Цитат на деня: Никога нямаше да стане "Хемус", ако ГЕРБ не бяхме в управлението

Цитат на деня: Никога нямаше да стане "Хемус", ако ГЕРБ не бяхме в управлението

© Цветелина Белутова, Капитал



"Никога нямаше да стане "Хемус", ако не бяхме ние в управлението. Можеше след хиляда години, но никога в обозримите 50 години."


Това заяви премиерът Бойко Борисов във Варна, докато возеше в автомобила си кмета Иван Портних. Кметът се съгласи и посочи, че градът разчита на изграждането на аутобана, което със сигурност ще даде тласък на развитие на новата индустриална зона. Кметът и премиера минаха и по новия бул. "Васил Левски" в града, като Портних не пропусна да изтъкне колко се облекчава трафикът с новото шосе.


По груби изчисления реконструкцията на бул. "Васил Левски" струва на данъкоплатците около 38 млн. лв. на километър, повече, отколкото изграждането на магистрала "Хемус" в участъка от Търговище до Белокопитово. повече по темата четете тук.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (111)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4365 Неутрално

    В Словения, Хърватска и Унгария си нямат Барба Ганьос, та си разбиват колите по кални коларски пътища...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  2. 2 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    Отдавна и Струма и Хемус щяха да бъдат факт, ако не бяха грабежите извършвани от мутрата борисов и неговите съюзници доган и делян пеевски!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  3. 3 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    А бе то нямаше и да съмне, ама добре че Барба Ганьос мина с джипката и събуди петела.

  4. 4 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Ако комунисттие не бяха в управлението след 1989 г. досега щяхме да сме...
    Хърватия си реши проблемите с магистралите като за една година построи 1000 км. магистрални пътища. 1 година.
    Те ако всички държави строяха магистрали с такива комунистически темпове като тук... И досега никъде нямаше да има магистрали... Защото айде България е малка страна, но има и огромни държави (САЩ например)...
    Да не говорим за метрото. В Ню Йорк има 1000 км. метро. Ако го строяха като тук по км. на година щяха да го строят 1000 г...

  5. 5 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4266 Весело

    Корупция за десетки милиарди със сигурност нямаше да е факт без вас ! За магистралата, по точно строежа на продължението на Хемус, което е в процес, оставям всеки сам да си прецени доколко вие сте условие, без което не може да се случи! В страни като Полша, Румъния и Чехия също се строят пътища и магистрали ! Там вие май не сте на власт.......

  6. 6 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    ...в обозримите 50 години...

    Имаше виц, че според Стивън Хокинг до 30 години човечеството ще напусне Земята, което ще е тъпо, понеже тъкмо ще е готова магистрала Хемус.
    Не, няма да е готова.

  7. 7 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4266 Весело

    До коментар [#4] от "anonim440":

    " Ако комунисттие не бяха в управлението след 1989 г. досега щяхме да сме...
    Хърватия си реши проблемите с магистралите като за една година построи 1000 км. магистрални пътища. 1 година.
    Те ако всички държави строяха магистрали с такива комунистически темпове като тук... И досега никъде нямаше да има магистрали... Защото айде България е малка страна, но има и огромни държави (САЩ например)...
    Да не говорим за метрото. В Ню Йорк има 1000 км. метро. Ако го строяха като тук по км. на година щяха да го строят 1000 г..."

    В Хърватия си нямат Гепигруп !

  8. 8 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    Баце да каже за нещо за футболистчетата и пурите, за магистралите знаеме.

  9. 9 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    След 1944 г. се започват едни имитации на нещо си. Строели се били магистрали... на вълнички... Започват да правят мотопеди в заводите за самолети в Ловеч (прословутите бракми мотопеди "Балкан")... едно нещо няма направено като хората.

  10. 10 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1690 Неутрално

    Не знам защо този човек си въобразява, че целокупното население всяка нощ сънува асфалт и магистрали.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  11. 11 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    Всички са наясно,че това в момента наречено магистрала Хемус е пародия на магистрала . Поне това София-Плевен. Магистрала Тракия ,която също е с дефекти, е цвете в сравнение с това което нагло са обозначили като магистрала Хемус. Гарантирано от ГЕРБ и техните близки пътни фирми....

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  12. 12 Профил на ivan_v
    ivan_v
    Рейтинг: 414 Весело

    скромен , умен и красив. и почтен . и винаги казва истината, освен ако не го осъдят , че нещо се объркал и послъгал...

  13. 13 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 2133 Неутрално

    Не е важно това,важно е да се завърши!Утре ако управляват други,да не могат да я спрат да се строи!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  14. 14 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    Ама Хемус е готова ли? Нещо не съм разбрал, ей богу!
    Колко ли трябва да си тъп, за да се хвалиш с неща, които не са факт?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  15. 15 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4954 Весело

    "Никога нямаше да стане "Хемус", ако ГЕРБ не бяхме в управлението"

    Е, тя още НЕ е станала бе Боку! Още се строи тази магистрала! :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1868 Неутрално

    Без магистралата Северна България ще продължи да бъде 20 години след Южна България!!!
    Тази фрапираща диспропорция, създадена от комунистите трябва да бъде преодоляна!)

  18. 18 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4266 Весело

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    "В Словения, Хърватска и Унгария си нямат Барба Ганьос, та си разбиват колите по кални коларски пътища..."

    Европа няма да е същата без модела на ГЕРБ ! И това е факт ! Би била като Русия, Беларус или някоя Латиноамериканска държава !

  19. 19 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Не знам защо се забравя, че реално катастрофата на България започва след 1944 г. След 1989 г. имаше шанс да се изчистят комунистите и да се започне да се върви нагоре, но...
    Матряла си иска да живее зле, какво да направим. Искат да се върне СССР, но да взимат пенсии не като в РФ (100 лв.), а като във ФРГ...

  20. 20 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3321 Неутрално

    Отдавна и Струма и Хемус щяха да бъдат факт, ако не бяха грабежите извършвани от мутрата борисов и неговите съюзници доган и делян пеевски!
    —цитат от коментар 2 на Рим


    Черепа трябва да си каже и за магистралите, там май става въпрос за милиарди гепено!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  21. 21 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    Лелееееееееееееееееееееее

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  22. 22 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 811 Неутрално

    ез този мандат на правителството, а през следващия още четири". Това е заявил премиерът Бойко Борисов по време на първата копка на последния участък от магистрала "Тракия" от Ямбол до Карнобат край село Дражево, предаде БТА.


    Сега се проектират, а през 2014 година ще започне изграждането на магистралите "Черно море" и "Струма", допълни той"

    Това е 2010година....

  23. 23 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2953 Неутрално

    В Словения, Хърватска и Унгария си нямат Барба Ганьос, та си разбиват колите по кални коларски пътища...
    —цитат от коментар 1 на Norman Granz


    Нямат си и като нашите умно-красиви, дето само някой друг им е виновен, но не и самите те. :)

  24. 24 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3321 Неутрално

    Баце показва благоразположение към Иван Портних, защо ли е тази закрила на човек който доста гафове направи?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  25. 25 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 654 Неутрално

    "Приоритетът на приоритетите"..
    Барба Ганьоо, за 10 години сте построили 50 км от Хемус, като остават още 200... Кой ще те чака? Имаш максимум още 9 месеца... После само ако бай Ставри нещо ви изкарва да почукате камъни за магистралата

    I shave with Occam's razor
  26. 26 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Интересно с кого се сравнява? С коя Западна държава?

  27. 27 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 3090 Неутрално

    Никой не отрича това, което ГЕРБ направиха!
    Тук става дума за това, което НЕ направиха.

  28. 28 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 811 Неутрално

    "България ще има седем магистрали - три ще построим през този мандат на правителството, а през следващия още четири". Това е заявил премиерът Бойко Борисов по време на първата копка на последния участък от магистрала "Тракия" от Ямбол до Карнобат край село Дражево, предаде БТА.


    Сега се проектират, а през 2014 година ще започне изграждането на магистралите "Черно море" и "Струма"

    Нещо не се копира цялото изказване. Извинявам се, 2010 година Бойко Борисов

  29. 29 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4365 Неутрално

    До коментар [#14] от "Darth Plagueis":

    “Ама Хемус е готова ли? Нещо не съм разбрал, ей богу!”

    По времето на Барба Ганьос пострОиха цели 9 колометра - от Ябланица до Боаза...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  30. 29 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Такова откриване на 10 км. магистрален път с церемония, рязане на лентичка и т. н. не знам някъде другаде по Света да се прави.

  31. 31 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Борисов: Аз съм силно вярващ човек, заклевам се във внуците си...
    А носи червен конец на ръката, което означава, че не е вярващ, а е суеверен.
    Суеверията са вярата на езичниците.

  32. 32 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    Мутро, първо - магистрала Хемус не е довършена и в обозримо бъдеще надали ще е; второ - колко милиарда открадна за няколкото километра до Боаза и там каквото сте правили преди Варна?; трето - писна ми от лъжите и пунта мара селските ти номерца, нагъл престъпнико!!!

  33. 33 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Само едно е вярно, че ако бяха БКП на власт и толкова нямаше да направят.

  34. 34 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Само едно е вярно, че ако бяха БКП на власт и толкова нямаше да направят.

  35. 35 Профил на Пунта Мара ПРЕМИЕР
    Пунта Мара ПРЕМИЕР
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    егати лъжеца

    Хемус НЯМА, не е построена и на 50%. Няма да има и в следващите 20 години с тая скорост

    как корупцията и селянията бяха превърнати в стил на управление на цяла държава
  36. 36 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4365 Неутрално

    До коментар [#23] от "realguru":

    “Нямат си и като нашите умно-красиви, дето само някой друг им е виновен, но не и самите те. :)”

    Знам, че умнокрасивите сме ви виновни, задето от всеки 1,000€ субсисия от ЕС крадете 800, а с останалите 200 из***ате нещо толкова калпаво, че след 8 месеца го затваряте за ремонт...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  37. 37 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    “Никога нямаше да стане "Хемус", ако ГЕРБ не бяхме в управлението”

    Хайде я завършете тази магистрала, пък тогава се надувай!
    Самовлюбен глупак!

  38. 38 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3398 Весело

    Бойко от скромността няма да умре:))

  39. 39 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3686 Неутрално

    "... Кметът се съгласи и посочи, че градът разчита на изграждането на аутобана, което със сигурност ще даде тласък на развитие на новата индустриална зона..."!

    Хм-м-м-м...! И къде е тази нова индустриална зона?
    Иначе, за Хемус сме слушали много. Даже според обещанията на ГЕРБ, вече трябваше да е готова.

    Бивш tww09306483.
  40. 40 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    До коментар [#1] от "Norman Granz":
    те и Сърбите , а дори не са в ЕС направиха чудна магистрала ,а им струва в пъти по малко пари на км, щото няма 50% такса ГЕРБ

    Тиква под наем.
  41. 41 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4365 Неутрално

    До коментар [#37] от "мики маус":

    “Хайде я завършете тази магистрала...”

    С тази скорост - някъде през 24 век.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  42. 42 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3501 Любопитно

    ...в обозримите 50 години...Имаше виц, че според Стивън Хокинг до 30 години човечеството ще напусне Земята, което ще е тъпо, понеже тъкмо ще е готова магистрала Хемус.Не, няма да е готова.
    —цитат от коментар 6 на yavooor


    От кога броиме?

    Еретик
  43. 43 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2879 Неутрално

    До коментар [#23] от "realguru":

    "Нямат си и като нашите умно-красиви, дето само някой друг им е виновен, но не и самите те. "

    Ето ги "умно-красивите": Лукан, Жан, Беров, Симеончо, Станиш, Орех и за капак Ганьос.
    Нали тях имаш предвид? И ако са те, действително не си се объркал.

  44. 44 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3686 Неутрално

    До коментар [#10] от "Viva la Evolution":

    Човекът си има заучен репертоар. Вярно, че доста се поизтърка, но друго няма. Всъщност, щом е спечелил изборите, значи все още има достатъчно глупаци, които се вързват. Догодина ще гледаме, дали празните приказки за магистрали не са накъртили на мат`ряла.

    Бивш tww09306483.
  45. 45 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    За последно, когато ние, обикновените тулупи, пътувахме по "Хемус", установихме, че и липсват едни 300 км поне. Така че с ГРОБ или без, резултата е същият. Краденето от големи държавни поръчки в строителството обаче е ненадминато.

  46. 46 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 968 Неутрално

    Ех, защо не се върне др.Виденов, толкова добре си живеехме тогава!

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  48. 49 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    Раздразнение някакво струи от коментариите. Т.е. ако бе тройната щяха да я направят. Сега - още не стигнали до Плевен-Ловеч. Направили само до Боаза и пр. Ще стигнат. Клипче с дрон показва - че се работи по цялата трасе. Догодина ще бъде готова до въпросния разклон. Което ще внесе разстройство и смут в аудиторията. Остава от там до разклона Русе-В.Търново. И по-нататък към Търговище да се съедини с направеното от Варна към София. Не се разстройвайте.

  49. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 51 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    На Балканите най-хубавите магистрали и пътища (като качество) са в Гърция, след това са тези в Турция, и след това тези в Сърбия.
    Нашето ако се сравни с Гърция въобще не е магистрала.

  51. 52 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4365 Неутрално

    До коментар [#45] от "Индиана":

    “За последно, когато ние, обикновените тулупи, пътувахме по "Хемус", установихме, че и липсват едни 300 км поне.”

    Да не говорим, че някои участъци от наличните стотина километра, строени преди 40 години, са като лунен пейзаж.

    Тиквата е пострОил само едни 9 километра между Ябланица и Боаза, това са обективните факти,

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  52. 53 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2003 Неутрално

    До коментар [#28] от "ivanko77":

    Много ме кефят такива спомени от старите ленти. Я ми пуснете как Костов почва Струма 2001'ва и обещава да е готова за олимпийските игри в Атина през 2004'та. Е днес сме 2020 и неговите ортаци еко-дините все още успешно пречат и няма да стане готова поне още 10 години.

  53. 54 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 593 Неутрално

    При присъединяването на новосъздадената корпорация с еднолично управление към ЕНП ГЕРБ му обещаха еврофинансиране от ЕНП, при условие, че построи транзитни магистрали, които са в интерес на европейската икономика като цяло. Включително и на България. Идеята за магистралите не е на ГЕРБ. Ако не беше поставено това условие от ЕНП, голямото крадене щеше да е кой знае къде...

  54. 55 Профил на 228
    228
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Борисов е очевидно в състояние на сериозна психическа изтощеност и ментална изостаналост. Един обикновен бивш шофьор на мутри с манталитет и претенция за пилот на Ф1.

  55. 56 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    ... Един обикновен бивш шофьор на мутри...
    Е, и настоящ шофьор на Севда Богатата.
    —цитат от коментар 55 на 228


  56. 57 Профил на nkn123
    nkn123
    Рейтинг: 15 Неутрално

    До коментар [#17] от "selqnin":

    Тази фрапираща диспропорция не е създадена от комунистите.
    ГЕРБ са "майката" и "бащата" на диспропорцията в инфраструктурата на България.

  57. 58 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 2601 Неутрално

    До коментар [#52] от "Norman Granz":

    Ей,как клеветите баце. Не сте справедлив. Посториха и участъка Белокопитово - Каспичан с колосалните 4,898 км.!!!

  58. 59 Профил на viq36608503
    viq36608503
    Рейтинг: 10 Неутрално

    12г управление на ГЕРБ на Булгаристан и имаме 10км магистрала Хемус. Къде е магистралата шопе?

  59. 60 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    Не знам защо този човек си въобразява, че целокупното население всяка нощ сънува асфалт и магистрали.
    —цитат от коментар 10 на Viva la Evolution


    Вероятно защото им се пътува да Гърция по магистрала , въпреки , че асфалт не се ядеше

  60. 61 Профил на Пунта Мара ПРЕМИЕР
    Пунта Мара ПРЕМИЕР
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    Раздразнение някакво струи от коментариите. Т.е. ако бе тройната щяха да я направят. Сега - още не стигнали до Плевен-Ловеч. Направили само до Боаза и пр. Ще стигнат. Клипче с дрон показва - че се работи по цялата трасе. Догодина ще бъде готова до въпросния разклон. Което ще внесе разстройство и смут в аудиторията. Остава от там до разклона Русе-В.Търново. И по-нататък към Търговище да се съедини с направеното от Варна към София. Не се разстройвайте.
    —цитат от коментар 49 на nik_77.


    стига си лъгал бе, за половината "магистрала" дори няма проект още, да не говорим за отчуждителни процедури, строи се назаконно от страната на София и некви други мижави 10 км от другата страна. При положение че липсват поне 300 км Хемус ще се довърши към края на века.

    и никой не сравнява крадците от ГЕРБ с крадците от Тройната коалиция (с главен секретар на МВР Бойко Борисов). ГЕРБ НЕ Е АЛТЕРНАТИВА на БСП

    как корупцията и селянията бяха превърнати в стил на управление на цяла държава
  61. 62 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4365 Неутрално

    До коментар [#58] от "Doge":

    “Посториха и участъка Белокопитово - Каспичан с колосалните 4,898 км.!!!”

    Взимам си думите назад!

    Значи, за 11 години герболяка са пострОили цели 13,898 линейни метра магистрала?!

    С тази скорост останалите 300 километра ще станат таман за 2000 години (20 века).

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  62. 63 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 1248 Весело

    Баце, не казвай "хоп" преди да си скочил... Че може направо в тенджерата да цопнеш...

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  63. 64 Профил на Пунта Мара ПРЕМИЕР
    Пунта Мара ПРЕМИЕР
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    червено-гербавите тролове в очевАдното си безсилие да защитават лъжите на Барба Ганьо почват да обвиняват Костов или да сравняват с Виденов

    смешно и жалко, с такива тролове не е чудно че Тиквата "управлява" 10 години с елементарни лъжи

    как корупцията и селянията бяха превърнати в стил на управление на цяла държава
  64. 65 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    До коментар [#17] от "selqnin":
    тази диспропорция е още от времето когато България е разделена на Източна Румелия и Княжество България. Източна Румелия която остава под юрисдикцията на Османската империя, се развива икономически по добре, поради отворения пазар.
    Икономически погледнато съединението не е добро за икономиката на Източна Румелия, понастоящем южна България защото губи излаз на пазара в Турция и отам в цяла Азия, но кръвта винаги е била по силен фактор от икономиката. Затова са и националните ни катастрофи, където емоцията е водеща пред разума.

    Тиква под наем.
  65. 66 Профил на srd05575979
    srd05575979
    Рейтинг: 219 Весело

    Все пак да внимават с асфалта , че или се разлива , или хлътва , или издува...все странно поведение има !

  66. 67 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3686 Неутрално

    До коментар [#58] от "Doge":

    От Белокопитово до Каспичан са повечко. Но е вярно, че довършиха обхода на Шумен, който спестява старото трасе с така наречения 5-ти километър. Но, на пътния възел за Белокопитово си оставиха ръцете. Много тъпо измислена организация на движение и безсмислено усложняване, за да се пресекат два пътя. Там беше мястото, където шибания Божо ръси Баце с вода от свещеното аязмо в Плиска. Пък то май се оказа, застояла вода от някаква шахта...! ;)

    Бивш tww09306483.
  67. 68 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 903 Весело

    Ми да! Ако не бяха тези герпъви политици като Боко, Федоска, Лъчо Мозъка, Цецо, Цецка, Цвета, Минда, Деси, Николинка и още, и още виден техен елит, който с честност, интелект, скромност, експертност и благочестие работи неуморно вече 10 години за добруването си щяхме да ходим с цървули по калдъръма на историята. Но не би!

  68. 69 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8951 Неутрално

    Ако ГЕРБ не бяха в управлението , колко други ,много хубави неща щяха да се случат. Със сигурност щяхме да сме напуснали последното място в класацията.

  69. 70 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    До коментар [#19] от "anonim440":
    Всички последвали катастрофи са следствие от малоумието на народните представители избрали Кобурга Фердинанд за княз на България .
    Нито щеше да има оранжева гвардия на Стамболийски, нито щяха да съсекът първообраза на Бай ти Ганьо - Стамболов, колкото и да ни го пробутват като българския Бисмарк и градител на царство България , нито щеше да има нужда да влизаме в съюз с Германия за връщането на изскокни български земи втората световна.
    И много още простотии нямаше да се случат...дълга тема

    Тиква под наем.
  70. 71 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    До коментар [#27] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
    Така е , издигнаха корупцията на международни висоти , не може да им се отрече

    Тиква под наем.
  71. 72 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2409 Неутрално

    Нямат си и като нашите умно-красиви, дето само някой друг им е виновен, но не и самите те. :)
    —цитат от коментар 23 на realguru



    До коментар [#23] от "realguru":

    Гледам, че постоянно използваш думите "умно-красиви", да не би да си "глупав-грозен". И за какъв чеп бате, хора които НЕ УПРАВЛЯВАТ територията да са по виновни от УПРАВЛЯВАЩИТЕ от "ГепиГроп ЕАД"????

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  72. 73 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 2601 Неутрално

    До коментар [#67] от "Petleshev":

    участъка Белокопитово - Каспичан от автомагистрала „Хемус“, от км 337+302 до км 342+200 . Точно толкова е. Другите 3-4 км. не са магистрала, а свръзки към пъровкласна пътна мрежа.

  73. 74 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 903 Весело

    До коментар [#53] от "m17":

    Ако през 1999 г. московците и техните тукашни червени слуги не бяха докарали онова недоразумение ''височеството'', то днес територията щеше да е държава, а природонаселението народ. Цялата герпъва върхушка може да се събере на нокътя на Костов. И ще остане място.

  74. 75 Профил на Петя
    Петя
    Рейтинг: 4588 Неутрално

    Магистралата още не е готова. Тутка се цели десет и половина години. И ахааа...да я довърши Брюксел искат парите да отиват за жп проекти в големите градове.

  75. 76 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Крайно време е ББ да събере накуп лъжите си и да ги публикува.
    Ще се съберат в десет пъти повече томчета, в сравнение с ментора му Бай Тошо.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  76. 77 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#72] от "д р Чарли Мишкин от ГРУ":
    Това е един от профилите на една госпожица от БСП, която нито е умна, нито красива.
    Да ни и казвам името, че ще повърна.
    Тя поде този термин.
    Че и стихотворение написа.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  77. 78 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    Ми прав е. БСП щяха да откраднат парите още преди да е било взето решение да се строи, а ДБ щяха да ги дадат за медийна кампания в полза на ИК. Каракачанов щеше да купи още руски самолети и да се опита да върне наборната служба. При Марешки щяха да отидат за стимулиране на частния бизнес в сферата на фармацията и снабдяването с горива...

  78. 79 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    До коментар [#53] от "m17":Ако през 1999 г. московците и техните тукашни червени слуги не бяха докарали онова недоразумение ''височеството'', то днес територията щеше да е държава, а природонаселението народ. Цялата герпъва върхушка може да се събере на нокътя на Костов. И ще остане място.
    —цитат от коментар 74 на yorddj


    Ми така е. Това само хора с промити мозъци или такива, на които и да им промиваш какво, не го разбират.

  79. 80 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    До коментар [#19] от "anonim440":Всички последвали катастрофи са следствие от малоумието на народните представители избрали Кобурга Фердинанд за княз на България .Нито щеше да има оранжева гвардия на Стамболийски, нито щяха да съсекът първообраза на Бай ти Ганьо - Стамболов, колкото и да ни го пробутват като българския Бисмарк и градител на царство България , нито щеше да има нужда да влизаме в съюз с Германия за връщането на изскокни български земи втората световна.И много още простотии нямаше да се случат...дълга тема
    —цитат от коментар 70 на TzZar


    Що ги пишеш всичките тези глупости? Стамболов бил първообраза на бай Ганьо?!?! Оди си купи книгата и виж какво пише на корицата: "Алеко Константинов, Бай Ганьо". Та, АЛЕКО КОНСТАНТИНОВ се е казвал първообразът, не Стамболов, и не са го съсекли, а са го гръмнали с един голям пищов.

  80. 81 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 604 Неутрално
  81. 82 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    Още 6 мандата на ГЕП и може и да станат магистралите. Смешници. Не стига че строите бавно и некадърно, ами и се биете в гърдите с това. Вижте пътищата в съседна Гърция и Турция и тогава се бийте в гърдите. Еднокнижна крадлива хунта!

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  82. 83 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    До коментар [#17] от "selqnin":тази диспропорция е още от времето когато България е разделена на Източна Румелия и Княжество България. Източна Румелия която остава под юрисдикцията на Османската империя, се развива икономически по добре, поради отворения пазар.Икономически погледнато съединението не е добро за икономиката на Източна Румелия, понастоящем южна България защото губи излаз на пазара в Турция и отам в цяла Азия, но кръвта винаги е била по силен фактор от икономиката. Затова са и националните ни катастрофи, където емоцията е водеща пред разума.
    —цитат от коментар 65 на TzZar


    Съгласен съм с теб. Излизането от Османската империя е било огромен удар върху благосъстоянието на българите.

  83. 84 Профил на N I K E
    N I K E
    Рейтинг: 276 Неутрално

    Това е истина, на много хора не им изнася обаче !!!!

  84. 85 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4281 Любопитно

    "Голям камък хвърли- голям дума не казвай"!Но за Боцее това не важи, защото той е Премиер-Слънце!!!!!

  85. 86 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4281 Неутрално

    До коментар [#2] от "Рим":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    На 100 % съм съгласен с вашето мнение!

  86. 87 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4281 Неутрално

    До коментар [#4] от "anonim440":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Хърватия ударно строеше магистрали още преди да е станала член на ЕС-със собствени средства!!!Боце е "голям строител" с чужди пари/евросредства/!

  87. 88 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Дано Боко удържи атаките от комунистите и да завършат Хемус. Червените грабители не си мръднаха пръста десетилетия за пътищата ни. Да горят в ада и за разграбените предприятия и за болшевишките си връзки с Путинландия.

  88. 89 Профил на hashtag Нормална държава
    hashtag Нормална държава
    Рейтинг: 2677 Неутрално

    Хората асфалт не ядат. То па един Хемус, през година го ремонтират наши фирми. Айде моля ти се.
    А да говорим за провалите?

  89. 90 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 894 Неутрално

    [quote#80:"gr52"][/quote]

    Гръмнете се и двамата. Първообразът на бай Ганьо не са нито Стамболов, нито Алеко. А амбициозният невежа, решил да направи бърз келепир. Продължението днес са червените парвенюта тип Вълчо, Васко, Ники Б. и цялата кохорта олигарси-комсомолци

  90. 91 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    Не, Борисов - никога нямаше да стане, ако Пеевски не беше изпълнител!

  91. 92 Профил на Иво Желев
    Иво Желев
    Рейтинг: 367 Любопитно

    221313
    До коментар [#51] от "anonim440":

    В Сърбия магистралите са строени от български фирми и въпреки товап качеството е по-добро
    ..

  92. 93 Профил на cew08382781
    cew08382781
    Рейтинг: 23 Неутрално

    Много е далеч от Краля-Слънце!!!

  93. 94 Профил на cew08382781
    cew08382781
    Рейтинг: 23 Неутрално

    Много е далеч от Краля-Слънце!!!

  94. 95 Профил на Nick
    Nick
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#9] от "anonim440":

    чиба бе шушляк. балкан че-то беше супер колело.

  95. 96 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3686 Неутрално

    До коментар [#88] от "Мавродинов":

    "... Червените грабители не си мръднаха пръста десетилетия за пътищата ни..."!

    Хм-м-м-м...! А пък Баце все се хвали, че е завършил правешката академия и че не можем боядиса онова, което ментора му е построил. :)))

    Бивш tww09306483.
  96. 97 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2638 Неутрално

    До коментар [#65] от "TzZar":

    Нещата отиват към ПОПРАВЯНЕ НА ГРЕШКАТА :))))

  97. 98 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    [quote#80:"gr52"]
    —цитат от коментар 90 на Мавродинов
    Гръмнете се и двамата. Първообразът на бай Ганьо не са нито Стамболов, нито Алеко. А амбициозният невежа, решил да направи бърз келепир. Продължението днес са червените парвенюта тип Вълчо, Васко, Ники Б. и цялата кохорта олигарси-комсомолци[/quote]

    Аз все пак мисля, че е бил Алеко Константинов. Пише го на корицата на книгата. Този Алеко е бил някакъв много неприличен тип. В Свищов, пред читалището, има негов паметник, на който показва среден пръст на българския народ. Ако не вярваш, оди го виж.

  98. 99 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    До коментар [#65] от "TzZar":Нещата отиват към ПОПРАВЯНЕ НА ГРЕШКАТА :))))
    —цитат от коментар 97 на dejmos


    Ех, мечти, мечти...

  99. 100 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    До коментар [#37] от "мики маус":“Хайде я завършете тази магистрала...”С тази скорост - някъде през 24 век.
    —цитат от коментар 41 на Norman Granz


    и като се завърши какво ще стане.
    ще си имаме безлюдна магистрала, паметник
    на алчните мафиотски рекети на бойко борисов
    над изпълнителите. време е да нарушат омертата
    и да кажат за 30те процента, които им краде тоя боклук.
    много по-важни са струма и черно море. дееба и крадците.
    и вие гербаджиите им гласувате да ви да не казвам какво.






За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK