Цитат на деня: Не искам повече името на Николай Василев да се свързва с "Има такъв народ"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    ХХАХАХАХААХХХА. Добре че ни се разминаха. Един път и България да изкара късмет.

    Слава Україні!
  2. 2 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На това му се вика гьонсурат. До вчера номинацията им за премиер, днес нямат нищо общо. Щото Василев направи бюджета им на пух и прах.🤣🤣🤣

  3. 3 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3445 Неутрално

    ====="Само вчера получих от ГЕРБ и ДПС 12 предложения за увеличение на социалните разходи", уточни той.=======

    Обаче " пищят " ДПС /ГЕРБ, че бюджета е разточителен

    Да се смееш ли , да плачеш ли

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  4. 4 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1839 Неутрално

    До коментар [#1] от "Doge":

    И как точно ни се разминаха!?

  5. 5 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3445 Неутрално

    На това му се вика гьонсурат. До вчера номинацията им за премиер, днес нямат нищо общо. Щото Василев направи бюджета им на пух и прах.🤣🤣🤣
    —цитат от коментар 2 на oak17621787


    Не

    Гьонсурат е да знаеш, че не си прав и да твърдиш обратното .
    В случая ГЕРБ/ ДПС "реват" че бюджета е разточителен , в същото време искат още разходи

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  6. 6 Профил на Whoops
    Whoops
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Оф, какъв късмет че заради валутния борд БНБ не може да води самостоятелна парична политика.

  7. 7 Профил на Николай Георгиев
    Николай Георгиев
    Рейтинг: 1146 Весело

    Де да бях аз КарИмански
    и във касата да бръкна,
    и ботуши италиански,
    да ти купя, да подхвръкнеш...

    една Зуешка песничка от близкото минало

  8. 8 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    До коментар [#4] от "svoboden":

    По-тъп въпрос можеш ли да зададеш?

    Слава Україні!
  9. 9 Профил на fxo521082419
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Той и Николай Василев не ви иска.
    Вие ще закопаете България.

  11. 11 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2368 Неутрално

    ХХАХАХАХААХХХА. Добре че ни се разминаха. Един път и България да изкара късмет.
    —цитат от коментар 1 на Doge


    Цитат на деня: Не искам повече името на Николай Василев да се свързва с "Има такъв народ !"

    ЗАЩО ??????

  12. 12 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    А със Слави има ли нещо общо?

  13. 13 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#5:"nessarox"][/quote]

    С вас съм спорил и преди, за съжаление тези спорове са безмислени, щото вие не разбирате от доста неща ама се изказвате като голям разбирач.

  14. 14 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Само да питам, световнонеизвестният Каримански какъв точно играе в ИТН?
    Същото и за Славчо Трифонов?

  15. 15 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "oak17621787":щом си опрял до мнението на малкия мук..
    —цитат от коментар 9 на fxo521082419


    Ми то не е само неговото мнение, повечето икономисти мислят като него.

  16. 16 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Николай Василев е класа над кадрите им в момента. За жалост...

  17. 17 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    ====="Само вчера получих от ГЕРБ и ДПС 12 предложения за увеличение на социалните разходи", уточни той.=======Обаче " пищят " ДПС /ГЕРБ, че бюджета е разточителенДа се смееш ли , да плачеш ли
    —цитат от коментар 3 на nessarox



    Разбира се, напълно « случайно « мнението на ДПС и Никито съвпадат .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  18. 18 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 951 Неутрално

    Изчегъртаха го!

  19. 19 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3954 Весело

    Никито Василев ? Капацитетът на Слафчу за премиер с най - реформаторския профил ? Не може да бъде така бързо да се разлюбите !

  20. 20 Профил на Georgi Kanev
    Georgi Kanev
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Не е само Николай Василев който направи бюджета им на пух и прах.
    Мината седмица имаше един подкаст с Милен Велчев, той е по-обран в критиките си, но за него е странно в година в която се очаква разтеж, да се прави такъв огромен дефицит.

  21. 21 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    [quote#15:"oak17621787"][/quote]


    И случайно тези « повече икономисти « да са от редиците на ГЕРБ и ДПС ?
    Случайно някои да плачкат, че вече не могат да цоцкат от цицката и да пълнят чекмеджета и офшорни сметки ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  22. 22 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1400 Весело

    Те го вкараха забравеният Малък Мук отново в играта, лансираха го, а сега - зЕми го ти!?

    Ми кльопайте си надробеното!

  23. 23 Профил на Dobromir Dobrev
    Dobromir Dobrev
    Рейтинг: 19 Неутрално

    Ще разкажа реална ситуация, пък нека всеки да си направи изводите. На 3 декември м.г. сутринта, малко след 8 сутринта бях на входа на Св. Александър Невски. Отпред на площадчето се бяха събрали хората на Слави от ИТН. Приличаше на оперативка "на крак" час преди официалното откриване на парламента. След няколко минути г-н Каримански и още няколко от "отговорните фактори" от ИТН влязоха в катедралата, където ги чакаше в костюм и вратовръзка... Йордан Цонев от ДПС, всеизвестен като Ментата, а още по-известен като бивш оргсекретар на едновремешното деветдесетарско СДС. Цонев си поговори с "отговорните фактори" на ИТН - какво точно си казаха не се разбираше, защото говореха тихо, но определено се уговаряха по теми и въпроси, свързани с бъдещо гласуване и стиковаха позиции. След това се разделиха, срещата продължи не повече от 10 минути. Толкоз. Коментарите оставям на вас.

  24. 24 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2652 Неутрално

    "Не бих искал повече името на Николай Василев да се свързва с "Има такъв народ"."

    И "кого за таз прокоба ще виним"?
    Този за малко да го направите премиер.
    Нека ви е обица на ухото!
    Има грешка, има и прошка, но не бива да се повтаря.

    Judjuk
  25. 25 Профил на fxo521082419
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 821 Неутрално

    ИТН ги гони яко шизофренията.
    В конкретния случай съм съгласен с Каримански, но само в конкретния. Ако им беше минал номера с Ники Василев, или не дай си Боже с Пламенчо, дали щяха да искат да имат нещо общо?

    И изобщо как щеше да изглежда бюджета тогава?
    9% данък, непомръднати пенсии и квото остане се налива с кофата в Хемус - естествено не през заложения бюджет на АПИ, ами съвсем неочаквано през декември щяхме да сме на 5 млрд. излишък, които щяха да се похарчат с решение на Министерски съвет на 29.12...

  27. 27 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5687 Неутрално

    Този е едно от най-неприятноите лица на подмяната.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  28. 28 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 785 Неутрално

    На това му се вика гьонсурат. До вчера номинацията им за премиер, днес нямат нищо общо. Щото Василев направи бюджета им на пух и прах.🤣🤣🤣
    —цитат от коментар 2 на oak17621787


    И защо точно мнението на точно Василев за бюджета трябва да е важно?

  29. 29 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    Няма как да се забрави този гаф на ИТН. Да сте мислили, когато го предложихте . С такъв успех можехте да предложите и онзи нещастник Дянков за финансов министър или компрометирания цар Симеон за министър на горското стопанство.

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  30. 30 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Оф, какъв късмет че заради валутния борд БНБ не може да води самостоятелна парична политика.
    —цитат от коментар 6 на Whoops


    до момента, в който влезе в Еврозоната и свали борда...Защо мислите Борисов се беше затичал към Еврозоната? За да прави огромни дефицити, които да хвърля през прозореца на джипката, а ЕЦБ да ги изкупува тия дефицити. Но за съжаление на Борисов не успя да изкара на поста докато влезем в ЕЗ. Реално погледнато, искаме ли ЕЗ дългът ни ще скочи след това баснословно.. Извън ЕЗ, но вързани за еврото трябва да поддържаме дисциплина.

  31. 31 Профил на миро елена на лена
    миро елена на лена
    Рейтинг: 412 Неутрално

    Оф, какъв късмет че заради валутния борд БНБ не може да води самостоятелна парична политика.
    —цитат от коментар 6 на Whoops


    Не се радвай много, имаме примери на рухване и на валутен борд!

  32. 32 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2290 Весело

    До коментар [#2] от "oak17621787":

    Без Сталина - по сталински!
    Откриха врага с партиен билет!
    Ха кажете не е ли бил прав премъдри Соломон, като е писал преди 3000 години: "Няма нищо ново под слънцето. Каквото е ставало, това и ще става"?

  33. 33 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Интересно, как фактите за "отрицателно " време станаха други??? Я някакви по-смислени обяснения.....

  34. 34 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 62 Неутрално

    Жалко за ИТН. Тръгнаха с добри намерения, но отидоха при комунистите. Николай Василев би бил много по-добър премиер от Киро.

  35. 35 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 725 Неутрално

    Николай василев звучи много по-смислено, аргументирано и подредено от цялата коалиционна мисъл, начело с кандидата за управител на БНБ. Директно им каза, че социалистите от прехода само са си мечтали за подобен бюджет. Явно покрай сладките приказки малко хора забелязват, че новите лица са с по-леви разбирания дори от социалистите. Друго правителство вече щеше да е паднало само заради предложението за бюджет.

  36. 36 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 602 Неутрално

    До коментар [#6] от "Whoops":

    за това в голяма степен сте прав. Само се чудя за какво им плащаме гигантските заплати - и на тези в БНБ, и да не забравяме ББР, бордове, Лена адвокатски услуги и пр... милиони се хвърлят на вятъра

  37. 37 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Николай Василев и Милен Велчев са НЯКОЛКО класи над Кирил Петков и Асен Василев. Печалбата за година на Петков е около 2 мил долара, а Николай Василев има годишни приходи преди да стане вицепремиер над 50 мил. Освен това, Василев е с ясни патриотични позиции, а Кирил Петков приема западните геополитически позиции за единствено верни. Не случайно направи гаф с посещението в СКопие, за което и Радев го нахока, не съвсем вежливо. Никак не съм царист, но излагам фактите.

  38. 38 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 380 Неутрално

    На това му се вика гьонсурат. До вчера номинацията им за премиер, днес нямат нищо общо. Щото Василев направи бюджета им на пух и прах.🤣🤣🤣
    —цитат от коментар 2 на oak17621787


    Значи, не че защитавам Каримански но гледах предаването и контекстът на думите му беше друг - че позициите на Николай Василев не са позиции на ИТН, а са си позиции на Николай Василев.
    Пак без да ги защитавам ще напомня, че Николай Василев беше номиниран от ИТН за кандидат-премиер не в качеството си на член или симпатизант на ИТН, каквото той няма, а като експерт (колко и какъв експерт е - друг въпрос)

  39. 39 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Няма не искам,няма недей.Има го черно на бяло написано от Славчо - Николай Василев кандидат за премиер от ИТН.
    Между другото, Никито е с две класи над този ,известен със своята неизвестност,Каримански.

  40. 40 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Николай Василев го познаваме (не че го харесвам), но ти кой си, в Гугъл нищо не ми излиза за теб!!! :)

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  41. 41 Профил на mavro
    mavro
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Ама Николай Василев май наистина много се разсърди ,че не стана премиер.

  42. 42 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3104 Неутрално

    А името на славиту? А на плагиата? А на шнорхела?

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  43. 43 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3104 Неутрално

    Няма не искам,няма недей.Има го черно на бяло написано от Славчо - Николай Василев кандидат за премиер от ИТН.Между другото, Никито е с две класи над този ,известен със своята неизвестност,Каримански.
    —цитат от коментар 39 на kwy38371721


    Нема така да приказваш за политическия елит на нацията.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  44. 44 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1527 Весело

    аве Карамански
    ти мойш да не искаш
    ма то не е до твойто желание.
    името на Василев вие го записАхте у историята
    и вечно ша са свързва с вас
    кат кандидат на ИТН.
    нема мърдание!
    (или искаш ревизираш исторически факт??
    вапрос е дали историята тебе ша та повни
    ма него барабар с провала на ИТН сигураця!

  45. 45 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1527 Весело

    До коментар [#37] от "Dimitar Kunev":Николай Василев и Милен Велчев са НЯКОЛКО класи над Кирил Петков и Асен Василев.

    и Симеон Дянков, Кирил Ананиев - тоже!

  46. 46 Профил на Whoops
    Whoops
    Рейтинг: 724 Неутрално

    за това в голяма степен сте прав. Само се чудя за какво им плащаме гигантските заплати - и на тези в БНБ, и да не забравяме ББР, бордове, Лена адвокатски услуги и пр... милиони се хвърлят на вятъра
    —цитат от коментар 36 на bistr


    Не е така. Една национална банка има и други отговорности освен да определя основната лихва и да печата пари (опа, да облекчава количествено исках да кажа). Има банков надзор, системи за разплащане, надзор на плащанията, статистика и какво ли още не. Хубаво че не сме Швейцария - българинът ако го попиташ с един референдум ще затвори и националната банка и здравната каса и парламента за да се спестят "едни милиони" и да не вземат онези "големите заплати".

  47. 47 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5687 Неутрално

    До коментар [#31] от "Трезвеник":

    Сегашните специалист начело на държавата са напълно способни да прецакат и валутния борд.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  48. 48 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 999 Неутрално

    До коментар [#47] от "Alarmstufe Rot":

    Те са го намислили, неслучайно искат Михов начело на БНБ.

  49. 49 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5687 Неутрално

    Жалко за ИТН. Тръгнаха с добри намерения, но отидоха при комунистите. Николай Василев би бил много по-добър премиер от Киро.
    —цитат от коментар 34 на Dimitar Mogilarov


    То от Киро всеки би бил много по-добър премиер.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  50. 50 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    Язък, а той беше един от малкото трезвомислещи в цялата политическа ситуация в момента. :)

  51. 51 Профил на mnogo_smqh
    mnogo_smqh
    Рейтинг: 22 Неутрално

    До коментар [#2] от "oak17621787":

    не е гьонсуратлък, а по-скоро отричане от човек, на който дадоха възможност, но който се изложи и му лъснаха схемите преди много години... както и след дадената му възможност започна да плюе по новия кабинет...

  52. 52 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 999 Неутрално

    До коментар [#41] от "mavro":

    Не е само затова. Оплюха го соросоидите, а ИТН си замълчаха.

  53. 53 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    До коментар [#30] от "alabalko":

    И без да влизаме в ЕЗ пак може да правим големи дефицити - текущите го доказват :)

    В момента сме на на много ниски нива дълг спрямо БВП - може би първенци или на второ място е ЕС. Така че докато стигнем препоръчителната граница 60% има още доста време.

    Лошото е, че растежа чрез дълг е напомпан растеж и съответно като дойде криза той се изтрива под формата на големи спадове.

  54. 54 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 602 Неутрално

    До коментар [#46] от "Whoops":

    благодаря за коректния отговор - така е. Но да не забравяме все пак че говориме тук не теоретично за това какво трянва да правят централните банк, а конкретн оза БНБ, ББР и пр. Точно в надзора БНБ се изложи много пъти през последните години... всички помниме как Иван Искровци, другия Кирил (Христов, ли беше) и пр. кършеха ръце и се криеха при далаверата с Ктб, напр... а за далаверите пък в ББР да не говориме - за 60 хиляди лева месечно за бившия им шеф Мавродиев ? за странните заеми - дълги и с огромни гратисни периоди за големи и съмнителни фирми. !? всичко кое е у нас държавно е най-често платформа за крадене

  55. 55 Профил на Ваксиниран Петърчо
    Ваксиниран Петърчо
    Рейтинг: 639 Весело

    [quote#5:"nessarox"][/quote]

    Че опозицията да не правеше нещо по-различно по времето на ГЕРБ?
    Аре стига сте квичали, искахте да управлявате - управлявайте, опозицията ще си опонира - т'ва ѝ е работата.

    🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchev
  56. 56 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 421 Неутрално

    С подобна теза излязоха и повечето комунисти , в началото на 90-те - не искаме повече името ни да се свързва с БКП! Някои до толкова изнагляха, че обясняваха по телевизията как били излизали с плакати да искат свалянето на Тато.

  57. 57 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1405 Неутрално

    До коментар [#3] от "nessarox":

    "Само вчера получих от ГЕРБ и ДПС 12 предложения за увеличение на социалните разходи", уточни той.=======

    Обаче " пищят " ДПС /ГЕРБ, че бюджета е разточителен

    Да се смееш ли , да плачеш ли"

    Че е раздут, раздут е! Направиха още един куп министерства, щото да има постове за родата на всички в коалицията,и после, дългове и,заеми.....
    Ама ГЕРБ казват, че така и така се харчат един куп пари, така и така се предвижда нов дълг,ами поне с тези пари наистина да се помогне на хората,а не на семейство Лорер и компания, дето щели да инвестират в "иновации"!!!!
    Цените на стоките по магазините удариха рекордни цени.Цениър на някой стоки като олио, краставици, хляб......... не са били толкова високи никога!!! Били увеличили пенсиите, ама не съвсем....Щели да вдигат минималната заплата, ама на фона на рекордната инфлация,българина пак ще е по - беден от преди, дори и след увеличението (ако въобще има такова).... Хората уж щели да получат компенсации в сметките си за газ,ама пак не съвсем.... Уж има мораториум на цената на тока,а сметките на хората за ток двойни......
    Ти как мислиш, дали тия хора, които се чудят как да си платят тока,и да си купят днес хляб,се интересуват от "иновации"???
    Затова ГЕРБ правят предложения в тази посока,да се помогне на хората, които наистина имат нужда,а не да се дават един куп пари,за кефа на Лорер!!!

  58. 58 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1294 Разстроено

    ми василев казва истината - бюджет с 4.1% заложен дефицит, и то само евентуално до актуализацията лятото е най- небалансираният бюджет от жан виденов, какво сега, да кажем на черното бяло ли?!?

    хасковският тарикат асенчо ще направи дълга 100 милиарда до края на мандата и ще вика, че тва било растеж, ама прост и търпелив народ....

  59. 59 Профил на Стар козел млада върба лющеше
    Стар козел млада върба лющеше
    Рейтинг: 8 Весело

    Да се смееш ли , да плачеш ли
    —цитат от коментар 3 на nessarox


    Специално пред вас тази дилема въобще не стои. Със сигурност ще плачете и то съвсем скоро.

  60. 60 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5687 Неутрално

    До коментар [#5] от "nessarox":

    "Гьонсурат е да знаеш, че не си прав и да твърдиш обратното" .
    ***
    Това е твоят случай.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  61. 61 Профил на Златната акула
    Златната акула
    Рейтинг: 2545 Весело

    Първо, кой точно си ти, че да не искаш?
    Второ, утре като те назначат на сладкия пост в БНБ, можеш да кажеш, че не искаш името ти да се свързва с това на Славиту или Тошко, или БСП, или Маяма, или Радев... А сте овързани всички като свински черва, хаха... И толкова гадно миришете на комунизъм, че се не трае. Всяко мнение, което е различно от вашето, е... вражеско?

    Трето, ти си мижитурка, Каримански! Некадърник и блюдолизец... да не кажа друга дума.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  62. 62 Профил на nxl27679751
    nxl27679751
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Икономистите са на мнението на Н. Василев за разлика от този, който ще ни управлява банките. Поне Гечев да сложат, той знае как с прави огромна инфлация.

  63. 63 Профил на ykv43523606
    ykv43523606
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Абе тия смотани дебели полицаи защо взимат пак повече пари??!! Някой може ли да обясни? Хем са супер много, хем са супер олигофрени, хем не вършат НИЩО!

  64. 64 Профил на Златната акула
    Златната акула
    Рейтинг: 2545 Неутрално

    Като му чуеш фалцета на тоя, като го гледаш каква мека китка е, как се нагажда и мазни при всеки и всичко, докато се ослушва за някоя ясла със свежа тревица, като си спомниш как намигаше на Карадайъ и направо казваше как да гласуват в предишното НС, като си върнеш лентата на поведението му в комисиите, като знаеш, че ИТН са пътници още тази година, ОТКЪДЕ НАКЪДЕ на това ще му бъде даден най-скъпоплатения пост в държавата с власт върху банките и парите?! Откъде накъде, ще го търпим охлюва като Искров да си разиграва коня дълги години?! А?!

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  65. 65 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1405 Неутрално

    Ами това, че заплатите на депутатите се вдигат с около 14% от 01.03.2022г. Карамански каза ли го???
    И не само той де, въобще някой от управляващите,някой медия......казаха ли го, написаха ли го???

  66. 66 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 3159 Неутрално

    Той може да не иска, но това вече е факт. Цензура ли иска :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  67. 67 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Не го харесвам много Василев, но е напълно прав за бюджет 2022!

  68. 68 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#37] от "Dimitar Kunev":

    дай източници на темата "печалбите на николай василев", плс. а милен велчен по-добре не споменавай..

  69. 69 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Таман Никито беше дигнал лъжицата , ама на , нъцки .

    Защо въобще ни губите времето с политически чучела.

  70. 70 Профил на Птоломей Едно Две
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 404 Неутрално

    [quote#5:"nessarox"][/quote]

    Гьонсурат, викаш - ех, ако не пляснеш ГЕРБ под всяка статия, просто няма да си ти.
    Я, обясни, моля, как едното противоречи на дугото?!
    Щото аз съм ОК от моите данъци да се даде на асистенти на хора с увреждания, които иначе са обречени на домашен затвор, но определено не съм ОК да финансирам детските градини. Познай кое предложение от коя партия идва.
    Разбира се, че няма как да не се правят социални разходи, колко, кога и за какво е въпрос с повишена трудност, който не може да бъде решен от Асен Василев.
    Вчера Киро каза, че досега нямало чужди инвестиции, щото нямало предвидимост в държавата, и то в година, в която вдигат максималния праг на осигуровките, а през юни ще преразглеждат бюджета - смях се с глас.

    Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
  72. 72 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    Николай Василев не може да бъде тема на сериозен разговор. Многословните му излияния никога не са съдържали нещо повече от елементарни съждения от популярни икономически брошури.

  73. 73 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    До коментар [#47] от "Alarmstufe Rot":

    До коментар [#31] от "Трезвеник":Сегашните специалист начело на държавата са напълно способни да прецакат и валутния борд.
    —цитат от коментар 47 на Alarmstufe Rot


    Да припомним, че най-известният противник на валутния борд е този, който го въведе - Иван Костов.

    Отбелязвам го като факт въпреки, че никога не съм бил съгласен с неговите критики към борда.

  74. 74 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Любомир Каримански има много да учи от бате си Николай Василев докато стигне нивото и знанията му ! Слави Трифонов кога ще излезе от нелегалност и като част от управляващата коалиция ще изрази мнението си за случващото се в управлението на страната.

  75. 75 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#59] от "Стар козел млада върба лющеше":

    Специално пред вас тази дилема въобще не стои. Със сигурност ще плачете и то съвсем скоро.
    ............
    Абе, лилавите ще го усетят четвъртития.
    Скоро.
    Лошото е, че и другите ще теглим заради тяхната инфантилност.
    И би трябвало и да ги е поне малко срам. Ама нямаше да са лилави, ако познаваха такива чувства.

  76. 76 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Николай Василев и Милен Велчев са НЯКОЛКО класи над Кирил Петков и Асен Василев. Печалбата за година на Петков е около 2 мил долара, а Николай Василев има годишни приходи преди да стане вицепремиер над 50 мил. Освен това, Василев е с ясни патриотични позиции, а Кирил Петков приема западните геополитически позиции за единствено верни. Не случайно направи гаф с посещението в СКопие, за което и Радев го нахока, не съвсем вежливо. Никак не съм царист, но излагам фактите.
    —цитат от коментар 37 на Dimitar Kunev


    От къде ги изкопахте тези факти?

  77. 77 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7236 Неутрално

    До коментар [#34] от "Dimitar Mogilarov":

    Какво по-точно добро е направил Николай Василев, докато беше министър. Аз го свързвам само с едно нещо, че продаде БТК за едногодишната и печалба, при положение,че струваше 4 пъти повече.

  78. 78 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5329 Неутрално

    На това му се вика гьонсурат. До вчера номинацията им за премиер, днес нямат нищо общо. Щото Василев направи бюджета им на пух и прах.🤣🤣🤣
    —цитат от коментар 2 на oak17621787


    По - скоро на кайма - като Плана за възстановяване.

  79. 79 Профил на tsefan_92
    tsefan_92
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Щом дигат бюджета за полицията- няма да се опитвам да направят реформи, а да ги спечелят на своя страна и да се окопаят. Само притъпиха протестното желание у хората. Мисията изпълнена....

    Да изринем ГРОБ-авите комунисти с 200! Да си върнем държавата!
  80. 80 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    До коментар [#61] от "Непукистка":

    Първо, кой точно си ти, че да не искаш?Второ, утре като те назначат на сладкия пост в БНБ, можеш да кажеш, че не искаш името ти да се свързва с това на Славиту или Тошко, или БСП, или Маяма, или Радев... А сте овързани всички като свински черва, хаха... И толкова гадно миришете на комунизъм, че се не трае. Всяко мнение, което е различно от вашето, е... вражеско?Трето, ти си мижитурка, Каримански! Некадърник и блюдолизец... да не кажа друга дума.
    —цитат от коментар 61 на Непукистка


    Този ла...уреат явно си въобразява, че има още идиоти, които не са разбрали, че Н. Василев беше грозно употребен от славчовците, на съответния етап от сценария за бетонирането на РР като самодържец (отделен въпрос е къде му беше акъла тогава на Н. Василев). Сега видиш ли, "супердесните" депесарски проксита силно се засегнали, че Василев им направи бюджета на салата. Ами, напълно прав е да пита къде са 9 млрд за 9 дни (което явно никак не безпокои будото журналистическо съсловие). Прав е Василев и че такова чудо да се харчи 48% от БВП не е било и при най-червените правителства! Както не е било и 8% дефицит, и то при такава инфлация! На прогнозите им за инфлацията и за растежа и децата се смеят. Социално слабите обаче ще има да реват с двата процента, които им се падат от тлъстия "социален" бюджет. Финансовата стабилност, ниската задлъжнялост и еврозоната отидоха на кино - ясно е като бял ден, ако спешно не се разкарат тези паразити, омотани взаимно в далаверите и пазарлъците си. Демокрацията и тя в кома...
    А Каримански се точи за БНБ! Егаси пошлия виц!

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
  81. 81 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 882 Неутрално

    Тоя Николай Василев отдавна трябваше да го обесим, заради цирковете с БТК харизаха я на мафията за без пари за некакви мизерни 220 млн евро, а той лично беше пропуснал да напиве в договора, че девидента з предходната година следва да се палти на правителството, наложи се да се съдим за едни 50 млн лева, които следваше без проблеми да влезнат в бюджета, а в същото време му плащахме самолетните билети да ходи до Унгария да си доучва, аз щях да гласувам за Славито, ама като говидях този мошенгия покрай тях се насочих към Възраждане...

    Когда орда наёмников Европы За Бонапартом вторглась зло творя, На бой кровавый весь народ поднялся За отчий дом, за веру, за царя Сначала наше войско отступало, Ведь супостатов вдовое против нас. Но это было только лишь начало И вскоре свет для ворога погас
  82. 82 Профил на uporit
    uporit
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Той и Николай Василев не ви иска. Вие ще закопаете България.
    —цитат от коментар 10 на НеКой

    Кой беше Николай Василев, че не мога да се сетя?!
    Не беше ли едно крадливо джудже Хаяско от "царското" правителство?
    Апропо, на боб ли гледаш или на карти, че такива глупави предсказания ръсиш?

  83. 83 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2652 Неутрално

    "Николай Василев и Милен Велчев са НЯКОЛКО класи над Кирил Петков..."
    До коментар [#37] от "Dimitar Kunev":

    Не ровете в боклука! Там има само отпадъци.

    Judjuk
  84. 84 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 1906 Неутрално

    Че вие си го свързахте сами,бе , Николайчо. Трезво мислещите хора го свързват с ДПС.

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  85. 85 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 879 Неутрално

    На това му се вика гьонсурат. До вчера номинацията им за премиер, днес нямат нищо общо. Щото Василев направи бюджета им на пух и прах.🤣🤣🤣
    —цитат от коментар 2 на oak17621787


    Точно казано!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  86. 86 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 547 Неутрално

    Късно е либе за китка. Един път топнал чушката - няма път назад.
    Ще си го носите Малкия Мук. А е такъв нагаждач тоя, че просто нямам думи.
    Има акъл, но е фурнаджийска лопата. Не знам кой го реанимира, но беше умрял от глад!

  87. 87 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 547 Неутрално

    До коментар [#23] от "Dobromir Dobrev":

    Ментата е акъл. Този човек ако работеше за България цена нямаше да има.

  88. 88 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 547 Неутрално

    До коментар [#58] от "carmello":

    Би ли ми дефинирал балансиран бюджет? Не че ми харесва предложеният сега. Но простичка дефиниция.
    Бюджет как се прави? Имаш няколко направления - социални, държавна администрация (тук може да влязат и инвестициите в ДА - компоти, инфрастктура за ИТ и управление), имаш подръжка на инфрастктура - язовири, разните му централи и прочее, пътища .. Да ти кажа, най-сладко е да си финансов министър. Питаш премиера - ще харчим или не? Ако харчиш - пораздуеш малко. пирамидална структура - разполагаш с толкова пари - по прогноза. Винаги има грешка, но не е кой знае колко голяма при сегашните прогнозни методи. Същото и ако няма да харчим! Тогава е още по-лесо - просто казваш н всяко нещо "НЕ".
    Не мога да ви разбера. Икономисти!!!
    Пирамидалната структура в един бюджет се основава на няколко неща - 1. екип. 2. статистика за изминали периоди. 3. политика на новото. 4. Най-важното - Колко ще откраднем.

    Инфлации и прочее са зад борда - никой не го интересува, стига да не срине всичко, както при Виденов.

  89. 89 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dr_Doolittle":

    Дянков беше добър министър на финансите.

    Изложи се с някои необмислени публични прояви (постната пица), но беше честен и разбираше от материята





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK