Цитат на деня: Ако е било лесно, комунистите да са направили дъги, тангенти и всичко останало

Цитат на деня: Ако е било лесно, комунистите да са направили дъги, тангенти и всичко останало

© Юлия Лазарова



"Ако е било лесно, комунистите да са направили не само до Правец магистралата, а да са направили дъги, тангенти и всичко останало. Защото две платна се чистят лесно от снега, а 12 – значително по-трудно. Но държавата може да си позволи, поради по-добрите приходи."


Това каза премиерът Борисов след спешната среща в Министерския съвет по повод исканото въвеждане на винетка за ползване на Северната скоростна тангента на София. В крайна сметка премиерът не даде за този път да се въведе платено преминаване.


Борисов обаче призова общините, като искат за минаването по определени пътища да не се плаща, да ги поддържат те. "Друг е въпросът и мисля, че тук сдружението на общините не само да се събира за по няколко дни в Албена, а след като искат пътищата да са общински, да направят така, че да си ги поддържат. Сега кметовете, за съжаление все от ГЕРБ, им е много лесно да казват: "Държавата." Хубаво, държавата ги построи, плати кофинансирането по европейските фондове, поддръжката сега пак държавата да я прави. Да де, ама държавата е на всички тези граждани. Така че, като искате по 12 платна в градовете, ето, подаряваме ви ги, поддържайте ги. А не сега регионалното министерство и АПИ да се чудят как за над 500 км магистрали по 6 платна да ги чистят и поддържат колкото за 2 платна", допълни още Борисов.




Той не пропусна да отбележи, че за ползването на пътищата в Гърция, Македония и Сърбия българите плащат на едно влизане 15-20 лева, но не се оплакват. "Но ние можем да си го позволим и затова се надявам да не се спекулира повече по тази тема", допълни Бойко Борисов.


На финала той се обърна към министъра на финансите Владислав Горанов, на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова, на вътрешните работи Младен Маринов и към председателя на УС на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Светослав Глосов с думите: "Събирайте повече пари и така."

Коментари (113)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 312 Разстроено

    Тъжно е, че 30 години по-късно все още се сравняваме с комунизма... А десетте последни от тези 30 са Негови...

  2. 2 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2484 Неутрално

    Добре, че са парите от Европа...

  3. 3 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 5584 Неутрално

    Goofy.......90% от инфраструктурата е от преди 1990 !!!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  4. 4 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3711 Неутрално

    " Така че като искате по 12 платна в градовете, ето подаряваме ви ги, поддържайте ги. "
    ==============================
    Искам да ги видя тези 12 платна!!!

    Еретик
  5. 5 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    Комунистите са поръчвали и плащали, а народът е "правил". И е направил мостове, виадукти, язовири и цели квартали. Заради днешните обаче, в България не останаха хора, дето да могат две равни плочки да поставят. Иначе да поръчва и плаща има кой...

  6. 6 Профил на T
    T
    Рейтинг: 379 Неутрално

    .. принципно е прав че освен да се построи, трябва и да се мисли за поддръжката! Така че- "нема лабаво" - като искате хубави пътища- стягайте кесиите!В интерес на истината- в момента нашите пътища са по-добри от тези в Сърбия, Македония, Румъния, единствено в Гърция в района са по-добри, ама там и климата и много евраките, изсипани последните 20 години си казват своето! Турция не ги коментирам, защото оттатък Босфора българинът няма работа и не ходи!

  7. 7 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3711 Неутрално

    До коментар [#1] от "topal":

    "Тъжно е, че 30 години по-късно все още се сравняваме с комунизма... А десетте последни от тези 30 са Негови..."
    ================
    До 89 сравнявахме с 39-та. Сега почнахме от 89.........

    Еретик
  8. 8 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1390 Неутрално

    По времето на комунизма, всичко, което изработехме отиваше за ненаситната руска мечка. Сега са окупирали само 20-тина процента от икономиката ни. Тогава бяха превзели цялата.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  9. 9 Профил на snower
    snower
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Охранителчето на Тато - никога нищо общо не е имал с комунизма? Нито пък Цвъки, чиито баща е бил шофьор от държавна сигурност, родата на Лилянчето, Московски и т.н.

  10. 10 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 727 Весело

    " Така че като искате по 12 платна в градовете, ето подаряваме ви ги, поддържайте ги. "============================== Искам да ги видя тези 12 платна!!!
    —цитат от коментар 4 на Костадин Иванов


    Някои хора още не правят разлика между платна и ленти, ама той и матрЯлът не прави, така че се разбират добре ;)

    Stef
  11. 11 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1749 Весело

    До коментар [#5] от "Лео":

    И избягаха викаш, та един се не виде ... В социалистическия рай -Корея, Венецуела и другото там как беше? А са назастройле повече и от назе...

    Жалка история.

  12. 12 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    Съгласен съм с казаното от Борисов. Няма да отегчавам с повече разсъждения.

  13. 13 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Пълен възход на популизма - комунист порицава комунисти!

  14. 14 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1494 Неутрално

    До коментар [#8] от "Viva la Evolution":

    Как не се сетихме за световния злодей - Путин :)

  15. 15 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 2140 Весело

    Комуниста обижда съпартийците си!?! Все едно циганина да вика на другия циганин, мангал!

    Имало едно време ссср...
  16. 16 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3523 Неутрално

    Борисов да каже защо днес доходите на българите все още са по-ниски от тези от преди "10-ти"? А не да бяга по тъч-линия,тангенти,дъги и т.н.

  17. 17 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 2370 Неутрално

    Така е. Лесно е да се плюе и вие. Затова там лиляво-червените са най-добри. За друга работа не стават.

  18. 18 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 2370 Неутрално

    Борисов да каже защо днес доходите на българите все още са по-ниски от тези от преди "10-ти"? А не да бяга по тъч-линия,тангенти,дъги и т.н.
    —цитат от коментар 16 на deaf


    Първо не е вярно, второ не можеш да сравняваш баби и жаби. Живота сега няма нищо общо с живота преди.

  19. 19 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Че то цялата инфраструктура е от тогава бе, боце. Все едно като си разтривал ушите на живков са те возили в багажника. Яж си филиите с мас и си мълчи.

  20. 20 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    "Събирайте повече пари и така."

    Това е истината :)))))

  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4145 Неутрално

    Интересно, защо някои от другите бивши соц страни, включително Хърватска, която влезе в ЕС 6 години след нас, имат ФАНТАСТИЧНИ магистрали, а тук трябва да си хвърляме капите всеки път, когато Балканский Лев пререже лента за 10-километрова отсечка?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    До коментар [#1] от "topal":"Тъжно е, че 30 години по-късно все още се сравняваме с комунизма... А десетте последни от тези 30 са Негови..."================ До 89 сравнявахме с 39-та. Сега почнахме от 89.........
    —цитат от коментар 7 на Костадин Иванов


    Трябва най- после да се въведе единна отправна точка за измерване на просперитет. :) На Баце обикновено все някой му е виновен... като се почне от мат'ряла, Гоце, най- вече Станишев ... та да се стигне до Радев :) Все пак съм съгласен с него, че общината трябва да си обслужва пътищата, защото общинския данък който плащам е два пъти по- голям от цената на винетката!

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  23. 23 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 273 Неутрално

    Борисов е прав. Никой в съвременна България не е построил повече от правителството на ГЕРБ. Ако някой социалист започне да повтаря опорките за откраднатото, неко си представи какво е крадено преди него, щото другите не са построили и една пета от Борисов и ГЕРБ.

  24. 24 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4145 Неутрално

    До коментар [#1] от "topal":

    "30 години по-късно все още се сравняваме с комунизма..."

    Ами едно време комунистите 45 години се оправдаваха с монархофашизъма, защо като бивш (?) комунист Боко да не се оправдава с наследството на соца?!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  25. 25 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Любопитно

    До коментар [#6] от "T":

    "като искате хубави пътища- стягайте кесиите!"

    И що? Не може ли товарните превози да се прехвърлят на жп транспорта и поддръжката на пътищата поевтинява десетократно?
    Иначе по тая (мутренска) логика, ако искаме управление, пак трябва да стягаме кесиите. Ако искаме погребение, пак стягане на кесиите. И излиза, че само в ада, в казаните за българи може да ги развързваме в дива злоба.

    "Турция не ги коментирам, защото оттатък Босфора българинът няма работа и не ходи!"
    Всъщност най-големия товаро-поток, както и най-големите приходи на АПИ идват от "ходенето" в Турция. Тия глупости от къде ги измисляте, че някой не бил ходел някъде си?

  26. 26 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 273 Неутрално

    До коментар [#21] от "Norman Granz":
    Отговорът е, не става при нас, защото нашите социалисти са пагубно ретроградни и са прът в колелото на развитието. Те разединяват нацията, дърпат ръчната спирачка и въртят волана на северо-изток

  27. 27 Профил на donald brawnight
    donald brawnight
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#4] от "Костадин Иванов":

    Не Му забелязвай.Искал е да каже ленти за движение,но се е объркал.В края на краищата,Бочко не е проектант,а пожарникар.Към Него не бива да сме толкова взискателни.А и като Му знаем ай-кюто и докторската степен от академията на МВР-Гоша Димитров....мисля,че освен разбиране,трябва да проявяваме и снисходителност...Все пак е доказан идиот или както Той обича да казва:-Аз съм прост...!

  28. 28 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Весело

    До коментар [#11] от "Wornoxmaniak":

    "И избягаха викаш, та един се не виде ... В социалистическия рай"

    Два милиона баш в Рая се преселиха. Бягаха с "отвращение" от демокрацията и продължават да бягат с нарастващ темп от 100 хил. на 110 хил. годишно.

  29. 29 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Весело

    До коментар [#7] от "Костадин Иванов":

    "До 89 сравнявахме с 39-та. Сега почнахме от 89......…"

    Цикли на Кондратиев - https://en.wikipedia.org/wiki/Nikolai_Kondratiev
    Следващото сравнение, 2050-2059, ще го правят циганите, ако са ги върнали от Франция, Германия, Швеция, Норвегия...

  30. 30 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 12828 Неутрално

    Напротив сега е по-лесното. Заводи как се строят и се създава Структурата на промишлеността на държава.

  31. 31 Профил на gosho3
    gosho3
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#16] от "deaf":

    Момче, ти луд ли си или не познаваш числата. Гледай числата. Естествено, че днес доходите са по-високи. И благостъстоянието е по-високо. През 89 г. 100000 души не ходят на кратък уикенд в Гърция а общо 300 000 на почивка за празниците. Сега го правят Онова което дразни хората е непропорционалното преразпределение на националния доход. Хората ги дразнят парвенютата като Банев, алкохолните производители Миню и т.н и други такива парчета. Защото те в това виждат несправедливостта. И не защото са натрупали богатство а защото продължават да бандитствуват. Хората искат закон и справедливост. Нищо друго. Пусни българина в състезателна среда, където условията са близки или равни за състезание и чудеса ще видиш. Доказали сме се и в индустрия и в иновации и в спорт и в култура. Другото е хленч.

  32. 32 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 3063 Разстроено

    До коментар [#4] от "Костадин Иванов":


    " Така че като искате по 12 платна в градовете, ето подаряваме ви ги, поддържайте ги. "==============================
    Искам да ги видя тези 12 платна!!!
    —цитат от коментар 4 на Костадин Иванов


    Боце бърка ленти и платна за движение! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  33. 33 Профил на gosho3
    gosho3
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#21] от "Norman Granz":

    Хърватска има "фантастични" магистрали, защото са строени по Титово време със западни кредити никога невърнати, политически кредити. Преди 1989 г. Хърватина не е откъснал късче от залъка си за тези магистрали. Ние нашите си ги плащаме.

  34. 34 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Весело

    До коментар [#24] от "Norman Granz":

    "Ами едно време комунистите 45 години се оправдаваха с монархофашизъма, защо като бивш (?) комунист Боко да не се оправдава с наследството на соца?!"

    То пък "монархофашизмът" (тая комунистическа измишльотина за превратаджийската баш демокрация на Царство България) 60 години се оправдаваше с наследството от Османската империя. Сега, Боко кат баш тщеславен родолюбец няма да изменя на "изконната" ни традиция винаги някой друг да ни е виновен за глупавите ни решения.

  35. 35 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12191 Неутрално

    Борисов за какви подаръци говори? Кой си плаща подаръците?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  36. 36 Профил на gosho3
    gosho3
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#21] от "Norman Granz":

    И за ваша информация основната магистрала Хърватска-Сърбия до Ниш носеше името "Братство-единство". Днес нямат нито братство нито единство, но им остана една магистрала - гювеч .

  37. 37 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3259 Неутрално

    Безподобен нагляр, крадец, лъжец и измамник. Изборите са скоро, Бойче. Тогава ще видиш народната "любов" и КОНПИ боб яде ли.

  38. 38 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3523 Неутрално

    До коментар [#31] от "gosho3":

    Минималната НЕТНА заплата през 80-те години беше 800лв. ДНЕШНИ пари. ТОЧКА.

  39. 39 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 881 Неутрално

    Наследствения комуняга Борисов упреква комунизЪма?!
    Бахтий безочието!

    Ми нали точно комунягата Борисов го зеха да разтрива ушите на татото на комунягите!
    Не друг, а Боку!
    Точно него!

    Ама при простите бокулизачи всяка лъжа хваща дикиш!

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  40. 40 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Историята е доказала, че нещата които могат да вършат комунистите най-добре са избиване на собствените си народи, докарване на страните си до пълна мизерия, атентати, грабежи и прочее сатанинства.

    Спаси, Господи, Твоите хора и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  41. 41 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3523 Неутрално

    До коментар [#21] от "Norman Granz":Хърватска има "фантастични" магистрали, защото са строени по Титово време със западни кредити никога невърнати, политически кредити. Преди 1989 г. Хърватина не е откъснал късче от залъка си за тези магистрали. Ние нашите си ги плащаме.
    —цитат от коментар 33 на gosho3



    До коментар [#33] от "gosho3":

    Това просто не е възможно! В Реалният свят никоя държава не подарява пари на друга! Никога!

    П.П.

    Нас също ни лъжеха,че СССР ни подарява нефт и газ.

  42. 42 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Любопитно

    До коментар [#31] от "gosho3":

    "Естествено, че днес доходите са по-високи."

    "Естествено" спрямо златото или спрямо горивата? Защото среден месечен доход от 256 лв. през 1989 г. се равняваше на три тройунции злато, а сега средния месечен доход не стига и за една тройунция.
    Ще възразите, че тогава беше забранено притежаването на злато и валути. Тогава сравнете бензина -за 256 лв. през 1989 г. се купуваха 1280 литра "чист тетраоловен" бензин. Сега, за 1000 лв. месечно се купуват 500 л "алкохолно мръсен" (8% биоетанол) бензин.

    "Хората искат закон и справедливост."
    Винаги това е искано - от Освобождението, през първия Народен съд (1922 г.) до последната реституция. Въпросът е, че реализацията на "исканията" без "грамотна подготовка (правна култура и не само) винаги добива уродлива форма.

  43. 43 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 3393 Весело

    .......абе вие си плювайте на воля .......ама БАЦЕ си е ДЪРЖАВНИК от СЕКЪДЕ и матряла си го харесва и обича.......!!!!.....и пак ше си го ИЗБЕРЕМЕ.......!!!!!.....

    България НАД ВСИЧКО .....
  44. 44 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Преди няколко години пишман десните като се позиционираха в шизофреничното положение на управляваща опозиция бяха хванали една опорка развиваща я онова хюмне Мартинчо,колко неправилно е да се строят магистрали и околовръстни защото разходите за поддръжка ще скочат толкова много,че България ще фалира.

  45. 45 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Неутрално

    До коментар [#33] от "gosho3":

    "Хърватска има "фантастични" магистрали, защото са строени по Титово време със западни кредити никога невърнати, политически кредити."

    Тия "западни кредити" бяха кредити на МВФ. И са върнати шесторно и повече пъти докато "кредитополучателят", Югославия, предаде Богу дух, опс Дейтън-атлантику суверенитет.

  46. 46 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 2665 Неутрално

    Ако пресметне цените на ток, вода, парно, бензин през 1989г и ги сравните със сегашните(не включвам продукти като хляб🍞 в кг, кисело мляко, сирене, кашкавал, билети за градски 🌆 транспорт и др), както и покупателната способност на населението 1989 и 2018г,Боко губи тотално. На участъците от магистралите строени преди 1989г,нама пропадане и ремонт на третия месец след пускането им(справка АМ Марица). Да не говорим за участъка Яна - магазин "Джъмбо". Там имаше накъдряне и пропадане на третата година. И чакаха да изтече гаранцията от 5г и ремонтираха, та си оставиха ръцете. Обаче "Аз, АЗ, АЗ" вече почти 10г. И са виновни сушата, кишата, Гришата, Станишката, както и м/у народното положение, Путин, Тръмп и всички останали.

  47. 47 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Любопитно

    До коментар [#18] от "Jumbo Jet":

    "Животът сега няма нищо общо с живота преди."

    В смисъл, че сега ядем пасти вместо хляб и пием амброзия (за три лева куб. м) вместо вода?

  48. 48 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1993 Весело

    За 245 000 броя общо леки автомобила - частни и държавни на 8.9 милиона население към 1989г.за какво са им били на комунистите дъги и тангенти...

  49. 49 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 3393 Весело

    До коментар [#1] от "topal":"30 години по-късно все още се сравняваме с комунизма..."Ами едно време комунистите 45 години се оправдаваха с монархофашизъма, защо като бивш (?) комунист Боко да не се оправдава с наследството на соца?!
    —цитат от коментар 24 на Norman Granz


    ......за тебе знаеме ,че освен "лаборанта - КОМАНДИР " друг нема......на
    земните кълбета........!!!!!?????.......защо ли народеца и на СНИМКА не ИСКА ДА ГО ВИЖДА....?????!!!!!........

    България НАД ВСИЧКО .....
  50. 50 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Весело

    До коментар [#40] от "Мизийски ☦":

    Знаех си аз, че след Енгелс и "Капиталът" му, в солидарност с "богоизбрания" Маркс, всички англо-сакси са комунисти:
    https://www.actualno.com/analysis/rodovata-pamet-na-tretija-svjat-ili-zashto-ima-prichini-za-omraza-kym-zapada-news_452688.html

  51. 51 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Весело

    До коментар [#49] от "kesh":

    "за тебе знаеме ,че освен "лаборанта - КОМАНДИР " друг нема......на
    земните кълбета"

    Бъркаш, човекът е широко-скроен рентиер докато Командира беше "прост лихвар" с един депозит и то във фалира банка. И има широк кръг от приятели в Пентагона и други патагонии на единственото земно клъбце - американското.

  52. 52 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 3393 Весело

    До коментар [#49] от "kesh":"за тебе знаеме ,че освен "лаборанта - КОМАНДИР " друг нема......на земните кълбета"Бъркаш, човекът е широко-скроен рентиер докато Командира беше "прост лихвар" с един депозит и то във фалира банка. И има широк кръг от приятели в Пентагона и други патагонии на единственото земно клъбце - американското.
    —цитат от коментар 51 на wanderer


    ++++++++++++++++++++++.........!!!!!!!........нещо напоследък е ИЗГУБИЛ "ФОРМА"........????!!!!.......да не избегала ЖЕНАТА......????!!!!.....МЛАДАТА........

    България НАД ВСИЧКО .....
  53. 53 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2121 Неутрално

    Ако пресметне цените на ток, вода, парно, бензин през 1989г и ги сравните със сегашните(не включвам продукти като хляб🍞 в кг, кисело мляко, сирене, кашкавал, билети за градски 🌆 транспорт и др), както и покупателната способност на населението 1989 и 2018г,Боко губи тотално.
    —цитат от коментар 46 на Vlado Nikolov


    Айде стига сте лъгали с тия простотии бе, нафталинови хора.

  54. 54 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9043 Неутрално

    Едно време комунистите все сравняваха страната с 1939 година / макар че тогава не сме били зле, както те твърдяха/. Сега Борисов все сравнява с другите, преди него, нищо че управлява вече 9 години и има достъп до европейските фондове. Ако правителството на Костов имаше толкова пари, а не забатачени банки и празен резерв и беше управлявало поне два мандата, досега всички магистрали щяха да са построени без много шум.

  55. 55 Профил на wolf_88
    wolf_88
    Рейтинг: 286 Гневно

    На тоя еднокнижник, какъвто и цветист епитет да му лепнеш, все ще му е малко! Ако трябва да съм МНОГО внимателен в определението си за него, бих казал, че е нагъл и прост!

  56. 56 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2233 Неутрално

    Изказването на ББ е доказателство за малоумното управление на БГ - строи се, без да се мисли какво следва, кой ще поддържа и как ще се плаща.
    Същото и ще е с Великата Магистрала Струма, строяща се с Европомощи, а не с Бокопари...
    ОСТАВКА

  57. 57 Профил на KLINGON
    KLINGON
    Рейтинг: 530 Неутрално

    До коментар [#38] от "deaf":

    значи такива вицове си разказвате в тъмносините клубове :)))

    "...Срамно е ние да сравняваме силата си с такива гламавци, каквито са турците…"... из дописка на Васил Левски до в. Свобода, публикувана на 13.02.1871 г.
  58. 58 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2700 Весело

    По времето на комунизма, всичко, което изработехме отиваше за ненаситната руска мечка.
    —цитат от коментар 8 на Viva la Evolution

    Само мечки са ви в главите.

    Баце, комуистите с бюджета на държавата строяха магистрали с виадукти и тунели, като за технологиите тогава това бе значително по-трудно.
    Със същия бюджет имаше добро образование и здравеопазване, имаше 100 хилядна добре въоръжена армия с авиация която постоянно бе в небето.
    Сега с евросубсидии си тръгнал да се мериш с тях.
    По-добре оправи вълните по "твоя" асфалт!

  59. 59 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3711 Неутрално

    До коментар [#32] от "Чардо":

    "Боце бърка ленти и платна за движение! ! !"
    ====================
    И за ленти са много. Най-много 8.

    Еретик
  60. 60 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 3070 Весело

    Не е лесно да си нарцис при това без мозък. Как само Борисов се издаде, че държавата плаща двойно за почистване на магистралите.
    Инак, като му е толкова трудно на този отпадък - що ще там?

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  61. 61 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3711 Весело

    До коментар [#42] от "wanderer":
    "Тогава сравнете бензина -за 256 лв. през 1989 г. се купуваха 1280 литра "чист тетраоловен" бензин."
    ==================
    Смесваш по-ранни години с по-късни заплати. Бензинът в края на соца си беше лев.
    Винаги съм си смятал заплатата в гориво. Тогава с една заплата си купувах един варел, сега - четири.
    За златото - не знам, никога не ме е привличало. В дрехи, месо, телевизори, алкохол, все е по-добре сега.

    Еретик
  62. 62 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2693 Неутрално

    Бокууу, тикво такава, ако бях в пленарна зала веднага бих те опонирал - Ако беше толкова лесно да се направят реформи, до сега да ги беше направил. А на на герберунгелите дето ще ми натряскат минуси както винаги, бих им казал следното - Запитайте се какви реформи направи Бойка за 10 години управление, ако все още можете да мислете, пък после ми натряскайте колкото се може повече минуси.

    Борците от мурзилажо-силажният фронт използват специални "термини" като "либераст, "толераст" и други, за тактически операции с особена важност!
  63. 63 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1749 Неутрално

    До коментар [#32] от "Чардо":

    Чардо да си жив и здрав. ЧНГ!

    ББ нищо не бърка. Това дето го е казал е метафора. В света не съществува магистрала дори с 12 ленти.

  64. 64 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Неутрално

    До коментар [#48] от "dr_al_hussaini":

    "за какво са им били на комунистите дъги и тангенти..."

    За да свързват родните места на партизаните с унуките им в Народното събрание.
    Единствено Япония вникна в това "светло бъдеще" и подарява десетина Мазда 03 на стойност два пъти по-ниска от "великия" руски Москвич. Ако тия мазди бяха стигнали за всички членове на ЦК на БКП (и унуките им) и бяха си ги разпределили овреме, какви магистрали щяхме да имаме! Сущински "японки".

  65. 65 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1749 Весело

    До коментар [#28] от "wanderer":

    Умния, при вазе никой от никъде не доважда защото сте кочина. И смърди. Това е факт как и да го въртиш.

  66. 66 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3760 Неутрално

    Минималната НЕТНА заплата през 80-те години беше 800лв. ДНЕШНИ пари. ТОЧКА.
    —цитат от коментар 38 на deaf

    Искаш да кажеш 80 лева, а не 800.

  67. 67 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3523 Неутрално

    До коментар [#66] от "Fiji":

    Искам да кажа,че през 80-те години минималната заплата беше 150лв.,които ДНЕС се равняват на 800лв.

  68. 68 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3523 Неутрално

    До коментар [#32] от "Чардо":Чардо да си жив и здрав. ЧНГ!ББ нищо не бърка. Това дето го е казал е метафора. В света не съществува магистрала дори с 12 ленти.
    —цитат от коментар 63 на Wornoxmaniak



    До коментар [#63] от "Wornoxmaniak":

    В Холандия при най-голямото пристанище в света Ротердам има магистрала с десет,(10),ленти.

  69. 69 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Весело

    До коментар [#61] от "Костадин Иванов":

    "Смесваш по-ранни години с по-късни заплати."

    От 1984 г. (300 лв. заплата + бригадирските) до март 1988 г. (730 лв. заплата) Москвето съм го жулил с А-86 за 20 ст. литъра (от време на време и малко тулуол за да прескоча 100-те км/ч). Единственото, което ме възпираше да си махам задника от Москвето беше, че субсидираният транспорт беше три пъти по-евтин. Сиреч, руската техника не ми даваше максимална икономическа ефективност. :)
    А в "по-ранните години" (преди 1979 г.) нафтата струваше 4 стинки, а бензина (А-76) - 10 стинки.

  70. 70 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Весело

    До коментар [#54] от "Роси":

    "Едно време комунистите все сравняваха страната с 1939 година"

    Сравнявали са с 1939 г., защото репарациите, които ни друсват англо-саксите през 1947 г., 70 млн. щатски долара са по курса от 1939 г.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Paris_Peace_Treaties ,_1947
    Ако не е била "съветската пропагандна машина", щели са да ни одрусат с 300 млн. долара и сега щяха да са ни най-големия брат на наша издръжка. Щото Унгария, Румъния и Финландия плащат по 300 млн. долара репарации на СССР и …. русофилството угасва завинаги.

  71. 71 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3760 Неутрално

    До коментар [#67] от "deaf":

    Разбрах мисълта ти. Не помня колко беше минималната, но мисля, че висшистите започваха със 160 начална заплата.

  72. 72 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3760 Неутрално

    До коментар [#68] от "deaf":

    В Англия съм пътувала по магистрала с 12 ленти, включително 2-те аварийни – от Кент към Лондон.

  73. 73 Профил на Полковник за европейско развитие на България
    Полковник за европейско развитие на България
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    Не мога да спря да се възхищава на г-н Борисов. Откъде намира толкова сили да се посвети напълно и безсребренно на грижите за целокупното Отечество? Днес магистрали, утре туй, в други ден онуй ... . Няма край.

    Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
  74. 74 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2695 Неутрално

    Бойко Борисов ще остане още дълго време министър-председател. Не казвам, че ще управлява. Той нито го може, нито си дава зор да го прави. Може накрая да стане и президент, ей така - за отмора на стари години. И знаете ли защо? Защото е възможно най-типичния българин. Също като Тодор Живков. "Ората искат, Станко!" Това е положението.

  75. 75 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2934 Весело

    бате бойко е истински наследник на бай тошо.... ще видите, че след години хората ще си спомнят с умиление простотиите му

  76. 76 Профил на Unplug
    Unplug
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Да съберат пари от комунистите!Е, Любен Гоцев може да му плати всички магистрали накуп.

    All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man.
  77. 77 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Весело

    До коментар [#67] от "deaf":

    "Искам да кажа,че през 80-те години минималната заплата беше 150лв"

    Само си искал да кажеш. Минималната заплата става 140 лв. през 1990 г. - ДВ, бр. 10 от 2 февруари 1990 г.
    http://dv.parliament.bg/DVWeb/broeveList.faces
    През 1981 г. си беше само 80 лв.

  78. 78 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Весело

    До коментар [#65] от "Wornoxmaniak":

    Нямаш представа при назе, в Ада, колко е бъкано с "интересни" хора. Е, смърди, край казаните. Не е вакуум, при който да ти изкачат дробовете преди да си отчел греховете.

  79. 79 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3523 Неутрално

    До коментар [#77] от "wanderer":

    Откъде имаш информация че е била 80лв. през 1981г.? Но дори и да приемем,че е била 80лв.,(което абсолютно не е вярно!),то пак е по-висока от днешната,която е някъде около 340лв.
    Напомням,днес минималната заплата вече е 560лв,НО БРУТО. Докато тези 80лв. са НЕТО.

  80. 80 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2295 Неутрално

    Борисов обича да се разграничава от комунистите, чийти пряк наследник се явява самият той. Хайде стига с тези първосигнални лакардии, очакваме по=смислено обяснение за това, което се случва в държавата.

  81. 81 Профил на Svetlio
    Svetlio
    Рейтинг: 788 Неутрално

    До коментар [#5] от "Лео":

    Щото на запад,нямат ни един виадукт,магистрала или мост,щото не е са били социализъм????
    Май някой като пишете,нямате въобще усет?!

    sdg
  82. 82 Профил на Svetlio
    Svetlio
    Рейтинг: 788 Неутрално

    До коментар [#28] от "wanderer":

    Що,да не би да бягат в С.Корея че ги даваш за пример?

    sdg
  83. 83 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 2628 Весело

    Ах,г-н Борисов,как ,Ви,влече този пусти соц,че даже, непрекъснато се сравнявате с него...:))))Това е сериозен проблем! Сега е 2019 година,21 век,какъв социализъм по дяволите,каква Корнелия Нинова,какви 5 лева...?!?Ако не можете да го осъзнаете,идете в Банкя и дундуркайте внучето!Това е много по-порядъчна дейност от това да се правите на премиер-министър! И,по-успешна за Вас,предполагам...!:)))

  84. 84 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 2665 Неутрално

    До коментар #[53] от Yard

    Колега, виж цените на потребителските стоки и техния растеж за периода 1980-1989г,както и на горива, цигари, ток, вода парно. Има ги. 1979 започнах, като общ работник в склад, със 110лв бутна заплата. После отидох в производството на строг с ЦПУ, като парите варираха м/у 280-350лв.Работех на смени. И тогава можеше да се печели, ако искаш да работиш. Мързеливите си се оплакват винаги.

  85. 85 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 2665 Неутрално

    Струг с ЦПУ. Печатна моя грешка. Извинете

  86. 86 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2121 Неутрално

    Но дори и да приемем,че е била 80лв.,(което абсолютно не е вярно!),то пак е по-висока от днешната,която е някъде около 340лв. Напомням,днес минималната заплата вече е 560лв,НО БРУТО.
    —цитат от коментар 79 на deaf


    Ъ? 560 лева бруто са 434.55 нето, не 340.

  87. 87 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4840 Неутрално

    ,,Цитат на деня: Ако е било лесно, комунистите да са направили дъги, тангенти и всичко останало,,

    То и с комунизма нещо не им се получи

  88. 88 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2121 Неутрално

    До коментар [#84] от "Vlado Nikolov":

    Кой цена на кои стоки да гледам? Смяташ ли липсата на стоки (която в момента не съществува)? Стоките с връзки? Опашките? Цените на телевизори, коли, различни други техники?
    Страдаш от някаква много голяма носталгия ако си мислиш, че през 80-те е било по-добре от сега.

  89. 89 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3711 Неутрално

    До коментар [#71] от "Fiji":

    "Разбрах мисълта ти. Не помня колко беше минималната, но мисля, че висшистите започваха със 160 начална заплата."
    ======================
    165. Аз съм от първите, които след университет почнаха с обещаваните с години 180 лева, но точно тогава се разтури работата и...... знаете какво стана.

    Еретик
  90. 90 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4840 Неутрално

    До коментар [#84] от "Vlado Nikolov":

    То сега къде, къде по модерни стругове има, ама младите не им се ходи при тях. Те младите искат чрез компа пари да правят, не искат и началник над главата си

  91. 91 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    Интересно, защо някои от другите бивши соц страни, включително Хърватска, която влезе в ЕС 6 години след нас, имат ФАНТАСТИЧНИ магистрали, а тук трябва да си хвърляме капите всеки път, когато Балканский Лев пререже лента за 10-километрова отсечка?
    —цитат от коментар 21 на Norman Granz
    Много ми харесват тънките манипулации от сорта на "много страни", а после примерът е само от една.

    От бившите соц страни БГ е в златната среда. Хърватска е сред отличниците. Румъния дето се скъсват да я хвалят колко била по-напреднала има по-малко километри магистрала от БГ, а е с 3 пъти по-голямо население и два пъти по-голяма територия. Сърбия е с нашите "габарити" като население и имат колкото нас магистрали само дето 90% ги наследиха от Югославия. Унгария е с малко повече от нас (но пък по принцип е доста по-богата и има повече пари да строи каквото и да е).

    Та това е.

    Дарявам ежемесечно на Бивол - а Вие?
  92. 92 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6053 Неутрално

    До коментар [#7] от "Костадин Иванов":

    И се дуехме, че ДВЕ Българии били направени.
    Откакто влязохме в ЕС, БВП се е утроил.
    Но не го усещаме...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  93. 93 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 3465 Неутрално

    До коментар [#81] от "Svetlio":

    Не е усет, а мозък.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  94. 94 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6053 Неутрално

    До коментар [#38] от "deaf":

    И колко цветни телевизора се купуваха с тази заплата тогава?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  95. 95 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 3465 Неутрално

    До коментар [#94] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Една шеста цветни телевизори, но само, ако дадеш подкуп. През 1988-ма вече и подкуп не ставаше.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  96. 96 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 11438 Неутрално

    Ха ха наистина си е цитат на деня.

  97. 97 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3191 Неутрално

    До коментар [#86] от "Yard":

    "Ъ? 560 лева бруто са 434.55 нето, не 340."

    340 лева са за "свободните хора" (самоосигуряващите се лица) и 504 лв. за държавните служители и приравнените на тях "шапкари".

  98. 98 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    До коментар [#71] от "Fiji": През 1960 г. висшистите започнахме с 90 лв. начална заплата. От 1961 стана 100 лв.

  99. 99 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    До коментар [#94] от "Незнайко в Слънчевия град":Никак не можеш да сравняваш бързоразвиващата се електронна промишленост в цени и качество преди много години.
    Когато пуснаха ботевградските електронни часовници, те струваха две заплати. Сега са 10 лева.
    През 30-години е имало подписка за набиране пари за национален радиопредавател.
    В началото на 50-те гледахме френски филма с Ален Делон. Караше спортна кола и имаше в колата си телефон!
    Над Редута прелитаха Миг-15 и казвахме: "Реактивен!"
    А майка ми помнеше прелитането на Цепелин!
    През 1905 година дядо ми е държал автобусната линия до Самоков. Ламаринената карусерия с 8 седалки изгни в двора .
    Внимателно с техниката!



  100. 100 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    Всъщност ,не обърнах внимание на заглавието. По-голяма глупост трудно може да се измисли. Излиза,че комунистити са строили лесните неща - например АЕЦ Козлодуй с 6 блока ( и останалото) а той строи трудните!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK