Цитат на деня: Много ни е красива държавата, но за строителство е много неудобно

Цитат на деня: Много ни е красива държавата, но за строителство е много неудобно

© Пресслужба на Министерски съвет



"Десетки такива поляни съм гледал, но след година и два - три месеца са вече готови магистрали. Много ни е красива държавата, виждате тук хълмове, планини, но за строителство е много неудобно." С тези думи премиерът Бойко Борисов, цитиран от радио "Фокус-Шумен", даде символичното начало на строежа на магистрала "Хемус" между Буховци и Белокопитово.


Премиерът не пропусна да отбележи, че заради предишните управляващи магистрала "Хемус" не може да се прави с европейски пари. "Всичко това е само на бюджета на данъкоплатците. Така че като заявяват някои голямо желание за предсрочни избори, тези региони да знаят какво са им причинили, както и всички данъкоплатци", добави Борисов.

Коментари (109)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    Явно в Австрия и Швейцария е мноооого по-сгодно да се строи от България. :)
    Да не говорим пък за държави дето са много острови и се правят мостове с километри.
    Чудна си ни е земята, ако се краде по-малко и се мисли и работи повече всичко ще е 6!

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  2. 2 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Ако не беше красива щеше да е много удобна за строителство, нали Боце ? ... Жегата е опасна ... особено за ояли се индивиди над средна възраст.

  3. 3 Профил на Nike
    Nike
    Рейтинг: 562 Любопитно
  4. 4 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Бе квот си е истина си е истина.
    С тия планини и чукари и Стара Планина разделяща страната на 2 не е никак лесно.
    Но и МНОГО СЕ КРАДЕ !!!

  5. 5 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1847 Неутрално

    То и в Швейцария така, ама...

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  6. 6 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1195 Весело

    Прав е - В Унгария която е равна като тепсия е по-лесно:)

  7. 7 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8027 Любопитно

    В Албания при много по - високи планини направиха магистрали - тунел-мост, тунел, мост..............

    karabastun1@abv.bg
  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4011 Весело

    "Мъдри" мисли . Вече е време да се появи герберасткия Милко Балев и да избере събраните авободни съчинения на Вожда и Учителя на стабилна клета България !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    То и в Швейцария така, ама...
    —цитат от коментар 5 на venci4


    Да щот и ти си Швейцарец :)))

  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4011 Весело

    До коментар [#3] от "Nike":

    Определено , поне на снимката, не е седнал !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4011 Неутрално

    До коментар [#3] от "Nike":

    Я ми кажи драги, колко моста и тунела построихте за всичките тези години власт и за всичките тези усвоени евро и наши пари !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4946 Гневно

    Ох милият..то в Австрия сигурно е по лесно а?Или в Сев.Испания?Бацееее в Швейцария именно в планините хората от 1979 прокопаха 24 тунела за магисталите !!!За Норвегия няма смисъл да говорим!!Ами ако не беше далаверата с КТБ и руските чайници досега още 2 магистрали да си постоил...демагог такъв!Бегай да лежиш под магнолията!

    До истината се достига с познание!
  13. 13 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    "Премиерът не пропусна да отбележи, че заради предишните управляващи магистрала "Хемус" не може да се прави с европейски пари."

    А защо трябва да го пропусне??? Нека да се знае заради кого ще строим със собствени средства вместо с европейски.

  14. 14 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    В Албания при много по - високи планини направиха магистрали - тунел-мост, тунел, мост..............
    —цитат от коментар 7 на karabastun


    Да бе, в Албания са Хималаите.

  15. 15 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Ако не беше Стара Планина да разделя държавата на 2 можеше да има 1 Магистрала от София до Морето и другите градове да са вързани към нея с по малки магистрали или със скоростни пътища.
    А сега се строят 2 магистрали една за Южна България и 1 за Северна България.

  16. 16 Профил на Nike
    Nike
    Рейтинг: 562 Весело

    До коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ти наистана ли ??!??!?
    Или просто се правиш...........
    Няма смисъл.......
    Ако почнем Дунав мост 2 и т. н.
    Има всякъкви лекари...не се бави......много!

  17. 17 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 786 Разстроено

    Сещам се за онзи виц, преразказван многократни и този път с герои Бойко и Берлускони:

    Берлускони поканил Бойко във вилата си. Лукс, разкош, коли, жени и прочие.
    Пита го Бойко:
    – От къде пари за това?
    – Оная магистрала магистрала в далечината виждаш ли я?
    – Да.
    – Е от там са. Половината бюджет за строителство, а другата в джоба ми.

    После Берлускони му върнал визитата в неназована тайна резиденция. И пак разкош, лукс, коли. Пита Берлускони:
    – От къде пари за това?
    – Оная магистрала магистрала в далечината виждаш ли я?
    – Не, не виждам никаква магистрала.
    – Е от там са! – му отвръща Бойко.

    @)----,--'--
  18. 18 Профил на Stanislav Georgiev
    Stanislav Georgiev
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Баце, вземи си отпуск най-накрая. 17 години усърдна работа стигат. Силно е много слънцето тези дни, явно ти се отразяват двете неща, че ги говориш едни....
    Пък дали и направо на пенсия да не отидеш, ееехх, мечти...

  19. 19 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3776 Неутрално

    българина винаги е като онова с крилца , на прекрасно място в неподходящо време

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  20. 20 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Няма трафик просто за тази магистрала.
    И трафика ще става все по малко в Северна България с това намаляващо население.
    Иначе се опитаха да я направят с Европейски пари, ама ЕС каза НЕ !!!
    За тва сега я почнаха с пари от бюджета дано я направят както казават до 2024.
    Магистрала Черно Море лично за мен е много по важна.

  21. 21 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2443 Любопитно

    "Премиерът не пропусна да отбележи, че заради предишните управляващи магистрала "Хемус" не може да се прави с европейски пари."

    Извинете, ама кои са "предишните управляващи"? Преди Бойко Борисов не беше ли пак Бойко Борисов?

  22. 22 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 786 Разстроено

    До коментар [#13] от "Jumbo Jet":

    В Албания при много по - високи планини направиха магистрали - тунел-мост, тунел, мост..............
    —цитат от коментар 7 на karabastun


    Преди месец бях в Албания и не ми направи впечатление да съм се движил по никакви магистрали. Или ако са са били такива, нещо не са били впечатляващи. Маршут: Прищина-Тирана-Дурес-Саранда. Постигната средна скорост 50 км/ч.

    @)----,--'--
  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4011 Разстроено

    До коментар [#21] от "Един препатил":

    Всички от Хан Аспарух до него!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24 Профил на Нагъл Визионер
    Нагъл Визионер
    Рейтинг: 1971 Весело

    До коментар [#12] от "Willy Messerschmitt":

    "Ами ако не беше далаверата с КТБ"

    Която се случи след падането на кабинет на Борисов следствие на уйдурми горещо подкрепени от умнокрасивата общественост :)

    Use your Illusion
  25. 25 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3776 Неутрално

    До коментар [#21] от "Един препатил":

    не сте съвсем прав , все пак по негови думи са му били назначени ключови министри може би това има предвид .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4011 Весело

    До коментар [#16] от "Nike":

    Я кажи кой точно построи Дунав мост 2 и с чии пари. И продулжи с "другите" мостове и тунели !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    Така е, защото си мързелива прокомуно мутра!
    Охранител, масажист и похлебчик.

    БКП-то за половин век прокара "Тракия", само до Оризаре, щото ни можеха да смятат, ни да четат, камо ли да говорят, само до Оризаре - толкова, даже е много за тоталните психо девианти, небългари и предатели, двойни съветски агенти - поцелуйковци и базови простаци.

  28. 28 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Ако не беше Стара Планина да разделя държавата на 2 можеше да има 1 Магистрала от София до Морето и другите градове да са вързани към нея с по малки магистрали или със скоростни пътища.А сега се строят 2 магистрали една за Южна България и 1 за Северна България.
    —цитат от коментар 15 на eyd13372645


    До коментар [#15] от "eyd13372645":

    Е, щом така разсъждаваш и аз ще добавя - заради същата тази Стара Планина на юг от нея през зимата е по-топло и затова разходите за отопление се по-ниски.
    ... Това ГЕРБ-ерите сте уникални профани (нищо лично).

  29. 29 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4011 Весело

    До коментар [#22] от "MyTwoCents":

    А от Калотина до Белград скоро движил ли си се ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  30. 30 Профил на Nike
    Nike
    Рейтинг: 562 Весело

    До коментар [#16] от "Nike":Я кажи кой точно построи Дунав мост 2 и с чии пари. И продулжи с "другите" мостове и тунели !!!
    —цитат от коментар 26 на КМЕТ В СЯНКА


    Ще продулжа ама друг път!!!

  31. 31 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    като погледнеш крайбрежието и Банско - май за мутрите си е супер удобна за застрояване.

    ДНСК очевадно работят с ценоразпис, а другите "компетентни институции" (ако могат тези нелепи образувания да се нарекат въобще институции) са безполезни (да припомним колко неглижирани сигнала има в районна прокурватура Благоевград срещу незаконно строителство в ПП Пирин)

  32. 32 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Румъния ще има 1 магистрала.
    Констанца - Букурещ и после през цяла Румъния до Унгарската граница толкова.
    Сърбия същата работа от Унгария през Белград до Бългрия.
    България хамалогия голяма, дай Тракия до Бургас, после Марица до Турция, после София - Гърция, после цяла Северна България (че и Хемус ще е дълга) от Калотина до София после Черно Море, хамалогия голяма.
    Че и накрая трябва да се прави тунел да пресече стара планина на 2 иначе няма да им връзка Хемус с Тракия. Терена е малко сложен но и градовете са разпределени много странно, една голяма планина разделяща държавата на 2.

  33. 33 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    До коментар [#20] от "eyd13372645":

    Защо да е по-важна?
    Сигурно защото ни свързва с тоталното изоставане на СССРОССИЯ и Турция, Спирачките на цивилизования свят...?

  34. 34 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 895 Неутрално

    "Премиерът не пропусна да отбележи, че заради предишните управляващи магистрала "Хемус" не може да се прави с европейски пари."А защо трябва да го пропусне??? Нека да се знае заради кого ще строим със собствени средства вместо с европейски.
    —цитат от коментар 13 на Jumbo Jet


    До коментар [#13] от "Jumbo Jet":

    Ако имахме държавници, а не полуграмотни профани, магистралите щяха да са платени (концесия или с държавни пари), а цялата останала пътна мрежа щеше да се прави с пари от ЕС. ... А сега е точно обратно - криво ляво някакви магистрали и първокласни пътища и ха си решил да кривнеш от тях - реалноста те блъска като парен чук.

  35. 35 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4011 Неутрално

    До коментар [#30] от "Nike":

    Защото НЕ можеш !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  36. 36 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    До коментар [#20] от "eyd13372645":Защо да е по-важна?Сигурно защото ни свързва с тоталното изоставане на СССРОССИЯ и Турция, Спирачките на цивилизования свят...?
    —цитат от коментар 33 на convince


    Ми щото няма трафик в Северна България, виж кои градове със затихващи Функции са в Северна Бългрия и няма и на къде да ходиш там?
    Всеки пътува през Сърбия на север към Румъния много малко.
    Имаш Ловеч, Плевен и Враца тва е ... Шумен Варна имаш магисрала.
    Лятото се изсипват сигурно 2-3 милиона по черноморието там е трафика и там трябва да има магистрала.
    Трафика е София - Бургас - Варна и вече лятото има трафик по цялото черноморие.

  37. 37 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 786 Разстроено

    До коментар [#32] от "eyd13372645":

    Ами като сме на кръстопът – така ще е.

    @)----,--'--
  38. 38 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 786 Разстроено

    До коментар [#22] от "MyTwoCents":А от Калотина до Белград скоро движил ли си се ?
    —цитат от коментар 29 на КМЕТ В СЯНКА


    Скоро – не. Последно преди 4-5 години и не до Белград, а до Загреб и нататък. Участъкът до Ниш беше кошмарен, но строяха магистрала от 10 години през прохода. Честно казано не знам дали вече са я завършили.

    @)----,--'--
  39. 39 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Ми щото няма трафик в Северна България, виж кои градове със затихващи Функции са в Северна Бългрия и няма и на къде да ходиш там?
    Всеки пътува през Сърбия на север към Румъния много малко.
    Имаш Ловеч, Плевен и Враца тва е ... Шумен Варна имаш магисрала.
    Лятото се изсипват сигурно 2-3 милиона по черноморието там е трафика и там трябва да има магистрала.
    Трафика е София - Бургас - Варна и вече лятото има трафик по цялото черноморие.
    —цитат от коментар 36 на eyd13372645



    До коментар [#36] от "eyd13372645":

    Ами нали точно затова няма трафик ?!?! Защото от такива "държавнически" решения оставихте целия Северозапад на доизживяване - нито пътища, нито влакове, нито лекари, нито училища ... Трафикът е следствие, а не е причина.

  40. 40 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2269 Неутрално

    До коментар [#20] от "eyd13372645":

    Няма трафик просто за тази магистрала.И трафика ще става все по малко в Северна България с това намаляващо население.
    —цитат от коментар 20 на eyd13372645


    Това е абсолютна истина - много по-добре беше вместо скъпи за строеж и поддръжка магистрали дето я станат готови след 10-15-20? години я не да бяха опасали страната вече със скоростни пътища. Насоко пътувах за 1-и път по Шумен-Русе - първокласен двулентов път ама за 110км се минава през точно 3 села и на почти всеки хълм има лента за изпреварване на камионите - пътува се съвсем комфортно и ненатоварващо със средна скорост 90 - и това е на цената 10-15% от магистрала.

  41. 41 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Ами нали точно затова няма трафик ?!?! Защото от такива "държавнически" решения оставихте целия Северозапад на доизживяване - нито пътища, нито влакове, нито лекари, нито училища ... Трафикът е следствие, а не е причина.
    —цитат от коментар 39 на Булаир


    Бе не е точно така.
    Главният Трафик е Калотина - Турция
    После е София - Черно Море (Бургас и Варна)
    После е София - Солун
    После е по цялото Черноморие (така или иначе там живят около 1 милион) лятото стават 2-3.
    Северна България на къде да е трафика ... до София толкова. Северна България не е на кръстопът и за тва няма трафик, дори с тази магистрала нищо няма да се промени.
    Русе - Букурещ има нужда от магистрала и читав мост ама то това е работа на Румъницте.

  42. 42 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    До коментар [#25] от "дерибеев":

    До коментар [#21] от "Един препатил":не сте съвсем прав , все пак по негови думи са му били назначени ключови министри може би това има предвид .
    —цитат от коментар 25 на дерибеев


    Ами то ключовите спрямо магистралите министри на благоустройството и финансите в предишното правителство бяха Лиляна Павлова и Владислав Горанов. Негови хора назначени лично от него. Но може в край на краищата да се окажете прав - нищо чудно един ден Бойко Борисов да обяви, че никога не е бил министър-председател.

  43. 43 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 773 Неутрално

    Че е красива, красива е. Въпреки нас. Само че, страната. Страна и държава са различни неща.

  44. 44 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1569 Любопитно

    И за Търговския регистър ли са виновни планините?

    https://www.youtube.com/watch?v=tkzLu0ZNV6g&feature=youtu.be
  45. 45 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#41] от "eyd13372645":

    Точно затова е държавата - да мисли И за тези, които са встрани от трафика. Да инвестира там, въпреки пазарната логика. ... А за главните трафици ще се намерят частници да инвестират срещу концесия.

  46. 46 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    До коментар [#20] от "eyd13372645":
    —цитат от коментар 40 на lustmord


    С това съм съгласен Северна България и Черноморието могат спокойно да са скоростни пътища.
    Калотина Бурагас през София и Пловдив и до Турция трябва да са магистрали.
    Дори Струма можеше да е скоростен път - но там се прави с Еврпейски Пари така че не ни бърка.

  47. 47 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    До коментар [#39] от "Булаир":

    "Трафикът е следствие, а не е причина."

    Абсолютно вярно. Магистралите се строят не защото има трафик, а за да има трафик. Ако се чака да се появи трафик пък после да се строи магистрала обикновено няма нито трафик, нито магистрала. Ето едно интересно мнение, подкрепено с примери за връзката между магистралите и миенето на зъбите:

    https://www.mediapool.bg/rumantsite-zagubiha-1-miliard-evro-ot-bmv-zashtoto-ne-si-miyat-zabite-news282456.html

  48. 48 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    До коментар [#41] от "eyd13372645":Точно затова е държавата - да мисли И за тези, които са встрани от трафика. Да инвестира там, въпреки пазарната логика. ... А за главните трафици ще се намерят частници да инвестират срещу концесия.
    —цитат от коментар 45 на Булаир


    Еми ще стане, ето до 2020 Ловеч и Плевен ще са вързани към София с Магистрала.
    Дано нещо се промени.

  49. 49 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Иначе магистрали трябва да има колкото повече толкова по добре.
    Така или иначе НИЩО ДРУГО НЕ СЕ ПРАВИ. Поне да има инфраструктура може да живне икономиката от самосебе си.

  50. 50 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4011 Неутрално

    До коментар [#38] от "MyTwoCents":

    Завършена е и си струва да се види . да се видят дори и местата за отдих край магистралата а не като нашите.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  51. 51 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4011 Весело

    До коментар [#44] от "Paolo Di Canio":

    Най- вече ТЕ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  52. 52 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2269 Неутрално

    Еми ще стане, ето до 2020 Ловеч и Плевен ще са вързани към София с Магистрала.
    Дано нещо се промени.
    —цитат от коментар 48 на eyd13372645


    Мда - питай в Ямбол, Сливен, Дупница и Благоевград какво се е променило с магистралите...

  53. 53 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#21] от "Един препатил":

    Май пропускате Орешарски и преди това Станишев ? Инфратруктурните проекти са дългосрочни, неща които се планират днес ше бъдат реализирани след доста време. За сравнение, бул. Монтевидео в София го завърват в момента а търга е бил преди 8 години, и всичките тия години проекта се е влачил по съдилищата за обезщетенията. Което значи е проктиран преди 10 години а е планиран сигурно преди 20.

  54. 54 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#52] от "lustmord":

    Ами специално за магистрала Струма мога да говоря от лизен опит и мога да ви уверя че страшно много неша се промениха зашото има бърз и удобен пък към София. Има бизнес, има производство, има туристи.

  55. 55 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8027 Неутрално

    До коментар [#22] от "MyTwoCents":

    И аз преди месец бях в Албания и се движих по магистрала от Кукъш към Лежа за Шкодра през едни много яки чукари .....

    karabastun1@abv.bg
  56. 56 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    До коментар [#53] от "m17":

    До коментар [#21] от "Един препатил":Май пропускате Орешарски и преди това Станишев ? Инфратруктурните проекти са дългосрочни, неща които се планират днес ше бъдат реализирани след доста време.
    —цитат от коментар 53 на m17


    А Вие защо пропускате и Костов? Колкото до това, че инфраструктурните проекти са дългосрочни вижте, че Хърватия за 10 години преди да влезе в ЕС и без европейско финансиране построи 1 000 км. магистрали при още по-труден от България релеф.

  57. 57 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1803 Весело

    И климатът ни един такъв, с четири сезона...

    Напомням: Духането може да е насила, но гълтането е доброволно!
  58. 58 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2354 Весело

    "Мъдри" мисли . Вече е време да се появи герберасткия Милко Балев и да избере събраните авободни съчинения на Вожда и Учителя на стабилна клета България !!!
    —цитат от коментар 8 на КМЕТ В СЯНКА


    Ти пък! Ми нали, на Шамана, туй му е работата! И си я работи, много упорито, чилякът! ;)

  59. 59 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Красива е страната, а за държавата - ще се въздържа... ;)

  60. 60 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    Било му неудобно, че имало баири.
    А какво да кажат Австрия и Швейцария, например. Слава Богу там няма такива и-ди-о-ти начело на държавите им.
    Да оди да строи в Сахара или в Иракската пустош. Там няма баири.
    Поредната изцепка за събраните му съчинения, които вече сигурно достигат до 28-те тома на неговия патрон, ментор и кумир - Тодор Томов Живков.

  61. 61 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 774 Неутрално

    "Много ни е красива държавата, но за строителство е много неудобно"

    Тъпанар!
    Ако си поставите за цел да строите по-качествено, но да харчите по-малко, държавата ни ще стане още по-красива. Но вашите цели са просто да похарчите едни пари. Доказателства да искаш!

  62. 62 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2286 Неутрално

    Вземи скочи от някой връх барем малко зарадваш матряла бе...

    Обичам да грухтя и плюскам.
  63. 63 Профил на DjRockstar
    DjRockstar
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Ако не беше Стара Планина да разделя държавата на 2 можеше да има 1 Магистрала от София до Морето и другите градове да са вързани към нея с по малки магистрали или със скоростни пътища.А сега се строят 2 магистрали една за Южна България и 1 за Северна България.
    —цитат от коментар 15 на eyd13372645


    На калпавия космонавт космоса му пречи, във вашия случай - на калпавия ГЕРБераст Стара планина му е виновна! Как пък все другите са ви виновни, и то не само хора, ами вече и природата е срещу вас.....

  64. 64 Профил на DjRockstar
    DjRockstar
    Рейтинг: 12 Неутрално

    До коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":Ти наистана ли ??!??!?Или просто се правиш...........Няма смисъл.......Ако почнем Дунав мост 2 и т. н.Има всякъкви лекари...не се бави......много!
    —цитат от коментар 16 на Nike


    Дай "и т.н.", че ми стана интересно!

  65. 65 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 574 Неутрално

    И на нас ни много хубав министър-председателят, но е московско-депесарска подлога и вместо да краде 10%, остава неоткраднати 10%.

  66. 66 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 774 Неутрално

    "Мъдри" мисли . Вече е време да се появи герберасткия Милко Балев и да избере събраните авободни съчинения на Вожда и Учителя на стабилна клета България !!!
    —цитат от коментар 8 на КМЕТ В СЯНКА


    Кмете, не подценявай умника с ушите и ръкавелите от ЦРУ. Седи си кротко в някой от апартаментите, води си записки и току виж ни изненадал с някоя книга предизборно.
    Зер местни и евроизбори се задават, а историята показва, че Бокич не изкарва мандатите, та нищо не се знае и за парламентарните...

  67. 67 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4011 Весело

    До коментар [#66] от "мики маус":

    Чакам с въжделение таз библиографска ценност !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  68. 68 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    До коментар [#21] от "Един препатил":

    И то за 3ти път.. Не му е лесно на Тиквоний, разбирам го

  69. 69 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 1929 Любопитно

    До коментар [#12] от "Willy Messerschmitt":
    ++++++
    Как са правили тези пътища,да се чудиш и маеш:)))
    https://www.economic.bg/bg/news/6/naj-opasniyat-i-krasiv-pat-v-norvegiya-snimki.html
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Highway_16_ (Yellowhead_Highway)_while_passing_through_Mt._Robson_Provincial_Park.jpg
    https://www.manager.bg/biznes/kanada-napravi-prvata-magistrala-do-severniya-ledovit-okean

  70. 70 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    Истината и транспорта на бъдещето са железниците! Вижте къде икономиката бълва как са железниците а не транспорт върху гума. Магистрали да но аз бих налял в железницата

  71. 71 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    До коментар [#24] от "Нагъл Визионер":

    не лъжи. една от божиите заповеди.
    борисов падна, заради активно мероприятие
    на доган със инсценираните протести за цените на тока.
    и втория път пак така, ама мая манолова и бареков.

  72. 72 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    До коментар [#47] от "Един препатил":

    не съм много съгласен.
    схемата build it and they will come
    не сработва при такива малки държави като нашата.
    е кво. имаме тракия и да не би да потекъл рогът
    на изобилието. хората трябва да имат с какво да
    си пълнят колите, а това не става с магистрали,
    а с разкриване на работни места, с увеличване на
    заплати, със силна средна класа, със стимулиране
    на иновациите. транспортните коридори са важни
    за търговията, ама тя е малка норма на печалба.

  73. 73 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 852 Неутрално

    Вземи скочи от някой връх барем малко зарадваш матряла бе...
    —цитат от коментар 62 на Свинчуга


    Матриалът сте умнокрасавците ли? Щото вие ще се зарадвате. Е, заедно с червените комунисти, ваши събратя, естествено...

  74. 74 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 786 Разстроено

    е кво. имаме тракия и да не би да потекъл рогътна изобилието.
    —цитат от коментар 72 на mihail_p

    Виж колко фабрики се отвориха и колко работни места се разкриха в Тракия и колко в Дунавската равнина.

    @)----,--'--
  75. 75 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 612 Весело

    На крива ракета, космосът ѝ е крив!

  76. 76 Профил на Анийдмъни
    Анийдмъни
    Рейтинг: 353 Весело

    До коментар [#69] от "objektivist96":

    Баце би ти казал, че те тия пътища са все по равното. Нямат си там планина, която дели страната на две :Д

    panem et circenses
  77. 77 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Страната е кофти за строителство, матриалът е кофти, Той блъска от сутрин до вечер .

    Всеки ден.

  78. 78 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2866 Неутрално

    А не е ли прав !?!?!?!
    —цитат от коментар 3 на Nike


    На снимката е прав.

  79. 79 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 774 Неутрално

    До коментар [#72] от "mihail_p":

    Дали индустриалната зона до Пловдив и логистичният център Кабиле щяха да съществуват ако нямаше магистрала? Свързаността и инфраструктурата са от първостепенно значение за развитието на един регион. Ролята на държавата е да развива инфраструктурата, а не да лепи стиропор по панелките.

    Но едва ли ще ме разбереш.

  80. 80 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    До коментар [#74] от "MyTwoCents":

    те и преди пак си ги разкриваха.
    тракия беше готова до Пловдив.
    ти какво си мислиш, че като направят
    хемус и дунавската равнина ще стане
    Холандия. висока добавена стойност.
    това е истината. не логистични бази.

  81. 81 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    До коментар [#70] от "b0b069":

    да.
    и аз така мисля.

  82. 82 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    До коментар [#79] от "мики маус":

    първостепенно е значението на кадрите
    за високотехнологичните производства.
    я ми кажи що няма нито един завод
    на голям автомобилен концерн у нас.
    и не ми се прави на умен със някакви
    псевдо иронии.
    казвай си казванката открито, без
    оценки.

  83. 83 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 786 Разстроено

    висока добавена стойност.това е истината. не логистични бази.
    —цитат от коментар 80 на mihail_p


    Има си нужда от всичко.

    И да, аз също съм фен на развитата железница. Дори има варианти да се качват тировете на влакови композиции вместо да карат транзит през страната, но при тази скорост на релсовия път в момента, това е невъзможно.

    От друга страна магистралите не са взаимозаменяеми с железниците.

    @)----,--'--
  84. 84 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Така е.И тук при нас в Родопите терена е ужасен.Нито път като път може да се направи ...щото хем тясно хем стръмно

  85. 85 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    До коментар [#83] от "MyTwoCents":

    нашата е добра като наличност.
    само да не беше тая амортизация
    тип късен соц, в който всичките
    амортизационни отчисления и
    планови ремонти се изливаха
    в чутовните глупости с радомир
    и т.н.

  86. 86 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    До коментар [#84] от "uhl23528019":

    долу ръцете от Родпите:)
    най-магическата планина
    според мен в България.
    такъв селски туризъм може
    да се развие, че ти е бедна фантазията.
    и хората да се позамогнат, че след
    края на рудодобива там е ужас за тях.

  87. 87 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2866 Неутрално

    Още един бисер на Боковите тъпизми.

  88. 88 Профил на vista2
    vista2
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Вярно е, че Австрия, Швейцария и Норвегия имат сложен релеф, което оскъпява строителството на шосейни жп пътища, но е вряно и това, че не са имали 45-годишен период на строителство на паметници, някои от които на цената на един читав път (например паметника на Шуменското плато и др.), на безсмислени заводи (край Кремиковци и др.) и т.н. - милиарди левове, които трдно се възстановяват.

  89. 89 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    До коментар [#82] от "mihail_p":

    До коментар [#79] от "мики маус":....я ми кажи що няма нито един заводна голям автомобилен концерн у нас...
    —цитат от коментар 82 на mihail_p


    Е, точно затова. Защото нямаме магистрали, по които бързо и евтино да се доставят компонентите и бързо и евтино да се извозва готовата продукция. По точно тази причина "Рено" извади част от моделите на "Дачия" от Румъния и ги сглобява в Мароко. А "Карсберг" прави "Шуменското пиво" в Сърбия.

  90. 90 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    До коментар [#89] от "Един препатил":

    не съм съгласен.
    нямаме опит и традиции
    и не сме нито в средата на Европа,
    нито сме турция, където вече има заводи.

  91. 91 Профил на vzt34526152
    vzt34526152
    Рейтинг: 343 Неутрално

    Северна България е на доизживяване в по-голяма степен от Южна. Наскоро бях в Русе, градът осезаемо се стапя всяка година особено за човек, който прекарва 2-3 дни годишно там. В Южна България не е толкова зле. В Благоевград и Сандански се усеща положителното влияние на “Струма”. Пловдив се развива добре също. В Северна България Русе реално е не повече от 60000, нищо че го пишат още 140000. Стара Загора вече уверено се развива по-добре от градовете-мъртъвци, които някога и бяха конкуренти - Русе и Плевен.

  92. 92 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Вярно е, че Австрия, Швейцария и Норвегия имат сложен релеф, което оскъпява строителството на шосейни жп пътища, но е вряно и това, че не са имали 45-годишен период на строителство на паметници, някои от които на цената на един читав път (например паметника на Шуменското плато и др.), на безсмислени заводи (край Кремиковци и др.) и т.н. - милиарди левове, които трдно се възстановяват.
    —цитат от коментар 88 на vista2


    Да и Новегия имат огормни количества НЕФТ и ГАЗ а Швейцария от 1000 години са световната перачница на Пари.
    Повярвай ми с такива Ресурси и Баце щеше да се справи идеално.

  93. 93 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8716 Неутрално

    В Германия, Швейцария и Австрия сигурно е много по-удобно. На нас все нещо ни пречи.

  94. 94 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 774 Неутрално

    До коментар [#82] от "mihail_p":

    Хаха, умнико!
    25 години България се рекламира като място с евтина работна ръка и нищо друго. С такава реклама такъв бизнес идва - подизпълнителски, а не завършен продукт с висока добавена стойност. Затова тук останаха основно фризьорки, камериерки и строителни работници и се радваме на някой и друг кол-център или цех за Кримпване на автомобилни кабели или шиене на седалки.
    И пак тези неща се правят там, където има инфраструктура и пътища.


  95. 95 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    До коментар [#94] от "мики маус":

    я земи кажи инфраструктура, пътища
    и комуникации барем се самонавиеш още малко.
    проблемът или по скоро проклятието беше, че
    активите, каквито и да бяха, отидоха в комсомолците
    и десе ченгетата, които нито знаеха как, нито имаха
    желание за развитие. та за това и досега тъези предприятия
    са пълна скръб или са продадени на хора, които знаят за какво става дума.
    средната класа не стъпи здрави на крака, за да носи прогрес и благоденствие,
    просто защото всики опити биваха затривани с някое политическо
    активно мероприятие.

  96. 96 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 774 Неутрално

    До коментар [#95] от "mihail_p":

    Хайде пак по герберски уклон пак някой друг е виновен!
    Аланкоолу, наляхте милиарди в стиропор, отписвате десетки милиони задължения по приватизационни договори и ми говориш глупости! Тези пари ако ги бяхте направили на пътища в северозападна България, щеше да има поне едно ново производство между Монтана и Берковица!

  97. 97 Профил на джендър  дебне  в храсталака
    джендър дебне в храсталака
    Рейтинг: 3013 Весело

    До коментар [#4] от "eyd13372645":

    Да отиде бай Х в Сахара да строи

  98. 98 Профил на джендър  дебне  в храсталака
    джендър дебне в храсталака
    Рейтинг: 3013 Весело

    До коментар [#4] от "eyd13372645":

    Да отиде бай Х в Сахара да строи

  99. 99 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2710 Неутрално

    Сега разбрах защо продължавате да си го избирате Бат ви Бойко. Заради бисерите.

  100. 100 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1626 Весело

    От видеото, приложено към другата статия по темата е видно, че в конкретният участък Белокопитово - Буховци, пък и после чак до Плевен и Ловеч релефът е най-лесният възможен...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK