Цитат на деня: Русофилите си измислят русофобите

Иво Инджев

© Надежда Чипева, Капитал

Иво Инджев



Русофилите си измислят русофобите по начало, защото смятат, че който не е съгласен с тях, е русофоб".


Журналистът Иво Инджев в предаването " Лице в лице" на Би Ти Ви по повод публикацията на британския вестник "Телеграф", според която председателят на Еврокомисията Жозе Барозу е казал, че "в България има хора, които са агенти на Русия", намеквайки за личности в социалистическата партия, които се опитват да сключат двустранна сделка с Кремъл.


"Откакто Путин е на власт - от 14 години, у нас имаме на власт правителства - там национал-популизъм, а при нас социал-полулизъм. Може да се проследи кривата на инвестициите - чрез фондациите и възстановяването на вечната дружба...те инвестират целенасочено в това", каза Инджев.  

Ключови думи към статията:

Коментари (99)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Long One
    Long One
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Добре го казал Инджев.

    "We dance like marionettes, Swaying to the symphony... Of destruction"
  2. 2 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    Няма русофили и русофоби у нас!Има патриоти и продажници!!!

  3. 3 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 853 Весело

    "Аз съм една малка фантазийка!" (свободно по "Карлсон, който…" ). Ако станем много фантазийки, дали ще се случи Утопията?

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  4. 4 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Браво, Иво! Точно в 10-та!

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  5. 5 Профил на Краси
    Краси
    Рейтинг: 626 Неутрално

    А службите ни, кога ще се заемат с руската агентура?

    Да почистим България от агентурата на руската империя!!!
  6. 6 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2424 Весело

    У нас почти няма русофили, а има сесесерофили.
    Те са много по-опасни, но пък от друга страна не биха могли да си измислят противници, защото мисленето не им се отдава много.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  7. 7 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1064 Любопитно


    А да, а Сидеров пък е измислица на русофобите...

  8. 8 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    Когато биват запитани: И все пак, защо да обичам Русия? - русофилите почват да мънкат и мъцат нещо там за Достоевски, Чехов, Гогол и т.н., които очевидно не са чели, защото иначе биха били наясно, че по-голям русофоб от Достоевски едва ли може д асе намери, а Гогол и Чехов са руските Ст.Л. Костов и Алеко - гении, дълбоко засрамени от руската национална убогост и простотия.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  9. 9 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Русофили,русофоби,убедени европейци,евроскептици и т.н. Какви са тези клишета и рамки? Нито една от крайностите не е за предпочитане,важното е да има баланс и да се защитава възможно най-добре българските интереси.

  10. 10 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    Руската агентура е в службите -няма как да се заемат с нея.Никой не разследва сам себе си.

  11. 11 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    [quote#6:"dgd"]У нас почти няма русофили, а има сесесерофили.[/quote]

    Т.е. некрофили...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  12. 12 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Вярно е, а България има спешна нужда от българофили... А не от всякакви други -фили, които те заклеймяват при първата критика срещу тях.

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  13. 13 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    До коментар [#5] от "Краси":
    [quote#5:"Краси"]А службите ни, кога ще се заемат с руската агентура? [/quote]
    Никога или поне докато на власт са безродните комуноиди.

    Все пак добре е, че Барозу назова истината. Комуноидите са руски мекерета. Факт, който ние си знаехме, но сега и в Европа го знаят.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  14. 14 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    Браво Иво! Твоите анализи,а вслучая извадки от анализите ти не подлежат на коментар.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  15. 15 Профил на grod
    grod
    Рейтинг: 402 Любопитно

    Този не беше ли бивш сътрудник на ДС ? Е еега вече е сътрудник на американското посолство. Как така всички бивши комунисти по върховете на партията станаха първи евроатлантици ?

    Путин - враг номер едно на Тутраканска селищна система !
  16. 16 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    До коментар [#12] от "Велислав":
    [quote#12:"Велислав"]Вярно е, а България има спешна нужда от българофили.[/quote]
    Рубладижиите смятат всеки, който обича България повече от Раша за русофоб. Това да обичаш родината си за тях нищо не значи.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  17. 17 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 3117 Весело

    До коментар [#8] от "Norman Granz":
    "Когато биват запитани: И все пак, защо да обичам Русия? - русофилите почват да мънкат и мъцат нещо там за Достоевски, Чехов, Гогол "

    Но се събират около паметниците на Ленин. Не съм ги видял да се събират около паметник на Пушкин

    подпис
  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    [quote#17:"Иван К"]Но се събират около паметниците на Ленин. Не съм ги видял да се събират около паметник на Пушкин [/quote]

    Да, уместно наблюдение.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1064 Любопитно

    "Рубладижиите смятат всеки, който обича България повече от Раша за русофоб."


    Точно в десятката

  20. 20 Профил на zzzoron
    zzzoron
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Популистите винаги имат нужда от външен враг и "светло бъдеще" за да съществуват. Зад фасадата остават негодници с амбиции.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Кофти хора има навсякъде, но фанатиците са вредни
  21. 21 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    След Освобождението е имало разделение на русофили и патриоти...

    The best way to predict the future is to invent it.
  22. 22 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 679 Неутрално

    На този Инджев си му личи какъв всякакъв фоб е!! Чак се пени, нервира и ядосва, когато не са на неговото мнение. Многократно вече.

  23. 23 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Един от малкото честни журналисти в БГ постепенно бе изтикан от обществения живот,тъжната истина е,че 90% от българите са тарикати и мошеници,та затова си избират тарикати и мошеници от по -голям калибър да ги управляват,а 1 от малкото им удоволствия е да си сменят местата.

  24. 24 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    До коментар [#15] от "grod":
    [quote#15:"grod"]Този не беше ли бивш сътрудник на ДС[/quote]
    Този (Инджев) е най-лошият ви кошмар.
    Враг с партиен билет.

    Пукни се от яд червено искърско.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  25. 25 Профил на grod
    grod
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#5:"Краси"]А службите ни, кога ще се заемат с руската агентура?[/quote]

    А с турската агентура ? Тя по - малко опасна ли е от руската ?

    пс. Че та имаме ли въобще служби ?

    Путин - враг номер едно на Тутраканска селищна система !
  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5625 Любопитно

    Агент "Ивайло" май вече е двоен агент.

    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%B2%D0%BE_%D0%98%D0%BD%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%B2

    Няма бивши руски агенти !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Весело

    "Русофили" като понятие се дели на:
    -задунайци/ които се изживяват като крепостни селяни на Русия/
    -продажни мекерета/ онези, които са готови да продадат България на Русия/
    -русофилистици/ прихванали срамната болест по сексуален път/
    и
    -обикновени глупаци.

  28. 28 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1064 Любопитно

    "Няма русофили и русофоби у нас!Има патриоти и продажници!!!
    №2

    Колко хора знаят, че след освобождението 1878, обществото ни е се е деляло на патриоти и русофили. И това се е приемало от всички с консенсус...
    140 г по късно, изцяло антибългарска партия като Атака, минава за националистическа... Докъде сме паднали?

  29. 29 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    Да не си осъзнал , че ИНТЕРЕСА на България е ДА Е В ЕВРОПА , показва само неадекватно, неандерталско , аборигентско , крепостно , стадно .../ ..цензура ../ .мислене :))
    Даже не е и мислене , а ...мууууучене....
    БеееКаааПеее..КаПеееЕссЕссс...Ура .....)))

    BIG AL
  30. 30 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 917 Неутрално

    И русофобите си измислят русофили. И кво прайм сега?

  31. 31 Профил на pen08532957
    pen08532957
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Иво Инджев е агент на ДС и смее да се прави на авторитет по Русии и вчера кажа че обича Русия , а не Путин, по бтв то.Нито един руснак не го интересува мнението на предател , какъв то се явява Инджев по отношение на бившата си место работа .И сравнението на Путин с хитлер е кощунство от висша степен,какво ли щеше да говори същият ако близките му бяха изгорени живи в някой лагер немски ?А това че рейтинга на Путин е висок по повон присъединяването на Крим , като при аншлуса на Австрия от Хитлер , че кой управник , който събира земите си във една държава няма голям рейтинг?Само е важно как ще завърши този управник .Сигурен съм че Инджев греши и руснаците ще слагат паметници на Путин.Няма по извратен русофоб от Инджев, да обичаш Русия и да русофобстваш си е диагноза

    Силата е в Истината
  32. 32 Профил на райничка цветкова
    райничка цветкова
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Аз бих казала че е обратно. По скоро изразяването на различно от официалното мнение и отказа от слугинстване на когото и да било се определя като русофилия. Не съм русофил но не съм и любител на скапаните американски и западноевропейски ценности.

  33. 33 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    [quote#8:"Norman Granz"]русофилите почват да мънкат и мъцат нещо там за Достоевски, Чехов, Гогол [/quote]

    Да не забравяме и Булгаков. Освен "Майстора и Маргарита" има и една книжка "Кучешко сърце", в която присадиха кучешко сърце на човек и той стана комунист

    The best way to predict the future is to invent it.
  34. 34 Профил на Питанка
    Питанка
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#12:"Велислав"]Вярно е, а България има спешна нужда от българофили...[/quote]
    Абсолютно!
    Защото докато ни делят на русофили и русофоби, ще си останем техни роби.

    "Въпросителната" е просто уморена "Удивителна!"
  35. 35 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 673 Неутрално

    У нас има комуноиди-съветофили, днес по съвместителство путинофили. По-личните от тях са на кремълска ясла или простичко казано-рубладжии по Захари Стоянов. Всички останали са това което както Ленин презрително наричаше западните интелектуалци "полезни идиоти".
    Било от глупост, било от носталгия и най-вече изключително лесно манипулириеми. Защото или ги мързи да търсят информацията която е табу за родните медии или са направо глупави. Колцина българи примерно са чували за конницата на генерал Колев попилял в Добруджа през Първата Световна Война казашките сотни.

  36. 36 Профил на grod
    grod
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#24:"Росен (путлер капут)"]Пукни се от яд червено искърско.[/quote]

    Роска, през живота си не съм гласувал никога за БСП, комунист не мога да бъда по простата причина, че се смятам за патриот, но не приемам такива пребоядисани бивши комунисти като Инджев да ми се правят на дисиденти и морални стожери на нацията.

    Путин - враг номер едно на Тутраканска селищна система !
  37. 37 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    Ние сме държава , в която не е хванат или осъден НИТО ЕДИН руски агент !!!!
    Уникални сме , в Европа ...))
    А иначе си имаме ДАНС, контраразузнаване, ченгета и прокурори, агенти под "прикритие - по филмите , и т.н..
    НИТО един руски мафиот ,даже , нямало в България!!??
    Нито путински , нито частен такъв ...))

    BIG AL
  38. 38 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 505 Неутрално

    До коментар [#15] от "grod":

    Пример снимка на Гоце тр*пера с плакат против Нато и после същата пасмина говореща за европейски ценности нар./в евро/ и ЕС.
    Тук няма истински русофоби а реалисти поназнайващи руски имащи онятие от културата им и нехаресващи разрухата след руснаците...

    www.soundcloud.com/x2805
  39. 39 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    [quote#31:"Вонафетс"]И сравнението на Путин с хитлер е кощунство...[/quote]

    Сравнението на Путин с Хитлер е очевидно за всеки вменяем гражданин, завършил средно образование. Олимпиада на фона на яростен нацизъм + аншлус. Трябва главата ти да е в задника, за да не видиш приликите, обидно е чак.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  40. 40 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Весело

    След думите на Левски "Който ни освободи-той ще ни пороби" , всеки самонарекъл се русофил е доказателство за робска психика и завършен идиотизъм .

  41. 41 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 749 Весело

    В България има първо слуги на силните на деня. Станишев, например, с еднакво усърдие обслужва руснаците и американците, ето какво мисли Буш за Станишев - вие сте силен лидер

    http://www.monitor.bg/article?id=160566

    Също и Инджев ще да е захапал боската на някое НПО, а те плащат в долари.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  42. 42 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    [quote#37:"BIG AL"]Ние сме държава , в която не е хванат или осъден НИТО ЕДИН руски агент !!!! [/quote]

    Ами сигурно няма такива

    The best way to predict the future is to invent it.
  43. 43 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    [quote#40:"marsena"]всеки самонарекъл се русофил е доказателство за робска психика и завършен идиотизъм .[/quote]

    Има изключения. Митю Гестапото, Андрей Райчев, Р.Овч. и пр. не са нито идиоти, нито роби по душа. Те са просто ИЗВЪНРЕДНО продажни същества, които са готови да разменят националния суверенитет на България срещу пари, голф игрища, плейбойски живот и ... в крайна сметка, социално неравенство, доколкото се смятат за нещо като аристокрация на фона на бедната и оскотяла българска рая.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  44. 44 Профил на grod
    grod
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#31:"Вонафетс"]Иво Инджев е агент на ДС и смее да се прави на авторитет по Русии и вчера кажа че обича Русия , а не Путин, по бтв то.[/quote]

    Инджев е професионален русофоб, той печели пари с русофобията си. Такива като него са ветропоказатели.

    ''Може да се проследи кривата на инвестициите - чрез фондациите и възстановяването на вечната дружба...те инвестират целенасочено в това", каза Инджев.

    Че то по такъв начин постъпват и САЩ. Чрез фондации и НПО - та бетонират вечната (вече) евроатлантическа интернационална дружба.

    Путин - враг номер едно на Тутраканска селищна система !
  45. 45 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Весело

    За всеки русофил е въпрос на чест да бие чело пред руския ботуш, да го лъска старателно и да каже "благодаря" когато го ритне.

  46. 46 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 749 Весело

    По този повод Путин разказва следния виц

    https://www.youtube.com/watch?v=Stpvlyg-TXs

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  47. 47 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#31] от "Вонафетс":

    Чували ли сте за пакта Молотов - Рибентроп между СССР и Хитлерова Германия??Прочетете и тогава напишете обективно мнение по въпроса за разните там АНШЛУСИ!!!

  48. 48 Профил на zlatediki
    zlatediki
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Напълно съм съгласен с мнението на Иво Инджев, който е може би най-добрия български публицист в момента и коментарите и статиите му винаги са "в десетката".

  49. 49 Профил на brainless
    brainless
    Рейтинг: 458 Неутрално

    За критикарите на Инджев.
    1. Той никога не е криел, че е имал връзка с ДС.
    2. Поне да бяхте прочели, каква му е била връзката.
    3. Червени чугуни, все се чудя, защо много обичате да нападате другите, като казвате, че и те са като вас?

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#32] от "neznaiko_2011":

    Сигурно сте привърженик на Ленинските съботници ????Може би и на Открит лист ,за да отидеш до Мелник,Петрич,Резово и т.н.!Може би сте още малка и не помните тези неща,или за Вас поради Надежден ПРОИЗХОД такива формалности не са били необходими!!!

  52. 52 Профил на Binko Georgiev Binev
    Binko Georgiev Binev
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#8] от "Norman Granz":

    Гогол е украинец.
    Хохол си е направо

    А Чехов сам е написал
    Роден съм в малкото украинско градче Таганрог.

    По фамилията не винаги може да се поънае дали са украинци или руснаци.
    Тоест докато всички с фамилни окончания на ко и чук са украинци,
    то има укрианци и с фамилии на /ов и ев
    Турчинов например
    или Сергей Корольов

    Та и Чехов е роден в украинския град Таганрог*според него
    сега Таганрог е в Русия

  53. 53 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1590 Любопитно

    В България има всякакви - русофили и русофоби, американофили и американофоби, еврофили и еврофоби... Само българофилите са кът. За съжаление.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  54. 54 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    До коментар [#32] от "neznaiko_2011":

    Ясно е казано:
    "председателят на Еврокомисията Жозе Барозу е казал, че "в България има хора, които са агенти на Русия", намеквайки за личности в социалистическата партия, които се опитват да сключат двустранна сделка с Кремъл."

    При групов секс не може да не вземеш страна.
    Тоест може, но решението какъв да си ще го вземе друг.
    Понял товарищ.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  55. 55 Профил на query
    query
    Рейтинг: 652 Неутрално

    [quote#37:"BIG AL"]Ние сме държава , в която не е хванат или осъден НИТО ЕДИН руски агент !!!! [/quote]
    То ако тръгнат да ги ловят, БСП и Атака ще останат без членска маса и сподвижници.

  56. 56 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1096 Неутрално

    Защо не обичаха Русия при Горбачов? Защото не са русофили, а са рубладжии.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  57. 57 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    До коментар [#51] от "doroteus":

    И за това говорим Венче.
    Малко сме българофилите май.

    Меко казано смущаващо е това, обаче.
    [quote#54:"Росен (путлер капут)"]"председателят на Еврокомисията Жозе Барозу е казал, че "в България има хора, които са агенти на Русия", намеквайки за личности в социалистическата партия, които се опитват да сключат двустранна сделка с Кремъл." [/quote]
    Руски подлоги в БГ правителство ни правят наистина троянско магаре в ЕС. Магаре, щото за кон не са достатъчно умни безродните комуноиди.
    А ти не е лошо да преосмислиш любовта си към Русия.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  58. 58 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    [quote#57:"Росен (путлер капут)"]До коментар [#51] от "doroteus": [/quote]
    ГРЕШКА Е СТАНАЛА

    Този коментар е до
    коментар [#53] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  59. 59 Профил на grod
    grod
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#53:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"] Само българофилите са кът.[/quote]

    С българофилство, защита на националните интереси и подкрепа на независима политика пари не се печелят. То поради тази причина в България има професионални русофили, американофили и туркофили. Добри пари се правят ако се закачиш на хранилка в някое посолство или НПО.

    Путин - враг номер едно на Тутраканска селищна система !
  60. 60 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 948 Неутрално
  61. 61 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    До коментар [#55] от "query":
    [quote#55:"query"]То ако тръгнат да ги ловят, БСП и Атака ще останат без членска маса[/quote]
    Но най-вече без върхушката си.
    Цялата.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1247 Весело
  64. 64 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 749 Весело

    [quote#47:"doroteus"]Чували ли сте за пакта Молотов - Рибентроп между СССР и Хитлерова Германия??Прочетете и тогава напишете обективно мнение по въпроса за разните там АНШЛУСИ!!! [/quote]

    Пактът за ненападение между Германия и СССР т.нар. Молотов-Рибентроп е подписан на 23 август 1939 г.

    Година ПРЕДИ това, на 30 септември 1938г. е подписано мюнхенското споразумение между Хитлер, Чембърлейн и Даладие в резултат на което, до март 1939г. Чехословакия е разкъсана и окупирана от съседите, включително от ... Полша.

    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%8E%D0%BD%D1%85%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE_%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5

    Т.е. към момента на подписването на Молотов-Рибентроп, границите в Европа вече са започнали да се променят - Чехия не съществува. Поляците след това изревават на умряло, но да не се правят на хитри лисици - на 1 октомври 1938 година Полша поставя ултиматум на Чехия да й се предаде Тешинската област, която й присяда после.

    Така че ще трябва да почетеше още малко повече, за да разбереш кое какво е.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  65. 65 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1247 Весело

    До # 55- qeri- Ма те останалите , като вземат да приливат от една членска маса , оди та гледай!!!! Ти имаш ли си идея, колко при трябват за да се основе една партиййка, за да се докопа до държавни партийни субсидии??? А имаш ли си идея , кой ги дава тези пари и как ги е спечелил / защото партията може и да не издрапа до заветния минимален праг, нали/???? ей , от ден на ден , се убеждавам , че това нещо американофилите сте много тъпи парчета!!! То само с ядене на хмбургери на аванта не става!!! Трябва и акъл!!!!

  66. 66 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 1060 Весело

    Ако се замислим, ще видим, че исторически сме много по-свързани с Украйна и нейната култура.
    А и енергийно ще ползваме газопроводите на приятелска страна, а не на изнудвачите от Кремъл.

    Navigare Necesse Est
  67. 67 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    До коментар [#62] от "kimba3":

    Ами не, щото за Инджев се знае всичко.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  68. 68 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    До коментар [#36] от "grod":

    Искам да ти повярвам, но съдейки по коментарите ти си правя друг извод.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  69. 69 Профил на grod
    grod
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#40:"marsena"]След думите на Левски "Който ни освободи-той ще ни пороби" [/quote]

    Е как да се освободим сами, след като такива като Инджев по време на турското робство са били първи ибрикчии на османския султан.

    Путин - враг номер едно на Тутраканска селищна система !
  70. 70 Профил на valheru
    valheru
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#8:"Norman Granz"] че по-голям русофоб от Достоевски едва ли може д асе намери, а Гогол и Чехов са руските Ст.Л. Костов и Алеко - гении, дълбоко засрамени от руската национална убогост и простотия.[/quote]
    !ел съм много глупости - като твоите втори няма!

  71. 71 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    [quote#59:"grod"]С българофилство, защита на националните интереси и подкрепа на независима политика пари не се печелят.[/quote]
    Прав си но пропусна главния факт, че за да си БЪЛГАРОФИЛ в БЪЛГАРИЯ, по презункция се издържаш сам, успял си да постигнеш нещо САМ, и си БЪЛГАРОФИЛ, защото искаш да го защитиш от тоя или оня БЪЛГАРОФОБ, пък бил той на руска, турска, щатска или каквато и да е друга ясла.
    От всички социални зависимости, около нас оставам с впечатлението, че всеки е човек на някой и така по веригата до всеки, който държи каишките и парите.
    Защо не се прекъсне това, отговор нямам. А е просто - всеки да се хване да работи, за да е независим и това, което изкарва да се опитва да го защитава като БЪЛГАРОФИЛ.
    Ама пусти мързел, нали е по-силен от нуждата да работиш и да си независим, та все ни тегли на конспирации и лесни пари. Като прибавим и компексарщината - те го на нашето българско съвремие.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  72. 72 Профил на pen08532957
    pen08532957
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#39] от "Norman Granz":

    на такива като теб главата им е там ,защото ако не е трябва да ви я натъпчат 6000000 евреи и 26000000 само съветски загуби от хитлеризма

    Силата е в Истината
  73. 73 Профил на pen08532957
    pen08532957
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#69] от "grod":

    е това е истината +++++++++++++++++++++

    Силата е в Истината
  74. 74 Профил на longbow
    longbow
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Бях сигурен, че ще се появи някое умотворение от агент Ивайло тук. Убеден бях. Нали ни е първия русофоб на републиката. Най-личния, и най-компетентния. Вчера му гледах участието на хубавеца. Цветанка Ризова имаше неблагоразумието да го апострофира и да се опита да спори с него. Иво избухна, истеряса, запени се, набра такав скорост, че се чудя как успя да си поеме въздух. Ще му противоречи тя. Ама ха. Не може да има мнение различно от неговото. Ако има, то значи е руско мекере, шпиони, продажник и мръсен комунист. И тоя има наглоста да заяви: "защото смятат, че който не е съгласен с тях, е русофоб". Б..и лицемера долен!

  75. 75 Профил на pen08532957
    pen08532957
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#47] от "doroteus":

    доста повече от вас съм чел и смея да говоря

    Силата е в Истината
  76. 76 Профил на Весо
    Весо
    Рейтинг: 465 Неутрално

    [quote#8:"Norman Granz"]че по-голям русофоб от Достоевски едва ли може д асе намери[/quote]
    Това не е вярно. Недей да съдиш от онзи откъс за Б-я по време на Руско-турската война. Казвам го от позицията ми на русофоб.

  77. 77 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    [quote#72:"Вонафетс"]6000000 евреи и 26000000 само съветски загуби от хитлеризма[/quote]

    Бравос! Маладец (на твоя език).

    А би ли ми припомнил коя "велика сила" сключи договор за ненападение с Хитлер, с което направи възможни и Холокоста, и цялата Втора световна война? Може би САЩ на Рейгън?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  78. 78 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    [quote#69:"grod"]такива като Инджев по време на турското робство са били първи ибрикчии на османския султан.[/quote]

    А не такива като Сергей, Лютви и Волен?

    Ай, ай, ай, ай, ай....

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  79. 79 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#75] от "Вонафетс":

    Ами хайде ,да прочетем нещо по-така!

  80. 80 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    [quote#77:"Norman Granz"]договор за ненападение с Хитлер[/quote]

    Да не забравяме тайния протокол за инвазията и подялбата на Полша.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  81. 81 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3828 Любопитно

    [quote#25:"grod"]А с турската агентура ? Тя по - малко опасна ли е от руската [/quote]
    Че вие управлявате с турци. Какъв ви е проблема?

    Gunter glieben glauchen globen
  82. 82 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3828 Неутрално
  83. 83 Профил на longbow
    longbow
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#82] от "Blood Red Skies":

    Бе ти добре ли си? Какво се опитваш да ми кажеш с това? Някога казвал ли съм, че мразя или боготворя някого, включително и САЩ? Какво ме интерисува евро депутат на БСП? Иво Инджев е истеричен, радикален, изпълнен със злоба, нетърпящ опозиция, краен русофоб и лицемер.

  84. 84 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Русофобите си измислят русофилите по начало, защото смятат, че който не е съгласен с тях (т.е. не мрази Русия), е русофил! Това е отговорът ми към бившия агент на ДС и сменящ постоянно цвета си (в зависимост от това кой плаща по-добре, за да ползва услугите му) ,,журналист-хамелеон'' Иво Минджев!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  85. 85 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 853 Неутрално

    В България има "русофили", мнооого русофили.
    "Русофоби" няма. Това ни е проблема.

  86. 86 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 853 Неутрално

    [quote#37:"BIG AL"]Ние сме държава , в която не е хванат или осъден НИТО ЕДИН руски агент !!!!
    Уникални сме , в Европа ...[/quote]
    Осъдени няма наистина.
    Хванати има 3-ма и депортирани/изгонени от България. Това по времето на ОДС, когато ген. Атанасов бе шеф на Българското контраразузнаване.

  87. 87 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#64] от "bibian":

    Не е точно така!Освен датата на подписването на договора всичко друго са спекулации или нови ОПОРНИ ТОЧКИ !Не се споменава кой си поделя Полша,кой анексира Финландия например.........

  88. 88 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 853 Неутрално

    [quote#44:"grod"]Че то по такъв начин постъпват и САЩ. Чрез фондации и НПО - та бетонират вечната (вече) евроатлантическа интернационална дружба.[/quote]
    Къде, на яз. Копринка ли?
    Щатите дават пари само при открити процедури. Разходването на всеки долар се отчита публично.
    Русия финансира цели партии, корумпира цели правителства. Я погледни промените в Закона за енергетиката. ЕС, Барозу ни казва директно - в България на най-високо ниво - на правителствено ниво има руски агенти /нац. предатели/.
    А се освестете малко бе хора. България загива, продадена и предадена на русия.
    Хора гласувайте за Реформаторския блок, единствената проевропейска и наистина патриотична полититическа сила в България.

  89. 89 Профил на slovenia
    slovenia
    Рейтинг: 402 Неутрално

    РУСОФИЛИТЕ В БЪЛГАРИЯ СА МАЛЦИНСТВО.ПРИМЕР-ЕДИН РУСОФОП АЛЕКСАНДЪР ЙОРДАНОВ СЕ РАВНЯВА НА ПЕТ РУСОФИЛИ.НИЕ ТРЯБВА ДА ВЪРВИМ СЪС ЗАПАДА-КАКВИ УМНИ И КРАСИВИ ПОЛИТИЦИ ИМАТ,КАТО ГЮНТЕР ФЕРХОЙГЕН,ПОСЛАНИК УОРЛИК....КРАСИВИТЕ ТРЕТИ ПОЛОВЕ.РУСИЯ ИМА САМО ЕДНО ПРЕДИМСТВО,ЧЕ Е НЕПОБЕДИМА!!!


    Публикувано през m.dnevnik.bg

  90. 90 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#64] от "bibian":

    Освен това не е само пакт за ненападение,а и за неофициална подялба на Европа на немски и руски ЗОНИ НА ВЛИЯНИЕ!

  91. 91 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 749 Весело

    [quote#87:"doroteus"]До коментар [#64] от "bibian":

    Не е точно така!Освен датата на подписването на договора всичко друго са спекулации или нови ОПОРНИ ТОЧКИ !Не се споменава кой си поделя Полша,кой анексира Финландия например......... [/quote]

    Ще ти са да са спекулации, но са исторически факти - войната започва с предателството на Чехия от западните сили. Полша също се полакомява за Чехия, лапва част от нея и после става жертва на по-големите хищници. Русия окупира Полша, Финландия за разлика от България, героично се съпротивлява и до ден днешен Русия уважава Финландия, а Бжежински дава точно Финландия като пример за Украйна.

    Въобще опорните точки аз ги пиша А ти си прочети историята ,защото с този гладък мозък дупе да ти е яко.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  92. 92 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 749 Неутрално

    [quote#90:"doroteus"]Освен това не е само пакт за ненападение,а и за неофициална подялба на Европа на немски и руски ЗОНИ НА ВЛИЯНИЕ! [/quote]

    Разбира се, към подписването на договора Чехия вече я няма, границите в Европа вече са променени и всеки гледа да получи своя пай. Полша също се полакомява и е изядена от по-големите хищници.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  93. 93 Профил на райничка цветкова
    райничка цветкова
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#54] от "Росен (путлер капут)":Единствениятдемократичен изход за Украйна бяха избори под засилено международно наблюдение, резултата от които да бъде признат, както в страната така извън нея.Не виждам ,какво има да се коментира.Имаше среща на опозицията с Янукович на които беше постигнато съгласие по този въпрос, което не изнесе на някого. Защо стана така не е тайна за никого.

  94. 94 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 853 Неутрално

    [quote#72:"Вонафетс"]26000000 само съветски загуби от хитлеризма[/quote]
    А от тях знаеш ли колко са на сметката на Хитлер и колко на сметката на Сталин, а?
    Не Хитлер, а Сталин е казал - "Не думай об людей, бабушки народят."

  95. 95 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3828 Любопитно

    [quote#84:"Хуно -БългАриан"]Русофобите си измислят русофилите [/quote]
    Така ли? Значи ежегодното ви сборище на яз. Копринка се организира от русофобите? Многобройните ви русофилски организации, финансирани директно от Москва са измислица на русофобите? Светлана Шаренкова русофобка ли е?

    Gunter glieben glauchen globen
  96. 96 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3828 Весело

    До коментар [#83] от "longbow":

    Не истерясвай, ако обичаш. Ушанките винаги реагирате така, когато ви разкрият.

    Gunter glieben glauchen globen
  97. 97 Профил на longbow
    longbow
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#96] от "Blood Red Skies":
    Моля? Да не истерясвам? Аз? Ти ли ми го казваш? Че и ушанка...Сменете си клишетата, момчета. Станаха банални.

  98. 98 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    Добре го е казал Ивайло , пардон Иво ама той от кои е, нещо не може да му се вярва, нали е руска школа

  99. 99 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Инджев е един озлобен човек който се обръща като ветропоказател според облагите/донорите





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK