Цитат на деня: Българската армия се е превърнала в един съветски музей на въоръжението

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    Може и така да се каже.

    Слава Україні!
  2. 2 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    А България се превърна в музей на комунистически орки, както казва Димитър Димов.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  3. 3 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 189 Весело

    Е как да приключи, като другарите милеят по нея?

  4. 4 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    А Радев къса билетчетата за музея

  5. 5 Профил на atropin
    atropin
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Вместо да купуваме нова ние наливаме пари на братушките за "ремонти". Аз лично съм по-спокоен когато небето ни се охранява от западни изтребители, вместо от родните МиГ-ове.

  6. 6 Профил на pak_pitam
    pak_pitam
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Този докога ще се упражнява върху гърба на Българската Армия ?

  7. 7 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 714 Любопитно

    "Трябва ни ускорена модернизация, с която да приключим с тази любов към съветското въоръжение", добави Мирчев."

    Това да го видя, няма да го повярвам. Поне докато Радев е президент, а Нинова вицепремиер!

    Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!
  8. 8 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 881 Неутрално

    На първо място е енциклопедия за съветско мислене :)

  9. 9 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 223 Неутрално

    Едно нещо стана ясно от войната - танкове и самолети са нужни, но на един втори етап за нашата армия. Още днес можем да си позволим закупуването на дронове и пехотни противотанкови и противовъздушни комплекси. Украинците разказват играта на руските трошляци с байрактари, джавелини и стингъри. Първо това да купим, после да мислим за тежко въоръжение.

  10. 10 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    Точно такае...Благодарение на наведени и зависими "политици" отгледани и купени от Кремъл

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  11. 11 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5837 Неутрално

    Още когато се гърчех в родната казарма преди 35 години, имах чувството че наистина съм в някакъв съветски музей на въоръжението. Още тогава имаше някакви разпадащи се машинарийки, които изискваха постоянни ремонти...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  12. 12 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Този докога ще се упражнява върху гърба на Българската Армия ?
    —цитат от коментар 6 на pak_pitam


    Ако наричаш армия шеба шкембе безделници - може и вечно. България има пародия, русофилски сбирщайн, който нарича армия.

  13. 13 Профил на ThePal
    ThePal
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Ивчо дали е ходил войник ? И дали са му намерили каска ?!?

  14. 14 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 981 Разстроено

    Ми и аз предлагам да си вземем ескадрилата, която предплатихме...Ама САЩ са на друго мнение.. Предполагам след 5-6 години, ако времето позволява и условията са благоприятни...

    Sic transit gloria mundi
  15. 15 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2934 Неутрално

    Това хубаво от Мирчев, но не чух никой от ДБ да се противопостави в правителството и дали изобщо някъде е била обсъждана обявената от Петков срамна позиция относно неоказването на военна помощ, при това в присъствието на дошлия на крака шеф на Пентагона. Искам да знам как е била съгласувана тази позиция и коя партия какво становище е заела? Изобщо имало ли е съгласуване или Петков си самодейства?

    Сега тия дърти съветски самолети и още по-дърти съветски ракети спокойно можем да си ги заврем там, а на челата ни ще грее срамът, че в момент когато се е искало кураж и общочовешка позиция ние пак сме се огънали и накатали на четири.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  16. 16 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 981 Разстроено

    До коментар [#9] от "yanakiev6":

    Като гледам как им "разказаха играта" предлагам да се насочим към друго въоръжение..

    Sic transit gloria mundi
  17. 17 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    Всичко е в главите на хората, после идват оръжията. Ако армията ни е пълна с русофилска паплач, ако ще и десет хиляди най-модерни Ф-ки да имаме от тях няма полза.

  18. 18 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 714 Любопитно

    До коментар [#11] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Още когато се гърчех в родната казарма преди 35 години, имах чувството че наистина съм в някакъв съветски музей на въоръжението. Още тогава имаше някакви разпадащи се машинарийки, които изискваха постоянни ремонти...
    —цитат от коментар 11 на Незнайко в Слънчевия град


    Аз съм бил мако по отдавна, но бяхме шашнати когато видяхме, че част от камионите са ЗИС и ЗИМ... (За младите - ЗИС завод имини Сталина, ЗИМ - завод имини Молотова, т.е. производство преди 1953 г.).

    Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!
  19. 19 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 926 Неутрално

    Още когато се гърчех в родната казарма преди 35 години, имах чувството че наистина съм в някакъв съветски музей на въоръжението. Още тогава имаше някакви разпадащи се машинарийки, които изискваха постоянни ремонти...
    —цитат от коментар 11 на Незнайко в Слънчевия град


    Така беше наистина. Случвало ми се е като ни вдигнат "по тревога" и трябва да се изнасяме на позиции (на около 60 км от поделението), от тръгналите да речем около 70 машини, на позициите пристигат (след 3-4 часа) към 40 - 50. Останалите закъсали по пътя. И това в мирно време.
    Още тогава съм си мислел, че при такава военна техника - по-добре, Бог да пази България!

  20. 20 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 777 Разстроено

    Войната в Украйна е поредното доказателство че народ който не иска да бъде покорен е непобедим.А с такъв офицерски състав , с такъв народ и най вече с такъв президент каквото ще оръжие да имаме всеки ще ни завземе , а ако са северно азиатските орки ще ги посрещат с хляб и сол.

  21. 21 Профил на putin_kaputin
    putin_kaputin
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    Президентът ни и той е атрибут от Музея на Съветското Наследство!
    –––––––––––––––
    А. бе! Кой го избра?

    Fu*k Your Opinion
  22. 22 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    Сигурен съм, че американците нарочно не дават самолетите, защото не вярват на нашите военни. Как ще дадеш модерна вонна машина на руски подлоги.

  23. 23 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2934 Неутрално

    Пословични сме с робското си поведение при това допълвано от заразна андрешковщина. Така както сме свикнали все даром да получаваме даром свободата си, така и постъпихме сега със сигурността си. Имахме един единствен исторически шанс да бъдем полезни с малкото и по принцип ненужно въоръжение с което разполагаме. Ние пак изпуснахме влака докато се оглеждахме накъде духа вятъра. Сега тия музейни експонати ще отида за скрап.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  24. 24 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5837 Весело

    До коментар [#18] от "Nil satis nisi optimum":
    До коментар [#19] от "the_librarian":
    Абсолютно вярно. Потвърждавам от името на набор "УВО'88".

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  25. 25 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    До коментар [#19] от "the_librarian":

    70 са тръгнали, а колко не са запалили?

  26. 26 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5837 Неутрално

    До коментар [#20] от "lout66":

    И вазелин...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  27. 27 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    До коментар [#18] от "Nil satis nisi optimum":

    И заводите за тях взети от гермаците като трофейни.

  28. 28 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2789 Гневно

    "Българската армия се е превърнала в един съветски музей на въоръжението"

    Да ни пази Бог българската армия да не стане такова гробище на съветската техника както сега е в Украйна.

    подпис
  29. 29 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5837 Неутрално

    До коментар [#18] от "Nil satis nisi optimum":И заводите за тях взети от гермаците като трофейни.
    —цитат от коментар 27 на evtimvz


    Всъщност, ЗИС-овете са Студебейкър, получени от Щатите през Втората световна война. Върху тях са знаменитите "Катюши". Руснаците ги копират и започват да ги произвеждат под марката ЗИС.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  30. 30 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2428 Неутрално

    Много добро определение за техническото състояние на армията ни!

  31. 31 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2789 Весело

    Сетих се!!!!!

    За какво са ни оръжия. Ние сме русофили и който и да ни превземе пак братушките ще ни освободят........... за трети път.

    подпис
  32. 32 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    То първо да се отървем от съветските елементи в мисленето на "народа", както е модерно да се казва напоследък, после от съветската техника

    Не ме търсете преди обяд
  33. 33 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Байрактари и ракети ни трябват. Талибаните и украинците показаха, че ако нямаш намерения към чужда територия, самолетите са ненужно “удоволствие “.

  34. 34 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1904 Неутрално

    "Българската армия се е превърнала в един съветски музей на въоръжението"

    Спасибо, Бойко! Ждем тебя в Барвихе.

    Твой Володя.

  35. 35 Профил на робин от Крузо
    робин от Крузо
    Рейтинг: 383 Весело

    Хммм... браво Ивайло, от десетки години не гласувам, дори и в годините от 1968 до 1989, когато гласуването ужким Не беше задължително (дъртаняните като мен знаят какво искам да кажа), но все повече заради теб и Христо, а него дори и само за това, че заби българското знаме до сарая на Доган, ми ставате симпатични. Желая ти, желая ви Успехи!
    Поздрави от Isla Robinson Crusoe.

    Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
  36. 36 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1185 Неутрално

    Какъвто пРезидента такава и войската. Язък ни за миналата бойна слава.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  37. 37 Профил на serena
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1332 Неутрално

    Всичко е в главите на хората, после идват оръжията. Ако армията ни е пълна с русофилска паплач, ако ще и десет хиляди най-модерни Ф-ки да имаме от тях няма полза.
    —цитат от коментар 17 на Yard


    Извода, който си направихме за путинофилите, е че голяма част са умствено ограничени. Като се и ма предвид, че и военните са умствено ограничени, предвид образоваността им, може да се направи извода, че армията е пълна с русофилска паплач. Добре е обаче, че тази паплач освен да пълни търбусите и да произвежда най-скъпия продукт нищо друго не умее. Освен да чете на кппейкин глупостите нищо друго не прави.

  39. 39 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1185 Неутрално

    Както беше казал някой у нас политици бол, но държавници няма. За това сме на този хал, защото все чакаме месии.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  40. 40 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8474 Неутрално

    Помислете рационално. Самолетите ни не могат да летят без помощта на Русия за да се използват срещу Русия(тя ни е обявила за неприятел официално, само Нинова не знае). Не могат да летят заедно с други самолети на НАТО (ще се разпознават като враг). Поддръжката им е алогична от военна гледна точка, освен да се използват за канал за влияние и да не забравят пилотите как се лети. За последното да направим сметки. Българските пилоти не летят достатъчно и затова летят в постоянен риск. Ако парите, които ги даваме на Русия за поддръжка ги даваме нашите пилоти да се учат на Ф-16, те ще имат 10 пъти повече натрупани часове полети отсега, а другите ни съюзници ще покрият небето докато дойдат нашите самолети.
    Кому е изгодно да се запази старата ситуация?
    1. На агентите на влияние в България, те печелят от Русия
    2. На Русия. Те искат да имат слаб противник (помните, че сме обявени от нея за враг, нали?)
    3. На политиците, които ще загубят русофилските изблици, създадени от тях самоте
    Затова да действаме.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  41. 41 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 750 Неутрално

    Беше пропуснат огромен шанс с посещението на американския министър на отбраната (веднаж на 25г.) за модернизация ня армията, ако бяхме дали военна помощ за Украйна.Можеше например да поискаме приоритет на нашата заявка за Ф-16 пред заявките на други страни и за много други преимущества.
    С такъв премиер , с такъв президент такава армия.

  42. 42 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    Точно такае...Благодарение на наведени и зависими "политици" отгледани и купени от Кремъл
    —цитат от коментар 10 на Willy Messerschmitt

    ": Българската армия се е превърнала в един съветски музей на въоръжението "

    Иво Мирчев - тялото е бил войник ?????

  43. 43 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 686 Неутрално

    "Трябва ни ускорена модернизация, с която да приключим с тази любов към съветското въоръжение", добави Мирчев."Това да го видя, няма да го повярвам. Поне докато Радев е президент, а Нинова вицепремиер!
    —цитат от коментар 7 на Nil satis nisi optimum


    Само че ако правителството на ББ не беше провалило конкурса за изтребителите за да възложи в пълно противоречие с предварителните условия поръчката на американците сега точно щяхме да сме получили първата партида "Грипен"-и. При това с договор за офсет, при който да получим ноу-хау и лиценз да ги ремонтираме при нас. Сещаш ли се кой беше за "Грипен"-ите и защо сделката отиде другаде ? Радев може да не се харесва, но в случая подходът му беше напълно професионален и практичен. Когато си купуваш такива скъпи играчки трябва да мислиш и как ще ги използваш. При два пъти по-висока цена на летателен час Еф-ките ще летят колкото сега летят МиГ-овете ни, само че не защото ще са неизправни, а защото ще си броим доларчетата за обслужване.
    Дано не съм прав и пилотите ни най-сетне да имат възможност да придобият и поддържат реална квалификация. Защото при сегашното ниво на практика видяхме през лятото какво стана с пилота, за когото твърдяха че бил най-опитния от всички. С такъв летателен стаж нашите и на F-35 да летят руснаците ще ни унищожат авиацията още в първия ден.

  44. 44 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 686 Весело

    Беше пропуснат огромен шанс с посещението на американския министър на отбраната (веднаж на 25г.) за модернизация ня армията, ако бяхме дали военна помощ за Украйна.Можеше например да поискаме приоритет на нашата заявка за Ф-16 пред заявките на други страни и за много други преимущества.С такъв премиер , с такъв президент такава армия.
    —цитат от коментар 41 на dlagnikov


    Човече, досега не сте ли разбрал че Москва, пардон Вашитгтон ! не вярва на сълзи. Съюзник, не съюзник, натегач, не натегач - ела с парите напред и тогава ще видим.
    Приоритети, преимущества ... не бъдете наивен !

  45. 45 Профил на qid44693832
    qid44693832
    Рейтинг: 191 Неутрално

    Още когато се гърчех в родната казарма преди 35 години, имах чувството че наистина съм в някакъв съветски музей на въоръжението. Още тогава имаше някакви разпадащи се машинарийки, които изискваха постоянни ремонти...
    —цитат от коментар 11 на Незнайко в Слънчевия град


    Прав си наборе, аз бях в поделение, което правеше мобилазация на 4 години, а през това време се подготвяше "техниката", когато дойде денят Х, 30% от "техниката" не запали.

  46. 46 Профил на kustodin
    kustodin
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Всичко е в главите на хората, после идват оръжията. Ако армията ни е пълна с русофилска паплач, ако ще и десет хиляди най-модерни Ф-ки да имаме от тях няма полза.
    —цитат от коментар 17 на Yard


    Прав сте - това се случи в Мосул с ИСИС и в Афганистан - въоръжение без дух не работи.

  47. 47 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1422 Любопитно

    Ма какво има да се чуди човек за руската военна техника, тя си е пълна скръб/скрап. През 88-ма служих в Елхово и на въоръжение имахме... молотовки (по-старите знаят за какво идв реч). Не палеха и не вървяха, ама всяка пролет и есен се обслужваха (каквото и да си мислите за това), демек боядисваха с отровно зеленото на военните. При "тревога" ги влачихме на буксир с други камиони до заставите в Странджа, че нямало как, водели се били на отчет... И това във времето, когато си мислехме, че имаме силна армия. А се оказа, че сме имали само старо желязо и тук-там по някой танк Т-55, "модерна работа"...

  48. 48 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2999 Неутрално

    "Трябва да вземем ескадрила F-16 от партньорите ни в НАТО и да подготвим пилоти за тях." Само дето тези които бяха изпратени на обучение от котилото на Радев са скъсани на изпитите след обучението. Елитът на армията не става защото е подбиран от... такива като Радев. Военните пенсионери летящи на МИГ29 не стават за Ф16. ВВС е шуробаджанашка пасмина.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  49. 49 Профил на Форд Префект
    Форд Префект
    Рейтинг: 572 Неутрално


    [/quote]


    [quote#24:"Незнайко в Слънчевия град"]До коментар [#18] от "Nil satis nisi optimum":До коментар [#19] от "the_librarian":Абсолютно вярно. Потвърждавам от името на набор "УВО'88".
    —цитат от коментар 19 на the_librarian


    А аз от името на набор "Уво" 81. :)

  50. 50 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 939 Неутрално

    Резултат от безхаберие и далавери, кугари, френски катери и друга ненужна
    техника, безпланово и хаотично въоръжаване без ясна цел !!!

  51. 51 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1260 Неутрално

    До коментар [#48] от "Корки":

    Воения министър не е отворил и дума за реформа.
    А армията ни има повече генерали и чиновници отколкото войници !!!

  52. 52 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1951 Любопитно

    Г-н Мирчев явно замести един друг в политиката, Шиши?

    Каква е връзката между "зелената сделка" и българската армия? Никаква, факт!

    Тогава защо г-н Мирев взема отношение?

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  53. 53 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1951 Весело

    Току-що чух по новините, че предплатените на САЩ самолети ще получим чак към 2030 г., страшно партньорство, няма що!
    —цитат от коментар 37 на serena


    САЩ са ни сериозни партньори, не могат да ни лъжат кат пладнешки!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  54. 54 Профил на cfs34668776
    cfs34668776
    Рейтинг: 152 Неутрално

    Давайте му пушката и да заминава в Украйна.

  55. 55 Профил на Lord Elrond
    Lord Elrond
    Рейтинг: 283 Неутрално

    искам да го видя този шиши да тича в пълно бойно. Врагът ще се спука и ще умре от смях.

  56. 56 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3397 Неутрално

    До коментар [#19] от "the_librarian":70 са тръгнали, а колко не са запалили?
    —цитат от коментар 25 на evtimvz


    Спомням си едни камиони "Прага", стояха едва ли не трупчета, и преди големи учения (трябваше да ги изкарат) с бензинови горелки подгряваха картерите им.

  57. 57 Профил на Герберска Мутра
    Герберска Мутра
    Рейтинг: 216 Неутрално

    А пък Мирчев се е превърнал в символ на българския воин :-) с тая стройна и фиргури му личи че е спец по армейските въпроси и със тях става и с тях ляга а по-средата тава с депутатски кИфетета





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK