Цитат на деня: Не може само царят да няма собственост в България

Олимпи Кътев

© Цветелина Николаева, Капитал

Олимпи Кътев



Не може само царят да няма собственост в България.


Това каза бившият депутат от НДСВ Олимпи Кътев в ефира на Би Ти Ви. Повод за изказването му е решението на Софийския градски съд от 23 август, който на първа инстанция реши, че дворецът "Врана" е собственост на държавата, а не на бившия премиер Симеон Сакскобургготски.


Решението е очаквано, тъй като след решаващия акт на Върховния касационен съд от 2012 г. за отказа на реституция на чифлика Кричим, всички съдилища се произнасят по един и същ начин - въз основа на онова решение. Така последният български цар се оказа единствен в Европа, който не е придобил частна собственост.


На 5 септември изтича срокът за споразумение по казуса в Европейския съд в Страсбург.

Коментари (76)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    Според него, ако се стигне до там държавата да вземе двореца "Врана" и "да напъди Царя от неговия дом", скоро там ще има резиденция на някои от тези хора, които икономисват от асфалта, или на някой от олигарсите, а мотивът ще бъде, че държавата няма пари да го стопанисва", допълни Олимпи Кътев.

    Ами нали с вашето дейно участие се стигна до това положение.

  2. 2 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    Eпа дървесината дето я продаде на кого е?

  3. 3 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4294 Неутрално

    ВЕНТРОЛОГИЯ,
    Извадената от НАФТАЛИНА КУКЛА само си отваря устата.
    Вместо нея ГОВОРИ на АСАНЧО ДЕДО МУ.
    Единствения български "държавник"
    ЗАПОЧНАЛ ДА СЪДИ БЪЛГАРИЯ ЗА ИМОТИ
    Г Н У С

  4. 4 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Може, може, защото той сам така си постла. Каквато му беше реформата, такива са и съдебните решения.

    Отделно Горския цар създаде и олигарсите, дето точат лиги по имота му - Мама Праска и Д.П. (10), Цецо Мустака, Милен Велчев...

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1566 Неутрално
  6. 6 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    Това съдебно решение е пример за поредното потъпкване на правовата държава, така няма да се оправим никога!
    Иначе моето мнение за дядо Симо и за неговото управление съм го изразявал не веднъж, но то няма нищо общо с казуса и е съвсем друга тема.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  7. 7 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3257 Неутрално

    "Не може само царят да няма собственост в България."

    Може! Т.н. "цар" измами народа, чете написана от подмолието лъжлива реч, обърна посоката на развитие на страната като върна комунистите на власт! Сближи се с тези, които разпиляха костите на баща му!!!
    Цар-републиканец /имало ли е такова нещо в историята?/с една цел – обогатяване!

  8. 8 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1639 Любопитно

    Оправи ни за 800 дни че и имоти търси...Боже Господи!

  9. 9 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4294 Неутрално

    Това съдебно решение е пример за поредното потъпкване на правовата държава, така няма да се оправим никога! .
    —цитат от коментар 6 на virtual brain


    НЕ СИ ПРОЧЕЛ РЕШЕНИЕТО, ама се изцепваш пример за какво е........

    Първо го прочети, и после пиши пример за какво е и за какво не е.

  10. 10 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    Цар??? На кое царство?!??

    Тези живеят в паралелена вселена, но крадат в нашата ;-)

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  11. 11 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4540 Любопитно

    "Не може само царят да няма собственост в България."

    Може да има, ако си КУПИ имоти със собствените си пари (а той има такива)! А не да краде и да ползва без пари държавна собственост и имоти както досега!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  12. 12 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4294 Неутрално

    Може да има, ако си КУПИ имоти със собствените си пари (а той има такива)!
    —цитат от коментар 11 на Иво


    Има, ама са в КАЗИНАТА.

    Такива с пристрастие към хазарта не са спестовници....

  13. 13 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 862 Неутрално

    да сринат врана с бомбардировачи и да видим ква собственост ше има дедо симо хахахаха

  14. 14 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Този Кътев откъде изплува? Той и Гошо Тъпото бяха символите на тъпотата в парламата.

  15. 15 Профил на шемет
    шемет
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Е, и циганите също избягват да си купуват имоти.

  16. 16 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 4028 Неутрално

    В България собствеността е на наследниците на А БПФК.
    Чудно, защо няма такава реакция срещу тях, каквато има срещу Симеон Борисов?

  17. 17 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4540 Любопитно

    До коментар [#11] от "Иво":

    А не да краде и да ползва безплатно * държавна собственост и имоти както досега!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  18. 18 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 839 Гневно

    Какъв цар - баща му е бил Цар, а тоя е покварен алчен и продажен пристрастен към хазарта синковец, който освен за себе си и фамилийката си, друго не го интересува...
    Баща му сигурно му се зави свят да се върти в гроба...

    Stef
  19. 19 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Къде е частната собственост на френския крал?

  20. 20 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    Тоя зализан царедворец да не лъже така нагло, ,,царя,, има и други резиденции.
    И не е никакъв цар, а престолонаследник защото не е коронясан, а е голям лъжец
    лицемер и наглец. Всички видяхме какво обеща на Кеворкян във Мадрид, че няма
    да има претенции към държавата ако се върне а сега я съди. Да не говорим за 800
    дни и коалицията със ДПС , далаверите и политическите игри обогатяващи олига
    рсите и ограбващи държавата, трябва да му се вземе паспорта и да бъде
    позорно изгонен от България !!!

  21. 21 Профил на Йоаникий
    Йоаникий
    Рейтинг: 805 Любопитно

    Нелепо е, наистина, страна, в която мутри и милиционери притежават милиарди, един бивш престолонаследник да няма значима собственост... Ще излезе, че е трябвало сам да си "помогне", докато е бил за кратко премиер. Такова отношение към бивш монарх може да има само в съветско и постсъветски "общества", където даже избиват царе и домочадието им, сякаш са улични кучета.

    Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.
  22. 22 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    Бай Олимпий прави една дарителска акция, събира бели паретта и купува имот на бай цар. Другият вареант е направо да му дари някое от имотчетата си.

  23. 23 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2811 Неутрално

    Дъвката "цар" пак е на тезгяха и слугите пак се подлаггат...

  24. 24 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4540 Любопитно

    До коментар [#18] от "stef":

    Абсолютно! Този Симеончо НЕ е никакъв цар! България слава Богу е демократична и парламентарна РЕПУБЛИКА, а не монархия!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  25. 25 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 548 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Гнусното е, че апашката държава изрови и взриви трупът на баща му, уби чичо му, ограби цялото му семейство. Комунистите, техните деца, внуци и правнуци продължават да грабят и сега. Е, много им се иска на някой от тях да цунка и реновираната от Симеон "Врана". Няма да стане, защото сме членове на ЕС, (и слава богу), а там такива диващини не минават. Ще осъди България и ще я платим, (включително всички дращещи тук) тройно.

  26. 26 Профил на john_3volta
    john_3volta
    Рейтинг: 698 Весело

    Този Кътев откъде изплува? Той и Гошо Тъпото бяха символите на тъпотата в парламата.
    —цитат от коментар 14 на galapagas


    Верно е. Много ме кефи следната история с Олимпи:
    Олимпи отива с жена си на екскурзия в Тайланд. Дали екскурзията е била подарък от някого и са искали да им излезе съвсем без пари, или пък са си я платили лично (та затова са се стискали) няма значение, но ... за да спестят парите за бутилирата вода Олимпи и жена му пили вода от чешмата. И после, вместо да обикалят Тайланд, седели 10 дни в поза "Мислителят" от Роден върху тоалетната и пъшкали.

  27. 27 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4540 Любопитно

    До коментар [#12] от "Hawaii":

    Да, съгласен съм с теб! +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  28. 28 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    [quote#26:"john_3volta"][/quote]

    Мой познат ми разказва, че на младини, още преди Олимпи да се издигне, ходили с голфовете до Италия. Олимпи се опъвал, но накрая склонил и той с жена си да иде. Та стигнали до Венеция и докато останалите разглеждали каналите, Олимпи хъркал в колата като за световно. Историята се повторила в останалите градове, които посетили. Накрая, като се върнали и го питали какво си е купил от Италия, той отговорил: бензин!

  29. 29 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3407 Неутрално

    Това каза бившият депутат от НДСВ Олимпи Кътев
    ______________
    Ми Царя с пароците от гепената дървесина да си купи един голям имот и да се оглежда за Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  30. 30 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9891 Неутрално

    Както казах Олимпи Кътев е в конфликт на интереси и така Ама никак не прави услуга на Симеон...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  31. 31 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    СИМЕОН НЕ Е НИКАКЪВ ЦАР!!! Никога не е коронясван и България е република! Като иска да има собственост в България, нека си бръкне в джоба и да си купи, а не само да се чуди какво и как да повлече.
    Симеон е цар точно колкото е и цар Киро.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  32. 32 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    "Не може само царят да няма собственост в България"

    Аааа, може, може... я питайте леви десни и пембени пишман демократи все защитници на частната/личната собственост, масово са да се вземе всичко на Царя и да се изгони от България. Естествено няма никакво значение какво пише в конституцията и всички произтичащи от това закони. Важното е всички да мислят по комунистически.
    Дет се вика за пъдаря може за Царя не може.
    Дей гиди двойнствени мошеници и лицемери во главе със съдиите отсъждащи в полза на разкапаната ни феодална република, без дори да има доказателства за собственост, пък нотариалните актове, документи за покупко-продажби, свидетели и пр. на Царя, те нямат никакво, ама никакво значение за нашия конюнктурен съд.
    Обаче господа-другари, червени, сини и пембени, днес сте върти опашки, обаче утре ще се потропа и на вашата врата, ще вземат и вашия имот, вашата фирма, наследени от вашите деди, ще лишат вас и вашите деца! Никога не го забравяйте това! И тогава, така както стана и след 9-ти септември 1944г., вече нищо няма да може да се направи. Защото нищо не се е променило от тогава, ние все още живеем в безпринципен, безправен и несправедлив комунизъм, извратен/пременен до степен феодален комунизъм!

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  33. 33 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#18] от "stef":Абсолютно! Този Симеончо НЕ е никакъв цар! България слава Богу е демократична и парламентарна РЕПУБЛИКА, а не монархия!
    —цитат от коментар 24 на Иво


    Заради това, че сме точно такава възхвалявана феодална република хората мрът като мухи по пътища, в градове и села дето републиканската администрация си е спестила контрола и усилията да ги докара до що годе нормално състояние за движение. Спестеното да казвам ли къде е отишло... е не е за пенсия на родителите ви или за асфалтиране на продънената ви улица.
    Какво да кажем за всичко останало дето е чантаджийство по общини и държавни органи - повсеместен леш!!!
    Може ли да сте толкова слепи, или просто така ви отърва?
    Всъщност всички големи защитници на републиканската форма на управление винаги са били по един или друг начин лично заинтересовани безобразията в страната да продължават.
    Затова е и неистовия вой срещу Царя.
    Всеки сам да си даде сметка за това!

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  34. 34 Профил на dasvidaniya
    dasvidaniya
    Рейтинг: 328 Неутрално

    няма по-голяма истина, цяла българия е негова по принцип, но явно някои хора пак ще бъдат изчакани

    Руски трол. https://мвд.рф/
  35. 35 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4606 Весело

    Той не е цар. Той е крал. И продължава.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  36. 36 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1251 Неутрално

    До коментар [#10] от "100 Рублей за Доллар":

    Това е царят на царство КГБ и подвласрните му олигарси и мутри.

  37. 37 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    До коментар [#32] от "traveler1": "масово са да се вземе всичко на Царя и да се "

    Кога се е състояла коронацията на Симеон за цар на РЕПУБЛИКА България. Без коронация не е никакъв цар, а самозванец. Май нещо не вдяваш в ситуацията?

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  38. 38 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    България е република и няма цар, та за негов имоти да говорим.
    Как е станала република е обект само на историята вече. И аз не съм щастлив от съветската окупация и комунистическата власт, но това е история.

  39. 39 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    Последното ВНС е преди няма 30 години и в конституцията не пише нищо за никакви царе. какво е било преди сто години няма значение

  40. 40 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2778 Неутрално
  41. 41 Профил на Marty Picha
    Marty Picha
    Рейтинг: 5 Неутрално
  42. 42 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2018 Неутрално

    До коментар [#33] от "traveler1":
    Врана (дворец)
    "През 1879 г. хаджи Боне Петров – съратник на Васил Левски, първоначално го наема от наследниците на пашата, а впоследствие и откупува за 500 лири. Поради финансови затруднения го ипотекира пред БНБ, която го обявява на публичен търг. На търга се явяват двамата най-богати софийски банкери Ешкенази и Леви, както и д-р Никола Странски, придворен аптекар на Княз Фердинанд I.[1] Той плаща за имота 56 000 златни лева. Само седмица по-късно Князът го откупува от него.
    Голяма част от имението Врана, както уникалният парк, създаден от Цар Фердинанд, така и стопанството са купувани на части в началото на ХХ век от Царя с десетки продавателни актове, които понастоящем се съхраняват в Държавната агенция „Архиви“ и могат да бъдат видени от всеки интересуващ се българин. Фердинанд купува от местните селяни по декар-два, докато закръгля имота около основното имение Чардаклия"

    Участието на държавата в построяването на двореца Врана и парка е НУЛА лева,
    но тук гениите решиха, че бил държавен, защото комунистическия съд го е национализирал през 1947 година. Забележи, НАЦИОНАЛИЗИРАН! Дори червените чугуни са били наясно, че двореца е частна собственост, иначе решението на съда би било
    за възвръщане на държавната собственост върху имота.

    Та не знам защо се чудиш на коментарите - такова им е мисленето, болшевишко.
    Каманизти, сър!

  43. 43 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1251 Неутрално

    До коментар [#38] от "ckh41566335":

    Като стана министър-председател по Конституцията на Република България, Симеон призна тази конституция и се отказа от царските си претенции. Оттук нататък всяка царска претенция е проява на кокошкарство, което е манталитет, присъщ на "Негово Величество".

  44. 44 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2018 Неутрално

    За тия дето хал хабер си нямат за какво става въпрос, да обясня нещо.
    Има дворци строени и с държавни пари (не изцяло), примерно царския дворец в София (Художествената галерия), както и резиденция Евксиновград, но двореца Врана не е от тях. За вложените от царската фамилия средства например в царския дворец (ХГ), Народното събрание гласува обезщетение, когато го национализира, както се прави във всяка правова държава, затова имота никога не е бил спорен чий е. Също и Евксиновград...
    Само комунистите са си позволявали да национализират частна собственост без обезщетение за собственика и сега съдът реши, че са били прави.
    Ами подкрепяйте посегателствата върху частната собственост, само гледайте да не ви застигне и вас подобно "правосъдие".

  45. 45 Профил на asdas200
    asdas200
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Крадлив дедо е кучка на Москва. Срам и позор за предците му!

  46. 46 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#33] от "traveler1":Врана (дворец)"През 1879 г. хаджи Боне Петров – съратник на Васил Левски, първоначално го наема от наследниците на пашата, а впоследствие и откупува за 500 лири. Поради финансови затруднения го ипотекира пред БНБ, която го обявява на публичен търг. На търга се явяват двамата най-богати софийски банкери Ешкенази и Леви, както и д-р Никола Странски, придворен аптекар на Княз Фердинанд I.[1] Той плаща за имота 56 000 златни лева. Само седмица по-късно Князът го откупува от него. Голяма част от имението Врана, както уникалният парк, създаден от Цар Фердинанд, така и стопанството са купувани на части в началото на ХХ век от Царя с десетки продавателни актове, които понастоящем се съхраняват в Държавната агенция „Архиви“ и могат да бъдат видени от всеки интересуващ се българин. Фердинанд купува от местните селяни по декар-два, докато закръгля имота около основното имение Чардаклия"Участието на държавата в построяването на двореца Врана и парка е НУЛА лева,но тук гениите решиха, че бил държавен, защото комунистическия съд го е национализирал през 1947 година. Забележи, НАЦИОНАЛИЗИРАН! Дори червените чугуни са били наясно, че двореца е частна собственост, иначе решението на съда би билоза възвръщане на държавната собственост върху имота.Та не знам защо се чудиш на коментарите - такова им е мисленето, болшевишко.Каманизти, сър!
    —цитат от коментар 42 на Котаракът на Шрьодингер


    +++++
    Аз точно това казвам!
    И ми е безкрайно учудващо хора дето се имат за "десни" защитават беззаконията на съда и феодалната ни държава, която между впрочем е незаконна сама по себе си, от времето на нагласения реферндум от 1946г под зоркия поглед на НКВД и съветската армия.
    Ама то голяма част от днешните "десни" са с червен корен, та това обяснява и неистовата им ненавист към Царя.
    И да, Цар, е колкото и да не ви се иска. Достатъчно е да погледнете указите на Царство България от 1943г след смъртта на Цар Борис III и няма нужда от нищо друго, ама то с лъжи, храчене, мушенгии, вицове и прочие простотии във феодална България се върви към просперитет според някои...
    Промяната в България си беше чиста подмяна. Е виждаме резултата!
    Промяната в България ще започне с отмяната на незаконния референдум от 1946г. и връщане на конституционния ред до тогава, с последваща лустрация за децата и внуците на АБПФК, партийните секретари и доносниците.
    След това вече ще е лесно, защото ще е възстановена най-голямата историческа несправедливост към страната ни през последните 100г.
    Уви никой от псевдо демократите не го направи, дори и като цялата власт беше тяхна

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  47. 47 Профил на Димитър Димов
    Димитър Димов
    Рейтинг: 517 Неутрално

    До коментар [#33] от "traveler1":

    Ако някой иска промяна в конституционната форма на управление нека да свика ВНС. Описано е подробно как може да стане това. Нека да правим разлика между институцията Цар и физическото лице представляващо тази институция. Съдът точно това казва: Имотите са държавна собственост дадени за ползване на Царя като институция, а не на цар Борис. Княз Александър Батемберг търсил ли е имоти в България? А е управлявал страната и е ползвал имоти. Физическото лице Борис Сакскобургготски не е притежавал имотите, за които претендира наследникът му. Хитра лисица като дядо си. Да си ходи в Мадрид и да не се появява повече тук

    Димитър Димов
  48. 48 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2018 Неутрално

    До коментар [#38] от "ckh41566335":Като стана министър-председател по Конституцията на Република България, Симеон призна тази конституция и се отказа от царските си претенции. Оттук нататък всяка царска претенция е проява на кокошкарство, което е манталитет, присъщ на "Негово Величество".
    —цитат от коментар 43 на авторът


    Тоест, който признае Конституцията, може да му се отнемат имотите?
    Гениално! Та нали Конституцията гарантира частната собственост, не знаете ли?
    Не виждам спорът да е дали трябва да сме монархия или република...

  49. 49 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    До коментар [#42] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Като начало, игнорирам думите на всички които наричат Симеон Борисов - цар.
    Иначе ми е все тая чии ще са някакви имоти, след като не са мои, естествено :)
    Със сигурност не са на никакъв цар вече.

  50. 50 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    До коментар [#48] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Ако има някакви интереси накърнени има си съдилища, вкл. европейски такива.

    Напъните на самозвани "царедворци" са ми повече от досадни.

  51. 51 Профил на keipax
    keipax
    Рейтинг: 627 Неутрално

    това е перефразиране на другото ми любимо възклицание: "Е аз ли съм най-големият престъпник в България"

  52. 52 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Андрешкова България...

  53. 53 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    До коментар [#52] от "kaiser":

    да не намекваш, че т.нар. "цар" иска да вземе десятък от Андрешко?

  54. 54 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#33] от "traveler1":Ако някой иска промяна в конституционната форма на управление нека да свика ВНС. Описано е подробно как може да стане това. Нека да правим разлика между институцията Цар и физическото лице представляващо тази институция. Съдът точно това казва: Имотите са държавна собственост дадени за ползване на Царя като институция, а не на цар Борис. Княз Александър Батемберг търсил ли е имоти в България? А е управлявал страната и е ползвал имоти. Физическото лице Борис Сакскобургготски не е притежавал имотите, за които претендира наследникът му. Хитра лисица като дядо си. Да си ходи в Мадрид и да не се появява повече тук
    —цитат от коментар 47 на Димитър Димов


    Това е ни повече ни по-малко ЛЪЖА!
    Не виждам смисъл да ви опровергавам! Котарака по-горе е дал четиво за домашно, има и много друго за четене.
    Четете бе! Стига сте повтаряли като папагали глупостите на комунистите и демократите с червени душици!)

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  55. 55 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#48] от "Котаракът на Шрьодингер":Ако има някакви интереси накърнени има си съдилища, вкл. европейски такива.Напъните на самозвани "царедворци" са ми повече от досадни.
    —цитат от коментар 50 на ckh41566335


    Ами не чети, върви и чети тезисите на Бай Тошо или КПСС, явно това ще ти допада най-добре

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  56. 56 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    До коментар [#55] от "traveler1":

    вие добре си ги научили явно, който не е с вас е фашист, пардон, комунист :)

  57. 57 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Нелепо е, наистина, страна, в която мутри и милиционери притежават милиарди, един бивш престолонаследник да няма значима собственост... Ще излезе, че е трябвало сам да си "помогне", докато е бил за кратко премиер. Такова отношение към бивш монарх може да има само в съветско и постсъветски "общества", където даже избиват царе и домочадието им, сякаш са улични кучета.
    —цитат от коментар 21 на Йоаникий


    Йоаникий, сигурно и Италия е от подобен тип общества, щом там на потомците на краля е забранено да стъпват на италианска територия.

  58. 58 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Княз Александър Батемберг търсил ли е имоти в България? А е управлявал страната и е ползвал имоти.
    —цитат от коментар 47 на Димитър Димов

    Малко off-topic, но ако Батемберг беше останал България сигурно щеше да е друга. От това което се знае за него излиза че наистина е обичал страната си, дори и абдикацията му е била за да падне конфронтацията с руския цар.
    За съжаление в историята няма "ако"...

  59. 59 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    По тази логика неможе ЦарА да е Комунист предлага Бригадир Аспарухов за шеф на силоваците, но ето че и това се случи.

  60. 60 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    По тази логика неможе ЦарА да е Комунист предлага Бригадир Аспарухов за шеф на силоваците, но ето че и това се случи.

  61. 61 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#5] от "442":

    Къв цар бе !!!

    Точно това същото исках да напиша!!! +++++++++++++++

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  62. 62 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2018 Неутрално

    Вижте сега, нека бъдем честни. Кашата е голяма, само хонорарите на адвокатите са милиони левове. Българският съд отнема имотите на основанието, че имотите са купувани на името на Интендантството, а то било публично правна институция, тоест държавен орган. Само, че какъв е тоя държавен орган, който никъде няма регламентиран правен статут, помещава се в частен имот, не се контролира по никакъв начин от държавата и не фигурира в бюджетите като държавен орган, бенефициент на публични средства? Интендантството е управлявало както личните средства на монарха - заплатата (Цивилната листа), приходите от дворците (не отиват в бюджета), дарения от чужбина и наследство, така и държавни средства давани за ремонти на имоти и охрана. Създадено е с цел царя да не си цапал ръцете лично за всяко нещо, нещо като кантора, която да е посредник.
    Доколко са справедливи исковете на Симеон, това ще прецени съда в Страсбург, факт е обаче, че най яростните атаки срещу Симеон идват от комунистите от БСП:
    http://www.duma.bg/node/12801

  63. 63 Профил на trafopost
    trafopost
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#25] от "shule":

    Какво сте тръгнали да се обяснявате на трол на редник Киро?
    Мислите ли, че той не знае?
    Знае поплювкото, ама дращи глупости за някоя стотинка.

  64. 64 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2114 Неутрално

    Олимпи Кътев е най-верният царедворец на Симеон, трябва медал да му окачат. Ако бранеше интересите на родината си, както брани интересите на бившия цар, цена нямаше да има. Имотите на царя бяха отнети, защото той няма никакви права над тях и това е. Нека ходи да се оплаква на арменския поп.

  65. 65 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#55] от "traveler1":вие добре си ги научили явно, който не е с вас е фашист, пардон, комунист :)
    —цитат от коментар 56 на ckh41566335


    Е, че някаква разлика между комунист и фашист има ли.
    Прочетет "Фашизма" на Ж. Желев и дано проумеете

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  66. 66 Профил на асен георгиев
    асен георгиев
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Олимпи и Мафиянски трябваше да са в затвора за беззаконията си. а агентът на кгб кобургов да се пръждосва в мароко.

  67. 67 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2600 Неутрално

    Може. Сега, като му вземат Враня, ще се появи реститут с редовни документи, ще удари една бронзова боя на стените с бели лебеди и ще отвори чалготека за чудо и приказ! Къв цар, ква царовщина? Айде де!

    На агитката не отговарям! А на бивши и настоящи доносници хептен!
  68. 68 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4540 Весело

    До коментар [#31] от "quatro_4x3":

    "Симеон е цар точно колкото е и цар Киро."

    Хахаха.... много точно сравнение си направил! Евала Куатро, този път имаш +++ от мен. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  69. 69 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4540 Любопитно

    До коментар [#33] от "traveler1":

    Заблудени ми монархисте написали сте една голяма глупост! Не знам защо решихте, че ако бяхме монархия тези проблеми които има нашата родина нямаше да съществуват! Много се заблуждавате, ама наистина много!!!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  70. 70 Профил на galiwer1880
    galiwer1880
    Рейтинг: 480 Неутрално

    До коментар [#11] от "Иво":

    Не се учудвайте, това си върви по наследство.

  71. 71 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4540 Любопитно

    До коментар [#70] от "galiwer1880":

    Прав сте, така е. +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  72. 72 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 1883 Неутрално

    До коментар [#42] от "Котаракът на Шрьодингер":
    До коментар [#44] от "Котаракът на Шрьодингер":
    До коментар [#46] от "traveler1":
    До коментар [#54] от "traveler1":
    До коментар [#62] от "Котаракът на Шрьодингер":
    До коментар [#65] от "traveler1":
    ++++++

  73. 73 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    До коментар [#65] от "traveler1":

    въпросът беше, между вас и комунистите дали има разлика, в начина на мислене, явно не.
    не съм и изненадан де, сигурно сте живяли дълги години в съветската колония.

  74. 74 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2647 Неутрално

    Мъ не може бе Олимпий! Дадохте му, той върна жеста и на вас даде по едно тлъсто парче от баницата. Ах мерзавци с мерзавците ви! Заковахте ли си по един джоб на ковчезите?

  75. 75 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8382 Неутрално

    Някой пречи ли му да си купи.

  76. 76 Профил на Веселин
    Веселин
    Рейтинг: 730 Неутрално

    Да му купим едно аптаментче за да спре да реве безимотника!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK