Цитат на деня: Европейците се уплашиха от бъдещето и се влюбиха в миналото

Цитат на деня: Европейците се уплашиха от бъдещето и се влюбиха в миналото


"В един момент изведнъж европейците се уплашиха от бъдещето и поради тази причина се влюбиха в миналото. В различни минала. Ако толкова много преди е било това по-добре, кога е това преди? Коя е тази година.".


Това каза пред БНР политологът Иван Кръстев, ръководител на Центъра за либерални стратегии в София, изследовател в Института по хуманитарни и социални науки във Виена.


"Много трудно е да успееш, ако се страхуваш от бъдещето. Ако не се влюбим отново в бъдещето, като европейци, ако не си измислим такова бъдеще, в което да искаме да живеем, това усещане за несигурност, за потиснатост, което може да бъде видяно на различни места в Европа е факт", каза още Кръстев.


Според него бежанската криза е революцията на 21 век. "Какъв е смисълът да се опитвам да сменям правителството си, при условие че, ако сменя държавата, животът ми ще се подобри 3 или 6 пъти?", каза още Кръстев, визирайки хората от бедните страни.

Ключови думи към статията:

Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5840 Неутрално

    С тези калинки и бюракратщина НЯМА бъдеще !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6505 Неутрално

    Както казва Иван Кръстев, 20% от европейците (ЕС) живеят в друга европейска страна и това влияе на политиките на миграция. Тя обаче не трябва да се смесва с имиграцията от страни извън ЕС.
    Все пак е важно да се приеме източно/централно европейския (свързан с ценности и принос) вариант на миграцията, а не германския на Меркел от 2015.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2708 Неутрално

    като знаем какви са ни политиците, страх ме е да си мисля какви са ни политолозите...

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  4. 4 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    Нищо подобно.....
    А и европейското минало никак не е розово .....
    Войни , колонизатори, фашизъм ,расизъм......

    Bukalemun
  5. 5 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2708 Неутрално

    До коментар [#4] от "eti mehter":

    робство, геноцид, назадничавост...

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  6. 6 Профил на bosev.asen
    bosev.asen
    Рейтинг: 614 Неутрално

    “ЕВРОПА ще бъде изградена през множество кризи и ще бъде сбор от техните решения.” ... да ме прощава Иван Кръстев, но бъдещето винаги е било на и пред ЕВРОПА!

  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4434 Весело

    Западноевропейците, ние, източноевропейците няма как да сме влюбени в миналото...

    ...
  8. 8 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2834 Неутрално

    Затуй ли се бихме в две световни войни и седяхме в соц Лагери? - Да дойдат средновековните малоумноци и да ни избиват, че не уважаваме малоумието им..

  9. 9 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1359 Весело

    В един момент изведнъж европейците се уплашиха от бъдещето и поради тази причина се влюбиха в миналото. В различни минала. Ако толкова много преди е било това по-добре, кога е това преди? Коя е тази година.".

    Това каза пред БНР политологът Иван Кръстев, ръководител на Центъра за либерални стратегии в София, изследовател в Института по хуманитарни и социални науки във Виена.
    —цитат от коментар 0 на статията


    Само, като му видя комунистическия сурат на тоя и ми е ясно що за глупости ще изпляска!
    Бившото ,комуне, което ни учеше за "превъзходството на комунизЪма"
    и колко е хубав сега ни учи, че "либерализЪма" е най-хубавото нещо на тоя свят!

  10. 10 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Нещо соросоидните комунета зациклиха, а на ляво а на дясно бум в лайното прясно...интернационалисти нещо си повярвах, взеха да не се крият....ама история не четат!!

  11. 11 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2816 Неутрално

    Кой се е уплашил от бъдещето, нема такива работи. Ето в Германия мирни климатични активисти са ранили трима (засега) полицаи. Носят едни грамадни плакати Make capitalism history, много чисто отпечатани, съвсем като на контрамитинг в подкрепа на Пеевски. И назад към Работническо дело да гледаш, и напред към новия прекрасен свят, който ни готвят -- нема от кво да се пуашиш.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  12. 12 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1561 Неутрално

    Интересно, как ПР-ът на Путин разбра от какво се страхуват европейците?

  13. 13 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    Според него бежанската криза е революцията на 21 век. "Какъв е смисълът да се опитвам да сменям правителството си, при условие че, ако сменя държавата, животът ми ще се подобри 3 или 6 пъти?", каза още Кръстев, визирайки хората от бедните страни.

    Либерастки мантри!

    Никаква" революция " няма тук, а целенасочена и планирана политика за псевдомасонски релативистки Нов свят!

  14. 14 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    . Ако не се влюбим отново в бъдещето, като европейци, ако не си измислим такова бъдеще, в което да искаме да живеем, това усещане за несигурност, за потиснатост, което може да бъде видяно на различни места в Европа е факт
    ______________________
    В тази Европа в която отменят познати от миналото бирени фестивали със свински наденички за да не обиждат правоверните!
    Човек ако не вярва в измисленото бъдеще значи ,че е интелигентен и с правилно анализира какви проблеми и заплахи за сигурността ще възникнат!
    Либерастията няма нито минало нито бъдеще тя трябва да бъде заличена в настоящето ... бенефициентите и ще изчезнат веднага щом се споминат шаманите идеолози на либералната демокрация!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  15. 15 Профил на wky17603359
    wky17603359
    Рейтинг: 402 Разстроено

    На Путин локумджйята-платен от полезните либерални и.иоти от запада,си заработва папото,с хайвера

  16. 16 Профил на wky17603359
    wky17603359
    Рейтинг: 402 Разстроено

    На Путин локумджйята-платен от полезните либерални и.иоти от запада,си заработва папото,с хайвера

  17. 17 Профил на stalker
    stalker
    Рейтинг: 560 Неутрално

    А какво е бъдещето на Европа?
    И кой определя какво да бъде то?
    Ако ще е ислямско, благодаря вече сме го преживял, няма нужда.
    Ако ще е комунистическо, пак благодарим, и това сме преживяли.
    Т.е. Модерната либерална концепция се състои от ислям-комунизъм с ЛБГТИ оттенъци.
    Е, благодарим.
    Добре е че хората поле-лека започнаха да се усещат.

    Common sense !
  18. 18 Профил на stalker
    stalker
    Рейтинг: 560 Неутрално

    А какво е бъдещето на Европа?
    И кой определя какво да бъде то?
    Ако ще е ислямско, благодаря вече сме го преживял, няма нужда.
    Ако ще е комунистическо, пак благодарим, и това сме преживяли.
    Т.е. Модерната либерална концепция се състои от ислям-комунизъм с ЛБГТИ оттенъци.
    Е, благодарим.
    Добре е че хората поле-лека започнаха да се усещат.

    Common sense !
  19. 19 Профил на stalker
    stalker
    Рейтинг: 560 Неутрално

    А какво е бъдещето на Европа?
    И кой определя какво да бъде то?
    Ако ще е ислямско, благодаря вече сме го преживял, няма нужда.
    Ако ще е комунистическо, пак благодарим, и това сме преживяли.
    Т.е. Модерната либерална концепция се състои от ислям-комунизъм с ЛБГТИ оттенъци.
    Е, благодарим.
    Добре е че хората поле-лека започнаха да се усещат.

    Common sense !
  20. 20 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2869 Неутрално

    С тези калинки и бюракратщина НЯМА бъдеще !!!
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Кметичке, савеццките калинки сте най-смешните калинки!

  21. 21 Профил на Georgi Georgiev
    Georgi Georgiev
    Рейтинг: 28 Неутрално

    До коментар [#4] от "eti mehter": Също и владеене на Константинопол, Антиохия, Йерусалим и т.н.

  22. 22 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2893 Неутрално

    До коментар [#2] от "penetrating":

    Този план за миграцията не топли българите! Минималната заплата у нас е 560лв.в ЕС - над 3000хил. лева! Но някои продължават нагло да твърдят,че България била част от Европа!

  23. 23 Профил на hammurabi
    hammurabi
    Рейтинг: 634 Неутрално

    До коментар [#9] от "vagabond66":

    Бил е на 24 години през 1990 г. Вероятно още е бил студент. Какво обучение, какви пет лева. Просто е известен и в чужбина българин. Може би затова дразни много хора.

  24. 24 Профил на BULEXIT
    BULEXIT
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Иван Кр. го избива на поезия.
    А всичко е икономика и финанси.
    И нещата са страшни.

  25. 25 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Или Кръстев е затънал в зоната на здрача, или иска нас да вкара там.
    Съжялявам, но по-болен "анализ" не бях чела.

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  26. 26 Профил на ckn29372393
    ckn29372393
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    "В един момент изведнъж европейците се уплашиха от бъдещето и поради тази причина се влюбиха в миналото. В различни минала. Ако толкова много преди е било това по-добре, кога е това преди? Коя е тази година.".
    *
    Авторът би ли обяснил от кое точно бъдеще са се уплашили европейците и как той вижда това бъдеще? Сигурен ли е, че това, което мислят либералите трябва да се приеме съвсем безалтернативно?

  27. 27 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    "В бъдещето тъмно той гледаше ясно. Той любеше свойто отечество красно" :) Снимката е изпълнена с ЛЮБОВ към отечеството и ЕВРОПА. Приемахме тези ИД...И за някакви експерти, или някакви които минават за духовни водачи. Сбъркахме ....това са колониални слуги, който пишат за България къщата във ВИЕНА. Боли го ФА...ЪТ за България. Той е на ОЛИМП :( Дават му пари да ИЗЛАЙВА нещо глобално. Българите се уплашили от бъдещето , а има ли бъдеще за българите и България ? Нали няма да ни пробутат "Силата е....." ....

  28. 28 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2227 Неутрално

    "В един момент изведнъж европейците се уплашиха от бъдещето"

    Има защо.
    Да речем в "благоденстваща" Австрия държавният дълг на глава от населението преминава вече 40 000 долара.
    А богатите европейки не искат да раждат деца...

  29. 29 Профил на Индианец
    Индианец
    Рейтинг: 0 Весело

    Разумните хора не са обичачат революциите. Те са по постепенните промени.

    Но либерастите са нетърпеливи.

    Правителството трябва да падне заради Наредба 18. Горанов в затвора за саботаж на БВП и чуждите инвестиции.
  30. 30 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1561 Неутрално

    Разумните хора не са обичачат революциите. Те са по постепенните промени.Но либерастите са нетърпеливи.
    —цитат от коментар 29 на ktu09630174


    Като гледам, Бащицата ти от Кремъл е най-нетърпелив....

  31. 31 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3771 Любопитно

    До коментар [#26] от "ckn29372393":

    Авторът би ли обяснил от кое точно бъдеще са се уплашили европейците
    ======
    Едва ли би го направил......но го е загатнал по един интересен начин. ....

    Автора споменава за не какъв да е страх ....а внезапен.....
    Като наука, психоаналитиката пояснява ,че най честата причина за внезапен страх .....се дължи на липсата на до моментната увереност.....
    Тоест .....бъдещето е огледалото отражение на миналото......
    И ако вземем под внимание ....сто годишното минало на европейския континент. .....>>>>>>

    Bukalemun
  32. 32 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#9] от "vagabond66":Бил е на 24 години през 1990 г. Вероятно още е бил студент. Какво обучение, какви пет лева. Просто е известен и в чужбина българин. Може би затова дразни много хора.
    —цитат от коментар 23 на hammurabi


    Твърде близка беше комуникацията му с Кремъл. Няма да търся линкове. Ако наистина те интересува , няколко клика и ще намериш това, което на мен лично не ми харесва. Днес прочетох, че архитекта на Брекзит е бил три години, непосредствено след университета в Росия. Прави си изводите сам. Интелигентен мъж си.

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  33. 33 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Вай-вай...откачалката, която създаде либерал-болшевишката радиоточка Иван Кръстев, продължава да налива грешни пари в това извращение...

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  34. 34 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2227 Неутрално

    Близкото минало беше на лесните пари и държавните дългове.
    Ма то все некога иде Видовден. Като в Гърция и Кипър, когато в един прекрасен ден банкоматите спират да работят...

  35. 35 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 2040 Разстроено

    С тези калинки и бюракратщина НЯМА бъдеще !!!
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    ......аааааааа.........!!!!?????!!!!!....аз си ИСКАМ КЪСНИЯ С О Ц........!!!!.....ииии....БАЩИЦАТА......ЛЕГЕНДАТА от ПРАВЕЦ......!!!!.....уникална ДЪРЖАВА.....Фабрики , ЗАВОДИ , АРМИЯ......М И Л И Ц И Я.......ПОЧИВНИ С Т А Н Ц И И .....по ЕДИН МЕСЕЦ на М О Р Е.....САНАТОРИУМИ и ПОЧИВНИ СТАНЦИИ за ТРУДЕЩИТЕ се......ОБРАЗОВАНИЕ и ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ БЕЗ П А Р И .......!!!!!......ееее БАНАНИ нямаше..../....имаше опашки за тях...../.....аааа СЕГА......!!!!????!!!......да ви П И К $ Я ..!!!!.....на бананитеее........

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  37. 37 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2816 Неутрално

    Иван Кръстев е на хранилка при дедо Шори. Дълбокото му разбиране към Путя вероятно е споделено от благия старец, колкото и ужким да са на нож. А скамейката на децата на Работническо дело е дълга -- от ЮНЕСКО до сенчестите виенски институти.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  38. 38 Профил на tda10501756
    tda10501756
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    До коментар [#9] от "vagabond66":Бил е на 24 години през 1990 г. Вероятно още е бил студент. Какво обучение, какви пет лева. Просто е известен и в чужбина българин. Може би затова дразни много хора.
    —цитат от коментар 23 на hammurabi


    Роден е 1964 г. в Луковит. Семейството му идва в София когато баща му започва кариера като журналист в последствие главен редактор на Народна младеж и член на ЦК на БКП. Завършва английска гимназия, а впоследствие през 1990 г. философия в СУ. Ако се съсредоточиш върху математиката излиза, че Кръстев е завършил философия на 26 години, което предполага или да е тъп и да е учил философията 7-8 години, или хаймана или спестява факти от биографията си. Както можеш да забележиш и другаря Иван Кръстев е от синовете на ЦК на БКП, като Дайнов, Красен Станчив с баща Стефан Станчев е зам.завеждащ отдел в ЦК на БКП.Станчев завършва философия в Съветския съюз и веднага започва работа като асистент по философия в АОНСУ при ЦК на БКП, а сега виден десен икономист с образование философия. Има още много такива но ще спра дотук. Колкото и да ви е тъжно прав е Борисов, че в ДБ и градската десница са синовете на ЦК на БКП.

  39. 39 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6505 Весело

    До коментар [#22] от "deaf":

    Ами нашите заплати са като водата на язовир Студена - има тръба, за която всички знаят и която отклонява голяма част от парите ни към някой си "Радомир" :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  40. 40 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6505 Весело

    До коментар [#22] от "deaf":

    Ами нашите заплати са като водата на язовир Студена - има тръба, за която всички знаят и която отклонява голяма част от парите ни към някой си "Радомир" :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  41. 41 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4451 Весело

    До коментар [#31] от "eti mehter":

    Какво му е лошото на миналото на европейският континент?! Всичко важно което е постигнала човешката цивилизация се е случило на този континент,не в Азия,Африка или Антарктика а точно в Европа! Историята на тази цивилизация е непрекъсната еволюция,или не е вярно?!

    klimentm
  42. 42 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 2040 Разстроено

    Близкото минало беше на лесните пари и държавните дългове.Ма то все некога иде Видовден. Като в Гърция и Кипър, когато в един прекрасен ден банкоматите спират да работят...
    —цитат от коментар 34 на palav_nik


    ......аааааа.........!!!!!?????!!!!!....беееееее.........какво ше ми говориш за ГЪРЦИЯ бе ПИК$ь 0........ти ходил ли си в ГЪРЦИЯ.......????!!!!!????......на малкото ПРЪСТЕ не моеме да им СТЪПИМЕ......на ВИЗАНТИЙЦИТЕ........маса българи бУхат в ЕВРОПА и по СВЕТА ......и си КУПУВАТ КЪЩЕ в СЕВЕРНА ГЪРЦИЯ........!!!!!!........коЙ бега от УБАВОТОООО..........

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  43. 43 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4451 Весело

    До коментар [#38] от "tda10501756":

    Което не виждам как прави думите му верни или не верни?!

    klimentm
  44. 44 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1563 Неутрално

    изведнъж европейците се уплашиха от бъдещето и поради тази причина се влюбиха в миналото. В различни минала. Ако толкова много преди е било това по-добре, кога е това преди? Коя е тази година.

    Много вярно. Като няма лидери няма и визия. Разни фейк футуролози се упражняват на тема бъдещето на континента. Хората четат измислиците им и се боят, често защото без подготовка получават спорни визии (обикновено нямащи нищо общо с реалностите и тенденциите). Чувстват се объркани и от това се възползват популисти и националисти, които без да имат някаква ясна визия за бъдещето, използват миналото в ролята на предизборен лозунг. Вж Полша и ПиС.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  45. 45 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 597 Неутрално

    "В един момент изведнъж европейците се уплашиха от бъдещето и поради тази причина се влюбиха в миналото. В различни минала. Ако толкова много преди е било това по-добре, кога е това преди? Коя е тази година.".
    Г-н Кръстев, ако наистина сте коректно цитиран, ще си позволя да ви коригирам, защото думата "минало" е само в ед. ч.
    Няма такъв "дзвер" като , цитирам "минала"....олеле!

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  46. 46 Профил на velvoofell
    velvoofell
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Как ще са се уплашили? Оня ден леля ви Урсула обяви пълен напред към светото бъдеще....докато свършат парите. Или Китай и САЩ ни задушат с евтини стоки. Но тук идвам на тезата на Кръстев, пък ми се иска още малко да празнувам новия петилетен план.

  47. 47 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4451 Весело

    "Следователно източник на политическия упадък е консерватизмът на обществата по отношение на правилата. Създадените при определени обстоятелства правила или институции престават да функционират при промяна на обстоятелствата, но не могат да бъдат променени поради емоциите, с които хората са ги натоварили. Това означава, че социалната промяна често не е линейна, или казано другояче – не е процес на постоянни малки корекции съобразно променящите се условия, а по-скоро избухва като катастрофична промяна след продължителен период на застой."

    Произход на политическия ред
    Франсис Фукуяма

    klimentm
  48. 48 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3771 Весело

    До коментар [#41] от "klimentm":

    Всичко важно което е постигнала човешката цивилизация се е случило на този континент
    ======
    Аха .......и двете световни войни, включително. ....
    Добре че папуасите не са успели да съчетаят пагубния идеологически триъгълник ( алчност, наука и хегемония)....вместо европейците .....
    Иначе в целия свят ....човекоядството щеше да е върховна ценност....

    Bukalemun
  49. 49 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4451 Весело

    До коментар [#48] от "eti mehter":

    Идеите на хуманизма и демокрацията за съжаление не са възникнали в папуасите,да беше така сега щяхме да ги почитаме наравно с Хобс!

    klimentm
  50. 50 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Ппредни мъдри мисли ни заливат от поредното НПО. Как пък се събраха все еднно сребролюбци в тези НПОта. Превърнаха НПО в мръсна дума будеща отвръщение!!

  51. 51 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    Тоя пък къде видя уплашени от бъдещето си европейци, само той си знае. Путиново мекере!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  52. 52 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    Нищо подобно.....А и европейското минало никак не е розово .....Войни , колонизатори, фашизъм ,расизъм......
    —цитат от коментар 4 на eti mehter


    Ако европейското минало не е розово, в сравнение с него миналото на любимите ти Русия и Турция е направо осрано.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  53. 53 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    Нищо подобно.....А и европейското минало никак не е розово .....Войни , колонизатори, фашизъм ,расизъм......
    —цитат от коментар 4 на eti mehter


    Ако европейското минало не е розово, в сравнение с него миналото на любимите ти Русия и Турция е направо осрано.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  54. 54 Профил на BULEXIT
    BULEXIT
    Рейтинг: 783 Неутрално



    До коментар [#38] от "tda10501756":

    На теб ти куца математиката, или коментираш неща, с които не си наясно.
    За мъж набор 1964 г. . е напълно нормално да е завършил висше образование на 26 години.
    Завършващите езикови гимназии влизаха в казарма 19-годишни.
    Две години в армията ( а, ако служат във флота - три) - уволнение 21 - 22 годишен. Дори да бъде приет още същата година във ВУЗ следва 5-6 години.
    26 годишен е възможно най-ранната възраст за дипломиране.

  55. 55 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3168 Неутрално

    Днес прочетох, че архитекта на Брекзит е бил три години, непосредствено след университета в Росия.
    —цитат от коментар 32 на Vivian Apostolov


    Лий Харви Осуалд също живее 3 години в СССР, правете си изводите.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  56. 56 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3532 Неутрално

    До коментар [#38] от "tda10501756":

    Роден е 1964 г. в Луковит. Семейството му идва в София когато баща му започва кариера като журналист в последствие главен редактор на Народна младеж и член на ЦК на БКП. Завършва английска гимназия, а впоследствие през 1990 г. философия в СУ. Ако се съсредоточиш върху математиката излиза, че Кръстев е завършил философия на 26 години, което предполага или да е тъп и да е учил философията 7-8 години"
    ============
    Точно тука сметката ти е грешна.
    Аз също съм набор 64.
    В техникумите и езиковите гимназии се учеше 12 години, измъкнахме се на 19 през 83. Две години в армията и си на 21 през 85. Оттам са точно пет до 1990 - завършваш без да прекъсваш, в СУ нямаше 4 годинишен курс
    Не симпатизирам на Кръстев, но не е нормално да бъде плют заради лоши сметки.

    Еретик
  57. 57 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6857 Неутрално

    Няма прозорливи европолитици, за да погледнат в бъдещето

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  58. 58 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2376 Гневно

    "Според него бежанската криза е революцията на 21 век. "Какъв е смисълът да се опитвам да сменям правителството си, при условие че, ако сменя държавата, животът ми ще се подобри 3 или 6 пъти?", каза още Кръстев, визирайки хората от бедните страни."

    Това не е революция а Апокалипсиса за Европа по-разрушителен от всички известни риволюции до тадзи момент!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  59. 59 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2376 Любопитно

    Кръстев явно изповядва историческият материализъм според който винаги бъдещето е по-добро от миналото! Което разбира се не е така! Все едно римляните да са били щастливи от варварското разорение на империята им?! Или ромеите от унищожаването на Византия от най-големите варвари - османските турци!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  60. 60 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Малииий, Рип ван Уинкъл се събуди. Начи ситчуешънът е ... мани... Световният пролетариат пак е кривнал от правия път???
    Полицаи в Алабама пребили безпричинно дребен стар китаец. Той обяснил - само ме питаха за името... И аз отговорил - Фак Ю.

    roo
  61. 61 Профил на STRATOR38
    STRATOR38
    Рейтинг: 1150 Неутрално

    Пример е Перник!
    Боикотираха ГЕРБ и пак си избраха БСП... Абе, хора има и други партии!
    С "черните ангели" и Терора в Родопите над българи, що избрахте миналото!

  62. 62 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3283 Неутрално

    До коментар [#38] от "tda10501756":

    Благодарим за биографичната справка на Иван Кръстев. А сега бихте ли ни запознали с Вашата биография?

  63. 63 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3283 Неутрално


    Винаги ми е приятно да чета Иван Кръстев. Което не значи, че винаги съм съгласен с него. Един такъв пример е, че никак не одобрявам дето заедно с кръга "Типинг пойнт" участва в реденето на първото правителство на Бойко Борисов.

  64. 64 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3563 Неутрално

    ".....ако не си измислим такова бъдеще...."

    Европа няма бъдеще и затова ще си измисли такова. А България има европейско. Аферим!

  65. 65 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    До коментар [#50] от "wnl03619584":

    "Превърнаха НПО в мръсна дума будеща отвръщение!!"

    Това и ще ги погуби, надявам се. Най-важното е да не ги допуснем в училищата! Намърдат ли се веднъж в мозъците на децата, всичко е загубено. Само си представете един свят пълен с Грети. Това ще е краят.

  66. 66 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2708 Неутрално

    До коментар [#48] от "eti mehter":

    така е, когато европейците преживеят нещо, резултатът е усъвършенстване на европейската цивилизация. Вероятно след ислямистките простащини ще излязат още по-цивилизовани, докато Турция се е запътила в обратната посока

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  67. 67 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3283 Неутрално

    До коментар [#65] от "moreee":

    До коментар [#50] от "wnl03619584":.... Намърдат ли се веднъж в мозъците на децата, всичко е загубено. Само си представете един свят пълен с Грети. Това ще е краят.
    —цитат от коментар 65 на moreee


    Приятелю, млад и зелен сте още. Някога комунистическата пропаганда така говореше за "Бийтълс". Че ще разложат младежта. Пък по-късно Джон Ленън и той поиска да си представим ..."Imagine'.... Оказа се, че нищо не е загубено, а всичко започва отначало.

  68. 68 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4125 Весело

    Мазохистите не плашат , те умеят да страдат …..дали в ЕС или другаде , какво значение има !

  69. 69 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2708 Неутрално

    До коментар [#65] от "moreee":

    ама то и "Национално движение "Русофили" е НПО. Да почнем от него :)

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  70. 70 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8315 Неутрално

    Кои европейци има предвид. Ние този път сме първи. Даже и невръстните деца мечтаят за времето на Тодор Живков. Нищо, че даже и банановата каша купувахме с връзки.

  71. 71 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Поредните манипулативни лъжи на другаря Кръстев. Приказки за деца и инфантилни пораснали.

  72. 72 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#9] от "vagabond66":

    Напълно нормалмо и логично за заченатите в грях. Всичките деца на БКП/ДС станаха първи демократи. Дайнов, Минчев, Керанов, Кръстев Кънчовците и общо взето почти всеки, който канят да говори по телевизиите, случайни няма.

    Преди няколко години бях на едно събитие, на което говори Елена Поптодорова, бившата преводачка на Тодор Живков, понастоящем виден радетел на прозападната ориентация на България. Та на тази среща тя каза, че била "убеден атлантик" : )

    Викам си това на 10 или на 11 ноември 1989 г. го разбрахте/ви го казаха : )

  73. 73 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#4] от "eti mehter":

    Нещо за комунизма да кажете или викате той си е много хубав, ама досега не се е прилагал правилно, но опитите продължават, като зачеването между индивиди от един и съюи пол.

  74. 74 Профил на btc18521004
    btc18521004
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Мамма миа и наш Иванчо К. се изтропал за "нещастната" Европа! :)))) Европа си е много добре, но взеха та я налазиха всякакви и започнаха като този да я оплакват. Човекът обаче изкарва мъни за хлЕб обилно намазан с масълце, а сега е много модно да се шрайбат писимистични, отрицателни и носталгични пророчества. Ще го чуе Европа наш Иванчо, мда!
    А който го е страх и не му харесва да събира бохчата и така по на изток ако може, по на далечко.

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2353 Неутрално

    Крайно време е да се създаде една Българска бояджийска партия! Явно такива като Кръстев, Дайнов, Смилов и много други ще имат почитатели! Всички "бивши" да се съберат в нея и да знаем, че тия са наследниците на комунизма и да не се бъркат в другите партии!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  77. 77 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2893 Неутрално

    До коментар [#22] от "deaf":Ами нашите заплати са като водата на язовир Студена - има тръба, за която всички знаят и която отклонява голяма част от парите ни към някой си "Радомир" :)
    —цитат от коментар 40 на penetrating



    До коментар [#40] от "penetrating":

    Това е гнусна лъжа на комунистите! Радомир НЕ се захранва от язовир "Студена".

  78. 78 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Кръстевич,

    понеже ПИШЕШ ГОЛЕМИ ГЛУПОСТИ ,ше ти кажем КОЯ Е ТАЗИ ГОДИНА!
    1984-ТА! НЕЩО НЕЯСНО? ПИШИ ДА ТИ ГО ДОИЗЯСНИМ.............ако требва.

  79. 79 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Кръстевич,

    понеже ПИШЕШ ГОЛЕМИ ГЛУПОСТИ ,ше ти кажем КОЯ Е ТАЗИ ГОДИНА!
    1984-ТА! НЕЩО НЕЯСНО? ПИШИ ДА ТИ ГО ДОИЗЯСНИМ.............ако требва.

  80. 80 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#75] от "Judjuk":

    Същата : )





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK