Идеята не е добра. Олигофрените са си олигофрени по всяко време на денонощието. Проблема е в чувството за безнаказаност, което пък идва заради корупцията в полицията и прокуратурата.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
За стотен път. Какво значение има какви са законите, като няма кой да ги направи реалност? Милицията си седи на ръцете, тотално неспособни са. Едно шибано кръстовище не могат да регулират. Как ще стане без реформа в тая проклета милиция? Как?
"Идеята не е добра. Олигофрените са си олигофрени по всяко време на денонощието. Проблема е в чувството за безнаказаност, което пък идва заради корупцията в полицията и прокуратурата."
Когато цялата ни държава се тресе от скандалите и безумията в прокуратурата ни, каквито и мерки да се вземат на хартия, ефекта от тях е напълно обречен, както и досега.......
Ако знаят,че 100% е сигурно,че при първо престъпление или нарушение ще им вземат книжкатаи свалят номерата на колата ще се кара по друг начин. Сега децата и внуците на чалгата навлизат в доста опасен период!
Глупосте на търкалета. Ако си достатъчно нагъл да караш през града със 120, какво ти пречи да излезеш по всяко време на денонощието? Или през деня трафикът е такъв, че не позволява високи скорости? Ами забранете им да карат и на 1 януари сутринта, тогава няма трафик. Ограничение на мощността? Аз преди 40 години съм взел категория С, бях на 19. Къде сега ще намерите камион с 80 или 120 конски сили? Значи, хем ще си профи, хем нямаш право да караш. Просто някой иска да размаха пръст и да се на прави на строг и добър едновременно. Ако мине. Може и да мине, доста тъпотии минаха.
Конските сили не трепят. Трепят магарешките неврони в главата. Не ни трябват нови, изсмукани от пръстите закони, а прилагане на съществуващите. Всички знаят, че се правят гонки, глобени няма, докато не се пребие някой.
Баси глупостите. И като не карат през нощта да речем три години. НА ПЪРВИЯ ДЕН от четвъртата как така ще се окажат НАУЧЕНИ, че да могат вече да карат. Абе само некадърници ли се подвизават в тези политически среди? Всичко това е за камуфлаж и ВДИГАНЕ НА ЦЕНИТЕ НА КУРСОВЕТЕ! !
По-добре да почнат наистина да наказват - и то сурово. Защото няма ли страх от това примерно да ти треснат една глоба 50 000 и да я плащаш пет години - всеки ще си кара като малУмник срещу скромна почерпка за 50 лева.
До коментар [#9] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Аз отдавна препоръчвам скандинавските правила, ама никой не ме чува. Дори и факта, че за миналата година в Норвегия има 74 смъртни случая, а в Швеция 68, не им прави впечатление. За сравнение жертвите по техните пътища през 80-те години е доближавал 5000!
Добрите - 0.1 промила алкохол (реално трябва да има нулева толерантност за това и трябва да се отнася за всички шофьори не само за начинаещите, никакъв алкохол преди каране) и ограничение на мощността на автомобила. Относно второто, съмнявам се, че е толкова до гонките, колкото до факта, че един неопитен шофьор просто не може да управлява мощен автомобил.
Глупаво е обаче да се забранява карането по тъмно и това е реално забрана за каране през периода ноември-март. Карането през нощта и през зимата са важни умения особено в България където имаме четири сезона, всеки с различни условия.
Това, което трябва за се промени е начинът за вземане на книжка. 35 часа кормуване са крайно недостатъчни, трябва да са поне 45. Останалото е лесно - по-добра пътна маркировка и повече камери, особено по магистралата и големите булеварди, и нещата ще си дойдат сами на мястото.
Проблема не са младите шофьори. Докато няма прилагащи се правила за ВСИЧКИ на пътя, младите ще се държат като маймуни. В техните очи, каквото и да сторят всичко може да се потули / плати ..
То като гледам какви излизат от курсовете, ще те коригирам - вдигане на цените на книжките, курсовете явно са останали в миналото. Преди време минава един младеж с джип на червено на пешеходна пътека и ми се репчи 'що съм тръгнал да пресичам, не виждам ли че няма да спре. А още преди това един млад джигит спира на пешеходна пътека и се кара на майка с количка: "Къде пресичаш ма, т'ва да не ти е пешеходна пътека" - той спрял точно отгоре на червена пешеходна пътека с бели линии. Не само са нагли и арогантни, но не знаят и завой да вземат - най-често не може да прецени скоростта и прави по-голяма дъга и или качва на бордюра (ляв завой) или кара някой в насрещното да му отстъпи (десен завой). А да не говорим че са ме питали за елементарни знаци, като В1 - забранено влизането на МПС.
Нали сме общество, което изповядва европейските ценности, сред които свободата?! Защо напоследък непрекъснато се налагат ограничения и забрани - очаквах, че Европа е на прав път и с течение на времето все повече ограничения и забрани ще отпадат, а не че ще има нужда от нови и нови. Щом се налагат още и още ограничения, забрани и правила, значи че, или нещата вървят на зле и по-зле, или че обществото ни не иска свобода за хората, само го декларира и идеята е да бъдем впримчени, а не освободени...
Идеята не е добра. Олигофрените са си олигофрени по всяко време на денонощието. Проблема е в чувството за безнаказаност, което пък идва заради корупцията в полицията и прокуратурата.
Това е добро предложение, само че трябва да се дефинира кога е през ноща, защото със сезоните се мени и тъмната част от Денонощието. Другите предложения за покачване на Глобите - да не се приемат. И крайно време е да се отговори на Обществото - онези двамата младежи на бул.Сливница в София - какво правят там в 1 часа след полунощ ? И не можаха ли да отскочат от платното след като са имали 8-10 секунди време.
При някои конкретни индивидуалности шофирането нощем е по-спокойно, с мнимално участие на други водачи в движениетои е значително по-безопасно.
Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e.
Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода.
Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила...
https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3A
Като бях в училище по едно време на директора му хрумна, че изглежда много грозно учениците да пушат заедно с учителите пред самото училище, така че всички да ги виждат. То е забранено за учениците да пушат, така че как ще ни излагат пред хората като пушат отпред. Та вместо да направи нещо да наложи забраната за учениците да пушат, той заключи предния вход, така че те започнаха да пушат зад, вместо пред училище. И си реши проблема. Естествено стана проблем за всички, защото трябваше да заобикаляме, за да влезем в училище. А пушенето реално не намаля.
В България има много такива случаи. Вместо да се наложи едно добро правило, се измислят хиляда и сто други, по-лоши.
Докато не се посочи от някой министър на МВР ясно и категорично, че КАТ е основният проблем, а не решението, за войната по пътищата и не поиска ясни и категорични ОТГОВОРИ от всички шефове на КАТ какви мерки са взели, съобразно действащото законодателство и какви препоръки са дали за промени в ЗДвП, то нищо няма да се промени! Дотогава ще е наливане от пусто в празно с тези промени в закони, закончета, законченценца, алинеи, алинейки и т.н. Затова и когато се протестира срещу войната по пътищата се протестира пред КАТ, а не пред НС, Мин. съвет, Президенство.
Ами и това е следващия проблем. Вземаш книжка и не караш повече. Тоест дефакто само след 2-3 години ти трябва да започнеш на ново курсове защото и бъкел няма да си спомняш кое как се прави. Това е другото нещо което някак си трябва да се измисли за всичките взели книжки но не карат с години но поради една или друга причина се качили да шофират за някъде. Ако не си карала 2 години чакай още 3 и вземи златен талон .
И с забрана щеше ли да има ефект според вас ? В едното ми училище 6-7 клас ходеха по блоковете да се крият. Ефект от забрани 0. Даже и на родителите им ги казваха ефект 0. В гимназията и при нас беше така пред училището редом с учителите. Имаше забрана. Известно време учениците ходиха на други места да пушат. Учителите си продължиха но малко по встрани не точно на централния вход. След има няма месец и учениците се върнаха на старото място. Ефект 0. Та ?
За мен най-големият проблем идва от курсовете дето са частни... Преди две години внучката кара курс, но преди това дойде на село при мен да я подготвя, защото до селото имаме изоставена самолетна писта и там ходят хоратА да се учат и да си правят гонки... Аз я заведох 7-8 пъти с Уазката, показах й как да тръгва, спира завива , да си оправя седалки огледала, научих я да паркира успоредно с два варела...Тя е схватливо дете... Записали я на курс в София взели й 1200лева... почнали курса и след 20часа й казали че е готова, на изпита се представила добре и за под месец взела книжка без нито един час нощно , без магистрала, която е задължителна за днешно време, без каране на дъжд... без никаква подготовка.. Значи инструкторът си е откраднал платени 15 часа и пуснал неготов курсист на изпит... После на бала й купих кола, но бяха минали 10 месеца без да кара и тя забравила всичко.. После аз пак инструктор в София две седмици та се научи да кара и сега да стискме палци няма инцеденти .... Ама защо частните инструктори са такива печалбари.... Едно време аз като карах курсовете колко строги и стриктни бяха инструкторите, никакъв шанс да стигнеш на изпит ако не си си взел чàсовете и не си готов... Сега всичко е пари и липса на елементарен морал и възпитание..
Природа на войне, нам как родная мать
Но есть время хорониться, а есть время наступать
И вскоре объявились мы во вражьих городках
И стали всё крушить вокруг, разбили в пух и прах
Порвали на куски, измолотили в хлам
И, добивая, объясняли стонущим врагам:
Запомните загадочный тактический приём —
Когда мы отступаем – это мы вперед идем!
Вместе с холодами и лесами, впереди Сусанин
Просто нам завещана от Бога Русская Дорога
Русская Дорога, Русская Дорога, Русская Дорога…
Младите шофьори да не могат да карат в тъмната част на денонощието??? Що за идиотизъм, на колко промила е писан такъв кретенски текст! Предлагам: Младите шофьори ИЗОБЩО да не могат да карат.
За умрелите - или добро или нищо
За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
Пълни глупости. Не дискриминацията на база години опит, а пропорционалните наказания и неизбежността им ще намалят инцидентите. Ако всеки келеш знае, че ако се качи пиян и надрусан в колата и утрепе някой ще изкара 20 години в затвора положението ще е съвсем друго. Обаче у нас има необяснима търпимост към подобни уроди, даже съм убеден, че и тук някой ще отговори на моя коментар с някое "Абе на всеки може да се случи!".
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
За коя забрана по-точно говориш? Накрая имаше две забрани. Понеже първата (да не пушат изобщо) не проработи, измислиха още една - още по-тъпа. Е, по-тъпата имаше ефект, но този ефект беше желан само от директора и никой друг.
Идеята е добра и не е никак нова. В други страни това отдавна е реалност. Не съм сигурен за ограниченията в мощността - това създава неудобства. Например, ако в едно семейство има само един автомобил който е по-мощен, това ще бъде доста непрактично.
То, според тая статистика излиза, че "по тъмно" катастрофите намалят - 25% от катастрофите са в една третина от времето. В останалите две третини катастрофите са по 37.5%. Освен това от катастрофа до катастрофа има голяма разлика. Едно е да се жулне "буза" в неосветена мантинела, друго е удар (насрещен или страничен) при пресичане на червено (било жълто в далечината, ама станало червено, а колата с висока скорост).
И другата статистика - "13% от катастрофите са с участие на нови шофьори" е повратлива. Това "участие" е като "умрял с ковид" и "умрял от ковид". "С участие" може да означава "паркирал неправилно", неработещ стоп или просто ударен (във верижна катастрофа).
Комунизъм 2.0.Само забрани. Българите през последните години си мислеха , че живеят в "демокрация" защото никой не им каза , че това си е комунизъм като в Китай. Сега ще осъзнаят , че живеят в новия комунизъм!
Идеята е добра и не е никак нова. В други страни това отдавна е реалност. Не съм сигурен за ограниченията в мощността - това създава неудобства. Например, ако в едно семейство има само един автомобил който е по-мощен, това ще бъде доста непрактично.
досега: млад шофьор да не кара няколко месеца сега: млад шофьор да не кара 5 години, хубаво да забрави как се прави и като му изтече карантината да се юрне най-накрая без охрана да шофира
разбира се твърде много хора са си забили дъска с пирон за главата явно. искат да ме излъжат че като изкараш книжка - не можеш да караш. както хора без деца решават политиката за семейството така и неделни шофьори и пътници решават какво е правилно за шофьорите
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
patience
Рейтинг: 226 НеутралноТака се взимат решения, на база данни и анализ.
Изо Дзадзе
Рейтинг: 1851 НеутралноИдеята не е добра. Олигофрените са си олигофрени по всяко време на денонощието. Проблема е в чувството за безнаказаност, което пък идва заради корупцията в полицията и прокуратурата.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.Антирашистки Октопод
Рейтинг: 179 НеутралноЗа стотен път. Какво значение има какви са законите, като няма кой да ги направи реалност? Милицията си седи на ръцете, тотално неспособни са. Едно шибано кръстовище не могат да регулират. Как ще стане без реформа в тая проклета милиция? Как?
roknor
Рейтинг: 1672 НеутралноДобра идея. С добавка - 0 промила алкохол! 80к.с. макс мощност.
jazzdevil
Рейтинг: 1773 ГневноА няк'ви мерки спрямо корумпираните фуражки, които пускат бъдещите пътни убийци за 50лв?
Lazarus
Рейтинг: 843 Неутрално"25% от катастрофите са между 22ч и 6ч (т.е. по тъмно)"
Да не се окаже, че голямата част от тези катастрофи е липсата на маркировка.
tacheaux
Рейтинг: 4648 НеутралноЧудят се какви глупости да измислят само и само да защитят корумпираните фуражки , главните виновници за тежките катастрофи по пътищата.
samoedin
Рейтинг: 3680 НеутралноДо коментар [#2] от "today":
"Идеята не е добра. Олигофрените са си олигофрени по всяко време на денонощието. Проблема е в чувството за безнаказаност, което пък идва заради корупцията в полицията и прокуратурата."
Когато цялата ни държава се тресе от скандалите и безумията в прокуратурата ни, каквито и мерки да се вземат на хартия, ефекта от тях е напълно обречен, както и досега.......
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2916 НеутралноАко знаят,че 100% е сигурно,че при първо престъпление или нарушение ще им вземат книжкатаи свалят номерата на колата ще се кара по друг начин.
Сега децата и внуците на чалгата навлизат в доста опасен период!
Libertarianism is just anarchy for rich people
Костадин Иванов
Рейтинг: 3567 НеутралноГлупосте на търкалета. Ако си достатъчно нагъл да караш през града със 120, какво ти пречи да излезеш по всяко време на денонощието? Или през деня трафикът е такъв, че не позволява високи скорости? Ами забранете им да карат и на 1 януари сутринта, тогава няма трафик.
ЕретикОграничение на мощността? Аз преди 40 години съм взел категория С, бях на 19. Къде сега ще намерите камион с 80 или 120 конски сили? Значи, хем ще си профи, хем нямаш право да караш.
Просто някой иска да размаха пръст и да се на прави на строг и добър едновременно. Ако мине. Може и да мине, доста тъпотии минаха.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3567 НеутралноКонските сили не трепят. Трепят магарешките неврони в главата. Не ни трябват нови, изсмукани от пръстите закони, а прилагане на съществуващите. Всички знаят, че се правят гонки, глобени няма, докато не се пребие някой.
ЕретикAzDebil
Рейтинг: 1272 НеутралноБаси глупостите. И като не карат през нощта да речем три години. НА ПЪРВИЯ ДЕН от четвъртата как така ще се окажат НАУЧЕНИ, че да могат вече да карат.
Абе само некадърници ли се подвизават в тези политически среди?
Всичко това е за камуфлаж и ВДИГАНЕ НА ЦЕНИТЕ НА КУРСОВЕТЕ!
!
Deaddark
Рейтинг: 2897 НеутралноПо-добре да почнат наистина да наказват - и то сурово. Защото няма ли страх от това примерно да ти треснат една глоба 50 000 и да я плащаш пет години - всеки ще си кара като малУмник срещу скромна почерпка за 50 лева.
roknor
Рейтинг: 1672 НеутралноДо коментар [#9] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Аз отдавна препоръчвам скандинавските правила, ама никой не ме чува. Дори и факта, че за миналата година в Норвегия има 74 смъртни случая, а в Швеция 68, не им прави впечатление. За сравнение жертвите по техните пътища през 80-те години е доближавал 5000!
мики маус
Рейтинг: 2714 НеутралноБожанов, а защо не НУЛА промила алкохол?
Nestea
Рейтинг: 112 НеутралноНякои от промените са добри, други са глупави.
Добрите - 0.1 промила алкохол (реално трябва да има нулева толерантност за това и трябва да се отнася за всички шофьори не само за начинаещите, никакъв алкохол преди каране) и ограничение на мощността на автомобила. Относно второто, съмнявам се, че е толкова до гонките, колкото до факта, че един неопитен шофьор просто не може да управлява мощен автомобил.
Глупаво е обаче да се забранява карането по тъмно и това е реално забрана за каране през периода ноември-март. Карането през нощта и през зимата са важни умения особено в България където имаме четири сезона, всеки с различни условия.
Това, което трябва за се промени е начинът за вземане на книжка. 35 часа кормуване са крайно недостатъчни, трябва да са поне 45. Останалото е лесно - по-добра пътна маркировка и повече камери, особено по магистралата и големите булеварди, и нещата ще си дойдат сами на мястото.
svetlio_rm
Рейтинг: 285 НеутралноПроблема не са младите шофьори. Докато няма прилагащи се правила за ВСИЧКИ на пътя, младите ще се държат като маймуни. В техните очи, каквото и да сторят всичко може да се потули / плати ..
Deaddark
Рейтинг: 2897 НеутралноДо коментар [#12] от "AzDebil":
То като гледам какви излизат от курсовете, ще те коригирам - вдигане на цените на книжките, курсовете явно са останали в миналото. Преди време минава един младеж с джип на червено на пешеходна пътека и ми се репчи 'що съм тръгнал да пресичам, не виждам ли че няма да спре. А още преди това един млад джигит спира на пешеходна пътека и се кара на майка с количка: "Къде пресичаш ма, т'ва да не ти е пешеходна пътека" - той спрял точно отгоре на червена пешеходна пътека с бели линии. Не само са нагли и арогантни, но не знаят и завой да вземат - най-често не може да прецени скоростта и прави по-голяма дъга и или качва на бордюра (ляв завой) или кара някой в насрещното да му отстъпи (десен завой). А да не говорим че са ме питали за елементарни знаци, като В1 - забранено влизането на МПС.
Митко Палаузофф
Рейтинг: 708 НеутралноНали сме общество, което изповядва европейските ценности, сред които свободата?! Защо напоследък непрекъснато се налагат ограничения и забрани - очаквах, че Европа е на прав път и с течение на времето все повече ограничения и забрани ще отпадат, а не че ще има нужда от нови и нови. Щом се налагат още и още ограничения, забрани и правила, значи че, или нещата вървят на зле и по-зле, или че обществото ни не иска свобода за хората, само го декларира и идеята е да бъдем впримчени, а не освободени...
В Гейропа съм! В Гейропа съм!danvan
Рейтинг: 1165 НеутралноВ мутроландия е така.
Със соц. мерки няма да стане! Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
Армеец
Рейтинг: 421 НеутралноПоредното тъпо предложение...
parcaleste
Рейтинг: 1093 ВеселоИскаш да кажеш "несъобразена пътна обстановка". #ЗасрамиСеБе
petrapetra
Рейтинг: 1850 НеутралноКак се дефинира "млад" шофьор? Взимаш книжка, не караш 2 години, и вече не се млад...
coffee.bean
Рейтинг: 545 НеутралноТова е добро предложение, само че трябва да се дефинира кога е през ноща, защото със сезоните се мени и тъмната част от Денонощието.
Другите предложения за покачване на Глобите - да не се приемат.
И крайно време е да се отговори на Обществото - онези двамата младежи на бул.Сливница в София - какво правят там в 1 часа след полунощ ? И не можаха ли да отскочат от платното след като са имали 8-10 секунди време.
sturmgewehr44
Рейтинг: 694 НеутралноПри някои конкретни индивидуалности шофирането нощем е по-спокойно, с мнимално участие на други водачи в движениетои е значително по-безопасно.
Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e. Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода. Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила... https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3Akazushi
Рейтинг: 683 НеутралноКато бях в училище по едно време на директора му хрумна, че изглежда много грозно учениците да пушат заедно с учителите пред самото училище, така че всички да ги виждат. То е забранено за учениците да пушат, така че как ще ни излагат пред хората като пушат отпред. Та вместо да направи нещо да наложи забраната за учениците да пушат, той заключи предния вход, така че те започнаха да пушат зад, вместо пред училище. И си реши проблема. Естествено стана проблем за всички, защото трябваше да заобикаляме, за да влезем в училище. А пушенето реално не намаля.
В България има много такива случаи. Вместо да се наложи едно добро правило, се измислят хиляда и сто други, по-лоши.
AI Дрон
Рейтинг: 20 НеутралноДокато не се посочи от някой министър на МВР ясно и категорично, че КАТ е основният проблем, а не решението, за войната по пътищата и не поиска ясни и категорични ОТГОВОРИ от всички шефове на КАТ какви мерки са взели, съобразно действащото законодателство и какви препоръки са дали за промени в ЗДвП, то нищо няма да се промени! Дотогава ще е наливане от пусто в празно с тези промени в закони, закончета, законченценца, алинеи, алинейки и т.н. Затова и когато се протестира срещу войната по пътищата се протестира пред КАТ, а не пред НС, Мин. съвет, Президенство.
vesko19
Рейтинг: 570 НеутралноДо коментар [#23] от "petrapetra":
Ами и това е следващия проблем. Вземаш книжка и не караш повече. Тоест дефакто само след 2-3 години ти трябва да започнеш на ново курсове защото и бъкел няма да си спомняш кое как се прави.
Това е другото нещо което някак си трябва да се измисли за всичките взели книжки но не карат с години но поради една или друга причина се качили да шофират за някъде.
Ако не си карала 2 години чакай още 3 и вземи златен талон .
vesko19
Рейтинг: 570 НеутралноДо коментар [#26] от "kazushi":
И с забрана щеше ли да има ефект според вас ?
В едното ми училище 6-7 клас ходеха по блоковете да се крият. Ефект от забрани 0. Даже и на родителите им ги казваха ефект 0.
В гимназията и при нас беше така пред училището редом с учителите.
Имаше забрана. Известно време учениците ходиха на други места да пушат. Учителите си продължиха но малко по встрани не точно на централния вход.
След има няма месец и учениците се върнаха на старото място. Ефект 0.
Та ?
Момчил Макавеев
Рейтинг: 12 НеутралноЗа да се предотвратят и останалите 75% от катастрофите , аз предлагам да се забрани шофирането и през светлата част на денонощието .
Роси
Рейтинг: 7129 НеутралноА през деня с придружител, докато не направят една година, като шофьори, без произшествия.
Sara Ashton Pedrillo aka Йосиф Давыдович
Рейтинг: 543 НеутралноЗа мен най-големият проблем идва от курсовете дето са частни... Преди две години внучката кара курс, но преди това дойде на село при мен да я подготвя, защото до селото имаме изоставена самолетна писта и там ходят хоратА да се учат и да си правят гонки... Аз я заведох 7-8 пъти с Уазката, показах й как да тръгва, спира завива , да си оправя седалки огледала, научих я да паркира успоредно с два варела...Тя е схватливо дете... Записали я на курс в София взели й 1200лева... почнали курса и след 20часа й казали че е готова, на изпита се представила добре и за под месец взела книжка без нито един час нощно , без магистрала, която е задължителна за днешно време, без каране на дъжд... без никаква подготовка.. Значи инструкторът си е откраднал платени 15 часа и пуснал неготов курсист на изпит... После на бала й купих кола, но бяха минали 10 месеца без да кара и тя забравила всичко.. После аз пак инструктор в София две седмици та се научи да кара и сега да стискме палци няма инцеденти .... Ама защо частните инструктори са такива печалбари.... Едно време аз като карах курсовете колко строги и стриктни бяха инструкторите, никакъв шанс да стигнеш на изпит ако не си си взел чàсовете и не си готов... Сега всичко е пари и липса на елементарен морал и възпитание..
Природа на войне, нам как родная мать Но есть время хорониться, а есть время наступать И вскоре объявились мы во вражьих городках И стали всё крушить вокруг, разбили в пух и прах Порвали на куски, измолотили в хлам И, добивая, объясняли стонущим врагам: Запомните загадочный тактический приём — Когда мы отступаем – это мы вперед идем! Вместе с холодами и лесами, впереди Сусанин Просто нам завещана от Бога Русская Дорога Русская Дорога, Русская Дорога, Русская Дорога…petrow1973
Рейтинг: 1509 НеутралноМладите шофьори да не могат да карат в тъмната част на денонощието???
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)Що за идиотизъм, на колко промила е писан такъв кретенски текст!
Предлагам:
Младите шофьори ИЗОБЩО да не могат да карат.
petrow1973
Рейтинг: 1509 НеутралноП.П. Книжка от 1973г и първа кола "Запорожец":)
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)Костадин Иванов
Рейтинг: 3567 НеутралноЖена ми има златен талон, щото не е карала в последните 15 години. Еретик
gl_avatar
Рейтинг: 1841 НеутралноСъщо така първата една год след вз на книжка да карат зад . Със правоспособен шофьор със многогодишен стаж!
Тюфлекчия
Рейтинг: 2927 ВеселоПълни глупости. Не дискриминацията на база години опит, а пропорционалните наказания и неизбежността им ще намалят инцидентите. Ако всеки келеш знае, че ако се качи пиян и надрусан в колата и утрепе някой ще изкара 20 години в затвора положението ще е съвсем друго. Обаче у нас има необяснима търпимост към подобни уроди, даже съм убеден, че и тук някой ще отговори на моя коментар с някое "Абе на всеки може да се случи!".
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!kazushi
Рейтинг: 683 НеутралноЗа коя забрана по-точно говориш? Накрая имаше две забрани. Понеже първата (да не пушат изобщо) не проработи, измислиха още една - още по-тъпа. Е, по-тъпата имаше ефект, но този ефект беше желан само от директора и никой друг.
Puhon
Рейтинг: 453 НеутралноИдеята е добра и не е никак нова. В други страни това отдавна е реалност. Не съм сигурен за ограниченията в мощността - това създава неудобства. Например, ако в едно семейство има само един автомобил който е по-мощен, това ще бъде доста непрактично.
wanderer
Рейтинг: 3346 ВеселоТо, според тая статистика излиза, че "по тъмно" катастрофите намалят - 25% от катастрофите са в една третина от времето. В останалите две третини катастрофите са по 37.5%.
Освен това от катастрофа до катастрофа има голяма разлика. Едно е да се жулне "буза" в неосветена мантинела, друго е удар (насрещен или страничен) при пресичане на червено (било жълто в далечината, ама станало червено, а колата с висока скорост).
И другата статистика - "13% от катастрофите са с участие на нови шофьори" е повратлива. Това "участие" е като "умрял с ковид" и "умрял от ковид". "С участие" може да означава "паркирал неправилно", неработещ стоп или просто ударен (във верижна катастрофа).
xgw06535068
Рейтинг: 1057 ВеселоГлобата за каране през деня без светлини трябва да се увеличи десетократно.
ako27642168
Рейтинг: 8 НеутралноКомунизъм 2.0.Само забрани. Българите през последните години си мислеха , че живеят в "демокрация" защото никой не им каза , че това си е комунизъм като в Китай. Сега ще осъзнаят , че живеят в новия комунизъм!
pilgrim.epsylon
Рейтинг: 762 Неутрално" прагът за алкохол в кръвта им да е до 0.1 промила, а не както е до 0.5."
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]Това на какво изпито количество алкохол се равнява? 50 мл бира? 😁 Защо да не е 0, ами 0,1? Каква е аргументацията?
Между другото, в България за десетичен знак е приета запетаята, не точката. Точка се слага в САЩ.
СПРЕТЕ ДА ПРОМИВАТЕ МОЗЪЦИТЕ НА ХОРАТА!
uq
Рейтинг: 1370 НеутралноПЪЛНИ глупости
perkele_
Рейтинг: 246 Неутралнов кои страни е реалност това? Той е толкова учен, че дори не знае рецептата за киселото зеле.
Хи-хи
Рейтинг: 1925 НеутралноМи те кат' не карат как ще се научат. Даже ще станат още по-лоши шофьори
gps
Рейтинг: 221 НеутралноТези статистики!
"25% от катастрофите са между 22ч и 6ч (т.е. по тъмно)" е основа за забрана да кара през ноща.
Според мой анализ - 100% от катастрофите са между 00:00 и 23:59 - така трябва забрана за цял ден.
лесно е играта с статистики.
t5eyes
Рейтинг: 781 Неутралнодосега: млад шофьор да не кара няколко месеца
свят, спри да се кланяш на богинята Калисега: млад шофьор да не кара 5 години, хубаво да забрави как се прави и като му изтече карантината да се юрне най-накрая без охрана да шофира
разбира се твърде много хора са си забили дъска с пирон за главата явно.
искат да ме излъжат че като изкараш книжка - не можеш да караш.
както хора без деца решават политиката за семейството така и неделни шофьори и пътници решават какво е правилно за шофьорите
t5eyes
Рейтинг: 781 НеутралноДо коментар [#36] от "gl_avatar":
свят, спри да се кланяш на богинята Калитоест да не карат за да забравят какво са учили на курсовете