Не им е лесно на гербавите. С машините не може да се гласува от оня свят. А и мургавите избиратели не могат да се справят с тях, защото няма как да им драснеш на екрана за кого трябва да гласуват - това е драмата.
Проблемът с българската избирателна система НЕ Е ТЕХНИЧЕСКИ И ТЕХНОЛОГИЧЕН!!! Проблемът е функция от Факта, че ВСИЧКИ съществуващи "политически партии" функционират като ТЪРГОВСКИ ДРУЖЕСТВА, на които им е на ... за Обществения договор и обществения интерес- това убива жалките остатъци от ДОВЕРИЕ и крехката надежда за ПРЕДСТАВИТЕЛНОСТ!!! Иначе си се замеряйте с измислени "аргументи"....
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
МунчЪ, като е избран с хартиена бюлетина, фалшиФ водач ли е? За един приятел със сметка на вересия ,питам!
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.
С колкото римски гласове успеят са купят. А и ДПС бяха доволни на тези избори, защо явно никой не им се намеси в покупките, респ. нямаше въпроси към вътрешния министър в Парламента 😜
Виждайки разликата между прогнозните % на всички социологически агенции, ГЕРБ изгубиха около 5%, вероятно заради пипнати машинки и подправени протоколи.
"Проблемът с машините е с колко печели ГЕРБ4 ............. След като машините е искат да подпомагат ГЕРБ да спечелят изборите убедително, тази задача трябва да бъде изпълнена от хартиените бюлетини!
На упорита работа, другарки и другари, за претворение в дела на банкянската партийна Директива!
Проблемът на мадуровките е че спасяват киреците от изпадане
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
С колкото римски гласове успеят са купят.А и ДПС бяха доволни на тези избори, защо явно никой не им се намеси в покупките, респ. нямаше въпроси към вътрешния министър в Парламента 😜
От коментарите на представителите на демократичната общност си правя извод, че не им харесва не самата хартията, а това, че избирателите от гетата гласуват по своя воля или под чуждо влияние за недемократичната общност.
Тогава решението е елементарно и съвсем друго - да се забрани на гетата да гласуват. Докато гетата са все още малцинство, болшинството български граждани биха подкрепили такава забрана.
Затова: дефинирайте ясно проблема и действайте за такава демократична промяна, без да се разсейвате с мадурки, хартии и др.
Тази илюзия днес издъхва под тежестта на уличните протести и пред вида на изплашения министър-председател. "Твърдата ръка” започва да трепери и да изглежда немощна. Все по-често ще се сещаме за „Буда” и ще осъзнаваме, че страната ни се управлява от второразреден бандит, а не от изключителен талант, както се опитват да ни внушат някои медии и социолози. Все по-често ще ни хваща срам, че сме допуснали това, което живяхме през последните четири години. Борисов трябва да лежи в затвора. Не за да изкупи вината си за бедността и безпътицата, до която доведе страната, а защото всеки политик трябва да знае, че не е недосегаем, когато нарушава закона. Само за записите от „Мишо Бирата”, на Борисов се полагат 5 години затвор за търговия с влияние. България все някога ще стане нормална страна, но трябва да се започне от някъде. Защо не от един справедлив процес срещу премиер, който е извършил престъпления докато е бил във властта?, припомнят още казаното от Биков Gospodari.com.
Днес Биков е от другата страна на барикадата - ястреб на ОПГ-ГЕРБ, интересно с колко е купена съвестта му ако изобщо има такава ?
След идеята на Киро Истината за 60+ годишните да гласуват с хартиена бюлетина, вашата идея е съвсем реалистична. Освен това, какво тук значи някаква си Конституция, когато имаме таз епична борба на Кирето срещу корупцията, извънземните и гравитацията...
Много показателно е как започнаха да си изпускат нервите ГЕРБ-авите. :) Страааах. Голям страх от следващите избори.
"Успехът не е окончателен, провалът не е фатален! Онова, което е от значение, е куражът да продължиш!" Уинстън Чърчил / " Success is not final, failure is not fatal! It is the courage to continue that counts!" Winston Churchill
Сиела съди ЦИК за 43,2 млн. лв. за машините. ЦИК плаща шестцифрен адвокатски хонорар https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10161173893141189 Търговско дело 822/2022 на Софийски градски съд е образувано на 04.05.2022 г. и ще се гледа в открито заседание на 20.01.2023 г. от съдия Атанас Маджев. Близо половин година ЦИК скромно мълчи, че това е делото е за машините, внесени от „Сиела Норма“ АД, като фирмата иска да получи 42,3 млн. лв. наем за трите поредни избора през втората половина на 2021 г.
Виждайки разликата между прогнозните % на всички социологически агенции, ГЕРБ изгубиха около 5%, вероятно заради пипнати машинки и подправени протоколи.
и след като другарката баряна, придворната баячка на гропчето определя изборните резултати, що се харчат излишно кинти за избори, не може ли направо да и се преведат по сметката, да не си хАбим подметките баре?
Тома Биков: Проблемът е с колко ги спечелихме. Имаме... пак казвам, да не говорим само за нас си дали ние имаме проблем.
Заглавието на Дневник е доста манипулативно и внушаващо. ГЕРБ смятат че са ощетени, както и БZП. Ако ГЕРБ купуват гласове и носят чували с бюлетини(факт) значи и екс коалиционния партньор на ПП и ДБ БZП са правили същото. ДСБ в периода 2014-2016 когато управляваха с ГЕРБ и АБВ не знаеха ли за проблема? Май отскоро им стана удобен този проблем. Проблема с метода на гласуване трябва да се реши чрез съгласие между политичесите сили. Без компромиси няма да стане. На мен метода на САЩ ми се струва разумен, чрез който хартиените бюлетини се броят от машина. Но ако се приеме този начин да не се побългарява. Необходима е прецизност, нещо което е в голям дефицит тук.
Виждайки връзката между ГЕРБ и Алфа Рисърч, се сещам за връзката на БКП и Раб. дело. То остава и гербавите агенции да не завишават в полза на ГЕРБ. Все едно гледаш анкета тук, в която ДБ и ПП печелят и да смяташ изборите за манипулирани.
ГЕРБ се сринаха до еталона на корупцията ДПС. Всъщност избирателите им избират корумпираните им депутати начело с депутата наказан от САЩ по "Магнитски" Пеевски.
Айде някой да обясни ясно за какво са тия машини? Видяхме ги на последното гласуване, пак се купуваха гласове, пак се гласуваше "с помощ". Нарушения колкото искаш. Нямаше невалидни бюлетини но пък те се преместиха в графа не подкрепям никого. Какъв точно проблем решиха машините?
И за децата стана ясно какво се цели с хартиената бщлетина и намаляването на секциите в чужбина. Увеличаване тежестта на купения вот и максимално ограничаване на вота на хората които са против статуквото. Било с по малко секции, било с невалидни бщлетини. На лъжата кракта са къси.
Българите са малък, но изключително прост народ.
Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
Чета в други сайтове, че машинно гласуване няма никъде в Европа. Не разбирам тогава какъв е проблема у нас ,че едва ли не да е машинно гласуването е на живот и смърт проблем.
И за децата стана ясно какво се цели с хартиената бщлетина и намаляването на секциите в чужбина. Увеличаване тежестта на купения вот и максимално ограничаване на вота на хората които са против статуквото. Било с по малко секции, било с невалидни бщлетини. На лъжата кракта са къси.
Абе айде като и на децата е ясно по обяснете ЯСНО. Щото само чувам колко ясно било, ама никой не казва защо е ясно и какво конкретно помагат машините. Купен вот имаше и с машини.
Точно така! ГЕРБ спечелиха изборите! Сега да не се ослушват, а да изпълнят конституционното си задължение и да съставят правителство, да управляват! За какво бързат сега да променят изборното законодателство, като ГЕРБ ще управляват цял четиригодишен мандат? Или се готвят за нови бързи шзбори? Отговорете си сами!
Чета в други сайтове, че машинно гласуване няма никъде в Европа. Не разбирам тогава какъв е проблема у нас ,че едва ли не да е машинно гласуването е на живот и смърт проблем.
За мен не е проблем да гласувам с машина или с хартия. Но искам никой да не нарушава правото ми да гласувам и да избера дали машина или хартия. За други проблема може би са машините и затова отказват да гласуват. Оставете свободно хората да решават как да гласуват.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
До коментар [#13] от "The Polite Moose":Виждайки връзката между ГЕРБ и Алфа Рисърч, се сещам за връзката на БКП и Раб. дело. То остава и гербавите агенции да не завишават в полза на ГЕРБ. Все едно гледаш анкета тук, в която ДБ и ПП печелят и да смяташ изборите за манипулирани.
Айде някой да обясни ясно за какво са тия машини? Видяхме ги на последното гласуване, пак се купуваха гласове, пак се гласуваше "с помощ". Нарушения колкото искаш. Нямаше невалидни бюлетини но пък те се преместиха в графа не подкрепям никого.
До коментар [#33] от "log_on": "Чета в други сайтове, че машинно гласуване няма никъде в Европа. Не разбирам тогава какъв е проблема у нас ,че едва ли не да е машинно гласуването е на живот и смърт проблем." ............... Проблемът е, че ако в Европа те хванат да купуваш гласове - влизаш в затвора, а в България - влизаш в Парламента. (Гарантирано - от Гешев.)
е,та дотам ли сме го докарали...Сомалия да ни е пример.[/quote]
Трябваше да го предвидим, след като Кирето лично се похвали, как африкански диктатор го попутапл по рамото и се възхитил от Кирето.
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ
🇷🇺🚢🚶🤬
1. Хартиената бюлетина позволява да се проследи как гласува манго и увеличава драстично процентите на куповачите в гетата. 2. хертиената бщлетина позволява с една драскулка да бъде превърнат вота във невалиден, ако е против и имате човек преброител. 3. Ограничаването на секциите в чужбина че доведе до по малко гласове от там, а се вдия на последните 3 избора, че там герб губят с много.
Сега по ясно ли ви стана? Ако има още неясноти, казвайте :)
Българите са малък, но изключително прост народ.
Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
Трябва ли допълнително да казваме нещо за интелекта на човек, според когото някой има достъп и фалшифицира гласовете с машините, но същия този някой оставя своя политически противник да спечели изборите?
Мафиотизирана държава: 1. Корумпиран и слабокултурен, слабообразован лидер. 2. Овладяване СМИ. Пропагандно зомбиране на големи групи от населението. 3. Изграждане на подчинени държ. Структури с цел задържане на властта. 4. Олигарси лично предани на лидера. 5. Ликвидиране на гражданските права и свободи. 5. Задушаване на свободната конкуренция 6. Подчиняване на избирателната система и обезличаваме на парламента.
"Под достойнството на ПП е да се занимават с купуване на гласове. "
Така ами! ПП не си играят на дребно да купуват гласове.Те направо пазаруват депутати. Справка предишното НС и купените народни представители от ИТН воглаве с "почтенният" Руди Гела.
От къде са ти данните че се купуват по-малко гласове. И по каква логика са по-малко? Не подкрепям никого с такива обеми се появиха едва с машините когато не можеш да сложиш невалидна бюлетина. Очевидно има някаква голяма степен на заместване тук.
ГЕРБ квичат, че не им стигат процентите. Даже в тази статия го пише. Биков квичи. Затова искате хартиените бюлетини - малко купен вот, малко мъртви души, малко невалидни на опоненти и воала - ГЕРБ прави коалиция и взема мандат. Ама толкова плоско го прави, че всеки да го разбере.
В коментарите доста се спряга вотът на римляните. Ако видим статистиката за населението, откакто има преброяване, се оказва, че делът на римляните в общото население е приблизително константен - около 4-5%. Това барабар с чааветата. Предвид че те активно борят кризата в естествения прираст и в същото време умират млади, остават не повече от 3% римляни от общото население, които имат право на глас. Избирателната им активност се движи подобно на общата, т.е. остават около 1-2% римски гласове. Всичките да ги купи само една партия, колко ще прокопса? А знаем, че ВСИЧКИ партии купуват, макар и някои "почтено", а други - "непочтено"... хаха. Римският вот и значението му е дъвка за балончета. Както и корпоративният и купен вот, впрочем. Виж, с мадуровките нещата могат да стават много по-мащабно, бързо и неуловимо, отколкото с хартиите. Особено при "нация техническа" като нас.
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
Нали Буци говореше, че правителство трябва да се направи, щото сме били в страшна криза, инфлация, война и т.н. Изведнъж - приоритет са хартиените бюлетини. Според мен поне той направи грешка с пренатягането на болтовете, но това си е негова работа. А може и да е осъзнал, че няма шанс да сформира кабинет и се надява на по- добър резултат за следващия вот, та гледа да се подсигури. Както и да е, изборите идват.
Заради липса на ПРОЗРАЧНОСТ и ОБЩЕСТВЕН КОНТРОЛ!!!!!
"Конституционният съд в Германия отхвърля машините основно заради правото на всеки гражданин да има яснота върху процеса на гласуване, да разбира прозрачността на процедурата. Процедурата трябва да има публичен характер и възможност за ОБЩЕСТВЕН КОНТРОЛ.
Има базисен принцип в демократичните избори - прозрачност във всички фази на изборния процес, освен тайната на индивидуалния вот. На тази основа германският конституционен съд извежда следния стандарт – за да има прозрачност, броенето на гласовете трябва да става пред всички и да е достъпно за граждански контрол. Няма машина за гласуване от типа DRE, която да удовлетворява този базисен стандарт. Това са казали магистратите и то се споделя от преобладаващото правно мислене в демократичния свят."
Така е, пак вие пАбедители, ама ако не си спал и другите са си със същите % - демек па тая картинка след нови избори и па герболяците ще връщате мандата.
Аха, забравих - хартията - и 200 000 гласа да купите - повече ще е бая груба схема, па тая
Това не е важното. Важното е, че има много недействителни бюлетини, които отпадат след като е ясно, че човекът, който гласува с тях, не е целял да гласува "не подкрепям никого".
Заради липса на ПРОЗРАЧНОСТ и ОБЩЕСТВЕН КОНТРОЛ!!!!!"Конституционният съд в Германия отхвърля машините основно заради правото на всеки гражданин да има яснота върху процеса на гласуване, да разбира прозрачността на процедурата.
Конституционния съд на Германия не отхвърля и Истанбулската конвенция. Време е група правоверни гербаджии да се хванете за ръце и да настоявате казусът да се преразгледа.
Няма да признаят, че проблемът им е ПП и ДБ. Едно нокътче е необходимо да намалеят действителните бюлетини за тези две партии. С машини по-трудно се добавят гласовете на мъртвите души. Ако има и външно наблюдение няма как един пъргавелко да седне зад машината и да нацъка листчета.
Опоркаджия, гузен негонен бягаш - слабо са те инструктирали, да прехвърляш твоите дела на опонентите. Но да ти отговоря - да, на инструктажа на гербтролбриг ми казаха същите опорки, които и ти ползваш. Малко ми се видяха парите и затова отказах, иначе ви видях списъка с инструктирани опоркаджии и теб в него.
Някой може ли да обясни как гласуват мъртвите души? Секционна комисия с представители на ПП и ДБ допуска в случай на гласуване с хартиена бюлетина да се подписват лица в списъците от друг член на комисията и той да пуска бюлетини от тяхно има в урната. И същата комисия с представители на ПП и ДБ не допуска при машинно гласуване друг член да подписва лица от списъците и да застава от тяхно има пред машината. Нещо не го разбирам.
Супер.Сега ти, или някой друг от самонабедилите се за умни ще отговорите ли, какви са тия мъртви души, как те гласуват и как се прави невалидна бюлетината на опонента. ПП Знам, че няма да можете, въпрос на интелект и способности.
Няма да признаят, че проблемът им е ПП и ДБ. Едно нокътче е необходимо да намалеят действителните бюлетини за тези две партии. С машини по-трудно се добавят гласовете на мъртвите души. Ако има и външно наблюдение няма как един пъргавелко да седне зад машината и да нацъка листчета.
Ако е проблем едно нокътче, ще си слагат ръкавици докато броят бюлетините. Едни ръкавици са далеч по-евтино решение от 12 хиляди мадуровки.
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ
🇷🇺🚢🚶🤬
Гласуват в мъртви села, където ГЕРБ имат кметски наместник и той пуска бюлетините. В такива СИК е едва три души и застъпници няма. Затова кметски наместници на умрели села карат Порше.
До коментар [#76] от "ahm161090712":Гласуват в мъртви села, където ГЕРБ имат кметски наместник и той пуска бюлетините. В такива СИК е едва три души и застъпници няма. Затова кметски наместници на умрели села карат Порше.
По едната точка ти отговорих, а сега за невалидните бюлетини - разделя ги по партии ги ГЕРБ председателя и драска бюлетините, които не са за ГЕРБ. После ги броят невалидни.
Теб те питах как се манипулират машините - знам че няма да отговориш, защото не си достатъчно умен.
В България има около 11 000 СИК. Да не ни казваш, че ПП и ДБ нямат 11 000 членове и симпатизанти, та не могат да изпратят представител във всяка една СИК?!?Ако е така, то къде са тръгнали да искат, държава да управляват?!?
А "проблемът с колко печели ГЕРБ" е проблем с кого ще управлява ГЕРБ? Ясно е, че борбата за хартията е борбата за гласовете на неграмотните и престарелите. И ако БСП имат причини да считат, че губят някакви гласове на много възрастните си избиратели, при ГЕРБ и ДПС проблемът с обосновката на хартията е сложен: не искат да си кажат, че борбата е за едни циг@нски гласове от махалите, та се вият като танцьорки на пилон около "фалшификациите" с машините. Жалка история - ще качат с няколко десетки/стотици хиляди гласа от махалите. И като "бият" какво ще последва - коалиция с ДПС. Няма вариант за управление на ГЕРБ без ДПС. Никоя хартия намя да реши този репутационен проблем на гербавите. Въпросът е, че милюцюнерът си е и гьонсурат...
Харесвам, когато демонстрирате демократичната ви същност. Явно за вас неграмотните и престарелите не трябва да имат право на глас. Какво да правим с хетеросексуалните ? Не е ли малко демоде вече и да ги резнем и тях ? Така де, откъде накъде някакви консервативни типове, ще спират тоз нов устрем към демокрация на джендърите и многосексуалните ?! Предлагам , в духа на новото време на ПП и ДБ, на входа на всяка изборна секция да се показва онази снимка от онова стълбище. Ако кандидат гласоподавателят не види парапет, тутакси да бъде изритан с шутове.
Някой може ли да обясни как гласуват мъртвите души? Секционна комисия с представители на ПП и ДБ допуска в случай на гласуване с хартиена бюлетина да се подписват лица в списъците от друг член на комисията и той да пуска бюлетини от тяхно има в урната. И същата комисия с представители на ПП и ДБ не допуска при машинно гласуване друг член да подписва лица от списъците и да застава от тяхно има пред машината. Нещо не го разбирам.
Явно се нуждаеш от допълнителни уточнения: Борбата за хартията при ГЕРБ и ДПС е борба за неграмотните циг@нски гласове, които едновременно се купуват и продават...
Мисля си, каква ли мащабна организация са спретнали ГЕРБ, ДПС и БСП по закупуването на хиляди гласове с хартия... Вероятно списъците вече са готови, няма да се учудя и да знаят колко точно гласа отгоре ще спазарят.
Но тук действително гербаджийските манипулатори имат известно право: демократичната общност трябва да се напъне малко повече и да изкара наяве поне едно-две крупни купувания на гласове. Според мен, няма да е толкова трудно, предвид увълчването на гербавите: сега ще е лудо купуване. Трябват ти няколко човека под прикритие, лошото е, че някои от тях буквално ще рискуват живота си.
До коментар [#90] от "The Polite Moose":Явно се нуждаеш от допълнителни уточнения: Борбата за хартията при ГЕРБ и ДПС е борба за неграмотните циг@нски гласове, които едновременно се купуват и продават...
Аха, тоест, единствените неграмотни са братчедите, така ли ? Сигурен ли сте в това ? Ако да, опитайте се да потърсите 'Кирил Петков срещу българския език' в тубата.
Също така, ще може ли да ни цитирате член в Конституцията, който някак си разделя неграмотните от грамотните умнокрасиви жълтопаветници ?
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ
🇷🇺🚢🚶🤬
До коментар [#84] от "Deaddark":"ГЕРБ председателя и драска бюлетините"Докато ги драска, представителите на другите партии в СИК, застъпниците им и наблюдателите къде гледат? На този въпрос, отговор имаш ли?
ей сега ще ти обясня. с машините няма възможност да се дават предварително бюлетини по метода индианска нишка. https://bg.wikipedia.org/wiki/Индианска_нишка _(изборна_измама) така се купуват по около 200 000 хиляди гласа от криминалните елементи на работа при герб и бойко борисов. пеевски си има също свой вилает и той е разградско. там 80 процента е купен вот. нещо неясно.
Странен феномен проповядваш: неграмотният е способен да гласува с хартия, но същата му неграмотност му пречи при гласуването с машина. Интересна работа, ама борбата за ромските гласове ви прави добри танцьорки на пилона.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
spiegel
Рейтинг: 1943 НеутралноДемек с вота на гетото и на длъжниците на селските магазинери ГЕРБ и ДПС ще имат мнозинство за самостоятелно правителство.
marvinthemartian
Рейтинг: 368 НеутралноНе им е лесно на гербавите. С машините не може да се гласува от оня свят. А и мургавите избиратели не могат да се справят с тях, защото няма как да им драснеш на екрана за кого трябва да гласуват - това е драмата.
selqnin
Рейтинг: 2601 ГневноПроблемът с българската избирателна система
НЕ Е ТЕХНИЧЕСКИ И ТЕХНОЛОГИЧЕН!!!
Проблемът е функция от Факта, че
ВСИЧКИ съществуващи "политически партии"
функционират като ТЪРГОВСКИ ДРУЖЕСТВА,
на които им е на ... за Обществения договор и обществения интерес-
това убива жалките остатъци от ДОВЕРИЕ
и крехката надежда за ПРЕДСТАВИТЕЛНОСТ!!!
Иначе си се замеряйте с измислени "аргументи"....
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6112 НеутралноДо коментар [#1] от "spiegel":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.На това разчитате вие с БСП.
hodounski
Рейтинг: 3016 Весело,,Имаме ..." Биков не довърши , затова аз : Имаме поне 5% купен и корпоративен вот ,а с машините не става
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#1] от "spiegel":
Ъхъм, то затова в гетото Столипиново пъпъто станаха първа политическа сила.
Оня ден пуснах и линк на оня педал, но той избяга като бит таковата.
Николай Колев
Рейтинг: 3188 НеутралноАми прав е бичето. В маалата машината бачка, както в центъра на града. А при папира не е точно така.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Николай Колев
Рейтинг: 3188 НеутралноТой и Буци си го каза преди време. "дайте ми на менЕ флашаката и съм съгласен само с машини".
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦АмброзСП
Рейтинг: 878 ЛюбопитноМунчЪ, като е избран с хартиена бюлетина, фалшиФ водач ли е? За един приятел със сметка на вересия ,питам!
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.silverman
Рейтинг: 712 НеутралноИскат да кажат, че са дигитално неграмотна партия!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5453 НеутралноЕ, тогава БСП трябва да искат цветни бюлетини, като на първите свободни избори. Тогава имаха 2,887,766 гласа!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевvolarok
Рейтинг: 2858 НеутралноС колкото римски гласове успеят са купят.
А и ДПС бяха доволни на тези избори, защо явно никой не им се намеси в покупките, респ. нямаше въпроси към вътрешния министър в Парламента 😜
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 НеутралноВиждайки разликата между прогнозните % на всички социологически агенции, ГЕРБ изгубиха около 5%, вероятно заради пипнати машинки и подправени протоколи.
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Боян Баянов
Рейтинг: 2606 Неутрално"Проблемът с машините е с колко печели ГЕРБ4
.............
След като машините е искат да подпомагат ГЕРБ да спечелят изборите убедително, тази задача трябва да бъде изпълнена от хартиените бюлетини!
На упорита работа, другарки и другари, за претворение в дела на банкянската партийна Директива!
Преkрояваме Парцалите
Рейтинг: 2324 НеутралноПроблемът на мадуровките е че спасяват киреците от изпадане
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#14] от "Боян Баянов":
Само така, виж как си се сетил!
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 ВеселоВ смисъл, римските гласове за ГЕРБ са платени, но римските гласове за ПП не са ? ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
Манчо
Рейтинг: 2758 ВеселоПроблемът с машините е с колко печели ГЕРБ
Мараба, С-ДС доносници!****************************************
Подобен проблем имат и простокировите кикобойци с хартията - завиши ли се % на гласувалите - кофти за тия антикорупционери!
swy46682091
Рейтинг: 600 ВеселоОт коментарите на представителите на демократичната общност си правя извод, че не им харесва не самата хартията, а това, че избирателите от гетата гласуват по своя воля или под чуждо влияние за недемократичната общност.
Тогава решението е елементарно и съвсем друго - да се забрани на гетата да гласуват. Докато гетата са все още малцинство, болшинството български граждани биха подкрепили такава забрана.
Затова: дефинирайте ясно проблема и действайте за такава демократична промяна, без да се разсейвате с мадурки, хартии и др.
abc
Рейтинг: 1505 НеутралноТази илюзия днес издъхва под тежестта на уличните протести и пред вида на изплашения министър-председател. "Твърдата ръка” започва да трепери и да изглежда немощна. Все по-често ще се сещаме за „Буда” и ще осъзнаваме, че страната ни се управлява от второразреден бандит, а не от изключителен талант, както се опитват да ни внушат някои медии и социолози. Все по-често ще ни хваща срам, че сме допуснали това, което живяхме през последните четири години. Борисов трябва да лежи в затвора. Не за да изкупи вината си за бедността и безпътицата, до която доведе страната, а защото всеки политик трябва да знае, че не е недосегаем, когато нарушава закона. Само за записите от „Мишо Бирата”, на Борисов се полагат 5 години затвор за търговия с влияние. България все някога ще стане нормална страна, но трябва да се започне от някъде. Защо не от един справедлив процес срещу премиер, който е извършил престъпления докато е бил във властта?, припомнят още казаното от Биков Gospodari.com.
Днес Биков е от другата страна на барикадата - ястреб на ОПГ-ГЕРБ, интересно с колко е купена съвестта му ако изобщо има такава ?
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 ВеселоДо коментар [#19] от "swy46682091":
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬След идеята на Киро Истината за 60+ годишните да гласуват с хартиена бюлетина, вашата идея е съвсем реалистична.
Освен това, какво тук значи някаква си Конституция, когато имаме таз епична борба на Кирето срещу корупцията, извънземните и гравитацията...
rotor
Рейтинг: 526 НеутралноМного показателно е как започнаха да си изпускат нервите ГЕРБ-авите. :) Страааах. Голям страх от следващите избори.
"Успехът не е окончателен, провалът не е фатален! Онова, което е от значение, е куражът да продължиш!" Уинстън Чърчил / " Success is not final, failure is not fatal! It is the courage to continue that counts!" Winston ChurchillНаблюдател
Рейтинг: 1602 НеутралноАдвокат печели поне 300 000 лв. от ЦИК
Сиела съди ЦИК за 43,2 млн. лв. за машините. ЦИК плаща шестцифрен адвокатски хонорар
https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10161173893141189
Търговско дело 822/2022 на Софийски градски съд е образувано на 04.05.2022 г. и ще се гледа в открито заседание на 20.01.2023 г. от съдия Атанас Маджев. Близо половин година ЦИК скромно мълчи, че това е делото е за машините, внесени от „Сиела Норма“ АД, като фирмата иска да получи 42,3 млн. лв. наем за трите поредни избора през втората половина на 2021 г.
Lee Gier
Рейтинг: 2209 ВеселоТома Биков демократ на повикване!
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.extraCACA
Рейтинг: 1630 Веселои след като другарката баряна, придворната баячка на гропчето определя изборните резултати, що се харчат излишно кинти за избори, не може ли направо да и се преведат по сметката, да не си хАбим подметките баре?
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 1123 НеутралноТома Биков: Проблемът е с колко ги спечелихме. Имаме... пак казвам, да не говорим само за нас си дали ние имаме проблем.
Заглавието на Дневник е доста манипулативно и внушаващо. ГЕРБ смятат че са ощетени, както и БZП. Ако ГЕРБ купуват гласове и носят чували с бюлетини(факт) значи и екс коалиционния партньор на ПП и ДБ БZП са правили същото. ДСБ в периода 2014-2016 когато управляваха с ГЕРБ и АБВ не знаеха ли за проблема? Май отскоро им стана удобен този проблем.
Проблема с метода на гласуване трябва да се реши чрез съгласие между политичесите сили. Без компромиси няма да стане. На мен метода на САЩ ми се струва разумен, чрез който хартиените бюлетини се броят от машина. Но ако се приеме този начин да не се побългарява. Необходима е прецизност, нещо което е в голям дефицит тук.
Deaddark
Рейтинг: 2793 НеутралноДо коментар [#13] от "The Polite Moose":
Виждайки връзката между ГЕРБ и Алфа Рисърч, се сещам за връзката на БКП и Раб. дело. То остава и гербавите агенции да не завишават в полза на ГЕРБ. Все едно гледаш анкета тук, в която ДБ и ПП печелят и да смяташ изборите за манипулирани.
ck
Рейтинг: 1390 НеутралноГЕРБ се сринаха до еталона на корупцията ДПС. Всъщност избирателите им избират корумпираните им депутати начело с депутата наказан от САЩ по "Магнитски" Пеевски.
kkl38598034
Рейтинг: 551 НеутралноАйде някой да обясни ясно за какво са тия машини? Видяхме ги на последното гласуване, пак се купуваха гласове, пак се гласуваше "с помощ". Нарушения колкото искаш. Нямаше невалидни бюлетини но пък те се преместиха в графа не подкрепям никого. Какъв точно проблем решиха машините?
Боян Баянов
Рейтинг: 2606 НеутралноКакъв е проблемът, хората над 65 години (или над 60 г.) да могат по свое желание да гласуват машинно или с хартиена бюлетина?!?
Който се страхува от машината - гласува с хартията.
Който не се страхува от машината - гласува с машината.
danvan
Рейтинг: 4016 НеутралноИ за децата стана ясно какво се цели с хартиената бщлетина и намаляването на секциите в чужбина. Увеличаване тежестта на купения вот и максимално ограничаване на вота на хората които са против статуквото. Било с по малко секции, било с невалидни бщлетини. На лъжата кракта са къси.
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti SatDeaddark
Рейтинг: 2793 НеутралноДо коментар [#19] от "swy46682091":
Платеният вот се преборва с масово гласуване. Ако гласуват 90 процента, платения и корпоративния вот пада два-три пъти.
log_on
Рейтинг: 3298 НеутралноЧета в други сайтове, че машинно гласуване няма никъде в Европа. Не разбирам тогава какъв е проблема у нас ,че едва ли не да е машинно гласуването е на живот и смърт проблем.
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 Весело[quote#25:"extraCACA"][/quote]
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Излишни ?!
На всички избори досега се плащаше и за хартиени бюлетини.
kkl38598034
Рейтинг: 551 НеутралноАбе айде като и на децата е ясно по обяснете ЯСНО. Щото само чувам колко ясно било, ама никой не казва защо е ясно и какво конкретно помагат машините. Купен вот имаше и с машини.
vassilun
Рейтинг: 5066 НеутралноТочно така! ГЕРБ спечелиха изборите! Сега да не се ослушват, а да изпълнят конституционното си задължение и да съставят правителство, да управляват! За какво бързат сега да променят изборното законодателство, като ГЕРБ ще управляват цял четиригодишен мандат? Или се готвят за нови бързи шзбори? Отговорете си сами!
Просто Стюпи
Рейтинг: 288 НеутралноОт много напъване, Томи Биков сам се издаде... 😀😀😀
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 НеутралноИма в Сомалия. ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
selqnin
Рейтинг: 2601 ВеселоДо коментар [#33] от "log_on":
Това, че четенето,Ви се получава осезаемо по-успешно от Разбирането
не е нито новина, нито изненада за никого тук!!!
Просто Стюпи
Рейтинг: 288 НеутралноТочно така. Под достойнството на ПП е да се занимават с купуване на гласове. А вие? Вие просто нямате достойнство 😀😀😀
vassilun
Рейтинг: 5066 НеутралноДо коментар [#13] от "The Polite Moose":
Или вероятно заради 5% по-малко купен вот!
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#22] от "rotor":
Къф страх бе, я виж кои квичат по телевизиите.
log_on
Рейтинг: 3298 Любопитно[quote#38:"The Polite Moose"][/quote]
е,та дотам ли сме го докарали...Сомалия да ни е пример.
extraCACA
Рейтинг: 1630 Веселоеми хубаво де, добре - да и се превеждат и кинтите за хартиените бюлетини по сметката на баба ти барянка... за какво да се разкарваме само хахах
AModoMio
Рейтинг: 2662 НеутралноЗа мен не е проблем да гласувам с машина или с хартия. Но искам никой да не нарушава правото ми да гласувам и да избера дали машина или хартия. За други проблема може би са машините и затова отказват да гласуват. Оставете свободно хората да решават как да гласуват.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !selqnin
Рейтинг: 2601 РазстроеноДо коментар [#32] от "Deaddark":
Теоретично сте напълно прав!
ПРАКТИЧЕСКИ в българският контекст дори 50 % в момента са Фантатсика!
През март 2023-та активността ще е
МАКСИМУМ
35 %
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 ВеселоГалъп даваха 16% на ПП точно преди изборите, получиха 20.20%
5% разлика никога не е било, преди мадуровките. ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
Просто Стюпи
Рейтинг: 288 НеутралноКупуват се гласове, но по-малко. Много по-малко.
Невалидни бюлетини и "не подкрепям никого" са съвсем различни работи. "Не подкрепям никого" имаше и ще има и на хартия.
extraCACA
Рейтинг: 1630 Веселонедей се коси... нарочно ви дразнят кънчовците, тея винаги са мразили теляците... чети си там Алфа рисърч и фостата
Боян Баянов
Рейтинг: 2606 НеутралноДо коментар [#33] от "log_on":
"Чета в други сайтове, че машинно гласуване няма никъде в Европа. Не разбирам тогава какъв е проблема у нас ,че едва ли не да е машинно гласуването е на живот и смърт проблем."
...............
Проблемът е, че ако в Европа те хванат да купуваш гласове - влизаш в затвора, а в България - влизаш в Парламента.
(Гарантирано - от Гешев.)
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 НеутралноТрябваше да го предвидим, след като Кирето лично се похвали, как африкански диктатор го попутапл по рамото и се възхитил от Кирето. ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
danvan
Рейтинг: 4016 Весело[quote#35:"kkl38598034"][/quote]
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat1. Хартиената бюлетина позволява да се проследи как гласува манго и увеличава драстично процентите на куповачите в гетата.
2. хертиената бщлетина позволява с една драскулка да бъде превърнат вота във невалиден, ако е против и имате човек преброител.
3. Ограничаването на секциите в чужбина че доведе до по малко гласове от там, а се вдия на последните 3 избора, че там герб губят с много.
Сега по ясно ли ви стана?
Ако има още неясноти, казвайте :)
Просто Стюпи
Рейтинг: 288 НеутралноТрябва ли допълнително да казваме нещо за интелекта на човек, според когото някой има достъп и фалшифицира гласовете с машините, но същия този някой оставя своя политически противник да спечели изборите?
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 Весело[quote#49:"extraCACA"][/quote]
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Алфа ресърч предвидиха същите % за ПП и ГЕРБ, както Галъп.
gl_avatar
Рейтинг: 1016 НеутралноМафиотизирана държава:
1. Корумпиран и слабокултурен, слабообразован лидер.
2. Овладяване СМИ. Пропагандно зомбиране на големи групи от населението.
3. Изграждане на подчинени държ. Структури с цел задържане на властта.
4. Олигарси лично предани на лидера.
5. Ликвидиране на гражданските права и свободи.
5. Задушаване на свободната конкуренция
6. Подчиняване на избирателната система и обезличаваме на парламента.
https://youtu.be/oRFM5bX52zs
"От краснаго терора к мафиотизирано государство"
Ю. Фелтьшински, В. Попов рус.
Кое у нас нее така.
Б Борисов реплика и маша на Путин.
Борбата е за изборите и евент. Някакво макар и куцо правителство.
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#40] от "tut49673732":
Е да де, те направо си купуват депутатчета.
uvtest
Рейтинг: 2943 НеутралноДо коментар [#40] от "tut49673732":
"Под достойнството на ПП е да се занимават с купуване на гласове. "
Така ами! ПП не си играят на дребно да купуват гласове.Те направо пазаруват депутати. Справка предишното НС и купените народни представители от ИТН воглаве с "почтенният" Руди Гела.
uvtest
Рейтинг: 2943 Неутрално[quote#43:"l[/quote]е,та дотам ли сме го докарали...Сомалия да ни е пример.[/quote]
Не на нас, на "проевропейските"ПП и ДБ Сомалия е пример.
kkl38598034
Рейтинг: 551 НеутралноОт къде са ти данните че се купуват по-малко гласове. И по каква логика са по-малко? Не подкрепям никого с такива обеми се появиха едва с машините когато не можеш да сложиш невалидна бюлетина. Очевидно има някаква голяма степен на заместване тук.
Deaddark
Рейтинг: 2793 НеутралноДо коментар [#42] от "sandor_clegane":
ГЕРБ квичат, че не им стигат процентите. Даже в тази статия го пише. Биков квичи. Затова искате хартиените бюлетини - малко купен вот, малко мъртви души, малко невалидни на опоненти и воала - ГЕРБ прави коалиция и взема мандат.
Ама толкова плоско го прави, че всеки да го разбере.
Камен Доков
Рейтинг: 406 Неутралноха ха ха, при смесеното гласуване, пъпъто ще се свият наполовина, а дъбъто са аут!
Deaddark
Рейтинг: 2793 НеутралноДо коментар [#47] от "The Polite Moose":
А гербтролбриг даваха под 3 процента. Ти знаеш ли Галъп к'ви са?
uvtest
Рейтинг: 2943 НеутралноДо коментар [#60] от "Deaddark":
"малко мъртви души, малко невалидни на опоненти"
На инструктажа казаха ли ви какво да отговаряте, ако ви питат как гласуват тия митични мъртви души и как една бюлетина на опонента се прави невалидна.
Яна
Рейтинг: 1069 НеутралноВ коментарите доста се спряга вотът на римляните.
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - ШопенхауерАко видим статистиката за населението, откакто има преброяване, се оказва, че делът на римляните в общото население е приблизително константен - около 4-5%. Това барабар с чааветата. Предвид че те активно борят кризата в естествения прираст и в същото време умират млади, остават не повече от 3% римляни от общото население, които имат право на глас. Избирателната им активност се движи подобно на общата, т.е. остават около 1-2% римски гласове. Всичките да ги купи само една партия, колко ще прокопса? А знаем, че ВСИЧКИ партии купуват, макар и някои "почтено", а други - "непочтено"... хаха.
Римският вот и значението му е дъвка за балончета. Както и корпоративният и купен вот, впрочем.
Виж, с мадуровките нещата могат да стават много по-мащабно, бързо и неуловимо, отколкото с хартиите. Особено при "нация техническа" като нас.
doctor.no
Рейтинг: 3414 ВеселоДобре, че в три НС влезнаха тия от ИТН и имаше по-големи клоуни от тоя.
Ама вече води класацията
boevbisser
Рейтинг: 2936 ЛюбопитноДо коментар [#52] от "danvan":
Нали Буци говореше, че правителство трябва да се направи, щото сме били в страшна криза, инфлация, война и т.н. Изведнъж - приоритет са хартиените бюлетини. Според мен поне той направи грешка с пренатягането на болтовете, но това си е негова работа. А може и да е осъзнал, че няма шанс да сформира кабинет и се надява на по- добър резултат за следващия вот, та гледа да се подсигури.
Както и да е, изборите идват.
Deaddark
Рейтинг: 2793 ВеселоДо коментар [#46] от "selqnin":
Тя активността е 29 процента половин час преди края на изборния ден, после някак си става 40-50. Това според агенциите, на които Вежливия лос вярва.
Галя Станчева
Рейтинг: 5361 НеутралноЗаради липса на ПРОЗРАЧНОСТ и ОБЩЕСТВЕН КОНТРОЛ!!!!!
"Конституционният съд в Германия отхвърля машините основно заради правото на всеки гражданин да има яснота върху процеса на гласуване, да разбира прозрачността на процедурата. Процедурата трябва да има публичен характер и възможност за ОБЩЕСТВЕН КОНТРОЛ.
Има базисен принцип в демократичните избори - прозрачност във всички фази на изборния процес, освен тайната на индивидуалния вот. На тази основа германският конституционен съд извежда следния стандарт – за да има прозрачност, броенето на гласовете трябва да става пред всички и да е достъпно за граждански контрол. Няма машина за гласуване от типа DRE, която да удовлетворява този базисен стандарт. Това са казали магистратите и то се споделя от преобладаващото правно мислене в демократичния свят."
doctor.no
Рейтинг: 3414 ВеселоДо коментар [#54] от "The Polite Moose":
Така е, пак вие пАбедители, ама ако не си спал и другите са си със същите % - демек па тая картинка след нови избори и па герболяците ще връщате мандата.
Аха, забравих - хартията - и 200 000 гласа да купите - повече ще е бая груба схема, па тая
Просто Стюпи
Рейтинг: 288 НеутралноОт изборните резултати на ГЕРБ и т. нар. common sense 😀😉😉
Това не е важното. Важното е, че има много недействителни бюлетини, които отпадат след като е ясно, че човекът, който гласува с тях, не е целял да гласува "не подкрепям никого".
Просто Стюпи
Рейтинг: 288 НеутралноНе може да бъде? Дори и ГЕРБ?
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#60] от "Deaddark":
Биков се появи едва днес, а вече седмица де що имаше пъпъджък и десебък се изреди да риве от телевизора.
Просто Стюпи
Рейтинг: 288 НеутралноКонституционния съд на Германия не отхвърля и Истанбулската конвенция. Време е група правоверни гербаджии да се хванете за ръце и да настоявате казусът да се преразгледа.
Мария Янкова
Рейтинг: 1269 НеутралноНяма да признаят, че проблемът им е ПП и ДБ. Едно нокътче е необходимо да намалеят действителните бюлетини за тези две партии.
С машини по-трудно се добавят гласовете на мъртвите души. Ако има и външно наблюдение няма как един пъргавелко да седне зад машината и да нацъка листчета.
Deaddark
Рейтинг: 2793 ВеселоДо коментар [#63] от "uvtest":
Опоркаджия, гузен негонен бягаш - слабо са те инструктирали, да прехвърляш твоите дела на опонентите. Но да ти отговоря - да, на инструктажа на гербтролбриг ми казаха същите опорки, които и ти ползваш. Малко ми се видяха парите и затова отказах, иначе ви видях списъка с инструктирани опоркаджии и теб в него.
ahm161090712
Рейтинг: 461 ВеселоНякой може ли да обясни как гласуват мъртвите души? Секционна комисия с представители на ПП и ДБ допуска в случай на гласуване с хартиена бюлетина да се подписват лица в списъците от друг член на комисията и той да пуска бюлетини от тяхно има в урната. И същата комисия с представители на ПП и ДБ не допуска при машинно гласуване друг член да подписва лица от списъците и да застава от тяхно има пред машината. Нещо не го разбирам.
Deaddark
Рейтинг: 2793 ВеселоДо коментар [#72] от "sandor_clegane":
Гербтролбриг ревете още след приключването на изборите. Не съм от вчера ползващ медиите.
uvtest
Рейтинг: 2943 НеутралноДо коментар [#75] от "Deaddark":
Супер.Сега ти, или някой друг от самонабедилите се за умни ще отговорите ли, какви са тия мъртви души, как те гласуват и как се прави невалидна бюлетината на опонента. ПП Знам, че няма да можете, въпрос на интелект и способности.
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 НеутралноАко е проблем едно нокътче, ще си слагат ръкавици докато броят бюлетините.
Едни ръкавици са далеч по-евтино решение от 12 хиляди мадуровки. ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
Deaddark
Рейтинг: 2793 ВеселоДо коментар [#76] от "ahm161090712":
Гласуват в мъртви села, където ГЕРБ имат кметски наместник и той пуска бюлетините. В такива СИК е едва три души и застъпници няма. Затова кметски наместници на умрели села карат Порше.
uvtest
Рейтинг: 2943 НеутралноДо коментар [#76] от "ahm161090712":
"Някой може ли да обясни как гласуват мъртвите души?"
Няма да могат.Инсруктиращият ги, не им е казал как да отговарят на такива въпроси.
ahm161090712
Рейтинг: 461 ВеселоА защо нямате застъпници там? И какво спира кметът да нацъка и на машина тези гласове тогава?
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 ЛюбопитноКолко да е по-трудно замяната на една флашка с друга ?!
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
Deaddark
Рейтинг: 2793 ВеселоДо коментар [#78] от "uvtest":
По едната точка ти отговорих, а сега за невалидните бюлетини - разделя ги по партии ги ГЕРБ председателя и драска бюлетините, които не са за ГЕРБ. После ги броят невалидни.
Теб те питах как се манипулират машините - знам че няма да отговориш, защото не си достатъчно умен.
uvtest
Рейтинг: 2943 НеутралноДо коментар [#80] от "Deaddark":
В България има около 11 000 СИК. Да не ни казваш, че ПП и ДБ нямат 11 000 членове и симпатизанти, та не могат да изпратят представител във всяка една СИК?!?Ако е така, то къде са тръгнали да искат, държава да управляват?!?
inn
Рейтинг: 1574 НеутралноА "проблемът с колко печели ГЕРБ" е проблем с кого ще управлява ГЕРБ?
Ясно е, че борбата за хартията е борбата за гласовете на неграмотните и престарелите. И ако БСП имат причини да считат, че губят някакви гласове на много възрастните си избиратели, при ГЕРБ и ДПС проблемът с обосновката на хартията е сложен: не искат да си кажат, че борбата е за едни циг@нски гласове от махалите, та се вият като танцьорки на пилон около "фалшификациите" с машините.
Жалка история - ще качат с няколко десетки/стотици хиляди гласа от махалите. И като "бият" какво ще последва - коалиция с ДПС.
Няма вариант за управление на ГЕРБ без ДПС. Никоя хартия намя да реши този репутационен проблем на гербавите. Въпросът е, че милюцюнерът си е и гьонсурат...
uvtest
Рейтинг: 2943 НеутралноДо коментар [#84] от "Deaddark":
"ГЕРБ председателя и драска бюлетините"
Докато ги драска, представителите на другите партии в СИК, застъпниците им и наблюдателите къде гледат? На този въпрос, отговор имаш ли?
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#77] от "Deaddark":
А по същество-нито думичка, тва лилявите сте така семплички…
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#87] от "uvtest":
Има монотонно бла-бла-бла…
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 ВеселоДо коментар [#86] от "inn":
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Харесвам, когато демонстрирате демократичната ви същност.
Явно за вас неграмотните и престарелите не трябва да имат право на глас.
Какво да правим с хетеросексуалните ?
Не е ли малко демоде вече и да ги резнем и тях ?
Така де, откъде накъде някакви консервативни типове, ще спират тоз нов устрем към демокрация на джендърите и многосексуалните ?!
Предлагам , в духа на новото време на ПП и ДБ, на входа на всяка изборна секция да се показва онази снимка от онова стълбище.
Ако кандидат гласоподавателят не види парапет, тутакси да бъде изритан с шутове.
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#80] от "Deaddark":
Аха, ясно, победите на ГЕРБ идват от мъртвите села!!!
Божкеей, къф гений си имаме тук!!!
Галя Станчева
Рейтинг: 5361 РазстроеноИзмишльотини за балъци - даже не се усещат, че така изкарват престъпници собствените си представители в комисиите.
inn
Рейтинг: 1574 НеутралноДо коментар [#90] от "The Polite Moose":
Явно се нуждаеш от допълнителни уточнения: Борбата за хартията при ГЕРБ и ДПС е борба за неграмотните циг@нски гласове, които едновременно се купуват и продават...
Просто Стюпи
Рейтинг: 288 НеутралноПо дефиниция, неграмотен човек няма как да гласува хем честно, хем тайно.
Просто Стюпи
Рейтинг: 288 НеутралноМисля си, каква ли мащабна организация са спретнали ГЕРБ, ДПС и БСП по закупуването на хиляди гласове с хартия... Вероятно списъците вече са готови, няма да се учудя и да знаят колко точно гласа отгоре ще спазарят.
Но тук действително гербаджийските манипулатори имат известно право: демократичната общност трябва да се напъне малко повече и да изкара наяве поне едно-две крупни купувания на гласове. Според мен, няма да е толкова трудно, предвид увълчването на гербавите: сега ще е лудо купуване. Трябват ти няколко човека под прикритие, лошото е, че някои от тях буквално ще рискуват живота си.
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 ВеселоЧия дефиниция ? На умнокрасивите жълтопаветници, ли ?
какво точно значи, някой да гласува нечестно ?
Според мен, това 'умно' от умнокрасивите, някак си се получава много иронично. ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 ВеселоАха, тоест, единствените неграмотни са братчедите, така ли ?
Сигурен ли сте в това ?
Ако да, опитайте се да потърсите 'Кирил Петков срещу българския език' в тубата.
Също така, ще може ли да ни цитирате член в Конституцията, който някак си разделя неграмотните от грамотните умнокрасиви жълтопаветници ? ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
The Polite Moose
Рейтинг: 3042 ВеселоКак къде.. те драскат на бюлетините на ГЕРБ ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
mihail_p
Рейтинг: 1503 НеутралноДо коментар [#29] от "kkl38598034":
ей сега ще ти обясня.
с машините няма възможност
да се дават предварително бюлетини
по метода индианска нишка.
https://bg.wikipedia.org/wiki/Индианска_нишка _(изборна_измама)
така се купуват по около 200 000 хиляди гласа от
криминалните елементи на работа
при герб и бойко борисов. пеевски си има
също свой вилает и той е разградско.
там 80 процента е купен вот.
нещо неясно.
inn
Рейтинг: 1574 НеутралноДо коментар [#97] от "The Polite Moose":
Странен феномен проповядваш: неграмотният е способен да гласува с хартия, но същата му неграмотност му пречи при гласуването с машина. Интересна работа, ама борбата за ромските гласове ви прави добри танцьорки на пилона.