"спешни законодателни промени, които да решат проблемите с пътната безопасност" - колко да са спешни, колко да решат нещоТО там? Дали превишената скорост на мощна кола, при ограничения със знаци, маркировка, а и по всеки учебник, може да накара шИфИора и да спазва това, което е длъжен да прави? По закони, които трябва да се спазват като азбуката, които пък органите се правят на разсеяни и заедно с нарушителите сричат, взаимно питайки се: "К`во прайм"? Не са политически, а икономически "разногласия", с които жертвите по пътищата ще продължават все едно сме във война. Поредната сбирка на НЕзаслужили хора, които, колкото и да знаят закони, правилници, теории и практики, толкова и НИЩО не правят за що-годе нормално движение по пътищата. Поредните оправдания на органи, които освен че това им е работата, получават пари и за мърлявото и вършене. Лека пръст на всички загинали ХОРА по пътищата на родината.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Би било справедливо да се разреши свободното носене на оръжие за да може при отнемане на предимство или когато МПС не спира на пешеходна пътека, както и шофиране с превишена скорост, потенциалните жертви да имат право на законна самоотбрана.
Нещо за качеството на пътищата? Допустимо отклонение от равнинност? Количество ями на определена квадратура? Нещо за чистенето на дърветата влезнали на места над метър в пътя?.... Или на държавата не и отърва да осигурява това дето ние и плащаме?
Има една болшевик-гуру на пътната безопасност, която бтв канят и интервюират при всеки пътен инцидент. Защо това светило не е споменато в статията? Може би защото не е част от съзвездието на капиталъ?
Тези защо не гледат в статистиката, а вземат решения от единични случай. И ако не им се занимава с това да препишат правила и закони от Норвегия, Дания, Финландия, Германия и т.н. Стига с измисляне на български правила от самозвани "експерти".
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
danvan
Рейтинг: 1257 НеутралноОПГ ГЕРБ са заети как да метнат ППДБ за да не има дадът достъп до комисиите, вие искате закони да приемат ...
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatКак да губят време за да спасят живота на хората, когато трябва да да стигат хватката над завладяната държава!
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2351 Гневно"спешни законодателни промени, които да решат проблемите с пътната безопасност" - колко да са спешни, колко да решат нещоТО там? Дали превишената скорост на мощна кола, при ограничения със знаци, маркировка, а и по всеки учебник, може да накара шИфИора и да спазва това, което е длъжен да прави? По закони, които трябва да се спазват като азбуката, които пък органите се правят на разсеяни и заедно с нарушителите сричат, взаимно питайки се: "К`во прайм"? Не са политически, а икономически "разногласия", с които жертвите по пътищата ще продължават все едно сме във война. Поредната сбирка на НЕзаслужили хора, които, колкото и да знаят закони, правилници, теории и практики, толкова и НИЩО не правят за що-годе нормално движение по пътищата. Поредните оправдания на органи, които освен че това им е работата, получават пари и за мърлявото и вършене.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Лека пръст на всички загинали ХОРА по пътищата на родината.
atmanpg
Рейтинг: 1460 НеутралноТам се въртят едни пари за усвояване.
Разбира се, че ще има противопоставяне.
nzm221091929
Рейтинг: 242 ВеселоДо коментар [#1] от "danvan":
По спомен твоя Нестимирчо беше 3 години председател на парламентарната транспортна комисия и тогава твърдеше че всички проблеми по пътищата е решил
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5258 НеутралноЗаради дебелината на асфалта отпреди 7 години, народът сега превъртя, изпростя и започна да се трепе на поразия!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевBada Bing
Рейтинг: 312 НеутралноБи било справедливо да се разреши свободното носене на оръжие за да може при отнемане на предимство или когато МПС не спира на пешеходна пътека, както и шофиране с превишена скорост, потенциалните жертви да имат право на законна самоотбрана.
traveler1
Рейтинг: 705 НеутралноНещо за качеството на пътищата? Допустимо отклонение от равнинност? Количество ями на определена квадратура? Нещо за чистенето на дърветата влезнали на места над метър в пътя?....
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОИли на държавата не и отърва да осигурява това дето ние и плащаме?
Суджук Герберите
Рейтинг: 770 НеутралноИма една болшевик-гуру на пътната безопасност, която бтв канят и интервюират при всеки пътен инцидент. Защо това светило не е споменато в статията? Може би защото не е част от съзвездието на капиталъ?
... с двеста...Софианец
Рейтинг: 604 НеутралноТези защо не гледат в статистиката, а вземат решения от единични случай. И ако не им се занимава с това да препишат правила и закони от Норвегия, Дания, Финландия, Германия и т.н. Стига с измисляне на български правила от самозвани "експерти".