Служебната власт тихомълком е договорила довършването на "Струма" по трасето, избрано от ГЕРБ

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (125)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Гошо  Вкаров
    Гошо Вкаров
    Рейтинг: 1842 Любопитно

    А тва съгласувано ле е с новият министр председател Марийка Габриел?💋👧🙉👧💋

    Много съм прост
  2. 2 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Затова ше има свлачище след свлачище и падащи камъни от всички посоки.А за тунелите не ми се мисли.

  3. 3 Профил на Гошо  Вкаров
    Гошо Вкаров
    Рейтинг: 1842 Разстроено

    Затова ше има свлачище след свлачище и падащи камъни от всички посоки.А за тунелите не ми се мисли.
    —цитат от коментар 2 на pro_bono


    То тва не е от строителството.Почвата и камъньете се размекват от Глобалното затопляне.😎🙉🤡🙉😎

    Много съм прост
  4. 4 Профил на KMЕT B CЯHKА
    KMЕT B CЯHKА
    Рейтинг: 24 Неутрално

    Радев и той- уж наш човек, а се спои с Бойко.

  5. 5 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    Радев е марионетка на Путин, и затова съвсем естественно добре се сработва с Бойко Борисов.

  6. 6 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3506 Неутрално

    Споко, Габриел ще оправи нещата 😉

  7. 7 Профил на KMЕT B CЯHKА
    KMЕT B CЯHKА
    Рейтинг: 24 Гневно

    Радев и той- уж наш човек, а се спои с Бойко.
    —цитат от коментар 4 на KMЕT B CЯHKА


    Предаде и ПП, и БСП, и всички българи!

    Радев- не забравяй какво ти каза Илияна Йотова когато още посмърчаше и сричаше пред микрофоните:

    "Пред себе си имате най-старата партия в България и може би в цяла Европа! Тук имате достойни хора, които през последните години са гонени, мачкани, обиждани, само защото са верни на Българската социалистическа партия. И най-малкото движение от ваша страна срещу тази партия няма да ви бъде простено!"

  8. 8 Профил на KMЕT B CЯHKА
    KMЕT B CЯHKА
    Рейтинг: 24 Неутрално

    Радев е марионетка на Путин, и затова съвсем естественно добре се сработва с Бойко Борисов.
    —цитат от коментар 5 на alg57373608


    Абе то и ние харесваме Путин, ама защо Радев отиде с Бойко и се отметна от нас?

    Мислете, ей!

  9. 9 Профил на KMЕT B CЯHKА
    KMЕT B CЯHKА
    Рейтинг: 24 Неутрално

    Споко, Габриел ще оправи нещата 😉
    —цитат от коментар 6 на zxp53317185


    С тази еврогейска ориентация- нищо няма да оправи- ще ни завлече към европата.

  10. 10 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3506 Неутрално

    - ще ни завлече към европата.
    —цитат от коментар 9 на KMЕT B CЯHKА


    А, дано!

  11. 11 Профил на KMЕT B CЯHKА
    KMЕT B CЯHKА
    Рейтинг: 24 Неутрално

    - ще ни завлече към европата.
    —цитат от коментар 9 на KMЕT B CЯHKА


    А, дано!
    —цитат от коментар 10 на zxp53317185


    А дано, ама после да не се чудиш къде акат гладните.

  12. 12 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3038 Неутрално

    До коментар [#11] от "KMЕT B CЯHKА":

    у магадан!

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3672 Неутрално

    Личното ми мнение е, че магистралата трябва да мине през дефилето, като задължително заобиколи населените места, няма значение дали ще е с тунел, полутунел, виадукти..... старият път трябва да остане като междуселски, а капанчетата ще замрат сами, колкото и да не изнася на местните. Това е естественият път, а мнението на екорекетьорите ме интересува слабо. Те нека преминават по билото на Пирин, красиво е.
    Колкото до фирмите, не измъквайте номера с наши и ваши. Една асфалтаджийска фирма може да асфалтира само републикански или общински пътища, други няма. Значи през цялото си съществуване е била близка с общините и държавата.

    Еретик
  15. 15 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 623 Неутрално

    А тва съгласувано ле е с новият министр председател Марийка Габриел?💋👧🙉👧💋
    —цитат от коментар 1 на Шарл Атани


    Мария Габриел е брюкселска икона и който не вярва в нея е враг на евраатлантизма и проводник на Кремълската политика!

  16. 16 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 723 Гневно

    Служебната власт тихомълком е договорила довършването на "Струма" по трасето, избрано от ГЕРБ

    Иначе казано - служебната власт краде като редовната.

  17. 17 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3672 Любопитно

    Служебната власт тихомълком е договорила довършването на "Струма" по трасето, избрано от ГЕРБ. Иначе казано - служебната власт краде като редовната.
    —цитат от коментар 16 на koko65bg


    Ама вие някакви илюзии ли имахте? Отделен въпрос е, че тунел в пиринските чукари е романтична дъвка.

    Еретик
  18. 18 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2471 Неутрално

    И после ГЕРБавите не искат Радев а управлява. Единствената причина да искат те да управляват е, че все пак като си в схемата, си в далаверата, а не от страни.

  19. 19 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3506 Неутрално

    Единствената причина да искат те да управляват е, че все пак като си в схемата, си в далаверата, а не от страни.
    —цитат от коментар 18 на qqv391093118


    В едно изречение обобщен целият смисъл от влизането във властта в България 🙂

  20. 20 Профил на han_kurbat
    han_kurbat
    Рейтинг: 834 Неутрално

    Защото е най уместното трасе затова!

  21. 21 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8719 Неутрално

    Не съм сигурен доколко предложенията на зелените е добро. Изнасянето на трасето от дефилето ще засегне други собственици, а не е ясно дали екологичното въздействие ще е по-различно

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  22. 22 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 696 Неутрално

    и понеже е избрано от ГЕРБ не трябва да се изпълнява? голяма логика! Трасето трябва да се изпълни по начина, по който е най-добро за обществото, ако трябва и по трасе на БКП и партизаните.
    Щом изкарват едната лента извън дефилето, това означава, че трафикът в дефилето ще е два пъти по-малко от сегашния.
    Най-вероятно нямаме средства да го изкараме изцяло. Ако не я завършим скоро ще връщаме пари не само за този участък, а и за вече построените части.

  23. 23 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2846 Неутрално

    Ама ме тъпа статия във вестник с претенции!

    ———-
    Всичко това доста напомня управлението на ГЕРБ, която взимаше решения за много пари без публична дискусия и прозрачност.
    ———

    Не знам как си представя дневник провеждането на търгове с публична дискусия. Дискусия е имало под фирмата на обществено обсъждане и това е задължително преди одобряване на проекта.
    Следва търг, договор и тн.

  24. 24 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 76 Неутрално

    Служебната власт тихомълком е договорила довършването на "Струма" по трасето, избрано от ГЕРБ

    Мъка ли ви е???

  25. 25 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Важно е е да не се нарушава пътя на 5 костенурки и 2 мечки .

  26. 26 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    Колкото по некомпетентен е критикаря, толкова по-тъпи решения предлага. Изграждането на магистралата извън дефилето ще бъде свързано с нови срезове на хълмове , нови свалища и нагоре и надолу. Теренът формирал се векове, започва да се адаптира към новите дадености. Разбира се тогава ще се появи нова група талибани, повтаряща нови опорки. Разделянео на двете посоки е най-щадящо за природата.

    Червена линия, червен картон
  27. 27 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 647 Неутрално

    "Тихом, мълком", какви са тия изрази, Дневник? Искаш да бият тъпана в центъра на селото? Задоволиха всички искания на зелените рекетьори. То не бяха костенурки, то не бяха гущери, мечки, пчелички. Заради такива като вашите спонсори магистралата се бави 20 години и хора загиват. Останали са някакви последни 27 км и тях ще ги влачат вероятно още 10 години. Избраното рещение не е най-доброто, но единствено работещо засега. Дано наистина да се изпълни. Не знам какви толкова ценности има в това дефиле. За мен си е едно обикновено дере.

  28. 28 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Избраното трасе е най-добрия и по-евтино вариант. Екологичните съображения в случая не са достатъчно обосновани.

  29. 29 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Ако служебното правителство няма пари защо подписва договори? Ако няма да плащаме по договорите докато не дойдат парите, кое налага подписването им да се случи сега? Очевидно че става въпрос за гарантиране на приходи на определени дружества.

  30. 30 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3038 Неутрално

    аман от рекет от няколко бардака/кръчми за цяла магистрала, отсвирвайте им глупостите вече!

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  31. 31 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Най-чистият вариант е магистралата да е извън дефилето. Според природозащитниците. Меродавна оценка би била възможна след анализ на различните варианти от компетентни, ангажирани и отговорни специалисти. Не от силно крещящи внушени фрази личности, без доказана компетентност, респ. без необходимите образование и квалификация, чийто професионален опит основно е участие в НПО и протести.
    Дали критерият "най-чист" трябва да е основен про оценяване на проектите? Все пак към всеки проект има ОВОС.
    Дали работата ще трябва да се прекрати и да започне нов проект?
    П.П. Наивно е да се мисли, че големите инвестиционни проекти като по правило няма да се печелят от близки до властта фирми.

  32. 32 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2471 Неутрално

    Гледам пак има масова офанзива на герберски тролове, това значи че трябва да очакваме нещо голямо в близките дни. Вероятно свързано с връчване на втория мандат. Или по-точно с пълния провал на първия.

  33. 33 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    Да се замислят онези, бламирали собственият си кандидат за президент (Лозан Панов), за да гласуват за Мунчо (а преди това и за Мая Пеевска). Ршеният им да гласуват за Подмяната са също толкова правилни...

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  34. 34 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2471 Неутрално

    До коментар [#26] от "Корки":

    Подкрепям! Особено свлачищата нагоре!

  35. 35 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    В Стара планина има запезен римски път около 25 километра, близо до гара Кръстец, който е в приемливо състояние след 1800 години експлоатация. При соца даже са го асфалтирали, от който асфалт са са останали две парчета по 50 метра. В Рила има военновременен път наричан Кайзера, защото е открит от цар Фердинанд и кайзер Вилхелм II.

    Червена линия, червен картон
  36. 36 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2509 Неутрално

    До коментар [#14] от "Костадин Иванов":

    Ами да. Досега магистралата трябваше да бъде готова, а вместо това безполезните спорове продължават с години, а строителството се оскъпява.
    Чудно в Европа как имат и магистрали и ски писти, само в България щяло да се наруши биоразнообразието.

  37. 37 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1011 Неутрално


    До коментар [#11] от "KMЕT B CЯHKА":

    Ню Йорк - сити
    Лондон – сити
    Лос Анджелис - сити
    Франкфурт - сити
    Токио - сити
    Москва – гладни

  38. 38 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Гледам пак има масова офанзива на герберски тролове, това значи че трябва да очакваме нещо голямо в близките дни. Вероятно свързано с връчване на втория мандат. Или по-точно с пълния провал на първия.
    —цитат от коментар 32 на qqv391093118

    Баси, нищо ли друго няма в главите ви?

  39. 39 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3057 Неутрално

    До коментар [#22] от "Lazar Petrov":

    Екоталибаните не искат да има магистрала ИЗОБЩО.Другото са само поводи.

  40. 40 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 217 Гневно

    Лошите ГЕРБ направиха проект и намериха пари, ако не бяха шепа гнусни томабелевци, досега щяхме да имаме цяла магистрала до Гърция и щяха да бъдат спасени десетки човешки животи!
    А днес некакво разградско нещице отново лее мозък и сипва вода в мелницата на екорекетьорите, поврага!

  41. 41 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 1538 Неутрално

    Кво стана с вариянта на трасе от въздухоплаващи панели?!

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  42. 42 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7489 Неутрално

    До коментар [#40] от "Toshko Afrikanski":

    А парите от Европа ги спряха, защото трасето беше калпаво.

  43. 43 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    До коментар [#13] от "KMЕT B CЯHKА":

    Защо ни буташ към гладно и мизерно бъдеще, товарищ?

    Не щем.

  44. 44 Профил на rooot
    rooot
    Рейтинг: 36 Неутрално

    Защо никъде не се споменава колко глътнаха зелените през всичките години на този проект. Все се чува за тая фирма близка до властта, за оная, а за зелената мафия ни дума. Правят къщички за птички, броят пил и и гущери и гълтат милиони!!!

  45. 45 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 736 Неутрално

    До коментар [#40] от "Toshko Afrikanski":А парите от Европа ги спряха, защото трасето беше калпаво.
    —цитат от коментар 42 на Роси


    Калпаво им е междуушието на някои .
    Спряха ли парите , спряха ги . Те и това направиха умните и красивите . Чегъртачи първи . .

  46. 46 Профил на Армеец
    Армеец
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Пълен цирк...

  47. 47 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 1395 Любопитно

    Дано да я довършат за да забравим за тапите и мизерията при Симитли и Кресна.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  48. 48 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 725 Неутрално

    Шишков да бъде намазан с битум и овалян с пясък! Зелените ескадрони се строяват, така че да бъде отблъсната всяка атака от запад на изток. Ще раздадат и колела на всички нуждаещи се пътници в посока София-Солун-Атина. 🙂

    agent
  49. 49 Профил на ДTБ
    ДTБ
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Добро решение. Не трябва да се отстъпва пред червено-зелените рекетьори.

  50. 50 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#14] от "Костадин Иванов":

    Такъв па вариант никога не е имало, ама са да очакваме и гербаджиите да четат е прекалено. Вариантите са:
    - тунел
    - едното платно извън дефилето, другото по стария път
    - и двете платна по същото трасе извън дефилето

    Та подкрепяйки оставането на селския път, подкрепяте магистрала извън дефилето

    Не ме търсете преди обяд
  51. 51 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 217 Гневно

    До коментар [#40] от "Toshko Afrikanski":А парите от Европа ги спряха, защото трасето беше калпаво.
    —цитат от коментар 42 на Роси

    Ооо, я да бегаш, трасето беше "калпаво", защото десетина гнусни зелени рекетьори искаха пари, за да дадат положителен ОВОС!
    Роске, толкова си ****, че направо ти се чудя как още си жива!

  52. 52 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#26] от "Корки":

    Брей, а като е само едното платно няма да се случи това, така ли? Абе знаете ли въобщр ли проекта, който защитавате?

    Не ме търсете преди обяд
  53. 53 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Естествено ще мине по трасето на ГЕРБ , отде да мине другаде, няма откъде , дори и промяната да дойде трасето ще бъде това ....Това трасе е избрано , защото е най добрият вариант откъм финанси и екология , не перфектен , но алтернативата на зеленашите е много трудна технически и непосилна финансово.

  54. 54 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#45] от "oua58686497":

    Въй тия магьосници еколози, звънкат на ЕК и спират париците. Очевидно нещо не е спазвало много законите на ЕС, м? Или то така работи - един недоволен пише мейл и спират парите

    Не ме търсете преди обяд
  55. 55 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    Няколко фактчета за герболяк, че явно са много заинтересовани в тоя проект, ама хал хабер си нямат за какво става дума:
    - В никой вариант магистрала няма да има, тъй като или има много завои или тунел. Т.е ограничението ще е 80-90.
    - Винаги част от магистралата ще е извън дефилето. В момента се спори дали са 2 платна или 4 по трасето извън
    - Поне в едната посока доста ще се заобикаля и въобще не е сигурно, че ще е по-бързо отсега. Поради тази причина оставането на сегашния път и двете посоки извън дефилето създава интересния проблем дали няма всички да минават по стария. Разбира се, за герболяка няма значение - щом се режат лентички, значи е добро, па дали ще се ползва - няма никакво значение
    - Дефилето е доста тясно и няма място за нещо друго освен сегашния път и евентуално изправянето на някой друг завой
    - Вече никой не умира, тъй като има колчета. Загрижените за жертвите на пътя дали можеха да реализират това решение? Или предпочитаха да умират хора за да си защитават проекта?

    Не ме търсете преди обяд
  56. 56 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 1395 Любопитно

    До коментар [#13] от "KMЕT B CЯHKА":

    А така другарю милиционер рублояд, кажи си го както го чувстваш отвътре.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  57. 57 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#54] от "tulup":

    Някои еколози отгледаха деца , други вече внуци .... А основният и най голям противник на тази магистрала са мутрите на черноморието, поне до скоро , вече не ги бърка разшириха , но до пореди няколко години София им бе най големият пазар .... Та как се чувстваш години наред еколозите и ти самият да сте защитавали интересите на мутрите по черноморието, от пиедестала на борци с мутрите ...

  58. 58 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 725 Неутрално

    М м мда , само защото не съм съгласен, това веднага ме прави от ГЕРБ нали? Идеята на зелената секта е въобще да няма магистрала там. Успяват като бавят, е сега "спор" имало, а 6 месеца 4-на коалиция им дойде дюшеш! Успяха да забавят нещата с години. Докопат ли се до властта стават тихи и агресивни до степен на саморазрушение, без значение на цената.

    agent
  59. 59 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#55] от "tulup":
    И да мрънкаш, и да скимтиш, пътят ще се построи така, както ГЕРБ каже!

  60. 60 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#59] от "Toshko Afrikanski":

    Знам, бе маймуняк. Не както ние искаме, не както избирателите на ГЕРБ искат, не както е правилно, а както ГЕРБ са си решили. Нещо вярно да кажеш

    Не ме търсете преди обяд
  61. 61 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#4] от "KMЕT B CЯHKА":

    +++++Браво Кмете. Те те излъгаха, обаче и ти ги хвана в лъжа.

  62. 62 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#55] от "tulup":

    от така изложените факти излиза, че ГЕРБ са избрали най-доброто решение.

  63. 63 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#57] от "Kalinoff Ivan":

    Стига бе, цялото дефиле се минава за 20 Мин, едната посока по заобиколен път, другата по изправен стария + възможност за изпреварване може да ви спести колко? 5 мин? 10? И хората ще си сменят къде почиват заради това? Само един милиционер повече на границата би помогнал повече

    Не ме търсете преди обяд
  64. 64 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#62] от "Lazar Petrov":

    Да, ама първия път. Когато избраха тунел. Който те си го измислиха, не някакви еколози. Това е единственият вариант, който реално спестява време на пътуващите, щом па сте толкоз загрижени. А и проектите бяха готови, можеше да е готов вече. Вторият показател, дето уж много ви интересува. Та цялото мрънкане нещо пропуска тоя момент, че реално се врътнаха се на всичко готово. Щото бил радиоактивен, видиш ли. Много ми е интересно тая избирателна памет, в която ако нашите хора мотаят нещо няма проблем, ама ако е някой друг - вой до небесата

    Не ме търсете преди обяд
  65. 65 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5367 Гневно

    Личното ми мнение е, че магистралата трябва да мине през дефилето, като задължително заобиколи населените места, няма значение дали ще е с тунел, полутунел, виадукти..... старият път трябва да остане като междуселски, а капанчетата ще замрат сами, колкото и да не изнася на местните. Това е естественият път, а мнението на екорекетьорите ме интересува слабо. Те нека преминават по билото на Пирин, красиво е. Колкото до фирмите, не измъквайте номера с наши и ваши. Една асфалтаджийска фирма може да асфалтира само републикански или общински пътища, други няма. Значи през цялото си съществуване е била близка с общините и държавата.
    —цитат от коментар 14 на Костадин Иванов


    Аз досега не съм разбрала кои са фирмите, които не са "наши" - всички са наши, но опорките все пробват да пробутат лъжи и апталите се ловят.

  66. 66 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1092 Неутрално


    До коментар [#62] от "Lazar Petrov":

    ГЕРБ избраха единственото възможно решение , защото управляваха и строиха магистралата , ако жълтопаветниците управляваха и те щяха да изберат варианта , който избра ГЕРБ , както прави радев, защото е единствено възможен ..... лидерите им тъй като бяха в опозиция и не им се налагаше да строят и избраха да заливат прокта с критика граничеща с фантасмагориите , много плиткоумни фенове се хванаха мислейки , че го правят заради и сега дори и лидерите на жълтопаветниците си сърбат попарата , защото си докараха електората до тотална морална деградация ... Нещо като Путин , видимо и на него не му се води война вече , но трябва , защото си облъчи електората с илюзии и вече трябва сам да се събразява с илюзиите , които създаде .

  67. 67 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    Нали има шкафчета за пълнене.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  68. 68 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1403 Любопитно

    До коментар [#66] от "Kalinoff Ivan":

    Единственото възможно, което гарантира пълно шкафче?

    🎃

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  69. 69 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    До коментар [#3] от "Шарл Атани":

    А мозъка ти?

    😱

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  70. 70 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#63] от "tulup":

    Вадиш аргументи от задника си, концентрийрайки се в период от една две години ... Тази магистрала царят трябваще да я пуснал 2004 за ОЛИМПИАДА ... Тоест десетина години до към 2015 , когато магистралата стигна до Благоевград вие еколозите вършехте мръсната работа на мутрите , защото тогава забавянето не беше 20 минути като сега , а часове и софийските туристи бяха основно перо по нашето черноморие ... Сега софийските клиенти на са важни за мутрите по черноморието , защото те си намериха други клиенти румънци и тн , но не променя факта , че за над десет годи им вършехте мръсната работа да им запълвате базите със софианци и сътветно им набихте изкуствено стотици милиони приходи за да бетонират допълнително ...

  71. 71 Профил на gpj101139736
    gpj101139736
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    Сега вече чекмеджетата на нощните шкафчета ще изглеждат на стара отживелица, тъй като с оформя пълнене на гардероби с надстройка ...

  72. 72 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    по време на управлението на император Траян /98-117 г./,
    ...речните дефилета били избягвани и заради устройваните в тях засади от разбойници, предвид което в древността строителите на пътища насочвали трасетата им все по високите, обгледни и оголени била на ридовете.
    От анекси към договорите става известно, че най-вероятно избраният вариант ще е същият като от времето на ГЕРБ.

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  73. 73 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#64] от "tulup

    ето инфо по темата за тунела:
    " Той трябва да има две тръби - едната 15 377 метра, а другата 15 420 метра. Общото дължина за прокопаване ще е над 30 километра. Прогнозата му стойност преди години бе 1.5 милиарда евро, днес цената несъмнено е значително по-висока.
    Идеята за тунела многократно е отричана от експертите по пътно строителство. Основните причини са няколко.
    На първо място е сложността на проекта. В района скалите са с повишена радиоактивност. Изкопаната скална и земна маса, която се изчислява на над 10 милиона тона, трябва да се депонира някъде в района или да се извози на друго място. При 20 тона на камион ще е необходимо да се направят най-малко 500 000 курса.

    Друга причина е, че районът на Кресненското дефиле е и най-сеизмичната зона в България. На 4 април 1904 година, с епицентър Кресненският разлом, е регистрирано най-мощното земетресение в България – 7.2 по Рихтер, и вторичен трус 6.9 по Рихтер. Унищожени изцяло са село Крупник и Симитли. Големи разрушения има и в Горна Джумая"

    Това е стара калкулация, тоест сега не са 1,5 млрд евро, а поне 3. Плюс годишна подръжка от около 50 млн.

  74. 74 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#66] от "Kalinoff Ivan":

    Най ми харесва как бягат от отговорност и да вземат решение. Вместо вариант 1 има тези плюсове/минуси, вариант 2 - други и аз -Баце, дето иначе много обичам да говоря в единствено число, взех решение за вариант 2 и поемем отговорността за това решение - ми било невъзможно. Това да има 4 платна извън дефилето по трасето, по което ще минат 2 - противоречи на законите на физиката.

    Единственото по-смешно е как зелените им пречили. Как? Значително по-малко хора протестират, отколкото срещу Баце. Тогава обаче не му пречеше да прати водните оръдия. Явно като има интерес, не могат да го спрат. Единственото, което могат да направят е да обжалват - а който не може да си напише проекта, че да издържи пред ЕК или българския съд - космоса му бил виновен

    Не ме търсете преди обяд
  75. 75 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#73] от "Lazar Petrov":

    В момента е 1.2 млрд лв. само за едното платно. Та ако беше построено тогава, щеше да е около 2 пъти по-скъпо. Което според мен е напълно ок, това е инфраструктура, която ще се ползва 50 години напред, ще спести в пъти повече отколкото да катериш чукарите. Ако искат, да го направят и платен. Не ми пречи. И то предвид, че за разлика от повечето дървени философи, доста често минвам. Иначе а земетръсната зона - не сме във времето на римската империя. И в Япония има тунели - всичко е въпрос на цена. Въобще не е невъзможно, както се опитват да ни убедят някои. Че е по-скъпо - то това ясно. Да кажат така - избирахме по-евтин, компромисен вариант. Не да ми обясняват, че тунелът бил радиоактивен.

    Не ме търсете преди обяд
  76. 76 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2073 Неутрално

    Два тунела по 15 км всеки !?! На кой свят живеете ? Дори даром от небето да ни паднат, не можем да го поддържаме туй чудо. Вариантът с разделени платна в двете посоки също е много куц - при катастрофа,ремонт ..движението ще трябва се отбива в другото платно от точката на разделянето им.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  77. 77 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Неутрално

    До коментар [#70] от "Kalinoff Ivan":

    Айде малко по-сериозно, никой не е спирал други участъци. А и не разбирам как точно спират тия еколози прогреса на човечеството. Или па аз - като пишем негативни коментари срещу вожда ви? Ако спазва законите и нормативите на ЕС- как биха го спряли? Айде - ако са 50 000 на протест или имат 20% в парламента - как да е. Ама 200 протестиращи спрели Баце? Дето смени мнението на ВСС за под 24 часа? Как по-точно? Пишат му негативни коментарчета, депресира се и се разсърдва? Абсурдно е да обвинявате една шепа протестиращи за липсата на административен капацитет да си напишат качествено проектите. А в министерството на благоустройството не отглеждат ли деца, внуци, не взимат ли заплати? Какво правеха през това време, а? Щом една шепа хора може да им блокират умнотиите, не са много умни, м?

    Не ме търсете преди обяд
  78. 78 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#76] от "schwimmwagen":

    Значи сте за две платна извън дефилето? Честито, вече сте екоталибан.

    Не ме търсете преди обяд
  79. 79 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2073 Неутрално

    До коментар [#78] от "tulup":

    Е ми при тежка катастрофа някъде по средата на едното трасе , какво става . Пътя се затваря и затапените коли обръщат километри назад . Докато се доберат до насрещното платно...а ако и там стане нещо - край , замръзва трафикът в двете посоки. Представи си Хемус от Витиня до Ботевград така ?!? Две платна на километри едно от друго без междинни връзки и въобще изход .?! Майко мила ,аз не мога.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  80. 80 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#79] от "schwimmwagen":

    Бе то това хубаво, ама никой вариант не предвижда решение на този проблем. Освен ако и двете платна не се изнесат високо, но то пак има множество тунели и виадукти, та не знам реално дали би имало връзки, но поне хипотетично е възможно.

    Може би може и двете платна да са в дефилето - едно над друго, то пак би било трудно да имат връзка, но не невъзможно. Ама тоя па вариант никой не го защитава - все пак трябва да се папка от тунели и виадукти. Та еколозите понякога са полезни и се възползваме от тях. Друг път - са виновни за всичко

    Не ме търсете преди обяд
  81. 81 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2846 Неутрално

    До коментар [#42] от "Роси":

    Не, како!
    Парите ги спряха, защото на Баце калинките искаха пари за едно трасе, а бяха изпратили папка с документи на друго. Пише го в статията, ама кой да чете?...

  82. 82 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    До коментар [#15] от "pernikforbg":

    "Мария Габриел е брюкселска икона и....."
    Каква икона бе чуек, тя си е един целофан с който увиват българското а-----

    Русия е проказата на планетата Земя.
  83. 83 Профил на kovachev_1
    kovachev_1
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#64] от "tulup":
    Явно си от добре платените от Швейцария екоталибани . Аргументите ти са претенциозни и неточни. За тунел в най земетръсната зона на България и за поддържането ще са необходими огромни средства в пъти повече по-отношение на избрания проект и одобрен от камарата на строителите, които разбират от строителство. Няма нищо по гнусно от продажни зелени активисти.

  84. 84 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#77] от "tulup":

    Не ми пука , че пишете негативни коментари срещу Борисов , смешно е да си измисляте аргументи срещу строежа по това трасе само защото Борисов го е избрал. и вие по задължение трябва да оплюете проекта ... А Борисов всъщност беше залитнал по вашият вариант порвоначално , той беше по навит на вашият вариант с тунели за милиарди , което нали се сещаш , че тогава и комисионите стават други едно са 10-20 процента от 100 ина милиона , друга са ит 2-3 миларда , но го разубедиха , че България не е в състояние да изгради най дългият тунел в света за автомобили , защото по онова време това щеше да бъде най дългият тунел наскоро се построиха и по дълги , което е смешно ....

  85. 85 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#75] от "tulup":

    да сравняваш България и Япония е доста смело. Много е рисково да очакваме най-бедната държава в ЕС да построи един от най-дългите тунели в ЕС, при това в сеизмично най-опасния район на ЕС. Това е много много голямо предизвикателство за нашите възможностти от всякакъв тип- проектиране, стротелство, организация на трафика, подръжка на системите.
    Спонсор на зелените се оказа швейцарска фондация. Такъв тунел могат да построят швейцарски компании. Не съм любител на конспирациите, но понамирсва този тунелен ентусиазъм.

  86. 86 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Весело

    До коментар [#85] от "Lazar Petrov":

    Ми че щом е по силите на швейцарски фирми, значи от нас се изисква да видим дали е по силите да платим. Което може и да не можем, ама не значи, че е невъзможно да се построи, както се опитвате да ни убедите. Също така, явно не е по силите на шишистрой, как знаете, че от другата страна няма конспирация?

    Не ме търсете преди обяд
  87. 87 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Любопитно

    До коментар [#83] от "kovachev_1":

    Можете ли да извадите документ, че някой ми е платил или сте обикновен лъжец като Баце?

    Не ме търсете преди обяд
  88. 88 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2921 Весело

    Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) е подписала договорите за довършването на магистрала "Струма" през Кресненското дефиле, въпреки че това не е съобщено официално, пише "Капитал".


    Двата договора за строителство на 27 км магистрален път източно от Кресненското дефиле за близо 1.2 млрд. лв. с ДДС са подписани на 6 април, се вижда от секция "профил на купувача" на сайта на АПИ, допълва изданието.
    ******************************************************************

    Нахалство, цели 1,2 млрд лв!
    Пепедебарките нямаше да построят нито метър от тази магистрала най-много за 600 млн! 600 млн ИКОНОМИИ!

    /Отбелязвам и елегентното твърдение, че договорът не е обявен официално, ама се вижда в секция "профил на купувача" на АПИ/

    Мараба, С-ДС доносници!
  89. 89 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 725 Неутрално

    Виж сега, то и самолетна линия може да има до Скопие нали? Въобще не се занимавайте с екоталибаните. Статията е за да дърви екопланктона. Каквито и аргументи да привеждате няма да чуят. Пак ви казвам идеята с безумните предложения е да няма магистрала...

    agent
  90. 90 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#75] от "tulup":

    Никъде по света , не строят тунели , освен ако не се налага и няма алтернатива , ние щяхме да сме първата така , да имаме трасе и да строим тунел....

  91. 91 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Неутрално

    До коментар [#84] от "Kalinoff Ivan":

    Вижте, аз нямам против да се вземат всички варианти и да се избере най-подходящия. Имам против а) да казваме, че това не е работа на гражданите, а екслузивно на ГЕРБ. Въпреки, че нито ще го строят, нито разбират от строителство. Това е партия, разбира от политика (евентуално). И гражданите, и политиците разчитат на експертите. И тия, дет дават парите, имат пълното право да знаят как и защо се харчат и да използват свои експерти да го оценят. Както когато имате ваш адвокат. Така работят нормалните демократични държави, вие залитате по някакъв авторитаризъм - баце знае най-добре, всичко друго е невъзможно. А ако нещо не е ок - някой друг е виновен. Да не питаме как се строи Хемус, има ли разрешителни, как се избират изпълнители. Що за мислене?

    И б) - да е обясняват врели-некипели как имало само 1 вариант. Със сигурност има поне 20. Може едните да са швейцарски фирми, другите да са удобни на шишистрой. Ок, ма не е само един.

    На мен ми е най-удобно и бързо да е с тунел. Ако е прекалено скъпо - хубаво, ама да е невъзможно? 200 км канал до Русе по-възможен ли е? По-дълъг канал в ЕС има ли? Дори не знаем какъв трафик толкова минава. А тук цените вече са десетки милиарди

    Не ме търсете преди обяд
  92. 92 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1562 Неутрално

    До коментар [#90] от "Kalinoff Ivan":

    Глупости, тунел се строи за да не се качва пътя толкова високо. Тунелът под Шипка няма ли "трасе"? Че даже и е готово

    Не ме търсете преди обяд
  93. 93 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1092 Неутрално



    До коментар [#87] от "tulup":

    Дори и да не си платен , защитата от глупост на тунела не те прави по малко невинен , п ако беше платен мога да го разбира вадиш си ляба като защитаваш ненужно оскъпяване на проекта с десетина пъти... И стига с този Баце , нямаго две години , а проекта трябва да се завърши ... Да не говоримм, че ако сега започнем да строим тунел най рано 2040 ще бъде завършен , а до 2 години е напълно възможно да приключим със струма веднъж и завинаги , като я построим ...

  94. 94 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#92] от "tulup":

    Сравнението на шипка , с Кресна е малоумие ... Само някой с изчерпани аргументи може да ги сравнява двете трасета. Ако може да се сравнява релефа Кресна има прилики с Хаинбоаз , но не и никакви със шипка.

  95. 95 Профил на hfp421106057
    hfp421106057
    Рейтинг: 197 Неутрално

    До коментар [#14] от "Костадин Иванов":

    Ясно е че слабо те интересува Бъкгарската природа. Поредният дебиляга. За радост не си ти там да решаваш

  96. 96 Профил на hfp421106057
    hfp421106057
    Рейтинг: 197 Неутрално

    Ей, 80-те процента, вие мислите ли изобщо за Българската природа или само дай ми асвалт да се леее. Трасето е кофти, може и по-добро. Живял съм с месеци на палатка, госини наред там и е пълно със защитени видове. Ама дай на тъпия Ганьо да си сжитка колата бързо, ама жързо, че закъсня за гроба. А тия служебни мурзилки трябваше да са там само да организират избори. За няколко месеца съсипват още повече клета България. Тъпанари

  97. 97 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Ако така тихо малко направят и задвижат хумус и тунел под петрохан ще съм най доволен. Бактън вече от зелени и всякаква друга палач. Трябва да се постори всичко това по най бързия начин.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  98. 98 Профил на hfp421106057
    hfp421106057
    Рейтинг: 197 Неутрално

    До коментар [#89] от "Ronald Reagan":
    Ти пък какви аргументи си давал някога, амебо?

  99. 99 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3057 Любопитно

    До коментар [#67] от "danvan":

    В Швеция за или против тунела са?!

  100. 100 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#59] от "Toshko Afrikanski":Знам, бе маймуняк. Не както ние искаме, не както избирателите на ГЕРБ искат, не както е правилно, а както ГЕРБ са си решили. Нещо вярно да кажеш
    —цитат от коментар 60 на tulup


    Маймуняк е мъжът ти Мюмюн!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK