Цитат на деня: Горанов не ми е началник, който не е съгласен - дава си оставката

Цитат на деня: Горанов не ми е началник, който не е съгласен - дава си оставката

© Юлия Лазарова



Имам му пълно доверие (на финансовия министър Владислав Горанов, б.а.), ама той не ми е началник. Аз съм му началник. Който не е съгласен, отива, дава си оставката и отива нататък . Аз имам да споделям с партията. Тя се явява на изборите".


Това отговори премиерът Бойко Борисов на въпрос, дали има доверие на финансовия министър. Поводът беше решението да се предложи намаляване на ДДС до 9% за заведенията и книгите. Владислав Горанов е против промяната.


Какви са аргументите да се намали ДДС за заведенията - тук


Защо се намалява ДДС и на книгите - тук

Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2528 Неутрално

    Зидарчето "Влади" - това си е покана.
    Действай!

  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2305 Неутрално

    Бойко, първо, нищо няма да поевтинее, второ, като паднат приходите в бюджета, от къде пари за болници, полиция, армия и прочее ???

  4. 4 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    Борисов стъпва по динени кори в момента.
    Финансовата стабилност беше най-хубавото нещо в България вече 23 години.
    Няма как оборотите да се вдигнат двойно и ресторантите и кафетата да внесат същото ДДС, както досега.
    Не е хубаво да не слушаш финансовия си министър, особено ако не си също финансист...

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6079 Неутрално

    Много слабо представление за балъци. Да си кажат да данъците от Лотарията !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2206 Весело

    Да видим, вишиста е с висше образование. Средниста е със средно образование. А началник?

  7. 7 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4532 Весело

    Важното е КОЙ дава парите , а това е нещо , което Горанов не е разбрал досега , защо , това пък съдбата на всеки неразбиращ величието на момента !

  8. 8 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4415 Любопитно

    " Имам му пълно доверие (на финансовия министър Владислав Горанов, б.а.), ама той не ми е началник. Аз съм му началник. Който не е съгласен, отива, дава си оставката и отива нататък . Аз имам да споделям с партията. Тя се явява на изборите"."

    Всички започнаха да сочат отговорността на този министър за стотици милиони несъбрани данъци покрай хазартния бизнес на черепа и май започва поредното дистанциране на татовия и от този резервен бушон във властта !

  9. 9 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Е да, на Горанов му каъвали "малкият Пеевски" та няма как да е началникът, щом е малкият, но за големия, да предполагаме ли ;-)

  10. 10 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Е да, на Горанов му каъвали "малкият Пеевски" та няма как да е началникът, щом е малкият, но за големия, да предполагаме ли ;-)
    —цитат от коментар 9 на Наблюдател


    И сега сериозно, Борисов кога ще каже какво става с тази проверка:
    https://bivol.bg/goranov-sariev-2.html
    БОРИСОВ ПРЕХВЪРЛИ НА КПКОНПИ ВЪПРОСА ЗА КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ ПРИ ГОРАНОВ
    Синът на кръстника работил 11 месеца в Министерството на финансите и подпомагал отчитането на пътните разходи

  11. 11 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Биволъ 23 ноември 2018
    https://bivol.bg/goranov-sariev.html
    ТИ НА МЕНЕ - АЗ НА ТЕБЕ...
    СИНЪТ НА KРЪСТНИКА, КОЙТО ПРЕДОСТАВИЛ АПАРТАМЕНТ НА ГОРАНОВ, СТАНАЛ ЕКСПЕРТ В МФ

  12. 12 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    Щом му има доверие, значи трябва да очакваме милионите да ги събере от Божков...

  13. 13 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4772 Неутрално

    Горнов е пътник.

    Топ 3 на най-младите приватизатори в България при по-мащабните сделки: №1 Д. Пеееевски, №2 К. Нинова, №3 И. Прокопиев
  14. 14 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    " Имам му пълно доверие (на финансовия министър Владислав Горанов, б.а.), ама той не ми е началник. Аз съм му началник. Който не е съгласен, отива, дава си оставката и отива нататък . Аз имам да споделям с партията. Тя се явява на изборите"." Всички започнаха да сочат отговорността на този министър за стотици милиони несъбрани данъци покрай хазартния бизнес на черепа и май започва поредното дистанциране на татовия и от този резервен бушон във властта !
    —цитат от коментар 8 на samoedin


    И Лукоил. И там има размразяване.

  15. 15 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1197 Неутрално

    Горанов няма да си подаде оставката, той не е там за заплатата, сам си го каза преди време. Защо стои на този пост - оставям на вас да си прецените. Но да не вземете да се усъмните в някакви схеми, от които той може да се окаже облагоделстван, защото е бил на този пост и нещо е зависело от него!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  16. 16 Профил на sbaleev
    sbaleev
    Рейтинг: 640 Неутрално
  17. 17 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    При тези думи, само мижитурка не би си хвърлил оставката на секундата.
    Баси унижението. Неможе министър-председателя да говори така и всичко да си остане, като че ли нищо не се е случило.

  18. 18 Профил на pesho79
    pesho79
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Бойко купува гласове с парите на данъкоплатеца. Обаче имам лоши новини за него - Бойкономиката се срина и приходите в бюджета ще стават все по-малки, а недоволните все повече. Например само покрай тецовете в Раднево ще трябва милиард на година или ще загуби десетки хиляди гласове. Десетте милиарда от заемите няма да стигнат задълго при тоталното крадене от държавата.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    Много грешно решение на Борисов. Ресторантьорите и хотелиерите, са част от най -сивия сектор у нас, дават декларирани най -ниски заплати на персонала, често са свързани с криминална дейност.............. Много слаб и погрешен ход. Очаквал да поевтинеят цените с 11 пункта. Очаквай си. И пак ще вдигат пенсиите, при недостиг в хазната и при тия нива на безработица. Още т.н. хлебопроизводители, навремето казаха, че като поевтинее зърното те не намаляват цените, а предпочитат да се възползват от печалбата.
    така се руши и системата на данъчната събираемост, понеже сега други бизнеси ще почнат да крият оборот, понеже ще се почустват измамени.

  21. 21 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4650 Весело

    Ако Боце свали всички данъци на 10% сигурно пак ще има недоволни. Вероятно и ако премахне данъците изобщо. Както и, ако ги остави непроменени...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  22. 22 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5057 Любопитно

    До коментар [#3] от "442":

    Бойко, като паднат приходите в бюджета откъде пари за ремонти на ремонтите?

  23. 23 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    Ако нещо хубаво беше при този Горанов, това е, че държеше яко юздите на харченето на пари. Не че не лижеше от меда. За този матрял каквото и да направиш, все ще те оплюят, а даже и Народен съд ще искат. Този матрял какво иска, да плюе по всеки, а дугите да го обичат. Народа иска управляващите да живеят като Св. Иван Рилски в пещери и да ядат това което им хвърлят поклонниците. Те така....!!!!!

  24. 24 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4772 Неутрално

    До коментар [#20] от "grayeagle":

    "....дават декларирани най -ниски заплати на персонала"



    В доста случаи, дори и тях не дават...

    Топ 3 на най-младите приватизатори в България при по-мащабните сделки: №1 Д. Пеееевски, №2 К. Нинова, №3 И. Прокопиев
  25. 25 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3333 Весело

    Имам му пълно доверие (на финансовия министър Владислав Горанов, б.а.), ама той не ми е началник. Аз съм му началник.
    _____________
    Ай са имат си общи началници , единия високо другия по-ближе на Козяк!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  26. 26 Профил на Българин Бг
    Българин Бг
    Рейтинг: 403 Неутрално

    Утре май ще има: Влади чао, Валди чао чао

  27. 27 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    Тая сфера пострада най-много понеже работи с хора, както казаха на брифинка, не виждам някаква тежка драма от това че ще намалят ДДСто, по-скоро драмата ще е защо 'само на тях' и се връщаме отново в началото на изречението и така няколко седмици.

  28. 28 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 2056 Неутрално

    Горнов е пътник.
    —цитат от коментар 13 на hamiltonf


    Така ти се струва,края на юли сме в ЕРМ2,няма да има смяна на този министър.На Баце пинизите!!!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на sanvito
    sanvito
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Горанката е гаси мазника, всеки път като се появи е като уакан, сигурно и той се чуди как може да е още министър след всички мизерии , които направи в полза на свинските си господари. ОСТАВКА на всички герберски цървули, предатели, лизачи на ДПС задници.

  31. 31 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7631 Неутрално

    Борисов е началник!? Не, Борисов е ангел небесен и последна инстанция на всичко що се случва в Булгаристан

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  32. 32 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2895 Неутрално

    Баце има само един Началник.
    И той не е на земята...

  33. 33 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Главният тулуп даже не може да разбере, че е председател на Министерския съвет, а не началник на министрите. И че не ги е назначавал той, а Народното събрание.

    Това е един самозабравил се човек, който превърна държавата във феодално владение. Управлява като някакъв барон, ругае раята си, парламентът му пречел, разпорежда на депутатите-кукли как да гласуват, закони и Конституция не значат нищо за него, обяснения и отговори на въпроси не ще да дава. Най-тъжното е, че на повечето от раята не им пука, даже му се радват и се кефят как той бил мачкал "жълтопаветниците".

    Всеки народ си заслужава управниците и съдбата.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 283 Неутрално

    Тази корона ще спомогне да се размесят малко стереотипите. Сега е моментът - където е имало проблеми, да се решат от раз.

  37. 37 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3302 Весело


    Холмс, за какво му е на Борисов точно сега Горанов да подава оставка?

    За да няма на кого Божков да иска оставката. Елементарно, скъпи Уотсън.

  38. 38 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2895 Весело

    "Главният тулуп даже не може да разбере, че е председател на Министерския съвет, а не началник на министрите. И че не ги е назначавал той, а Народното събрание."

    Коуега, никъде по света парламентите не назначават министрите.
    И никога в българската история не имало такъв случай...

  39. 39 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3486 Неутрално

    Ма много е хубав, когато е обръснат и с бяла риза.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  40. 40 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    Явно мисирки са не само журналисти, а и маса коментиращи ...
    Имам една задача тъмно-лилави, Дай България, ДСБария и подобни ...
    Защо в цяла Западна Европа, бизнесите, които продават на краен клиент ВИНАГИ са с по-нискй ставка на ддс от производители но стоки потребявани по веригата или влагани в производство ...

    Щя да е сложна ... я.

    На радващите се ресторантьори им гарантирам от 2021 да са в режимът на обратно начисляване на ддс, както са отпадъците и зърнарите.

    Борисов ще бъде на власт докато умре, не защото е диктатор или свръх способен, а защото опонентите му са безгранично тъпи.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  41. 41 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1923 Неутрално

    Да се намали ДДС за книгите ДА, а за заведенията НЕ. Обществото няма никаква полза от заведенията, затова да си плащат както досега. Книгите носят знание, затова за тях да се намали драстично.

  42. 42 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2895 Неутрално

    Да се намали ДДС за книгите ДА, а за заведенията НЕ. Обществото няма никаква полза от заведенията, затова да си плащат както досега. Книгите носят знание, затова за тях да се намали драстично.
    —цитат от коментар 41 на proza


    Вие убедена ли сте , че цената на книгите автоматично ще падне с 20%.
    Щото аз не съм...

  43. 43 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Коуега, никъде по света парламентите не назначават министрите.И никога в българската история не имало такъв случай...
    —цитат от коментар 38 на palav_nik

    Друже, не знам в кой свят живееш. Може би в третия. У нас номинираният за министър-председател предлага кабинет (Министерски съвет), който се гласува от Народното събрание. Също така оставката на всеки един министър и назначаването на нов министър се гласува от парламента.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2895 Весело

    До коментар [#43] от "Smoke":

    И аз не знам ти в кой свят живееш.
    Обаче, парламентът който е законодателната власт не може да назначава министри.
    Такъв случай никога не имало в българската история...

  46. 46 Профил на Ivan Nikolov
    Ivan Nikolov
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Барон Мюнхаузен има по-голям шанс да се измъкне от блатото дърпайки се за косата отколкото нашата икономика да се нормализира под бездарните решения на Борисов.Дойдоха времена за експерт и визионер и нямаме такъв.Никак не виждам как с хаотични тарикатлъци и мутренски манталитет ще стане.Майко мила!При очаквания спад на БВП да се надяваш ресторантите да те измъкнат???????.Нещо се сещам за чушкопека,ГОРДОСТА НА СОЦИАЛИСТИЧЕСКОТО ПРОИЗВОДСТВО

    НЯМАМ БРАТУШКИ И НЕ СЪМ ОСВОБОЖДАВАН
  47. 47 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Парламентът който е законодателната власт не може да назначава министри.Такъв случай никога не имало в българската история...
    —цитат от коментар 45 на palav_nik

    Ужасяващо неграмотен си!
    Министър-председателят внася предложение, което се гласува от Народното събрание. Както за назначение, така и за освобождаване.

  48. 48 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2895 Весело

    "Също така оставката на всеки един министър и назначаването на нов министър се гласува от парламента."

    Което не означава, че парламентът НАЗНАЧАВА министрите.
    Щото има разделение между изпълнителна и законодателна власт.
    И как за 30 години демокрация не успяхте да схванете елементарни работи, ве...

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 1060 Неутрално

    Горанов е умалено копие на предишния си началник Дянков, заради когото падна първото правителство на ГЕРБ.

  51. 51 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 1060 Неутрално

    Горанов е умалено копие на предишния си началник Дянков, заради когото падна първото правителство на ГЕРБ.

  52. 52 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    До коментар [#43] от "Smoke":

    Мунчо, прочети чл. 84, т. 6 и чл.108, ал. 2 от Конституцията и стига си упорствал за неща, които не разбираш, че нямаш и грам мозък да провериш от източника.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  53. 53 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Горанов е умалено копие на предишния си началник Дянков, заради когото падна първото правителство на ГЕРБ.
    —цитат от коментар 51 на subaru


    Бай Дянков беше приципен и вътрешно убеден в това, което което прави. Докато Горанов е безпринципен и външно убеден. Т.е. убеден от външни фактори :)

  54. 54 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Весело

    Мунчо, прочети чл. 84, т. 6 и чл.108, ал. 2 от Конституцията и стига си упорствал за неща, които не разбираш, че нямаш и грам мозък да провериш от източника.
    —цитат от коментар 52 на ironhorse


    Гунчо, ето го вл.84, ал.6 от Конституцията:

    "Чл.84.Народнотосъбрание:
    6. избира и освобождава министър-председателя и по негово предложение - Министерския съвет; извършва промени в правителството по предложение на
    министър-председателя;"

    Ти можеш ли да четеш?

    НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ ИЗБИРА И ОСВОБОЖДАВА МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛЯ И ПО НЕГОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ - МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ; ИЗВЪРШВА ПРОМЕНИ В ПРАВИТЕЛСТВОТО ПО ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛЯ.

    МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛЯТ САМО ПРЕДЛАГА, А ИЗБОРЪТ И ОСВОБОЖДАВАНЕТО НА МИНИСТРИ СЕ ИЗВЪРШВА ОТ НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ.

    Аман от неграмотници :)

  55. 55 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Явно това е било условието на Божков да върне на баце акциите на отборчето му от подуяне.

  56. 56 Профил на Йосиф Давидович
    Йосиф Давидович
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#23] от "evtimvz":

    Много здраво държал юздите на финансите Горанов????? Затова през декември миналата година изхарчиха над 8 млрд лева и от 2 млрд излишък го докараха на 1.3 млрд дефицит на годишна база....

    И снова седая ночь И только ей доверяю я Знает седая ночь не все мои тайны Но даже и ты помочь Не можешь, и темнота твоя Мне одному совсем, совсем ни к чему
  57. 57 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Как откъде, човека ти го каза онзи ден. 42% данък в Германия. Отваряте си джобовите да храните чиновници.

  58. 58 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Любопитно

    До коментар [#52] от "ironhorse":

    Гунчо, какво става? Учиш се да четеш ли?

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    До коментар [#54] от "Smoke":

    Тъпунгер, мин-председателя внася списък с предложение за министри, а НС одобрява,А НЕ назначава.
    Министрите подават оставка пред мин-председателя, който я внася н НС за формално гласуване за освобождаване.
    Не може някой да се самопредложи за министър или да подаде оставка пред НС .

    Ти си нагледен пример функционално неграмотен ... може да чете текст, но не може да го осмисли и разбере.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  61. 61 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Неутрално

    До коментар [#60] от "ironhorse":

    Гунчо, чл.86 т.6 на Конституцията казва "Народното събрание ИЗБИРА И ОСВОБОЖДАВА Министерски съвет", ама щом ти казваш ...

    Палячо :) Таксиметров шофьор ли го работиш :)

  62. 62 Профил на 1107
    1107
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    Абе бойку може и да му е началник, ама изпълнява нарежданията на съвсем други господари.,..

  63. 63 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Данък продажба от 20% е невероятно голямо нещо! Хранителни стоки 3-4%, всичко друго 6-9% е нормалното. Колкото повече държава и повече такси и данъци толкова повече корупция, толкова повече пари потрошени без сметка.

  64. 64 Профил на Благовест Цветанов
    Благовест Цветанов
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Назначаваш специалист, за да му казваш какво да прави?
    Или си тъп и нахален, или не си назначил специалист.

    европеец
  65. 65 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 817 Любопитно

    Само дето шефът на Горанов ти е шеф.

  66. 66 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Неутрално

    До коментар [#63] от "Таралеж":

    Пенсиите на 2 милиона пенсионери са още по-голямо нещо. Половината от тях се плащат с постъпления от ДДС. Не ме питайте защо е така от десетилетия и защо не се променя от десетилетия.

    П.П. Апропо, нали по пазарите трябваше всички да продават с касови апарати? Вие виждали ли сте наскоро касов апарат на пазарска сергия? Е, толкова ще видите тогава и внесени данъци от тях :)

  67. 67 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    Без контрол няма да вкарат държавата в ред. Прилича на един разграден двор.

  68. 68 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3302 Неутрално

    До коментар [#40] от "ironhorse":

    ...Имам една задача тъмно-лилави, Дай България, ДСБария и подобни ...Защо в цяла Западна Европа, бизнесите, които продават на краен клиент ВИНАГИ са с по-нискй ставка на ддс от производители но стоки потребявани по веригата или влагани в производство ...
    —цитат от коментар 40 на ironhorse


    Пълни глупости! Я почвайте да четете и да се ограмотявате!

    https://europa.eu/youreurope/business/taxation/vat/vat-rules-rates/index_bg.htm #shortcut-8

  69. 69 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3302 Весело

    До коментар [#41] от "proza":

    Да се намали ДДС за книгите ДА, а за заведенията НЕ. Обществото няма никаква полза от заведенията, затова да си плащат както досега. Книгите носят знание, затова за тях да се намали драстично.
    —цитат от коментар 41 на proza


    Аха, разбрахме замисъла. Бойко Борисов иска да намали ДДС за книгите та да прочете и втората част на "Винету". Похвално ест!

  70. 70 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3685 Неутрално

    До коментар [#54] от "Smoke":

    Чл.84.Народнотосъбрание:
    6. избира и освобождава министър-председателя и по негово предложение - Министерския съвет; извършва промени в правителството по предложение на
    министър-председателя;"


    Е па язе успех да го пручета, ма никаде не пручетух в тва изричение да пиши, чи Народнуту сабрание след изборат ан блок на правителствотно след това да уволнява министри. Ут целуту тва изрпичение са чите, чи министерскиот савет по придложение на министър присидатерат назначава и уволнява министри

  71. 71 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Мунчо, прочети чл. 84, т. 6 и чл.108, ал. 2 от Конституцията и стига си упорствал за неща, които не разбираш, че нямаш и грам мозък да провериш от източника.
    —цитат от коментар 52 на ironhorse


    Гунчо, нека да ти прочета и чл.108, ал.2, който ти ми цитираш :)

    "Чл.108. (2) Министър-председателят ръководи и координира общата политика н аправителството и носи отговорност за нея. Той назначава и освобождава от длъжност ЗАМЕСТНИК-МИНИСТРИТЕ."

    Гунчо, ти правиш ли разлика между МИНИСТРИ и ЗАМЕСТНИК-МИНИСТРИ, или ги бъркаш двата щата? Пак да те питам, че не ми отговори предния път - ти таксиджия ли го работиш :)

  72. 72 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3685 Неутрално

    До коментар [#61] от "Smoke":

    Ясну начи умат ми зайди. Щом кат НС избиралу министерскиот савет начи НС избиралу и уволнявалу секи министър избран и уволнен от министерскиот савет. Ей на тва му са вика акъл

  73. 73 Профил на Мишо Петров
    Мишо Петров
    Рейтинг: 906 Неутрално

    Какво доверие му имаш, смешник - Горанов е вестоносеца на Свинчо, помазан лично от Дръндарския сопол... Ти, с кмета на Симитли и мис Гащи сте далеч от тяхната лига....

  74. 74 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Весело

    До коментар [#70] от "сидер":

    Прупускаш идна точъ и запитайъ. Там в сридата на изриченийто. Тая запитайъ утварйъ нову изричение.

    Анадънмо? :)

  75. 75 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#66] от "Smoke":

    Пенсиите на 2 милиона пенсионери са още по-голямо нещо. Половината от тях се плащат с постъпления от ДДС.

    Не знаех че ДДС-то е най-големия приход в хазната. Интересно ми е че България ужким е социална страна, пък събира данъците антисоциално? Може би по-богатите хора потребяват повече и оттам плащат повече данък продажба? Но плоският подоходен данък е невероятна отстъпка за добре печелищите в уж социална държава. Също и ниските данъци върху имотите.

  76. 76 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3599 Неутрално
  77. 77 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Весело

    До коментар [#70] от "сидер":

    Сложен е болгарскоит язык! Точка и запетая в изречението се учат чак в гимназията. Някои хора не стигат до гимназия.

  78. 78 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1492 Неутрално

    До коментар [#60] от "ironhorse":

    Хахаха, абе ти на луната ли живееш?
    Министрите подават оставка пред органа, който ги е избрал - Народното събрание. Медийните дърдореници са друга бира.
    Ае стига си писал глупости.

  79. 79 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1492 Неутрално

    До коментар [#60] от "ironhorse":

    Не знам дали се сещаш как Станишев през 2005та внесе един списък след като го избраха за премиер и същия този парламент, който го избра, отхвърли министрите му. Така се стигна до мандатоносителя Доган.
    В парламентарната република Парламентът избира и освобождава кабинета.

  80. 80 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8816 Неутрално

    Нещо се е променило. Преди да проговори Божков, Борисов не си е помислял да говори така.

  81. 81 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 731 Неутрално

    След карантината, кръчмарите ще са най-важните финансисти на Тулупия. А това за храната и духовната храна което ББ изказа ми прозвуча като едно време Батето с лафа за културата и физкултурата. Поне си призна предизборно де. Да видим пак ли ще хвърля кърпата по-рано, или ще чака мангалите да се излекуват и "мерките" да ги превърнат в твърд електорат.

  82. 82 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Но плоският подоходен данък е невероятна отстъпка за добре печелищите в уж социална държава. Също и ниските данъци върху имотите.
    —цитат от коментар 75 на Таралеж

    Не се ли замисляте дали по-добре печелещите не печелят по-добре, защото повече са учили, работят по-сложни неща или пък просто работят повече и по-добре? Ако някой работи неща, които други не могат да ги работят, то на него по-малко ли трябва да му плащаме? Ако някой работи по-добре от други, на него по-малко или повече от тях трябва да му плащаме?

    Някой пречи ли на по-зле печелещите да работят работата на по-добре печелещите ... ако могат?

    А що се отнася до плоския данък - колкото повече печели някой, толкова повече данък плаща. Кое е несправедливото? Да не би за по-добре печелещите данъкът да е по-малък?

  83. 83 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 4256 Неутрално

    Тази вечер в "Референдум" по БНТ1 имаше дискусия по въпроса с намаляването на ДДС.
    Който има желание може да хвърли един поглед - обърнете внимание на позицията на Емил Хърсев, която за разлика от тази на останалите участници беше в подкрепа на диференцираната ставка за този бизнес.

    I Want To Believe
  84. 84 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Но плоският подоходен данък е невероятна отстъпка за добре печелищите в уж социална държава. Също и ниските данъци върху имотите.
    —цитат от коментар 75 на Таралеж

    Ниските данъци върху имотите са от полза само за по-бедните. Иначе те няма да могат да си позволят издръжката на жилището си и ще трябва да живеят под наем ... където ще плащат и по-висок наем заради по-високата издръжка, която ще дължи собственикът за жилището си.

    Такова нещо като в България, където болшинството от хората са собственици на собствено жилище, го няма никъде по света. Ако се вдигнат данъците върху имотите, бедните ще изгърмят.

  85. 85 Профил на Йосиф Давидович
    Йосиф Давидович
    Рейтинг: 0 Неутрално

    [quote#59:"My_dam_Fani"][/quote]

    Корифей си ти, калинка герберска. Ето ти бюлитините за изпълнение на бюджета за миналата година:
    https://www.minfin.bg/bg/statistics/12
    Отвори си за декември и ноември, и виж как са се изменили общите разходи от 38 млрд на 45.2 или с над 7.2млрд за месец декември и от излишък 1.3 за ноември завършваме годината с 1,1 млрд дефицит при над 5 млрд приход за декмври, месец в който са най -големи приходите, защото тогава влизат приходите от ДДС от внос в ноември, за стоки, които ще се продават по нова година+ осигуровки за бонуси и 13-ти заплати...
    Факт е че през декември традиционно Горанов се О**ра с разходите, обаче корифеи като теб си го обичат... По-добре по-бързо да подава оставка, защото май стана ясен гафа с таксите за хазарт, и боку ще иска превантивно да го остреля, за да излезе чист от ситуацията....
    Е аз малко съм преувеличил с числата , но съм хванал тенденцията за рекордни разходи...

    И снова седая ночь И только ей доверяю я Знает седая ночь не все мои тайны Но даже и ты помочь Не можешь, и темнота твоя Мне одному совсем, совсем ни к чему
  86. 86 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1813 Неутрално

    Тати ще купи колело,ама на 01.01.21. Дотогава,я камилата,я камиларя.Пък и това трябва да се гласува от НС,когато се прави бюджет-21.Значи може и да не се гласува.

    ВЛАСТ ПОВЕЧЕ ОТ АКЪЛА ! ! ! МНОГО ПОВЕЧЕ.
  87. 87 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    Финансовият министър в едно правителство е дясната ръка на Премиера. Той трябва да пълни хазната, да прави бюджета и да събира постъпленията вътре. Затова той трябва да има авторитет пред останалите министри. Опитът на Бойчо да принизи Горанов до обикновен треторазряден слуга е огромна грешка. Премиерът сам реже клона, на който се крепи бюджетът на правителството му. Да изгониш Министрите на вътрешните работи и на регионалното развитие е едно, но да принизяваш най-важния си човек в правителството нищо хубаво не носи. Подобни действия са присъщи само за диктатори и Бащици от социалистически тип. Правителството е един екип, а не група слуги на Бащицата. Затова Бойчо вече три мандата не можа да изкара до края.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  88. 88 Профил на owen
    owen
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":

    веднъж да съм съгласна с това мнение

  89. 89 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#82] от "Smoke":

    Не съм бил достатъчно ясен. Не съм против ниските данъци, или против плоския данък, учудвам се че уж социална държава като България има плосък данък. В Америка 10% плащат тези които печелят до 10 хиляди на година. Боли като плащаш 24% но пък все пак се стремиш да печелиш повече и да плащаш 37%. Повярвай ми, не са много Андрешковците които ще искат да печелят по-малко за да плащат по-малко данъци.

  90. 90 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#82] от "Smoke":

    Не съм бил достатъчно ясен. Не съм против ниските данъци, или против плоския данък, учудвам се че уж социална държава като България има плосък данък. В Америка 10% плащат тези които печелят до 10 хиляди на година. Боли като плащаш 24% но пък все пак се стремиш да печелиш повече и да плащаш 37%. Повярвай ми, не са много Андрешковците които ще искат да печелят по-малко за да плащат по-малко данъци.

  91. 91 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#82] от "Smoke":

    Не съм бил достатъчно ясен. Не съм против ниските данъци, или против плоския данък, учудвам се че уж социална държава като България има плосък данък. В Америка 10% плащат тези които печелят до 10 хиляди на година. Боли като плащаш 24% но пък все пак се стремиш да печелиш повече и да плащаш 37%. Повярвай ми, не са много Андрешковците които ще искат да печелят по-малко за да плащат по-малко данъци.

  92. 92 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2119 Неутрално

    Това отговори премиерът Бойко Борисов на въпрос, дали има доверие на финансовия министър. Поводът беше решението да се предложи намаляване на ДДС до 9% за заведенията и книгите. Владислав Горанов е против промяната.

    Айде , бе !!! Колкото ти си му началник , толкова е и той на тебел
    Хванали сте се едновременно за гушите , макар че пър..те в едно гърне и сте оплетени в едно като свински черва . Единия потъне ли , влече и другия . Оставка ли ? Друг път . Цветанов не си даде оставката . И сега чака на гюмето . И подлива водата . Чака да се смрази и да стане пързалката , по която да те пусне . Политически
    Но горанов не може . Защото проблема е ИКОНОМИЧЕСКИ . За такъв се ходи на друго място . Където ви чакат като НОВИ булки . Късмет на " балдъзите ."

  93. 93 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Три еднакви коментара публикувани заради бавен аплоуд? Колко минутки му трябва на някой който ви поддържа сайта за да избегне повтарящи се коментари?

  94. 94 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2119 Неутрално

    До коментар [#87] от "Lou":Правителството е един екип, а не група слуги на Бащицата. Затова Бойчо вече три мандата не можа да изкара до края

    Не се опитвай да характеризираш правителствата на Простия и простите . Отдавна е охарактеризирано от неговия слагач и блюЗолизец - тончо Тодоров . ШАЙКА . 1 , 2 и 3. Или с полицейското кратко ОПГ.

  95. 95 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1699 Неутрално

    Много грешно решение на Борисов. Ресторантьорите и хотелиерите, са част от най -сивия сектор у нас, дават декларирани най -ниски заплати на персонала, често са свързани с криминална дейност.............. Много слаб и погрешен ход. Очаквал да поевтинеят цените с 11 пункта. Очаквай си. И пак ще вдигат пенсиите, при недостиг в хазната и при тия нива на безработица. Още т.н. хлебопроизводители, навремето казаха, че като поевтинее зърното те не намаляват цените, а предпочитат да се възползват от печалбата.така се руши и системата на данъчната събираемост, понеже сега други бизнеси ще почнат да крият оборот, понеже ще се почустват измамени.
    —цитат от коментар 20 на grayeagle


    +++++++++++++++++++++++++++++++

  96. 96 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2119 Неутрално

    До коментар [#84] от "Smoke":Ако се вдигнат данъците върху имотите, бедните ще изгърмят.

    Изгърмят ли , остава надеждата да почнат да гърмят . На месо .

  97. 97 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2119 Неутрално

    До коментар [#82] от "Smoke":Някой пречи ли на по-зле печелещите да работят работата на по-добре печелещите ... ако могат?

    Помисли още малко . Иначе ще стигнеш до там , да сравняваш работата на един хирург и един миньор . Или металург . Колкото хирурга може да върши работата на миньора , толкова и миньора на хирурга . И двамата , за да са добри , учат горе долу еднакво - единия на забоя , другия в института . ЛИПСВА ОЩЕ НЕЩО , ЗА ДА СЕ ОПРЕДЕЛИ КОЙ ТРЯБВА ДА ПЕЧЕЛИ ПОВЕЧЕ , КОЙ ПО- МАЛКО .

  98. 98 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#97] от "papуre":

    Много хубав пример За миньор и хирург. И двете професии са крайно необходими, и двете изискват различни умения. Само дето миньорът отива до хирурга и оня му вика “10 хилядарки за 45 минути операция и може и Да живееш”. Не знам хирург да е отишъл до миньора да се моли за парче руда че да може да му направят скалпел? И миньорът да му вика “10 хилядарки и отивам под земята да ти изкопая рудата. Или режи с кухненския нож”.

  99. 99 Профил на pesho79
    pesho79
    Рейтинг: 489 Неутрално

    [quote#28:"АмброзСП"][/quote]

    И като влезете в ЕРМ2 ще цъфнете и ще вържете нали

  100. 100 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1699 Неутрално

    [quote#28:"АмброзСП"]
    —цитат от коментар 99 на pesho79
    И като влезете в ЕРМ2 ще цъфнете и ще вържете нали[/quote]

    Не, ще те обявим за налъм на годината.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK