Цитат на деня: Политиката стана като пикник - хората отиват да се нахранят

Цитат на деня: Политиката стана като пикник - хората отиват да се нахранят

© Георги Кожухаров



Трагедията е, че политиката стана изгорена земя. В нея не влизат способните и талантливи хора, защото знаят каква съдба ще ги последва. Отиват хората като на пикник - да се нахранят, каза днес пред БНТ бившия премиер Иван Костов.


За него огромният проблем е липса на доверието във властите, което кара хората да не приемат техните предложения. За Костов доверието може да се върне само с избори.


Той обобщи, че България е сред страните в ЕС, които се справят най-лошо се епидемията и икономическата криза. Бившият премиер отбеляза също, че здравната и икономическа криза предлагат и възможности.
"Те показаха каква организация е нужна на здравеопазването. Пандемията даде и мощен тласък на четвъртата технологична революция", допълни той.


Костов предупреди и за опасността, която крие огромна морална криза в общество.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (231)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  2. 2 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2389 Неутрално

    Животът, глупако!
    Иван Костов, глупако!

  3. 3 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3688 Неутрално

    Ако, някой честен човек влезе в политиката, бързо бива вкаран " в правия път".... сс всякакви методи. За това и много кадърни хора не си помислят з атакава кариера.

    Любовта ще спаси света!!!
  4. 4 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Както винаги г-н Костов направи брилянтен анализ съпроводен с дисекция на съвременното общество - особено удачно е сравнението с пикника!

  5. 5 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Да така е затова е важно Иване да спреш да констатираш а да приизовеш хората да гласуват за личности или партйи зад който заставаш със своят личен авторитет.
    Като успешен политк и държавник.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  6. 6 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 806 Любопитно

    До коментар [#4] от "telqk":

    "Както винаги г-н Костов направи брилянтен анализ съпроводен с дисекция на съвременното общество - особено удачно е сравнението с пикника!"

    А милионите на Ваньо в КТБ имат ли отношение към Пикника?

  7. 7 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 2876 Разстроено

    Тук Иван Костов е съвършено прав и това си личи от прессъобщенията и видеоматериалите във връзка с актуалното управление , но както във всичко останало и по тази тема е редно да се подметне , че политическият клиентилизъм , не е откритие на сегашните само , а и на предишните в цялост.......тоест , целта -оправдава средствата си ! ( " Всички съгрешихме и всички вкупом излишни станахме....." - спомняте ли си кой го каза в НС преди доста години....а ефект имаше ли .....така , че....).

  8. 8 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 457 Весело

    Последно време всички икономисти завъртяват едни думички с П
    - пикник
    - пица
    Абе да не би да искат да говорят за П***ИТЕ в Политиката?

  9. 9 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 806 Неутрално

    До коментар [#5] от "dedoliben":

    "Да така е затова е важно Иване да спреш да констатираш а да приизовеш хората да гласуват за личности или партйи зад който заставаш със своят личен авторитет."

    Ако г-н Костов издигне Славчо Христов, аз ще го подкрепя. Човека за година се издигна от прост ресторантьор до мултимилионер и собственик на Златни пясъци. Такива хора ни трябват!

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1950 Неутрално

    " Отиват хората като на пикник - да се нахранят, каза днес пред БНТ бившия премиер Иван Костов. "

    Прав е!
    България е като едно голямо село, в което ако не са братовчеди (по Иван Костов), то поне се познават!
    А НИКОЙ НЕ СТАВА ПРОРОК В СВОЕТО СЕЛО!

  12. 12 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1648 Разстроено

    За съжаление нещата стоят точно по този начин!!!
    Така наречената "Българска политика" се превърна в панаир, който на практика няма общо с принципите на представителната демокрация!!!

  13. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3556 Неутрално

    Спомням си какви политици имаше в ранните години на прехода: достойни хора, интелектуалци и патриоти като Стефан Савов, Светослав Лучников, Аспарух Панов, Елка Константинова, самият Костов...

    За да се сринем оттам до индивиди, на които мястото им е, ако не в затвора, то в някой цех за поцинковани кофи, от които не се различава особено по интелект, морал и дори външен вид.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  14. 14 Профил на rkf46690675
    rkf46690675
    Рейтинг: 146 Неутрално

    ЛОШОТО Е ,ЧЕ САМО ЕДНИ И СЪЩИ ХОРА СТОЯТ В ПОЛИТИКАТА И ЯДАТ.
    ХОРА-МИЛИЦИОНЕРИ.

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1950 Неутрално

    До коментар [#10] от "telqk":

    Губиш си времето! "Вдлъбнатите" имат затруднения с мисленето, а да не говорим за логичното мислене!

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 806 Неутрално

    До коментар [#13] от "Norman Granz":

    "Спомням си какви политици имаше в ранните години на прехода: достойни хора, интелектуалци и патриоти като Стефан Савов, Светослав Лучников, Аспарух Панов, Елка Константинова, самият Костов..."

    Костов излезе най-хитър от гореизброените, само той излезе от политиката милионер.

  20. 20 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2389 Неутрално

    Иван Костов знае какво трябва да се направи, има воля и характер да го направи, но няма обществено доверие, за да пожелае да се включи отново в политиката. На голям процент от хората им е внушено, че той е съсипал хубавата ни държава. А без обществена подкрепа никакви реформи не могат да бъдат проведени. Обществото дава доверие на Слави, защото има умение и воля да прави шоу. И на базата на това е готово да му повери държавните дела.

  21. 21 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 619 Неутрално

    До коментар [#18] от "moreee":

    За кражба не знам, но осъден с присъда за лъжи при това два пъти може спокойно да се постави диагноза паталогичен лъжец. Жалкото е че не пациент на д-р Н. Михайлов.

  22. 22 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#17] от "Taiga":

    Ама на Костов ли беше шкафчето с Евро? Аз помислих, че е на Борисов. И КТБ ли Костов я глътна? Аз помислих, че е Пеевски.

  23. 23 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 806 Любопитно

    До коментар [#20] от "Fiji":

    "Обществото дава доверие на Слави, защото има умение и воля да прави шоу. И на базата на това е готово да му повери държавните дела."

    А какви умения имаше Костов преди да му поверим държавата? Пишеше хубави статии в Работническо дело?

  24. 24 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 619 Неутрално

    До коментар [#16] от "Tzar Vova Josei-ki":

    Може би сте прав - чукаш а оно дрънчи като потцинкована кофа.

  25. 25 Профил на Nelumbo
    Nelumbo
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Костов както винаги е прав! Успялата посредственост няма равна по наглост. Тя също е пандемия.

  26. 26 Профил на qid44693832
    qid44693832
    Рейтинг: 132 Неутрално

    Някак си избирателно се цитират интрвюта,онова интервю, в което имаше одобрение за политиката към Македония и отрече глобализма и либерализма, не видя бял свят.

  27. 27 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    До коментар [#23] от "moreee":

    Прав си. Лош Костов, лош! Набута ни в ЕС и НАТО, спретна валутен борд и те накара да работиш. Мноого лошо...

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 806 Неутрално

    До коментар [#22] от "wkk57607068":

    " И КТБ ли Костов я глътна? Аз помислих, че е Пеевски."

    Напиши в Гугъл "КТБ МИНА КОСТОВА" и ще разбереш.

  30. 30 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    До коментар [#26] от "qid44693832":

    Я прочети пак това интервю и виж дали има одобрение.

  31. 31 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2042 Весело

    Костов предупреди и за опасността, която крие огромна морална криза в общество.
    ▪️▪️▪️▪️▪️

    Така разбрах, че Костов е целият в бяло :))))

    "Чуждестранен агент"
  32. 32 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    До коментар [#29] от "moreee":

    Ясно, Мина Костова е фалирала КТБ. Докладвай на Каскета.

  33. 33 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2637 Неутрално

    "В нея не влизат способните и талантливи хора, защото знаят каква съдба ще ги последва. Отиват хората като на пикник - да се нахранят, каза днес пред БНТ бившия премиер Иван Костов."
    *
    Абсолютно точно! В българската политика действа отрицателен подбор. Кой умен, честен и талантлив човек с бизнес или кариера би ги оставил за да влезе в политиката?

  34. 34 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2851 Неутрално

    До коментар [#20] от "Fiji":

    Сатанизираха Костов ,за да може ДС да си осъществи сценария за мутро милиционерска държава. Пионките в сценария са царо и пъдаро. Каквото и да стане ,както и да се усер@т милиционерите -Костов е виновен,

  35. 35 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2376 Неутрално

    [quote#6:"moreee"]До коментар [#4] от "telqk":"Както винаги г-н Костов направи брилянтен анализ съпроводен с дисекция на съвременното общество - особено удачно е сравнението с пикника!"А милионите на Ваньо в КТБ имат ли отношение към Пикника?[/quot

    Морски, май лъжата ти е вградена по рождение!
    Не забравяй – лъжата е от смъртните грехове, а за всеки се плаща!

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 806 Любопитно

    До коментар [#27] от "lz73":

    "Прав си. Лош Костов, лош! Набута ни в ЕС и НАТО, "

    Не послъгваш ли малко? Към НАТО се присъединихме през 2004 г, а в ЕС - 2007 г.

  38. 38 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 840 Неутрално

    Спомням си какви политици имаше в ранните години на прехода: достойни хора, интелектуалци и патриоти като ... самият Костов...За да се сринем оттам до индивиди, на които мястото им е, ако не в затвора, то в някой цех за поцинковани кофи, от които не се различава особено по интелект, морал и дори външен вид.
    —цитат от коментар 13 на Norman Granz


    Ти не си избирал Борисов за министър-председател!
    Най-много да си го избрал за депутат.
    Ама точно „самият Костов“ избра Тиквата за Премиер.

    Нито един депутат от БСП не е подкрепял Б.Б. за Премиер.



    До коментар [#13] от "Norman Granz":

  39. 39 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#10] от "telqk":"А милионите на Мултака на републиката - ма те били от "честен" труд? А шкафчетата на банкянския бек?"Това, че другите крадат оправдава Костов, че и той е крал?
    —цитат от коментар 18 на moreee


    Ти нали не си мислиш наистина, че ако имаше нещо такова, то нямаше да е излязло наяве имайки предвид омразата на някои хора към Костов?

  40. 40 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2490 Неутрално

    г-н Костов, тя пандемията много неща показа и за здравеопазваненето (не само българското) и за политиката и за морала НО както и сам казвате, няма кой да ги види, разбере и изпълни, защото в политиката няма кадърни хора, а само хора, които искат да се наядат. Затова и.в пандемията това правят - маски, фурми, хлорикин, ваксини..плюскат и чакат хората да мрат, тамън по-малко пенсии

  41. 41 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Прав е. Днешните управляващи издигнаха корупцията до невиждани висоти и съвършенство. Иначе, в България винаги е имало корупция в 1300 годишната ни история.
    Няма да повярвате, но има доказтелства за това дори от преди 8 века.
    В писмо до цар Иван Александър от 1371 година, влашкия войвода Йоан Радул се възмущава от алчността на шефа на българската митница в днешна Централна Румъния.

    "Йоан Радул, велик войвода и самодържавен господин на цялата земя угровлахийска. Дава господството ми (в смисъл "наше височество" - б.м., П.П.) това оризмо (писмо) на гражданите Брашовски и на Ръжновците, и на цялата земя Бърсенска, като им издава господството ми хрисовул (грамота със златен печат - б.м., П.П.) според законите (правата, привилегиите - б.м., П.П.), които са имали от прародителите на господство ми, същите да имат и при господство ми. Заради това, царю Александре, този, който e твой вамеш (митничар - б.м., П.П.) в Рукер, да му заповядаш да взема вама (мито), както е според закона. А иначе да не смее да прави. И който и да бъде митничар на моста на Дъбовица [приемаме поправката на Т. Балкански тук трябва да се чете "поду" - "мост на Дъбовица", т.е. крепостта Оратия, а не "под Дъбовица" - б.м., П.П.], той също така да взема. Понеже, който би се поблазнил да взема не по закон, ще получи голямо зло от господство ми. А останалото не е (във властта) на оризмото на господството ми.

    † Йоан Радул, по Божия милост господин."

  42. 42 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2637 Неутрално

    До коментар [#34] от "hodounski":

    По-нататъшните събития го доказаха. ДС докара Симеон на бял кон да управлява един мандат, да докара правилните хора и да си вземе "неговото".
    Кога започна възходът на КТБ, Цветан Василев, Делян Пеевски и Бойко Борисов? НДСВ разби дясното и се спомина, но заедно с тях се спомина и СДС. Костов направи опит да спаси част от него (ДСБ), но сегашните му наследници играят заедно с левите в Европа.

  43. 43 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#6] от "moreee":

    Имат, ама за тях не се говори. Щото и Пеевски е набъркан там. Пък и Костов яко заглади косъма след мандата си. Да не забравяме и "Фондация за България" на Елена. Нищо, че спряха да я споменават отдавна. Още по времето на Сакс Кобурга Симеон.

  44. 44 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#7] от "Николай Бучков":

    Аха! И, "кажи си Иване, те ще те разберат"! 😀

  45. 45 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1835 Неутрално

    Ти си длъжен да правиш добро от злото, защото то няма от какво друго да се прави.
    Робърт Пен Уорън

    С този цитат Аркадий и Борис Стругацки ни въвеждат в романа си "Пикник край пътя".
    Иван Костов извървя дълъг път в политиката и извън нея и има пълното право да я коментира така. Ако не ни харесва, да я променим. Не става с хейт.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  46. 46 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 773 Неутрално

    Иван Костов знае какво трябва да се направи, има воля и характер да го направи, но няма обществено доверие, за да пожелае да се включи отново в политиката. На голям процент от хората им е внушено, че той е съсипал хубавата ни държава. А без обществена подкрепа никакви реформи не могат да бъдат проведени. Обществото дава доверие на Слави, защото има умение и воля да прави шоу. И на базата на това е готово да му повери държавните дела.
    —цитат от коментар 20 на Fiji


    Това, мисля е основната трагедия на този народ - да си гледа скъсаните и закърпени гащи, да обвинява за това лошия Костов, дето бил станал милионер - цитирайки разни кретени по-горе - и в същото време да гласуват за Ганьо, Доганьо, Пейо, Слави и пр. и пр. - които са превърнали политиката в "пикник", т. е. довели са краденето на едни невиждани висоти...

  47. 47 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#13] от "Norman Granz":

    Ха, ха, ха! Наивник! 😀

  48. 48 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1737 Неутрално

    За мен най-интересното и най-важното от това, което каза Костов е, че кризата е и възможност (чувал съм, че в китайската азбука думата "криза" се изписва" с два йероглифа - единият означава "опасност", а другият - "възможност") в две направления:

    - Реформа в здравеопазването

    - Подкрепа за ускорената електронизация на обществото

    Естествено при настоящето управление не може да се очаква никакъв напредък в тези направления. Което е известно и без да ни го казва Костов.

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    До коментар [#4] от "telqk":"Както винаги г-н Костов направи брилянтен анализ съпроводен с дисекция на съвременното общество - особено удачно е сравнението с пикника!"А милионите на Ваньо в КТБ имат ли отношение към Пикника?
    —цитат от коментар 6 на moreee


    Кога пък станаха милиони? Май като приказката дето султанът снесъл яйце...

  51. 51 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3114 Неутрално

    До коментар [#27] от "lz73":

    Нито едно от изброените не е направил Костов. Напротив
    https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/1996/11/11/1006418_bordut_-_za_i_protiv/

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  52. 52 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2851 Неутрално

    До коментар [#13] от "Norman Granz":

    ...и още Св.Малинов, Екатерина Михайлова ,Асен Агов ...Блестящи професиомалисти .Сложи до тях бай Х, Барни Ръбъл, ПКП, Тетка Цачева,фунаджийските лопати Биков,Тодоров, Ал ЙО, Гърневски. Шкембе войводата , WC-то, Джамбазки с пиратките...


    Затова сме първи в негативните класации и последни в позитивните

  53. 53 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2851 Неутрално

    До коментар [#13] от "Norman Granz":

    ...и още Св.Малинов, Екатерина Михайлова ,Асен Агов ...Блестящи професиомалисти .Сложи до тях бай Х, Барни Ръбъл, ПКП, Тетка Цачева,фунаджийските лопати Биков,Тодоров, Ал ЙО, Гърневски. Шкембе войводата , WC-то, Джамбазки с пиратките...


    Затова сме първи в негативните класации и последни в позитивните

  54. 54 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1950 Весело

    До коментар [#24] от "telqk":

    +++

    Филипинска поговорка:
    "Най-силно дрънчи, празната тенджера!"

  55. 55 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#22] от "wkk57607068":

    И мистър 10% ли е на Боко? Ох, умничките ми!!! 😀

  56. 56 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2637 Неутрално

    До коментар [#49] от "uej03527584":

    При Виденов сигурно България беше процъфтяваща с по 5 дойче марки пенсии.

  57. 57 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#23] от "moreee":

    Даже и на протестите го нямаше. Появи се, когато БСП сдаде властта окончателно. А и никой не споменава времето на Филип дългото изречение, когато тандемът Костов - Пушкаров се бяха развихрили с малко но завинаги. Защо ли?! 🤔

  58. 58 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2352 Неутрално

    До коментар [#20] от "Fiji":"Обществото дава доверие на Слави, защото има умение и воля да прави шоу. И на базата на това е готово да му повери държавните дела."А какви умения имаше Костов преди да му поверим държавата? Пишеше хубави статии в Работническо дело?
    —цитат от коментар 23 на moreee



    Костов изправи на крака България, след урагана и потопа Виденов .
    Костов даваше 13-та заплата и 13-та пенсия след урагана Виденов и то без да е имал милиарди еврофондове и 2 милиона български пчелички по света .
    Костов заяви, че Доган и ДПС са проклятието на България и когато от ДС разбраха, че Костов и тогавашните ОДС отиват на втори мандат, разиграха картата с крадеца от Мадрид и прословутите негови 800 дни .
    Останалото го знаем .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  59. 59 Профил на Араламбене му е майката
    Араламбене му е майката
    Рейтинг: 876 Весело

    Последно време всички икономисти завъртяват едни думички с П- пикник- пицаАбе да не би да искат да говорят за П***ИТЕ в Политиката?
    —цитат от коментар 8 на ЙЕИ


    Виждаш ли ги кви са мръсници? Никой не те разбра, че говориш за "ПЕРЛИТЕ" в политиката.

  60. 59 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    До коментар [#51] от "дерибеев":

    Ти да видиш?! Я пак помисли.

  61. 61 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#25] от "Nelumbo":

    И Костов е живия пример за това. Съгласен съм с теб.

  62. 62 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 619 Неутрално

    До коментар [#36] от "bse17521826":Пич ма Банския Бек поне имаше нещо зад гърба си и Все пак беше някакъв тип "Бизнес"

    Много неща има пожарникаря за гърба си, който не е гасил нито един пожар - нереализиран милиционер поради умствена изостаналост и с връзки, потомствен комунист, активен участник във възродителния процес, рекетьорски "бизнес" проспериращ благодарение на алкашите, криещ все още Партийната си книжка, генерал с пагони изпросени от Меди Доган и.т.н.

  63. 63 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#27] от "lz73":

    Валутният борд беше предложен от Виденов през май 1996 година. 500 лева за долар, при цена около триста за един $. Но неговите другарчета го бламираха. И Костов беше против. Ама много.

  64. 64 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    До коментар [#13] от "Norman Granz":"Спомням си какви политици имаше в ранните години на прехода: достойни хора, интелектуалци и патриоти като Стефан Савов, Светослав Лучников, Аспарух Панов, Елка Константинова, самият Костов..."Костов излезе най-хитър от гореизброените, само той излезе от политиката милионер.
    —цитат от коментар 19 на moreee


    Да си милионер не срамно. Но все пак ми е интересно - Колко милиона има Иван Костов? Къде ги държи? Ако са в активи - къде, кои (хотели, ресторанти, заводи, медии, други недвижими имоти, фабрики и т.н.) Колко къщи и вили има? Къде са му телохранителите, градинарите, шофьорите и т.н.? Колко луксозни автомобила и/или джипа има и какви? Изобщо по какво се разбира, че Иван Костов е милионер?

  65. 65 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2813 Неутрално

    До коментар [#5] от "dedoliben":

    Какво може да направи Костов, освен да констатира? Хората не искат да гласуват за свестни личности и качествени програми. Хората искат да дадат гласа си за спасител, който да им пробутва съмнителни политически гювечи.

    Бивш tww09306483.
  66. 66 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#28] от "jkd1564O376":

    Взе си ги тихомълком в извън работно време. Барабар с преференциалната лихва. И то повече от споменатите по разрешение 200 хил. лева.

  67. 67 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2485 Неутрално

    Спокоен и аргументиран както винаги за да бъде лесно разбран от всички Без да обвинява обобщи ситуацията в страната.

    SHADOWS of SOFIA
  68. 68 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    До коментар [#37] от "moreee":

    Виж кога и кой осигури поканите и начало на преговори...

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 619 Неутрално

    До коментар [#54] от "Tzar Vova Josei-ki":

    По-точно е като поцинкована кофа, която поставят в килийте в родните европейски затвори за облекчаване на естествените физиологични нужди.

  71. 71 Профил на Al Tikvone
    Al Tikvone
    Рейтинг: 525 Неутрално

    До коментар [#23] от "moreee":

    Ричард Ран заяви, че Иван Костов е бил може би най-добре подготвеният сред всички политици в ранните години на прехода. "Мисля че той искаше да направи нещата както трябва, но политическата ситуация не му позволи", казва той.

    "Живеехте в токсична политическа среда, в която хора с различни виждания не бяха в състояние да се обединят по важните въпроси и да постигнат компромиси за доброто на страната. Те мислят повече за себе си, идеологията и партията си. Те предпочитат да не правят нищо, отколкото да се съгласяват с противниците си. Това е тъжната истина за първото десетилетие на вашия преход, на вашата свобода", допълни Ът.

    Роналд Ът разказа, че през 1989 година са дали на Естония същия план, който са предложили и на България. "Но разликата е, че естонците го приложиха много бързо и сега те са сред най-богатите държави от бившия източен блок", коментира доктор Ът.
    По думите му отговорният за провала не е един човек или няколко души. Основният проблем според него е бил в токсичната политическа среда през 90-те в България, където политическите сили така и не са се обединили около компромис или цел. "Така приватизацията, която като план беше развита се превърна бързо в нещо порочно, което започваше по различен начин с всяко следващо правителство. Така се родиха многото фалстарти, с които приватизацията се появяваше и изчезваше преди нещата да станат сериозни в края на 90-те.

    "Ние предоставихме първоначалния си план през октомври 1990 година. Но по-голямата част от мерките, които препоръчвахме, никога не бяха приложени, а това, което все пак беше приложено, закъсня, каза Ричард Ран пред Би Ти Ви. Той добави, че тогава са обяснявали на българските политици защо се е нужен валутен борд, за да се стабилизира ситуацията, но този съвет е бил игнориран. "Какво се случи? Появи се хиперинфлацията, която ние предсказахме", заяви Рън.

    Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken Kesey
  72. 72 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#34] от "hodounski":

    Не. Костов си се издъни яко сам. И сделката с Гад Зееви не е най - характерния пример. А с Мариците?

  73. 73 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3114 Неутрално
  74. 74 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 659 Неутрално

    Спомням си какви политици имаше в ранните години на прехода: достойни хора, интелектуалци и патриоти като Стефан Савов, Светослав Лучников, Аспарух Панов, Елка Константинова, самият Костов...За да се сринем оттам до индивиди, на които мястото им е, ако не в затвора, то в някой цех за поцинковани кофи, от които не се различава особено по интелект, морал и дори външен вид.
    —цитат от коментар 13 на Norman Granz

    Покрай тези личности е имало и други. По-различни. Голяма част от тях назначени. Постепенно се появяват нови. И сред тях преобладават назначените. Новите овладяват десните партии. Обграждат се с подходящи функционери, партийни членове, симпатизанти ... Те вместо да създават и привличат хора с дясно мислене отблъскват съществуващите такива. Десните партии се превръщат в т.нар десни партии. Успешно е осъществен прехода "От 1 милион на Орлов мост до 1% на избори". Но назначените лидери продължават да са лидери. Защо не? Те изпълняват успешно задачите.

  75. 75 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2352 Неутрално

    До коментар [#22] от "wkk57607068":И мистър 10% ли е на Боко? Ох, умничките ми!!! 😀
    —цитат от коментар 55 на Vlado Nikolov



    « Мистър 10 % « се роди в жълтите тротоарни издания .
    Днес имаме не просто « мистър 10 % «, а министър-председател 100 %, при това изпълзял от миризливите СИКаджийски катакомби, но това не пречи на нашия « мъдър и трудолюбив « народ да си го избира заедно с шайката, както не пречи и на каскета да следи развоя на бандитизма, с широко затворени очи .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  76. 76 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2485 Неутрално

    До коментар [#56] от "pamela":по времето след виденов маика му и баща му на жан се редеха за леб с обикновените орица.а драгалевската лилава жука распродаде балгариа за жлъти стинки през тва време
    —цитат от коментар 69 на uej03527584


    Глупостта е непрехода!А
    Жан докара хората да живея с 5$, Засрами се . За стотинки ще ни говориш.При фалирала държава и банки изпразнени като от тайфун. Отивай в ъгъла да се срамуваш.

    SHADOWS of SOFIA
  77. 77 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3194 Неутрално

    "В нея не влизат способните и талантливи хора, защото знаят каква съдба ще ги последва. Отиват хората като на пикник - да се нахранят..."

    Най-голямото плюскане и разграбване беше по времето на Костов. Тогава и плячката беше бол. Днес какво е останало за крадене? Нищо! Трябва да бъркаш на хората в джобовете или да ровиш в килера за скритите пари за черните дни.

  78. 78 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2376 Неутрално

    До коментар [#27] от "lz73":"Прав си. Лош Костов, лош! Набута ни в ЕС и НАТО, "Не послъгваш ли малко? Към НАТО се присъединихме през 2004 г, а в ЕС - 2007 г.
    —цитат от коментар 37 на moreee


    До тук едно вярно нещо не си написал – само лъжи!
    Според теб в НАТО ни е вкарал Г. Първанов, защото той, водещият антиНАТОвец, подписа договора, тъй като беше избран за президент!
    Същото се отнася за истински крадливото старче – цар-премиер, който се интересуваше само от имоти.
    - "Кой, аз ли да искам нещо от моята родина България?"
    Видяхме – дела, дела и пак дела. За имоти!
    А за да влезеш во НАТО и ЕС, ТРЯБВА държавата да ОТГОВАРЯ НА ОПРЕДЕЛЕНИ ИЗИСКВАНИЯ! Това подготви Костов! При това в една изгребана до дъно държава.
    Нито Беров, камо ли Виденов направиха нещо по тази планина от проблеми.
    Те създадоха проблемите!

  79. 79 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 955 Весело

    Светиня Му Костов е капацитет по доверието в политиката - само той знае как от 137 депутата само за един мандат да спечели толкова огромно доверие, че да ги докара до 51.

    А, и от пикници също разбира - само за един мандат успя да спести 1,2 милиона лева или около 350 премиер-министърски заплати, все едно е бил на власт не 4, а 30 години.

    Капацитет отвсякъде! Направо светец!

    Знанието е сила, информацията - власт
  80. 80 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1737 Неутрално

    До коментар [#18] от "moreee":

    До коментар [#10] от "telqk":...Това, че другите крадат оправдава Костов, че и той е крал?
    —цитат от коментар 18 на moreee


    Приятелю "moreee", да Ви го обясня с думи прости:

    Не, това, че някй друг е крал не оправдава никого да краде. Ако допуснем, че Костов е крал това вобще не е оправдание за грабежите на Борисов.

    По този въпрос нямаме противоречие. Но има нещо друго - как на мен ми излиза балансът.

    Ако Костов е крал той направи толкова много и важни неща, че кражбата му, дори и да се докаже би изглеждала съвсем незначителна. За мен, като обикновмен гражданин балансът от управлението на Костов е положителен.

    Борисов за три пъти повече време не само не свърши ни-що, кръгла нула, ами и натвори маса пакости така, че грабежите му дори и без да се доказват изглеждат огромни. За мен, като обикновен гражданин балансът от управлението на Борисов е катастрофален.

  81. 81 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3872 Неутрално

    Иван Костов знае какво трябва да се направи, има воля и характер да го направи, но няма обществено доверие, за да пожелае да се включи отново в политиката. На голям процент от хората им е внушено, че той е съсипал хубавата ни държава. А без обществена подкрепа никакви реформи не могат да бъдат проведени. Обществото дава доверие на Слави, защото има умение и воля да прави шоу. И на базата на това е готово да му повери държавните дела.
    —цитат от коментар 20 на Fiji


    И продължават да внушават!
    Виж ги тези руски подлоги над твоя пост!
    Този рефрен се повтаря още от времето на Костов, та до сега.
    Още по-нагоре има един глупак, който говори за "милионите на Костов, които той загубил в КТБ". Толкова се е увлякъл горкия, че забравя за какви пари на ДСБ, внесени напълно редовно става дума.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  82. 82 Профил на rellaxx
    rellaxx
    Рейтинг: 397 Неутрално

    Елате на Галата да видите как дядото в огромната къща на ресторантьора на Костов, всеки ден вика по хората да минават бавно с колите си ,за да не му влиза прахоляк в палата.

  83. 83 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 959 Любопитно

    Политиката стана като пикник - хората отиват да се наядат
    ...
    А защо държите българите полугладни?

    В Русия съм! В Русия съм!
  84. 84 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2851 Неутрално

    До коментар [#72] от "Vlado Nikolov":

    ОТ 100 привтизционни сделки се вторачихте в 2 ? Ето хронологията - тези сделки са сключени от ОДС , НО делото със Зееви води мухлясалият цар ,а договорите с Мариците, за които говориш са сключени от Р. Овч.

  85. 85 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2485 Неутрално

    Светиня Му Костов е капацитет по доверието в политиката - само той знае как от 137 депутата само за един мандат да спечели толкова огромно доверие, че да ги докара до 51.А, и от пикници също разбира - само за един мандат успя да спести 1,2 милиона лева или около 350 премиер-министърски заплати, все едно е бил на власт не 4, а 30 години.Капацитет отвсякъде! Направо светец!
    —цитат от коментар 79 на pag


    И като те чу какво говориш еволюцията се скри засрамена зад ъгъла.

    SHADOWS of SOFIA
  86. 86 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#76] от "K2":

    Това го направиха другарите му и МВФ. Защото не разпродаде всичко за жълти стотинки. Или да го пари без пари. Я си припомни ветото на МВФ за помощ на банките в България! Било държавна помощ! А след фалита на "Лемън брадърз", колко банки бяха подкрепени в много държави с оправдание за социалната значимост?

  87. 87 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3872 Гневно

    До коментар [#56] от "pamela":по времето след виденов маика му и баща му на жан се редеха за леб с обикновените орица.а драгалевската лилава жука распродаде балгариа за жлъти стинки през тва време
    —цитат от коментар 69 на uej03527584


    Престанете да лъжете толкова нагло бе манипулатори долни!
    Я погледни по кое време са разпродадени на червени богаташи държавни предприятия, по кое време тези червени богаташи са натрупали парите си и от какво!
    По времето на Беров и на Виденов станаха най-големите кражби и манипулации.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  88. 88 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Весело

    До коментар [#75] от "niksan1":

    Е, в ЕС си го харесват. А българите го търпят защото комунистите били по - лоши. Според ярките герберски привърженици! 😀

  89. 89 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#79] от "pag":

    И се издъни на изборите! Супер капацитета! Защо ли?! 🤔

  90. 90 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    До коментар [#73] от "дерибеев":

    Казах помисли, а не само да прочетеш....Явно осмислянето на писан текст ти е проблем...

  91. 91 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3872 Весело

    точно па тоа дет сасипа балгариа седнал а ме учи.аи сиктир
    —цитат от коментар 49 на uej03527584


    Руския трол и от самолет ще го познаете!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  92. 92 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 1270 Неутрално

    До коментар [#64] от "petyo9":

    Много наивно, това същото можеш да го напишеш и за Борисов. Разбира се че всичко се държи чрез поставени лица в офшорни зони.

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на иванчолаков
    иванчолаков
    Рейтинг: 259 Неутрално

    Това ,за политиката и наяждането,Ванката го знае от личен опит!!!

  95. 95 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    До коментар [#84] от "hodounski":

    Не са само тези двете. Просто са най - известните. И договорите с Мариците бяха подписани в последния момент. Преди да сдаде властта на крадлив дедо. Все пак сме били по това време. Прочее, така наречената РМД приватизация беше пак по негово време. Колко приватизирани дружества работят още?

  96. 96 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 923 Неутрално

    Не да се наядат, а да се оядат !!!

  97. 97 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    До коментар [#34] от "hodounski":Не. Костов си се издъни яко сам. И сделката с Гад Зееви не е най - характерния пример. А с Мариците?
    —цитат от коментар 72 на Vlado Nikolov


    Иван Костов беше първият български премиер който заведе съдебни дела срещу Гад Зееви. Още докато беше премиер. До този момент никой в Европа не подозираше какъв мошеник е Зееви и точно благодарение на заведените от Костов дела беше осветен и по-късно признат за международен престъпник. Колкото до Мариците - това беше брилянтен и далновиден ход, който спаси (в буквалния смисъл) хората в региона от гладна смърт. В момента Мариците (1 и 3) са най-модерните ТЕЦ-ве на континента. А гарантираното изкупуване на тока по преференциални цени, което се приписва на Иван Костов го "уреди" Крадлив Дедо - Сакскобургготски. Двете "американски" Марици са в основата на енергийният суверенитет на България - единствената диверсифицирана ел.енергия, базирана на наши, родни енергийни носители. От 2006 до 2012 ядреното гориво за АЕЦ Козлодуй е поскъпнало 12 (!!!) пъти. Единствената причина поради която не е поскъпнало 150 пъти, да речем, е именно наличието на Мариците които всички плюете - кой разбира и кой не.

  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  99. 99 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2352 Неутрално

    Светиня Му Костов е капацитет по доверието в политиката - само той знае как от 137 депутата само за един мандат да спечели толкова огромно доверие, че да ги докара до 51.А, и от пикници също разбира - само за един мандат успя да спести 1,2 милиона лева или около 350 премиер-министърски заплати, все едно е бил на власт не 4, а 30 години.Капацитет отвсякъде! Направо светец!
    —цитат от коментар 79 на pag



    Виждам, че имаш всички банкови извлечения от контото на Иван Костов . Би ли ги постнал да се запознаем и ние с богатството на Командира ?
    Айде и ще те черпя една виртуална бира .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  100. 100 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    Както винаги ясен и точен. И най-страшната истина в констатацията му (която не е очевадна само за тези, които не виждат, че царят е гол) е, че в политиката не влизат "способните и талантливи хора, защото знаят каква съдба ще ги последва". Това за съжаление е присъда и не виждам как можем да се отървем от нея. Това, което се предлага на тезгяха за следващите избори, не внася и четвърт лумен светлина.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK