това сигурно е последното транспортно средство, което ще ми хрумне да ползвам ако имам път до някое населено място в България.
само отиването до гарата, купуването на билети, качването във влака и времето за тръгването му (ако тръгне изобщо), ще ми се струват повече време (а вероятно и пари), отколкото да отида с колата (1.6 газов инжекцион).
това сигурно е последното транспортно средство, което ще ми хрумне да ползвам ако имам път до някое населено място в България.само отиването до гарата, купуването на билети, качването във влака и времето за тръгването му (ако тръгне изобщо), ще ми се струват повече време (а вероятно и пари), отколкото да отида с колата (1.6 газов инжекцион).
В час пик излизането от Пловдив с автомобил отнема над 40 минути в замисимост от посоката на излизане. За това време влака е стигнал в Септември, което е на 45км от Пловдив. Когато завършат всички ремонти по линията, до София ще се стига по бързо с влак от колкото само времето за илизане от Пловдив и влизането в София. Спестените главоболия по задръстената и без това магистрала до София ще са просто Бонус. Друг хубав маршрут е през искърското дефиле, където влака бие всякакъв вид автомобилен транспорт по простата причина, че пътя е с контур за движение на каруци и постоянни ограничения заради остри завои + задръствания заради невъзможност да се изпревари. Има още ред дестинации, в които предпочитам да спя/чета/гледам природата във влака и така неусетно да мине пътуването, отколкото да се лангъркам с автомобил, но съм сигурен, че такива като вас едва ли ще ме разберат! :)
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
До коментар [#2] от "traveler1": Прав си Много обичам хора дето от Двайсет години не са се качвали на Влак. Когато са закупили МПС от Немска пенсионерка Гаражно разбира се Нов внос. Да се изказват за Железницата. А Истината е следната: Основните релсови трасета са обновени. И позволяват до 150 км Вагоните не са Нови но се подържат Чисти и спретнати. Има Нови електровози ханските дето я развиват тази Скорост. Макар те да са Поорязани откъм Максимална скорост за Моделът им. Дезирата се върнаха от Ремонт. За нови бързи и луксозни няма как да стане. Никой няма да плати Билет който е по Скъп от Автобус. Железницата в България има за задача да вози Евтино пенсионери ученици студенти и работници около Големите градове. И тя се справя с Тази задача. Всичко друго изисква чрез Законодателна и Административна принуда да те оставят Безалтернативен за да я ползваш. Забрана на автобуси Високи Тол такси Платени пътища и т.н
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
аз се придвижвам основно пеша, с байк и с ел.тротинетка, така че не знам кои са "тея като вас".
колата я ползвам само за ходене на почивка и за да стигна до някаква базова точка за планински преход (пеша или с байка).
ходенето ми на почивка най-често е с багаж и с деца, за което влакът е крайно неудобен.
последният път като пътувах с влак беше през искърското дефиле, връщахме се от преход около Лакатник.
влакът дойде с 1ч закъснение, вътре смърдеше на порове и беше най-мръсното превозно средство, което някога съм използвал.
ако БДЖ иска да привлече пътници извън непретенциозните откъм чистота, трябва или да заложи на повече реклама, или на някакви маркетингови материали, оборващи такива негативни впечатления.
единствената обяснима причина да се ползва влак ми се струва само пътуването до и връщането от работа в час пик.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
хм
Рейтинг: 1682 Неутралнотова сигурно е последното транспортно средство, което ще ми хрумне да ползвам ако имам път до някое населено място в България.
само отиването до гарата, купуването на билети, качването във влака и времето за тръгването му (ако тръгне изобщо), ще ми се струват повече време (а вероятно и пари), отколкото да отида с колата (1.6 газов инжекцион).
traveler1
Рейтинг: 760 НеутралноВ час пик излизането от Пловдив с автомобил отнема над 40 минути в замисимост от посоката на излизане. За това време влака е стигнал в Септември, което е на 45км от Пловдив.
Когато завършат всички ремонти по линията, до София ще се стига по бързо с влак от колкото само времето за илизане от Пловдив и влизането в София.
Спестените главоболия по задръстената и без това магистрала до София ще са просто Бонус.
Друг хубав маршрут е през искърското дефиле, където влака бие всякакъв вид автомобилен транспорт по простата причина, че пътя е с контур за движение на каруци и постоянни ограничения заради остри завои + задръствания заради невъзможност да се изпревари.
Има още ред дестинации, в които предпочитам да спя/чета/гледам природата във влака и така неусетно да мине пътуването, отколкото да се лангъркам с автомобил, но съм сигурен, че такива като вас едва ли ще ме разберат! :) ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Кортик
Рейтинг: 2962 НеутралноА Етрополе кога ще го вкарат в системата?
Червена линия, червен картонdedoliben
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#2] от "traveler1":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIПрав си
Много обичам хора дето от Двайсет години не са се качвали на Влак.
Когато са закупили МПС от Немска пенсионерка Гаражно разбира се Нов внос.
Да се изказват за Железницата.
А Истината е следната:
Основните релсови трасета са обновени.
И позволяват до 150 км
Вагоните не са Нови но се подържат Чисти и спретнати.
Има Нови електровози ханските дето я развиват тази Скорост.
Макар те да са Поорязани откъм Максимална скорост за Моделът им.
Дезирата се върнаха от Ремонт.
За нови бързи и луксозни няма как да стане.
Никой няма да плати Билет който е по Скъп от Автобус.
Железницата в България има за задача да вози Евтино пенсионери ученици студенти и работници около Големите градове.
И тя се справя с Тази задача.
Всичко друго изисква чрез Законодателна и Административна принуда да те оставят Безалтернативен за да я ползваш.
Забрана на автобуси Високи Тол такси Платени пътища и т.н
хм
Рейтинг: 1682 НеутралноДо коментар [#2] от "traveler1":
аз се придвижвам основно пеша, с байк и с ел.тротинетка, така че не знам кои са "тея като вас".
колата я ползвам само за ходене на почивка и за да стигна до някаква базова точка за планински преход (пеша или с байка).
ходенето ми на почивка най-често е с багаж и с деца, за което влакът е крайно неудобен.
последният път като пътувах с влак беше през искърското дефиле, връщахме се от преход около Лакатник.
влакът дойде с 1ч закъснение, вътре смърдеше на порове и беше най-мръсното превозно средство, което някога съм използвал.
ако БДЖ иска да привлече пътници извън непретенциозните откъм чистота, трябва или да заложи на повече реклама, или на някакви маркетингови материали, оборващи такива негативни впечатления.
единствената обяснима причина да се ползва влак ми се струва само пътуването до и връщането от работа в час пик.