Не става ясно, дали шофьора трябва да е собственик на МПС-то или може да е кой да е шофьор. Т.е. с лизингова кола може ли да се влезе в Турция при това положение.
Не става ясно, дали шофьора трябва да е собственик на МПС-то или може да е кой да е шофьор. Т.е. с лизингова кола може ли да се влезе в Турция при това положение.
И срещу автобуси с 2 шофьора, коли на лизинг (дори и с пълномощно на английски), служебни, на жената колата и всякакви други варианти. Иначе казано поредната чиновническа простотия, която вероятно няма да има никакъв ефект, но ще тормози нормалните хора, ама толкоз могат да измислят
Не става ясно, дали шофьора трябва да е собственик на МПС-то или може да е кой да е шофьор. Т.е. с лизингова кола може ли да се влезе в Турция при това положение.
Къмплийт тестикъл, ама от продавачи на гевречета толкоз! Хайде сега и нашите безполезници да въведат правилото реципрочно. За месец ще се чудят къде да складират толкоз много мерцедеси с немска регистрация. Ама се съмнявам да посмеят, понеже Тайип деде през тази граница си върти нарко бизнеса с Тиквун и Таки-Маки...
До коментар [#4] от "naturalist": Може. Лизинговата компания издава пълномощно за управление на МПС. Ако пълномощното е на името на физическо лице, превеждате го на турски и минавате. Ако пълномощното е издадено на юридически лице, юридическото лице ви упълномощава да карате колата и превеждате двете пълномощни на турски.Трябва в пълномощните да е посочена поименно Република Турция , може и в комбинация с други държави. Да не е общо- на територията на ЕС и извън него , или всички балкански страни например.Нормален човек няма проблем. Разпоредбата е насочена срещу трафиканти на хора и коли. Често хора с двойно гражданство прекарват коли за продажба в Турция.Или имат забрани и друг кара.
по скоро целта е да не ги преотстъпват без договор. Доколкото знам митото за автомобили е доста солено, а с преотстъпване колата е с чужд номер, временен внос. Същото беше и с колите на гръцки фирми, и в италия, особено Бергамо (чието съкращение е BG)
Хайде сега Румен Радев да посети Анкара и да поиска отмяна на взетото решение... Ама няма да посмее понеже от ЕС ще му дърпат ушите... Турската автомобилна индустрия е изключително подвластна на френски немски и италиански картели...
Има сходна практика и в други държави, граничещи с Европа. Примера, който ще посоча е с обратен знак но принципа е същия:
Превозно средство с гибралтарска регистрация може да се управлява на територията на Испания само от собственика на превозното средство или шофьор, който е упълномощен по договор ако превозното средства е собственост на гибралтарска фирма/бизнес. И в двата случая, разбира се, трябва да има валидна застраховка покриваща територията на Испания (поне).
Доста тъпо измислено. Ако ти стане зле и си с приятел/роднина, какво? Не може да те върне, а седиш и чакаш да се оправиш или? Ми ако паднеш в една дупка и си счупиш крака, как точно се предполага да излезеш?
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество.
Маргарет Тачър
Необмислено решение, надали ще просъществува дълго
Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e.
Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода.
Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила...
https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3A
И ми е странно също, има едни тинейджъри, дето срещу 50 лири ти паркират колата в обществения паркинг и после ти я вадят оттам, че за несвикнал е страшно. Това за тях важи ли?
Не е насочено към България, а към всички влизащи. Имат някакви съображения, изглежда глупаво като не са разяснили.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
Върнахте ме с тези шофирания директно в 1993-та, когато двама нашенци бяха спряни в Ню Джързи - съседен щат на Ню Йорк Сити, зад ряката именувана "Хъдзан", а "народната милиция" в Джързи е една от най-свирепите из онези вилаети.
При изискване на докЮмента за правоуправление, народния милиционер от Джързи констатира, че мутрата на фотката връз книжката е на човеко, който не е зад волана.
Нашият тарикат-шофьор обаче се е справял с Инглиша и казва: "Много сори сър, но книжката ми е издадена в България, а България се намира в Европа и у нас двама души карат с една и съща шофьорска книжка."
Калкото и да ви е чудно, полицаят им казал "Гет дъ хел оут ъв хиър" и двамата апапа, наши народни криминални, са се разминал без глоба.
Що се касае за комшулар, то това е парадокс. Ами, ако шофьора умре, а спътниците му нямат шофьорски книжки, как ще укарат талигата у нашенско. Значи, простотии стават не само у нас.
And ye shall know the truth, and the truth shall make you free.
/ The Holy Bible; John 8:32-36 /
Виж, мисля , че много пунктове ще се преосмислят. Кога и как, не е моа работа. А ако Турция наистина успее ад стане пълноценно европейска държава, то всички въпроси просто ще отпаднат.
Що така, нали бяхте изсрали един Тофаш, копи пействан Фиат, а и сега карате особено бакшишите пак Фиат, куци Рена и Фордове, а и някакви орязани Фолксвагени, дето си ги произвеждате.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
Статията остава впечатление че това се отнася не само за автомобили с българска регистрация, но и за всички с регистарация, различна от Турция. Ако страните от ЕС въведът реципрочни мерки, то турците пътуващи с всякакви автомобили из Европа ще бъдат доста затруднени.
Доста тъпо измислено. Ако ти стане зле и си с приятел/роднина, какво? Не може да те върне, а седиш и чакаш да се оправиш или? Ми ако паднеш в една дупка и си счупиш крака, как точно се предполага да излезеш?
Глупости на квадратни търкалета. Това същото го имаше преди 30 години и съм го изпитвал на гърба си. Тогава нямаше никакви мигранти. Само онези, дето се бяха запитили нататък. Ама откъде некъф трол да знае това.
Би трябвало да може без проблем - колата ми е лизингова и в талона са вписани и моите данни, освен на лизингодателя.
Интересно, обаче, ако реша да летя от Истанбул и оставя колата на паркинг, дали няма да имам проблеми на терминала - при излизане, след това при кацане и последно при връщане в България?
Song: https://www.youtube.com/watch?v=hL8ntC9IkdY - LOVE IT 🎉🎉🎉 orc meat to the BBQ!
Remind: https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/
Не става ясно, дали шофьора трябва да е собственик на МПС-то или може да е кой да е шофьор. Т.е. с лизингова кола може ли да се влезе в Турция при това положение.
Начи да обЕсня как беше навремето. Влизаш в Турция със собствен или фирмен автомобил, представяш талон и пълномощно от фирмата, ако е фирмен/лизингов. Тургат ти печат в паспорта с номера на автомобила. Връщаш се/излизаш, ама на същия КПП, проверяват автомобила, талона, пълномощното, паспорта с печата и те пущат. Ако нещо ти липсва или ако решиш да минеш през друг КПП започва драмата и ръсенето на жълтици. Така (почти) беше и при пътуване в Гърция. Преди да станем ЕС
Не е това ма ислям балък..Няма пари в бюджета,на червено е и трябва да се пълни с глоби...Това ли беше светлото "ислямско" бъдеще при абдал Ердоган??Нека още да стои да ви изцеди соса докрай..
shlshlshlshl
До коментар [#4] от "naturalist":Би трябвало да може без проблем - колата ми е лизингова и в талона са вписани и моите данни, освен на лизингодателя.Интересно, обаче, ако реша да летя от Истанбул и оставя колата на паркинг, дали няма да имам проблеми на терминала - при излизане, след това при кацане и последно при връщане в България?
Навремето имаше голям проблем - не можеше! Бях купил билет за Баку от Истанбул и реших да остана 2-3 дни преди полета. Не ме пуснаха да се кача на аероплана. сега не знам как е.
Путинист,не си в час както винаги.Марионетката на Путин-Ердоганчо опустоши бюджета и сега е на червено.Руските,арабските и китайските му покровители също нямат вече пари и му спряха кранчето..
shlshlshlshl
Не си единствен..В тази изостанала и миризлива банкрутирала ислямска държавица,милиони не искат да ходят..И все по-малко ще ходят..Хаха...
shlshlshlshl
Работата е сериозна. Познати ми казаха, че са ги глобили 14 хил. лева защото този, който карал нямал пълномощно. Въпреки, че този с пълномощното бил в колата.
Направи си усилието си някой път да я посетиш и ще останеш неприятно/предполагам/ изненадан, че това е една изключително модерна и напреднала във всяко едно отношение страна, вкл. и в културно отношение и то точно в азиатската й част. Пред нея България буквално изглежда като село. А българите, особено тези от провинцията, в ментално отношение са по-зле и от турците в най-зачуканите краища на Анадола. Казвам го с голяма доза болка, но това е самата истина !
Не става ясно, дали шофьора трябва да е собственик на МПС-то или може да е кой да е шофьор. Т.е. с лизингова кола може ли да се влезе в Турция при това положение.
Е как да не става ясно. Пише си най-подробно какво трябва да съдържа пълномощното ако водача не е собственик, включително и ако собственикът е юридическо лице. Което включва варианта лизинг, където собственик е лизинговата фирма.
Аз съм на същото мнение като #36, в Турция и в Русия не искам да стъпвам по никакъв повод, освен смъртна заплаха. Не ме интересува колко напред или назад са, мен това какво ми помага? Не искам да финансирам икономиката им с присъствието си. По същата причина не купувам турски продукти (поне доколкото може да се разбере произхода). От руските продукти май само горива ползвам, ама и там му се вижда края.
На практика нищо съществено не се променя. И до сега важеше практически същият режим за влизане с кола. Единствената разлика е, че водачът, който влиза, трябва да кара и на излизане. Не е съвсем ясно дали се изисква и само този човек да кара през цялото време в Турция, но май това имат предвид.
Което е вече някакъв леко шизофреничен тъпизъм.
"Румен Радев е последното спасение на България"
Б.Борисов, 2023 г.
За коя "азиатска част" говорим? За Истанбул ли? Като изключим крайбрежните райони големите градове азиатската част на Турция, си е чиста Азия. Бедност и религиозен консерватизъ
Иначе големите градове на Турция са модерни и турците живеещи в тях са повече европейци и от много българи. И естествено масово не могат да дишат Султана-диктатор.
"Румен Радев е последното спасение на България"
Б.Борисов, 2023 г.
Абе какво медицинско, ще тръгнеш да търсиш доктори по турция за да може да се прибереш возейки се на пасажерското място в собствената си кола? И ви се вижда нормално? Ами що да не те пратят до Диарбекир за бланка освен?
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество.
Маргарет Тачър
Това е много мръсен номер на Ердоган срещу европейският пакт “Мобилност”
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Вече не ползвам руски горива и не плащам невероятни цени ,купих си електричка , зареждам си я на собствен ток от фотоволтаици ,та и там мога да кажа ,че не ползвам руски ток , не купувам нищо руско ,не ми трябва ,въпреки ,че нямам нищо против моите съседи руснаци във Варна , приятели и приятни хора ,но съм против войната и терора на комунистите там и тук .
“Не си единствен..В тази изостанала и миризлива банкрутирала ислямска държавица,милиони не искат да ходят..И все по-малко ще ходят..Хаха...”—-Бъркаш много. Само гледай колко българи ходят до Одрин.[/quote]
Одрин?!? Имаш ли представа каква цигания е там? Колко отчайващо смотано е движението - задръстване, лудница, засичане, провиране на велосипедисти между колите, изскачане на пешеходци от всякъде директно пред колата ти (в движение),... Там са застинали културно между 18 и 19 век, и единственото хубаво до скоро бе евтината и качествена храна. Евтиното свърши, цените се изравниха и подминават някои наши дори. А за качественото не мога да кажа - спрях да ходя там и да си тровя нервите с простотии.
Song: https://www.youtube.com/watch?v=hL8ntC9IkdY - LOVE IT 🎉🎉🎉 orc meat to the BBQ!
Remind: https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
danvan
Рейтинг: 1297 НеутралноЯвна мярка срещу каналджиите.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatШакир Зулов
Рейтинг: 2114 ЛюбопитноИ да е гласоподавател на новата лилава икона бай Калъч.Щото Ердо е диктатор.😁🐵🥳🤡👍
Много съм простzo
Рейтинг: 644 Неутралноабе що затворят границите и не се оградят като Северна Корея и да са си самодостатъчни?
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGYnaturalist
Рейтинг: 114 ВеселоНе става ясно, дали шофьора трябва да е собственик на МПС-то или може да е кой да е шофьор. Т.е. с лизингова кола може ли да се влезе в Турция при това положение.
Blagovest Cvetanov
Рейтинг: 679 НеутралноИнтересно - какво налага това решение? Каква е целта му?
“Най-добрия начин да отмъстиш на врага си е да не приличаш на него.“ - М. АврелийDestino
Рейтинг: 397 НеутралноМисля, че би трябвало да е възможно.
Турците са царе на всякакви ограничения.
Но, така ще да, когато там един Фиат е на цената на едно Бентли в България. чета faktor.bg
Uprsport
Рейтинг: 2676 НеутралноПроблеми с гражданската отговорност (опити за измама) най-вероятно са причина за това. Намерили са решение.
tulup
Рейтинг: 1546 НеутралноДо коментар [#1] от "danvan":
Не ме търсете преди обядИ срещу автобуси с 2 шофьора, коли на лизинг (дори и с пълномощно на английски), служебни, на жената колата и всякакви други варианти. Иначе казано поредната чиновническа простотия, която вероятно няма да има никакъв ефект, но ще тормози нормалните хора, ама толкоз могат да измислят
Uprsport
Рейтинг: 2676 НеутралноВлизането не е от значение, въпроса е в излизането от България. Тогава се проверява собствеността.
Destino
Рейтинг: 397 НеутралноКолите там са безумно скъпи.
И е по-изгодно, да имаш 2 коли в България, и да ги редуваш и караш в Турция, на всеки 6 месеца. чета faktor.bg
Дино Завров
Рейтинг: 30 НеутралноКъмплийт тестикъл, ама от продавачи на гевречета толкоз! Хайде сега и нашите безполезници да въведат правилото реципрочно. За месец ще се чудят къде да складират толкоз много мерцедеси с немска регистрация. Ама се съмнявам да посмеят, понеже Тайип деде през тази граница си върти нарко бизнеса с Тиквун и Таки-Маки...
eti mehter
Рейтинг: 4472 НеутралноДо коментар [#5] от "Blagovest Cvetanov":
BukalemunЦелта е турските граждани да не купуват евтини коли втора употреба...от държави членки на ЕС...
eti mehter
Рейтинг: 4472 ВеселоДо коментар [#10] от "Destino":
Bukalemun:)
И е желателно да са в два различни града...
djb95
Рейтинг: 428 НеутралноДо коментар [#4] от "naturalist":
Може. Лизинговата компания издава пълномощно за управление на МПС.
Ако пълномощното е на името на физическо лице, превеждате го на турски и минавате. Ако пълномощното е издадено на юридически лице, юридическото лице ви упълномощава да карате колата и превеждате двете пълномощни на турски.Трябва в пълномощните да е посочена поименно Република Турция , може и в комбинация с други държави. Да не е общо- на територията на ЕС и извън него , или всички балкански страни например.Нормален човек няма проблем. Разпоредбата е насочена срещу трафиканти на хора и коли. Често хора с двойно гражданство прекарват коли за продажба в Турция.Или имат забрани и друг кара.
Stilian Momchilov
Рейтинг: 410 НеутралноДо коментар [#12] от "eti mehter":
Подслушват ме, значи съществувампо скоро целта е да не ги преотстъпват без договор. Доколкото знам митото за автомобили е доста солено, а с преотстъпване колата е с чужд номер, временен внос. Същото беше и с колите на гръцки фирми, и в италия, особено Бергамо (чието съкращение е BG)
eti mehter
Рейтинг: 4472 ВеселоХайде сега Румен Радев да посети Анкара и да поиска отмяна на взетото решение...
BukalemunАма няма да посмее понеже от ЕС ще му дърпат ушите...
Турската автомобилна индустрия е изключително подвластна на френски немски и италиански картели...
Все още...
Суджук Герберите
Рейтинг: 770 НеутралноИма сходна практика и в други държави, граничещи с Европа. Примера, който ще посоча е с обратен знак но принципа е същия:
... с двеста...Превозно средство с гибралтарска регистрация може да се управлява на територията на Испания само от собственика на превозното средство или шофьор, който е упълномощен по договор ако превозното средства е собственост на гибралтарска фирма/бизнес. И в двата случая, разбира се, трябва да има валидна застраховка покриваща територията на Испания (поне).
Веселин Дечев
Рейтинг: 1395 ЛюбопитноВерно?? Що така? В Русия съм! В Русия съм!
Henry
Рейтинг: 388 НеутралноДоста тъпо измислено. Ако ти стане зле и си с приятел/роднина, какво? Не може да те върне, а седиш и чакаш да се оправиш или? Ми ако паднеш в една дупка и си счупиш крака, как точно се предполага да излезеш?
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачърpenetrating
Рейтинг: 8832 НеутралноСъщите ли са условията за автомобили с турски номера? Ако не, съдете ги в СТО
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertАрмеец
Рейтинг: 461 НеутралноВсяка страна си има изисквания...
sturmgewehr44
Рейтинг: 755 ЛюбопитноНеобмислено решение, надали ще просъществува дълго
Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e. Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода. Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила... https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3AпРезидента!
Рейтинг: 3920 НеутралноНе е фатално, ше одим до Гърция на почивка тогава 😊
8th_ball
Рейтинг: 894 НеутралноДа му мисли зет ми. Той и след 1 бира дава на сестра ми да шофира, но иначе с паркирането се занимава той. Ще им бъде зор с новата разпоредба.
Подкупен Цецко
Рейтинг: 996 НеутралноА България ще поиска ли същото от Турция???
Или страх лозе пази.
8th_ball
Рейтинг: 894 НеутралноИ ми е странно също, има едни тинейджъри, дето срещу 50 лири ти паркират колата в обществения паркинг и после ти я вадят оттам, че за несвикнал е страшно. Това за тях важи ли?
Кум Лисан
Рейтинг: 588 НеутралноНе е насочено към България, а към всички влизащи. Имат някакви съображения, изглежда глупаво като не са разяснили.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.von Newmann
Рейтинг: 1815 НеутралноВърнахте ме с тези шофирания директно в 1993-та, когато двама нашенци бяха спряни в Ню Джързи - съседен щат на Ню Йорк Сити, зад ряката именувана "Хъдзан", а "народната милиция" в Джързи е една от най-свирепите из онези вилаети.
And ye shall know the truth, and the truth shall make you free. / The Holy Bible; John 8:32-36 /При изискване на докЮмента за правоуправление, народния милиционер от Джързи констатира, че мутрата на фотката връз книжката е на човеко, който не е зад волана.
Нашият тарикат-шофьор обаче се е справял с Инглиша и казва: "Много сори сър, но книжката ми е издадена в България, а България се намира в Европа и у нас двама души карат с една и съща шофьорска книжка."
Калкото и да ви е чудно, полицаят им казал "Гет дъ хел оут ъв хиър" и двамата апапа, наши народни криминални, са се разминал без глоба.
Що се касае за комшулар, то това е парадокс. Ами, ако шофьора умре, а спътниците му нямат шофьорски книжки, как ще укарат талигата у нашенско.
Значи, простотии стават не само у нас.
guentchovelev
Рейтинг: 119 НеутралноДо коментар [#26] от "8th_ball":
Хубав въпрос - важи! Ако има полицай и иска да глобява, застава там и си е изпълнил дневната норма за 10 мин. :-)
Born
Рейтинг: 672 НеутралноПълни глупости.
8th_ball
Рейтинг: 894 НеутралноДо коментар [#29] от "guentchovelev":
Виж, мисля , че много пунктове ще се преосмислят. Кога и как, не е моа работа. А ако Турция наистина успее ад стане пълноценно европейска държава, то всички въпроси просто ще отпаднат.
Consumer
Рейтинг: 1403 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "eti mehter":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantЩо така, нали бяхте изсрали един Тофаш, копи пействан Фиат, а и сега карате особено бакшишите пак Фиат, куци Рена и Фордове, а и някакви орязани Фолксвагени, дето си ги произвеждате.
dorn
Рейтинг: 1427 НеутралноСтатията остава впечатление че това се отнася не само за автомобили с българска регистрация, но и за всички с регистарация, различна от Турция. Ако страните от ЕС въведът реципрочни мерки, то турците пътуващи с всякакви автомобили из Европа ще бъдат доста затруднени.
matematika
Рейтинг: 358 НеутралноВадиш ли медицинко и би трябвало да се признае , ако е добре измислено!
Суджук Герберите
Рейтинг: 770 НеутралноДо коментар [#19] от "Henry":
... с двеста...Няма да ти направят проблем никакъв, ако си собственика на колата с гипсиран крак (или гипсиран зад*ик) и шофира друг.
parol
Рейтинг: 1184 НеутралноТурция е втората страна в света, която могат да ме принудят да посетя само ако съм под оръжие!!!
АБПРП - Активен борец против рашизма и путинизмаAdMin
Рейтинг: 294 НеутралноГлупости на квадратни търкалета. Това същото го имаше преди 30 години и съм го изпитвал на гърба си. Тогава нямаше никакви мигранти. Само онези, дето се бяха запитили нататък. Ама откъде некъф трол да знае това.
Матрял
Рейтинг: 129 НеутралноДо коментар [#4] от "naturalist":
Song: https://www.youtube.com/watch?v=hL8ntC9IkdY - LOVE IT 🎉🎉🎉 orc meat to the BBQ! Remind: https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/Би трябвало да може без проблем - колата ми е лизингова и в талона са вписани и моите данни, освен на лизингодателя.
Интересно, обаче, ако реша да летя от Истанбул и оставя колата на паркинг, дали няма да имам проблеми на терминала - при излизане, след това при кацане и последно при връщане в България?
AdMin
Рейтинг: 294 НеутралноНачи да обЕсня как беше навремето. Влизаш в Турция със собствен или фирмен автомобил, представяш талон и пълномощно от фирмата, ако е фирмен/лизингов. Тургат ти печат в паспорта с номера на автомобила. Връщаш се/излизаш, ама на същия КПП, проверяват автомобила, талона, пълномощното, паспорта с печата и те пущат. Ако нещо ти липсва или ако решиш да минеш през друг КПП започва драмата и ръсенето на жълтици. Така (почти) беше и при пътуване в Гърция. Преди да станем ЕС
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3661 НеутралноНе е това ма ислям балък..Няма пари в бюджета,на червено е и трябва да се пълни с глоби...Това ли беше светлото "ислямско" бъдеще при абдал Ердоган??Нека още да стои да ви изцеди соса докрай.. shlshlshlshl
AdMin
Рейтинг: 294 НеутралноНавремето имаше голям проблем - не можеше! Бях купил билет за Баку от Истанбул и реших да остана 2-3 дни преди полета. Не ме пуснаха да се кача на аероплана. сега не знам как е.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3661 НеутралноПутинист,не си в час както винаги.Марионетката на Путин-Ердоганчо опустоши бюджета и сега е на червено.Руските,арабските и китайските му покровители също нямат вече пари и му спряха кранчето.. shlshlshlshl
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3661 НеутралноНе си единствен..В тази изостанала и миризлива банкрутирала ислямска държавица,милиони не искат да ходят..И все по-малко ще ходят..Хаха... shlshlshlshl
George
Рейтинг: 238 НеутралноРаботата е сериозна. Познати ми казаха, че са ги глобили 14 хил. лева защото този, който карал нямал пълномощно. Въпреки, че този с пълномощното бил в колата.
dorn
Рейтинг: 1427 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "George":
Лева или лири?
hope
Рейтинг: 2515 Неутрално[quote#10:"Destino"][/quote]
Любовта ще спаси света!!!Именно. Купуват си скъпи коли с бг регистрация и ги карат в турция.
hope
Рейтинг: 2515 Неутрално[quote#43:"dfjftriktrcdt"][/quote]
Любовта ще спаси света!!!“Не си единствен..В тази изостанала и миризлива банкрутирала ислямска държавица,милиони не искат да ходят..И все по-малко ще ходят..Хаха...”
—-
Бъркаш много. Само гледай колко българи ходят до Одрин.
Petleshev
Рейтинг: 2442 НеутралноДо коментар [#33] от "dorn":
Бивш tww09306483.Аз съм "ЗА"! Всеки амуджа да си кара колата само лично в Европа. И да му късат задника от глоби при нарушение. И за камионите в това число!
Born
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#36] от "parol":
Направи си усилието си някой път да я посетиш и ще останеш неприятно/предполагам/ изненадан, че това е една изключително модерна и напреднала във всяко едно отношение страна, вкл. и в културно отношение и то точно в азиатската й част. Пред нея България буквално изглежда като село. А българите, особено тези от провинцията, в ментално отношение са по-зле и от турците в най-зачуканите краища на Анадола. Казвам го с голяма доза болка, но това е самата истина !
Mike
Рейтинг: 1442 НеутралноА откъде иначе да си купуват турските граждани коли втора (че и първа) употреба? От Сирия може би?
Mike
Рейтинг: 1442 НеутралноМухахахах, това ме разби 😁😀 Не го бях чувАл тоя лаф!
Mike
Рейтинг: 1442 НеутралноЕ как да не става ясно.
Пише си най-подробно какво трябва да съдържа пълномощното ако водача не е собственик, включително и ако собственикът е юридическо лице. Което включва варианта лизинг, където собственик е лизинговата фирма.
Mike
Рейтинг: 1442 НеутралноЕ като ще е неприятно изненадан, защо да ходи??
Аз съм на същото мнение като #36, в Турция и в Русия не искам да стъпвам по никакъв повод, освен смъртна заплаха. Не ме интересува колко напред или назад са, мен това какво ми помага? Не искам да финансирам икономиката им с присъствието си. По същата причина не купувам турски продукти (поне доколкото може да се разбере произхода). От руските продукти май само горива ползвам, ама и там му се вижда края.
Герберастията е диагноза
Рейтинг: 1161 НеутралноНа практика нищо съществено не се променя. И до сега важеше практически същият режим за влизане с кола.
"Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.Единствената разлика е, че водачът, който влиза, трябва да кара и на излизане. Не е съвсем ясно дали се изисква и само този човек да кара през цялото време в Турция, но май това имат предвид.
Което е вече някакъв леко шизофреничен тъпизъм.
DS
Рейтинг: 587 НеутралноПри влизане в Турция автомобила се регистрира на ВОДАЧА на превозното средство.
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Кви пълномощни кви пет лева.
Герберастията е диагноза
Рейтинг: 1161 НеутралноДо коментар [#49] от "Born":
"Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.За коя "азиатска част" говорим? За Истанбул ли? Като изключим крайбрежните райони големите градове азиатската част на Турция, си е чиста Азия. Бедност и религиозен консерватизъ
Иначе големите градове на Турция са модерни и турците живеещи в тях са повече европейци и от много българи. И естествено масово не могат да дишат Султана-диктатор.
Henry
Рейтинг: 388 Неутрално[quote#34:"matematika"][/quote]
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет ТачърАбе какво медицинско, ще тръгнеш да търсиш доктори по турция за да може да се прибереш возейки се на пасажерското място в собствената си кола? И ви се вижда нормално? Ами що да не те пратят до Диарбекир за бланка освен?
Gustav
Рейтинг: 1874 ВеселоТова е много мръсен номер на Ердоган срещу европейският пакт “Мобилност”
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472mso351112049
Рейтинг: 265 НеутралноДо коментар [#53] от "Mike":
Вече не ползвам руски горива и не плащам невероятни цени ,купих си електричка , зареждам си я на собствен ток от фотоволтаици ,та и там мога да кажа ,че не ползвам руски ток , не купувам нищо руско ,не ми трябва ,въпреки ,че нямам нищо против моите съседи руснаци във Варна , приятели и приятни хора ,но съм против войната и терора на комунистите там и тук .
mso351112049
Рейтинг: 265 НеутралноДо коментар [#58] от "Günther":
Скоро ще стане реципрочно и нещата ще си дойдат на место .
mso351112049
Рейтинг: 265 НеутралноСАмо не разбрах ,важат ли пълномощните ,които сме си направили на английски и които ползваме сега .
Костадин Иванов
Рейтинг: 3786 НеутралноИ без това не ходя там, съвсем ще ме откажат. Не защото не си карам сам колата, а защото ме дразнят много претенции.
Еретикrainbou1
Рейтинг: 1054 ВеселоТурските Авиолинии ще купуват 300 хвърчоплана, та за да ги пълнят ще принудят хората да прииждат в Тюркие на крила, вместо на гуми :)
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3661 НеутралноЩо не вземат турско гражданство ? shlshlshlshl
Матрял
Рейтинг: 129 НеутралноДо коментар [#47] от "hope":
Song: https://www.youtube.com/watch?v=hL8ntC9IkdY - LOVE IT 🎉🎉🎉 orc meat to the BBQ! Remind: https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/Одрин?!? Имаш ли представа каква цигания е там? Колко отчайващо смотано е движението - задръстване, лудница, засичане, провиране на велосипедисти между колите, изскачане на пешеходци от всякъде директно пред колата ти (в движение),... Там са застинали културно между 18 и 19 век, и единственото хубаво до скоро бе евтината и качествена храна. Евтиното свърши, цените се изравниха и подминават някои наши дори. А за качественото не мога да кажа - спрях да ходя там и да си тровя нервите с простотии.