Цитат на деня: Бедността не е грях, когато взимаш 11 хил. лв. заплата

Цитат на деня: Бедността не е грях, когато взимаш 11 хил. лв. заплата

© Георги Кожухаров



Бедността не е грях, когато взимаш 11 хил. лв. заплата.


С тези думи премиерът Бойко Борисов разкритикува пред Би Ти Ви президента Румен Радев за обръщението му към народа в навечерието на 10 ноември. В изказването си държавният глава се обяви против налагането на по-високи данъци на автомобилите, които замърсяват повече природата, като уточни, че голяма част от тези коли са стари, а такива карат мнозинството българи.


"Уважаеми депутати, българите притежават стари автомобили не защото са безотговорни към природата, а защото не могат да си позволят нови. Бедността на българите не е грях, за да я облагате с данък", каза Радев.




От своя страна Борисов посочи, че президентът получава заплата от 11 хил. лв., която е с 4 хил. повече от неговата. Той добави, че през последната седмица Радев всеки ден атакува правителството, и отхвърли обвиненията му, че ГЕРБ се е превърнала в партия държава.


"Президентът да ме критикува колкото иска. Партията държава е неговата партия", каза Борисов.


Той добави, че по време на обръщението на Радев към народа президентът е нападнал медиите, като ги е обвинил, че "атрофират". В изказването си обаче държавният глава посочи, че професионалните стандарти в медиите са рухнали, а "демократичните институции атрофират".


"Кой е атрофирал в медийната среда? Това въпрос към мене ли е? Имам вестник или телевизия ли? Говорете си вие, медиите. Имате си представителни органи, съберете се, говорете и посочете проблемите. Вашите асоциации трябва да се съберат и да уточнят защо президентът е казал това", добави Борисов.


Преди дни за пръв път в мониторинга Еврокомисията се разтревожи за медийната среда в България. В доклада на комисията се отбелязва значителното влошаване през последните години на медийната среда в България, което рискува да ограничи достъпа на обществото до информация и може да има отрицателно въздействие върху независимостта на правораздавателната система чрез атаки в някои медии срещу конкретни съдии."

Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3284 Неутрално

    Един в държавното управление взема толкова.
    Много народ е това...

  2. 2 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4308 Весело

    Че с тези 5500 € на месец, льотчикът си е за ожалване... Едно инженерче в Сименс в Германия изкарва повече...
    Не си ти, когато си гладен!!!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  3. 3 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2017 Весело

    Радев ли е решил на своя глава, че трябва да бзима 11 бона или парламента ?!!!!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  4. 4 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    Прав е бай Х. ДА даваш милиони на Гергов, Вальо, Цеко ,Гела, Сопола и други знайни и незнайни редници пак не е грях.

  5. 5 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1968 Весело

    Малиии.
    Спокойно, втората първа дама вече търси подходяща благотворителна организация, към която да пренасочи 80% от заплатата на президента. Ще карат на буркани от Славяново и чироз от Бургаско.

    Доброто е заразно
  6. 6 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    Гледах по малко и БТВ и Нова по изключение. Колкото да установя, че агитпропа върви през въпросите на водещите. Като пример „въпроса“ на Хекимян защо разликата в доверието към ГЕРБ и БСП намалява.Ами НЕ намалява, а обратното – расте:
    Евроизбори – социология, стр7 за нас - http://www.europarl.europa.eu/at-your-service/files/be-heard/eurobarometer/2018/political-landscape-developments/voting_intentions_sept2018.pdf
    Ето и еволюцията в изследванията на Барометър:
    https://offnews.bg/politika/barometar-balgaria-4-partii-s-deputati-v-briuksel-sled-vota-dogodina-683305.html
    https://offnews.bg/analizi-i-komentari/barometar-izbiratelite-se-boiat-valeri-simeonov-da-ne-sabori-kabineta-691169.html

    Активностите на щатния десар Красимир Гергов и Силва Зурлева са само за подобряване на техния рейтинг. Който подозирам, че се е сгромолясъл. Заслужено.
    Смисленият протест сега е срещу хибридната война водена доминиращо от десарите в медиите.

  7. 7 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    Неадекватно изказване на Борисов. Тоя въобще не знае какво се случва в страната...

    ОСТАВКА

  8. 8 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1512 Разстроено

    Абе к'во си мерите заплатите, бе, некадърници? За 2 лева работа не сте свършили, а претенциите ви са безкрайни. И Бойко да не се прави на света вода ненапита, щото едва ли е на тоя пост заради заплата, колкото и голяма да е тя, всички знаем, че е почти милиардер. А такива като него са всички бивши комундели, които ни държат на дъното на всяка европейска класация... Гнус...

  9. 9 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    Радев се поизложи в случая, доста популистко изказване.
    Единственото възможно решение в случая за трошките е следното:
    Казваме като Франция, че след 01.01.2022 г. коли над 20 години няма да могат да са в движение или пък обвързваме нещата с евросертификатите, даже последното си е по-добре.
    И който и да дойде на власт тогава, ще знае, че това са правилата и няма мърдане.
    Сега, ако го кажеш за момента, просто губиш изборите.
    Така и вносът ще стане безпредметен.

  10. 10 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 896 Неутрално

    А от Русия колко му дават? Бойко???

  11. 11 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1371 Любопитно

    Нелеп отговор!
    Зад протестите стоят реални проблеми, нито дума за тях.
    Елементарно, твърде елементарно.

  12. 12 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1371 Любопитно

    Каква е заплатата на Караянчева?

  13. 13 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3205 Неутрално

    До коментар [#3] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    заплатата на президент е удвоена основна депутатска + 1.6% за прослужено време

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  14. 14 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    До коментар [#11] от "Paolo Di Canio":

    Кои са точно проблемите?
    И как ще ги решиш като затвориш магистрала Люлин?

  15. 15 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1766 Неутрално

    Банкянския с основното си амплоа - манипулация. Ами КФН нали председателката й си направи основната заплатата 13 хилки? Или гепаджийските заплати не се броят!

  16. 16 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3284 Неутрално

    До коментар [#12] от "Paolo Di Canio":

    Малко по-малка - към 9 000.

  17. 17 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1348 Гневно

    ПРезидентът превишава пълномощията си. Никъде в Конституцията не пише, че трябва да играе опозиция на правителството, а да олицетворява единството на нацията и неговите функции са предимно представителни. В България се създаде една неприятна и дразнеща традиция президентите да критикуват правителствата уж да бъдели коректив. На практика се започва война между институциите, в която всеки иска да блесне като по-добър изразител на интересите на народа, което е чист популизъм.
    Някой да е чул британската кралица да критикува британското правителство, което и да е то? Там всеки си знае правомощията и си изпълнява задълженията.

  18. 18 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3564 Неутрално

    Поредният тъпизъм на Бойко...! Президентът вземал заплата от 11 хиляди лева? Добре де, колко трябва да взема, според Бойко? Освен това, шефката на КФН получава повече и от президента, тоест 15 хиляди лева. Значи, калинката Карина дето пише тъпи предложения, за системата бонус-малус и получава 15 хиляди месечно ги заслужава...?

    Бивш tww09306483.
  19. 19 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    Плевнелиев колко вземаше?
    А на премиера колко е заплатата?

  20. 20 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Тоя е искал да каже нещо.
    Ма като има IQ на едноклетъчно как да го каже?

    Макар че по принцип нищо смислено не се ветрее из главата му.

    Важното е, че си варди партийната книжка - член на БКП № едикой си!

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  21. 21 Профил на alfanero
    alfanero
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Че с тези 5500 € на месец, льотчикът си е за ожалване... Едно инженерче в Сименс в Германия изкарва повече...Не си ти, когато си гладен!!!
    —цитат от коментар 2 на Незнайко в Слънчевия град


    Инженерът поне върши някаква работа, за разлика от Радев.

  22. 22 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    Като пример „въпроса“ на Хекимян защо разликата в доверието към ГЕРБ и БСП намалява.Ами НЕ намалява, а обратното – расте:
    Евроизбори – социология, стр7 за нас -
    http://www.europarl.europa.eu/at-your-service/files/be-heard/eurobarometer/2018/political-landscape-developments/voting_intentions_sept2018.pdf
    Ето и еволюцията в изследванията на Барометър:
    https://offnews.bg/politika/barometar-balgaria-4-partii-s-deputati-v-briuksel-sled-vota-dogodina-683305.html
    https://offnews.bg/analizi-i-komentari/barometar-izbiratelite-se-boiat-valeri-simeonov-da-ne-sabori-kabineta-691169.html
    —цитат от коментар 6 на plebs


    Ти въобще погледна ли какво пускаш? Точно според тези линкове доверието намалява.
    За ГЕРБ и през юни процентите са били 36,14, а на 1 ноември 35,1.
    За БСП през юни 29,36, а на 1 ноември 25,7.
    Как да не намаляват?

  23. 23 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 935 Неутрално

    Майко мила... Гледането в канчето на ближния с пълна сила, при това на най-високо ниво.

    Радев се поизложи в случая, доста популистко изказване.Единственото възможно решение в случая за трошките е следното:Казваме като Франция, че след 01.01.2022 г. коли над 20 години няма да могат да са в движение или пък обвързваме нещата с евросертификатите, даже последното си е по-добре.И който и да дойде на власт тогава, ще знае, че това са правилата и няма мърдане.Сега, ако го кажеш за момента, просто губиш изборите.Така и вносът ще стане безпредметен.
    —цитат от коментар 9 на НеКой


    Ми не, не съм съгласен! Колата не е право и никой не е длъжен да ползва автомобил и още по-малко държавата да му гарантира ползването! Крайно време е автомобила да се ползва пестеливо и най-вече при НУЖДА. Ходенето на работа, на пазарене и до заведението, да закараш на 200 м чааветатат до детска гладина или начално у-ще и едва ли не да се ходи до клозета, не е належаща нужда! Ползването за гъзовоз е напълно излишно и всеки трябва да си плаща лиготията и мързела съобразно ползването. Ползването на автомобила за щяло и не щяло на практика уби обществения транспорт, щото ужким било по-евтино, а причината е че Ганьо освен горивото не слага нищо друго в сметката за транспорт. Когато вземе да туря към горивото обслужването, консумативи, труд, данъци, такси, винетки, застраховки и пр. ще почне усилена мисловна дейност и рано и или късно ще разбере, че това с лангъркането за удоволствие по улиците не може да продължава.
    А относно старите автомобили - всеки може да кара колкото иска стар автомобил щото може да има сантиментална стойност или да е колекционер, просто трябва да си плаща ако държи да ги кара по пътната мрежа. Ако си седят в гаража какъв е проблема?

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  24. 24 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2073 Весело

    Когато не можеш да обориш някоя теза, насочваш се към очернянето на изказалия се, нал тъй!

  25. 25 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 401 Неутрално

    11000лв за да връчваш медали,да връщаш законопроекти,да четеш написани, от друг речи,от които научаваме,че водата е мокра и ледът е студен,никак не е зле.Най-важното - от теб нищо не зависи и нямаш никаква отговорност.

  26. 26 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2015 Неутрално
  27. 27 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    До коментар [#23] от "traveler1":

    Все пак основният проблем е замърсяването на въздуха?
    Затова дизелите трябва да са доста по-малко.
    С другото съм съгласен общо взето, колекционерите къде ще ги държат тези коли?
    Ако си имат гаражи - о.к.

  28. 28 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2073 Весело

    Стрино, ти продаваш гнило зеле!
    -Кое, моето зеле - гнило! Самата ти си изгнила! Я си виж шапката! Знаем ние кои носят таквиз шапки!
    Я си виж чорапите! първо си оправи бримките, пък после се занимавай с моето зеле!
    И после казват, че простите хора не били способни за абстрактно мислене. Ама я вижте как тази търговка на пазара се е обстрахирала от всички останали качества на опонентката си и от главата до петите я вижда все в отрицателна светлина!
    / по Фридрих Енгелс/

  29. 29 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 379 Весело

    На Баце 7 хилки на месец не му стигат и сигурно иска да са 11 като на Радев.

  30. 30 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 2405 Гневно

    Върховна наглост от мутра, обслужвала всички кръгове на престъпността, с къща в Барселона

  31. 31 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 1907 Любопитно

    До коментар [#13] от "дерибеев":

    В такъв случай, годините през които борисович е "застраховал" малкия бизнес и организирал производството и дистрибуцията на не-оригинални цигари, броят ли му се стаж?

  32. 32 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3284 Неутрално

    На Баце 7 хилки на месец не му стигат и сигурно иска да са 11 като на Радев.
    —цитат от коментар 29 на Jesuit


    И още толкова от командировъчни.

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10023 Весело

    А премиерът е пръв бедняк. "И колата му бедна, и дворецът му беден и слугите му бедни"

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  35. 35 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1672 Неутрално

    Президент на България трябва да получава не по-малко ит 50,000 лв. заплата, другото е див популизъм и комплексарщина.

  36. 36 Профил на radovel
    radovel
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Изключително Тъп Шапкар, който цял живот е бил на държавната баница, само е изпълнявал команди и не е изкарал и една стотинка, няма абсолютно никакво право да дава акъл за какво държавата да харчи парите, които е събрала като данъци от тези, които ги плащат !!!

  37. 37 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    И после казват, че простите хора не били способни за абстрактно мислене.
    —цитат от коментар 28 на patsis


    Сещам се за прочутия израз: "Ония с мобифоните." Дълги години след като мутрите бяха престанали да бъдат единствените с мобифони и даже вече хората не носеха мобифони, а GSM-и, простият българин продължаваше да повтаря: "Знаем ги - ония с мобифоните. Те грабят България". :)

  38. 38 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 675 Весело

    Баце въобще не е уплашен от протестите. Да же е убеден че ще изчезнат с падането на цената на бензина, с по стотинка на ден :-))

  39. 39 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    До коментар [#9] от "НеКой":

    След 2020 автомобили без Евро-сертификат не могат да се движат в градовете, след 2021 - без Евро 1, след 2022 - без Евро 2, след 2023 - без Евро 3 (евро 3 е въведен през 2000 г), след 2024 - без Евро 4 не можеш да влизаш в градовете. И готово.
    Така ще се ограничи възрастта на автомобилния парк в градовете до 20 г., а старите автомобили ще могат спокойно да се карат из(между) селата, където няма трафик и като цяло проблем със замърсяването.
    Позволявам на Бойко да ползва този график безплатно.

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  40. 40 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    До коментар [#23] от "traveler1":

    Притежаването и ползването на личен автомобил не може да се определя от която и да било институция. Това е фундаментално лично право, което институциите в България се опитват да ограничат. Нормално е, дори за 200 метра да си ползваш автомобила, щом така ти е добре. Общините искат без да си мръднат пръста да печелят пари от едната боя, с която маркират паркоместа, а един паркинг не са построили! Цялата власт в България има соц-манталитета да създават ограничения и неприятности на хората. И разберете, най-сетне, че общественият транспорт не може да те закара от точка А до точка В. Защото има много ходене, чакане по спирки и най-вече неприятността да се возиш прав в един салон с още 100 човека и да се чудиш дали няма да хванеш поредния грип. В макро-икономически план, когато всеки човек е на четири колела се създават неизмеримо повече работни места, отколкото тъпият ви обществен транспорт - това са бензини, масла, гуми, консумативи, части, сервизи и пр. Проблемът не са автомобилите, а примитивното мислене стил 19-ти век на политици и елити. След като има деманд за паркинги, нормалният човек ги строи в голям мащаб, така че цената да е приемлива за хората, паркингите да се пълнят и от това хем да се правят пари и оборот, хем и хората да са доволни. Нужни са инвестиции, но за да ги има, трябва да има СВОБОДЕН ПАЗАР без мутри и олигарси. Що се отнася до екологията, днес градовете в Европа са много по-малко замърсени, отколкото през 50-те години, когато масово почти всяко домакинство се е отоплявало с въглища. Автомобилите и днес замърсяват по-малко, отколкото отоплението! В София е пълно с буренясали неизползвани площи, които могат да служат за паркиране и това няма да струва кой знае колко за общината. Нека общината свърши малко работа, та да има за какво да събира зелена зона такси и пр. щуротии.

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1512 Весело

    До коментар [#40] от "transvaal":

    Това са пълни глупости, ама вие си знаете. И щом искате да си дрънгалясвате задника на по 200 метра с кола, правете го. Ама не си мислете, че някой някъде е длъжен да осигури Вашето безпроблемно придвижване и престой в голям град просто, защото това било Ваше право. Все пак градовете са строени за хората, а не за автомобили.

  43. 43 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4553 Неутрално

    До коментар [#21] от "alfanero":

    Точно пък той, никаква работа не върши

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, вследстие на което, на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  44. 44 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    Който няма достатъчно средства, няма да кара кола. Не е задължително всички да сме зад волана. Има добре развит обществен транспорт, стига са замърсявали градовете с тези коли. Няма нищо дфа им стане, ако ползвят обществения транспорт.

  45. 45 Профил на nolimit
    nolimit
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Единствения начин за нормализиране на държавата е вдигане на доходите. Тези 10 % в държавната администрация може да ........ Цените през последните години се вдигната с около 30 40 % . В държавата има пари и бюджет за вдигане поне с 30%. Просто няма да дават толкова толкова много на мутрите и всичко е точно!!!!!

  46. 46 Профил на Поручик Балканец
    Поручик Балканец
    Рейтинг: 217 Весело


    Борисов, застанал си начело в "листата на славата" до Хамстера, Хидроинженера, Лъжата с Техноимпекса, Р.Овч. Топлото, Масаларова, Мургина и пр. Само дето има колебания какда те наричат.

    Повечето са склонни на Буда Карикатурата.

  47. 47 Профил на gonz0104
    gonz0104
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Че с тези 5500 € на месец, льотчикът си е за ожалване... Едно инженерче в Сименс в Германия изкарва повече...Не си ти, когато си гладен!!!
    —цитат от коментар 2 на Незнайко в Слънчевия град


    Какво значение има какво се плаща в Германия?Доколкото си спомням Радев е български президент.

  48. 48 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    До коментар [#40] от "transvaal":

    "Това е фундаментално лично право, което институциите в България се опитват да ограничат."
    Никой не ви отнема правото, ако искате и да си живеете в автомобила, което не отменя "ЗАДЪЛЖЕНИЕТО" да си плащате. Живота не се състои само от приятни неща, а е комбинация от права и задължения.
    Що се отнася до това, че не били построили нито един паркинг, това просто не е вярно.И в момента и непрекъснато паркингите на станциите на метрото са почти празни, има и маса други паркинги, където места за паркиране има, но кой знае защо, нашия човек е готов да се бръкне за по-скъпа и представителна кола, а за паркиране много обича да е безплатно.
    А въобще не ми се гповори за идиотите, които паркират по тротоарите - те освен че "икономисват" парите за паркиране, пречат на пешеходците и особено на майки с деца и инвалиди, ами на всичко отгоре чупят тротоарните настилки, които са направени и се ремонтират с парите на всички.
    Затова аз има едно принципно положение - когато има коли паркирали по тротоара, без значение в зона или извън, всеки който желае да има право ( а и задължение:)) да му счупи предното стъкло с подръчни средства.

  49. 49 Профил на NIKE
    NIKE
    Рейтинг: 633 Разстроено

    Радев ли е решил на своя глава, че трябва да бзима 11 бона или парламента ?!!!!
    —цитат от коментар 3 на 'ΕΡΕΒΟΣ


    Не на сила ги взема......

  50. 50 Профил на Поручик Балканец
    Поручик Балканец
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#44] от "proza":

    Айде иди го кажи това на хората на село, на бай Димитър например, когато в осем вечерта бабата ми примре, общественият транспорт до града, където е единствената болница спира в шест, а линейката е "или повредена, или на адреси".

    И като му ги кажеш, веднага се фръцни и бягай, колкото крака ти държат. Понеже яка ти гърбина!

  51. 51 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 935 Неутрално

    До коментар [#23] от "traveler1":Притежаването и ползването на личен автомобил не може да се определя от която и да било институция. Това е фундаментално лично право, което институциите в България се опитват да ограничат. Нормално е, дори за 200 метра да си ползваш автомобила, щом така ти е добре. Общините искат без да си мръднат пръста да печелят пари от едната боя, с която маркират паркоместа, а един паркинг не са построили! Цялата власт в България има соц-манталитета да създават ограничения и неприятности на хората. И разберете, най-сетне, че общественият транспорт не може да те закара от точка А до точка В. Защото има много ходене, чакане по спирки и най-вече неприятността да се возиш прав в един салон с още 100 човека и да се чудиш дали няма да хванеш поредния грип. В макро-икономически план, когато всеки човек е на четири колела се създават неизмеримо повече работни места, отколкото тъпият ви обществен транспорт - това са бензини, масла, гуми, консумативи, части, сервизи и пр. Проблемът не са автомобилите, а примитивното мислене стил 19-ти век на политици и елити. След като има деманд за паркинги, нормалният човек ги строи в голям мащаб, така че цената да е приемлива за хората, паркингите да се пълнят и от това хем да се правят пари и оборот, хем и хората да са доволни. Нужни са инвестиции, но за да ги има, трябва да има СВОБОДЕН ПАЗАР без мутри и олигарси. Що се отнася до екологията, днес градовете в Европа са много по-малко замърсени, отколкото през 50-те години, когато масово почти всяко домакинство се е отоплявало с въглища. Автомобилите и днес замърсяват по-малко, отколкото отоплението! В София е пълно с буренясали неизползвани площи, които могат да служат за паркиране и това няма да струва кой знае колко за общината. Нека общината свърши малко работа, та да има за какво да събира зелена зона такси и пр. щуротии.
    —цитат от коментар 40 на transvaal


    Не съм против всеки да ползва каквото и колкото иска, вкл и да ходи до клозета с колата. Проблема е, че това струва пари и вреди на другите покрай теб и на природата, и естествено ползващите трябва да плащат за това, което причиняват. Ама те правейки се на бедни(някои от тях наистина са такива!) продължават да се пънат да ползват най-скъпия, най-мързеливия, най-луксозния и най-замърсяващия вид транспорт, щото така им било най-удобно. Хубаво е да го проумеете това!
    И ползването на кола НЕ Е ПРАВО, а възможност, и осигуряването на условия за тази възможност е скъпо и нерентабилно за собственика на инфраструктурата "удоволствие". Мога да дам личен пример как преди 7г със собствен труд и общи пари от комшиите, и тичане по институциите осигурих възможност да се направи една улица с фрезован асфалт до домовете ни в квартала, дето е на къра и всичко беше в кал. Е, 3-4г всичко беше наред, докато останалите живущи от квартала(без да са се трудили за пътя и без да са дали 1лв), не се изхитриха да минават по нашия път(въпрек и, че заобкилят) щото целия квартал е в ями и кал(това в Пловидв!!!), разбит от техните автомобили. Като резултат в момента и нашия път е в ями, прахоляка ми е на масата на веранадата в яденето, а като завали калта ми влиза в гаража и от там в къщи, а пътя не става зо нищо вече. Уви вече няма да плащам и да се хвана да правя повече нищо, което да ползват всички, дето пръста не са си мръднали за да го има и да се поддържа! А аз минах на велосипед последните години, и колата я ползвам пестеливо и само като пътувам на далече или имам нужда да превозя някакъв товар.
    Та така с вашето "право" :)

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  52. 52 Профил на Паро
    Паро
    Рейтинг: 382 Неутрално

    ПРезидентът превишава пълномощията си. Никъде в Конституцията не пише, че трябва да играе опозиция на правителството, а да олицетворява единството на нацията и неговите функции са предимно представителни. В България се създаде една неприятна и дразнеща традиция президентите да критикуват правителствата уж да бъдели коректив. На практика се започва война между институциите, в която всеки иска да блесне като по-добър изразител на интересите на народа, което е чист популизъм. Някой да е чул британската кралица да критикува британското правителство, което и да е то? Там всеки си знае правомощията и си изпълнява задълженията.
    —цитат от коментар 17 на pamela


    Да сравняваш Кралица Елизабет с Радев, а БХ с кой да е премиер на Обединеното кралство е смешно.

  53. 53 Профил на Поручик Балканец
    Поручик Балканец
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#51] от "traveler1":

    Наличието на кола в нашето прогнило и корумпирано общество не е привилегия, а необходимост, която в много случаи е от екзистенциална важност.

    Тук повечето разсъждават от гледната точка на млад до средно-възрастен жител на голямо населено място, най-често столичанин.
    София не е България, хора. Малките и населени места и градчетата са съвсем "друга манджа", дами и господа. В селата няма медицински пунктове. В селата има само един общ магазин, който се държи от местния феодал и цените са безобразни.

    Ако селянинът Иван, на 66 години иска да оцелее с бабата си, той задължително трябва поне веднъж месечно да иде до града, за да си напазарува с мизерната пенсия храна и лекарства, ако не иска пенсията му да свърши по средата на месеца. И да иде със старата Жигулка, понеже на тези години не могат да се влачат торбите. Същият тизи Иван ЗАДЪЛЖИТЕЛНО гледа я кокошки, я овце, защото и той иска да се храни не само с боклуци. А балите със сено или чувалите със зърно той вози със същата стара Жигулка! И НАЙ ВАЖНОТО:
    Когато вечерта на бабата му й призлее, той със същата Жигулка ще я закара до града, понеже общественият транспорт сле 6 вече не върви, а линейката е "или по адреси. или е счупена", а шофьорът е пиян и гледа мача по телевизора.

    Става дума за ВАШИТЕ родители, Дами и Господа!!!

  54. 54 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3281 Неутрално

    Че с тези 5500 € на месец, льотчикът си е за ожалване... Едно инженерче в Сименс в Германия изкарва повече...Не си ти, когато си гладен!!!
    —цитат от коментар 2 на Незнайко в Слънчевия град


    А какво да кажем за Карина Караиванова? Жива да я оплачеш герберката... 13 146 лв месечно. И герберастите подчертават, че държавните служители най-накрая стигнали средното ниво от частния сектор...!?
    Когато и да го обесиш гербераста - винаги ще е късно!

  55. 55 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Не съм фен на управляващата мафиотска шайка, не съм фен и на опозицията, защото са същата напаст. Но наистина протестите не са правилно насочени или поне по медиите се създава илюзия, че се протестира само за данъци на стари автомобили, гориво или застраховки... Това да ни бяха проблемите... Те са много по - сериозни, а именно: повсеместна корупция - навсякъде и за всичко, политическа зависимост от силните на деня в най - различни сфери, неработещи институции, зле написани закони. За да има промяна, трябва такава реформа, каквато нито ГЕРБ, нито патриоти, нито БСП ще направят някога, защото голяма част от тях може да се окажат дори обвиняеми. Необходими са проверки не само на пътищата, а на почти всичко, което е свързано с обществени поръчки или европейски фондове. Необходимо е сериозно орязване на неефективна администрация, депутатски места. Задължителна съдебна реформа също така. В противен случай ще си останем посредствена посткомунистическа мафиотска държава.

  56. 56 Профил на Поручик Балканец
    Поручик Балканец
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#55] от "4okuto":

    Това е абсолютно вярно. По-вярно не може и да бъде. Обаче проблемът се състои в това, че когато им го дефинираш така, ТЕ НЕ ГО РАЗБИРАТ! Не само обикновените хора не виждат взаимовръзката по веригата на потребностите, но и "отговорни люде на възлови постове". Или пък не им изнася.
    Затова сега дефинирам поетапно.

    Като онзи, дето рекъл на бармана:
    -ти бии.
    -Каквооо?
    -ти бии...
    -Нищо не разбрах, какво ще искаш?
    - Две бии. Така. Дай сеа още една...

  57. 57 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 447 Неутрално

    .... Има добре развит обществен транспорт, ....
    —цитат от коментар 44 на proza


    Нима?

    п.п. Проверих да не би случайно да съм попаднал на сайт за вицове!!!

    : )

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  58. 58 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    До коментар [#40] от "transvaal":Ама не си мислете, че някой някъде е длъжен да осигури Вашето безпроблемно придвижване и престой в голям град просто, защото това било Ваше право. Все пак градовете са строени за хората, а не за автомобили.
    —цитат от коментар 42 на Г.Е.М.


    Именно. Ако един град е строен за хората, той трябва да има удобства ЗА ХОРАТА. Едно от тях е да има паркинги и инфраструктура. След като планирането на градовете в България е правено от полу-грамотни хора без визия за бъдещето, редно е, това положение да се КОРИГИРА и градовете приведат в съответствие с днешните и бъдещи реалности и изисквания. Съвсем нормално е в едно семейство да има поне 2 автомобила. Когато се строят жилища, това трябва да е базовата норма - по 2 паркоместа или гаражи за ВСЯКО ЕДНО жилище! Една офис сграда трябва да предвижда паркоместа за поне 80% от персонала си. Автомобилът е фундаментална необходимост за всеки човек и е редно архитекти, урбанисти и общински съветници да поработят здраво по въпроса и намерят алгоритъм, с който в обозримо бъдеще тия проблеми да се решат. Преди няколко месеца бях в България. Само първите 2 дни ползвах обществен транспорт, след което си взех кола - разликата е ОГРОМНА в полза на придвижването с кола! Мобилността на човека е фундаментална и никак не е редно под предтекст екология да излизат с всевъзможни номера да ограничават достъпа на хората. И най-скапаният дизел от т.нар. нов внос замърсява в пъти по-малко, отколкото една печка за отопление с въглища. А и в световен мащаб тия мантри за екологията са просто един механизъм за допълнително данъчно облагане и изобщо не ги е грижа за екологията, а за едни пари.

  59. 59 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Който няма достатъчно средства, няма да кара кола. Не е задължително всички да сме зад волана. Има добре развит обществен транспорт, стига са замърсявали градовете с тези коли. Няма нищо дфа им стане, ако ползвят обществения транспорт.
    —цитат от коментар 44 на proza


    Доста тъпо и повърхностно изказване. Автомобилът НЕ Е ЛУКС, а ФУНДАМЕНТАЛНА НЕОБХОДИМОСТ. Не сте вие, нито пък който и да било друг, да определяте кой може и кой не може да кара кола. В едно нормално общество, автомобилът е достъпен за всеки. Който е по-беден кара по-скромна кола, но трябва да може да си я позволи, а не някакви малоумни законодатели и съветници да създават изкуствени законови пречки и раздути административни разходи за да ограничават хората. Знам, сега ще ми излезете с примера за Сингапур, колко високи били данъците. Е, Сингапур не е пример за следване. Следвайте пример от Щатите, Австралия, ЮАР (тук в ЮАР не се хванаха на еко-тъпотиите и споделиха позицията на Щатите по тия въпроси). И не може в едно прилично общество държавата да определя кой може и кой не може - само Невидимата Ръка на Свободния Пазар може да определя каква кола да карам аз. Аман от соц - манталитети!

  60. 60 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    До коментар [#54] от "historama":

    Средната заплата в публичния сектор ВИНАГИ е била по-висока от средната в частния. За това, че ИТ-тата получават по-малко от колегите си извън държавната администрация, са виновни другите тутманици, които получават повече. Нито капчица жалост към държавните служители!

    http://www.nsi.bg/sites/default/files/files/data/timeseries/Labour_1.1.2.1.xls

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  61. 61 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    Бокича ще се самопогребе с такива изказвания, ама то народът го е казал - "гъз глава затрива"

    Обичам да грухтя и плюскам.
  62. 62 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Ще излезе че президент и премиер се карат - кой повече полузава - заплата , за рушвета се знае. И както винаги караницата е за пари. Другото - партии, идеи ... е бош лаф и за замазване на очи

  63. 63 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 535 Неутрално

    То 11000 хиляди му е само президентската заплата, а отделно има и пенсия като генерал (генерал без армия...), а отделно колко ли получава от Решетников...

  64. 64 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1736 Весело

    До коментар [#11] от "Paolo Di Canio":Кои са точно проблемите?И как ще ги решиш като затвориш магистрала Люлин?
    —цитат от коментар 14 на НеКой


    Да ми кажеш поне една причина, за която не си струва народа ... да не протестира? Няма и следа от популизъм а е голата истина в думите на Радев. Да цитираш нечия заплата си е просташко и неуместно в цивилизованите държави ... ама Баце си е простак по природа :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  65. 65 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#63] от "cristo_n":

    То щото Росенчо гладуваше и студуваше с мизерните помощи от Америка

  66. 66 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 60 Неутрално

    До коментар [#17] от "pamela":

    Ти въобще чела ли си конституцията някога? А някъде да пише в нея, че президентът не може да критикува управляващите? Напротив! Пише, че Президентът изказва мнения, становища, изразява позиции по основни теми от обществено-политически характер. Това и прави в момента. Аман от тъпи гербаджийки-караянки.

  67. 67 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 60 Неутрално

    До коментар [#35] от "svoboden":

    50,000 лв. са 30,000 долара. Тя и Меркел не взима толкова на месец, а само малко повече взима Тръмп. Сега разбра ли каква глупост си написал!?

  68. 68 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3281 Неутрално

    Автомобилът не е лукс, не е и необходимост, но е удобство. За което се плаща.
    Сещам се за една много социална държава - Франция.
    Във Франция няма годишен данък МПС, но има такса при регистрацията на автомобил, еднократна. Минималната мисля че е 100 евро (за някой малолитражка или баничарка от 60 к.с.), до 10 000 евро за Ферари. Просто и логично - бедният не управлява 5 м автомобил с 2,4 л двигател. Свободен си да притежаваш автомобил, но си плащаш за да паркираш на улицата. Свободен си да го управляваш по пътищата, но си плащаш скъп акциз (двоен на нашия), и си плащаш по магистралите. Изобщо не можеш да се оправдаваш, че си социално слаб и пенсионер, ако колата ти пуши, капе от нея масло, или ако гумите ти са секънд хенд!
    У нас бедни карат 5 м автомобили на по 20 год. с протрити гуми, и пушещи като парни локомотиви. Пичове с 2-тонни джипове с по 500 к.с. ги ползват като баничарки, и практически не плащат данъци, ченгета не плащат синя зона, защото били МВР, и т.н, и т.н.
    . Аве у нас хората са 2, 3категории: властимащи, тарикати, и балъци.

  69. 69 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3281 Неутрално

    То 11000 хиляди му е само президентската заплата, а отделно има и пенсия като генерал (генерал без армия...), а отделно колко ли получава от Решетников...
    —цитат от коментар 63 на cristo_n


    Отделно при пенсионирането, преди да стане президент, получи накуп 20 заплати (някъде около 80 000 лв. накуп), пари които и най-дълголетният средностатистически пенсионер няма да получи

  70. 70 Профил на gonz0104
    gonz0104
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Отделно при пенсионирането, преди да стане президент, получи накуп 20 заплати (някъде около 80 000 лв. накуп), пари които и най-дълголетният средностатистически пенсионер няма да получи
    —цитат от коментар 69 на historama


    Вярно Радев бил и пенсионер.Ейги оюе 500евро пенция.И тоя човек и кака Курнелия от "Техноимпекс" защитават интересите на бедните пенсионери

  71. 71 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    Де го чукаш, де се пука? И не е проблемът в това, колко получават върховете, а в мизерията на която се "радват" низините. Бацевата обсесия придоби мащабна маниакалност, която и ще го довърши. Добре се беше покрил няколко дни - отново изпълзя с пореден набор от злоба и неадекватност. Отмъстителна персона!

  72. 72 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Че с тези 5500 € на месец, льотчикът си е за ожалване... Едно инженерче в Сименс в Германия изкарва повече...Не си ти, когато си гладен!!!
    —цитат от коментар 2 на Незнайко в Слънчевия град


    Взима ама Бруто, т.е. минус 50%.

  73. 73 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 1729 Разстроено

    Да говориш за заплатата на държавния глава в собствената си държава, и то когато си премиер, е проява на изключително лош вкус.
    Борисов се изтърка и ползва прийоми в споровете, които даже на него не му отиват.
    Направо се срамувам.

  74. 74 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3000 Неутрално

    След като президента пречи-да закрием тази длъжност и готово. Няма президент-няма проблем. Интересно обаче, как ирландската пастирка не пречеше? Може би, защото говореше каквото ѝ наредят началниците?

  75. 75 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8410 Неутрално

    Не съм фен на Радев, но в интерес на истината, досега не съм чула да споменава имена, както го правят Борисов и Цветанов, а и не само те.

  76. 76 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8410 Неутрално

    Не съм фен на Радев, но в интерес на истината, досега не съм чула да споменава имена, както го правят Борисов и Цветанов, а и не само те.

  77. 77 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 1729 Неутрално

    До коментар [#76] от "Роси":

    И аз не съм му фен на президента, но признавам, че се държи много по-достойно от ГЕРБ.
    Те започнаха нападките и може би очакваха, че Радев ще си мълчи, пуснаха и лайнометите от жълтите медии по него, но не познаха. Той се оказа корав, много внимателно следи пулса на събитията, не че това му е основната работа де, но все пак не се предава.

  78. 78 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Абе к'во си мерите заплатите, бе, некадърници? За 2 лева работа не сте свършили, а претенциите ви са безкрайни. И Бойко да не се прави на света вода ненапита, щото едва ли е на тоя пост заради заплата, колкото и голяма да е тя, всички знаем, че е почти милиардер. А такива като него са всички бивши комундели, които ни държат на дъното на всяка европейска класация... Гнус...
    —цитат от коментар 8 на Г.Е.М.


    Сикаджията е потомствен антикомунист. Дядо му е убит от комунистите. Освен това комунистите не са му разрешили да учи за ДС, каквато е била мечтата му, а само за пожарникар. След 90-та, когато комунистите като Станишев нищо не са работили, той е трупал стаж като застраховател, с бухалката. А от 15 г. е любим вожд на българската десница и 12 пъти е бил комунистите, за което го уважава целия евроатлантически свят. А след като спря трите руски проекта на комунистите вече всички западни лидери открито го прегръщат и целуват ( оранжевият клоун само се здрависа с нашия титан) като свидно дете на партньорските служби.

    Никога повече мутри начело на България.
  79. 79 Профил на ham
    ham
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Естествено,ПРОБЛЕМЪТ НА БЪЛГАРИЯ Е ДАНЪЧНАТА СИСТЕМА..!ПРЕД МЕН,В КАЧЕСТВОТО НА ДАНЪКОПЛАТЕЦ,ОТДАВНА СТОИ ВЪПРОСЪТ,БАНКЯНСКИЯТ ПОЖАРНИКАР ИЛИ ПРЕМИЕР,РАЗБИРА ЛИ ,ТАЗИ ДИЛЕМА?!ДАЛИ Я РАЗБИРА ИЛИ НЕ,ПРОСТО ТРЯБВА ДА СИ ХОДИ.....!ДИЛЕМАТА Е ЯСНА, ОТ ПО ЯСНА.....БЕДНИЯТ ДА ПЛАЩА НА БОГАТИЯ ....МАСРАФА ИЛИ ПО-ТОЧНО РАЗХОДИТЕ..!1!!1111

  80. 80 Профил на Джони  Глупавия
    Джони Глупавия
    Рейтинг: 526 Неутрално

    Тиквата мое и да нема вестник, ма има свиня с вестници!

  81. 81 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8837 Неутрално

    Каза и доста истини, но не вярвам дори и да паднат цените лумпените от пътищата да се приберат, ще искат нещо и тогава може. Но не ги интересува политика и дори не ходят на избори.

  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Бягането от истинските проблеми на хората и селски лакърдии, това е стила на Методиев. Човекът от снимката разби държавността в страната. Неграмотност и наглост лъхат от всяко негово изказване.

    Stupid people make me sick
  84. 84 Профил на osuald
    osuald
    Рейтинг: 287 Неутрално

    До коментар [#51] от "traveler1":
    Докато тичаше по институции не се ли замисли поне малко защо общината не ти е осигурила възможност да управляваш, използваш и т.н. инфраструктора, за която преди това ти е взела прилежно данъците именно за да извърши това свое задължение, защото както казваш: ползването на кола НЕ Е ПРАВО, а възможност, и осигуряването на условия за тази възможност е скъпо и нерентабилно за собственика на инфраструктурата "удоволствие" и всичките тези данъци са именно , за да имат възможност да си свършат задълженията.
    Не ли замисляш, че в днешната ситуация държавата или общината предпрочитат да взимат....но дават ли?

  85. 85 Профил на Victoria
    Victoria
    Рейтинг: 686 Весело

    Дори не успявам да разбера какво иска да каже Борисов през по-голямата част от времето. Говори български като чужденец.

  86. 86 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 292 Неутрално

    Victoria
    Всичко си има цел да заблуди хората. Това си е занаят.

  87. 87 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 762 Весело

    Че с тези 5500 € на месец, льотчикът си е за ожалване... Едно инженерче в Сименс в Германия изкарва повече...Не си ти, когато си гладен!!!
    —цитат от коментар 2 на Незнайко в Слънчевия град


    Незнайко, с това "инженерче" много ми напомняш на монтьора бай Кольо от времето когато и аз бях млад. Само че той използваше "инжилерче". Дано не сте на същия умствен капацитет.

  88. 88 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 762 Весело

    Де го чукаш, де се пука? И не е проблемът в това, колко получават върховете, а в мизерията на която се "радват" низините. Бацевата обсесия придоби мащабна маниакалност, която и ще го довърши. Добре се беше покрил няколко дни - отново изпълзя с пореден набор от злоба и неадекватност. Отмъстителна персона!
    —цитат от коментар 71 на Мърмор


    Преди така беше спрямо Станишев, но оня се изнесе по Европата и сега му трябва някой друг спрямо когото да прехвърля вината за комплексите си.

  89. 89 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    До коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град"


    Това не е верно, дори и да се гледа брутната заплата. Ако се гледа нетната - съвсем.

  90. 90 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 806 Неутрално

    Какво друго изказване можем да очакваме от корифея на мисълта?
    Царя на изцепките и идиотщините.
    Единствено способен денонощно да ни будалка и лъже.
    Докато разбойниците му крадат ли крадат.
    (От нас зависи да им е за последно).





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK