

  29. 29 Профил на Иван Стоянов
    Иван Стоянов
    Рейтинг: 14 Неутрално

    ИТН няма да подкрепи правителство само на база името на премиер, той ще го подкрепи на база заповед от Доган.

  30. 30 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 570 Неутрално

    До коментар [#25] от "cinik":

    1-2 години за да стане българина като руската паплач, дето само си търси вожда? Пробвай с 1-2 века.

  31. 31 Профил на marquis2
    marquis2
    Рейтинг: 22 Весело

    Хитър ход на нашата слънчева тиква. Целта на занятието е проста и ясна - предлага европейски кадър, който е обтекаем до степен омъжена за НЕбългарин от еврогейските среди. Никой и за нищо не може да обвини престъпната тиква, че е искал в името на България и неговата бащинска роля в нея да ни ДАДЕ позната на ЕВРОПАТА комисарка за премиер. Хитра, много хитра е нашата слънчева тиква.

  32. 32 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 805 Неутрално

    МИЛИЯ ГИБОНЕЛ къде се набута............
    айде цецко цамбуркай се.
    правителство с първи мандат не требва да има

  33. 33 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Аз днес съм доволна! Независимо какво ще стане, ГЕРБ доказаха, че имат такива кадри в партията,за които ПП ДЕБЪ могат само да мечтаят! И този, който отхвърли кабинет углавен от Габриел, сам ще се изложи пред ЕП и в международен план, защото колкото и в България да я плюете, навън много добре знаят коя е и какво може! Ако наредим Габриел до Кирил 😂,до Денков 😂,до Асен 😂.......
    Сега, ясно че комплексарите в Дневник ще я оплюят, това е ясно! Успокояващото е, че тези комплексари стават все по - малко! От ден на ден намаляват.Като виждам това и се обнадеждавам, че все още нищо не е загубено!

  34. 34 Профил на Jay Gatsby
    Jay Gatsby
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    Тази жена омърси завинаги името си.
    —цитат от коментар 12 на Norman Granz


    Не съм на това мнение. Но го уважавам!!!!!! Жената си е една ХИТРЯГА . Така наречените тихи кариеристки с добра захапка без кариеси. Нищо лично. Катери се по стълабата на охолния живот. Не ми е позната със съществе н принос към Бълаграия, поне съотнесен към шума на нейната битово европейска същност. ДАМАТА си носи точнотос име МИМИТО. Глутницата ГЕРБ се изчерапаха. ФАКТ. И това е последния им опит да изкарат нещо от НИВОТО на ПЕТКОВ и АСЕН .... Лорер и т.н.. Не е като Деница Чингарова/ ДжУконда Чингарова. И двете са с еднакъв умствен капацитет. МИМИТО е ПО ХИТРА. Това обаче не означава че е по можеща и знаеща от дЖУКОНДА Чингарова.

    Който владее манипулацията, владее ситуацията. другаря главорез Берзин
  35. 35 Профил на Дмитро Піштова
    Дмитро Піштова
    Рейтинг: 922 Неутрално

    Так держать Марь Габриельнна!

    Какво са за мен 1 000 000 долара?
  36. 36 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2311 Неутрално

    Вървим към нови избори.

    Проблемът е че надпартийни доказани специалисти/експерти бла, бла - трудно ще се навият да влязат в калта щото ще бъдат оплюти, охрачени и окаляни. Затова и не искат да си рискуват кариерите.

    И отиваме на някакви партийни или професионални политически кандидати за премиер и министри, които обаче са нежелани от останалите партии, щото и те искат дял от баницата.

    Така че нови поредни избори. Ще свърши мандата на президентчето още няма да имаме редовно правителство. :)

  37. 37 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Любопитно

    Интересно ми е в каква област е "експерт" Мария Габриел? Нали ще води "експертно" правителство, би трябвало да е "експерт"! И как Бац€ ща обясни как Николай Денков е партиен кандидат за премиер, а Мария Габриел е над партийна! Моля герболякът да отговори!

  38. 38 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2311 Неутрално

    Хитър ход на нашата слънчева тиква. Целта на занятието е проста и ясна - предлага европейски кадър, който е обтекаем до степен омъжена за НЕбългарин от еврогейските среди. Никой и за нищо не може да обвини престъпната тиква, че е искал в името на България и неговата бащинска роля в нея да ни ДАДЕ позната на ЕВРОПАТА комисарка за премиер. Хитра, много хитра е нашата слънчева тиква.
    —цитат от коментар 31 на marquis2


    Предполагам тая е била 10-те в списъка, но просто предните 9 не са се съгласили. :)

  39. 39 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Неутрално

    До коментар [#33] от "galina georgieva":

    "Независимо какво ще стане, ГЕРБ доказаха, че имат такива кадри в партията,за които ПП ДЕБЪ могат само да мечтаят!"

    Така е! ГЕРБ доказаха, че ПП-ДБ не могат да имат кадри като Владислав Магнитски!

  40. 40 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1024 Неутрално


    До коментар [#14] от "d04":

    @d04, напълно си прав, когато им разясняваш на облещените пъпъдъци и дебъци какво е нивото на компетентност на Мария Габриел! Пропуснал си само да им кажеш, че на 21 ноември 2019 г. е избрана за първи заместник-председател на Европейската народна партия (ЕНП). а Про100-то Кире е съпредседател на партия ПП – Пълен Провал! М. Габриел е приета навсякъде с отворения обятия, усмивки и уважение, а когато Кирчо се затъутри в Брюксел, оттам лично вуйна Урсула пуска следните снимки в собствения си профил – https://www.informiran.net/wp-content/uploads/2022/03/img_622c54199e22e.png - щото тя е била буквално зашеметена от възпитанието, дипломацията и желанието да отсервира на наш Кирчо!

    А сега сериозно! Пъпъдъците и дебъците имат последен шанс да влязат във властта, но без ултиматуми. Реалността е че те нямат и грам коалиционна култура, ако изобщо някога са имали такава. Те са толкова първосигнални, че първата им работа беше още вчера да брутално да оплюят М. Габриел, без изобщо да се замислят дори за една секунда какво могат те да направят в тази ситуация! Тази им първосигналност, лишеното им от всякакви основи прекомерно самочувствие и липсата им на коалиционна култура ще ги доведе много скоро дотам, че да се чудят дали ще влязат в парламента или не! аз обаче адмирирам тяхното политическо поведение, защото то е най-прекият път да ги видим на политическото гюбре! А сега техните коленопреклонни адепти могат да ръгат минуси като изоглавени! Пак им напомням, че минусите веднага ще им спечелят всякакви избори, само че тук, на тези страници! Адиос пъпъдъкос и дебъкос!

  41. 41 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    След толкова мислене и премисляне, накрая некакво ултра смешно име Мария-Габриел и никакъв състав. Боката е тотално импотентен.

  42. 42 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2311 Неутрално

    Интересно ми е в каква област е "експерт" Мария Габриел? Нали ще води "експертно" правителство, би трябвало да е "експерт"! И как Бац€ ща обясни как Николай Денков е партиен кандидат за премиер, а Мария Габриел е над партийна! Моля герболякът да отговори!
    —цитат от коментар 37 на vassilun


    Мария Габриел е експерт в същата област в която са експерти Кирчо, Асенчо и Лорерчо. :)

    Николай Денков е действащ член на партията, докато Мария Габриел не е член на ГЕРБ в момента. В миналото сигурно е била за да се издигне до тоя пост.

    Същата работа като Денков, но мисля, че е по-независима отколкото той. Той все пак предложи Асенчо за министър. Докато Габриел едва ли ще предложи Баце за шеф на МВР и силов вице, примерно. :)


  43. 43 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2311 Неутрално

    След толкова мислене и премисляне, накрая некакво ултра смешно име Мария-Габриел и никакъв състав. Боката е тотално импотентен.
    —цитат от коментар 41 на voinotzapad


    Просто по-добри няма, щото ще бъдат оплюти, окаляни и осравни.

    Преди като издигнаха за президент Ректора на СУ - каква беше реакцията на умно-красивитета. Освен рев и кал срещу него накрая подкрепиха една фуржка.

    Мислиш, че някой "нормален" иска да е министър или министър председател в тази политическа среда - освен ако не е професионален политик - разбирай мошеник.

  44. 44 Профил на Герберастията е диагноза
    Герберастията е диагноза
    Рейтинг: 1161 Весело

    Аз така се надявах, Простия да изкара за кандидат-премиер обединяващата фигура на Искра Фидосова. Или на Лилито-Чантичката. Тва са едни истински стабилни, мощни, обединителни фигури, натрупали солиден управленски опит, поне едно 50-60 кила.

    Направо преливат от експертиза. Имат в излишък да раздават.

    Много е забавно как Герберестията се хваща на всяка кукичка, която им пусне техния гуру- Баш Главатаря от Банкя.

    "Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.
  45. 45 Профил на dyj311154472
    dyj311154472
    Рейтинг: 86 Неутрално

    До коментар [#9] от "cinik":

    може ли такава наивност от хора като вас. това е назначен политик от герб, тя е като такваа комисар, и като такава гарантира мнозинството на ЕНП, чийто член е герб. оттук следва цялата и единствена причина за нейните 'европейски контакти'. досега подкрепата на енп не е мръднала нищо в българия, те се интересуват единствено от мнозинството си. колкото до миловидността, за мен е пластмасова, но това е въпрос на личен вкус.
    за да убедиш някой в нещо трябва да си някой. тя е никой в смисъл на личност, политик ескперт. да сте я чули някога да каже нещо? някога изобщо?

  46. 46 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4358 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Звучи пацифистки гачи писано от президент.
    Франкофон Макрон или равнополов нему.

    До коментар [#8] от "Щирлиц от Кайсиева Градина":

    Тази може да води разговори само в кръжок по решаване на кръстословици!

    Цитирам нейна "позиция"

    Водачът на ГЕРБ също така очаква „деескалиране на напреженето между ЕС и Русия“. Друго нейно желание е санкциите, наложени от Брюксел да не вредят на „нито една от двете страни“. „28 държави членки имат единна позиция. Сама държава не може да направи така, че те да отпаднат – това е факт. Следващият е, че тези санкции бяха взети в един много специфичен контекст. Това, което очакваме, е деескалиране на напрежението и санкциите да не носят вреда на нито една от двете страни“, смята Габриел.

  47. 47 Профил на Герберастията е диагноза
    Герберастията е диагноза
    Рейтинг: 1161 Весело

    Ето защо няма никакво значение КОЙ ще предложи другарят Барисович за каквото и да е.
    Лъжите на Простия:

    https://www.youtube.com/watch?v=MWN-HqXGrhI

    Много е смешно, но и много тъжно.

    "Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.
  48. 48 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5598 Неутрално

    С това име, омъжена за чужденец, дали няма да се окаже, че има и второ гражданство?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  49. 49 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3647 Неутрално

    Мария Габриел, нов вариант на Йорданка Фандъкова.

  50. 50 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5598 Неутрално

    До коментар [#45] от "dyj311154472":

    Еврокомисарите не се назначават от партиите, които ги номинират, а минават на интервю в специална комисия, която може да ги отхвърли, както вече се е случвало

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  51. 51 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    Тиквата-каляска пак постави новите болшевики в шах като им предложи огледален на тях миндил. И сега всеки ход ще им е грешен, а до изборите ще са стопили още поне стотина хиляди гласа.
    —цитат от коментар 2 на Изобличител


    Тъкмо обратното ще стане, защото проблемът продължава да бъде не в личностите, а в грешната формула.

  52. 52 Профил на DeepBlue
    DeepBlue
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Калинка, малинка, калинка...
    —цитат от коментар 13 на стига толкова


    От калинка ,малинка та на късия на копейката.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  53. 53 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#45] от "dyj311154472":Еврокомисарите не се назначават от партиите, които ги номинират, а минават на интервю в специална комисия, която може да ги отхвърли, както вече се е случвало
    —цитат от коментар 50 на Незнайко в Слънчевия град


    Да, партиите не назначават директно еврокомисарите, но кандидатите ги отхвърлят само в много крайни и драстични случаи, какъвто наиситна вече имахме и то по линия на ГЕРБ.

  54. 54 Профил на mkebg
    mkebg
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Айде, от днес да зопачне разпада на сдружението на метежниците ПП ДБ....
    Много лиляв еякулат, много нещо.....

  55. 55 Профил на tapat0p
    tapat0p
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Реално доста по-подходящ човек за премиер от Кирил Петков - в европейската политика от 15 години, еврокомисар, съответно ще има немалко връзки в ЕК, ЕП и т.н. Но и тя като Габровски (който беше Ники Тъпото или Ники скалпела, не помня) сега е сляпо оплювана от фанатизираната част от електората на ППДБ, на който вече пяна сигурно им излиза от устите :D

  56. 56 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    До коментар [#49] от "pontius_glarus":

    “Мария Габриел, нов вариант на Йорданка Фандъкова.”

    Много точно сравнение - в началото и Фандъкова изглеждаше една такава кротка, миловидна женица…

    Затова я бяха и турили на тоя пост - да подписва всичко, което й сложат на бюрото.

    Едно време Бойко се хвалеше: И магаре да предложа, ще го гласуват.

    Сега стана: И еврокомисар да предложа, ще го отсвирят. 😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  57. 57 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    На едни евроизбори тая п@тка на въпрос пелтечеше и повтаряше " попитайте нашия лидер г-н Борисов"!?!
    Толкова е самостоятелна!

  58. 58 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1478 Неутрално

    До коментар [#33] от "galina georgieva":

    "Ако наредим Габриел до Кирил 😂,до Денков 😂,до Асен 😂.......

    Онези до един са парашутисти спуснати от Мунчо, който пък беше инсталиран от решетников.

  59. 59 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2052 Весело

    До коментар [#37] от "vassilun":

    Вася, да не казваш че еврокомисарите са незнаещи и неможещи дебили, които не са специалисти по нищо?!

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  60. 60 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    До коментар [#39] от "vassilun":

    "Така е! ГЕРБ доказаха, че ПП-ДБ не могат да имат кадри като Владислав Магнитски!"

    Съгласна съм! На ПП кадрите са много по - зле! И като добавим, че тия от Магнитски нямат нито едно доказателство за това което говорят,а убавците от ПП ДЕБЪ Конституционния съд им показва колко са некомпетентни през ден.....

  61. 61 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3201 Неутрално

    Със същия успех Банкянския Профан можеше да изтипоса оная, къде майка и взе комисонна от "Астра-Зенка" и остави държавите без ваксини в КОВИД

  62. 62 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3201 Весело

    До коментар [#59] от "Hristov":

    Ристев, може да си горд с гласа си - следващото Правителство на Република България зависи от твоите - ИТН и Израждане

  63. 63 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    Тази окончателно ще погребе България.
    Европа се напълни с американски възпитанички, патки второ поколение безмозъчни.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  64. 64 Профил на pvt481118796
    pvt481118796
    Рейтинг: 30 Неутрално

    Ахаа, коалирахте се с БКП, но с човек, който Европарламентът е решил, че е достоен за еврокомисар не щете. Не знам само кой ви набеди за евроатлантици :)))).

  65. 65 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3201 Весело

    До коментар [#58] от "kaiser":

    Кажи за "джанката" бе #gerbotpadak

    марш, чиба, къш

  66. 66 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    До коментар [#42] от "realguru":

    "Същата работа като Денков, но мисля, че е по-независима отколкото той. Той все пак предложи Асенчо за министър. Докато Габриел едва ли ще предложи Баце за шеф на МВР и силов вице, примерно. :)"

    А и Габриел не си раздава сама титли докато е във властта, нейните качества са оценени мнооого отдавна от хора, които Денков сигурно и на снимка не е виждал!

  67. 67 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1024 Любопитно


    До коментар [#51] от "kmat":

    @kmat, гледам че се дереш, че „проблемът продължава да бъде не в личностите“? Ами щом е така, защо изсипахте тонове помия срещу М. Габриел? И не разясняваш коя е „грешната формула“, така ли? Ами нека тогава, за да не изпълнят „грешната формула“, пъпъдъците и дебъците да гласуват против М. Габриел. Така всички страни от ЕС, НАТО и САЩ ще видят що за политически мушмороци мишкуват в България. Тези избутани напред смешни карикатури на политици да не би да си мислят, че новият американски посланик е възхитен от трапчинките на Про100-то Кире? Или че много обича такива като пухкавото, друскано мъжленце Кокорбаши? М? Или че в момента не само Европол, а и американските и съюзническите служби и прокуратури не са започнали следствени и някои други, по-така действия, срещу радостно нахилени шлякатарници като Али Бошкоф Баба, Банку Васил в Белград, Бобокови, Нексо, Къро, Мъро и Бакъро? Щото Гешев беше, веднага след атентата в Истанбул, ако не си забелязал? Да си купи баклава, нали? Или отиде в Щатите, че да си купи най-модерни джапанки за летния сезон? Ха, тепърва ще виете като вдовици за масур, като ви подпукат чуждите служби! И запомни – АТЕНТАТ СРЕЩУ ГЛАВЕН ПРОКУРОР НА СТРАНА ОТ НАТО И ЕС НЕ СЕ ПРОЩАВА! И че оплюването на първия заместник-председател на Европейската народна партия (ЕНП) ще ви докара някаква европейска подкрепа, това ли ви бръмчат бръмбарите в главите? Продължавай да си мислиш, че сте много убави, па и умни! На път за под опашката сте! Това ясно ли ти е или имаш някакви въпроси? Питай, на твоите услуги сме!

  68. 68 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3201 Неутрално

    Хахха

    Ревизоро: Мария Габриел е Кирил Петков, но в пола

    Прочети още на: https://www.dnes.bg/politika/2023/05/10/revizoro-mariia-gabriel-e-kiril-petkov-no-v-pola.569202?utm_source=push&utm_medium=notification&utm_campaign=Push

  69. 69 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    "Приветстваме топло номинацията на Мария Габриел за кандидат за министър-председател на България. Това заяви Манфред Вебер - председател на ЕНП.

    Тя има опита и международния авторитет, за да преодолее политическия застой в София. Пълна подкрепа за нашите сестрински партии ГЕРБ-СДС при поставянето на интересите на страната на първо място, допълва Вебер."

  70. 70 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Ходете да си забърквате кокичета . Политиката не е за вас.

  71. 71 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    "Приветстваме топло номинацията на Мария Габриел за кандидат за министър-председател на България. Това заяви Манфред Вебер - председател на ЕНП.Тя има опита и международния авторитет, за да преодолее политическия застой в София. Пълна подкрепа за нашите сестрински партии ГЕРБ-СДС при поставянето на интересите на страната на първо място, допълва Вебер."
    —цитат от коментар 69 на galina georgieva


    Пъпъдъците и дебъците, нека сега започне оплюването и на Манфред Вебер! Але-е-е-е-хоп!

  72. 72 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3498 Весело

    Ахаа, коалирахте се с БКП, но с човек, който Европарламентът е решил, че е достоен за еврокомисар не щете. Не знам само кой ви набеди за евроатлантици :)))).
    —цитат от коментар 64 на pvt481118796



    До коментар [#64] от "pvt481118796":

    Във всеки случай не този, който построи на Путин "турския поток" до Сърбия, не този който закупи "чайниците" за Белене, не този който плати "арбитража" на Росатом, след като не защити правата на България, а се направи на луд и неразбрал, скорозрейке! И не на последно място, не е този който се кичи с "коалиционния си партньор" с тире СДС, защото собственикът на "марката" е депутат от ОПГ-то ГЕРБ! ;)
    Всички "катарзисирали" комунисти, от слугинажа на висшия им елит, станаха членове на ОПГ-то и декламират след Мутрата, че се борят с комунистите, като прасе с тиква! ;)

  73. 73 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Неутрално

    До коментар [#41] от "voinotzapad":

    "Боката е тотално импотентен."

    Май за ПЕТИ пореден път Бац€ ще връща мандата неизпълнен, че да може Радев да управлява колкото се може по-дълго!

  74. 74 Профил на dyj311154472
    dyj311154472
    Рейтинг: 86 Неутрално

    До коментар [#50] от "Незнайко в Слънчевия град":

    ще умра от смях. комисарите се предлагат от правителствата, т.е. в случая от герб. след това се приемат предложения за шеф на Комисията. след това минават на изслушване а парламента, това е вярно, където кой има мнозинство? точно така правилно, ЕНП. целият процес е изключително политически, и ако поне малко го разбирате, нямаше да оспорвате това.

  75. 75 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3647 Неутрално

    Боку намери още една дама на някакво кръстовище, сега от Бордо. С отличен френски - и какво от това? За преводач ли я вземаме?
    Кютюкът бе дотук. Смешник!

  76. 76 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Весело

    До коментар [#42] от "realguru":

    "Николай Денков е действащ член на партията, докато Мария Габриел не е член на ГЕРБ в момента. В миналото сигурно е била за да се издигне до тоя пост."

    Викаш, ако формално Николай Денков напусне ПП, то ГЕРБ с удоволствие ще го подкрепят за премиер! Че то било много лесно, бе! :-)

  77. 77 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1478 Неутрално

    До коментар [#65] от "doctor.no":

    Сус ве, кьопек. Ибрикчията на радев. Смееееех 😂😂😂😂

  78. 78 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2625 Неутрално

    До коментар [#9] от "cinik":може ли такава наивност от хора като вас. това е назначен политик от герб, тя е като такваа комисар, и като такава гарантира мнозинството на ЕНП, чийто член е герб. оттук следва цялата и единствена причина за нейните 'европейски контакти'. досега подкрепата на енп не е мръднала нищо в българия, те се интересуват единствено от мнозинството си. колкото до миловидността, за мен е пластмасова, но това е въпрос на личен вкус. за да убедиш някой в нещо трябва да си някой. тя е никой в смисъл на личност, политик ескперт. да сте я чули някога да каже нещо? някога изобщо?
    —цитат от коментар 45 на dyj311154472


    50-60 хиляди евро заплата и бъдеща кариера в брюкселската бюрокрация е достатъчно голям дразнител да прави това, с което България ще мръдне напред по цивилизационната стълбица. Ако се омаже, край с кариерата. 100% гаранция няма, но тук е максималната възможна.

    Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
  79. 79 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4358 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    След петнайсе години партийно строителство на магистрали и магистрати... на потоци от кадри по магистралите...
    Неуморно пазителство на московския ГЕРБ МОЧА.

    Месец до два след поредна блестяща победа над национални парламентарни избори в Европейска държава,
    крайно време беше ГЕРБ да е вече стъкмил кабинет,
    освен шкафче.

    Кабинет с Министри, оглавен от Премиер пред,
    в Кабинета.

    От този, углавен, не става правителствен.
    Тотално кух.
    Или... отправен в углавно направление

    До коментар [#33] от "galina georgieva":

    Независимо какво ще стане, ГЕРБ доказаха, че имат такива кадри в партията,за които ПП ДЕБЪ могат само да мечтаят!

    И този, който отхвърли кабинет углавен от Габриел...

  80. 80 Профил на dyj311154472
    dyj311154472
    Рейтинг: 86 Неутрално

    До коментар [#69] от "galina georgieva":

    аа, а манфред вебер като защитаваше дпс, не ги разпространявахте.
    парламента е политическо място, те ЕНП си защитават своя член - герб. това име работата, нищо лично.

  81. 81 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Весело

    До коментар [#43] от "realguru":

    "Мислиш, че някой "нормален" иска да е министър или министър председател в тази политическа среда - освен ако не е професионален политик - разбирай мошеник."

    Според мен Меси от Банкя трябва да е премиер! Защото е най-подготвен! :-)

  82. 82 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3651 Неутрално

    До коментар [#15] от "zxp53317185":

    "Българският народ притежава дълбоко заложен генетично саморазрушителен инстинкт
    —цитат от коментар 9 на cinik


    Глупости на търкалета 🙂

    Българският народ (колкото и безсмислено да е това обобщение) е единствено малко по - мързелив и малко - по - мрънкащ от нормалното, но няма нищо "саморазрушително" в това 🙂"
    +++++++++++++
    Иначе за 13.4 века щеше да се е саморазрушил.

    Еретик
  83. 83 Профил на Герберастията е диагноза
    Герберастията е диагноза
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    До коментар [#14] от "d04":

    И какво като е станала евродепупат и еврокомисар? И двете длъжности на практика са предрешени, защото България попълва квоти. Какво ТОЧНО Е СВЪРШИЛА момичето с френски от Кюстендил на тези постове? КАКВО? Нещо?

    ЕК е една огромна бюрократична машина, която реално не взима самостоятелни политически решения. Така функционира ЕС. В нейния ресор, който е периферен за ЕС, основната й работа е как да УСВОИ бюджета си. Тя е един от най-анонимните еврокомисари, които никога и за нищо няма да ги чуеш и да ги видиш, освен ако някой не реши да я пита нещо.

    След излагацията и СРАМЪТ за цяла България с оная Желева, Гербиджа сложиха Габриел, щото поне знае френски - да може да отговаря на елементарни въпроси, без да се излага като иллитерат.

    Габриел е моделът на класическата Гербидж-калинка.

    За 7 месеца правителството на Петков направи повече за България пред Европа и за откачането ни от кремълските ни зависимости отколкото Простия и Гербиджа за 13 години.

    Ясна политика, ясни приоритети, последователни действия - така се прави политика, не с брюкселски калинки с френски. Кой вярва, че Габриел ще взема решения, преди Тиквата да ги е одобрил по телефончиту?

    ПП и ДБ са единствените ИСТИНСКИ ПОЛИТИЧЕСКИ партии в България, които искат и са готови да правят реални политики. Не празни ляляници и дебилни усмивчици.

    "Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.
  84. 84 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Весело

    До коментар [#45] от "dyj311154472":Еврокомисарите не се назначават от партиите, които ги номинират, а минават на интервю в специална комисия, която може да ги отхвърли, както вече се е случвало
    —цитат от коментар 50 на Незнайко в Слънчевия град


    Така е! Еврокомисията отхвърли намерената от Бац€ на едно кръстовище Румяна Желева, кандидат за еврокомисар на ГЕРБ!

    https://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2010/01/19/844330_jeleva_se_ottegli_ot_vsichki_postove/

  85. 85 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3647 Неутрално

    До коментар [#75] от "pontius_glarus":

    Имаше време когато Буци и магаре да предложеше, го приемаха и избираха. Дойде време, и професор да предложи, не искат и да чуят за него! Покрай Буци и професорът го вземат за кютюк.

  86. 86 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Весело

    До коментар [#53] от "kmat":

    "Да, партиите не назначават директно еврокомисарите, но кандидатите ги отхвърлят само в много крайни и драстични случаи, какъвто наиситна вече имахме и то по линия на ГЕРБ."

    https://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2010/01/19/844330_jeleva_se_ottegli_ot_vsichki_postove/

  87. 87 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 589 Неутрално

    Аз мисля, че ни трябва кандидат с топки за премиер!
    Тая не става - няма топки, а и не може да има, така че зад нея прозират само едни Борисови топки. А ние Неговите ги не щем!

  88. 88 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3201 Весело

    До коментар [#71] от "Santos":

    Хахаха, тоя го е подкарала брюкселската прокуратура за корупция бе - скоро ще спи в ареста

  89. 89 Профил на dyj311154472
    dyj311154472
    Рейтинг: 86 Неутрално

    До коментар [#78] от "cinik":

    заплатата е към 20 хиляди. какво значи да се омаже според вас? ББ се омаза безкрайно и продължава да печели избори.
    има някакъв риск за нея, но каквото и да направи, няма да има край на кариерата й в ес, защото нещата в брюксел за тия позиции са изключително политически. т.е. ако герб е на власт тя пак ще бъде предложена за определена позиция, примерно като евродепутат, където листите се редят лично от бойко.

  90. 90 Профил на Герберастията е диагноза
    Герберастията е диагноза
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    Мария Габриел е с профил макс, министър на електронното управление. Ако за това я бяха преложили ПП и ДБ вероятно биха приели. За нищо повече.

    "Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.
  91. 91 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3651 Неутрално

    С това име, омъжена за чужденец, дали няма да се окаже, че има и второ гражданство?
    —цитат от коментар 48 на Незнайко в Слънчевия град


    Може. Да се провери!

    Еретик
  92. 92 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Весело

    Айде, от днес да зопачне разпада на сдружението на метежниците ПП ДБ....Много лиляв еякулат, много нещо.....
    —цитат от коментар 54 на mkebg


    Мечтите дори и на герболяка са безплатни! Няма нужда да бъркате в чекмеджето за това! :-)

  93. 94 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 589 Неутрално

    "Приветстваме топло номинацията на Мария Габриел за кандидат за министър-председател на България. Това заяви Манфред Вебер - председател на ЕНП.Тя има опита и международния авторитет, за да преодолее политическия застой в София. Пълна подкрепа за нашите сестрински партии ГЕРБ-СДС при поставянето на интересите на страната на първо място, допълва Вебер."
    —цитат от коментар 69 на galina georgieva


    Ти за оня Вебер, 'дето имаше за него едни дълбоки евро-съмнения, ли ни говориш?

  94. 95 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Неутрално

    До коментар [#37] от "vassilun":Вася, да не казваш че еврокомисарите са незнаещи и неможещи дебили, които не са специалисти по нищо?!
    —цитат от коментар 59 на Hristov


    Не казвам това! Казвам, че ти си такъв!

  95. 96 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 3421 Неутрално

    Мария Габриел е с профил макс, министър на електронното управление. Ако за това я бяха преложили ПП и ДБ вероятно биха приели. За нищо повече.
    —цитат от коментар 90 на Каскети Галфоне


    Ай стига де. Тая става само за излезе и да замаже л@йното.
    Ако икаш да убиеш някой със скука това е начина, ма електронно управление ...
    То и малкото дето го има ще умре от скука.

  96. 97 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Имената на марионетките на Джаба нямат никакво значение. Защото няма в България човек с чест и достойнство, който би се оставил доброволно и по собствена воля да му бъдат дърпани конците от Лойко Сикаджиев.

  97. 98 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Весело

    До коментар [#60] от "galina georgieva":

    "И като добавим, че тия от Магнитски нямат нито едно доказателство за това"

    Имаш пълното право да попиташ Държавния департамент на САЩ за "доказателства"! :-)

  98. 99 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Любопитно

    До коментар [#66] от "galina georgieva":

    "Същата работа като Денков, но мисля, че е по-независима отколкото той."

    И тези "разсъждения" се базират на какво?

  99. 100 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3201 Весело

    До коментар [#94] от "Косьо Генчев":

    Същия, Баце зарадва, ама вяло БабиГЕРБ със закроване на предизборната, а Манфредчо 3 часа по-рано обяви брюкселската прокуратура, че ще му сваля имунитета за корупция





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK