Цитат на деня: Парите на "Топлофикация София" в КТБ са там, където и на ДСБ

Николай Стойнев - общински съветник от ГЕРБ и председател на стопанската комисия.

© Красимир Юскеселиев

Николай Стойнев - общински съветник от ГЕРБ и председател на стопанската комисия.



"Парите на "Топлофикация София" в Корпоративна търговска банка (КТБ) са там, където и парите на ДСБ в КТБ."


Така общинският съветник от ГЕРБ и председател на стопанската комисия Николай Стойнев се обърна към колегата си от Реформаторския блок Иво Божков (ДСБ), който при днешното гласуване на бизнес плана на общинското дружество попита какво е станало с депозита в КТБ.


При фалита на банката се оказа, че "Топлофикация" има около 80 млн. лева на влог във фалиралата банка, които няма как да бъдат възстановени и заради това беше уволнен изпълнителният директор Стоян Цветанов. Според публикувания списък от одиторите на КТБ списък на партиите с депозит ДСБ се оказа с две сметки за общо 2 432 758.99 лева.

Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 446 Любопитно

    Как така за един ден станаха тия огромни метаморфози с цифрите бе, хора? Какво гледаха завчера синдиците, като публикуваха първите списъци???

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  2. 2 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 574 Любопитно

    Поне идиотите не ни оставят да скучаем. За наша сметка.

    No Pain No Gain
  3. 3 Профил на bgmusquetaire
    bgmusquetaire
    Рейтинг: 352 Неутрално

    А Топло fиck ацийка да не е направила цесийка или да не си е възстановила парите - 80 млн..... И само уволнен..????

  4. 4 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    "След възгласите "Кво става там?", "Стой!", "Дръж!" и "Ах, майка му стара!" всички се втурнаха в суматохата."

    Йордан Радичков, "Суматоха"

    TAKE THE RED PILL!
  5. 5 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Като заяждане отлично, но защо Общенска фирма държи едни 80 000 000 лв, в частна банка тип пирамида? Това е въпроса!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  6. 6 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2211 Весело

    ахахаха, хитри са кат ангорски хлебарки гербавите калинки

  7. 7 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1954 Весело

    Много духовито. Типично мутромилиционерски отговор.
    И, както обикновено, неистина.
    Защо ли?
    Ами, защото ДСБ са закрили всичките си сметки години преди КТБ да бъде опраскана, а 80-те милиона на "Топлофикация София" се изпариха.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3777 Весело

    и друго общо има , и на двете фирми парите са ясни и заслужени

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  9. 9 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1090 Любопитно

    С тази разлика, че ДСБ не ми дере по 3 кожи всеки месец замалоумната такса "Сграда инсталация"

    Иначе, типична ГЕРБерска логика "А вие що биете негрите?"

  10. 10 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4007 Неутрално

    До коментар [#7] от "BG Stability":


    [quote#7:"BG Stability"]Ами, защото ДСБ са закрили всичките си сметки години преди КТБ да бъде опраскана[/quote]
    Щото Лаборанта има вътрешна информация,и все пак нещо е загубил-защо иначе обикаляше през 214-та като цветарка всички медии да реве за КТБ?!

  11. 11 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 971 Неутрално

    Аз пък разбрах, въпросният гербаджия Стойнев по никакъв начин не отговорил как Топлофикация ще си търси парите и въобще какво смята да прави.

  12. 12 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3310 Разстроено

    Тъй, тъй - докато ние си лаем кучетата отмъкнаха кервана.



  13. 13 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Че да не би да е лъжа?!
    Сметките на ДСБ са си там и изобщо не са закрити!😨

    ДСБ е на хранилка към КТБ.
    Руската банка в България!😷

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  14. 14 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 465 Неутрално

    [quote#7:"BG Stability"]Ами, защото ДСБ са закрили всичките си сметки години преди КТБ да бъде опраскана[/quote]

    ... с изключения на двете сметки за около 2.4 милиона лева.

  15. 15 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3354 Неутрално

    Този гербер защо сравнява разсипията в най-голямата общинска фирма с финансите на партия. Да му мислят тези ,които са към топлофикация София.

  16. 16 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Става все по-интересно. Добре, че моите пари не бяха там, та да съм съучастник...

  17. 17 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 742 Неутрално

    А пък аз питам: Кой взе кредити от КТБ? И ще ги връща ли?

  18. 18 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    Стойнев, имаш вид и 'мислъл' на провинциален служител-ч енге - на МВР ...:)Такива сте в герба..)
    Едното е , много милиони - ОБЩИ- на общинска фирма - от пенсионерите на София - предимно - лев по лев събирани ..другото е - полит, партия , която НЯМА като вас- 40 милиона лева - партийни пари ..:
    Но, по- важно е - при цветито ли са мангизите на Боко ??
    Над 350 милиона били .:)))
    .А на бившия ти шеф в Столична - с над 60 -те имота ???
    Пак ли ти дава ;съвети:)) Пак си е общински съветник ...
    Я , гледай там , че фандъчка плаща по 85 лв, на кв.м, кръпка - а ПОДизпълнителите получват по 25 лева ..Там гледай - това ти е работата ,,,
    Какво стана с онзи с камионите из Южна Америка??? Какво докара от там гербаджията в БАГАЖА ???
    Какво стана, бе , стойнев ??...))

    BIG AL
  19. 19 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    тази държава е неспособна да управлява имуществото си, но бълва закон след закон (кой от кой по-малоумен), как частния бизнес да управлява своето!

  20. 20 Профил на carpypd
    carpypd
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Парите на ДСБ са си техни. Паите на Топлофикация са общински.

  21. 21 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1954 Весело

    До коментар [#13] от "mr. Ted Neeley.":

    До коментар [#14] от "due07477623":

    Не, не са там.
    Тези на Топлофикация трябваше да са там, но ги няма - изпариха се.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  22. 22 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1062 Любопитно

    Има ли връзка между Топлофикация София И ДСБ, и тяхното еднакво решение за банка? Помня, че Вили Лилков се подписа на подписката на служителите на Топлофикация в защита на техния шеф!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  23. 23 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    Тая топлофикация нема ли да я приватизират. Та некои хора да поживеят в истинската бг-демокрация.

  24. 24 Профил на Жоро
    Жоро
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#15] от "hodounski":


    [quote#15:"hodounski"]Този гербер защо сравнява разсипията[/quote]
    Ами защото и двете ДЕСНИ партии (ДСБ и ГЕРБ) прахосаха парите на хората си.

  25. 25 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3354 Любопитно

    До коментар [#24] от "Жоро":

    Какво дясно видя в ГЕРБ ,или вярваш на Боце?

  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6123 Гневно

    Стойнев да не би да мисли, че сме забравили аферата с бизнеспарка. Видов ден ВИНАГИ идва - дори да си ГЕРБЕР !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на Жоро
    Жоро
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#20] от "carpypd":


    [quote#20:"carpypd"]Парите на ДСБ са си техни.[/quote]
    Парите на ДСБ са зада плаща на хората си. Иначе няма да има един десебар. Забрави ли времето когато Костов държеше софрата?

    Когато Кунева развърза кесията, колко много народ избяга. Те си го признаха: "Хляб за нас в ДСБ няма, докато Костов е тук"
    (цитирам по памет)

  28. 28 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 782 Весело

    [quote#5:"boby1945"]Като заяждане отлично, но защо Общенска фирма държи едни 80 000 000 лв, в частна банка тип пирамида? Това е въпроса!!![/quote]

    Защото ако ги държи изключително и само в държавни банки тогава същите тези които реват сега "защо ги държи в КТБ", ще реват "ама защо ги държи в държавни банки, то е против демокрацията и конкуренцията".
    КТБ е предложила добри условия, била е нормална банка под надзора на БНБ и другите компетентни органи. Още повече че държавните дружества за разлика от частните са длъжни да спазват някои правила, примерно НЕК обявяваше конкурси за банково обслужване.. и се явяват 10 банки отговарящи на условията по БГ законите, от тях КТБ дава най-добри условия, нали ако им откажеш "защото са пирамида" ще те разкостят в съда

  29. 29 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4709 Любопитно

    [quote#21:"BG Stability"]Не, не са там. [/quote]
    От къде съдиш, че не са там? В статията пише:Според публикувания списък от одиторите на КТБ списък на партиите с депозит ДСБ се оказа с две сметки за общо 2 432 758.99 лева.
    Защо ДСБ си държи парите в КТБ? Нали я наричахте банката на мафията?

    Gunter glieben glauchen globen
  30. 30 Профил на Жоро
    Жоро
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#25] от "hodounski":


    [quote#25:"hodounski"]Какво дясно видя в ГЕРБ [/quote]
    Да ти припомням ли, че ГЕРБ са член на ЕНП.
    И са там защото СДС и ДСБ са ги припознали като ДЯСНА партия.
    Без съгласие на СДС и ДСБ герберите няма как да са член на ДЯСНАТА ЕНП

  31. 31 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6123 Гневно

    До коментар [#28] от "ceci_":

    този депозит е престъпление и да ги съдят по-бързо. иначе стойнев и Ф. са съучастници.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  32. 32 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#31] от "КМЕТ В СЯНКА":

    По кой закон са престъпление?

  33. 33 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6123 Неутрално

    по НК.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  34. 34 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    До коментар [#15] от "hodounski":
    Защото финансите на партията и почетния и лидер са от съсипията на икономиката

  35. 35 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6123 Неутрално

    До коментар [#34] от "Хайлето":

    възможно е но тези на Топлофикация са 100% злоупотреба и пряка загуба за абонатите от София !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  36. 36 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3777 Неутрално

    [quote#9:"stenli1"]С тази разлика, че ДСБ не ми дере по 3 кожи [/quote]
    а 2.5 млн са от ? а милион на костов и фамилия са от ? прав си от всички дерат

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  37. 37 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3354 Неутрално

    До коментар [#30] от "Жоро":

    Значи не мислиш ,а вярваш на Боце

  38. 38 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6123 Весело

    До коментар [#37] от "hodounski":

    Защото е правоверен !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  39. 39 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Единственото осъдително в случая с Топлофикация би могъл да бъде начина, по който е избрана КТБ за депозиране на тези 80 млн или липсата на действия за тяхното спасяване след фалита. Казусът няма морална страна, Топлото са търговско дружество и като такова има за цел да печели...
    Другояче стои въпроса с партийните пари на ДСБ. Първо - дали тези пари имат достатъчно законов произход, защото партият не продава нищо с печалба, за да генерира приход или поне така трябва да бъде, нали? Второ, при какви условия са седели паричките им в КТБ, при официално обявената лихва или нЕкоя по-специална? Трето, всъщност най-важното, моралната страна на казуса - как така ДСб си държи парите в банка, която самата партия е обявила за банка на мафията?
    п.п. Радан що така рязко спря медийния си воаяж>

  40. 40 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 294 Неутрално

    [quote#20:"carpypd"]Парите на ДСБ са си техни. Паите на Топлофикация са общински. [/quote]

    Парите на Топлофикация са от основният им предмет на дейност. На десебето отде са дошли, за да станат техни? Субсидийка, членски внос, друго?

  41. 41 Профил на Жоро
    Жоро
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#37] от "hodounski":


    [quote#37:"hodounski"]Значи не мислиш ,а вярваш на Боце [/quote]
    ДСБ и най-добрата партия, а този сайт е най-добрия!

    ПП: разбирам целта ти да ме вкараш в спор, който не е по темата на статията. За да ми изтрият н-броя постове и автоматично да бъда баннат.
    Жалка си!

  42. 42 Профил на Жоро
    Жоро
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#40] от "testimone":


    [quote#40:"testimone"]На десебето отде са дошли, за да станат техни? [/quote]
    От кипърската офшорка. От времето когато Костов беше в СДС, а Гроздан Караджов директор на фондация "Демокрация"

  43. 43 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9185 Неутрално

    Гражданите няма да пострадат от сметките на ДСБ,а 80-те милиона на "Топлофикация София" пряко ги засягат.Малоумник.

  44. 44 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Любопитно


    Всички се равняват по

    финансовият гений от Драгалефци

    => Лаборант Костоff

    пак > подигравателно

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  45. 45 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6123 Неутрално

    До коментар [#39] от "testimone":

    чисто престъпление по служба. колкото и да се пънете-това е истината. защо с тези пари не е покрит дългът към Булгаргаз и кой е получавал лихвите знаеш ли ? и като всичко е ОК защо са уволнили изп. директор?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  46. 46 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 804 Неутрално

    "При фалита на банката се оказа, че "Топлофикация" има около 80 млн. лева на влог във фалиралата банка, които няма как да бъдат възстановени и заради това беше уволнен изпълнителният директор Стоян Цветанов. Според публикувания списък от одиторите на КТБ списък на партиите с депозит ДСБ се оказа с две сметки за общо 2 432 758.99 лева." - статията.

    "Дневник" що не публикувате колко са били парите на ДСБ при фалита на КТБ, та да е коректно сравнението с Топлофикация?

    Този списък на "синдиците" го видяхме що чини. Онзи ден едни данни, вчера други.
    Информация за период от 5 години - от 2009 до 2014 г., графа "Максимален размер на влог" - алва-газа работа.

  47. 47 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 294 Неутрално

    [quote#45:"КМЕТ В СЯНКА"]чисто престъпление по служба.[/quote]

    Съгласен. Да съдят виновния/те. Сега кажи ко прайми с десебе-депозитите?

  48. 48 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6123 Неутрално

    До коментар [#47] от "testimone":

    да си решават вътре в партията. техен проблем.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  49. 49 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 804 Неутрално

    [quote#10:"yanne"]Щото Лаборанта има вътрешна информация,и все пак нещо е загубил-защо иначе обикаляше през 214-та като цветарка всички медии да реве за КТБ?![/quote]
    Кога е ревал бе, Янко?
    Вие ревяхте, че имал милион. Човекът ви каза - парите ми са по-малко от гарантирания минимум /200000/ и си ги взе до стотинка.
    ДСБ имаха около 45000 по памет и също си ги взеха до стотинка. Освободиха си ковчежника Войнов, че не е изпълнил решението да се закрие сметката в КТБ и толкоз.

  50. 50 Профил на sorosoidnapravda
    sorosoidnapravda
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#1:"дедо Андро"] Какво гледаха завчера синдиците, като публикуваха първите списъци?[/quote]
    Гледаха какви СМС им пращат Радан и мисю дженерала.

  51. 51 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 804 Неутрално

    [quote#29:"Blood Red Skies"]От къде съдиш, че не са там? В статията пише:Според публикувания списък от одиторите на КТБ [/quote]
    Я хвърли едно око на този "списък"
    http://dif.bg/wp-content/uploads/2016/02/List_art62-12-5-PP_corr_lci.pdf
    В каква графа фигурират тия депозити - "Салдо към 06.11.2014" или пише "Максимален размер на влог" - а информацията е от 2009 г. до 2014 г. Кога точно, през коя година е бил този максимален размер, не е упоменато, ма всеки случай не е салдо, както се е получило с Топлофикацията.
    А че парите на ДСБ не са били там при фалита - не са били.
    Когато КТБ затвори, Радан публично излезе и показа банковите документи, от които се виждаше, че салдото по сметката е около 45000 лв. /по памет/, че когато през 2013 г. бе избран за председател е било взето решение парите да бъдат изразходвани и сметката закрита. Това решение не е било изпълнено и ковчежникът - Юлиан Войнов си отиде.

    [quote#29:"Blood Red Skies"]Защо ДСБ си държи парите в КТБ? Нали я наричахте банката на мафията?[/quote]
    Кога КТБ стана банка на мафията, а?
    През 2011-та, когато лично ЦвЦв връчи наградата "Банкер на годината" за 4-ти път на Цв. Василев, КТБ беше ли банка на мафията и ако да, като какъв тогава Цвъко я удостои?
    Аре бегай да правиш ПР на Стойнев, че там едни 80 млн. ги няма и не бери грижа за парита на ДСБ.

  52. 52 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 804 Неутрално

    [quote#32:"ceci_"]По кой закон са престъпление?[/quote]
    За неизпълнение на ПМС на Министър председателя Марин Райков, което задължаваше управителите да проведат търгове и парите на държавните и общински дружества да се диверсифицират в минимум 4 търговски банки.

  53. 53 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2694 Неутрално

    Малко разяснения за не много умни милиционери:
    1. Парите на ДСБ са си на партията. Ако ги загуби - все тая, само партията страда.
    2. Парите на ДСБ са изтеглени / похарчени много отдавна. Към момента на фалита на КТБ там имаше само 40 000 лв., които пък са гарантирани. Т.е., икономистите в ДСБ са си свършили достатъчно добре работата.
    3. Парите от Топлофикация са нашите пари. Когато те се загубят, се възстановяват от нашите приходи.
    4. Топлофикация е задължена да спазва правилото за не повече от 25% от парите в една банка.
    5. Мениджърите на Топлофикация са проспали риска и са загубили 80 млн. Негарантирани.


    Разликите са твърде много, дори за милиционер. Успех!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  54. 54 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4709 Любопитно

    [quote#53:"Darth Plagueis"]Парите на ДСБ са изтеглени / похарчени много отдавна. Към момента на фалита на КТБ там имаше само 40 000 лв., които пък са гарантирани. Т.е., икономистите в ДСБ са си свършили достатъчно добре работата. [/quote]
    Наистина, добре свършена работа. Внасят, теглят, накрая ще си вземат 40 000 от нашите данъци. Всичко е точно. Но нали това беше банката на мафията?

    Gunter glieben glauchen globen
  55. 55 Профил на Гру
    Гру
    Рейтинг: 237 Весело




    [quote#53:"Darth Plagueis"]Малко разяснения за не много умни милиционери:
    1. Парите на ДСБ са си на партията. Ако ги загуби - все тая, само партията страда.
    2. Парите на ДСБ са изтеглени / похарчени много отдавна. Към момента на фалита на КТБ там имаше само 40 000 лв., които пък са гарантирани. Т.е., икономистите в ДСБ са си свършили достатъчно добре работата.
    3. Парите от Топлофикация са нашите пари. Когато те се загубят, се възстановяват от нашите приходи.
    4. Топлофикация е задължена да спазва правилото за не повече от 25% от парите в една банка.
    5. Мениджърите на Топлофикация са проспали риска и са загубили 80 млн. Негарантирани.


    Разликите са твърде много, дори за милиционер. Успех![/quote]

    Хайде да не драматизираме, че какво са някакви си 80 милиона лева за велика държава като България. Ние сме славен народ и софиянци ще компенсират тази загуба за да си запазят привилегиите да имат парно и топла вода. И имайте предвид тази загуба е поредната провокация от страна на ЕС, НАТО и САЩ срещу велика България.

    Be always at War with your vices, at peace with your neighbors, and let each New Year find you, a better person.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK