Протестът срещу вноса от Украйна: Земеделци ще блокират центъра на София в сряда (обобщение)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (224)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 843 Неутрално

    Денков трябва да си ходи. Доказа, че не става, но по-лошото е, че държавата съвсем се скапва. Утре на протест са миньорите, пчеларите и те се готвят. Тъпите им зелени сделки и подгъзване на посолството не води до нищо добро.

  2. 2 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    Никакви отстъпки за тези наглеци. Космическата печалба от 25% за 2022 и 2021 години малко им била, хайде нейсе. И тази печалба осигурена хем от нашите субсидии, хем от надутите цени. Народеееееее??????????

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  3. 3 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2645 Неутрално

    Храни куче да те лае

    Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
  4. 4 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    Денков трябва да си ходи. Доказа, че не става, но по-лошото е, че държавата съвсем се скапва. Утре на протест са миньорите, пчеларите и те се готвят. Тъпите им зелени сделки и подгъзване на посолството не води до нищо добро.
    —цитат от коментар 1 на 4u4o


    Когато русоробите почнат да квичат на умряло, значи се правят правилните стъпки за скъсване на оковите от империята на злото, русийската педерацийка. Квичете, квичете русороби, музика за ушите на нормалните хора.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  5. 5 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 749 Весело

    Никакви отстъпки за тези наглеци. Космическата печалба от 25% за 2022 и 2021 години малко им била, хайде нейсе. И тази печалба осигурена хем от нашите субсидии, хем от надутите цени. Народеееееее??????????
    —цитат от коментар 2 на rumen_s


    Ех, кубаво беше при социализма.
    Всички равни.
    А комунета?

  6. 6 Профил на yda191111599
    yda191111599
    Рейтинг: 123 Неутрално

    Тия са пълни смешници. Ако наистина мислеха, че украинското зърно ще дойде на по-ниски цени, щяха да го изкупят всичкото и да го продадат след това на цената, която те искат, че даже и допълнителна печалба щяха да реализират. Само че тук не става изобщо въпрос за бизнес, а за политическа поръчка.

  7. 7 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 2101 Любопитно

    Никакви отстъпки за тези наглеци. Космическата печалба от 25% за 2022 и 2021 години малко им била, хайде нейсе. И тази печалба осигурена хем от нашите субсидии, хем от надутите цени. Народеееееее??????????
    —цитат от коментар 2 на rumen_s


    Ами строителите колко им е печалбата? Ами на внучето от ДС колко му е печалбата? Да гоним и тях?

    Евроатлантида
  8. 8 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    Акулите с майбасите там ли ще са или са си наели трактористи?

  9. 9 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2073 Неутрално

    Жандармерията ще и потрябват рязко ония 100 БТРа. Че с патрулка да спираш трактор не е много ок :)))

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  10. 10 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    Много набързо обявиха тези протести. Не можаха предварително да газират полезните идиоти със снимки на чекмеджета и манипулирани записи.

    Червена линия, червен картон
  11. 11 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    До коментар [#7] от "sa6":

    Строителството няма милиарди субсидии + освобождаване от акциз и не протестират за забрана на чужди строителни фирми в България така, че абсолютно нищо общо

  12. 12 Профил на akad.nedeltcev
    akad.nedeltcev
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Сутринта една гъска от зърнарите каза, че иска да затворят пазара на зърно у нас, за да се купувало само българско зърно и да се спасяли зърнарите, че не продали миналогодишната реколта. А някакъв икономист изнесе данни, че украинския внос на зърно бил 0,3%. Та не ми е ясно защо точно протестират.

    По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
  13. 13 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    Тия са пълни смешници. Ако наистина мислеха, че украинското зърно ще дойде на по-ниски цени, щяха да го изкупят всичкото и да го продадат след това на цената, която те искат, че даже и допълнителна печалба щяха да реализират. Само че тук не става изобщо въпрос за бизнес, а за политическа поръчка.
    —цитат от коментар 6 на yda191111599


    Да, ама не могат да продават на цената, която искат докато има свободен и конкурентен внос. Искат да си пробутат залежалата стока от складовете от миналата година (когато се лакомиха за космически цени и не продаваха по съветите за предстоящ апокалипсис на русоробите) на цени с над 20% по-високи от пазарните. Което на нас ще ни излезе златно после в магазините.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  14. 14 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2073 Неутрално

    До коментар [#6] от "yda191111599":

    Точно това ще стане, не се съмнявай. Само че не земеделците , а някой мастит посредник. Като с азерския газ, дето уж не е руски.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  15. 15 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 2101 Неутрално

    До коментар [#7] от "sa6":Строителството няма милиарди субсидии + освобождаване от акциз и не протестират за забрана на чужди строителни фирми в България така, че абсолютно нищо общо
    —цитат от коментар 11 на vht16370188


    Субсидиите са защото такива има в ЕС и ако не субсидираме нашето прооизводство то ще е неконкурентноспособно.

    Евроатлантида
  16. 16 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4668 Неутрално

    До коментар [#2] от "rumen_s":

    Декларират 2,5 млрд. печалба, а са получили 2 млрд. субсидии!? Или, работят почти 0:0, а практически - укриват се огромни тонажи от прираната реколта

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  17. 17 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Браво на хората. С тях сме.

  18. 18 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    [quote#7:"sa6"][/quote]

    Абсолютно съм съгласен, особено за строителите :)

  19. 19 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    Няколко ареста и бързи присъди за тероризъм ще укротят разбеснелите се русороби с Майбаси.

    Чл.108а от НК изключително добре пасва на тия. От 5 до 15 години им се полагат.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  20. 20 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    Безспирните неадекватни действия на правителството са добър вариант, защото подменителите губят по близо два процента на месец, което ги сваля под бариерата само след 7-8 месеца. Ще ги изтърпим, само повече никога да не се връщат. Е, те за това време ще са откраднали достатъчно да си уредят животите, но ние трябва да се учим от грешките си.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  21. 21 Профил на yda191111599
    yda191111599
    Рейтинг: 123 Неутрално

    До коментар [#6] от "yda191111599":Точно това ще стане, не се съмнявай. Само че не земеделците , а някой мастит посредник. Като с азерския газ, дето уж не е руски.
    —цитат от коментар 14 на schwimmwagen


    И тогава какво им пречи това на зърнарите? Цената, която ще трябва да се плати накрая ще е същата като тяхната, за да може посредникът да има печалба. И моля не слагайте под общ знаменател зърнарите с останалите земеделци. Защото никой от тия с Майбасите и Бентлитата няма да тръгне да гледа домати, пипер, краставици или нещо подобно, което иска реална работа ежедневно, а не да хвърлиш зърното на нивата, да го напръскаш няколко пъти и след това да го прибереш с комбайна.

  22. 22 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    Хайде сега и едно орязване на субсидиите ще е супер, а не затворен пазар и големи субсидии, а полезните идиоти основно русофили наричат тези които са срещу това "комунисти"

  23. 23 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    [quote#15:"sa6"][/quote]

    Да бе гений, я сега само ни обясни как без европейски и национални субсидии, че и без да имат отстъпки за неплащане на акциз, онези украйнците, дето са във война, произвеждат по-евтино и качествено от нашите зърнари. И не ми пробутвай опорките, че не било качествено, след като у нас са правени над 500 проби без да се открие никакъв проблем. За ЕС пробите са хиляди. И освен това се оказва, че маслеността на украйнския слънчоглед е много по-висока от нашия и нашите БДС стандарти. Излиза, че нашите зърнари, онези с майбасите, са абсолютни некадърници. Като е така, няма да ни липсват. А земята няма да остане празна, все ще се намери кой да я обработва.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  24. 24 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 2101 Неутрално

    Няколко ареста и бързи присъди за тероризъм ще укротят разбеснелите се русороби с Майбаси.Чл.108а от НК изключително добре пасва на тия. От 5 до 15 години им се полагат.
    —цитат от коментар 19 на Athanatos


    И аз така казвах навремето като жълтопаветната сган беше блокирала Орлов мост!

    Евроатлантида
  25. 25 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Тук трябва жандармерията да действа, не може заради някакви идиоти да не можеш да се придвижиш! Тия изверги ли ще хранят хората, които са в спрени влакове и рейсове? Първо арест на резидента и вицерезидантката, заедно със съветниците им, после на Мутрофанова, Копейкин, Нинова и кохортата им! После скъсване на дипломатическите от ношения с империята на злото, накрая неглижиране на американското посолство! Тогава може би ще се оправим!

  26. 26 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Весело

    Няколко ареста и бързи присъди за тероризъм ще укротят разбеснелите се русороби с Майбаси.Чл.108а от НК изключително добре пасва на тия. От 5 до 15 години им се полагат.
    —цитат от коментар 19 на Athanatos


    Нахалници са някакви тия. Вместо да си купят апартаментче в Брюксел или построят вила на Буджака от слама, ще ми карат майбах .....

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  27. 27 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Весело

    не било качествено, след като у нас са правени над 500 проби без да се открие никакъв проблем.
    —цитат от коментар 23 на rumen_s


    Оня от БАБХ призна, че не са тествали всичко, тествали са 'това което им се е сторило подозрително', каквото и да значи това.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  28. 28 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Браво на хората. С тях сме.
    —цитат от коментар 17 на vovka


    Кои сте тия дет сте с тях. Ти и и още пет-шест руски профила в дневник?

  29. 29 Профил на basmechobas
    basmechobas
    Рейтинг: 668 Неутрално

    ЗЪРНАРИТЕ на копейките са в последна жалка последна атака да свалят правителството !!! Поккрепа за академик Денков !! Чака се тежката артилерия късата копейка от израждане. Той има монопол върху всички протести и референдуми.
    https://www.youtube.com/watch?v=5PtiwSSR8TA

  30. 30 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 2101 Неутрално

    До коментар [#23] от "rumen_s":

    Много лесно украинското зърно е по-евтино от нашето: не е произведено по НИКАКВИ изисквания и норми на ЕС. Допускат го в ЕС само от солидарност и то под въпрос, защото Полша, Унгария, Словения и Румъния го забраниха едностранно, а до Германия и Франция това зърно никога няма да стигне. Лицемерите в ЕС решиха че щом в нашите супермаркети допускаме стоки по-ниско качество от аналозите им в Западна европа, то можем да се наядем и с ГМО украинско зърно пълно с пестициди на американските фирми.

    Евроатлантида
  31. 31 Профил на tsyrvulan.second
    tsyrvulan.second
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    Зърнарите протестират с оправданието че видиш ли държавата ги изоставила щото разрешила украински внос. Същите които получават субсидии, същите освободени от акциз на горивата, същите които имат реализирани огромни печалби. Ей Богу, ето на това се вика гьон суратлък.

    БСП = Българофобски Свинеподобни Путрлеристи; Путлерист = Усукано-изкорубен в петото измерание тессеракт с фашизо-ромбоидални наклонности. Рашист = Сечение между ротационно-вакуумен хиперболоид с хиперсфероидален дебилоид.
  32. 32 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Неутрално

    Земеделските производители се готвят за поход към София.
    В Бяла Слатина и Карнобат протестите им вече започнаха, а тежката техника се събира, за да се отправи към столицата.

    Ръководството на Българския фермерски съюз се събра на летището в Бяла Слатина, където е извадена цялата агротехника от района. Извиняваме се на гражданите и предупреждаваме да отложат планирани пътувания на 18 и 19 септември, тъй като ще бъдат затворени главни пътища в цялата страна, каза Георги Стоянов,председател на БФС, която организация е и член на европейската "КОПА - КОДЖЕКА". В протеста участват над 26 браншови организации от целия сектор. Блокада има на повече от 40 важни пътни точки и гранични пунктове в цялата страна.

    Полицаи сприат трактори в района на Карнобат за проверка.

    Въпреки опитите на властта да сплаши зърнарите, днес в 10 часа започва общонационален протест за спасяване на българското земеделие. В цяла България възлови точки ще бъдат блокирани, а във вторник протестът ще се концентрира в София. Инициативният комитет е съставен от организации в селското стопанство, както и други организации, съпътстващи сектора - превозвачи и търговци на земеделска техника.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  33. 33 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1750 Неутрално

    По-добре да идват танковете! И двата!

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  34. 34 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    [quote#27:"The Crusader"][/quote]

    Само дето, дори и да не се вярва на нашите, масово същата продукция заминава за западна европа. А там проблеми не са констатирани, значи е добро и качествено...

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  35. 35 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    До коментар [#31] от "tsyrvulan.second":

    Ако държавата си тежи на място наистина трябва да ги "изостави" да са равни с другите сектори щото получават субсидии повече от всички останали заедно, а са смешен процент от икономиката и износа като цяло..

  36. 36 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Весело

    [quote#27:"The Crusader"]
    —цитат от коментар 34 на rumen_s
    Само дето, дори и да не се вярва на нашите, масово същата продукция заминава за западна европа. А там проблеми не са констатирани, значи е добро и качествено...[/quote]

    Само дето не заминава за Западна Европа, заминава за Джибути и други подобни дестинации. Искам да видя как във Франция или Холандия, някой държавен служител ще нарече фермерите им терористи и ще се опита да ги прецака, като им саботира пазарите.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  37. 37 Профил на Petar К.
    Petar К.
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Глупаземик Денков вместо да ги усмири ги надъха повече. Да става по - бързо Ротацията и да идва Гаргамел, и без това Бойко решава всичко, ДБ са малкото ДПС и са на команда от Пеевски.

  38. 38 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    До коментар [#23] от "rumen_s":Много лесно украинското зърно е по-евтино от нашето: не е произведено по НИКАКВИ изисквания и норми на ЕС. Допускат го в ЕС само от солидарност и то под въпрос, защото Полша, Унгария, Словения и Румъния го забраниха едностранно, а до Германия и Франция това зърно никога няма да стигне. Лицемерите в ЕС решиха че щом в нашите супермаркети допускаме стоки по-ниско качество от аналозите им в Западна европа, то можем да се наядем и с ГМО украинско зърно пълно с пестициди на американските фирми.
    —цитат от коментар 30 на sa6


    Тези русоробски лъжи си ги заври нали знаеш къде... Оказа се, че оцеляхме без рашистка газ, оцеляхме без рашистки петрол, ще оцелеем и без наглите зърнари, като не им изнася прав им път, достатъчно много им плащаме.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  39. 39 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4382 Неутрално

    Проблемът с укр. зърно започна с решението на ресорната комисия в парламента,продължи с последвалото решение на правителството, т.е. това е политическо решение.
    Тези решения, знаем, че не се вземат самостоятелно, а под диктовката на външни евроатл. партньори.

    [email protected]
  40. 40 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4382 Неутрално

    Тук трябва жандармерията да действа, не може заради някакви идиоти да не можеш да се придвижиш! Тия изверги ли ще хранят хората, които са в спрени влакове и рейсове? Първо арест на резидента и вицерезидантката, заедно със съветниците им, после на Мутрофанова, Копейкин, Нинова и кохортата им! После скъсване на дипломатическите от ношения с империята на злото, накрая неглижиране на американското посолство! Тогава може би ще се оправим!
    —цитат от коментар 25 на himler


    "ТЪЙ КАЗА ГАЛИТУ ОТ ПОСОЛСТВОТО"

    [email protected]
  41. 41 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Весело

    До коментар [#31] от "tsyrvulan.second":Ако държавата си тежи на място наистина трябва да ги "изостави" да са равни с другите сектори щото получават субсидии повече от всички останали заедно, а са смешен процент от икономиката и износа като цяло..
    —цитат от коментар 35 на vht16370188


    Да изоставиш стратегически бранш като селското стопанство е наистина възможно при тази шайка ППДБ, които принципно не блестят с акъл, блестят с качества на Остап Бендер.
    Все пак, размерите на субсидиите и тяхното разпределение е нещо което се определя в Брюксел, не в квартира от airbnb.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  42. 42 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 2101 Неутрално

    Тези русоробски лъжи си ги заври нали знаеш къде... Оказа се, че оцеляхме без рашистка газ, оцеляхме без рашистки петрол, ще оцелеем и без наглите зърнари, като не им изнася прав им път, достатъчно много им плащаме.
    —цитат от коментар 38 на rumen_s


    Без кое си оцелял? Пич, купуваш си рашистка газ от Боташ с турската надценка! По същия начин ще си купуваш рашистки петрол с надценка на някой чужд прекупвач! И имам новина за такива като теб, посолството защитава интересите на неговата си държава, не на твоята!

    Евроатлантида
  43. 43 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 749 Неутрално

    Няколко ареста и бързи присъди за тероризъм ще укротят разбеснелите се русороби с Майбаси.Чл.108а от НК изключително добре пасва на тия. От 5 до 15 години им се полагат.
    —цитат от коментар 19 на Athanatos


    Ами тогава вече нито час не трябва да има протестиращи умни и красиви, които затварят примерно Орлов мост.

  44. 44 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    До коментар [#23] от "rumen_s":Много лесно украинското зърно е по-евтино от нашето: не е произведено по НИКАКВИ изисквания и норми на ЕС. Допускат го в ЕС само от солидарност и то под въпрос, защото Полша, Унгария, Словения и Румъния го забраниха едностранно, а до Германия и Франция това зърно никога няма да стигне. Лицемерите в ЕС решиха че щом в нашите супермаркети допускаме стоки по-ниско качество от аналозите им в Западна европа, то можем да се наядем и с ГМО украинско зърно пълно с пестициди на американските фирми.
    —цитат от коментар 30 на sa6


    Да разбирам, че нашето не е ГМО и не е с американски пестициди?
    Ако това е така, защо не могат да го продадат? Екстра зърно, пък нещо никой не го иска май... Що така? Ето, могат да го изнесат за Германия и Франция, гадните богати западняци ще го купят, а нас нас ще оставят лошото.

  45. 45 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5612 Любопитно

    Мая Манолова качи ли се вече на някоя комбайна-вършачка?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  46. 46 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    До коментар [#41] от "The Crusader":

    Пълни глупости, ами държавите с най-малко производство на зърно или изобщо селско стопанство спрямо икономиката им пак ли дават повечето субсидии за това?

  47. 47 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Весело

    До коментар [#41] от "The Crusader":Пълни глупости, ами държавите с най-малко производство на зърно или изобщо селско стопанство спрямо икономиката им пак ли дават повечето субсидии за това?
    —цитат от коментар 46 на vht16370188


    да.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  48. 48 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 2626 Гневно

    Активно мероприятие на посоля на кочината

    Подкрепяно от пРезидента

    И приятелчатата му олигарси

    🤮🤮🤮

    Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !
  49. 49 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Добре са го написали "ЗЪРНОПРОИЗВОДИТЕЛИ". Не както на други места земеделци, че дори и фермери. Сред тези с тракторите и мерцедесите няма изнемогващи зеленчукопроизводители или животновъди. Тук са милионерите арендатори.
    Само отново ще спеделя за един такъв, при това от съвестните, които плащат големи ренти и заплати и наистина бачкат. Той на няколко години си купува нов джип, защото предният се скапва, но не от офроуд. За полето си има други коли. И покупката не му представлява никакъв проблем. Нито търси, проверява за най-добра оферта и съотношение на цени и качество. Каквото има в магазина веднага купува. И това е сравнително малък производител. Нищо общо с мастите фигури, които седят зад този протест и които украинското зърно щяло да ги съсипе. Интересно защо ли е по-евтино. Въпреки че за разлика от нашите украинците не се ползват със субсидии, а тазгодишната рекулта у нас е рекордна.
    Но нищо, ше продължим да подкрепяме лично "българското земеделие" плащайки по-висока цена на хляба и олиото. Като всъщност ще подкрепяме германската, а и британската(има бедни зърнари с Ролс Ройс) и строителният бум по морето.

  50. 50 Профил на hai_bui
    hai_bui
    Рейтинг: 152 Неутрално

    Аз се радвам, че разрешиха вноса!
    Родният ми град е малко градче в Северна България - елате да видите, какви коли са си купили земеделците, както и къщите, които са си направили. Не ме кефи Денков, ама за това е прав!

  51. 51 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    А иначе Дянков се издъни. Не може да има такива изказвания. Ще видим дали правителството като цяло е знаело какво прави. Не знаят ли, че те зърнарите така правят. И по бойково време изкараха тракторите

  52. 52 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 756 Неутрално

    От цялата работа трябва да си направим един извод. Със субсидии даденият сектор става по-малко конкурентен. Т.е. ако смятаме, че нещо е от стратегическо значение за държавата (или за ЕС), тъкмо тогава НЕ трябва да го субсидираме.
    Именно субсидиите съсипаха земеделието. Напълниха го с мутри, които не искат да правят бизнес, а да лапат пари. Напълниха го с чужди агенти. Ако не искате да превърнем и други сектори в заплаха, трябва да спрем субсидиите изобщо и по принцип.
    Да не говорим, че вредят на потребителите, тъй като защитават неефективно производство. А всички сме потребители. И да не говорим, че тези субсидии ги плащаме всички ние. Не всеки е земеделски производител, но всеки плаща данъци.

  53. 53 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    До коментар [#47] от "The Crusader":

    Ни вярвам докато не дадеш източник все пак знам, че значима част от бюджета на ЕС е за субсидии за селско стопанство но не и повечето и не е задължително да е почти само за зърно

  54. 54 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    До коментар [#27] от "The Crusader":

    А българското всичкото ли го тестват?!
    А руското?

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  55. 55 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    От цялата работа трябва да си направим един извод. Със субсидии даденият сектор става по-малко конкурентен. Т.е. ако смятаме, че нещо е от стратегическо значение за държавата (или за ЕС), тъкмо тогава НЕ трябва да го субсидираме. Именно субсидиите съсипаха земеделието. Напълниха го с мутри, които не искат да правят бизнес, а да лапат пари. Напълниха го с чужди агенти. Ако не искате да превърнем и други сектори в заплаха, трябва да спрем субсидиите изобщо и по принцип. Да не говорим, че вредят на потребителите, тъй като защитават неефективно производство. А всички сме потребители. И да не говорим, че тези субсидии ги плащаме всички ние. Не всеки е земеделски производител, но всеки плаща данъци.
    —цитат от коментар 52 на kazushi


    Земеделието се субсидира навсякъде, без това няма как да се мине.
    Само дето сравни местното производство в един гръцки или италиански магазин и после виж нашето - от прословутия хляб, та до зеленчуците. Мен това ме дразни.

  56. 56 Профил на Zaiki
    Zaiki
    Рейтинг: 167 Неутрално

    Дааа, дворци, яхти и скъпи коли за сметка на воюващите украинци. Тия са гадни путинисти. Дано им изгние зърното ......🤬😈👿

  57. 57 Профил на White Hawk
    White Hawk
    Рейтинг: 265 Неутрално

    Няма ли поне Каролев да издигне един пилон, за предпочитане с руско знаме, че да оставят тези охладнели зърнари нещо след себе си?

  58. 58 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 3966 Неутрално

    Селскостопанска техника няма място по републиканската пътна мрежа! Къде са КАТАДЖИИТЕ с глобите? Така и бюджета ще се оправи...🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  59. 59 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    До коментар [#52] от "kazushi":

    Или може би няма лошо в субсидии но само за задоволяване на повечето от собствените нужди при евентуална криза в която няма внос известно време, а не за голям износ който пак е неконкурентен и се прави за повече субсидии

  60. 60 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    До коментар [#36] от "The Crusader": А аз искам да посочиш една държава в която печалбата на земевладелците е по-висока от тази на банките!

  61. 61 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    Винаги когато са ни управлявали комунисти е било така - протест след протеста. Тогава бяха бащите и дядовците, а сега са синовете и внуците. На тях не им пука, всеки ден на власт е важен, за да могат да крадат и да прикриват. Една година им е достатъчна. После с откраднатите пари хем си живят и си въртят бизнес, хем атакуват безспирно следващите които са на власт и така се върти колелото.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  62. 62 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Весело

    До коментар [#47] от "The Crusader":Ни вярвам докато не дадеш източник все пак знам, че значима част от бюджета на ЕС е за субсидии за селско стопанство но не и повечето и не е задължително да е почти само за зърно
    —цитат от коментар 53 на vht16370188


    Избери си една държава, и понеже те мързи сам да проверяваш, ще го направя вместо теб. Глей колко съм добър днес, а ?

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  63. 63 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 2551 Неутрално

    До коментар [#58] от "Deputat 241":

    Ами по закон селско-стопанската техника е с специален режим на движение !

  64. 64 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    Зърнарите протестират, но това не може да спре колелото на историята. Ще има пренасочване на субсидиите към насекоми и акумулатори.

    Червена линия, червен картон
  65. 65 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Весело

    До коментар [#36] от "The Crusader": А аз искам да посочиш една държава в която печалбата на земевладелците е по-висока от тази на банките!
    —цитат от коментар 60 на Kaka Mara


    В Дания, Холандия, Великобритания, Германия, Франция и Люксембург земеделието е най-доходоносно. От новите страни само Чехия, Унгария и Естония са стигнали средните европейски нива.

    Сравнявайки еднакви по площ ферми, които отглеждат едни и същи култури, изследването показва, че ръстът на доходите е по-висок в Централна Европа, отколкото в Западна. Но те все още не са настигнали старите страни, а България и Румъния са още по-назад.

    Има пряка зависимост между размера на стопанството и печалбата. Държавите, в които земеделието е предимно едро, държат рекордите. Средният годишен доход на ферма в Дания е 85 000 евро, докато у нас, където преобладават малките - малко над 6000. Причината е, че големите ферми имат предимството да печелят от количество, от капитала и земята като актив, с който разполагат, а също и от възвращаемост от труда.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  66. 66 Профил на dobrevk
    dobrevk
    Рейтинг: 111 Неутрално

    Хайде бе щяло да ги съсипе, я да видим какво говори таблицата -https://www.bia-bg.com/analyses/view/31195/

    "България има постоянно положително салдо за всичките позиции, но Румънското положително салдо е равно на сумата от положителните салда на България и Сърбия, взети заедно, като конкретно при пшеницата България и Румъния имаме еднакъв положителен баланс."

    Ние и Румънците изнасяме зърно! Т.е. имаме придостатъчно за родният пазар но и изнасяме! Ако изнасяме, защо ги е страх от внос на Украинско, нека си продават на свободният пазар. Ще ви кажа защо ги е страх, защото голяма част от този износ е фиктивен, зърното се изнася на баржи в Дунав, после се внася незаконно, така зърнарите хем го продават пак на вътрешният пазар, без документи, на разни хлебопроизводители като Алчо в Ловеч и разни други съмнителни, хем си търсят ДДС то за износа.
    Цялото зърнопрозиводство е такава схема, че ако не беше, нямаше най-големияте земеделски производители в България да е свързан с ТИМ и Пещерняците!

  67. 67 Профил на ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
    ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
    Рейтинг: 931 Неутрално

    тия боклуци да връщат всички евросъбсидии и да си ходя по селата

    няма за хатъра на 2-3 мутри да цялата държава да плаща скъпото жито и царевица, че те да карат мазератитата си

    ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
  68. 68 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    [quote#28:"courage.tcd"][/quote]

    Не всички пишат в Дневник. И вие с "многото профили" и половината фалшиви ли сте мнозинство ?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  69. 69 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Неутрално

    Зърнопроизводителите, градинарите и млекопроизводителите имат най-големи приходи и продават най-големи количества продукция, но те са и по-зависими от изкупните цени.

    Зърнарите печелят, смесените - оцеляват

    Като проследяват доходите от 2004 г. насам авторите на изследването заключават, че земеделците, които отглеждат зърнени култури, са спечелили най-много. Те отдават това най-вече на големия размер на стопанствата, върху които сеят те, както и от покачващите се цени. При среден доход от земеделие в ЕС от 18 000 евро на стопанство между 2010 и 2012 г. "зърнарите" са печелили по 29 000. Отглеждането на други полски култури (25 000 евро), виното (23 000 евро), млекопроизводството (22 000) и градинарството (20 000) също са носили доходи над средните. В същото време овощните култури, животните на свободна паша и особено смесените стопанства (10 000 евро) са под средните източници на печалба в сектора. Последните доминират в структурата на земеделието в България, Румъния и Португалия.

    В същото време обаче зърнопроизводителите са изложени на по-висок риск от колебанията в цените на световните пазари, както и от качеството на реколтата. Нестабилността на доходите при полските култури и смесените ферми също е висока, докато при градинарството и овощарството е най-ниска, тъй като при тях търсенето е постоянно, а и те са ориентирани повече към вътрешните пазари в ЕС.

    Нито една от новите членки на ЕС обаче не е рекордьор по доходи, според типа на отглежданата продукция. При полските култури най-много печелят датските, британските и холандските фермери. От градинарство - във Великобритания и Холандия, но Унгария вече е над средните за ЕС нива. От вино - Люксембург изпреварва Франция. Преди кризата в млечния сектор, той е бил най-печеливш в Италия, но Чехия и Унгария настигат средните нива на доходност.

    Стопанствата, организирани като кооперативи са по-устойчиви от индивидуалните ферми, заради размера на обработваемите площи, който намалява производствените им разходи и ги позиционира по-добре на пазара. В България и Румъния тази разлика е два пъти по-видима, отколкото в Западна Европа.

    Земеделците не са бедни

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  70. 70 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1750 Весело

    Комбайнеро - Интелигентска
    https://youtu.be/XH6w5AKvjHs?si=j577vG8BWopr4p1Q

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  71. 71 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    До коментар [#65] от "The Crusader": Не знаех, че в Дания произвеждат пшеница, браво! Отлични познания! Не чух обаче отговор- в коя от тези държави печалбата в земеделието е по-висока от банковия сектор.

  72. 72 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Неутрално

    До коментар [#71] от "Kaka Mara":

    Глупав въпрос.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  73. 73 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Неутрално

    Основният източник на приходи за земеделеца е пазарната реализация на продукцията му - средно за ЕС 86%. А в България и Румъния той е дори по-висок - 88 на сто. Останалото идва от субсидиите - текущи и инвестиционни. Колкото по-голямо е стопанството, толкова по-малко то зависи от субсидиите. В малките фамилни ферми те могат да внасят до 1/5 от годишния доход, в големите - едва 1 от 10 евро. Различните видове подпомагане - европейско и национално, имат различна тежест, в зависимост от типа дейност.Те са едва 5% в градинарството, зърнените култури и винопроизводството. Така че при последните дори големи промени в размера на субсидиите, няма да имат особен ефект върху приходите, заключават авторите на проучването.

    Разходите се влияят от повече фактори. Те са свързани с покупката/отглеждането на посадъчен материал, торове (покупката/развъждането на животни, фураж), покупката на техника, строителство, енергия. 15% отиват в амортизация, 9 на сто за заплати, 5% за рента и 3% - за изплащане на заеми. Българските и румънските стопани плащат най-висока рента в ЕС като дял от общите си разходи - 7 на сто, докато в централноевропейските държави, тя е около 3%. Затова пък за тях погасяването на кредити е само 1% от общите харчове, изчисляват авторите на парламентарното изследване. Цените на всички разходни пера са поскъпнали, най-много - енергията и торовете.

    Заплатите не са определящ фактор за баланса на средната ферма. Въпреки че през последните 10 г. те растат номинално, се увеличава и дела на неплатения труд (на членове на семейството). Различията в заплащането в различните европейски държави продължават да са големи и варират между 15 евро на час в Дания, Швеция и Холандия и под 3 евро у нас и в Румъния.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  74. 74 Профил на tku36396974
    tku36396974
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Нито един трактор от марката Белорус не се вижда по пътищата. Жалко, че държавата създаде такава ламя.

  75. 75 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    До коментар [#72] от "The Crusader":😂 нещо замлъкна , а? Герберска шушумига

  76. 76 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4382 Неутрално

    България преди 35 години имаше три пъти повече индустрия и десет пъти повече селско стопанство от сега.

    [email protected]
  77. 77 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4382 Неутрално

    Западът излъга българите като индианци, и ги направи пазар за своята стока, и да не са производител - с лошо образование и медицина..

    [email protected]
  78. 78 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    До коментар [#42] от "sa6":

    Той е доволен, че е оцелял. Голяма цел си е поставил - да оцелява.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 80 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4382 Неутрално

    До коментар [#61] от "Изобличител":

    ПП е проект на незакритото ДС, на Асен дядото е полковник Вандов, на Бонев е Станиш Бонев, бащата на Кирето е кукловод от ДС с колегата си - ТРАКТОРЪТ, за ниския генерал знаете какъв е....

    [email protected]
  81. 81 Профил на Long John Silver
    Long John Silver
    Рейтинг: 470 Весело

    Браво на хората. С тях сме.
    —цитат от коментар 17 на vovka

    Браво. Майбасите ще ти подарят един китайски москвич.

  82. 82 Профил на Александър Стефанов
    Александър Стефанов
    Рейтинг: 687 Разстроено

    Хората просто се борят за право си да имат новите Майбах и Бентли, че на старите им свърши маслото, а тука банда серсеми ги плюе. Егати гандярите сте всички. :(

    Безличен, средно до ниско интелигентен глупак. Полза нулева.
  83. 83 Профил на Long John Silver
    Long John Silver
    Рейтинг: 470 Весело

    България преди 35 години имаше три пъти повече индустрия и десет пъти повече селско стопанство от сега.
    —цитат от коментар 76 на karabastun

    А защо фалирахме тогава? Да няма нещо общо с любимия СССР?

  84. 84 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    Винаги когато са ни управлявали комунисти е било така - протест след протеста. Тогава бяха бащите и дядовците, а сега са синовете и внуците. На тях не им пука, всеки ден на власт е важен, за да могат да крадат и да прикриват. Една година им е достатъчна. После с откраднатите пари хем си живят и си въртят бизнес, хем атакуват безспирно следващите които са на власт и така се върти колелото.
    —цитат от коментар 61 на Изобличител


    Бащите им искаха да направят България 16-а съветска република, децата им - 51-ви щат на Америка

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  85. 85 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4382 Неутрално

    До коментар [#83] от "Long John Silver":

    Защото номенклатурата с помощта на ДС ограби всичко, докато платени второразредни ''политици'' и ''експерт'' баламосваха народа!

    [email protected]
  86. 86 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Зърнарската и руската мафия дружно са се изправили срещу България!
    И парламент и правителство трябва да знаят - нито стъпка назад!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  88. 88 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    До коментар [#80] от "karabastun": И тази лъжа брадяса, бе бастун! Не ви ли спуснаха нещо по- ново?

  89. 89 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    До коментар [#87] от "jun041178189": В момента това се случва, но в устните на рашистите

  90. 90 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Весело

    Денков: Част от исканията са решени, останалата - не могат да бъдат решени
    ============
    Като не можеш, оставката и бай бай .... идва Габриел и решава проблемите.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  91. 91 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Браво на хората. С тях сме.
    —цитат от коментар 17 на vovka


    Кои са хората? Тези с майбасите дето искат да яхнат българите с високите цени на скапаното си зърно ли?
    А кои сте вие- съмишленици на копейкин нинова и руския пРезидент!
    Вървете дружно на Х....!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  92. 92 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1377 Гневно

    Мернах репортаж тази сутрин, арогантността на тези "протестиращи" е безгранична, освен парад на скъпите им трактори, ограничават придвижването на българските граждани, изнудват правителството, дори са си поръчали освен плакати и бели тениски с надпис "Терорист" на гърдите, жалка история. Трябва да подкрепим премиера, не като Надежда Йорданова, която веднага започна да се извинява. И не, това не са "земеделци", а едри собственици на земя и усвоители на европейски субсидии, които в момента протестират срещу решенията на същата ЕК, която ги направи приказно богати!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  93. 93 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1621 Весело

    Хората просто се борят за право си да имат новите Майбах и Бентли, че на старите им свърши маслото, а тука банда серсеми ги плюе. Егати гандярите сте всички. :(
    —цитат от коментар 82 на Александър Стефанов


    Ще имат, когато цъфнат налъмите....

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  94. 94 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    До коментар [#5] от "shipka.1877":

    Разбира се, че зърнарите са баш комунета!

  95. 95 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    До коментар [#7] от "sa6":
    Внучето нали е вашите, що се заяждаш с него!?

  96. 96 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Мернах репортаж тази сутрин, арогантността на тези "протестиращи" е безгранична, освен парад на скъпите им трактори, ограничават придвижването на българските граждани, изнудват правителството, дори са си поръчали освен плакати и бели тениски с надпис "Терорист" на гърдите, жалка история. Трябва да подкрепим премиера, не като Надежда Йорданова, която веднага започна да се извинява. И не, това не са "земеделци", а едри собственици на земя и усвоители на европейски субсидии, които в момента протестират срещу решенията на същата ЕК, която ги направи приказно богати!
    —цитат от коментар 92 на etty1


    Скъпите трактори на зърнената мафия са купени с европейски пари!
    За това всеки преминаващ покрай тях трябва да им изпраща съответната благословия или с думи или със среден пръст...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  97. 97 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2291 Весело

    ограничават придвижването на българските граждани, изнудват правителството, дори са си поръчали освен плакати и бели тениски с надпис "Терорист" на гърдите, жалка история
    —цитат от коментар 92 на etty1


    Точно като ония палаткаджии 2020 г на Орлов мост, нали ?
    Наистина, това с белите тениски е много, много нагло. Конфискация на тракторите и затвор !!! Как си позволяват !!!!

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  98. 98 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    До коментар [#90] от "The Crusader": Ще ги реши, ама със субсидиите на ГЕРБ

  99. 99 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    България преди 35 години имаше три пъти повече индустрия и десет пъти повече селско стопанство от сега.
    —цитат от коментар 76 на karabastun


    Много грешиш :)

  100. 100 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    До коментар [#15] от "sa6":

    Субсидии за производители да 5000 декара, за другите да се оправят сами!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK