Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ако не беше Сталин , България щеше да е свободна демокрация и поне на нивото на Гърция. Но СССР ни върна 100 години назад. Така ,че няма по-велико събитие за България в последните 100 години от членството ни в НАТО и ЕС.
Ако не беше СССР нямаше да има национални предатели, като Георги Димитров да създадат "македонска нация" и щяхме да намерим начин да се обединим един ден. Вън от България!
България е била в шестицата на най-бързо развиващите се държави в Европа преди Втората световна война. След това тук идва СССР. През 90-та година 80% от външноикономическия ни обмен е с СССР, за разлика от Източна Европа, където е около 30%. Именно затова не може да се оправим и досега.
Защо Мутрафонова е още в Бг, след като нашият посланик в Моску беше прибран?! Като не ще да си ходи сама, да бъде прогонена - има го във Виенската конвенция! И защо медиите ни разпространяват абсолютни простотии на невежи блядове - като твърди глупости Мутрафонова отново изпитва нервите на Външно, което най-после трябва да я изрита окончателно - поводи бол!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Как е възможно тая загубила свякакво чувство за чест държава да търпи този профанизиран и радикализиран комунист - Митрофанова, да я унижава всеки божи ден? Кириле, къде си бе, къде спиш? Изгони я! Не се търпи вече!
Да, вие комунистите бяхте идеалният сателит на болшевишката империя! И на два пъти се опитахте да"слеете" Бг със СССР ! Всеки може да си представи какво щеше да ни чака при Бутчъра Путя сега....
Ако не беше Сталин , България щеше да е свободна демокрация и поне на нивото на Гърция. Но СССР ни върна 100 години назад. Така ,че няма по-велико събитие за България в последните 100 години от членството ни в НАТО и ЕС.
Ще оставя настрана думите на това руско уродливо същество - те нямат нужда от коментар, но искам да обърна внимание на нещо друго, свързано с путинофашистката пропаганда. Тя се извиси до нови висини, обявявайки лозунгите против войната от вида "Не на войната!" за "нацистки". Руския призив бил "за мир!" Това има последица, на която е добре да обърнем внимание. Путиношашистите се опитват да организират прояви под надслов "за мир". "За мир!" разбира се е лозунг зад който всеки би застанал, но в случая с него се опитват да оправдаят геноцида, който извършват в Украйна и да примамват съмишленици.
Нашата държава ще се задъха да помага на осиротели и гладни бежанци… тая бабушкера тръгнала да философства надявайки се да оправдае агресията на собствената си страна. Ко? Не!
"Цитат на деня: Ако не беше СССР, България щеше да остане само в Софийска област"
Ако това е вярно то само доказва, че някога управляващата върхушка руснаци е имала я съвест, я здрав разум. Частично и избирателно разбира се, но все пак е имало. Нещо, което очевидно липсва сега.
Ако не беше България, още щяхте да пишете с клечки и чертички и нямаше да има не само Русия и СССР, а само останки от Златната орда из Московските блата на облечени в кожи аборигени.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Хммм... мисля, че българскто правителство е длъжно, след това изказване на посланика на Русия, да прекрати дипломатическите и правомощия и да я изгони от България. Уважение за руско-турската освободителна война, но поредицата недопустими изказвания на които и да е дипломат от чужда страна в България, трябва да понесе незабавно съответната реакция от подобна дипломатическа провокация. Поздрави от Isla Robinson Crusoe.
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Хакерската група ”Анонимните” публикува 35 000 секретни файла на Централната банка на Русия, като по този начин потвърди информацията от четвъртък, че финансовото ведомство е било подложено на кибер-нападение.
Въпреки, че оттам отрекоха пробив на системите си, в профила на "Анонимните" в Туитър се появи публикация, в която са посочени линкове към услуга за съхранение в облак и хостинг на файлове. Информацията, която се изчислява на 28 гигабайта, е разделена в две папки. Текстовете са на кирилица, уточнява БНТ. След преглед на малка част от тях става ясно, че това са фактури, банкови извлечения, имена на акционери на различни банки, банкови лицензи, имена и адреси на високопоставени клиенти. На 25 февруари, ден след решението на Кремъл за специална военна операция в Украйна, "Анонимните" обявиха война на руското правителство.
Ако не беше СССР Германия щеше да спечели войната, а ние да бъдем от страната на победителите. По-скоро щяхме да добавим територии. Северна Македония щеше да е при нас. Оттам насетне никой не може да знае какво щеше да се случи в Европа. Едно е сигурно Германия с армия трудно щеше да държи под контрол тази огромна територия. Нямаше да има ОФ, народен съд и щяхме да сме монархия с български цар още време. Тая тьотка що не спре да се излага.
Тая руска свиня вече започна да изнервя. Колко още глупости трябва да наговори, за да я удостоят с "персона но нграта" и да я екстрадират? Как може българите да сме така слабохарактерни и да позволяваме на една нагла рускиня да ни унижава по такъв начин? Подлоги сме били, Русия ни освободила даром, Русия ни дала това, Русия ни дала онова, българите не одобрявали политиката на правителството си...
Каква е тая кранта, че ще ми казва тя на мене, българина, кого са почитам, каква политика да подкрепям и какво правителство искам? Не само, че подкрепям правителството в атланчиеските му действия, но и искам още от същото. И ако фактът, че съм прозападен демократичен човек означава, че за тъпата рускиня съм "американска подлога", ами, нека бъда. И ще бъде два пъти по-голяма "подлога", докато последния нагъл руснак от Пасоля не бъде изхвърлен ритници. Сега пък СССР ни дали Добруджа, СССР ни дали територията извън София... Тая каква водка пие? Явно не й действа добре. То все бива исторически абсурди и потресаващи руски халюцинации, ама тоя спирт й е изгорил последната мозъчна клетка на дрОгарката.
Призовавам всички нормални хора да започнем безсрочен протест през Пасоля, придружен с безсрочен палатков лагер около цялото посолство докато Русия не напусне пределите на Украйна. И нека всяка улица около Пасоля да бъде накичена с украински и български знамета. Всеки тротоар и всеки асвалт да бъде нарисуват в синьо и жълто. Нека всеки руснак в сградата да се чуди дали се намира в София или в Киев. Колкото до дрОгарката - убеден съм, че дните й като посланик се броят на пръстите на едната ръка.. Тя вече пресоли манджата.
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Петков трябваше още след първото изказване да я изгони, а междувременно да демонтира Моча. Пп. През цялото време обаче си мисля, че това не е самоинициатива на Митрофанова, защо обаче така са й наредили, аз поне не смея да кажа.
Ситуацията на България тогава много прилича на Беларус в момента, тази разлика , че Хитлеристка Германия е била значително по силна от Русия сега. В момента света би се сарадвал на един майдан срещу Лукашенко (да се смени ориентацията на Беларус) и никой няма да им търси територии. Може би в един момент Украйна ще поиска репарации от Беларус заради нападението от тяхна територия, но дотам. Т.е. Митрофанова лъже като рязорана.
Ако не бяха САЩ и Уудроу Уилсън през 1919 г. и Софийска област нямаше да остане в България. След като българската армия успя да изгони руските натрапници през Дунав, и да допринесе за излизането на Русия от войната на драматичната дата - 3.03. с подписването на Брест-Литовския мирен договор. СССР бил спасил България, както "спаси" Финландия, Балтийските държави, Полша през 1939 г., после спаси Чехословакия през 1968 г., Унгария през 1956 г., а сега спасява Украйна. И след спасяването никой не иска и да чуе за Руски спасители. Абе тези наистина са полудели масово, какво й става на тази жена. Това е поведение на пълни комплексари, постоянно да се взират в историята, да премълчават факти, които не ги устройват, и да тикат други, които ги устройват. Тази държава е станала огромна психиатрична клиника, с тази разлика, че лудите там са не само депресирани и агресивни, но и тежко въоръжени, вкл. с ядрено оръжие и имат голямо желание да изтрепат целия свят. Четох тази сутрин руски "анализатор" в тяхно СМИ, който предвиждаш разруха в САЩ, глад и смърт в Европа, искане на помощ от Русия и Русия ще подслони Европа, без Англия, която е малко островче, без никакви ресурси и трябва да бъде унищожена до крак и заради подстрекаване на САЩ.
Да намомня на множеството рицари на словото тук, че в действителност е имало такива разговори, още на ниво Молотов Рибентроп и това преди фактическата война. Впоследствие знаем историята. И какво, да я заличим ли? Да кажем просто "лош комунизъм, щяхме да сме като гърците"? Никога не е толкова просто. Не сме като гърците защото не сме си свършили добре ние работата. Точка. По този проблем не е виновна Митрофанова, нито Русия. Когато нещо на мен ми куца, търся първо проблема в себе си. Така поне мога да го реша. Апелирам за здрав разум към всички.
Забелязвам колко много хора избесняват в момента, но независимо дали ни харесва или не, това е така. Москва впоследствие е поставила верни хора в унисон със стратегията си. Да не би текущото правителство да не е удобно по същия начин за определени западни интереси? Герб, ако не сте особено паметливи, се създаде с много ясна подкрепа от Германия например. ПППП ако не беше солидната медийна любов от организации с регулярни плащания от АзБ и други подобни, надали щеше въобще да съществува.
Хиляди пъти предпочитам да спре да се шуми по теми, където нямаме проблем, да се остави въпросът с Митрофанова на мира, защото за по-непаметливите ще напомня, че премиерчето-слънце започна с едни остри и то рядко глупави реплики за бензиностанции и ракети и тн. Даже откровено казвам, че за доброто на България е по-добре КП и свитата му да бъдат екстрадирани веднагически. В момента имаме тонове проблеми и по никакъв параграф не е необходимо да си влошаваме отношенията с която и да е държава.
Брат й Алексей се е занимавал с правене на порно филми(Yulia 2005) и с извършване на крупни далавери и измами. И двамата са били членове на партията на Жириновски. Обикновени руснаци.
"горко ми! загинах! защото съм човек с нечисти уста, и живея сред народ с нечисти уста" Исая 6:5
Докога ще я търпим тази тук? Но определено си заслужаваме подигравките, които получаваме, такова безгръбначно снишаване май не виждаме в никоя друга европейска държава. Излиза, че дори Обран е по-ербап. Нивото на Харвард май е точно като нивото на милиционерското в Симеоново, снишаване пред началниците па барем ни се размине. Срам, не знам какво щяха да си мислят Левски и Ботев ако бяха живи.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Технически е права. Но по-дълбок анализ може да покаже обратното. Защо технически: защото наистина след войната СССР се противпоставя на териториалните апетитите на победителките Сърбия и Гърция. разбира се не го прави от братска обич, а заради онази прословута бележка Гръция 75% Югославия 50% България 25%. Освен това има сериозни съмнения и кой всъщност стои зад евентуалното отравяне на Борис III. Предполагам Сталин си е направил сметка че с жив цар като него ще е трудно да мине неговата пропаганда.
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Дорогая, Царство България не е обявявало война на СССР през 1939 - 44 г., но на 05.9.44 г. СССР обяви война на България. Дорогая, обявихте война на България, за да докарате тук съветски комунизъм... Дорогая, с това "Ако не беше СССР, България щеше да остане само в Софийска област" всъщност ни казваш, че ако България би загубила територии от война, в която не е участвала, причината за това можеше да е само СССР. Видяхме го с Македония и Коминтерна...
Явно искат силно да разделят обществото на полюси, и местят дневният ред от войната и борбата с корупцията, към ненужната поляризация. Петков не може да я изгони, колкото и да му се иска. Националните предатели само това чакат, лошото е, че Радев е съветска подлога, падне ли правителството, оставаме в негови ръце. Кофти време за управление се падна на Петков и Василев.
чета faktor.bg
България остава така, защото "победителите" във "Втората Световна Война " са се договорили така и то още преди краят и! Ако се бяха договорили по друг начин, нещата щяха да изглеждат по различно!
Честно казано, аз не разбирам - това мгарешки инат ли е или заешка страхливост, та трябва да търпим Митрофанова, да обижда страната ни постоянно, да се подиграва на правителството, да говори нелепости от името на народа ни и да демонстрира имперско високомерие към нас!?
Посланичката на Вова Бин Путин премина всички граници на търпението и възпитанието.
Тя просто се гаври с България!
Тя наруши всякакъв допустим и търпим дипломатически тон. А ние прилагаме дипломатически и паркетни номера от далечното минало, викаме посланика си в Москва. Не посланика си трябва да викаме, а Митрофанова да обявим за персона нон грата! Всичко друго е обидно за България и обида към българите. Ама малка държава сме били. В голямата политика държавата е малка преди всичко ако лидерите ѝ са малки. Дотук с възмущението ми.
Сега малко спомени. Самото изпращане на Митрофанова за посланик тук е подигравка с България. Митрофанова е груба, неумна, недодялана, със сталинистки манталитет и обноски на квартален хулиган. Нищо женско в нея не е останало! А някога имаше възпитани, интелигентни, толерантни, дипломатични и разумни руски посланици - например Александър Авдеев и Владимир Титов.
Авдеев бе достолепен, интелектуалец, ерудит, полиглот,
НЕ Е! Само влезе в съюз с Хитлер и Мусолини! И пращаше храни и дрехи, да може на немските войски край Сталинград да им е топло и сито!
В Русия съм! В Русия съм!
Ами защо бе другарко Митрофанова, го разтурихте този хубав и добър СССР? Който ни стъпваше по главите 45 години. Или той се саморазпадна по непригодност? Както Русия сега.
Удряйте по главите на българските русофили. Всяка ваша дума е като бомба."
Съгласен съм.
В драматичен исторически момент като този Русия едва ли би могла да има по-нефелен посланик в България от тази особа.
Тя е в състояние да отврати и напълно неутрален или дори умерено доброжелателен към страната й човек, точно както руска линейка УАЗ-ка (Буханка) е в състояние да разболее здрав индивид, докато го закара до болницата.
Дорогая, Царство България не е обявявало война на СССР през 1939 - 44 г., но на 05.9.44 г. СССР обяви война на България. Дорогая, обявихте война на България, за да докарате тук съветски комунизъм... Дорогая, с това "Ако не беше СССР, България щеше да остане само в Софийска област" всъщност ни казваш, че ако България би загубила територии от война, в която не е участвала, причината за това можеше да е само СССР. Видяхме го с Македония и Коминтерна...
Това с обявяването на война и аз дълго време го възприемах по този начин. Но това не е големият проблем. СССР е трябвало да влезе под някакъв преткст. И това е било съгласувано със САЩ и Великобритания доста преди това. Тук по-скоро трябва да се сърдим на Чърч(х)ил. Не бива да се подценява и ролята на Българската армия в запазването на териториалната цялост на България. Защото именно поради участието ни на страната на съюзниците до края на войната дава повод на СССР да отхвърли гръцките и сръбските претенции. Така че ние сме си я извоювали тази територия за пореден път.
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
Абе Чиновник Кире, какво се случва? Колко още тази мурзилка ще ни обяснява за какво трябва да сме благодарни? Експулсирай я към Масква, щото тя теб ще те експулсира иначе! И гласувайте в парламента военна помощ за Украйна. Срамота е!!!
1. Южна Добруджа е даде на на България преди страната да се включи в Тристранния Пакт. Тази територия не е завоювана с война, а с позволението на Хитлер, Сталин, Чърчил. До 1 март 1941 г. България е неутрална страна и като такава не може да бъде наказвана с отнемане на придобити до този период територии.
2. СССР повече от всички искаше България в цялост, защото беше парче от тортата, която Сталин получи след края на войната. Сталин и Коминтерна искаха да създават Федерация на южните славяни, включваща Босна, Сърбия, Македония, Черн гора, Хърватия, Словения, България. НО! Тази федерация трябваше да бъде под управлението на Тито в Белград. Гошо Тарабата лично работеше за този проект. НО! Тито реши да не бъде подлога на Сталин и се скараха. Веднага след този приятелски разрив Сталин обърна палачинката и насъска България срещу Югославия, а същото направии Тито срещу България. Заради това се случиха гоненията на българите в Македония и логично днес с македонците се мразим.
3. Решенията за Европа след края на войната се вземаха на срещите на Тримата големи, където се разпределяше света като една торта. За да успее СССР са вземе властта във всички територия зад линията Шчечин-Триест, позволение са дали и другите двама. СССР не е могъл сам да определя какво ще вземе. За най-голямо съжаление, България попадна в блатото на мизерията и тиранията, а не в земята на прогреса и демокрацията. Наследството от тази участ го носим и днес. Както го написа Радой Ралин: "С паметник стърчиш ни на главата и скверниш небето и земята.".
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Бих казал по-прост съветски офицер на дипломатически пост!
легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
Сега Кире Канадецо ще каже, че не може да я изгони тая, щото ще се развали коалицията. Което е ОК, защото поне ще е ясно, че БСП не е българска партия, а са руски агенти и трябва да бъдат забранени веднъж и завинаги.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
"Цитат на деня: Ако не беше СССР, България щеше да остане само в Софийска област"Ако това е вярно то само доказва, че някога управляващата върхушка руснаци е имала я съвест, я здрав разум. Частично и избирателно разбира се, но все пак е имало.Нещо, което очевидно липсва сега.
НЕ Е вярно, разбира се. Руските политици по принцип лъжат за почти всичко, а за историята на войната имат някаква тяхна си версия, която няма нищо общо с историята, която всички други знаят. Така че това е нещо като двойно подсигурена лъжа.
…в толкова деликатна политическа и военна обстановка да се изкажеш толкова нелепо си е направо скандално! България и Русия са братски народи, свързани с обща история, но Русия СЕГА не е това, което БЕШЕ!
Ако не беше СССР, тов. Митрофановна нямаше да има Втора световна война. Защото без неоценимата помощ на генацвале Джугашвили, геносе Адолф никога нямаше да стане канцлер. Или викаш чиста случайност е, че след като се върна от инструктаж в Москва, тов. Телман отказа да се коалира със социалдемократите и поднесе канцлерството на геносе-то на тепсия?
Айде моля не ги оправдавай Василев и Петров.. Редки са мързеливите и мирни времена за управляване, а трудните времена са истински тест на техните умения като лидери :)) Ако не могат да балансират ситуацията в полза на България, то не са достойни да бъдат лидери :))
Всеки иска да бъде лидер в мирни и мързеливи времена :))
А относно поляризацията.. Ще се опитам да го обясня..
Това е съвсем натурална реакция на хората.. Тъй като в миналото всеки, които е държал балансирано мнение на оградата между двете е бил унищожен и от двете страни, хората са еволюирали да са по склонни да вземат една от двете страни и по малко да разглеждат нещата от птичи поглед :))) Защото вземайки една страна, това осигурява най голям шанс да оцелееш ако твоята страна победи, докато посредата си жертва и на двете :))
За мен неумението на някои да види позицията на своя враг е просто сигнал, за незрялост и неумение на дадения човек да пробие отвъд свойте емоции и еволюционно кондициониране.. За жалост подобно нещо изисква дисциплина и самоконтрол..
През 1944 г. Трети Украински фронт на Русия се е отклонил от пътя за Берлин, за да окупира България. Така се забавят плановете на Великобритания за окупация на България от Турция. После Великобритания се опитва да раздаде територията на България на съседите й, като остане едно парче българска земя около София, но Русия не позволява, като основно се аргументира с участието на България в бойните действия срещу Германия след 09.09.1944 г. Сталин и Чърчил са имали и договорка кой колко процента ще вземе от всяка балканска държава, което също е мотив за Русия да запази България по-обширна. Обаче, какви са били мотивите на САЩ да спасят България след Първата световна война? Победителите през 1919 г. са искали да се ликвидира България, която е била независима от десетина години, като раздадат териториите й на съседите й. Президентът на САЩ Удроу Уилсън единствено е казал, че ще напусне преговорите, ако се допусне унищожаването на държава с име и народ. Защо не се преподава в училищата вазовото стихотворение за Удроу Уилсън? За Киевска Русия знаем — дошли, опустошили България в полза на Византия и така България изчезва благодарение на Киевска Русия. После руски, румънски и финландски войници печелят Руско-турската война през 1878 г., след като българските опълченци спират турците на Шипка.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
MititU
Рейтинг: 542 Веселонякой освен че не си пие хапчетата не може и да чете :D:D:D:D:D:
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХНиколай Георгиев
Рейтинг: 1154 ВеселоПо-скоро, ако не беше СССР, България щеше да е на нивото поне на Гърция.
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 1026 НеутралноВ историята няма , ако...
SSS
Рейтинг: 869 НеутралноКире, тоягата, не знам ако не сега кога….
И покрай нея Моча..
pro_bono
Рейтинг: 379 НеутралноАко не беше Сталин , България щеше да е свободна демокрация и поне на нивото на Гърция. Но СССР ни върна 100 години назад. Така ,че няма по-велико събитие за България в последните 100 години от членството ни в НАТО и ЕС.
Гавраилов
Рейтинг: 283 НеутралноАко не беше СССР нямаше да има национални предатели, като Георги Димитров да създадат "македонска нация" и щяхме да намерим начин да се обединим един ден. Вън от България!
nea
Рейтинг: 542 НеутралноДокога ще бъде търпяно това нещо?
Lazarus
Рейтинг: 828 НеутралноБългария е била в шестицата на най-бързо развиващите се държави в Европа преди Втората световна война. След това тук идва СССР.
През 90-та година 80% от външноикономическия ни обмен е с СССР, за разлика от Източна Европа, където е около 30%. Именно затова не може да се оправим и досега.
ocean
Рейтинг: 619 НеутралноУправляващата партия, покажете малко топки и я махнете тази от България!
Rex
Рейтинг: 279 НеутралноКолхозната вика : Добре че ви окупирахме, избихме елита и създадохме македонската нация че можеше и по-лошо да стане.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2302 ЛюбопитноМитрофановна ,демагогиите само в Маскве....Опитът да преиначавате историята НЕ вървят тук!Марш в балшой рускии рай!!!!Вън!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...citoyen
Рейтинг: 1843 НеутралноНе е моя работа но да ходи у дома тззи госпожа ! Прекалено активна е и вредна.
Nick Tsekov
Рейтинг: 1014 НеутралноЗащо Мутрафонова е още в Бг, след като нашият посланик в Моску беше прибран?! Като не ще да си ходи сама, да бъде прогонена - има го във Виенската конвенция! И защо медиите ни разпространяват абсолютни простотии на невежи блядове - като твърди глупости Мутрафонова отново изпитва нервите на Външно, което най-после трябва да я изрита окончателно - поводи бол!
stedim
Рейтинг: 1058 НеутралноИстината е, че тогава Гърция и Югославия искаха да отхапят големи части от България. А СССР ни защити, защото му трябваше верен сателит. И бяхме.
Resurrection
Рейтинг: 1740 НеутралноА бе Другарко Митрофанова, защо си мислиш че точно ти имаш някакъв принос за Съединението на България?
Айде завивай у лево!
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2302 ГневноСука подзаборная,иди на х.....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...VeLikoV
Рейтинг: 342 НеутралноБез никакво съмнение, РП води масирана атака със стратегическото си оръжие у нас, бомбардировачът Мутрофанова.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Resurrection
Рейтинг: 1740 НеутралноНикоя нормална държава не би подкрепила Руската агресия, ако ще Митрофанова да се валя по земята…
Are de
Рейтинг: 8 НеутралноКак е възможно тая загубила свякакво чувство за чест държава да търпи този профанизиран и радикализиран комунист - Митрофанова, да я унижава всеки божи ден? Кириле, къде си бе, къде спиш? Изгони я! Не се търпи вече!
Nick Tsekov
Рейтинг: 1014 НеутралноДа, вие комунистите бяхте идеалният сателит на болшевишката империя! И на два пъти се опитахте да"слеете" Бг със СССР ! Всеки може да си представи какво щеше да ни чака при Бутчъра Путя сега....
Are de
Рейтинг: 8 НеутралноЧленството ни в НАТО и ЕС е равносилно на покръстването на българите от Княз Борис. Гигантска цивилизационна стъпка напред.
Resurrection
Рейтинг: 1740 НеутралноТая освен да провокира отрицателни коментари за Русия друга работа явно няма да върши
vesolr
Рейтинг: 709 ГневноНагла "освободителка".
От клеветника https://goo.gl/QdmktQblagoj
Рейтинг: 508 НеутралноЩе оставя настрана думите на това руско уродливо същество - те нямат нужда от коментар, но искам да обърна внимание на нещо друго, свързано с путинофашистката пропаганда. Тя се извиси до нови висини, обявявайки лозунгите против войната от вида "Не на войната!" за "нацистки". Руския призив бил "за мир!"
Това има последица, на която е добре да обърнем внимание. Путиношашистите се опитват да организират прояви под надслов "за мир". "За мир!" разбира се е лозунг зад който всеки би застанал, но в случая с него се опитват да оправдаят геноцида, който извършват в Украйна и да примамват съмишленици.
pro_bono
Рейтинг: 379 НеутралноДостатъчно . Натоварваш си МОЧА и на влака за Москва. Ако трябва ще ти подарим един влак.
Norman Granz
Рейтинг: 3830 НеутралноИЗГОНЕТЕ Я НАЙ-ПОСЛЕ!!!
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Resurrection
Рейтинг: 1740 НеутралноНашата държава ще се задъха да помага на осиротели и гладни бежанци… тая бабушкера тръгнала да философства надявайки се да оправдае агресията на собствената си страна.
Ко? Не!
idianata
Рейтинг: 740 НеутралноНяма ли кой да го разкара това нефело нещо? Да си ръси умнотиите някъде другаде...
Моето име
Рейтинг: 2972 Неутралномутрофанова има заръка от тъжния кон, да толи и прави скандали, та да отклонява вниманието
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Resurrection
Рейтинг: 1740 ВеселоДо коментар [#15] от "stedim":
Тая пък простотия кога я измисли?
Ти нова история ли пишеш?
Lilith
Рейтинг: 269 Любопитно"Цитат на деня: Ако не беше СССР, България щеше да остане само в Софийска област"
Ако това е вярно то само доказва, че някога управляващата върхушка руснаци е имала я съвест, я здрав разум. Частично и избирателно разбира се, но все пак е имало.
Нещо, което очевидно липсва сега.
Николай Колев
Рейтинг: 2840 НеутралноАко не беше България, още щяхте да пишете с клечки и чертички и нямаше да има не само Русия и СССР, а само останки от Златната орда из Московските блата на облечени в кожи аборигени.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦робин от Крузо
Рейтинг: 122 НеутралноХммм... мисля, че българскто правителство е длъжно, след това изказване на посланика на Русия, да прекрати дипломатическите и правомощия и да я изгони от България. Уважение за руско-турската освободителна война, но поредицата недопустими изказвания на които и да е дипломат от чужда страна в България, трябва да понесе незабавно съответната реакция от подобна дипломатическа провокация.
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.Поздрави от Isla Robinson Crusoe.
Николай Колев
Рейтинг: 2840 ВеселоСпоред официална Москва в Русия нямало и олигарси, а само "честни и законни предприниматели"
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦https://meduza.io/news/2022/03/27/peskov-v-rossii-net-oligarhov-ssha-ograbili-chestnyh-predprinimateley
Norman Granz
Рейтинг: 3830 НеутралноМеждувременно Anonymous побъркаха Кремъл:
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Хакерската група ”Анонимните” публикува 35 000 секретни файла на Централната банка на Русия, като по този начин потвърди информацията от четвъртък, че финансовото ведомство е било подложено на кибер-нападение.
Въпреки, че оттам отрекоха пробив на системите си, в профила на "Анонимните" в Туитър се появи публикация, в която са посочени линкове към услуга за съхранение в облак и хостинг на файлове. Информацията, която се изчислява на 28 гигабайта, е разделена в две папки. Текстовете са на кирилица, уточнява БНТ. След преглед на малка част от тях става ясно, че това са фактури, банкови извлечения, имена на акционери на различни банки, банкови лицензи, имена и адреси на високопоставени клиенти. На 25 февруари, ден след решението на Кремъл за специална военна операция в Украйна, "Анонимните" обявиха война на руското правителство.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1355 ЛюбопитноПрава е.
В Русия съм! В Русия съм!Съветският съюз е имсл ибтерес от по-голям сателит, затова ни е запазил териториално. Иначе и нас щяха да разкъсат като Германия.
681.
Рейтинг: 8 НеутралноПравилно е да се каже "Ако не беше СССР, Бъглария щеше да включва и Македония...
Няма мрак, който светлината да не може да разсее.Иван K
Рейтинг: 2297 ВеселоНай-голямата загуба на България беше, че свита до Софийска област нямаше как до построи концлагер на остров Белене.
подписВеселин Дечев
Рейтинг: 1355 ВеселоДо коментар [#11] от "Rex":
В Русия съм! В Русия съм!Кой елит? Тоя дето с бурни аплодисменти ни вкара в съюз с нацистка Германия и фашистка Италия? Голям "елит", няма що!
Боян Баянов
Рейтинг: 2402 НеутралноГ-жа Елена Митрофанова:
„Ако не беше СССР, България щеше да остане само Софийска област, защото тогава стана реч за разделянето на България и само Съветският съюз не дава да се раздели тя. Не само че СССР не дава тя да бъде разделена, но й оставя придобивката Добруджа.“, 27.03.2022 г.
https://pogled.info/bulgarski/n-pr-e-mitrofanova-ako-ne-beshe-sssr-sled-vsv-balgariya-shteshe-da-ostane-samo-v-ramkite-na-sofiiska-oblast.140691
Още „истини“ от г-жа Елена Митрофанова:
„Напомням, че в своята история Русия никога не е започвала войни.“, 03.03.2022 г. https://fakti.bg/bulgaria/658295-mitrofanova-rusia-nikoga-ne-e-zapochvala-voini
Бачо Филип
Рейтинг: 8 НеутралноАко не беше СССР Германия щеше да спечели войната, а ние да бъдем от страната на победителите. По-скоро щяхме да добавим територии. Северна Македония щеше да е при нас. Оттам насетне никой не може да знае какво щеше да се случи в Европа. Едно е сигурно Германия с армия трудно щеше да държи под контрол тази огромна територия. Нямаше да има ОФ, народен съд и щяхме да сме монархия с български цар още време. Тая тьотка що не спре да се излага.
Ivan Cholakov
Рейтинг: 24 НеутралноЖивата истина,ама троловете не обичат да четат....
Yard
Рейтинг: 1740 НеутралноНе знам защо не я гонят тая пача.
Страх ги е, че ще почнат да ни наричат "фашисти" ли, какво? Те и сега го правят.
Lou
Рейтинг: 1552 НеутралноТая руска свиня вече започна да изнервя. Колко още глупости трябва да наговори, за да я удостоят с "персона но нграта" и да я екстрадират? Как може българите да сме така слабохарактерни и да позволяваме на една нагла рускиня да ни унижава по такъв начин? Подлоги сме били, Русия ни освободила даром, Русия ни дала това, Русия ни дала онова, българите не одобрявали политиката на правителството си...
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Каква е тая кранта, че ще ми казва тя на мене, българина, кого са почитам, каква политика да подкрепям и какво правителство искам? Не само, че подкрепям правителството в атланчиеските му действия, но и искам още от същото. И ако фактът, че съм прозападен демократичен човек означава, че за тъпата рускиня съм "американска подлога", ами, нека бъда. И ще бъде два пъти по-голяма "подлога", докато последния нагъл руснак от Пасоля не бъде изхвърлен ритници. Сега пък СССР ни дали Добруджа, СССР ни дали територията извън София... Тая каква водка пие? Явно не й действа добре. То все бива исторически абсурди и потресаващи руски халюцинации, ама тоя спирт й е изгорил последната мозъчна клетка на дрОгарката.
Призовавам всички нормални хора да започнем безсрочен протест през Пасоля, придружен с безсрочен палатков лагер около цялото посолство докато Русия не напусне пределите на Украйна. И нека всяка улица около Пасоля да бъде накичена с украински и български знамета. Всеки тротоар и всеки асвалт да бъде нарисуват в синьо и жълто. Нека всеки руснак в сградата да се чуди дали се намира в София или в Киев. Колкото до дрОгарката - убеден съм, че дните й като посланик се броят на пръстите на едната ръка.. Тя вече пресоли манджата.
Иван K
Рейтинг: 2297 ВеселоБраво г-жо Митрофанова,
подписУдряйте по главите на българските русофили.
Всяка ваша дума е като бомба.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1355 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "Ivan Cholakov":
В Русия съм! В Русия съм!Ама е факт, че са ни запазили. Независимо по какви техни си съображения.
Таралеж
Рейтинг: 2397 НеутралноЕлеонора Митрофанова вън от България!
Вън!
boevbisser
Рейтинг: 2217 ЛюбопитноПетков трябваше още след първото изказване да я изгони, а междувременно да демонтира Моча.
Пп. През цялото време обаче си мисля, че това не е самоинициатива на Митрофанова, защо обаче така са й наредили, аз поне не смея да кажа.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2302 НеутралноДо коментар [#38] от "Веселин Дечев":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...На руски кохозник, на руски пишете!!!Не само да мислите на този език.....
George Svinarov
Рейтинг: 322 НеутралноСитуацията на България тогава много прилича на Беларус в момента, тази разлика , че Хитлеристка Германия е била значително по силна от Русия сега. В момента света би се сарадвал на един майдан срещу Лукашенко (да се смени ориентацията на Беларус) и никой няма да им търси територии. Може би в един момент Украйна ще поиска репарации от Беларус заради нападението от тяхна територия, но дотам.
Т.е. Митрофанова лъже като рязорана.
До руските мекерета
Рейтинг: 1578 ВеселоПочти си прав, другарю.
Няма нищо общо с елита, плячкосващ капиталистческите мандри, а после беше на косъм да те направи колхозник в съюзна республика.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1355 ВеселоВикаш - гадният СССР разби братската нацистка Германия,а?
Тъжно, да? В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 1355 ВеселоАбе вие не можете да минете четирипроцентовата бариера сами, тръгнали да командорят какво да правела България! В Русия съм! В Русия съм!
habitat
Рейтинг: 217 НеутралноАко не бяха САЩ и Уудроу Уилсън през 1919 г. и Софийска област нямаше да остане в България. След като българската армия успя да изгони руските натрапници през Дунав, и да допринесе за излизането на Русия от войната на драматичната дата - 3.03. с подписването на Брест-Литовския мирен договор. СССР бил спасил България, както "спаси" Финландия, Балтийските държави, Полша през 1939 г., после спаси Чехословакия през 1968 г., Унгария през 1956 г., а сега спасява Украйна. И след спасяването никой не иска и да чуе за Руски спасители. Абе тези наистина са полудели масово, какво й става на тази жена. Това е поведение на пълни комплексари, постоянно да се взират в историята, да премълчават факти, които не ги устройват, и да тикат други, които ги устройват. Тази държава е станала огромна психиатрична клиника, с тази разлика, че лудите там са не само депресирани и агресивни, но и тежко въоръжени, вкл. с ядрено оръжие и имат голямо желание да изтрепат целия свят. Четох тази сутрин руски "анализатор" в тяхно СМИ, който предвиждаш разруха в САЩ, глад и смърт в Европа, искане на помощ от Русия и Русия ще подслони Европа, без Англия, която е малко островче, без никакви ресурси и трябва да бъде унищожена до крак и заради подстрекаване на САЩ.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1355 ВеселоДо коментар [#52] от "George Svinarov":
В Русия съм! В Русия съм!Мечтите са безплатни!
.........
Рейтинг: 479 НеутралноЕ и? Кое не е така?
Да намомня на множеството рицари на словото тук, че в действителност е имало такива разговори, още на ниво Молотов Рибентроп и това преди фактическата война. Впоследствие знаем историята. И какво, да я заличим ли? Да кажем просто "лош комунизъм, щяхме да сме като гърците"? Никога не е толкова просто. Не сме като гърците защото не сме си свършили добре ние работата. Точка. По този проблем не е виновна Митрофанова, нито Русия. Когато нещо на мен ми куца, търся първо проблема в себе си. Така поне мога да го реша. Апелирам за здрав разум към всички.
Забелязвам колко много хора избесняват в момента, но независимо дали ни харесва или не, това е така. Москва впоследствие е поставила верни хора в унисон със стратегията си. Да не би текущото правителство да не е удобно по същия начин за определени западни интереси? Герб, ако не сте особено паметливи, се създаде с много ясна подкрепа от Германия например. ПППП ако не беше солидната медийна любов от организации с регулярни плащания от АзБ и други подобни, надали щеше въобще да съществува.
Хиляди пъти предпочитам да спре да се шуми по теми, където нямаме проблем, да се остави въпросът с Митрофанова на мира, защото за по-непаметливите ще напомня, че премиерчето-слънце започна с едни остри и то рядко глупави реплики за бензиностанции и ракети и тн. Даже откровено казвам, че за доброто на България е по-добре КП и свитата му да бъдат екстрадирани веднагически. В момента имаме тонове проблеми и по никакъв параграф не е необходимо да си влошаваме отношенията с която и да е държава.
#КироПетковНонГрата
ocean
Рейтинг: 619 НеутралноМутрафонова, Вън от България!
Митко
Рейтинг: 691 НеутралноБрат й Алексей се е занимавал с правене на порно филми(Yulia 2005) и с извършване на крупни далавери и измами.
"горко ми! загинах! защото съм човек с нечисти уста, и живея сред народ с нечисти уста" Исая 6:5И двамата са били членове на партията на Жириновски.
Обикновени руснаци.
еспресо
Рейтинг: 1905 НеутралноЧе какво общо има Русия със СССР, освен че и двете са агресивни държави. Но и империята на Тамерлан е такава.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022Просто денег нет
Рейтинг: 674 ГневноШут в задницата на това нещастно същество! Да ходи в русийския "рай"!
Веселин Дечев
Рейтинг: 1355 ЛюбопитноДо коментар [#58] от "Quandt":
В Русия съм! В Русия съм!Ами тя Митрофанова си защитава интересите на страната! Защо има учудени??
pro_bono
Рейтинг: 379 НеутралноАз предлагам един РЕФЕРЕНДУМ за всички съветски паметници в България.
Моето име
Рейтинг: 2972 НеутралноДо коментар [#53] от "До руските мекерета":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠на този бастун това му е било детската мечта..
nema_labavo
Рейтинг: 1326 Неутрално"но ѝ оставя придобивката Добруджа. "
Невероятно. Изключително нагло изказване. Просто не намирам думи от яд.
2.5
Рейтинг: 1046 Неутрално"...защото тогава стана реч за разделянето на България и само Съветският съюз не дава да се раздели тя."
I Want To BelieveФакт!
Не е зле да не забравяме позицията по въпроса на настоящите ни съюзници от острова!
rumen_s
Рейтинг: 2240 НеутралноДокога ще я търпим тази тук? Но определено си заслужаваме подигравките, които получаваме, такова безгръбначно снишаване май не виждаме в никоя друга европейска държава. Излиза, че дори Обран е по-ербап. Нивото на Харвард май е точно като нивото на милиционерското в Симеоново, снишаване пред началниците па барем ни се размине. Срам, не знам какво щяха да си мислят Левски и Ботев ако бяха живи.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)Веселин Дечев
Рейтинг: 1355 ВеселоДо коментар [#64] от "pro_bono":
В Русия съм! В Русия съм!Аз съм ЗА!
vassilun
Рейтинг: 4784 НеутралноАко има останала и малка частица българщина в настоящото правителство, Митрофанова трябва веднага да бъде изгонена!
Аз не бих гласувал на избори за Продължаваме Промяната, ако не изгонят Митрофанова!
biss Mark
Рейтинг: 1471 ЛюбопитноТехнически е права. Но по-дълбок анализ може да покаже обратното. Защо технически: защото наистина след войната СССР се противпоставя на териториалните апетитите на победителките Сърбия и Гърция. разбира се не го прави от братска обич, а заради онази прословута бележка Гръция 75% Югославия 50% България 25%.
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.Освен това има сериозни съмнения и кой всъщност стои зад евентуалното отравяне на Борис III. Предполагам Сталин си е направил сметка че с жив цар като него ще е трудно да мине неговата пропаганда.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Синдбад-мореход
Рейтинг: 8 НеутралноИзринете тая съвецка фекалия бе! Няма ли правителство тая държава?!
легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключенийwkk57607068
Рейтинг: 398 НеутралноМитрофанова - най-красивият птеродактил, символ на СССР.
citoplast
Рейтинг: 636 НеутралноТая зла и неграмотна женица взе да троли като напълно неграмотен и посредствен платен трол.
Имало едно време ссср...inn
Рейтинг: 1684 НеутралноДорогая, Царство България не е обявявало война на СССР през 1939 - 44 г., но на 05.9.44 г. СССР обяви война на България. Дорогая, обявихте война на България, за да докарате тук съветски комунизъм... Дорогая, с това "Ако не беше СССР, България щеше да остане само в Софийска област" всъщност ни казваш, че ако България би загубила територии от война, в която не е участвала, причината за това можеше да е само СССР. Видяхме го с Македония и Коминтерна...
Destino
Рейтинг: 352 НеутралноЯвно искат силно да разделят обществото на полюси, и местят дневният ред от войната и борбата с корупцията, към ненужната поляризация.
Петков не може да я изгони, колкото и да му се иска.
Националните предатели само това чакат, лошото е, че Радев е съветска подлога, падне ли правителството, оставаме в негови ръце.
Кофти време за управление се падна на Петков и Василев. чета faktor.bg
doctor.no
Рейтинг: 2976 НеутралноПо-нагъл и арогантен дипломат не си спомням да е имало
vagabond66
Рейтинг: 1936 ЛюбопитноБългария остава така,
защото "победителите"
във "Втората Световна Война "
са се договорили така и то още преди краят и!
Ако се бяха договорили по друг начин,
нещата щяха да изглеждат по различно!
ALEX BA
Рейтинг: 8 НеутралноЧестно казано, аз не разбирам - това мгарешки инат ли е или заешка страхливост, та трябва да търпим Митрофанова, да обижда страната ни постоянно, да се подиграва на правителството, да говори нелепости от името на народа ни и да демонстрира имперско високомерие към нас!?
Посланичката на Вова Бин Путин премина всички граници на търпението и възпитанието.
Тя просто се гаври с България!
Тя наруши всякакъв допустим и търпим дипломатически тон. А ние прилагаме дипломатически и паркетни номера от далечното минало, викаме посланика си в Москва. Не посланика си трябва да викаме, а Митрофанова да обявим за персона нон грата!
Всичко друго е обидно за България и обида към българите.
Ама малка държава сме били. В голямата политика държавата е малка преди всичко ако лидерите ѝ са малки.
Дотук с възмущението ми.
Сега малко спомени.
Самото изпращане на Митрофанова за посланик тук е подигравка с България. Митрофанова е груба, неумна, недодялана, със сталинистки манталитет и обноски на квартален хулиган. Нищо женско в нея не е останало!
А някога имаше възпитани, интелигентни, толерантни, дипломатични и разумни руски посланици - например Александър Авдеев и Владимир Титов.
Авдеев бе достолепен, интелектуалец, ерудит, полиглот,
по-късно стана посланик на Русия във Франция и сетне втори човек в руското външно министерство.
https://faktor.bg/bg/articles/politika-hlyab-i-pasti-mitrofanova-e-podigravka-za-balgariya-gruba-nedodyalana-s-obnoski-na-kvartalen-huligan-a-pomnim-lichnosti-kato-avdeev-i-titov
Веселин Дечев
Рейтинг: 1355 ВеселоНЕ Е!
Само влезе в съюз с Хитлер и Мусолини! И пращаше храни и дрехи, да може на немските войски край Сталинград да им е топло и сито! В Русия съм! В Русия съм!
wkk57607068
Рейтинг: 398 НеутралноАми защо бе другарко Митрофанова, го разтурихте този хубав и добър СССР? Който ни стъпваше по главите 45 години. Или той се саморазпадна по непригодност? Както Русия сега.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1355 ЛюбопитноЗабрави ли американските посланици? В Русия съм! В Русия съм!
Norman Granz
Рейтинг: 3830 НеутралноДо коментар [#47] от "Иван K":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Браво г-жо Митрофанова,
Удряйте по главите на българските русофили.
Всяка ваша дума е като бомба."
Съгласен съм.
В драматичен исторически момент като този Русия едва ли би могла да има по-нефелен посланик в България от тази особа.
Тя е в състояние да отврати и напълно неутрален или дори умерено доброжелателен към страната й човек, точно както руска линейка УАЗ-ка (Буханка) е в състояние да разболее здрав индивид, докато го закара до болницата.
biss Mark
Рейтинг: 1471 НеутралноТова с обявяването на война и аз дълго време го възприемах по този начин. Но това не е големият проблем. СССР е трябвало да влезе под някакъв преткст. И това е било съгласувано със САЩ и Великобритания доста преди това. Тук по-скоро трябва да се сърдим на Чърч(х)ил. Не бива да се подценява и ролята на Българската армия в запазването на териториалната цялост на България. Защото именно поради участието ни на страната на съюзниците до края на войната дава повод на СССР да отхвърли гръцките и сръбските претенции. Така че ние сме си я извоювали тази територия за пореден път. Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
wkk57607068
Рейтинг: 398 НеутралноДо коментар [#27] от "pro_bono":
Ще започна да Ви пиша минуси, ако продължавате да забравяте за Альоша. Във влака има достатъчно място.
До руските мекерета
Рейтинг: 1578 Любопитно[quote#81:"Веселин Дечев"][/quote]
Ти наистина не си многоумник.
Основно образование?
RIP BG
Рейтинг: 346 НеутралноАбе Чиновник Кире, какво се случва?
Колко още тази мурзилка ще ни обяснява за какво трябва да сме благодарни?
Експулсирай я към Масква, щото тя теб ще те експулсира иначе!
И гласувайте в парламента военна помощ за Украйна.
Срамота е!!!
Lou
Рейтинг: 1552 НеутралноМалко исторически факти за рускинята:
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!1. Южна Добруджа е даде на на България преди страната да се включи в Тристранния Пакт. Тази територия не е завоювана с война, а с позволението на Хитлер, Сталин, Чърчил. До 1 март 1941 г. България е неутрална страна и като такава не може да бъде наказвана с отнемане на придобити до този период територии.
2. СССР повече от всички искаше България в цялост, защото беше парче от тортата, която Сталин получи след края на войната. Сталин и Коминтерна искаха да създават Федерация на южните славяни, включваща Босна, Сърбия, Македония, Черн гора, Хърватия, Словения, България. НО! Тази федерация трябваше да бъде под управлението на Тито в Белград. Гошо Тарабата лично работеше за този проект. НО! Тито реши да не бъде подлога на Сталин и се скараха. Веднага след този приятелски разрив Сталин обърна палачинката и насъска България срещу Югославия, а същото направии Тито срещу България. Заради това се случиха гоненията на българите в Македония и логично днес с македонците се мразим.
3. Решенията за Европа след края на войната се вземаха на срещите на Тримата големи, където се разпределяше света като една торта. За да успее СССР са вземе властта във всички територия зад линията Шчечин-Триест, позволение са дали и другите двама. СССР не е могъл сам да определя какво ще вземе. За най-голямо съжаление, България попадна в блатото на мизерията и тиранията, а не в земята на прогреса и демокрацията. Наследството от тази участ го носим и днес. Както го написа Радой Ралин: "С паметник стърчиш ни на главата и скверниш небето и земята.".
Синдбад-мореход
Рейтинг: 8 НеутралноБих казал по-прост съветски офицер на дипломатически пост! легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
Тюфлекчия
Рейтинг: 2763 ВеселоСега Кире Канадецо ще каже, че не може да я изгони тая, щото ще се развали коалицията. Което е ОК, защото поне ще е ясно, че БСП не е българска партия, а са руски агенти и трябва да бъдат забранени веднъж и завинаги.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!thegift
Рейтинг: 231 НеутралноНЕ Е вярно, разбира се. Руските политици по принцип лъжат за почти всичко, а за историята на войната имат някаква тяхна си версия, която няма нищо общо с историята, която всички други знаят. Така че това е нещо като двойно подсигурена лъжа.
Resurrection
Рейтинг: 1740 Неутрално…в толкова деликатна политическа и военна обстановка да се изкажеш толкова нелепо си е направо скандално!
България и Русия са братски народи, свързани с обща история, но Русия СЕГА не е това, което БЕШЕ!
ck2013
Рейтинг: 1124 НеутралноТази не само че трябва да бъде изгонена, но и не трябва да се дава на други ватници да идват. Поне докато е путлер е на власт.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise PascalЛудколю Деликолев
Рейтинг: 804 ВеселоАко не беше СССР, тов. Митрофановна нямаше да има Втора световна война. Защото без неоценимата помощ на генацвале Джугашвили, геносе Адолф никога нямаше да стане канцлер. Или викаш чиста случайност е, че след като се върна от инструктаж в Москва, тов. Телман отказа да се коалира със социалдемократите и поднесе канцлерството на геносе-то на тепсия?
Ramon Asvalda
Рейтинг: 320 ВеселоДо коментар [#77] от "Destino":
Айде моля не ги оправдавай Василев и Петров.. Редки са мързеливите и мирни времена за управляване, а трудните времена са истински тест на техните умения като лидери :)) Ако не могат да балансират ситуацията в полза на България, то не са достойни да бъдат лидери :))
Всеки иска да бъде лидер в мирни и мързеливи времена :))
А относно поляризацията.. Ще се опитам да го обясня..
Това е съвсем натурална реакция на хората.. Тъй като в миналото всеки, които е държал балансирано мнение на оградата между двете е бил унищожен и от двете страни, хората са еволюирали да са по склонни да вземат една от двете страни и по малко да разглеждат нещата от птичи поглед :))) Защото вземайки една страна, това осигурява най голям шанс да оцелееш ако твоята страна победи, докато посредата си жертва и на двете :))
За мен неумението на някои да види позицията на своя враг е просто сигнал, за незрялост и неумение на дадения човек да пробие отвъд свойте емоции и еволюционно кондициониране.. За жалост подобно нещо изисква дисциплина и самоконтрол..
Bojidar Vasilev
Рейтинг: 344 НеутралноБлагодарение на СССР България беше погребана жива половин век и още не може да се съживи заради шамани като тая руска вещица 🤮🤬
Тюфлекчия
Рейтинг: 2763 ВеселоДо коментар [#92] от "thegift":
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Абсолютно точно.
Resurrection
Рейтинг: 1740 НеутралноДо коментар [#39] от "1908":
👍🏻👍🏻👍🏻
todorvas
Рейтинг: 116 НеутралноПрез 1944 г. Трети Украински фронт на Русия се е отклонил от пътя за Берлин, за да окупира България.
Така се забавят плановете на Великобритания за окупация на България от Турция.
После Великобритания се опитва да раздаде територията на България на съседите й, като остане едно парче българска земя около София, но Русия не позволява, като основно се аргументира с участието на България в бойните действия срещу Германия след 09.09.1944 г. Сталин и Чърчил са имали и договорка кой колко процента ще вземе от всяка балканска държава, което също е мотив за Русия да запази България по-обширна.
Обаче, какви са били мотивите на САЩ да спасят България след Първата световна война? Победителите през 1919 г. са искали да се ликвидира България, която е била независима от десетина години, като раздадат териториите й на съседите й. Президентът на САЩ Удроу Уилсън единствено е казал, че ще напусне преговорите, ако се допусне унищожаването на държава с име и народ.
Защо не се преподава в училищата вазовото стихотворение за Удроу Уилсън?
За Киевска Русия знаем — дошли, опустошили България в полза на Византия и така България изчезва благодарение на Киевска Русия.
После руски, румънски и финландски войници печелят Руско-турската война през 1878 г., след като българските опълченци спират турците на Шипка.