Цитат на деня: Войната винаги е била част от бъдещето

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2911 Неутрално

    А утре започва от днес.
    От дописката:"Цитат на деня: Войната винаги е била част от бъдещето"

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  2. 2 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    Прав си Мони!
    Тази война ще промени много неща:
    Русия ше излезе от нея на части
    Украйна ще влезе бързо в сплотения евро-съюз.
    България, надявам се да се пречисти от псевдопартиите – БСП, ГЕРБ
    това са ОПГ-та, не са партии в истинския смисъл
    Българите веднъж завинаги ще разберат – Русия не ни е освободителка, а точно обратното – завоевателка и поробителка!

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4694 Неутрално

    Който сее ветрове жъне бури!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2127 Неутрално


    Казали са го още древните: "Искаш ли мир, готви се за война".

  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3752 Неутрално

    Според него руската инвазия в Украйна само напомня, че "в либералната демокрация трябва всеки един от участниците да отговори на въпроса къде сбърка моята страна, къде сбърках аз, къде сбърка моят съюз".

    Всичко, което трябва да знаете за:
    Войната в Украйна (1013)

    "Ще ви кажа аз самият къде сбърках", бяха думите, с които Паси обясни извода си за войната - семеен спомен от времето, когато милиони евреи загиват в лагерите на смъртта; собствените му роднини в България оцеляват.
    ________________
    Чудесно, значи на Паси не му е работа да се бърка в нещата на украинските неонацисти и руските ватенки и всеки български евреин пак оцелее! Защото България трябва да е с Германия за да върви икономиката и да не е против Русия за живеем в МИР! Толкова ли е трудно бедната му антибългарска душица да прозее каква се случва в света! Ако Русия нападне, НАТО тогава ще си дадем и двата танка и трите самолета с радост!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Евреите измислиха комунизма и сега гледат сеир как се унищожават християните едни други

  7. 7 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2130 Неутрално

    Докъде се простира славянството и православието на руския свят, според Лавров и Путин:

    Сергей Лавров, министър на външните работи на РФ, 03.03.2016 г.:
    „Добре е известно е и алтернативното мнение на Лев Николаевич Гумильов, че монголското нашествие е допринесло за формирането на обновен руски етнос.“
    https://lenta.ru/articles/2016/03/03/lavrovtext/

    Путин:
    „Вие знаете, че религията у нас е източно християнство - православие.
    Някои теоретици на християнството смятат, че в много отношения то е по-близко до исляма, отколкото до католиците.“
    http://www.islam-portal.ru/novosti/104/1329/
    ………..
    „Кипърската православна църква определи руската инвазия в Украйна като „нехристиянска“

    Главата на кипърската православна църква критикува днес руския президент Владимир Путин, определяйки решението му за инвазия в Украйна като „нехристиянско" и „абсурдно", предаде АФП.
    „Нищо не оправдава разрушаването на друга държава. Да се разруши до основи една страна без оправдание е абсурдно", каза той.
    Кипър и Русия поддържат отдавна тесни политически и икономически връзки, отбелязва АФП.

    Архиепископ Хризостом заяви, че действията на Путин показват, че „той се държи като нехристиянин“., 12.04.2022 г.
    https://www.bta.bg/bg/news/balkans/250666-kiparskata-pravoslavna-tsarkva-opredeli-ruskata-invaziyata-v-ukrayna-kato-nehri

  8. 8 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    "Имам братовчед, който не е в България, а във Франция през 1943 г., и умира в концлагера "Собибор".

    не знам как сте чели и какво си въобразявате че коментирате, ама другаря ви Паси, специално проверих, е роден 56-та... което ще рече, че или му хлопа дъската или още се уригва на лой... при всяко положение обаче, шанса да е имал дори и един-единствен братовчед където и да било през 43-та е абсолютно нулев... язък му за всичките години стискане хах

  9. 9 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2964 Любопитно

    "Истината е, че войната винаги е била част от бъдещето" - сигурно е бил войник, знае как се пуца, т.е. от готов, та по-готов и вместо да реже опашката да вземе и да отиде барабар с троицата НИ към Киев. Негови братовчеди в Израел са войници, които ако МУ слушат философските размисли със сигурност няма да го искат до себе си. КОЙ знае защо т.н. атлантици са толкова войнствени но все на някакви сбирки, все даващи акъл, все някак си солидарни с ония - бъдещите ценности?!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  10. 10 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 361 Неутрално


    Активираха го и тоя...

  11. 11 Профил на Petko Boukov
    Petko Boukov
    Рейтинг: 928 Неутрално

    Евреите измислиха комунизма и сега гледат сеир как се унищожават християните едни други
    —цитат от коментар 6 на Сд


    Ами те и християнството измислиха, бе колега. Как пък една книга не сте прочели?

    Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
  12. 12 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 188 Неутрално

    Докато мачкаше ушаците на Тато ли стигна до това прозрение г-н Паси?

  13. 13 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 610 Весело

    До коментар [#8] от "extraCACA":

    ....приятелю, не бързай с предположенията...евреите са като арабите и циганите.....имат по много деца, кой както, когато и от когото свари...
    Така, че нищо чудно монката да е имал братчед 25-30 години по-голям (на възраст) от него....живот.....

  14. 14 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7200 Неутрално

    " Победата се печели не с численост. Александър е победил триста хиляди перси, предвождайки двадесет хиляди македонци."
    Наполеон

  15. 15 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 953 Неутрално

    "Не верьте ни единому слову.Потери живых душ ваших вояк перевалило за 20000 голов!
    А дальше-танки,самолеты,ракеты....и т.д.
    А что вы хотели?Прийти в нашу страну и не нести потерь?????Мы на своей земле,мы вас не звали!Наведите порядок у себя!Если у вас сосед по лестничной клетке будет забивать гвоздь у себя в квартире-вы тоже полезете к нему убивать?
    Мы никогда не простим вам,освободители,смерть тысяч наших людей,тысячи разрушенных домов.
    Мы,русскоязычные харьковчане,не простим вам никогда!Слышите-никогда!За разрушенный самый красивый город в Европе!
    И поверьте-потери будут еще больше у вас в сотни раз!.
    Когда поймете-будет поздно!"

    Това е.
    Саамо у нас чакат руските войници с цветя.

  16. 16 Профил на Българин Бг
    Българин Бг
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Тук съм съгласен. Отакто има човечество има войни и докато има човечество ще има войни. Да, ще има десетилетия, които ще са по -спокойни. Но винаги ще се появява някой който иска повече територия, ресурси и т.н.

  17. 17 Профил на
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    До коментар [#13] от "chedeuvre":

    Отделно, че може изобщо да не става дума за първи братовчед. По-важно е обаче да псуваме и обиждаме, пък че нямаме доказателства - на кой му пука!

  18. 18 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3805 Неутрално

    До коментар [#17] от " ":

    "Отделно, че може изобщо да не става дума за първи братовчед. По-важно е обаче да псуваме и обиждаме, пък че нямаме доказателства - на кой му пука!"
    ==============
    Мони е политик. В името на трогателността може да е послъгал.
    При втори и трети братовчеди разликите могат да са драстични. Възможно е, пък коментаторът го е захапал.
    Не се впрягайте за неща, които не ви удрят пряко, живее се по-спокойно.

    Еретик
  19. 19 Профил на diary_q
    diary_q
    Рейтинг: 229 Весело

    О, г-н Паси! :))))))) Войната е в бъдещето, само, ако задника ви е с военна ориентация! И това си е лична гледна точка, която е по-добре, да не проектирате върху обществото, независимо от позицията ви. Имаме си наши задници, вашия ни идва в повече! :))))))))))

    ...от НЕовцата! :)))))))

  20. 20 Профил на Гонзо Велики
    Гонзо Велики
    Рейтинг: 32 Неутрално

    Докато съществува РФ с ядрени ракети, войната винаги ще е в бъдещето.

  21. 21 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    приятелю, не бързай с предположенията
    —цитат от коментар 13 на chedeuvre


    за никакви предположения не може да става дума в случая... в крайна сметка, доста българи в България очевидно не са имали късмета на преживелите предполагаеми братчеди на г-н евроатлантика, при това не само в периода 1939-56 г., а докъм средата на 80-те мисля бяха лагерите... та, не знам - ако голямата му грешка е една, то останалото за какво ще го броим?

  22. 22 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1355 Весело

    Тази война ще промени много неща: Русия ше излезе от нея на части
    —цитат от коментар 2 на Alexander97

    Не знаех, че Галиция, Донбас, Запорожие, Таврия, Подолие, Полтавщина.....са части от Русия.


    Украйна ще влезе бързо в сплотения евро-съюз.!
    —цитат от коментар 2 на Alexander97


    Австрийците и германците съгласни ли са?
    Унгарците и хърватите?
    Българите и французите?

  23. 23 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5720 Неутрално

    Прав си Мони!Тази война ще промени много неща:Русия ше излезе от нея на частиУкрайна ще влезе бързо в сплотения евро-съюз.България, надявам се да се пречисти от псевдопартиите – БСП, ГЕРБтова са ОПГ-та, не са партии в истинския смисълБългарите веднъж завинаги ще разберат – Русия не ни е освободителка, а точно обратното – завоевателка и поробителка!
    —цитат от коментар 2 на Alexander97


    ++++++++++++++++++++++++++++

  24. 24 Профил на Gergana Kostadinova
    Gergana Kostadinova
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Цял съзнателен живот гледам как се бият християни с нехристияни и обратното, икономически и политически. Но, не вярвах, че в този си живот, ще доживея и сега да гледам как християни убиват други християни, и още по-лошото от всичко, православни срещу православни. Очевидно и двете страни, толкова са си повярвали и най-вече забравили през вековете, кой им даде религията, буквите, светлината, че са готови да разрушат света, за да докаже всеки правотата си. Е, мога да им го спестя, ако има кой да чуе. Само да попитам, Москва и Ватикана, кога смятат да ни върнат архивите? А ние кога си ги поискахме? Или Нинова не дава.....а Монито, и той какво направи през десетилетията.....

  25. 25 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 646 Неутрално

    Каквото и да се прави оттук нататък, няма никакво значение.
    България безвъзвратно и окончателно се опозори, като дефакто застана на странта на мордорска руzzzzzия.
    Затова при сключването на договора за безусловната капитулация на варварска руzzzzия, заедно с нея на страната на загубилите (заедно със Сърбия, Германия, Унгария, Австрия, и други междувременно проявили се руzzzzzийски подлоги) справедливо ще бъде задължена пропорционално да заплаща репарации за пълното възстановяване на Украйна.
    Конкретно за България, най-малкото за 100 години трябва да бъде определено задължението, който украинец поиска, да ползва всякакви туристически услуги напълно безплатно.
    Всички разходи трябва да бъдат изцяло поети от българската недостойна и подла робска маса.
    Все пак - българската биомаса ще има регресен иск срещу хищниците, определящи се като "русский мир". Ако остане нещо от него.

    СЛАВА НА УКРАЙНА.
  26. 26 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    Който сее ветрове жъне бури!!!
    —цитат от коментар 3 на КМЕТ В СЯНКА


    +++++

  27. 27 Профил на Gergana Kostadinova
    Gergana Kostadinova
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Вече съм на възраст, на която долната граница на БСП я няма, Светла им памет на Всички! Остана им горната граница, като моите родители, 70+ и 80+, но както казва моята майка, изобщо няма да им гласувам вече! Тя, милата, най-накрая разбра, че настоящето и бъдещето се определя от нас, които сме още икономически активни. Миналото отдавна няма значение. Ако иска повишение на пенсията, аз трябва да работя повече, за по-висока заплата, да плащам повече данъци, за да и дадат някакви 50 лв повече. Да, ама аз от десетилетие не искам да го правя, защото се краде от нея и от мен. Същото е и с гласуването. Настоящите в Парламента са с има-нямо 30 и нещо % избрани. Останалите 70% кой ги представлява и ги пита за нещо си?

  28. 28 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 866 Весело

    За това ли САЩ са перманенто във война с някого?
    Поправка, само при бай Тръмпи нямаше започната война, но демократичните демократи оправиха бързо грешката.

    Let's Go, Brandon! 😁😁😁
  29. 29 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    Ходи се скрий някъде бе, болен мозък!

  30. 30 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    Точно тази война е последният акорд на разпада на ссср, една архаична военно/ тоталитарна империя иска да наложи на Свободният свят възгледите си от прашлясалото минало
    Рассия е обречена в тази война, миналото не ще може да победи настоящето и бъдещето!

    klimentm
  31. 31 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Пътят към ада е постлан с добри намерения .

  32. 32 Профил на sliven bg
    sliven bg
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Докъде се простира славянството и православието на руския свят, според Лавров и Путин:Сергей Лавров, министър на външните работи на РФ, 03.03.2016 г.:„Добре е известно е и алтернативното мнение на Лев Николаевич Гумильов, че монголското нашествие е допринесло за формирането на обновен руски етнос.“https://lenta.ru/articles/2016/03/03/lavrovtext/ Путин: „Вие знаете, че религията у нас е източно християнство - православие. Някои теоретици на християнството смятат, че в много отношения то е по-близко до исляма, отколкото до католиците.“ http://www.islam-portal.ru/novosti/104/1329/ ………..„Кипърската православна църква определи руската инвазия в Украйна като „нехристиянска“Главата на кипърската православна църква критикува днес руския президент Владимир Путин, определяйки решението му за инвазия в Украйна като „нехристиянско" и „абсурдно", предаде АФП.„Нищо не оправдава разрушаването на друга държава. Да се разруши до основи една страна без оправдание е абсурдно", каза той.Кипър и Русия поддържат отдавна тесни политически и икономически връзки, отбелязва АФП.Архиепископ Хризостом заяви, че действията на Путин показват, че „той се държи като нехристиянин“., 12.04.2022 г.https://www.bta.bg/bg/news/balkans/250666-kiparskata-pravoslavna-tsarkva-opredeli-ruskata-invaziyata-v-ukrayna-kato-nehri
    —цитат от коментар 7 на Боян Баянов


    А този по- горе, дето ни вкара в блатото: "Майната му на Православието"! Помните ли?

  33. 33 Профил на sliven bg
    sliven bg
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Тук съм съгласен. Отакто има човечество има войни и докато има човечество ще има войни. Да, ще има десетилетия, които ще са по -спокойни. Но винаги ще се появява някой който иска повече територия, ресурси и т.н.
    —цитат от коментар 16 на Българин Бг


    Тая операция не е нито за територия, ни за ресурси. Русия си има предостатъчно и от двете.

  34. 34 Профил на Gergana Kostadinova
    Gergana Kostadinova
    Рейтинг: 11 Неутрално

    [quote#23:"pet_fire"][/quote]

    повече плюсове са от полза за осъзнаване, така че и от мен:)
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  35. 35 Профил на sliven bg
    sliven bg
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Каквото и да се прави оттук нататък, няма никакво значение.България безвъзвратно и окончателно се опозори, като дефакто застана на странта на мордорска руzzzzzия
    —цитат от коментар 25 на Rhapsody of Fire


    Още отдавна се опозори, като застана на страната на НАТО, и влезе в него, с помощта на тоя боклук.

  36. 36 Профил на Gergana Kostadinova
    Gergana Kostadinova
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Точно тази война е последният акорд на разпада на ссср, една архаична военно/ тоталитарна империя иска да наложи на Свободният свят възгледите си от прашлясалото минало Рассия е обречена в тази война, миналото не ще може да победи настоящето и бъдещето!
    —цитат от коментар 30 на klimentm


    Налага се малка поправка в това, което казвате. Русия преследва в момента, в лицето на Путин, своите исторически заложени Имперски интереси. Точно толкова, колкото и САЩ налагат със сила и оръжие собственото си разбиране за Демокрация. Това, което всеки в Цивилизования свят разбира под Демокрация, е върховенство на Закона. В САЩ все още го има в много голяма степен, в Русия, закона се променя според разбирането на Путин, което автоматично, по учебник, означава Диктатура, след като един човек определя кое върховенство на Закон му изнася. Това, в добавка на нахлуване към определила се Независима съседна държава, го прави агресор. Моят въпрос към самата себе си е: В Донбас и Луганск, и Крим, Путин въвежда Демокрация, или търси повече ресурси за режима си? Защо не можа да преживее управленията преди него, когато Украйна определи каква страна иска да бъде и какво да постигне? Спирам, защото си давам сметка, че троловете няма как да отговорят на поставените въпроси. Хубава вечер на всички:)

  37. 37 Профил на msb04694227
    msb04694227
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ако Мони е прав. Излиза, че досега погрешно сме считали, че Русия е наша освободителка и погрешно сме се гордеели за спасяването на неговите предци от газовите камери.

  38. 38 Профил на msb04694227
    msb04694227
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#36] от "Gergana Kostadinova":

    Тук не става въпрос за ресурси, каквито Русия има достатъчно или за демокрация по западен образец, каквато не е необходима на Путин, а за това ще бъде ли Русия треторазрядна държава, източник на евтини ресурси, каквато е целта на САЩ или отново ще възстанови в пълен обем ролята си на велика сила. Който познава историята и народопсихологията на руснаците знае, че първото няма как да се получи. Действително Путин се подкрепя от над 80% от руснаците и това е леко плашещо и основание за охлаждане на страстите!

  39. 39 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    До коментар [#38] от "msb04694227":

    Ролята на 'велика сила' не се постига с оръжие в съвр. свят,тази роля се отрежда съвсем естествено на най напредналите във всеки смисъл страни. В миналото може да е било така но времената са променени, Рассия изпусна момента да задържи в орбитата си чрез мека сила (култура,език,икономика,историчека съвместност) много от бившите си сателити и в момента се опитва насилствено да ги върне там където те не желаят. Рассия няма какво да им предложи освен насилие, подчинение, диктат и икономическа изостаналост. Рассия не можа да преодолее разпада си като империя и днес сме там където бяхме през 1990.

    klimentm




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK