"Лидерът на ДПС Лютви Местан пък в средата на септември миналата година опитвайки се да се разграничи от връзки с олигархията, заяви че не познава Цветан Василев и призова Борисов и президента Росен Плевнелиев да кажат колко пъти са се срещали с банкера."
Даващите парите не са доволни от посредниците , сиреч Главатарите на партиите !
Явно Главатарите заделят все по голям % от далаверите и Биг Бос е недоволен !!
Затова е решил да ги шунтира и директно да дърпа конците на Държавата чрез личната си марионетка (има ли смисъл да пояснявам коя) !!!
[quote#6:"dogwoman"]Предполагам, това е проява на някакво селяндурско чувство за хумор?[/quote]
Простакът си е простак. Дори и облечен в злато!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Митко Василев, циничен си. Евромайки е едно от смислените неща в страната! И не виждам защо да не се промени всичко с Бареков. Избирахме какви ли не. ЦАре, хора със съмнително минало.
6 министъра били на КТБ, а останалите на Цветан Василев.
Ако беше лапнал и ДАНС, щеше да е всичко коз, а сега служителите-подслушвачи се налага да одят при Доган на крака, че да докладват, пък той на Цветан Василев,
то става "развален телфон".
Боку казал "Доган е велик", пък по линията докато стигне до Ахмед и става "Местан е чук".
Цитат на деня: Политиците се мислят за всемогъщи и недосегаеми. Системата скоро ще се промени
Ами променете я бе, Цецо! И аз ви се чудя, с кой акъл оставихте да се разпореждат в България разни въшливи политици, които само ви гледат в ръцете. А ви се правят на всемогъщи и недосегаеми, на всичко отгоре. Много ги разгащихте напоследък - и Парламент, и Президент, и Министерски съвет, и Полиция, и Държавна Администрация. Колкото до гражданите, тях не ги мислете. Те имат петвековен тренинг и едва ли ще ви създадат сериозни проблеми.
[quote#23:"sewer70"]Илия Павлов, Емил Кюлев , Цв. Василев .... Да влезе следващият ! [/quote]
Дрън-дрън...това да не ти е американски съд Още малко ще искаш истината и само истината....
Бааа... д.ба... тъкмо гледам сериала The Blacklist....Хайде не давай идеи на продуцентите у Холивуд!
Или имаш впредвид настройка на оптичните прибори и корекция на траекторията...
Така съм съгласен.
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
Политиците са подставени лица, които всеки може да оплюва безнаказано. Истинските управляваи дърпат конците в сянка и никои не смее да се заяде с тях сериозно.
До коментар [#33] от "Van Damme":
Истинските управляваи дърпат конците в сянка и никои не смее да се заяде с тях сериозно.
..........
Да де, само дет в Германия конците ги дърпат БМВ,Волксваген,Ауди, Мерцедес, Тисен, Сименс, Байер и прочие,
а у нас
шумкар номенклатурата, която вече успя да доведе НРБ до фалит, та нищо добро не чака и РБ, понеже не стават за нищо, лузъри са, прекрачвайки Калотина и Цветан Василев е бай Гуй, никой. Тия паразите виреят само у нас, без нас - няма паразити шумкарски. 2 млн духнаха, останалите са на доизгаряне.
До коментар [#31] от "drakar65":
Бааа... д.ба... тъкмо гледам сериала The Blacklist....
.........
Концепцията са чопнали от Томас Харис - Мълчанката, не мислиш ли?
До коментар [#36] от "Росен (Проклет да си завинаги Сидеров)":
Когато приемникът умре, тогава умира и паразита.
.............
Или когато приемникът са нагълта със субстанции, които убиват паразита, но не и него.
Нещо напълно неконвенционално трябва да се направи, да се провокира рестарт на системата.
[quote#36:"Росен (Проклет да си завинаги Сидеров)"]Когато приемникът умре, тогава умира и паразита. [/quote]
Да, ама си хвърля семето и то се мести в друг приемник. А има и паразити, които увреждат приемника до там, че променят поведението му и той нарочно става жертва, за да може паразитът да се премести в друг приемник и отново да съществува.
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
До коментар [#40] от "Тони Шнайдера":
Братчед, затова хората са измислили Райд/изтребва ги до крак/, а не са оставили нещата в ръцете на небързащата за никъде еволюция.
..........
Да, у нас този подход се наричаше "Поздрав от Гешев".
Но сега паразита е в мозъка на приемника, контролира моторно-двигателната му система, но нервната не е блокирал с халюциногени, че да може да се гърчи.
Мозъкът трябва да бъде сменен. Разбирай "елита".
" Едно е безспорно - собственикът на Корпоративна търговска банка умее да прави свои пари от чуждите и особено от държавните. Само за няколко години не без помощ от държавата той успява да развие бизнес за стотици милиони и да натрупа около 600 милиона лева лично богатство."
Олигархът Цветан Василев казва че политиците се мислят за всемогъщи и недосегаеми и че системата скоро ще се промени.
Ха-ха смях в залата. Ех, какво да кажем ние с гайдите.
[quote#38:"СДС"]Нещо напълно неконвенционално трябва да се направи, да се провокира рестарт на системата.[/quote]
Братчед, "неконвенционалното" се нарича един най-обикновен и "конвенционален бой". Бой, без идеологии и без последващи петилетни планове. Бой без революционни напъни и без жажда за отмъщение. Както и без въпроси, в коя банкова сметка, или в кой дюшек, са каширани парите. Бой, бавен и напоителен, като есенен дъжд. Бой, без злоба и без жестокост. Бой "смъртоносен", както ще го нарече след време историята. Защото оня "бой последен" видяхме, че не свърши никаква работа, щом пак ни се налага, да запретваме ръкавите.
[quote#38:"СДС"]Нещо напълно неконвенционално трябва да се направи, да се провокира рестарт на системата. [/quote]
Всъщност, май не ни трябва рестарт на системата, а създаване на напълно нова такава - аз например сериозно обмислям напоследък идеята да изоставя Windows и да премина на Linux.
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
До коментар [#43] от "Тони Шнайдера":
Бой, без идеологии и без последващи петилетни планове.
...........
Бой, ама това си е баш конвенционално за нас , съгласувано и според българският манталитет - бой, кютек и през стената с главата.
Аз викам нещо по-така, хитро, финно, дет се вика
"ефропейско" бе.
Да речем България се обезлюдни за период от 10 г., номенклатурните чорбаджии остават без приемник, от който да смучат кръв, съсухрят се, заприличват на чируси. В това време нашите бачкат и пестят навън, след 10 г. обединяват сили и се връщат , инвестирайки в българската икономика със свежи пари и ноу-хау. За целта е нужна координация м/у българите в чужбина. Вестник "Будилникъ" издаван в Лондон се ръководи от човек близък до Доган, турчин е. Не за такива координирани платформи говоря! За истински, неподправени.
[quote#44:"captainFill"]май не ни трябва рестарт на системата, а създаване на напълно нова такава - аз например сериозно обмислям напоследък идеята да изоставя Windows и да премина на Linux. [/quote]
Братчед, ще ти предложа едно, още по-радикално решение - продай си компютъра.
С този трябва да почнем.После Пеевски, Доган, Местан, Станишев, Орешарски, Сидеров, Бареков, Борисов и прочие, за да се изчистим от наглостта, лъжата и омерзението.
[quote#45:"СДС"]Аз викам нещо по-така, хитро, финно[/quote]
Братчед, идеята е добра, но едва ли ще проработи. Олигархията ще си внесе маймуни от Африка ако се наложи, но тази земя, без население, няма да остане. А повечето от емигрантите, като гледам как са се напечелили, май проблемът им няма да е в инвестициите, а в липсата на пари за билети за връщане.
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
[quote#46:"Тони Шнайдера"]Братчед, ще ти предложа едно, още по-радикално решение - продай си компютъра. [/quote]
Единственият вариант да направя това е в случай, че купя нов, по-добър. Макар и да съм на 50, аз обичам игрите и компютъра ми е геймърски. Единственото нещо, от което наистина не мога да се откажа, е компютъра. Пристрастен съм.
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
[quote#58:"captainFill"]Единственият вариант да направя това е в случай, че купя нов, по-добър. Макар и да съм на 50, аз обичам игрите и компютъра ми е геймърски. Единственото нещо, от което наистина не мога да се откажа, е компютъра. Пристрастен съм. [/quote]
До коментар [#48] от "Тони Шнайдера":
повечето от емигрантите, като гледам как са се напечелили, май проблемът им няма да е в инвестициите, а в липсата на пари за билети за връщане.
...........
Хаха, де да беше така. Проблемът е, че емигрантите ни са българи и навън. Първата им е работа е да си купят дом, собствен. Без изключение.
А купиш ли си дом, за връщане може да става дума през лятото, на почивка. А свикнеш ли след 5 г на бездупкови пътища, точен транспорт, нормално обслужване и администрация , която стои зад теб, забрави да се върнат.
[quote#60:"ariel28"]Да позная...Военни игри, нали, капитане?[/quote]
Естествено, FPS, любимите ми игри са поредицата Half-Life Half-Life 2 ... Не обичам прекалено реалистичните игри, а предпочитам тези с елемент на фантастика. Доста ми бяха реалните стрелби в армията. Даже обмислям да напиша една книга за Gordon Freeman по тези игри, но знам, че няма да се получи, ще имам проблем с авторските права. Може обаче да си напиша нещо за собствено удоволствие, без да го публикувам, да веселя племенниците си. По този начин преди години написах около 300 страници по Quake 2, но си изгубих ръкописа в Сърбия. Племенникът ми идваше всяка вечер да прочете поредната глава и много се кефеше на историята.
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
[quote#63:"captainFill"]любимите ми игри са поредицата Half-Life Half-Life 2 ... [/quote]
Ееее...нема начин за няколко +++ или !!!
И за мен са!
[quote#63:"captainFill"]Даже обмислям да напиша една книга за Gordon Freeman по тези игри, но знам, че няма да се получи, ще имам проблем с авторските права. [/quote]
Давай...пиши...Смени някоя буква от оригиналното заглавие, ама да звучи подобно, адвокатите ще се хванат за фалангите на долните крайници...
Мани ги тия с авторските права!
На теб ще дам пари, на тях никога!
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
ПОЛИТИЧЕСКАТА СИСТЕМА В България може да се промени само чрез прилагане в пълна мяра на Германския моел за денацификация/декомунизация на обществото ,Лустрация на 550 хил.червени и агентурни бандита ограбили националното богатство на страната и спестяванията на хората ,Национализация на всичко заграбено по род и произход и Народен съд над всички политически,криминални и нравствени престъпници.Само по този път може да се смени политическата система.А за агентурното минало на този тип ще дойде скоро времето на истината ,заедно със смяната на системата.
[quote#64:"drakar65"]Мани ги тия с авторските права!
На теб ще дам пари, на тях никога! [/quote]
Ти наистина ли ... Аз вече имам идея как да направя това, а имам и опит от предишните си литературни изцепки. Ще ми трябва обаче добър филолог, за да ме редактира, защото стилът ми, меко казано, не е най-добрия. Откъм идеи обаче, съм препълнен.
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
"Скоро системата ще се промени"
Интересно на този защо му трябва промяна, като статуквото го устройва чудесно. Кланят му се като на господ, изпълняват желанията му, защитават интересите му. От това по-хубаво - здраве. Сега пък и промяна му се приискала. И този се опитва да демагогства и да хитрува, но ми се струва, че е много плосък. Хванал се е сега с Бареков и мисли, че е хванал бога за брадата. Аман от бивши и настоящи ченгета, които се опитват да ни учат на демокрация и правов ред.
[quote#71:"vesselin5"]Този лъха на балканска посредственост, облечена в костюм. И това просто няма как да се скрие.[/quote]
След Освобождението на власт са застанали "хайдути" и "опълченци", слезли направо от кошарите.
След 1944 на власт са застанали "партизани" и въобще "борци", слезли от кошарите или излезли от затворите.
След 1989 на власт са същите, пребоядисани като "капиталисти".
Навсякъде по всяко време върлува бай Ганю.
Достатъчно е да си като Барека - въртиш, сучеш, мажеш за да се навреш във или около властта за да има келепир.
[quote#68:"captainFill"]а имам и опит от предишните си литературни изцепки.[/quote]
Имам предвид, писането на разни истории по компютърни игри, и не само това. Спомням си с голямо удоволствие как в Сърбия забавлявах децата на шефа си в автосериза със измислените си истории за един английски пират и неговата любима, вечно чакаща го туркиня Айша, дъщеря на турски паша в Тунис ...
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
Достатъчно се е налапал, сега иска директна власт. Такива са смешните български бизнесмени, които крият на дядо си цървулите под леглото, вместо да ге закачат на стената.
[quote#50:"martin4y"]смешна история. чак ще ревна[/quote]
Да, за реване е, но не от смях.
Наялата се въшка излезе директно на челото и заявява, че приемника и трябва да е благодарен от нейното паразитиране и от изсмукването на жизнените и сокове, а не да се опитва да я смаже.
Цветан Василев ще промени системата по начин, пред който и най-активните времена на бесен комунизъм и ДС-диктат ще ни се сторят анархия.
На практика мутрокрацията, слугинажа, олигархично-едноличния модел, успя да задуши и малкото останал разум във всички псевдопартии. Франкенщайн, роден от алчноста на политическите глупаци, ала за разлика от романа, това чудовище няма да умре от вилите и лопатите/просто защото то държи склада с тях/ Мутризацията завърши успешно България официално е страна на мафиотска структура.
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
"Мутризацията завърши успешно България официално е страна на мафиотска структура. " Дали? Дали не иде серия две? Структуриране на мафиотското общество? И, ако това ни тежи и не го искаме, помислете какво ще дойде на негово място, под вещите насоки на този човек и подобните му?!
Цецо мустака сигурно е чел ционистките протоколи и сега се прави на Нострадамус. Само че ако ги е чел наистина знае че той ще е сред първите дето ще си "отидат".
Дали само този човек е виновен?
Цитата от статията е показателен, струва ми се:
"При избирането на кабинета "Орешарски" бившият премиер Бойко Борисов заяви "Бих искал да поздравя Цветан Василев - той направи добър проект с това правителство. А и новият проект, който готви за зимата с вашия шеф, също е добре подплатен"
Не, за бога! Дадох само един пример, който е пред очите на всички. Но има още много, не толкова явни, даже, скрити. И, все пак, не толкова много, защото истинското управление и политическо инженерство се прави от много малко хора, които си пазят личното пространстви, бягат от медийна популярност.
Явно сме влезли в периода на заплахите. Станишев плаши, че ще изрови земята, но ще спечели предстоящите избори. Цветан Василев плаши със смяна на системата. В неговите уста това наистина звучи страшно. Първите БСП-ари плашат с изключване, колегите си, които подкрепят, или направо отиват в АБВ. Не са спирали да ни плашат, че ако падне тази хидра, ще ни лапне ГЕРБ. Аз не виждам разлика. Даже, мисля си, че като ни дооглозгат, сами ще ни подхвърлят я на ГЕРБ, я на Атака, я на АБВ, или Бареков...
До коментар [#89] от "goblenka":
Нямам възражения по коментара ти.
Изказването на Цветан Василев ми звучи особено заплашително.
Какво означава смяна на системата? У нас демокрацията е фасадна, но поне привидно се спазват принципите на демокрацията.
При смяна на системата, според гореспоменатия, даже и демократичните принципи ли ще се променят?
Ти как го разбираш?
Как ли? Фасадната демокрация пада. Настъпва откровената, негримирана и недискретна олигархия и започва битката кой по по най. Тя ще е по правилата на кеча. А, на нас, "простолюдието," не ни остават много опции: мълчание, послушание, подмазване и това само срещу правото да дишаш. Социалните права ще са екстри за послушните. За политически права никой да не мисли! Политиката не е за всеки! Ето това мисля и това разбирам от казаното. Никой да не си мисли, че ще му се позволи да коментира критично техни величества! Питате " кой"? Скоро ще видите!
[quote#22:"emiromar"] Евромайки е едно от смислените неща в страната! И не виждам защо да не се промени всичко с Бареков. [/quote]
Пич, евромайките да си гледат евродецата.
На България и трябват евромеркелки.
До коментар [#93] от "goblenka":
Напротив. Колкото повече хора и колкото по - рано разберем това, толкова по-голям е шансът ни да реагираме.
Въпреки че не съм оптимист.
И аз не съм. Прочетох пост на Багаин, че се кефел много на кофите помия, които ще се леят. До като това е кефът, който се търси, не очаквай нищо добро. за да се случи, то трябва да се изиска твърдо. Кой да го изиска? Този, дето си играе в помията ли?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Митко Василев
Рейтинг: 676 ВеселоДа ве, с Барека и евро-матките му
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаzapadnqka
Рейтинг: 532 НеутралноДа узаконят лобирането че поне да се дава на светло и да може да се протестира.
And Freedom for allzapadnqka
Рейтинг: 532 Неутрално"Лидерът на ДПС Лютви Местан пък в средата на септември миналата година опитвайки се да се разграничи от връзки с олигархията, заяви че не познава Цветан Василев и призова Борисов и президента Росен Плевнелиев да кажат колко пъти са се срещали с банкера."
And Freedom for allТова и аз искам да го знам ако е вярно.
Tod
Рейтинг: 1416 ВеселоНеска напрао съм облъчен от цитати...БАСТА!...
Истината няма пресечна точка с популизма на БСПджендър NATO generals
Рейтинг: 1042 ВеселоА кой ще бъде този олигарх, който ще има интерес да промени системата по такъв начин ?
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токАзКлавдия
Рейтинг: 965 НеутралноПредполагам, това е проява на някакво селяндурско чувство за хумор?
Доброто е заразноSS
Рейтинг: 2837 НеутралноДаващите парите не са доволни от посредниците , сиреч Главатарите на партиите !
Явно Главатарите заделят все по голям % от далаверите и Биг Бос е недоволен !!
Затова е решил да ги шунтира и директно да дърпа конците на Държавата чрез личната си марионетка (има ли смисъл да пояснявам коя) !!!
Peni Nikol
Рейтинг: 5704 Неутралнотоя капиталист е приятел и близък на всички министри и политици на ДПС и БСП .
Peni Nikolджендър NATO generals
Рейтинг: 1042 НеутралноКрай на недосегаемостта на политците не значи ли, някой от тях да бъде тикнат в затвора? Както става в Румънията, в Словения, да !
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токanthony68
Рейтинг: 233 НеутралноПолитическата система в България много скоро ще се промени... Колкото по-скоро, толкова по-добре!!!
chicago514
Рейтинг: 1144 ВеселоБареков,министър председател,а Мъри Стоилов президент.
Geoimg
Рейтинг: 740 ВеселоСистемата - мебелите, работничките...
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Сабака Баскервіляў
Рейтинг: 451 ВеселоКрайно време е да изринем цялата компроментирала се паплач от управлението. И на първо място герберската такава!
Ще не вмерла УкраїнаGeoimg
Рейтинг: 740 Весело[quote#8:"peni_nikol.53."]тоя капиталист е приятел и близък на всички министри и политици на ДПС и БСП [/quote]
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Само на тях ли
pavaroti
Рейтинг: 177 НеутралноДа вземат да осъдят някой политик! Само, че това ще стане само, ако се сменят съдиите и те да нямат политическа окраска.
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно"...Политическата система в България много скоро ще се промени..."
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Ох...чакаме с нетърпение новата Пеевституция с чл.Първи...Партийната система е "Без цензура"...
Храбър
Рейтинг: 1983 Неутрално[quote#6:"dogwoman"]Предполагам, това е проява на някакво селяндурско чувство за хумор?[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Простакът си е простак. Дори и облечен в злато!
Митко Василев
Рейтинг: 676 НеутралноДо коментар [#8] от "peni_nikol.53.":
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаДо коментар [#14] от "Geoimg*":
По-скоро е техен притежател.
Nikoi
Рейтинг: 839 Неутралноабе хубоу го казал ,ама то важи и за него
machinarium
Рейтинг: 458 НеутралноТези думи ако бяха казани от някой друг, едва ли щеше да попадне в тази рубрика
Белият Негър
Рейтинг: 769 ВеселоИнтересно защо, и на седерастите, и на комунистите , все им е виновен ГЕРБ?
Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.emiromar
Рейтинг: 402 НеутралноМитко Василев, циничен си. Евромайки е едно от смислените неща в страната! И не виждам защо да не се промени всичко с Бареков. Избирахме какви ли не. ЦАре, хора със съмнително минало.
Jorro Jorrov
Рейтинг: 627 ВеселоИлия Павлов, Емил Кюлев , Цв. Василев .... Да влезе следващият !
СДС
Рейтинг: 1418 Весело6 министъра били на КТБ, а останалите на Цветан Василев.
nemo malus felix, minime corruptor.Ако беше лапнал и ДАНС, щеше да е всичко коз, а сега служителите-подслушвачи се налага да одят при Доган на крака, че да докладват, пък той на Цветан Василев,
то става "развален телфон".
Боку казал "Доган е велик", пък по линията докато стигне до Ахмед и става "Местан е чук".
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#23:"sewer70"]Да влезе следващият ![/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Хъхъхъ...черен, но хумор...евала
socialen
Рейтинг: 402 НеутралноМного е прав човекът!
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgTod
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#11:"chicago514"]Бареков,министър председател,а Мъри Стоилов президент.
Истината няма пресечна точка с популизма на БСП--------------
Перуката къф шъ гу прайм?...
krasimiren
Рейтинг: 515 Весело...ъъъъ ,чакаите бе ,този ,ся ,от кои е ,? или играе соло ?и що банкер ,ще сменя системата?
teller
Рейтинг: 452 НеутралноНякои банкери също се мислят за недосегаеми, но и това ще се промени и то доста по-бързо отколкото те предполагат.
Koba Stalin
Рейтинг: 1416 ВеселоЦитат на деня: Политиците се мислят за всемогъщи и недосегаеми. Системата скоро ще се промени
/не се чете/Ами променете я бе, Цецо! И аз ви се чудя, с кой акъл оставихте да се разпореждат в България разни въшливи политици, които само ви гледат в ръцете. А ви се правят на всемогъщи и недосегаеми, на всичко отгоре. Много ги разгащихте напоследък - и Парламент, и Президент, и Министерски съвет, и Полиция, и Държавна Администрация. Колкото до гражданите, тях не ги мислете. Те имат петвековен тренинг и едва ли ще ви създадат сериозни проблеми.
drakar65
Рейтинг: 1416 Весело[quote#23:"sewer70"]Илия Павлов, Емил Кюлев , Цв. Василев .... Да влезе следващият ! [/quote]
Дрън-дрън...това да не ти е американски съд
Бааа... д.ба... тъкмо гледам сериала The Blacklist....Хайде не давай идеи на продуцентите у Холивуд!
Или имаш впредвид настройка на оптичните прибори и корекция на траекторията...
Така съм съгласен.
Мафията си има държава
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#2] от "zapadnqka":
Не е лоша идея. 2% of DC residents are lobbyists. Wall Street has 4 lobbyists for every member of Congress.
Cayo Lara
Рейтинг: 627 НеутралноПолитиците са подставени лица, които всеки може да оплюва безнаказано. Истинските управляваи дърпат конците в сянка и никои не смее да се заяде с тях сериозно.
hasta la victoria siempreСДС
Рейтинг: 1418 ВеселоДо коментар [#33] от "Van Damme":
nemo malus felix, minime corruptor.Истинските управляваи дърпат конците в сянка и никои не смее да се заяде с тях сериозно.
..........
Да де, само дет в Германия конците ги дърпат БМВ,Волксваген,Ауди, Мерцедес, Тисен, Сименс, Байер и прочие,
а у нас
шумкар номенклатурата, която вече успя да доведе НРБ до фалит, та нищо добро не чака и РБ, понеже не стават за нищо, лузъри са, прекрачвайки Калотина и Цветан Василев е бай Гуй, никой. Тия паразите виреят само у нас, без нас - няма паразити шумкарски. 2 млн духнаха, останалите са на доизгаряне.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 Гневно...........Най-големият ни проблем, е че политиците в моята страна си мислят, че са всемогъщи и недосегаеми..........
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoГолемия проблем е, че такива като тебЕ се смятат за недосегаеми, но това скоро ще се промени.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#34] от "СДС":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoКогато приемникът умре, тогава умира и паразита.
СДС
Рейтинг: 1418 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "drakar65":
nemo malus felix, minime corruptor.Бааа... д.ба... тъкмо гледам сериала The Blacklist....
.........
Концепцията са чопнали от Томас Харис - Мълчанката, не мислиш ли?
СДС
Рейтинг: 1418 НеутралноДо коментар [#36] от "Росен (Проклет да си завинаги Сидеров)":
nemo malus felix, minime corruptor.Когато приемникът умре, тогава умира и паразита.
.............
Или когато приемникът са нагълта със субстанции, които убиват паразита, но не и него.
Нещо напълно неконвенционално трябва да се направи, да се провокира рестарт на системата.
captainFill
Рейтинг: 812 Весело[quote#36:"Росен (Проклет да си завинаги Сидеров)"]Когато приемникът умре, тогава умира и паразита. [/quote]
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".Да, ама си хвърля семето и то се мести в друг приемник. А има и паразити, които увреждат приемника до там, че променят поведението му и той нарочно става жертва, за да може паразитът да се премести в друг приемник и отново да съществува.
Koba Stalin
Рейтинг: 1416 Весело[quote#36:"Росен (Проклет да си завинаги Сидеров)"]Когато приемникът умре, тогава умира и паразита.[/quote]
/не се чете/Братчед, затова хората са измислили Райд/изтребва ги до крак/, а не са оставили нещата в ръцете на небързащата за никъде еволюция.
СДС
Рейтинг: 1418 НеутралноДо коментар [#40] от "Тони Шнайдера":
nemo malus felix, minime corruptor.Братчед, затова хората са измислили Райд/изтребва ги до крак/, а не са оставили нещата в ръцете на небързащата за никъде еволюция.
..........
Да, у нас този подход се наричаше "Поздрав от Гешев".
Но сега паразита е в мозъка на приемника, контролира моторно-двигателната му система, но нервната не е блокирал с халюциногени, че да може да се гърчи.
Мозъкът трябва да бъде сменен. Разбирай "елита".
baxter
Рейтинг: 684 Неутрално" Едно е безспорно - собственикът на Корпоративна търговска банка умее да прави свои пари от чуждите и особено от държавните. Само за няколко години не без помощ от държавата той успява да развие бизнес за стотици милиони и да натрупа около 600 милиона лева лично богатство."
Олигархът Цветан Василев казва че политиците се мислят за всемогъщи и недосегаеми и че системата скоро ще се промени.
Ха-ха смях в залата. Ех, какво да кажем ние с гайдите.
Koba Stalin
Рейтинг: 1416 Весело[quote#38:"СДС"]Нещо напълно неконвенционално трябва да се направи, да се провокира рестарт на системата.[/quote]
/не се чете/Братчед, "неконвенционалното" се нарича един най-обикновен и "конвенционален бой". Бой, без идеологии и без последващи петилетни планове. Бой без революционни напъни и без жажда за отмъщение. Както и без въпроси, в коя банкова сметка, или в кой дюшек, са каширани парите. Бой, бавен и напоителен, като есенен дъжд. Бой, без злоба и без жестокост. Бой "смъртоносен", както ще го нарече след време историята. Защото оня "бой последен" видяхме, че не свърши никаква работа, щом пак ни се налага, да запретваме ръкавите.
captainFill
Рейтинг: 812 Весело[quote#38:"СДС"]Нещо напълно неконвенционално трябва да се направи, да се провокира рестарт на системата. [/quote]
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".Всъщност, май не ни трябва рестарт на системата, а създаване на напълно нова такава - аз например сериозно обмислям напоследък идеята да изоставя Windows и да премина на Linux.
СДС
Рейтинг: 1418 ВеселоДо коментар [#43] от "Тони Шнайдера":
За истински, неподправени.
nemo malus felix, minime corruptor.Бой, без идеологии и без последващи петилетни планове.
...........
Бой, ама това си е баш конвенционално за нас , съгласувано и според българският манталитет - бой, кютек и през стената с главата.
Аз викам нещо по-така, хитро, финно, дет се вика
"ефропейско" бе.
Да речем България се обезлюдни за период от 10 г., номенклатурните чорбаджии остават без приемник, от който да смучат кръв, съсухрят се, заприличват на чируси. В това време нашите бачкат и пестят навън, след 10 г. обединяват сили и се връщат , инвестирайки в българската икономика със свежи пари и ноу-хау. За целта е нужна координация м/у българите в чужбина. Вестник "Будилникъ" издаван в Лондон се ръководи от човек близък до Доган, турчин е. Не за такива координирани платформи говоря!
Koba Stalin
Рейтинг: 1416 Весело[quote#44:"captainFill"]май не ни трябва рестарт на системата, а създаване на напълно нова такава - аз например сериозно обмислям напоследък идеята да изоставя Windows и да премина на Linux. [/quote]
/не се чете/Братчед, ще ти предложа едно, още по-радикално решение - продай си компютъра.
salvador
Рейтинг: 740 НеутралноС този трябва да почнем.После Пеевски, Доган, Местан, Станишев, Орешарски, Сидеров, Бареков, Борисов и прочие, за да се изчистим от наглостта, лъжата и омерзението.
Комунистите са опасни за нашето здраве!!!Koba Stalin
Рейтинг: 1416 Весело[quote#45:"СДС"]Аз викам нещо по-така, хитро, финно[/quote]
/не се чете/Братчед, идеята е добра, но едва ли ще проработи. Олигархията ще си внесе маймуни от Африка ако се наложи, но тази земя, без население, няма да остане. А повечето от емигрантите, като гледам как са се напечелили, май проблемът им няма да е в инвестициите, а в липсата на пари за билети за връщане.
extraCACA
Рейтинг: 1665 Разстроено"Кризата ускорява този процес на промени. Политическата система в България много скоро ще се промени."
въх... ЕООД?
martin4y
Рейтинг: 233 Неутралносмешна история. чак ще ревна
Dehumanizer
Рейтинг: 1416 Неутрално"No One Here Gets Out Alive"
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»James Douglas Morrison
dante_18
Рейтинг: 741 Неутрално''Politicians come and go, but we'll be here forever.''
If you are going through hell... Keep going!dante_18
Рейтинг: 741 Неутрално''Politicians come and go, but we'll be here forever.''
If you are going through hell... Keep going!Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1733 ВеселоЦветлин Йовчев „консултира“ Богомил Манчев по „Белене“ -bogomil-manchev-po-belene/
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...http://www.mignews.info/cvetlin-jovchev-konsultira
The Blue Danube
Рейтинг: 515 НеутралноИван Славков беше професор.
За човека можеш да съдиш по приятелите му.Сотир Методиев Пеевски
Рейтинг: 564 ЛюбопитноКо? Неееее! Раздор между Господина и Гусина? Дали?
"ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"Ivaylo Daskalov
Рейтинг: 853 Неутралноще има разбира се , кукловодите разбраха на къде духа вятъра и че на куклите играта им е разкрита, затова всячески ще сменят персонала.
captainFill
Рейтинг: 812 Весело[quote#46:"Тони Шнайдера"]Братчед, ще ти предложа едно, още по-радикално решение - продай си компютъра. [/quote]
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".Единственият вариант да направя това е в случай, че купя нов, по-добър. Макар и да съм на 50, аз обичам игрите и компютъра ми е геймърски. Единственото нещо, от което наистина не мога да се откажа, е компютъра. Пристрастен съм.
ariel28
Рейтинг: 571 НеутралноТози изпълзя на светло и предрича голяма промяна? Имам някакво гадно чувство... "Гаче ли хващам жаба"...
'Let light surround you' Dream Theaterariel28
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#58:"captainFill"]Макар и да съм на 50, аз обичам игрите и компютъра ми е геймърски.[/quote]
'Let light surround you' Dream TheaterДа позная...Военни игри, нали, капитане?
Koba Stalin
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#58:"captainFill"]Единственият вариант да направя това е в случай, че купя нов, по-добър. Макар и да съм на 50, аз обичам игрите и компютъра ми е геймърски. Единственото нещо, от което наистина не мога да се откажа, е компютъра. Пристрастен съм. [/quote]
/не се чете/Братчед, тогава играй покер онлайн.
СДС
Рейтинг: 1418 ВеселоДо коментар [#48] от "Тони Шнайдера":
nemo malus felix, minime corruptor.повечето от емигрантите, като гледам как са се напечелили, май проблемът им няма да е в инвестициите, а в липсата на пари за билети за връщане.
...........
Хаха, де да беше така. Проблемът е, че емигрантите ни са българи и навън. Първата им е работа е да си купят дом, собствен. Без изключение.
А купиш ли си дом, за връщане може да става дума през лятото, на почивка. А свикнеш ли след 5 г на бездупкови пътища, точен транспорт, нормално обслужване и администрация , която стои зад теб, забрави да се върнат.
captainFill
Рейтинг: 812 Весело[quote#60:"ariel28"]Да позная...Военни игри, нали, капитане?[/quote]
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".Естествено, FPS, любимите ми игри са поредицата Half-Life Half-Life 2 ... Не обичам прекалено реалистичните игри, а предпочитам тези с елемент на фантастика. Доста ми бяха реалните стрелби в армията. Даже обмислям да напиша една книга за Gordon Freeman по тези игри, но знам, че няма да се получи, ще имам проблем с авторските права. Може обаче да си напиша нещо за собствено удоволствие, без да го публикувам, да веселя племенниците си. По този начин преди години написах около 300 страници по Quake 2, но си изгубих ръкописа в Сърбия. Племенникът ми идваше всяка вечер да прочете поредната глава и много се кефеше на историята.
drakar65
Рейтинг: 1416 Весело[quote#63:"captainFill"]любимите ми игри са поредицата Half-Life Half-Life 2 ... [/quote]
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!Ееее...нема начин за няколко +++ или !!!
И за мен са!
[quote#63:"captainFill"]Даже обмислям да напиша една книга за Gordon Freeman по тези игри, но знам, че няма да се получи, ще имам проблем с авторските права. [/quote]
Давай...пиши...Смени някоя буква от оригиналното заглавие, ама да звучи подобно, адвокатите ще се хванат за фалангите на долните крайници...
Мани ги тия с авторските права!
На теб ще дам пари, на тях никога!
Elena_Trajanova
Рейтинг: 684 Веселопозорен цитат от позорен мустак
Елена Траянова; Бясна съм и си искам парите!adenauer
Рейтинг: 571 ГневноДо коментар [#16] от "Γαλλα":
ПОЛИТИЧЕСКАТА СИСТЕМА В България може да се промени само чрез прилагане в пълна мяра на Германския моел за денацификация/декомунизация на обществото ,Лустрация на 550 хил.червени и агентурни бандита ограбили националното богатство на страната и спестяванията на хората ,Национализация на всичко заграбено по род и произход и Народен съд над всички политически,криминални и нравствени престъпници.Само по този път може да се смени политическата система.А за агентурното минало на този тип ще дойде скоро времето на истината ,заедно със смяната на системата.
carwindwrclir
Рейтинг: 515 НеутралноМой, България не е твоята страна! политьонките се мислят за всемогъщи, само в роднатат ти комуноидиотия, разбирай расия и производни!!!
And so something which I thought I was seeing with my eyes is in fact grasped solely by the faculty of judgement which is in my mind.captainFill
Рейтинг: 812 Весело[quote#64:"drakar65"]Мани ги тия с авторските права!
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".На теб ще дам пари, на тях никога! [/quote]
Ти наистина ли ... Аз вече имам идея как да направя това, а имам и опит от предишните си литературни изцепки. Ще ми трябва обаче добър филолог, за да ме редактира, защото стилът ми, меко казано, не е най-добрия. Откъм идеи обаче, съм препълнен.
apolitichna
Рейтинг: 458 Неутрално"Скоро системата ще се промени"
Интересно на този защо му трябва промяна, като статуквото го устройва чудесно. Кланят му се като на господ, изпълняват желанията му, защитават интересите му. От това по-хубаво - здраве. Сега пък и промяна му се приискала. И този се опитва да демагогства и да хитрува, но ми се струва, че е много плосък. Хванал се е сега с Бареков и мисли, че е хванал бога за брадата. Аман от бивши и настоящи ченгета, които се опитват да ни учат на демокрация и правов ред.
captainFill
Рейтинг: 812 ВеселоДо коментар [#64] от "drakar65":
315060
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".Ето ти един хумористичен разказ от мен, не е фантастика, а самата реалност, мисля да вкарам и доста хумор в Half-Life.
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=
vesselin p
Рейтинг: 770 НеутралноТози лъха на балканска посредственост, облечена в костюм. И това просто няма как да се скрие.
Цензуриран от антибългари.
Рейтинг: 515 ВеселоТо и с "бизнесмените" е така - мислят се за полубогове. Нал тъй бре Цецо ?
Цензуриран от антибългари.
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#71:"vesselin5"]Този лъха на балканска посредственост, облечена в костюм. И това просто няма как да се скрие.[/quote]
След Освобождението на власт са застанали "хайдути" и "опълченци", слезли направо от кошарите.
След 1944 на власт са застанали "партизани" и въобще "борци", слезли от кошарите или излезли от затворите.
След 1989 на власт са същите, пребоядисани като "капиталисти".
Навсякъде по всяко време върлува бай Ганю.
Достатъчно е да си като Барека - въртиш, сучеш, мажеш за да се навреш във или около властта за да има келепир.
captainFill
Рейтинг: 812 Весело[quote#68:"captainFill"]а имам и опит от предишните си литературни изцепки.[/quote]
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".Имам предвид, писането на разни истории по компютърни игри, и не само това. Спомням си с голямо удоволствие как в Сърбия забавлявах децата на шефа си в автосериза със измислените си истории за един английски пират и неговата любима, вечно чакаща го туркиня Айша, дъщеря на турски паша в Тунис ...
Dehumanizer
Рейтинг: 1416 НеутралноБареков, Прасето, Банкерът. Мязат на отрицателни герои от английска детска книжка от края на 19-ти век.
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»Chavo64
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#22] от "emiromar":
chavo64Ако верно не виждаш нищо лошо в "Бареков на власт", нещата при тебе отиват на зле.
Chavo64
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#69] от "apolitichna":
chavo64Достатъчно се е налапал, сега иска директна власт. Такива са смешните български бизнесмени, които крият на дядо си цървулите под леглото, вместо да ге закачат на стената.
goblenka
Рейтинг: 684 НеутралноЩом го казва този човек, политиците трябва да потреперят! Той има силата да променя!
goblenkaclutch
Рейтинг: 684 Разстроено[quote#50:"martin4y"]смешна история. чак ще ревна[/quote]
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)Да, за реване е, но не от смях.
Наялата се въшка излезе директно на челото и заявява, че приемника и трябва да е благодарен от нейното паразитиране и от изсмукването на жизнените и сокове, а не да се опитва да я смаже.
Цветан Василев ще промени системата по начин, пред който и най-активните времена на бесен комунизъм и ДС-диктат ще ни се сторят анархия.
На практика мутрокрацията, слугинажа, олигархично-едноличния модел, успя да задуши и малкото останал разум във всички псевдопартии. Франкенщайн, роден от алчноста на политическите глупаци, ала за разлика от романа, това чудовище няма да умре от вилите и лопатите/просто защото то държи склада с тях/ Мутризацията завърши успешно България официално е страна на мафиотска структура.
goblenka
Рейтинг: 684 Неутрално"Мутризацията завърши успешно България официално е страна на мафиотска структура. " Дали? Дали не иде серия две? Структуриране на мафиотското общество? И, ако това ни тежи и не го искаме, помислете какво ще дойде на негово място, под вещите насоки на този човек и подобните му?!
goblenkaanonymous_
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#69] от "apolitichna":
Просто се разграничава от олялите се управляващи.
А иначе, не той се е хванал с Бареков, а Бареков се е хванал с него.
townboy
Рейтинг: 532 НеутралноЦецо мустака сигурно е чел ционистките протоколи и сега се прави на Нострадамус. Само че ако ги е чел наистина знае че той ще е сред първите дето ще си "отидат".
Too much цензура Баце.batzdravo
Рейтинг: 2829 НеутралноДо коментар [#80] от "goblenka":
Дали само този човек е виновен?
Цитата от статията е показателен, струва ми се:
"При избирането на кабинета "Орешарски" бившият премиер Бойко Борисов заяви "Бих искал да поздравя Цветан Василев - той направи добър проект с това правителство. А и новият проект, който готви за зимата с вашия шеф, също е добре подплатен"
goblenka
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#83] от "batzdravo":
goblenkaНе, за бога! Дадох само един пример, който е пред очите на всички. Но има още много, не толкова явни, даже, скрити. И, все пак, не толкова много, защото истинското управление и политическо инженерство се прави от много малко хора, които си пазят личното пространстви, бягат от медийна популярност.
Tom Sawyer
Рейтинг: 407 НеутралноПоредният ГМО проект. Явно Доган търси нова партия която да поддържа паразитното му съществуване.
Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.dedo pepo
Рейтинг: 1291 НеутралноПолитиците мислят, че са всемогъщи. Скоро системата ще се промени-заглавие
-Всички за промяна бленуват и по-здраво в статуквото се окопават.
Lady Zeppelin
Рейтинг: 1416 НеутралноСамо на мен ли изречението "Скоро системата ще се промени" звучи заплашително?
Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.volarok
Рейтинг: 2904 Неутрално"Скоро системата ще се промени"
Може би има предвид, че това ще се случи след като Бареков стане премиер.
goblenka
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#87] от "Lady Zeppelin":
goblenkaЯвно сме влезли в периода на заплахите. Станишев плаши, че ще изрови земята, но ще спечели предстоящите избори. Цветан Василев плаши със смяна на системата. В неговите уста това наистина звучи страшно. Първите БСП-ари плашат с изключване, колегите си, които подкрепят, или направо отиват в АБВ. Не са спирали да ни плашат, че ако падне тази хидра, ще ни лапне ГЕРБ. Аз не виждам разлика. Даже, мисля си, че като ни дооглозгат, сами ще ни подхвърлят я на ГЕРБ, я на Атака, я на АБВ, или Бареков...
Lady Zeppelin
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#89] от "goblenka":
Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.Нямам възражения по коментара ти.
Изказването на Цветан Василев ми звучи особено заплашително.
Какво означава смяна на системата? У нас демокрацията е фасадна, но поне привидно се спазват принципите на демокрацията.
При смяна на системата, според гореспоменатия, даже и демократичните принципи ли ще се променят?
Ти как го разбираш?
goblenka
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#90] от "Lady Zeppelin":
goblenkaКак ли? Фасадната демокрация пада. Настъпва откровената, негримирана и недискретна олигархия и започва битката кой по по най. Тя ще е по правилата на кеча. А, на нас, "простолюдието," не ни остават много опции: мълчание, послушание, подмазване и това само срещу правото да дишаш. Социалните права ще са екстри за послушните. За политически права никой да не мисли! Политиката не е за всеки! Ето това мисля и това разбирам от казаното. Никой да не си мисли, че ще му се позволи да коментира критично техни величества! Питате " кой"? Скоро ще видите!
Lady Zeppelin
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#91] от "goblenka":
Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.Потвърждаваш най-лошите ми опасения.
goblenka
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#92] от "Lady Zeppelin":
goblenkaМного съжалявам! Ще ми се да бъда опровергана. Много ми се ще, но не виждам такива индикации.
stefan.pintev
Рейтинг: 233 НеутралноТочно за такива се мислят - за всемогъщи и недосегаеми.
ariel28
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#63:"captainFill"]Даже обмислям да напиша една книга за Gordon Freeman по тези игри[/quote]
'Let light surround you' Dream TheaterУспех! И не губете страници
ariel28
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#68:"captainFill"]Ще ми трябва обаче добър филолог, за да ме редактира[/quote]
)
'Let light surround you' Dream TheaterАз, аз
choss
Рейтинг: 627 Неутрално[quote#22:"emiromar"] Евромайки е едно от смислените неща в страната! И не виждам защо да не се промени всичко с Бареков. [/quote]
Пич, евромайките да си гледат евродецата.
На България и трябват евромеркелки.
bungibungi
Рейтинг: 233 ВеселоЕдин обесиха за краката на пиаца "Лорето",а беше направил доста неща за страната си.Май е време у нас да обесят някого за мустаците!
Lady Zeppelin
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#93] от "goblenka":
Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.Напротив. Колкото повече хора и колкото по - рано разберем това, толкова по-голям е шансът ни да реагираме.
Въпреки че не съм оптимист.
goblenka
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#99] от "Lady Zeppelin":
goblenkaИ аз не съм. Прочетох пост на Багаин, че се кефел много на кофите помия, които ще се леят. До като това е кефът, който се търси, не очаквай нищо добро. за да се случи, то трябва да се изиска твърдо. Кой да го изиска? Този, дето си играе в помията ли?