Цитат на деня: Изборът на нов главен прокурор е по-важен от местните избори

Цитат на деня: Изборът на нов главен прокурор е по-важен от местните избори

© Юлия Лазарова



Аз мисля, че изборът на нов главен прокурор е по-важен от местните избори. Защото там трябва да бъде човек, който е с позиции в полза на това да се отговори положително и да се изпълнят всички препоръки, които европейските институции отправят към България. Той не трябва да оглавява съпротивата, защото всички тези препоръки са загърбвани от българските политически партии, от българската съдебна система и в частност от прокуратурата.


Това обяви бившият премиер Иван Костов в ефира на Би Ти Ви в отговор на въпрос за това кое е по-важно - изборът на нов главен прокурор или местните избори.


На въпрос за личния му опит с избора на главен прокурор Костов каза, че този опит потвърждава това, което може да се случи в бъдеще. Според него проблемите в тази сфера не се дължат на хората, а на самата система. Като рядко изключение посочи Борис Велчев, който, според него поради високата му интелигентност не е позволил да му се замае главата от безконтролната власт, с която прокуратурата разполага. "Не желая да говоря с имена, важен е принципът", посочи Костов.




Подчерта, че досега не е имало такъв главен прокурор, който да прегърне идеята за реформа на съдебната власт, да я отстоява, така че България да получи прокуратура, която да отговаря на европейските изисквания.


На въпрос за представената от Иван Гешев концепция Костов коментира, че не е юрист, но документът го притеснява, защото той не е това, което се очаква от европейските институции. Аз съм за това мониторингът на ЕС да продължи, докато не се завърши реформата, посочи Костов.


Коментира, че не знае на какво основание Гешев нарича целия преход криминален, като посочи, че той е преминал под наблюдението на международните финансови институции и на ЕС.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3019 Неутрално

    При цялата нелюбов към Костов едно не може да му се отрече :Разбира механизмите и процесите, кои4то текат в политиката!!!

  2. 2 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5567 Любопитно

    Изборът е на главен прокурор наистина е важен...но както виждаме мафията тука си избира бухалка а не прокурор!Избират човек със сталинско мислене който иска да командва цялата съдебна власт.....Борисов явно също мисли така и му харесва....да е бимбашия!Без опоненти!Та Костов е прав че за статуквото глвният прокурор е по-важен!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  3. 3 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    =======
    Коментира, че не знае на какво основание Гешев нарича целият преход криминален като посочи, че той е преминал под наблюдението на международните финансови институции и на ЕС.=========

    Просто е, и гешев изпълнява поръчки.

    Ако имаше нещо нередно,надали щяхме да сме в ЕС.
    Но едно е сигурно- мониторинг има и до този момент, което е показателно за правосъдието в България

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  4. 4 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    За обвиняемите е така...

  5. 5 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    До коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":

    Страхуват се от ефекта на бумеранга,

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  6. 6 Профил на Халдип Исйолов
    Халдип Исйолов
    Рейтинг: 2024 Неутрално

    Ами той кандидата е един...избор?

    Не си заслужава да се напрягаш безплатно.
  7. 7 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1566 Любопитно

    За обвиняемите е така...
    —цитат от коментар 4 на НеКой


    А осъдени кога ?
    С тази прокуратура всеки един може да стане обвиняем.
    Важното е кой ще плати накрая сметката от Страсбург?

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  8. 8 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    До коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":

    Мдааа,при Костов нямаше бухалка и единственият осъден беше Цветелин Кънчев. Тъй де , омерта.....

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  9. 9 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    До коментар [#8] от "kasko":

    Костов подслушваше Главния прокурор, тогава Филчев.
    Явно сега лилявите искат такъв прокурор, който да е съгласен с тези порядки.
    Не че Филчев не побесня, като разбра де...

  10. 10 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    Абе кой от когото има интерес
    Обикн. хора "избират" кметове, щото е внушено, че имат интерес от т'ва
    "Гоуемците" избират глав. прокурор, щото имат интерес от това

  11. 11 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    За обвиняемите е така...
    —цитат от коментар 4 на НеКой

    Не само за обвиняемите е важен изборът на главен прокурор. У нас главният прокурор има голяма и неконтролирана власт, което означава, че от него зависи много досъдебното производство, което пък от своя страна е важно за нормалното функциониране на обществения живот. Защото ако престъпници се движат на свобода, а невинни се подлагат на прокурорски репресии, средата в държавата е неблагоприятна и липсата на истинско правосъдие се отразява на всички дейности и във всички сфери – обществени, политически, икономически.

  12. 12 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4041 Любопитно

    " Като рядко изключение посочи Борис Велчев, който, според него поради високата му интелигентност не е позволил да му се замае главата от безконтролната власт, с която прокуратурата разполага. ""

    Велчев наистина стои най - добре на фона и на Филчев, който междувпрочем Костов назначи за главен прокурор, и на Цацаров ! Като човек е ерудиран, много добър специалист в областта на материалното наказателно право, човек с чувство за достойнство и финес в обноските към обществото и медиите. Единственият минус е, че не започна знакови наказателни дела срещу нито един от силните на деня и си остана повече с усмивките пред камерите, просто защото беше лансиран от Първанов, а именно той беше архитектът на тройната коалиция по онова време - как Първанов ще го назначи, за да гони пак свързаните с ДПС и комунистите силни на деня.....Но сравнение със сегашния кандидат за главен прокурор, Велчев просто блести като ярка звезда на хоризонта !

  13. 13 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#9] от "НеКой":
    Каскет, такова подслушване, което е имало при БХй, никога не е имало.
    Да ти опресня ли малкото сиви клетки или сам ще се напрегнеш да си спомниш?
    А, дали подслушването на министър -председателя е по-малкото зло.
    Питам, защото лъжете и мажете тук по цял ден, даже и сами не си вярвате на глупостите , дето пишете.

  14. 14 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    До коментар [#11] от "Fiji":

    В тоя ред на мисли да питам, за вас лилявите справедливостта означава ли, че Иванчева, Тодоров, Бойков, Прокопиев, Трайков, Дянков, Костов, по подразбиране са невинни и репресирани?

  15. 15 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    До коментар [#14] от "НеКой":

    Опс, забравих да добавя и Цветан Василев към горната компания.
    А в същото време за вас Пеевски е виновен по подразбиране.

  16. 16 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2851 Весело

    Ама как манипулира,как лъже драгалевският комунист като предлага фалшива дилема,тоест дилема каквато няма! И двата избора са важни - и за главен прокурор,и за кмет. Да не говорим,че при първият "избор",народа НЕ избира. А и кметове вече не избира - назначават ги "отгоре".

  17. 17 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3946 Неутрално

    Костов пак е на висота!

  18. 18 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 3385 Неутрално

    Нормално е Костов да мисли така! Всички кметове в страната нему създадоха толкова ядове, колкото Филчев

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  19. 19 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    Костов подслушваше Главния прокурор, тогава Филчев.Явно сега лилявите искат такъв прокурор, който да е съгласен с тези порядки.Не че Филчев не побесня, като разбра де...
    —цитат от коментар 9 на НеКой

    И това е един мит, че Костов е подслушвал Филчев.

    "...проверката приключва със заключението, че намерените подслушвателни устройства в дома на Никола Филчев никога не са работили. На специална пресконференция вътрешният министър оповести резултатите от нея. Според проверката, потвърдена и от експерти от военното министерство, бръмбарите са били поставени при строежа на жилищната сграда в периода 1993 -1994 г. в няколко апартамента. Иван Костов каза в парламента миналия четвъртък, че подписите за инсталирането им са на тогавашния главен прокурор Иван Татарчев и тогавашния шеф на НСС Арлин Антонов. През 1998-1999 г. в блока са били настанени депутати. Това става, след като Министерският съвет прехвърля апартаментите от фонда на бившето Бюро за обслужване на дипломатическия корпус (сега Агенция за дипломатическите имоти в страната - АДИС) към парламента. В част от апартаментите е имало подслушвателни устройства, за което председателят на парламента Йордан Соколов е бил информиран. Той е наредил на служба СОТИ да демонтира устройствата. Бръмбарите са били премахнати от жилищата на сегашния член на ИБ на БСП Ангел Найденов, депутата от ДПС Кемал Еюп и др. Някои, които са бързали да се нанесат в жилищата, са били уведомени от Йордан Соколов за наличието на устройствата и че ще минат специалисти да ги отстранят."

  20. 20 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3971 Весело

    тоест надеждица за спасението е единствено в Трифонов вече

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  21. 21 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    До коментар [#11] от "Fiji":В тоя ред на мисли да питам, за вас лилявите справедливостта означава ли, че Иванчева, Тодоров, Бойков, Прокопиев, Трайков, Дянков, Костов, по подразбиране са невинни и репресирани?
    —цитат от коментар 14 на НеКой


    Ти, ред? Пък и мисли?
    Не според "лилавите. Според съда. Пакетирал си личности а отговорността е лична.

    SHADOWS of SOFIA
  22. 22 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    До коментар [#14] от "НеКой":

    Справедливост означава законът да е еднакъв за всички. И съдът е този, който трябва да произнася присъдите, а не прокурорите и медиите.

  23. 23 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    Костов пак е на висота!
    —цитат от коментар 17 на 4ort


    Така е.

    SHADOWS of SOFIA
  24. 24 Профил на faeton.
    faeton.
    Рейтинг: 4336 Весело

    Тоа Гешев мноо гаден ве, позволява си да гледа в канчето на Костаки, кви пари имал, на кой ги бил дала на заем ....

  25. 25 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    Тоа Гешев мноо гаден ве, позволява си да гледа в канчето на Костаки, кви пари имал, на кой ги бил дала на заем ....
    —цитат от коментар 24 на faeton.


    Завършиел е "Симеоново? гледа . По-интересно е когато погледне и в други канчета.Бъди сигурен , че и това време ще дойде.Много е гъвкав в ситуации за само нагаждане.

    SHADOWS of SOFIA
  26. 26 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1552 Весело

    "Изборът на нов главен прокурор е по-важен от местните избори"

    +++
    Не съм очаквал, че някога ще имам единомислие с Титана на прехода по някакъв въпрос :)

  27. 27 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2181 Любопитно

    Иван Костов е единственият ни държавник за последните 30 годуни, но егото му е много голямо и това го проваля!

    В Русия съм! В Русия съм!
  28. 28 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4020 Неутрално

    До 9:"НеКой"....:Костов подслушваше Главния прокурор, тогава Филчев.Явно сега лилявите искат такъв прокурор, който да е съгласен с тези порядки.Не че Филчев не побесня, като разбра де..."

    както обикновено, дрънкаш глупости. Типично за ония 80% на Иво Христов.

  29. 29 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    Иван Костов е единственият ни държавник за последните 30 годуни, но егото му е много голямо и това го проваля!
    —цитат от коментар 27 на Веселин Дечев


    Идеални хора няма. За това , че е единствения ни държавник не може да има спор.

    SHADOWS of SOFIA
  30. 30 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4020 Неутрално

    До коментар 24 от "faeton.":

    Оказва се, че канчето на Костакито е равно на едногодишната заплата на Генчо Начев, от държавната болница.

    https://bultimes.bg/vzema-li-direktorut-na-sv-ekaterina-gencho-nachev-30-000-lv-mesechno/

  31. 31 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2890 Неутрално

    Че за ниой нормален човек няма съмнение, че за РМД крадците изборът на главен прокурор е най-важен:)) Даже от изборите за Парламент. То това и аз мога да го кажа като цитат на деня:))

  32. 32 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    Бай Иван да наглежда доматите и да спре да разказва вицове

  33. 33 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    Че за ниой нормален човек няма съмнение, че за РМД крадците изборът на главен прокурор е най-важен:)) Даже от изборите за Парламент. То това и аз мога да го кажа като цитат на деня:))
    —цитат от коментар 31 на Да вярваме на истината


    Щом ще вярваме на истината , РМДтата ги изобрети Р.Гечев а ги проведе Виденов , много преди Костов да дойде на власт.

    SHADOWS of SOFIA
  34. 34 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2568 Неутрално

    "Като рядко изключение посочи Борис Велчев,..."

    - "Плевнелиев подчерта, че поведението на ДСБ е недостойно и вижда в дъното на това "старата политическа класа в лицето на Иван Костов и Георги Първанов"."

  35. 35 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4024 Неутрално

    До коментар [#14] от "НеКой":

    Съда определя "виновен" и "невинен", с влязло в сила решение. Но, може би за някой, определени хора са виновни по презумпция?

  36. 36 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    До коментар [#14] от "НеКой":Съда определя "виновен" и "невинен", с влязло в сила решение. Но, може би за някой, определени хора са виновни по презумпция?
    —цитат от коментар 35 на Vlado Nikolov


    +

    SHADOWS of SOFIA
  37. 37 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    До коментар [#11] от "Fiji":В тоя ред на мисли да питам, за вас лилявите справедливостта означава ли, че Иванчева, Тодоров, Бойков, Прокопиев, Трайков, Дянков, Костов, по подразбиране са невинни и репресирани?
    —цитат от коментар 14 на НеКой

    Не, бе, само Доган и Пееф и Христо Бисеров са по подразбиране такива.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  38. 38 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    И като пише Иван Костов, бивш премиер е важно да се уточни

    - бивш еднократен премиер.

    Важно е да се уточни също, че "когато бях опериран първия букет беще от Костов, втория от Цветанов"

    ..ББ трикратен премиер на България.

  39. 39 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    [quote#37:"virtual brain"][/quote]

    Изглежда му обръщаме много внимание , което го амбицира да продължава с глупостите си.Прави се на консерватор а единствено Костов е провеждал консервативна политика до момента.Живее си с някакви вътрешни противоречия.

    SHADOWS of SOFIA
  40. 40 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3971 Неутрално

    До коментар [#33] от "К2":

    и все пак има факти.
    https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/1998/05/30/244811_spornata_rabotnichesko-menidjurska_privatizaciia/

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  41. 41 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    До коментар [#33] от "К2":и все пак има факти. https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/1998/05/30/244811_spornata_rabotnichesko-menidjurska_privatizaciia/
    —цитат от коментар 40 на дерибеев


    Естествено , че ще има и такива РМДта. Това е дълъг процес .Аз само споменах кога са започнали.

    SHADOWS of SOFIA
  42. 42 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2890 Неутрално

    До коментар [#33] от "К2":

    Тц. Не ти вървят опорките. РМД-атата като механизъм беше прието още при правителството на Филип Димитров.
    Виденов - Гечев ограбиха чрез Масовата приватизация.
    РМД осъществи открай докрай Костов. Няма дори започване от Виденов на РМД приватизация. И няма кой да ти се върже!

  43. 43 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3442 Неутрално

    Ало, стига нападали тоя Гешев, че заради вас ще започна да го защитавам, а аз не го трая! Присмял се хърбел на щърбел!

    Мърфи е оптимист!
  44. 44 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    До коментар [#33] от "К2":Тц. Не ти вървят опорките. РМД-атата като механизъм беше прието още при правителството на Филип Димитров.Виденов - Гечев ограбиха чрез Масовата приватизация.РМД осъществи открай докрай Костов. Няма дори започване от Виденов на РМД приватизация. И няма кой да ти се върже!
    —цитат от коментар 42 на Да вярваме на истината


    Това което си написал не отговаря на истината.Правителството на ФД имаше достатъчно кратък живот за подобни приватизации. И ако е имало някаква идея за приватизация , тя е компрометирана при сл.правителство на Беров.

    SHADOWS of SOFIA
  45. 45 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    Колкото по-отдалечен си от властта, толкова по-ясна е картината и се връщаш в нормалността. Тази оценка е и вярна и лишена от суетност.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  46. 46 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Нека обобщим:
    1. Светото Семейство Костови отново са във някаква финансова схема/не е забранено/, но не са си платили данъците.....
    2. Костов заяви, че Гешев не е виновен и не е лош избор, но системата /законовата рамка/ била сбъркана.
    3. Отказа да поеме отговорност за избора на психопата/съдружник и приятел на мафиоти- при Трактора/.
    4. Костов- Скруч, веднага мисли, че той е ДСБ и ДБг. Костов, Костов.... нали си извън играта, нали си пенсиониран анализатор. Анализи не правиш, но нищо- пенсионер си. Почиваш си. Просто спри да правиш схеми с лица като Славчо Христов, Цветан Василев и подобни и си плати данъците.
    5. Местните избори не били важни, според Костов. Защо така бе Бате. И те са важни.

    Изобщо тоя човек стана от Асо пика на двойка спатия, само с негови схеми. ..............Фондация на жена ти , докато си министър председател, за да се правят дарения от.................общински и държавни субекти..............

  47. 47 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1949 Весело

    Вярно е

    Другарят лостов се е притеснил, че Гешев може да го прати на дълга почивка на топло

    и сега ще събира умните и красивите от плажове и палатки, да искат ицо риформата за поста

  48. 48 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2737 Неутрално

    Участието на Костов при Хекимян беше за да се оправдава като Чавдарче, че иначе висококвалифицираните специалисти от НАП го таковат.
    Каза им да внимават защото в съда ще ги разкатае.
    По-интересно беше как се набира като глист на буца, когато го попитаха за изборът на главен прокурор и по-специално този на Филчев! Наглецът спести собствениете си мръсотии, като не пропусна да хвърли цялата помия на Първанов, който го изпрати за посланик след изтичане на мандата...
    Ако не беше толкова нефелен политик, може би Първанов нямаше да бъде президент ?
    ...Както и сега да кисне като стара чанта в някаква измислена лабора6тория.

    I Want To Believe
  49. 49 Профил на Reporter US
    Reporter US
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    Изборът на нов главен прокурор е по-важен от местните избори
    —цитат от коментар 00 на тов. Костаф


    Без съмнение, за престъпната терористична шайка ДСБ това е така. Няма по-големи престъпници от радикалните дръгалефски комунисти и без съмнение за тях е най-важно да се назначи послушен главен прокурор, който да не ги закача. За обикновените граждани обаче, които живеят в града и ползват градски транспорт, паркове, метро, услуги, търговски обекти, кметът е от много по-голямо значение, отколкото главния прокурор. Просто прядъчните граждани нямат нищо общо с прокуратурата. С други думи, тов. Костав в прав текст е признал, че е престъпник, каквито са и наследниците му от ДСБ / ДеБъ.

  50. 50 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    [quote#49:"Reporter US"][/quote]

    Малоумний троле, само не ви пожелавам бухалката гешев - със сталинските методи, които смята да прилага, един ден да реши, че любимият ви празноглавец Тиквоний му пречи.

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  51. 51 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 987 Неутрално

    За обвиняемите е така...
    —цитат от коментар 4 на НеКой


    Споко, и ти можеш лесно да станеш обвиняем :) Всъщност, ако бяхме правова държава, отдавна да си станал такъв. Но усилията ви да крепите мафията, чрез която се хрантутите, все още ви позволяват да си развявате байряка. Няма да е за дълго, споко. Правови ред идва и няма измъкване. Пийте сиромашка кръв, до като можете, че после иде гьостерицата за вас! Изедници ньедни!

    No Pain No Gain
  52. 52 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Какъв “избор”? Има ЕДИН ЕДИНСТВЕН кандидат. Какво да се избира? Тук става въпрос за назначение...

  53. 53 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    "Коментира, че не знае на какво основание Гешев нарича целия преход криминален, като посочи, че той е преминал под наблюдението на международните финансови институции и на ЕС."

    Тук Костов малко греши, защото Гешев като нарича прехода криминален, няма предвид целия преход, а само управлението на демократичните сили. Гешев нито дума не е обелвал за мутрите на прехода и за тези, които ги създадоха и които ги ръководеха. Нито дума също за ДС, за сарайско-библиотекарската мафия, нито дума за ембарговите и кредитните милионери и т.н.

  54. 54 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1102 Неутрално

    Човек не се променя - що се е родил, що е бил, що е, това си и остава. Та, така и с Костов - същата самовлюбеност и с абонамент за истината, разбира се за удобната истина. Колкото за парите му - особено апетитна тема за народ от завистници и интересчии, както и за НАП-овци и поръчкова правосъдна система, без да съм ги броил, със сигурност са с порядъци по-малко от капиталеца на някои изявени към момента безсребърници, апартаментчици, терасчици, изобщо бедни милионери. Гадничка и долна държавица. Но-о, държавата се прави от хората!

  55. 55 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2377 Неутрално

    ИВАН КОСТОВ: Изборът на нов главен прокурор е по-важен от местните избори ...
    —цитат от коментар 0 на Заглавие


    За най-корумпираната страна в ЕС, фигурата на Главния прокурор е от изключителна важност! За България конкретно, тази фигура не трябва да има нищо общо с мафиотския посткомунистически клан на Герб!
    С други думи - връзката между премиера и фигурата на главния прокурор трябва да бъде отрязана.
    И понеже това няма да се случи по желание от горе, ще го направят хората от долу!
    Скоро.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  56. 56 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1419 Весело

    Без съмнение, за престъпната терористична шайка ДСБ това е така. Няма по-големи престъпници от радикалните дръгалефски комунисти и без съмнение за тях е най-важно да се назначи послушен главен прокурор, който да не ги закача. За обикновените граждани обаче, които живеят в града и ползват градски транспорт, паркове, метро, услуги, търговски обекти, кметът е от много по-голямо значение, отколкото главния прокурор. Просто прядъчните граждани нямат нищо общо с прокуратурата. С други думи, тов. Костав в прав текст е признал, че е престъпник, каквито са и наследниците му от ДСБ / ДеБъ.
    —цитат от коментар 49 на Reporter US

    Така де, с тая пропаганда и с такъв главен прокурор следващата стъпка е набедените от вас за терористи, радикали и врагове на народа да ги заточвате в лагери. Гешев е идеален за подобно нещо, спор няма. Давай, каскет, громи смело враговете на народа!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  57. 57 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2377 Неутрално

    Че за ниой нормален човек няма съмнение, че за РМД крадците изборът на главен прокурор е най-важен:)) Даже от изборите за Парламент. То това и аз мога да го кажа като цитат на деня:))
    —цитат от коментар 31 на Да вярваме на истината


    РМД са правени по времето на комунистическото правителство на Виденов!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  58. 58 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2377 Неутрално

    Костов подслушваше Главния прокурор, тогава Филчев....
    —цитат от коментар 9 на НеКой


    Комуне позитанско, дай доказателства за това или някакъв линк....

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  59. 59 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2377 Неутрално

    До коментар [#11] от "Fiji":В тоя ред на мисли да питам, за вас лилявите справедливостта означава ли, че Иванчева, Тодоров, Бойков, Прокопиев, Трайков, Дянков, Костов, по подразбиране са невинни и репресирани?
    —цитат от коментар 14 на НеКой


    Разбира се, че са невинни.
    Кой от тях има осъдителна присъда?
    Абе вие наистина сте неспасяеми...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  60. 60 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Има двама министри-председатели коренно променили Б-ия в смутни времена-Стефан Стамболов и Иван Костов.Единият беше съсечен посред бял ден, а другият ще се намира под ударите на мафията до края на живота си.

  61. 61 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    До коментар [#46] от "grayeagle":

    Чувал ли си как дяволът чете Евангелието? Ако не си, прочети си твоето обобщение на интервюто на Костов и може да ти стане ясно.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на Nada Tomba
    Nada Tomba
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    Анелия много поздравява веднъж компанията от НАП на дискотеката.

  64. 64 Профил на Reporter US
    Reporter US
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    другият ще се намира под ударите на мафията до края на живота си.
    —цитат от коментар 60 на dlagnikov


    Тов. Костаф под ударите на мафията? Буха-ха-ха-ха… С милиончетата в банките, с имотчетата, за които получаваше по 30 000 месечно наем, с къщурките за милиони по морето, тов. костав е най-нешчастния умнокрасивец из нашенско, ха-ха-ха-ха…

    Другаре, що не се възползвахте, дорде Москов биде министер на Борисов, да ви издейства пърманент пас до всички психиатрии в България?

  65. 65 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6971 Неутрално

    "На въпрос за представената от Иван Гешев концепция Костов коментира, че не е юрист, но документът го притеснява, защото той не е това, което се очаква от европейските институции."

    Меко казано - очевидно Гешев не би се понравил на същитите тези институции

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  66. 66 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3787 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Значи си заподозрена или инак зависима..

    Ако ли не, тогава в Фейсбук, с плакат:
    "Долу Номинацията! Позор е за Нацията!".

    Може и на (ремонтирана) улица (съгласувано с Общината).

    До коментар [#43] от "султана глаушева":

    Ало, стига нападали тоя Гешев,
    че заради вас ще започна да го защитавам,

    а аз не го трая

  67. 67 Профил на Reporter US
    Reporter US
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    тази фигура не трябва да има нищо общо с
    —цитат от коментар 55 на Рим


    Най-малко жълтопаветните подопашни умнокрасифци - златновековници, могат да казват кой, как, с какво, трябва или не трябва да има общо.

  68. 68 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4512 Неутрално

    Но сравнение със сегашния кандидат за главен прокурор, Велчев просто блести като ярка звезда на хоризонта !
    —цитат от коментар 12 на samoedin


    Гешев има вид на касапина от съседния магазин за месо!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  69. 69 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4512 Любопитно

    Тоа Гешев мноо гаден ве, позволява си да гледа в канчето на Костаки, кви пари имал, на кой ги бил дала на заем ....
    —цитат от коментар 24 на faeton.


    Ми що, ей така за разнообразие, не вземе да погледне по-внимателно в канчето на Пеевски.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  70. 70 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4512 Весело

    Тоа Гешев мноо гаден ве, позволява си да гледа в канчето на Костаки, кви пари имал, на кой ги бил дала на заем ....
    —цитат от коментар 24 на faeton.


    Ми що, пак ей така за разнообразие не погледне на ей това матриалче?

    https://defakto.bg/2019/08/24/мф-няма-споразумение-с-оманския-фонд-д/?fbclid=IwAR2h487xS7yYQMczWNOKXHO0Nth3PHz4qT1uJ7o1CfZBSivaz2ef6oQ7Aq4

    "...Няма споразумение с Оманския фонд! Д-р Василева: Министерство на финансите или Министество на истината?"

    Що не обясни на обществото (нали щял да се отваря към него) поради каква при1ина се опитаха да ни излъжат така грозно?
    Какво толкова крият под масата?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  71. 71 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8681 Неутрално

    Само дебилите не го разбират.

  72. 72 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4512 Весело

    Mинaлaтa ceдмицa Дe Фaĸтo пyблиĸyвa aнaлизa нa д-p Baceливea пoд зaглaвиe „Kaĸ Бългapия yмишлeнo дeзинфopмиpa зa peзyлтaтa oт дeлoтo cpeщy Oмaнcĸия фoнд„. B нeгo c юpидичecĸи apгyмeнти aвтopът oбяcни зaщo Бългapия нe e cпeчeлилa дeлoтo, Фoндът нe e oттeглял пpeтeнциитe cи, ĸaĸтo бe oпoвecтeнo, a cтpaнaтa e пoдпиcaлa cпopaзyмeниe. Toвa oзнaчaвa, чe oфициaлнитe бългapcĸи влacти ca пpизнaли, чe ca нapyшили пpaвa нa ищeцa пo cпopa, бeз дa e яcнo пpи ĸaĸви ycлoвия бългapcĸaтa cтpaнa e пpиeлa дa изплaти нeизвecтнo ĸaĸвa cyмa нa Oмaнcĸия фoнд.

    https://defakto.bg/2019/08/24/мф-няма-споразумение-с-оманския-фонд-д/?fbclid=IwAR2h487xS7yYQMczWNOKXHO0Nth3PHz4qT1uJ7o1CfZBSivaz2ef6oQ7Aq4

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  73. 73 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    До коментар [#51] от "Умнокрасив":

    Какъв речник, какво нешо: "пийте сиромашка кръв". После ми разправяйте че умнокрасивците не били нео-марксисти и троцкисти.

  74. 74 Профил на GreenBush
    GreenBush
    Рейтинг: 848 Неутрално

    При цялата нелюбов към Костов едно не може да му се отрече :Разбира механизмите и процесите, кои4то текат в политиката!!!
    —цитат от коментар 1 на selqnin


    Нищо не разбира. Наглостта му е все същата, крадливостта също. В България една партия не трябва да управлява повече от 4 години, защото след това стават неконтролеруеми и още по нагли като некадърниците от ГЕРБ.

  75. 75 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 630 Неутрално

    =======Коментира, че не знае на какво основание Гешев нарича целият преход криминален като посочи, че той е преминал под наблюдението на международните финансови институции и на ЕС.=========Просто е, и гешев изпълнява поръчки.Ако имаше нещо нередно,надали щяхме да сме в ЕС.Но едно е сигурно- мониторинг има и до този момент, което е показателно за правосъдието в България
    —цитат от коментар 3 на nessarox


    Че те и комунистите и свинските медии наричат прехода криминален.А сега познайте на коя страна е Гешев?

  76. 76 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 630 Неутрално

    Само дебилите не го разбират.
    —цитат от коментар 71 на Роси


    Е па,не са малко.80% са.

  77. 77 Профил на tolkoli
    tolkoli
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    "Борис Велчев е роден на 26 април 1962 г. в град София, България. Син е на дипломата Владимир Велчев, член на ЦК на БКП и на юристката Нина Велчева, внук е на Борис Велчев, бивш член на Политбюро на ЦК на БКП."

    Костов, не ти ли е поне млко неудобно? Не всички сме с промити мозъци! Да заставаш зад подобна персона като Велчев, си е политическо сепуко. Явно и ти си влязъл в тотална делюзия, предусещайки, че идва момента в който ще си платиш. Поне частично.

    " Като рядко изключение посочи Борис Велчев, който, според него поради високата му интелигентност не е позволил да му се замае главата от безконтролната власт, с която прокуратурата разполага. "


    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  78. 78 Профил на tolkoli
    tolkoli
    Рейтинг: 1801 Неутрално

    "На 19 януари 2006 г. е избран за главен прокурор на Република България като единствен кандидат и с одобрение 23 от 25 гласа на членовете на Висшия съдебен съвет.
    Избран на 43-годишна възраст, той е най-младият главен прокурор в историята на България.
    Участвал е в подготовката на посещението на държавния глава в Либия през 2005 г."

    Четете ли ве тролове?? Избран като ЕДИНСТВЕН кандидат, човек на който Костов оказва доверие и го хвали!
    Отврат!

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  79. 79 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 3164 Неутрално

    Кой където го боли!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  80. 80 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 2059 Весело

    Изборът е на главен прокурор наистина е важен...но както виждаме мафията тука си избира бухалка а не прокурор!Избират човек със сталинско мислене който иска да командва цялата съдебна власт.....Борисов явно също мисли така и му харесва....да е бимбашия!Без опоненти!Та Костов е прав че за статуквото глвният прокурор е по-важен!
    —цитат от коментар 2 на Willy Messerschmitt


    Ма чекай мало бе. Фърчилков одеве ревеше че липсвало лидерство... Пък вий точно обратното. Вземете стиковайте позициите

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK