Ми прав е, и тяхното влизане е под въпрос, но и тези бутикови партии няма как да стана парламентарни. Силното его на Радан Кънев и Христо Иванов не им позволи да преговарят с други формации.
Но пък до субсидийка най-вероятно ще стигнат, а може и това да е истинската им цел...
Прав е, маргиналите вместо да го играят приятели, те позиционират противници. А като плюят, защото те т'ва си го могат, по ГЕРБ, очевидно гласовете им тръгват към БСП. Както, впрочем направиха на президентските избори.
Да го каже нкой друг, ами баш Лукарски, който ако СДС се яви самостоятелно, ще изпадне до границите на статистическата грешка, а ако той се яви на Мажоритарен избор, освен някой и друг заблуден роднина, никой нма да ги припознае.
Иска му се на Лукарски да е автентична дясна партия. Това е типично предизборно говорене, което цели да откаже хората да гласуват за нормални партии. По същия начин и ГЕРБ се обявяват за автентичната дясна партия, и Марешки се обявява за единствената алтернатива, и БСП се обявяват за нормална лява партия.
"Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."
Половината от гласовете на дсб и дб ще се превърнат след изборите в депутати на бсп и дпс ... какво му е хубавото на това /освен за бсп и дпс/?
Това казва всъщност лукарски, и в кое не е прав ?
"Нова република" и "Обединение Да, България" са прекалено малки в очите на платените социологически агенции. И в очите на прекалено малки хора като лукарски.
Промиването на мозъци за тези избори е да се гласува само за големите партии тъй като малките няма да влезнат в парламента.
Това обаче няма да прмени желанието на трезвомислещите да гласуват за тези които искат истинска промяна в съдебната система. Трябва да изринем пеевски и доган от прокуратурата.
Лукарски е най-посредственият от всички на политическата сцена, у нас!!!Дори дегенерати, като Сидеров и Бареков, имат елементарни лъжливи оправдания, докато този е застинал на възрастта на три годишно дете, но в очите му си личат лукавство и простотия!
Тези горките още са разбрали защо симпатизантите им вече не ги подкрепят. Все още са схванали защо десните партии говорят повече, срещу ГЕРБ, а не срещу БСП. Защото ГЕРБ са основните конкуренти в дясно и да говориш срещу конкуренцията е правилната политическа тактика. Да се съюзяваш с конкуренцията и да им станеш патерица НЕ е правилната политическа такика. За много хора ГЕРБ не стават, след като не стават, вие като алтернатива трябваше ясно и актегорично да се разгничите от тях и да се борите за налагане на истински десни идеи. Вместо това за дребни облаги им приседнахте и предадохте хората гласували за вас. Все още яено не схващате грешката си. Няма да помиришете повече парламент.
Безмълвен съм от "великите тезиси" на Лукарски. Ако не го скрият до изборите някъде, реформаторите ще се реформират в много долна дивизия. Той е велико оръжие на БСП за изборите, те могат и да не правят кампания
"Нова република" и "Обединение Да, България" не са ни противници. Те са прекалено малки, за да бъдат наши противници. Ние с маргинални политически субекти не бихме могли да бъдем противници. Това заяви лидерът на СДС и кандидат за депутат от листата на "Реформаторски блок – Глас народен" Божидар Лукарски пред вестник "Стандарт".
Разбирам това да го беше казала Нинова или Борисов, но на този смешник Лукарски не му приляга да говори такива неща. Защото неговата партийка СДС има по-малко подкрепа от НР или ДБ, дори като коалиция РБ те нямат много по-голяма електорална подкрепа от въпросните според него "маргинални" партии.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
До коментар [#14] от "emil БИЙ БЕЗРОДНИТЕ ПЕТОКОЛОННИЦИ ОТ БСП!":
Двете файтонжийски партийки /бутикови де/ , На свети Христо и великомъченик Ръдън..трудно ще минат, даже и процента нужен им да цицат субсидийка...лошото е, че може да попречат, на Реформаторите да имат представителство..в парламента, ама това е целта на лаборантните плъхове...властта да се даде на БСП и ДПС...щото иначе, ще трябва да връщат нещо...
[quote#18:"роджър"]Половината от гласовете на дсб и дб ще се превърнат след изборите в депутати на бсп и дпс ... какво му е хубавото на това /освен за бсп и дпс/? [/quote]
Ами десебарките не го осъзнават.А това е един от дефектите на пропорционалната система,която иначе пламенно защитават.
Много плосък трик пробутва Божо. Плосък като него самия. Истината е, че за Стабилизаторите на срамотиите на Баце даже и роднините им няма да гласуват. Който иска още от същото ще гласува директно за мутромилиционерите.
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
[quote#29:"pet_1306"].трудно ще минат, даже и процента нужен им да цицат субсидийка[/quote]
Със субсидиите вече свърши.На коалиции се полагат такива само над 4%-та бариера.
А иначе добре им го е казал Лукарски.Могъл е да допълни:Всеки глас,пуснат за тези маргинали,е глас хвърлен в кошчето.
Малкият човек - не на ръст, а като мозък и поведение, си е винаги малък човек. Ти си от тях, Лукарски. И като такъв си заври оценките за дясното, където пожелаеш.
Защо като реша да гласувам за някоя листа и неговият най-тъп представител веднага изпющи велика простотия? Републиката праснаха една такава с помощта на някой си Нойзи в програмата си и високомерно ме загубиха за номер 4. Тези дни тъкмо реших, че канидадтът на РБ в моя МИР си заслужава, и този охлюв Божидар Някойси с непремерените приказки взе, че ме разкандардиса. Ами имам желание да дам 100 лева и да гласувам, ама на, никой не ме иска.
Половината от гласовете на дсб и дб ще се превърнат след изборите в депутати на бсп и дпс ... какво му е хубавото на това /освен за бсп и дпс/? - цитат на коментар #18 от “роджър”
Ами десебарките не го осъзнават.[/quote]
Тук няма да се съглася с това. Осъзнават го, при това много добре. Примери дал Костов...
Бедни ми, бедни, Лукарски, да си беше останал адвокатче по-добре... Не се учудвам, че вижда "ГЕРБ като свой коалиционен партньор". Някой журналист направил ли си е труда да провери откакто Божо е министър на икономиката, фирмата на баща му Цецо Лукарски, "Мусат" АД, колко крупни общински и държавни общ. поръчки е спечелила. Периодът на министерстването му ще остане като единица мярка за некомпетентност и нищо-не-правене.
За съжаление, СДС начело с този смешко, никога няма да отстоява наистина десни принципи и програма. За разлика от партиите, които Лукарски се опитва да иронизира.
"На народите с къса памет преходите са им много дълги." Тони Филипов, Д-р
Интересно защо коментара ти с който се обръщаш към е с настроение "любопитно"...написал си констатация...или ти е любопитно дали ще се съглася с теб или ще ти тегля една?...
[quote#13:"442"]Мислех, че сте по-скоро единомислещи, пък то се оказахте противници. [/quote]
Мчи те са единомислещи, но като работата оппира до цоцане естествено е да са противници.
[quote#43:"tokkay"]Нойзи в програмата си и високомерно ме загубиха за номер 4.[/quote]
За мен единствения избор е "Да, България" с #16. Дано и ти стигнеш до това заключение. Със сигурност обаче Лукарски и Кунева не си заслужават - тяхнта арогантност и некадърност са съизмерими само с тази на Тиквата. Дори и кандидата в твоя район да е свестен човек, хора като Лукарски и Кунева правят избора невъзможен. Ако те виждат коалиционен партньор в Патриотите, това също означава и че подкрепят съспипването на Пирин, Рила и Витоша, след като Каракачанов вече се обяви в подкрепа на мафиотския закон.
За който и да решиш да гласуваш, пожелавам ти успех.
РъБъ са бита карта, там не останаха читави хора...остана само сганта безподобна и корумпирана, ламтяща за постове...даже се чудя на Витков как им се върза, но явно се надява да влезе у парлаМЕНТО! Уви, ще остане излъган...
Лукарски каза още, че в партията му виждат ГЕРБ като свой коалиционен партньор. Мнението му за партньорство с "Обединени патриоти" пък било положително.
----------
С други думи, Лукарски подкрепя съсипването на Пирин след като лидера на "Обединени патриоти" Каракачанов се обяви в защита на мафиотския закон за Пирин. Каракачанов заяви че такъв закон трябва да има също и за Рила и Витоша
Интересна "автентична дясна партия". Автентичност колаборираща с психо-диктаторско и психо-патриотарско недоразумения. Автентично е само користното драпане към властта на Лукарски; независимо от това, колко десен се представя, позиционирането му е позиция на ниско подлагане.
[quote#8:"DJTrump"]Силното его на Радан Кънев и Христо Иванов не им позволи да преговарят с други формации. [/quote]
Няма никакво его - хората, които цитираш имат достойнство да се разграничат от корумпетата, ламтящи за постове - Москов, Кукувица (Кунева), Лайнарски и сие.. Затова им свалям шапка и НР напред...№ 4
[quote#8:"DJTrump"]Силното его на Радан Кънев и Христо Иванов не им позволи да преговарят с други формации. [/quote]не си прав поне за 2 неща:
1. Радан Кънев ПРЕДЛОЖИ коалиция на Хр. Иванов!! Защо Христо Иванов отказа не разбрах и до сега! така че може да се говори само за ''Силното его'' на Христо Иванов!! Жалко!!
2. и 'Нова република' и 'Да България' Са прего-варяли с други формации и са В КОАЛИЦИИ с други формации - ДДБ с деос и зелените А в НРепублика са всички по читави депутати от гражданския съвет на РБ и няколко партии -една пловдивска с доста градски съветника!
[quote#9:"г-н Саранди Говедаров"]Люспите от бившето СДС продължават да се карат. Всичкото индианец стана вожд.Цирк.[/quote]
Нова Република отговарят 100% на това твое определение.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
Кунева къде спи? Ако иска да влезе в Парламента да привика Божо и да му каже:
"Виж са Бобка, почини си 2-3 седмици, иди някъде далече на плаж-ски, квото искаш, само не говори глупости по медиите, моля ти се от все сърце."
На нейно място бих му подарил една почивка за двама, някъде където няма много нет, за да не станат проблеми в последния момент.
Много Нови надежди се хвърлиха на Ръдан.Трябваше да е младият Люк Скайуокър,як джедай,който надминава учителя си Оби-уан,а се оказа арту-диту - върти се като пумпал и все нещо писука
Но това е животът - едни са родени за лидери,други искат да са такива и подражават по смешен начин.
закон на Лукарски-Кунева-Хиподил-Барековци:
Колкото повече съмнителни партии вкарваш в коалицията си - толкова повече причини да НЕ СЕ гласува за нея се появяват! Нима ЛукЯрски си вярва че тази тюрлюгювеч коалиция ще има повече гласове от "НоваРеп" или от "ДаБълг''?
Интересно ми е - кой ли ще предпочете в 23 СФ-мир Лукарски пред Тр.Трайков или Ант.Цонева
Бих сложил Анкета - ако предпочитате Лукчо пред Тр. Трайков или Ант. Цонева - сложете ми минус! А ако сте за Тр. Трайков или за А. Цонева (един от тях)- Плюс! ама няма да е правдива - всички ГЕРБери и доста Бесепари и мурзилки, въпреки че няма да гласуват за Лукарски - ще турят минус! мразят много повече и НР и ДДБ
закон на Лукарски-Кунева-Хиподил-Барековци:
Колкото повече съмнителни партии вкарваш в коалицията си - толкова повече причини да НЕ СЕ гласува за нея се появяват! Нима ЛукЯрски си вярва че тази тюрлюгювеч коалиция ще има повече гласове от "НоваРеп" или от "ДаБълг''?
Интересно ми е - кой ли ще предпочете в 23 СФ-мир Лукарски пред Тр.Трайков или Ант.Цонева
Бих сложил Анкета - ако предпочитате Лукчо пред Тр. Трайков или Ант. Цонева - сложете ми минус! А ако сте за Тр. Трайков или за А. Цонева (един от тях)- Плюс! ама няма да е правдива - всички ГЕРБери и доста Бесепари и мурзилки, въпреки че няма да гласуват за Лукарски - ще турят минус! мразят много повече и НР и ДДБ
Реформаторският блок беше изпразнен от съдържание след блокиранет на реформите в съдебната система, в МВР и в здравеопазването. Лукарски, от наименованието Реформаторски блок остана само етикетът, но съдържанието липсва главно поради липсата на реформаторско мнозинство в бившото НС. Настимир пъргавият спечели от запазената марка в Патентното ведомство, може да прави тениски с нея.
[quote#91:"b_52_strato"]ще гласуваме за Нова Република с убеждението, че това е шанса да изхвърлим комунягите от властта[/quote]
Единствено ще изхвърлите бюлетините в коша,и нищо друго като комуняги,фашаги или аги.
Ще имате обаче поводи за радост,защото няма да стигнете рекорда от 2013-та - 100хил гласа в коша.
Радвайте се,но и се подготви да обясниш на семейството си защо си ги тикал към урните.
[quote#96:"yanne"]Мисля,че след 3 седмици ще бъдеш ударен жестоко от реалността.. [/quote]
А Баце готви ли се за изборите догодина? Само се моля да не докарат руснаци в България.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
678
Рейтинг: 274 НеутралноАх, милия - ама той бил политик.
BiGman
Рейтинг: 5977 ВеселоИначе не му липсва самочувствие на наследника на остатъка от една наистина голяма партия...в миналото...
stef
Рейтинг: 434 ЛюбопитноТова байКОй ли му го суфлира?
StefChubachubs
Рейтинг: 627 НеутралноОф тоя па и той, присмял се хърбел на щърбел.
hamiltonf
Рейтинг: 3970 ВеселоЛукарски - от високо се пада много лесно...
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиYossarian
Рейтинг: 274 ЛюбопитноНаистина не мога да разбера кои са тези 3-4%, които биха гласували са трупата на ей това недоразумение.
Вонин
Рейтинг: 466 ЛюбопитноНачи ако може ВИЕ се РАЗЦЕПЕТЕ и РАЗЛЮПЕТЕ на 100 ПАРТИЙКИ и после СЕ ПИТАЙТЕ и ЖАЛВАЙТЕ защо БИВШИТЕ комуняги са ПАК НА ВЛАСТ!!!!!!!!
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMDJTrump
Рейтинг: 270 НеутралноМи прав е, и тяхното влизане е под въпрос, но и тези бутикови партии няма как да стана парламентарни. Силното его на Радан Кънев и Христо Иванов не им позволи да преговарят с други формации.
Но пък до субсидийка най-вероятно ще стигнат, а може и това да е истинската им цел...
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 1001 НеутралноЛюспите от бившето СДС продължават да се карат. Всичкото индианец стана вожд.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Цирк.
testimone
Рейтинг: 274 НеутралноПрав е, маргиналите вместо да го играят приятели, те позиционират противници. А като плюят, защото те т'ва си го могат, по ГЕРБ, очевидно гласовете им тръгват към БСП. Както, впрочем направиха на президентските избори.
tsvetko_51
Рейтинг: 1654 НеутралноДа го каже нкой друг, ами баш Лукарски, който ако СДС се яви самостоятелно, ще изпадне до границите на статистическата грешка
, а ако той се яви на Мажоритарен избор, освен някой и друг заблуден роднина, никой нма да ги припознае.
pm
Рейтинг: 464 НеутралноИска му се на Лукарски да е автентична дясна партия. Това е типично предизборно говорене, което цели да откаже хората да гласуват за нормални партии. По същия начин и ГЕРБ се обявяват за автентичната дясна партия, и Марешки се обявява за единствената алтернатива, и БСП се обявяват за нормална лява партия.
"Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."442
Рейтинг: 1418 НеутралноИнтересно !!! Мислех, че сте по-скоро единомислещи, пък то се оказахте противници.
emil
Рейтинг: 2898 НеутралноНяма как да не се съгласим, въпреки че някои много ги боли. Радан направи всичко по силите си за да отслаби дясното, а Христо окончателно го доуби.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!extraCACA
Рейтинг: 2042 Веселогоуем е Янко Станев, спор нема... пу, пу, пу да не му е уроки
меншевик
Рейтинг: 328 ВеселоПатерицата на байхой бил автентичен десен, ти да видиш.
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечетЧовекът, който се коалира с бригоаспаруховчетата и хората на ковачки и дудуков.
von_seeckt
Рейтинг: 245 НеутралноХе, хе...един файтон хора се мери с други два такива файтона.
роджър
Рейтинг: 861 НеутралноПоловината от гласовете на дсб и дб ще се превърнат след изборите в депутати на бсп и дпс ... какво му е хубавото на това /освен за бсп и дпс/?
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgТова казва всъщност лукарски, и в кое не е прав ?
general_patton
Рейтинг: 274 ВеселоБожо Трика е най-голямата карикатура в настоящото политическо пространство. А сред толкова много клоуни, ти да си топа, говори повече от красноречиво.
solange
Рейтинг: 274 ВеселоЧервените кукувици били автентичната дясна партия...
event_horizon
Рейтинг: 550 Неутрално"Нова република" и "Обединение Да, България" са прекалено малки в очите на платените социологически агенции. И в очите на прекалено малки хора като лукарски.
Промиването на мозъци за тези избори е да се гласува само за големите партии тъй като малките няма да влезнат в парламента.
Това обаче няма да прмени желанието на трезвомислещите да гласуват за тези които искат истинска промяна в съдебната система. Трябва да изринем пеевски и доган от прокуратурата.
chinaski
Рейтинг: 374 НеутралноЛукарски е най-посредственият от всички на политическата сцена, у нас!!!Дори дегенерати, като Сидеров и Бареков, имат елементарни лъжливи оправдания, докато този е застинал на възрастта на три годишно дете, но в очите му си личат лукавство и простотия!
DJTrump
Рейтинг: 270 НеутралноРБ - 3.5до 4.5 %, Да, България - 1 до 1.5 %, Нова република - 1 до 1.5 %
Агенция НЮХ
Gopeто
Рейтинг: 1615 НеутралноТака. Дори малко почтените хора са прекалено малко.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петровprimaxm
Рейтинг: 434 НеутралноТези горките още са разбрали защо симпатизантите им вече не ги подкрепят. Все още са схванали защо десните партии говорят повече, срещу ГЕРБ, а не срещу БСП. Защото ГЕРБ са основните конкуренти в дясно и да говориш срещу конкуренцията е правилната политическа тактика. Да се съюзяваш с конкуренцията и да им станеш патерица НЕ е правилната политическа такика. За много хора ГЕРБ не стават, след като не стават, вие като алтернатива трябваше ясно и актегорично да се разгничите от тях и да се борите за налагане на истински десни идеи. Вместо това за дребни облаги им приседнахте и предадохте хората гласували за вас. Все още яено не схващате грешката си. Няма да помиришете повече парламент.
dejmos
Рейтинг: 2655 НеутралноБезмълвен съм от "великите тезиси" на Лукарски. Ако не го скрият до изборите някъде, реформаторите ще се реформират в много долна дивизия. Той е велико оръжие на БСП за изборите, те могат и да не правят кампания
topal
Рейтинг: 293 НеутралноНай-сигурният начи да станеш за резил е да се вземеш насериозно...
Иво
Рейтинг: 3887 Весело"Нова република" и "Обединение Да, България" не са ни противници. Те са прекалено малки, за да бъдат наши противници. Ние с маргинални политически субекти не бихме могли да бъдем противници. Това заяви лидерът на СДС и кандидат за депутат от листата на "Реформаторски блок – Глас народен" Божидар Лукарски пред вестник "Стандарт".
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Разбирам това да го беше казала Нинова или Борисов, но на този смешник Лукарски не му приляга да говори такива неща. Защото неговата партийка СДС има по-малко подкрепа от НР или ДБ, дори като коалиция РБ те нямат много по-голяма електорална подкрепа от въпросните според него "маргинални" партии.
pet_1306
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#14] от "emil БИЙ БЕЗРОДНИТЕ ПЕТОКОЛОННИЦИ ОТ БСП!":
Двете файтонжийски партийки /бутикови де/ , На свети Христо и великомъченик Ръдън..трудно ще минат, даже и процента нужен им да цицат субсидийка...лошото е, че може да попречат, на Реформаторите да имат представителство..в парламента, ама това е целта на лаборантните плъхове...властта да се даде на БСП и ДПС...щото иначе, ще трябва да връщат нещо...
wre501051215
Рейтинг: 2483 НеутралноДо коментар [#18] от "роджър":
[quote#18:"роджър"]Половината от гласовете на дсб и дб ще се превърнат след изборите в депутати на бсп и дпс ... какво му е хубавото на това /освен за бсп и дпс/? [/quote]
Ами десебарките не го осъзнават.А това е един от дефектите на пропорционалната система,която иначе пламенно защитават.
Marin Marinov
Рейтинг: 8 НеутралноСмешник
Das Territorium
Рейтинг: 1314 НеутралноМного плосък трик пробутва Божо. Плосък като него самия. Истината е, че за Стабилизаторите на срамотиите на Баце даже и роднините им няма да гласуват. Който иска още от същото ще гласува директно за мутромилиционерите.
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchettret
Рейтинг: 754 Весело[quote#29:"pet_1306"].трудно ще минат, даже и процента нужен им да цицат субсидийка[/quote]
Със субсидиите вече свърши.На коалиции се полагат такива само над 4%-та бариера.
А иначе добре им го е казал Лукарски.Могъл е да допълни:Всеки глас,пуснат за тези маргинали,е глас хвърлен в кошчето.
Voiko
Рейтинг: 817 НеутралноЛукарски си въобразява че е много голям.
gbj06554106
Рейтинг: 541 НеутралноЕй, доживях най-накрая и г-н Трикаджията да каже нещо смислено и обективно верно....
g_nett
Рейтинг: 488 ВеселоThe Big Loukarsky
Също и Големият трикаджия. Само дето не остана на кого да прилага триковете.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5707 НеутралноМного вожд, малко индианец...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЛелка
Рейтинг: 1264 ГневноАко изборът е между тоя бръснарски майтап и "маргинали", то съм категорично за маргиналите.
Щото аман от дупедавци, с извинение.
testimone
Рейтинг: 274 НеутралноПъпетите раданови много остри срещу Божидар, само че същото им редна и самия И. Костов, да се слави приватизацията му.
zakkwild
Рейтинг: 316 НеутралноМалкият човек - не на ръст, а като мозък и поведение, си е винаги малък човек. Ти си от тях, Лукарски. И като такъв си заври оценките за дясното, където пожелаеш.
Р. Дражев
Рейтинг: 434 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "emil БИЙ БЕЗРОДНИТЕ ПЕТОКОЛОННИЦИ ОТ БСП!":
Happy face says, adios !Сега, май сте се объркал!
Не Радан и Христо се прегърнаха с
Б. Х.
pet_1306
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#33] от "ret":
То това е целта , на костомолските патерици, десните гласове да са в кошчето...повече няма да ги коментирам, щото ме е гнус от тях!!!
Тодор Пеев
Рейтинг: 410 РазстроеноЗащо като реша да гласувам за някоя листа и неговият най-тъп представител веднага изпющи велика простотия? Републиката праснаха една такава с помощта на някой си Нойзи в програмата си и високомерно ме загубиха за номер 4. Тези дни тъкмо реших, че канидадтът на РБ в моя МИР си заслужава, и този охлюв Божидар Някойси с непремерените приказки взе, че ме разкандардиса. Ами имам желание да дам 100 лева и да гласувам, ама на, никой не ме иска.
No Pain No Gaintestimone
Рейтинг: 274 Неутрално[quote#30:"yanne"]
До коментар [#18] от "роджър":
Половината от гласовете на дсб и дб ще се превърнат след изборите в депутати на бсп и дпс ... какво му е хубавото на това /освен за бсп и дпс/? - цитат на коментар #18 от “роджър”
Ами десебарките не го осъзнават.[/quote]
Тук няма да се съглася с това. Осъзнават го, при това много добре. Примери дал Костов...
noshtnik
Рейтинг: 267 ВеселоПълен палячо...
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubtgbj06554106
Рейтинг: 541 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "BGman1":
А па, таези за които говори са нищото от остатъка на една наистина голяма партия, които отдавна и завинаги..са в миналото...
due07477623
Рейтинг: 430 НеутралноС това си изказване, тая плюнка олекоти т.нар. Реформаторски Блок с поне 2% от общо 3-те дето взимаше.
globetrotter
Рейтинг: 480 ВеселоДо коментар [#8] от "DJTrump":
Т.е. очакваш и двете коалиции да съберат над 4%, за да имат право на субсидия? А дано, а дано.
noshtnik
Рейтинг: 267 НеутралноБожо Манчестера от днес се преименува на Божо Маргинала...
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubtalieng
Рейтинг: 434 Неутралноправ е лукчо, за съжаление, НР и ДБ няма да минат границата от 4%.
penetrating
Рейтинг: 8358 НеутралноИ после пак излъгани от него избиратели. Пак откровено
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТорбалан
Рейтинг: 274 НеутралноЕх, Гнусарски..малък ти е мозъкът, даже дали изобщо го има, се съмнявам...жалка твар, безподобна...
www.commcrime.blogspot.combramasole
Рейтинг: 3083 НеутралноБедни ми, бедни, Лукарски, да си беше останал адвокатче по-добре... Не се учудвам, че вижда "ГЕРБ като свой коалиционен партньор". Някой журналист направил ли си е труда да провери откакто Божо е министър на икономиката, фирмата на баща му Цецо Лукарски, "Мусат" АД, колко крупни общински и държавни общ. поръчки е спечелила. Периодът на министерстването му ще остане като единица мярка за некомпетентност и нищо-не-правене.
"На народите с къса памет преходите са им много дълги." Тони Филипов, Д-рЗа съжаление, СДС начело с този смешко, никога няма да отстоява наистина десни принципи и програма. За разлика от партиите, които Лукарски се опитва да иронизира.
foreverman77
Рейтинг: 306 НеутралноДо коментар [#5] от "hamiltonf1":
И е болезнено.
skrita_sila_m
Рейтинг: 434 ВеселоКажи му адвокат и повече не го обиждай.
BiGman
Рейтинг: 5977 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
Интересно защо коментара ти с който се обръщаш към е с настроение "любопитно"...написал си констатация...или ти е любопитно дали ще се съглася с теб или ще ти тегля една?...
Гарван
Рейтинг: 588 Неутрално[quote#13:"442"]Мислех, че сте по-скоро единомислещи, пък то се оказахте противници. [/quote]
Мчи те са единомислещи, но като работата оппира до цоцане естествено е да са противници.
due07477623
Рейтинг: 430 Неутрално[quote#43:"tokkay"]Нойзи в програмата си и високомерно ме загубиха за номер 4.[/quote]
За мен единствения избор е "Да, България" с #16. Дано и ти стигнеш до това заключение. Със сигурност обаче Лукарски и Кунева не си заслужават - тяхнта арогантност и некадърност са съизмерими само с тази на Тиквата. Дори и кандидата в твоя район да е свестен човек, хора като Лукарски и Кунева правят избора невъзможен. Ако те виждат коалиционен партньор в Патриотите, това също означава и че подкрепят съспипването на Пирин, Рила и Витоша, след като Каракачанов вече се обяви в подкрепа на мафиотския закон.
За който и да решиш да гласуваш, пожелавам ти успех.
bee
Рейтинг: 1128 НеутралноОтдавна имам усещането, че този човек е неадекватен. Изказването му от статията само затвърди това усещане.
" Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "emil
Рейтинг: 2898 НеутралноДо коментар [#41] от "Р. Дражев":
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ![quote#41:"Р. Дражев"]Не Радан и Христо се прегърнаха с
Б. Х. [/quote]
За това става дума де. Поне да се бяха прегърнали помежду си двете петлета. То това беше за капак. Жалка история.
Христо ще се оправи някак с грантове, ама Радан да почва да стяга адвокатския офис че къща има да храни.
Stewie
Рейтинг: 861 Любопитнокой ,КОЙ ,кой измисли това нещо лукарски ?
neut
Рейтинг: 488 НеутралноВисоко самочувствие до високомерие - дано има първото и след изборите
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restТорбалан
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#43] от "tokkay":
www.commcrime.blogspot.comРъБъ са бита карта, там не останаха читави хора...остана само сганта безподобна и корумпирана, ламтяща за постове...даже се чудя на Витков как им се върза, но явно се надява да влезе у парлаМЕНТО! Уви, ще остане излъган...
Дедо Либен
Рейтинг: 1234 ВеселоЗа такива нахалници народът е измислил израза:
" Кога стана лайно, кога файтон мина през него!!!!!"
due07477623
Рейтинг: 430 НеутралноЛукарски каза още, че в партията му виждат ГЕРБ като свой коалиционен партньор. Мнението му за партньорство с "Обединени патриоти" пък било положително.
karakachanov_podkrepia_plana_za_pirin_i_iska_spesh no/
----------
С други думи, Лукарски подкрепя съсипването на Пирин след като лидера на "Обединени патриоти" Каракачанов се обяви в защита на мафиотския закон за Пирин. Каракачанов заяви че такъв закон трябва да има също и за Рила и Витоша
Отврат!
http://www.dnevnik.bg/politika/2017/03/05/2929295_
gbj06554106
Рейтинг: 541 ЛюбопитноДо коментар [#63] от "Торбалан":
Не е ли по добре да оставите прогнозите на професионалистите?
Мърмор
Рейтинг: 1099 НеутралноИнтересна "автентична дясна партия". Автентичност колаборираща с психо-диктаторско и психо-патриотарско недоразумения. Автентично е само користното драпане към властта на Лукарски; независимо от това, колко десен се представя, позиционирането му е позиция на ниско подлагане.
Торбалан
Рейтинг: 274 Неутрално[quote#8:"DJTrump"]Силното его на Радан Кънев и Христо Иванов не им позволи да преговарят с други формации. [/quote]
www.commcrime.blogspot.comНяма никакво его - хората, които цитираш имат достойнство да се разграничат от корумпетата, ламтящи за постове - Москов, Кукувица (Кунева), Лайнарски и сие.. Затова им свалям шапка и НР напред...№ 4
von_seeckt
Рейтинг: 245 Неутрално[quote#53:"Bramasole"]За съжаление, СДС начело с този смешко, никога няма да отстоява наистина десни принципи и програма[/quote]
Какво включват истинските десни принципи и програма?
bgpatriot
Рейтинг: 630 Неутрално[quote#8:"DJTrump"]Силното его на Радан Кънев и Христо Иванов не им позволи да преговарят с други формации. [/quote]не си прав поне за 2 неща:
1. Радан Кънев ПРЕДЛОЖИ коалиция на Хр. Иванов!! Защо Христо Иванов отказа не разбрах и до сега! така че може да се говори само за ''Силното его'' на Христо Иванов!! Жалко!!
2. и 'Нова република' и 'Да България' Са прего-варяли с други формации и са В КОАЛИЦИИ с други формации - ДДБ с деос и зелените А в НРепублика са всички по читави депутати от гражданския съвет на РБ и няколко партии -една пловдивска с доста градски съветника!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 4475 Неутрално[quote#9:"г-н Саранди Говедаров"]Люспите от бившето СДС продължават да се карат. Всичкото индианец стана вожд.Цирк.[/quote]
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераНова Република отговарят 100% на това твое определение.
xax
Рейтинг: 221 НеутралноКунева къде спи? Ако иска да влезе в Парламента да привика Божо и да му каже:
"Виж са Бобка, почини си 2-3 седмици, иди някъде далече на плаж-ски, квото искаш, само не говори глупости по медиите, моля ти се от все сърце."
На нейно място бих му подарил една почивка за двама, някъде където няма много нет, за да не станат проблеми в последния момент.
aboto
Рейтинг: 488 ВеселоДо коментар [#6] от "Yossarian":
[quote#6:"Yossarian"]Наистина не мога да разбера кои са тези 3-4%, които биха гласували са трупата на ей това недоразумение.[/quote]
Защото , онези с 0.6% ги знаеш по имена ... толкова са "много" !
ret
Рейтинг: 754 НеутралноМного Нови надежди се хвърлиха на Ръдан.Трябваше да е младият Люк Скайуокър,як джедай,който надминава учителя си Оби-уан,а се оказа арту-диту - върти се като пумпал и все нещо писука
Но това е животът - едни са родени за лидери,други искат да са такива и подражават по смешен начин.
Торбалан
Рейтинг: 274 Неутрално[quote#23:"DJTrump"]РБ - 3.5до 4.5 %, Да, България - 1 до 1.5 %, Нова република - 1 до 1.5 %
www.commcrime.blogspot.comАгенция НЮХ [/quote]
Леко да те коригирам:
РБ - 1,5 %; ДА, БГ - 8 %; НР - 10 %; БКП - 5 %; ГРАБ - 5 %; Обединени мафиоти - 3 %; Магарешки - 3 %; ДПС - 5 %; Дост - 2 %...
znayko84
Рейтинг: 534 ВеселоДо коментар [#6] от "Yossarian":
Купен вот естествено. Осигурен от Цецо. Е, имат и към 0.5% разни заблудени и уредени на постове тук и таме.
von_seeckt
Рейтинг: 245 Неутрално[quote#75:"Торбалан"]ДА, БГ - 8 %; НР - 10 %[/quote]
Мдаа..точно така ще се получи.
von_seeckt
Рейтинг: 245 Неутрално[quote#74:"ret"]Но това е животът - едни са родени за лидери,други искат да са такива и подражават по смешен начин[/quote]
Е да де, но едно трябва да му се признае. В областта на т.н. социални мрежи е пионер. Тръмп от раначо видя.
aboto
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#18] от "роджър":
[quote#18:"роджър"]Половината от гласовете на дсб и дб ще се превърнат след изборите в депутати на бсп [/quote]
Или на следващите - Мартин Захариев , Петър Курумбашев , Иван Гарелов ... много са !
Stewie
Рейтинг: 861 Любопитнокой въобще е предполагал че краят на сдс ще е толкова жалък и отвратителен ?
von_seeckt
Рейтинг: 245 Неутрално[quote#80:"Stewie"]кой въобще е предполагал че краят на сдс ще е толкова жалък и отвратителен [/quote]
Краят на костовашката секта какъв е?Величав, ненадминат, сюблимен?
shileto
Рейтинг: 1074 НеутралноАбсолютно е прав, ама и той къде е тръгнал с мечките мед да яде
aboto
Рейтинг: 488 ВеселоДо коментар [#75] от "Торбалан":
Попитай "Праспрес" , дали търсят социолози - за там пасваш идеално !
bgpatriot
Рейтинг: 630 Неутралнозакон на Лукарски-Кунева-Хиподил-Барековци:
Колкото повече съмнителни партии вкарваш в коалицията си - толкова повече причини да НЕ СЕ гласува за нея се появяват! Нима ЛукЯрски си вярва че тази тюрлюгювеч коалиция ще има повече гласове от "НоваРеп" или от "ДаБълг''?
Интересно ми е - кой ли ще предпочете в 23 СФ-мир Лукарски пред Тр.Трайков или Ант.Цонева
Бих сложил Анкета - ако предпочитате Лукчо пред Тр. Трайков или Ант. Цонева - сложете ми минус! А ако сте за Тр. Трайков или за А. Цонева (един от тях)- Плюс! ама няма да е правдива - всички ГЕРБери и доста Бесепари и мурзилки, въпреки че няма да гласуват за Лукарски - ще турят минус! мразят много повече и НР и ДДБ
bgpatriot
Рейтинг: 630 Неутралнозакон на Лукарски-Кунева-Хиподил-Барековци:
Колкото повече съмнителни партии вкарваш в коалицията си - толкова повече причини да НЕ СЕ гласува за нея се появяват! Нима ЛукЯрски си вярва че тази тюрлюгювеч коалиция ще има повече гласове от "НоваРеп" или от "ДаБълг''?
Интересно ми е - кой ли ще предпочете в 23 СФ-мир Лукарски пред Тр.Трайков или Ант.Цонева
Бих сложил Анкета - ако предпочитате Лукчо пред Тр. Трайков или Ант. Цонева - сложете ми минус! А ако сте за Тр. Трайков или за А. Цонева (един от тях)- Плюс! ама няма да е правдива - всички ГЕРБери и доста Бесепари и мурзилки, въпреки че няма да гласуват за Лукарски - ще турят минус! мразят много повече и НР и ДДБ
dimov_a
Рейтинг: 221 ВеселоГоуЕм е (Лукарски), както би се изразил коалиционния им партньор.
P.S.
Дневник, защо не добавите и "подигравателно" настроение към коментарите.
Торбалан
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#25] от "primaxm":
www.commcrime.blogspot.comТака, така е...
aboto
Рейтинг: 488 ВеселоДо коментар [#55] от "skrita_sila_m":
[quote#55:"skrita_sila_m"]Кажи му адвокат и повече не го обиждай.[/quote]
Радан Кънев - От 2002 г. до 2005 г. работи като адвокат. От 2005 г. е съдружник в адвокатска кантора.
Прав си , той и за "цял" адвокат не става - Съдружник !
b_52_strato
Рейтинг: 1022 ВеселоВсичките туземни комуняги се наредили тук и безспирно се самоубеждават какви големи истини е изрекъл бай Лукарски за вестник Стандарт!
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!Ма то кво ли друго може да се очаква от една комуняга, в това е смисълът на животеца й!
ck
Рейтинг: 1290 НеутралноРеформаторският блок беше изпразнен от съдържание след блокиранет на реформите в съдебната система, в МВР и в здравеопазването. Лукарски, от наименованието Реформаторски блок остана само етикетът, но съдържанието липсва главно поради липсата на реформаторско мнозинство в бившото НС. Настимир пъргавият спечели от запазената марка в Патентното ведомство, може да прави тениски с нея.
b_52_strato
Рейтинг: 1022 НеутралноАз и семейството ми ще гласуваме за Нова Република с убеждението, че това е шанса да изхвърлим комунягите от властта.
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!След което бай Ставри да ги разпредели из килиите на повереното му учреждение.
Торбалан
Рейтинг: 274 Неутрално[quote#29:"pet_1306"]Двете файтонжийски партийки /бутикови де[/quote]
www.commcrime.blogspot.com...са БСП и ГЕРБ...плюс още няколко такива - Обединени мафиоти, КОЛЯ на Магарешки, Движение за подкупи и саботажи (ДПС) и т.н. бандуги..
Торбалан
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#66] от "ПРОРОК ИЛИЯ":
www.commcrime.blogspot.comДемек, платените социолози..НЕ, не е..
ret
Рейтинг: 754 Весело[quote#91:"b_52_strato"]ще гласуваме за Нова Република с убеждението, че това е шанса да изхвърлим комунягите от властта[/quote]
Единствено ще изхвърлите бюлетините в коша,и нищо друго като комуняги,фашаги или аги.
Ще имате обаче поводи за радост,защото няма да стигнете рекорда от 2013-та - 100хил гласа в коша.
Радвайте се,но и се подготви да обясниш на семейството си защо си ги тикал към урните.
Торбалан
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#83] от "aboto":
www.commcrime.blogspot.comНали...
wre501051215
Рейтинг: 2483 ВеселоДо коментар [#75] от "Торбалан":
[quote#75:"Торбалан"]РБ - 1,5 %; ДА, БГ - 8 %; НР - 10 %;[/quote]
Мисля,че след 3 седмици ще бъдеш ударен жестоко от реалността..
gbj06554106
Рейтинг: 541 ЛюбопитноДо коментар [#75] от "Торбалан":
Леко да те коригирам:
РБ - 1,5 %; ДА, БГ - 8 %; НР - 10 %; БКП - 5 %; ГРАБ - 5 %; Обединени мафиоти - 3 %; Магарешки - 3 %; ДПС - 5 %; Дост - 2 %...
Няма да Ви коригирам.
Само ще Ви гледам сеира.....
Идва Видов дена за самонадеяните само достатъчни и вечно губещи красиви и умни....
historama
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#88:"aboto"]Прав си , той и за "цял" адвокат не става - Съдружник ! [/quote]
Съдружник, а не наемен работник.
chicago514
Рейтинг: 1234 ВеселоТе не са ви,вие противници ли сте им!?
historama
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#96:"yanne"]Мисля,че след 3 седмици ще бъдеш ударен жестоко от реалността.. [/quote]
А Баце готви ли се за изборите догодина? Само се моля да не докарат руснаци в България.