Няма, не са виновни. В други медии четох, че са ги отклонили за Варна поради ремонтни дейности на Т.1 в София. Можело е обаче да ги пуснат през Т. 2, ама кухите лейки решили иначе..
Боян Таксиров еврогея
Се разхождаше по една алея.
Бавно, плавно и с финес
Въртеше гъз намазан с грес😆
В последните две седмици имах четири контакта с тази компания, и в четирите случая имаше закъснение с повече от 2 часа. Убеден съм, че няма да ползвам повече техните "услуги".
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
За Уиз и Комисият за Защитата на Потребителите клиента никога няма право. У булгаристан е така. В друга държава Уиз щяха да им платят неустойки.
П.С Малко недоумявам да го раздаваш гъзе, силокон в циците и джуките, на видеото се чува и някакъв педро .Ходиш до Абу Даби... пък с Уиз,нелепица българска.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
Бих попитал защо не в Пловдив, но не знам дали през нощта изобщо има някой на пловдивското летище. Ако няма, обаче, защо не в Бургас? По Тракия щяха да стигнат София доста по-бързо.
Хората не са били уведомени предварително за промяната и посред нощ в петък, 26 май, се оказали във Варна. Някои от пътниците имали уговорени важни срещи, съдебни дела и прегледи в болница на другия ден, които пропаднали. От авиокомпанията са осигурили пет автобуса за извозване до столицата, но част от пътниците настоявали това да стане със самолет.
ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА!!!! Разпадът продължава! В колониялната база обаче все още се канят да правят "правителство", което да продължава "зададеният курс" на развитие.
Пловдивското летище не работи нощем. Имаше преди години някаква история как пътниците в пренасочен от София полет кацнаха в Пловдив и висяха часове в самолета, докато отвори летището и им докарат стълба да слязат.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Последните 2 години си доплащам и летя като бял човек. В напълно ясно и прекрасно време един идиот от райнеър щеше да ни разбие на Ибиса . Оттогава задължително пътувам с нормална авиокомпания. Плюсовете са доста повече от единствения минус, цената. Е... Все да имам 100 евро повече.
Да, една писта е, ама кой говори за ремонт на пистата? Доколкото прочетох, самият терминал е бил в ремонт, защото вторият терминал е приемал полети, а уйзера не са абонирани там..
Боян Таксиров еврогея
Се разхождаше по една алея.
Бавно, плавно и с финес
Въртеше гъз намазан с грес😆
" Полетът на " Бритиш Еъруейз" вървеше съвсем нормално, докато пътниците не разбраха, че освен в друг град са и в друга държава и вместо в Дюселдорф са в Единбург" Асошетед прес.
за пропадналите срещи, дела и прегледи на хората?! 🎖🎖🎖 Ще загубят милиони “хората”??? Летящи с нискотарифна компания, бързащи за сделки за милиони! 😂😂😂
Да бе Ганя търсил далавера, глупости на търкалета. Те Райънеър са превозвач номер едно със 160 000 000 пътници за 2022, защото Ганя ги търси, нали? Проблеми да искаш с нискотарифките, но хората си ги търсят и ще ги търсят все повече, защото на никого не му се плаща повече за едно и също. А, ако мислиш, че проблеми има само с бюджетните компании, значи самолет си виждал само на картинка.
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
мда. бай Х@й !
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
Защо тази злоба и подигравки? Ако е нискотарифна компания клиентът губи правата си ли? Или ако си клиент на тимаджийската България Еър се превръщаш в аристократ и ти се присъждат права на човек? Уважавайте се малко повече. Много добре са направили хората, че вместо като покорни овце тихо да слязат, за да не създават проблеми на Уиз и да преглътнат провалените си планови (та били те и само да се приберат у дома навреме) са си отстоявали правата и повече потенциални клиенти разбраха какво да очакват от тази конкретна компания.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Подигравката започва още с качването, разбирай най-утрепания гейт. После се "настаняваш" ако краката ти не подпират в предната седалка. После си плащаш абсолютно всичко, което консумираш и за капак около теб е пълно с всякаква долна прослойка. Летял съм само веднъж с България еър. Направиха ми добро впечатление. Предпочитам Луфтханза, дори и да се прекачвам... А ако ще говорим за висок клас Туркиш Еърлайнс са може би най-добрите.
За парите си Уизеър и Райнеър са добри. За всеки влак си има пътници.....
Бях доволен от България ер до момента в който ми продадоха невалиден билет за техен полет. На летището във Франкфурт отказах да ми издадат бордова карта, опитах да се свържа с България ер- кауза пердута. Трябваше да закупя нов билет в последния момент. България ер отказах да ми възстановят всякаква сума по билета- заявиха най-нагло, че съм го бил ползвал и спряха да отговарят не имейлите ми. Не става компания и рано или късно всеки си има проблем с тях.
За да няма спорове и съдилища кой на кого какво дължи и какви важни срещи бил изпуснал, си има цели страници общи условия, които като цъкнеш "купувам" на сайта отбелязваш с едно тикче, че си прочел. Законодателят затуй е постановил какво обезщетение се дължи, за да няма пазарлъци с всеки от 300 човека на самолета поотделно. Някой може да е изтървал важна среща - ами да е тръгнал един ден по-рано, път е, всичко се случва, понякога не по вина на авиокомпанията. Какво явно е в случая. И аз съм висял така по летища, и не само с нискобюджетни компании, а с всички. Някъде имало стачка на диспечерите, някъде излязла буря, стават всякакви форсмажори и веднъж като се разместят слотовете на едно летище, проблемите се предават по веригата и на други. Важното е, че са стигнали живи и здрави.
що не кацнали тук, що не кацнали там - тва да не е да си пърпориш с колата и да отбиеш да се изпикаеш?? ;Д
Пловдив не работи през ноща, то май има и дни дето и през деня не работи, общо взето там има 5 полета на седмица, Бургас също
най- адекватно е било Уиз да тръгнат по- късно от Абу Даби, и да кацнат сутринта в София, ама явно е трябвало да доплатят нещо на летището, и са си казали, абе я да ги превозим до Варна, пък там ще платим 300 лева на един рейс да ги изкандилка до София, вместо да плащаме няколко хиляди ойро в Абу Даби
а всички дето се оплакват от Уиз - аз пък нямам никакви оплаквания, скоро пак летях с тях до Барселона- нов Еърбъс 321 Нео, излетя и кацна навреме, супер обслужване
има една проста логика по която да знаете дали полетът ви ще закъснее - ако е последен за деня, 100% очаквайте закъснения, понеже влази закъсненията по 20-30 от всеки полет през деня, които накрая се натрупват
Има и др. проблем. Няма автобус от Варна, който да има работеща тоалетна, защото се ползва за склад, а и, нали ''като не плаща собственика на Биомет на фирма за почистване, няма шофьора, нали?...'' Това трябва да се оповестява явно! Или поне да предлагат памперси за възрастни
Всички плюят по тези авиокомпании, но иначе всички са юруш на евтините билети. Закъснения имат и големите авиокомпании. Удобството на нискотарифните е, че имат полети от много места.
Прекачвах от Берлин еър на България еър в Цюрих. Дори ме изчакаха 10мин. защото в Ибиса първия закъсня. Нямам оплаквания. От Франкфурт два пъти съм летял и двата пъти с час закъснение заради вятър. Шанс.... Няма случай да не си дам поне един ден аванс спрямо ангажимента. И понякога се виси много по летищата! На Рим и Виена няма контакти и не можете да си заредите лаптопа или телефона. С три думи, опасности дебнат отвсякъде😃
Този самолет е имал 4 полета за деня. Проблемът е, че е излетял с голямо закъснение от София за Абу Даби. Това не е проблем на пасажерите, не смятам, че трябва да е проблем и на Летище София. Като цяло, Уиз се сцепват да закъсняват в последно време (преди 2021 не съм имал сериозни оплаквания, даже напротив). Не знам коментиращите къде са им били проблемите - но закъсненията са били в рамките на максимум час. Ползвал съм основно услугите на този превозвач и бяха прилични. Последното ми пътуване беше свързано с много стискане на зъби, но това е друга тема. Отпътуването от София закъсня с около 2 часа, обратния полет с 1. Не мога да повярвам как успяват да го направят всеки път. Иначе ги ползвам точно защото дават най-добрите цени. С друга авиокомпания няма да са само 100 евро повече. Иначе Катарците също предоставят доста добри условия на борда.
Само да обясня набързичко на хората, които или никога не са летяли, или минимум не са купували билети: българи от всички класи и прослойки използват нискотарифните авиокомпании по една суперпроста причина - те са единствените, които поддържат директни полети до множество дестинации, просто защото живеем в България и София не е нито Франкфурт, нито дори Барселона, че да има финансов смисъл от друго. За капацитета на автобусното депо, което представлява нашето летище да не говорим.
Случаят е същия и с Уизеър, само те летят директно до Абу Даби, всички нормални компании имат минимум по едно прекачване, и естествено, че ако искаш да летиш за 4, вместо за минимум 6 часа, взимаш Уиз, дори и да си мегагъзар.
В никакъв случай не защитавам нискотарифните компании, но всеки, който ги използва трябвало да е запознат с рисковете - отменени, забавени полети или кацане на друго летище. То и с другите авиокомпании е така, но там е по-лесно да си получиш обезщетението. Аз лично съм пътувал десетки пъти с тях и само веднъж имаше закъснение от над 3 часа. Останалите пъти всичко е било ок. И все пак - на цена от един автобусен билет София-Пловдив съм пътувал до къде ли не. Дори веднъж цената беше 2 лв, до Будапеща!
Колкото до България Ер - те са действително по-зле от Уиз. Надутите кроасанчета, кафенце и водичка. Това е максимума, който съм виждал. Преди имаше и изсъхнали сандвичи (не бях виждал по-евтино изпълнение). На връщане от Тунис бяха изпратили една 319-ка, притесних се за живота си. 3 пъти опити за запуск на двигателя - 3 пъти неуспешни. Не знам как го излъгаха, но след 45 минути (в самолета беше станало поне 40 градуса, защото заради проблемите със запуските, бяха изключили и АПУ-то, мисля, че бяха вързали някакъв генератор за да запуснат двигателя), в крайна сметка успяха. Не мога да опиша какви чувства изпитвах и какви мисли ми минаваха през главата преди да се отлепим от пистата и по време на полета до София. Не отричам, че успяхме да стигнем, но за първи път ми се случва такова нещо.
Съгласен съм, НО, някак представителите на определени прослойки надделяват и пътуването вместо приятно става изнервящо още при пристигане на гейта. И се чудя, защо, защо и защо винаги се вият тия опашки? Да е нещо друго, ама то е самолет - имаш си място, няма да те оставят на гейта, освен ако не решиш сам, че няма да се качваш, пък и ще те повикат няколко пъти (ако имаш чекиран багаж). Не го разбирам това с опашките, никога не съм го разбирал. Колкото до прослойките - при последното ми пътуване имаше една дама, която обясни на всеослушание как гнусните ранички трябва да изчезнат, за да може куфарчето ѝ да се качи в отделението за багаж.
"Колкото до България Ер - те са действително по-зле от Уиз."
Не мога да кажа нищо и за двете компании защото от 4 г. не изполвам услугите им. Доплащам разликата в цената от моя джоб(билета ми е служебен и с ниво нискотарифна авиолиния) и летя с Луфтханза. Това прави впечатление и шефовете ми ме попитаха защо го правя. Ми...... Имам избор, нали? 😊
Преди 7г. Уизеър бяха единствената компания която позволяваше дете на 14г да лети без придружител. Така детето ми кацна в Малмьо (9.99 EUR!!!) за да ми дойде на гости в Копенхаген. Така че си има и плюсове.
Така е с тази фирма. Случва се. Драма няма. На който му е ултра-важно да е някъде и навреме - има дневни полети от по-скъпи компании. Тоя довод, че някой идва от Дубай в полунощ и едва ли не ще закъснее за живото спасяваща операция утре сутрин - не е сериозно това.
Тук става дума за това, че Уъиз еър са се издънили сериозно с това закъснение и сега не им се плащат обещетения на хората. Не става дума, кой с какво и до къде е летял някога си. Да не говорим, че авиокомпаниите , не са петзвездни ресторанти, а тяхната функция е много различна от това да изхранват някого с тристепенно меню. Но това е друга тема. Факт е, че Уиза са се издънили и сега трябва да си понесат последствията.
Няма такова чудо като българина. Само като знам каква сган лети от Дубай и Абу Даби, миячи на чинии в голямата си част, и си ги представям, с дисагите и фейковете парфюми за препродажба, как са отказали да слязат от самолето. В нормална държава направо ще ги арестуват за тероризъм на пистата. И преди някой нещо да каже, летя емирейтс от 20г, Катар от 10 и flydubai откакто ги пуснаха - нали ги гледам какво представляват пътуващите..
Е аз си спомням пътувах с Турците, но в Истанбул самолетът на който трябваше да се прикача бил пълен. Повисяхме, но ни настаниха в хоте, летях на другия ден и ми дадоха 600 евро та така.
Този самолет е имал 4 полета за деня. Проблемът е, че е излетял с голямо закъснение от София за Абу Даби. Това не е проблем на пасажерите, не смятам, че трябва да е проблем и на Летище София...
Една причина за закъсненията, не само на Уизеър, но и на националните компании са багажите. Вместо куфари в багажното, за да спести, народът тъпче всичко в някакви куфари уж за салона. Влиза в самолета някой Ганьо, Жан или Джон и започва неравна борба да вкара бременния си куфар, пречейки на останалите да заемат местата си. Тъй като мнозинство са с такива куфари, настаняването става цяла вечност. Всичко това е резултат на мерака на превозвача да изкара някоя хилядарка, както и на пътниците да спестят няколко десетачки.
До коментар [#4] от "karatista":М да, една студена вода +300 ЕУР компенсация за забавяне щото определено няма да стигнат до София до 0:40 + 3 часа закъснение.
Тук обаче отказа да слязат обезсмисля закъснението. Сигурно ще им платят обезщетение, но няма да е по този параграф. Джуфретката която даваха по телевизиите има пари за да се направи страшна (имаше доста изкуствени материали по главата и), а иначе пътува с нискотарифна компания.
Пази Боже сляпо да прогледа! Отврат! Той бг снобът е по-зле и от тези с дисагите и мускалите розово масло. С нищо не са по-различни от теб- и ти ходиш до тоалетната по голяма нужда и смърди след теб. Да си жив и здрав!
В последните две седмици имах четири контакта с тази компания, и в четирите случая имаше закъснение с повече от 2 часа.Убеден съм, че няма да ползвам повече техните "услуги".
До коментар [#5] от "tulup":Но не и при форс мажорни обстоятелства. Компанията точно това е посочила- невъзможност да кацне в София заради ремонт, т.е. не е тяхна вината.
До коментар [#64] от "cto591144385":Колкото до България Ер - те са действително по-зле от Уиз. Надутите кроасанчета, кафенце и водичка. Това е максимума, който съм виждал. Преди имаше и изсъхнали сандвичи (не бях виждал по-евтино изпълнение). На връщане от Тунис бяха изпратили една 319-ка, притесних се за живота си. 3 пъти опити за запуск на двигателя - 3 пъти неуспешни. Не знам как го излъгаха, но след 45 минути (в самолета беше станало поне 40 градуса, защото заради проблемите със запуските, бяха изключили и АПУ-то, мисля, че бяха вързали някакъв генератор за да запуснат двигателя), в крайна сметка успяха. Не мога да опиша какви чувства изпитвах и какви мисли ми минаваха през главата преди да се отлепим от пистата и по време на полета до София. Не отричам, че успяхме да стигнем, но за първи път ми се случва такова нещо.
До коментар [#66] от "Tw It":И се чудя, защо, защо и защо винаги се вият тия опашки? Да е нещо друго, ама то е самолет - имаш си място, няма да те оставят на гейта, освен ако не решиш сам, че няма да се качваш, пък и ще те повикат няколко пъти (ако имаш чекиран багаж). Не го разбирам това с опашките, никога не съм го разбирал. Колкото до прослойките - при последното ми пътуване имаше една дама, която обясни на всеослушание как гнусните ранички трябва да изчезнат, за да може куфарчето ѝ да се качи в отделението за багаж.
Проблемът на опашките е, че масово се пътува без чекиран багаж и между „приорити“ куфарчетата, на които се гарантира място в шкафовете и „раничките“, които априори отиват под предната седалка, но финишират в шкафовете, накрая е „кой-превари-той-завари“.
Ако кабинния екипаж сваляше всичко от шкафчетата под седалките, то нямаше да има проблем, ама понеже сме българчета, то правилата ги прекарваме през оная работа. Например ми се е случвало да отида до тоалетна и да смърди на цигари и то в началото на полета - очевидно от пафкащ персонал, като дори и в пепелника имаше фас. Та изводът е: всеки се оправя сам и затова са опашките и бутаницата.
Същото е и при излизане - едно ръгане, бутане, тичане... Защо? Защото има монопол на такситата (ОК Супертранс, няма какво да ги жалим, тъй щото ако им кажеш Младост или Гео Милев са готови да те свалят на момента) и свършват, и оставаш да висиш псувайки в очакване диспечерите да пратят още таксита.
@)----,--'--
За да няма спорове и съдилища кой на кого какво дължи и какви важни срещи бил изпуснал, си има цели страници общи условия, които като цъкнеш "купувам" на сайта отбелязваш с едно тикче, че си прочел.Законодателят затуй е постановил какво обезщетение се дължи, за да няма пазарлъци с всеки от 300 човека на самолета поотделно. Някой може да е изтървал важна среща - ами да е тръгнал един ден по-рано, път е, всичко се случва, понякога не по вина на авиокомпанията. Какво явно е в случая.И аз съм висял така по летища, и не само с нискобюджетни компании, а с всички. Някъде имало стачка на диспечерите, някъде излязла буря, стават всякакви форсмажори и веднъж като се разместят слотовете на едно летище, проблемите се предават по веригата и на други. Важното е, че са стигнали живи и здрави.
Проблемът е, че самолетът има полет на следващата сутрин и следва да се прибере до София за целта, и това ще отнеме по-малко време от пътуването с автобус. Демек 4 часа в смолета (или хотел) и 45 мин. полет до София или 6-8 часа търкаляне с автобуса.
@)----,--'--
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
danvan
Рейтинг: 1273 НеутралноИма да плащат обезщетения от уизер ...
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatВеселин Дечев
Рейтинг: 1371 НеутралноКой ще плаща сега за пропадналите срещи, дела и прегледи на хората?!
В Русия съм! В Русия съм!zxp53317185
Рейтинг: 3352 НеутралноВместо да се зарадват 🤷
Будали.
karatista
Рейтинг: 2851 Весело"От нискотарифната авиокомпания "Уиз ер" казаха за "Дневник", че ще проверят случая и ще изпратят обяснение "
mr. Gorbachev, tear down this wall!вземи тая студена вода и...
tulup
Рейтинг: 1522 НеутралноДо коментар [#2] от "Веселин Дечев":
Не ме търсете преди обядБлагодарение на еврогейския съюз, имат право на 300 евро. В Рашка имат право на два шамара
touchthis
Рейтинг: 411 НеутралноМиззеър!
Веселин Дечев
Рейтинг: 1371 НеутралноБългарска работа. А ако се беше наложило аварийно кацане в София?
В Русия съм! В Русия съм!Taiga
Рейтинг: 2292 Неутрално" От авиокомпанията са осигурили пет автобуса за извозване до столицата, но част от пътниците настоявали това да стане със самолет."
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"Костюмарчето от видеото, твърде много претенции.
По-скоро да се радва, че е кацнал благополучно :)
m17
Рейтинг: 1255 НеутралноДо коментар [#4] от "karatista":
М да, една студена вода +300 ЕУР компенсация за забавяне щото определено няма да стигнат до София до 0:40 + 3 часа закъснение.
S
Рейтинг: 2391 НеутралноУНГАРСКИТЕ КОМУНИСТИ СОБСТВЕНИЦИ
nrgbg
Рейтинг: 317 НеутралноДо коментар [#7] от "Веселин Дечев":
Може би при аварийно щяха да разчистят пистата. А кога според Вас е си но да се ремонтира пистата или по-добре без ремонт?
hsi
Рейтинг: 227 ЛюбопитноДобре, Пловдив е още по-наблизо ? Защо във Варна
karatista
Рейтинг: 2851 НеутралноДо коментар [#9] от "m17":
mr. Gorbachev, tear down this wall!тия 300 еур са май само за полети в 🇪🇺
m17
Рейтинг: 1255 НеутралноДо коментар [#7] от "Веселин Дечев":
Аварийно ще кацне в Пловдив, това са под 150км. Интересен е въпроса защо чак във Варна са кацнали.
hsi
Рейтинг: 227 ЛюбопитноИли, чака до 5 ч и продължава за София ...
venciч
Рейтинг: 1460 НеутралноНяма, не са виновни. В други медии четох, че са ги отклонили за Варна поради ремонтни дейности на Т.1 в София. Можело е обаче да ги пуснат през Т. 2, ама кухите лейки решили иначе.. Боян Таксиров еврогея Се разхождаше по една алея. Бавно, плавно и с финес Въртеше гъз намазан с грес😆
venciч
Рейтинг: 1460 ВеселоДа, цяла сюрия безнесмени от Дубай е имало🤣🤣 Боян Таксиров еврогея Се разхождаше по една алея. Бавно, плавно и с финес Въртеше гъз намазан с грес😆
cto591144385
Рейтинг: 2424 НеутралноНе си спомням нито един случай на излетял навреме самолет на уизеър. Имам 12 полета.
Ниската цена привлича, но създава други проблеми.
K2doors
Рейтинг: 92 НеутралноДо коментар [#16] от "venciч":
Мале,мале,Т1 и Т2 са с една писта бе!!Смееееееееех...
МЕСИ от Бояна
Рейтинг: 785 НеутралноАбе... пътниците с били шейхове, милиардери, нарко барони и прочие хай-лайф и за тях правилата не важат!
СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!Красимир Андонов
Рейтинг: 1603 НеутралноДо коментар [#15] от "hsi":
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.Като са закъсняли с излитането да бяха почакали още, до отваряне на София в 06часа!
Oliver
Рейтинг: 35 НеутралноДо коментар [#16] от "venciч":
Т1 и Т2 ползват една и съща писта.
bat_plamen
Рейтинг: 4864 ЛюбопитноАми има логика ,защото хората не кацат там където трябва / и са си платили за това/
bat_plamen
Рейтинг: 4864 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "cto591144385":
+++++++++++++
Аз редовно ползвам Уизеър и винаги има някакви проблеми / най - вече закъснения на Лутънското летище.
дедо Андро
Рейтинг: 1889 ГневноВ последните две седмици имах четири контакта с тази компания, и в четирите случая имаше закъснение с повече от 2 часа.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Убеден съм, че няма да ползвам повече техните "услуги".
Lee Gier
Рейтинг: 1347 НеутралноЗа Уиз и Комисият за Защитата на Потребителите клиента никога няма право.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.У булгаристан е така.
В друга държава Уиз щяха да им платят неустойки.
П.С
Малко недоумявам да го раздаваш гъзе, силокон в циците и джуките, на видеото се чува и някакъв педро .Ходиш до Абу Даби... пък с Уиз,нелепица българска.
Imaginary Friend
Рейтинг: 747 НеутралноБих попитал защо не в Пловдив, но не знам дали през нощта изобщо има някой на пловдивското летище. Ако няма, обаче, защо не в Бургас? По Тракия щяха да стигнат София доста по-бързо.
Не цъкам плюсове и минуси.AdMin
Рейтинг: 294 НеутралноЧе то същото, даже по-близо, ако бяха кацнали в Белград. Пък и по-цивилизовано...
vagabond66
Рейтинг: 1968 ВеселоХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА-ХА!!!!
Разпадът продължава!
В колониялната база обаче все още
се канят да правят "правителство",
което да продължава "зададеният курс"
на развитие.
vassilun
Рейтинг: 4962 НеутралноИ от и до ЕС! Аз получих 1400 евро за променен (един ден по-рано) полет от африканска столица през Париж до Лондон.
karatista
Рейтинг: 2851 НеутралноДо коментар [#30] от "vassilun":
mr. Gorbachev, tear down this wall!мооже, затова писах "май"...
Хриси
Рейтинг: 1417 НеутралноПловдивското летище не работи нощем. Имаше преди години някаква история как пътниците в пренасочен от София полет кацнаха в Пловдив и висяха часове в самолета, докато отвори летището и им докарат стълба да слязат. Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
cto591144385
Рейтинг: 2424 НеутралноДо коментар [#24] от "bat_plamen":
Последните 2 години си доплащам и летя като бял човек. В напълно ясно и прекрасно време един идиот от райнеър щеше да ни разбие на Ибиса . Оттогава задължително пътувам с нормална авиокомпания. Плюсовете са доста повече от единствения минус, цената. Е... Все да имам 100 евро повече.
lilavoumenkrasiv
Рейтинг: 1376 ВеселоОТ Абу Даби-Варна 4400 хил.км. 4 часа.
Варна -София 500 км. 8 часа.
Мукара
Рейтинг: 97 НеутралноДо коментар [#30] от "vassilun":
Получил си дедовия! Вия от пепедебето даже да лъжете не можете!
venciч
Рейтинг: 1460 НеутралноДа, една писта е, ама кой говори за ремонт на пистата? Доколкото прочетох, самият терминал е бил в ремонт, защото вторият терминал е приемал полети, а уйзера не са абонирани там.. Боян Таксиров еврогея Се разхождаше по една алея. Бавно, плавно и с финес Въртеше гъз намазан с грес😆
Т К
Рейтинг: 72 НеутралноАми спрете да пътувате с wizzair, ryanair и подобни нискотарифни простотии. Ганя иска все далаверчица да има и все остава с пръста отзад накрая.
cto591144385
Рейтинг: 2424 НеутралноДо коментар [#24] от "bat_plamen":
" Полетът на " Бритиш Еъруейз" вървеше съвсем нормално, докато пътниците не разбраха, че освен в друг град са и в друга държава и вместо в Дюселдорф са в Единбург"
Асошетед прес.
😆😆😆😆😆😆😆😆
Компетентен
Рейтинг: 909 НеутралноДо коментар [#12] от "hsi":
Пловдивското също не работи през нощта - то си е малко селско летище.
Роси
Рейтинг: 7163 НеутралноДа ги съдят, няма какво друго да направят.
Таралеж
Рейтинг: 2412 НеутралноДо коментар [#2] от "Веселин Дечев":
за пропадналите срещи, дела и прегледи на хората?!
🎖🎖🎖
Ще загубят милиони “хората”???
Летящи с нискотарифна компания, бързащи за сделки за милиони!
😂😂😂
Моето име
Рейтинг: 3112 Неутралноще ги обезщетят - нискотарифно :)
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Умнокрасив гербераст от Позитано
Рейтинг: 941 НеутралноДо коментар [#37] от "Т К":
Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.Да бе Ганя търсил далавера, глупости на търкалета. Те Райънеър са превозвач номер едно със 160 000 000 пътници за 2022, защото Ганя ги търси, нали? Проблеми да искаш с нискотарифките, но хората си ги търсят и ще ги търсят все повече, защото на никого не му се плаща повече за едно и също. А, ако мислиш, че проблеми има само с бюджетните компании, значи самолет си виждал само на картинка.
Хюго Босов
Рейтинг: 1430 ВеселоМайната му на полета, важното е да сме здрави. А пропо, не пътувам отдавна с Уизеър и България еър. Най- неадекватните авиокомпании.
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 1581 ВеселоДо коментар [#5] от "tulup":
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einsteinнанай, нанай !
важи само за полети вътре в ЕС !
те са излетели от Абу Даби !
това, Че са кацнали в Булгаристан, не променя нещата !
Хюго Босов
Рейтинг: 1430 ВеселоДо коментар [#5] от "tulup":
Но не и при форс мажорни обстоятелства. Компанията точно това е посочила- невъзможност да кацне в София заради ремонт, т.е. не е тяхна вината.
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 1581 ВеселоДо коментар [#2] от "Веселин Дечев":
мда. бай Х@й ! Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
marginche
Рейтинг: 248 НеутралноА защо не са кацнали в Пловдив, а чак във Варна?
taratanki
Рейтинг: 876 НеутралноХе, портиерът на летището се появи.
Къде се загуби, бе ахмак?
Хюго Босов
Рейтинг: 1430 ВеселоДо коментар [#48] от "marginche":
По-горе беше отбелязано неведнъж- затворено е през нощта.
Alexandrina Alexandrova
Рейтинг: 16 НеутралноЗащо тази злоба и подигравки? Ако е нискотарифна компания клиентът губи правата си ли? Или ако си клиент на тимаджийската България Еър се превръщаш в аристократ и ти се присъждат права на човек?
Уважавайте се малко повече. Много добре са направили хората, че вместо като покорни овце тихо да слязат, за да не създават проблеми на Уиз и да преглътнат провалените си планови (та били те и само да се приберат у дома навреме) са си отстоявали правата и повече потенциални клиенти разбраха какво да очакват от тази конкретна компания.
мики маус
Рейтинг: 2798 ВеселоХаха
Смешници с претенции!
Като искаш що-годе точност, коректност и нормално отношение не летиш с УизЕър.
За пет пари петел, за пет пари пее.
Ерик
Рейтинг: 339 Веселообаче двата плесника у раша са точно
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
cto591144385
Рейтинг: 2424 НеутралноДо коментар [#51] от "Alexandrina Alexandrova":
Подигравката започва още с качването, разбирай най-утрепания гейт. После се "настаняваш" ако краката ти не подпират в предната седалка. После си плащаш абсолютно всичко, което консумираш и за капак около теб е пълно с всякаква долна прослойка. Летял съм само веднъж с България еър. Направиха ми добро впечатление. Предпочитам Луфтханза, дори и да се прекачвам... А ако ще говорим за висок клас Туркиш Еърлайнс са може би най-добрите.
За парите си Уизеър и Райнеър са добри.
За всеки влак си има пътници.....
Хюго Босов
Рейтинг: 1430 ВеселоДо коментар [#55] от "cto591144385":
Бях доволен от България ер до момента в който ми продадоха невалиден билет за техен полет. На летището във Франкфурт отказах да ми издадат бордова карта, опитах да се свържа с България ер- кауза пердута. Трябваше да закупя нов билет в последния момент. България ер отказах да ми възстановят всякаква сума по билета- заявиха най-нагло, че съм го бил ползвал и спряха да отговарят не имейлите ми. Не става компания и рано или късно всеки си има проблем с тях.
liberalche
Рейтинг: 720 НеутралноУизеър са тъпаци и винаги са били. Райънеър са винаги за предпочитане, а ако няма накъде - просто взимам коя да е друга компания.
А тия хора трябва да бъдат обезщетени. Няма никакво значение кой по какъв повод е летял, платили са си до София.
Камен
Рейтинг: 798 НеутралноЗа да няма спорове и съдилища кой на кого какво дължи и какви важни срещи бил изпуснал, си има цели страници общи условия, които като цъкнеш "купувам" на сайта отбелязваш с едно тикче, че си прочел.
Законодателят затуй е постановил какво обезщетение се дължи, за да няма пазарлъци с всеки от 300 човека на самолета поотделно. Някой може да е изтървал важна среща - ами да е тръгнал един ден по-рано, път е, всичко се случва, понякога не по вина на авиокомпанията. Какво явно е в случая.
И аз съм висял така по летища, и не само с нискобюджетни компании, а с всички. Някъде имало стачка на диспечерите, някъде излязла буря, стават всякакви форсмажори и веднъж като се разместят слотовете на едно летище, проблемите се предават по веригата и на други. Важното е, че са стигнали живи и здрави.
carmello
Рейтинг: 1285 Неутралномного разбирачи тука, много нещо....
що не кацнали тук, що не кацнали там - тва да не е да си пърпориш с колата и да отбиеш да се изпикаеш?? ;Д
Пловдив не работи през ноща, то май има и дни дето и през деня не работи, общо взето там има 5 полета на седмица, Бургас също
най- адекватно е било Уиз да тръгнат по- късно от Абу Даби, и да кацнат сутринта в София, ама явно е трябвало да доплатят нещо на летището, и са си казали, абе я да ги превозим до Варна, пък там ще платим 300 лева на един рейс да ги изкандилка до София, вместо да плащаме няколко хиляди ойро в Абу Даби
а всички дето се оплакват от Уиз - аз пък нямам никакви оплаквания, скоро пак летях с тях до Барселона- нов Еърбъс 321 Нео, излетя и кацна навреме, супер обслужване
има една проста логика по която да знаете дали полетът ви ще закъснее - ако е последен за деня, 100% очаквайте закъснения, понеже влази закъсненията по 20-30 от всеки полет през деня, които накрая се натрупват
Армеец
Рейтинг: 431 НеутралноДа им платят хотел във Варна и на сутринта да ги качат на самолета за София, но понеже са в България и си правят каквото искат...
blondofil
Рейтинг: 2498 НеутралноБем ти бизнесмените дето летят с луизър
imaligoogle_hr
Рейтинг: 699 ВеселоДо коментар [#12] от "hsi":
Така е по-екологично. :)
Има и др. проблем. Няма автобус от Варна, който да има работеща тоалетна, защото се ползва за склад, а и, нали ''като не плаща собственика на Биомет на фирма за почистване, няма шофьора, нали?...''
Това трябва да се оповестява явно!
Или поне да предлагат памперси за възрастни
https://www.24chasa.bg/mneniya/article/5183922
nakokoren
Рейтинг: 978 НеутралноВсички плюят по тези авиокомпании, но иначе всички са юруш на евтините билети. Закъснения имат и големите авиокомпании. Удобството на нискотарифните е, че имат полети от много места.
cto591144385
Рейтинг: 2424 НеутралноДо коментар [#56] от "Хюго Босов":
Прекачвах от Берлин еър на България еър в Цюрих.
Дори ме изчакаха 10мин. защото в Ибиса първия закъсня. Нямам оплаквания.
От Франкфурт два пъти съм летял и двата пъти с час закъснение заради вятър. Шанс....
Няма случай да не си дам поне един ден аванс спрямо ангажимента. И понякога се виси много по летищата! На Рим и Виена няма контакти и не можете да си заредите лаптопа или телефона.
С три думи, опасности дебнат отвсякъде😃
shakez
Рейтинг: 444 НеутралноТози самолет е имал 4 полета за деня. Проблемът е, че е излетял с голямо закъснение от София за Абу Даби. Това не е проблем на пасажерите, не смятам, че трябва да е проблем и на Летище София. Като цяло, Уиз се сцепват да закъсняват в последно време (преди 2021 не съм имал сериозни оплаквания, даже напротив). Не знам коментиращите къде са им били проблемите - но закъсненията са били в рамките на максимум час. Ползвал съм основно услугите на този превозвач и бяха прилични. Последното ми пътуване беше свързано с много стискане на зъби, но това е друга тема. Отпътуването от София закъсня с около 2 часа, обратния полет с 1. Не мога да повярвам как успяват да го направят всеки път. Иначе ги ползвам точно защото дават най-добрите цени. С друга авиокомпания няма да са само 100 евро повече. Иначе Катарците също предоставят доста добри условия на борда.
Tw It
Рейтинг: 24 НеутралноСамо да обясня набързичко на хората, които или никога не са летяли, или минимум не са купували билети:
българи от всички класи и прослойки използват нискотарифните авиокомпании по една суперпроста причина - те са единствените, които поддържат директни полети до множество дестинации, просто защото живеем в България и София не е нито Франкфурт, нито дори Барселона, че да има финансов смисъл от друго. За капацитета на автобусното депо, което представлява нашето летище да не говорим.
Случаят е същия и с Уизеър, само те летят директно до Абу Даби, всички нормални компании имат минимум по едно прекачване, и естествено, че ако искаш да летиш за 4, вместо за минимум 6 часа, взимаш Уиз, дори и да си мегагъзар.
Капабланка
Рейтинг: 351 НеутралноДо коментар [#18] от "cto591144385":
В никакъв случай не защитавам нискотарифните компании, но всеки, който ги използва трябвало да е запознат с рисковете - отменени, забавени полети или кацане на друго летище. То и с другите авиокомпании е така, но там е по-лесно да си получиш обезщетението.
Аз лично съм пътувал десетки пъти с тях и само веднъж имаше закъснение от над 3 часа. Останалите пъти всичко е било ок.
И все пак - на цена от един автобусен билет София-Пловдив съм пътувал до къде ли не. Дори веднъж цената беше 2 лв, до Будапеща!
shakez
Рейтинг: 444 НеутралноДо коментар [#64] от "cto591144385":
Колкото до България Ер - те са действително по-зле от Уиз. Надутите кроасанчета, кафенце и водичка. Това е максимума, който съм виждал. Преди имаше и изсъхнали сандвичи (не бях виждал по-евтино изпълнение). На връщане от Тунис бяха изпратили една 319-ка, притесних се за живота си. 3 пъти опити за запуск на двигателя - 3 пъти неуспешни. Не знам как го излъгаха, но след 45 минути (в самолета беше станало поне 40 градуса, защото заради проблемите със запуските, бяха изключили и АПУ-то, мисля, че бяха вързали някакъв генератор за да запуснат двигателя), в крайна сметка успяха. Не мога да опиша какви чувства изпитвах и какви мисли ми минаваха през главата преди да се отлепим от пистата и по време на полета до София. Не отричам, че успяхме да стигнем, но за първи път ми се случва такова нещо.
shakez
Рейтинг: 444 НеутралноДо коментар [#66] от "Tw It":
Съгласен съм, НО, някак представителите на определени прослойки надделяват и пътуването вместо приятно става изнервящо още при пристигане на гейта. И се чудя, защо, защо и защо винаги се вият тия опашки? Да е нещо друго, ама то е самолет - имаш си място, няма да те оставят на гейта, освен ако не решиш сам, че няма да се качваш, пък и ще те повикат няколко пъти (ако имаш чекиран багаж). Не го разбирам това с опашките, никога не съм го разбирал. Колкото до прослойките - при последното ми пътуване имаше една дама, която обясни на всеослушание как гнусните ранички трябва да изчезнат, за да може куфарчето ѝ да се качи в отделението за багаж.
penetrating
Рейтинг: 8355 ВеселоДо коментар [#34] от "tarashkov":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertедно от двете не е вярно: 4400 км за 4 часа :)
cto591144385
Рейтинг: 2424 НеутралноДо коментар [#68] от "shakez":
"Колкото до България Ер - те са действително по-зле от Уиз."
Не мога да кажа нищо и за двете компании защото от 4 г. не изполвам услугите им.
Доплащам разликата в цената от моя джоб(билета ми е служебен и с ниво нискотарифна авиолиния) и летя с Луфтханза.
Това прави впечатление и шефовете ми ме попитаха защо го правя. Ми...... Имам избор, нали? 😊
Преди 7г. Уизеър бяха единствената компания която позволяваше дете на 14г да лети без придружител. Така детето ми кацна в Малмьо (9.99 EUR!!!) за да ми дойде на гости в Копенхаген. Така че си има и плюсове.
Суджук Герберите
Рейтинг: 770 НеутралноТака е с тази фирма. Случва се. Драма няма.
... с двеста...На който му е ултра-важно да е някъде и навреме - има дневни полети от по-скъпи компании.
Тоя довод, че някой идва от Дубай в полунощ и едва ли не ще закъснее за живото спасяваща операция утре сутрин - не е сериозно това.
krasenoFski
Рейтинг: 259 НеутралноДо коментар [#68] от "shakez":
Тук става дума за това, че Уъиз еър са се издънили сериозно с това закъснение и сега не им се плащат обещетения на хората. Не става дума, кой с какво и до къде е летял някога си. Да не говорим, че авиокомпаниите , не са петзвездни ресторанти, а тяхната функция е много различна от това да изхранват някого с тристепенно меню. Но това е друга тема. Факт е, че Уиза са се издънили и сега трябва да си понесат последствията.
carmello
Рейтинг: 1285 ВеселоДо коментар [#68] от "shakez":
319-ките винаги са екшън, аз така треперих на един ийзиджет до Бордо ;Д
Веселин Дечев
Рейтинг: 1371 ЛюбопитноТоку-що гледах по БНТ репортаж за произшествието - дори не посмяха да кажат името на авиокомпанията! Такова подмазвачество, такава мижитурщина!
В Русия съм! В Русия съм!Erasenrewind
Рейтинг: 112 НеутралноНяма такова чудо като българина. Само като знам каква сган лети от Дубай и Абу Даби, миячи на чинии в голямата си част, и си ги представям, с дисагите и фейковете парфюми за препродажба, как са отказали да слязат от самолето. В нормална държава направо ще ги арестуват за тероризъм на пистата. И преди някой нещо да каже, летя емирейтс от 20г, Катар от 10 и flydubai откакто ги пуснаха - нали ги гледам какво представляват пътуващите..
himler
Рейтинг: 669 НеутралноЕ аз си спомням пътувах с Турците, но в Истанбул самолетът на който трябваше да се прикача бил пълен. Повисяхме, но ни настаниха в хоте, летях на другия ден и ми дадоха 600 евро та така.
yjz551105497
Рейтинг: 22 НеутралноТия отдавна не са ниско тарифна компания. Аз надали ще летя с тях скоро
gianni
Рейтинг: 1357 НеутралноЕдна причина за закъсненията, не само на Уизеър, но и на националните компании са багажите. Вместо куфари в багажното, за да спести, народът тъпче всичко в някакви куфари уж за салона. Влиза в самолета някой Ганьо, Жан или Джон и започва неравна борба да вкара бременния си куфар, пречейки на останалите да заемат местата си. Тъй като мнозинство са с такива куфари, настаняването става цяла вечност. Всичко това е резултат на мерака на превозвача да изкара някоя хилядарка, както и на пътниците да спестят няколко десетачки.
Uprsport
Рейтинг: 2646 НеутралноТук обаче отказа да слязат обезсмисля закъснението.
Сигурно ще им платят обезщетение, но няма да е по този параграф.
Джуфретката която даваха по телевизиите има пари за да се направи страшна (имаше доста изкуствени материали по главата и), а иначе пътува с нискотарифна компания.
gogo2011
Рейтинг: 1155 НеутралноУиз да не са имали полет сутринта от Варна и да им е трябвал самолет?
Хюго Босов
Рейтинг: 1430 ВеселоДо коментар [#76] от "Erasenrewind":
Пази Боже сляпо да прогледа! Отврат! Той бг снобът е по-зле и от тези с дисагите и мускалите розово масло. С нищо не са по-различни от теб- и ти ходиш до тоалетната по голяма нужда и смърди след теб. Да си жив и здрав!
Хюго Босов
Рейтинг: 1430 ВеселоДо коментар [#80] от "Uprsport":
Забранено ли е? Ще пътува с каквато си иска авиокомпания, не си ти да даваш тон?
imaligoogle_hr
Рейтинг: 699 ЛюбопитноДо коментар [#83] от "Хюго Босов":
''Ще пътува с каквато си иска авиокомпания, не си ти да даваш тон?''
Ти, шугъ-деди ли си й? :)
MyTwoCents
Рейтинг: 668 Любопитно2 часа е в рамките на „нормалното“. За правни действия трябват 3 @)----,--'--
MyTwoCents
Рейтинг: 668 ЛюбопитноСпоко! Не могла да кацне, защото не е излетяла навреме, а не заради ремонта. @)----,--'--
MyTwoCents
Рейтинг: 668 ЛюбопитноМежду другото топлите сандвичи (чабата с чубрица) на БГ еър са доста по-добри от подобни на реномирани европейски полети. @)----,--'--
MyTwoCents
Рейтинг: 668 ГневноПроблемът на опашките е, че масово се пътува без чекиран багаж и между „приорити“ куфарчетата, на които се гарантира място в шкафовете и „раничките“, които априори отиват под предната седалка, но финишират в шкафовете, накрая е „кой-превари-той-завари“.
Ако кабинния екипаж сваляше всичко от шкафчетата под седалките, то нямаше да има проблем, ама понеже сме българчета, то правилата ги прекарваме през оная работа. Например ми се е случвало да отида до тоалетна и да смърди на цигари и то в началото на полета - очевидно от пафкащ персонал, като дори и в пепелника имаше фас. Та изводът е: всеки се оправя сам и затова са опашките и бутаницата.
Същото е и при излизане - едно ръгане, бутане, тичане... Защо? Защото има монопол на такситата (ОК Супертранс, няма какво да ги жалим, тъй щото ако им кажеш Младост или Гео Милев са готови да те свалят на момента) и свършват, и оставаш да висиш псувайки в очакване диспечерите да пратят още таксита. @)----,--'--
MyTwoCents
Рейтинг: 668 ГневноПроблемът е, че самолетът има полет на следващата сутрин и следва да се прибере до София за целта, и това ще отнеме по-малко време от пътуването с автобус. Демек 4 часа в смолета (или хотел) и 45 мин. полет до София или 6-8 часа търкаляне с автобуса. @)----,--'--